Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
117 135
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J jewgie1
0 / 4

u nich NasdaQ
w Polsce Nazdachu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+14 / 14

Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. W Warszawie chyba nie ma ikonicznego miejsca reklamowego. Tak samo jak też nie ma piętrowych autobusów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+3 / 3

Ale o co chodzi? Żeby tylko Polsce dowalać? No to akurat się nie udało, bo nasz bilbord jest najwyraźniejszy. I co z tego, że pozostałe są w prestiżowych miejscach lub na londyńskich autobusach skoro są zwyczajnym bazgrołami pełnymi dziur i bez ładu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bushdoctor
0 / 0

@adamis62 racja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michaswnc
+8 / 8

demot z dupy bo to u góry jest w trakcie tworzenia na samym środku masz jeszcze dźwig gdybyś nie zauważył nie ma to jak wziąć coś do połowy nie skończone i narzekać masakra co za "ludzie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar severh
+3 / 3

Chyba ktoś tu szuka sensacji na siłę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+3 / 3

a z ciekawosci...
ktos moglby zestawic koszt jednej i drugiej reklamy?

z drugiej strony, czy naprawde jest sens reklamowania polskiej gry z sektora AAA w polsce?
nie wiem czy jest jakis gracz mieszkajacy w polsce ktory nie slyszal o cyberpunku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amarthar
0 / 0

@mieteknapletek Gdyby użyć twojej logiki, to żadna gra AAA nie powinna być reklamowana, bo "gracze już o niej słyszeli". Gracze może i tak, ale taki przeciętny Kowalski już niekoniecznie. A to jest celem kampanii reklamowych - trafić do jak największej liczby odbiorców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@amarthar
przegapiles istotna czesc mojej wypowiedzi odnosnie reklamowania polskiej gry w polsce
nie ma szans zeby przecietny kowalski ktory gra w gry komputerowe o niej nie slyszal, zwlaszcza ze wzmianki o niej znajduja sie co kilka dni w mediach nawet przy artykulach nie zwiazanych z grami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amarthar
0 / 0

@mieteknapletek Właśnie na tym polega kampania reklamowa. Żeby WSZYSCY wiedzieli o 2077, a nie tylko ci co grają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@amarthar
kampania reklamowa jest po to zeby o produkcie sie dowiedzieli potencjalni klienci, nie osoby ktore calkowicie nie sa nim zainteresowane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amarthar
0 / 0

@mieteknapletek Ale dla firm KAŻDY jest potencjalnym klientem. Kampania reklamowa jest właśnie po to, żeby z osób niezainteresowanych zrobić osoby zainteresowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
0 / 0

to tzw. szyldoza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niejestembotem4321
0 / 0

@amarthar Tylko przeciętny kowalski nie kupi gry za ponad 200 zł, a tym bardziej konsoli czy komputera do tego(no może część kupi, ale jest to zbyt mały odsetek na tak mały rynek) , pomijając fakt, że CD Projekt Red zna każdy kto się choć trochę interesuje grami i chciałby kupić Cyberpunka 2077 natomiast w USA czy w Londynie są inne zarobki i już przeciętny Smith, może sobie kupić Cyberpunka od tak dla rozrywki na święta dla siebie lub w prezencie.

Oczywiście reklamy gier AAA, a nawet Cyberpunka 2077 są potrzebne w Polsce, po to, żeby oswoić typowego gracza z tą grą, czyli jedziesz do pracy, widzisz bilbordy, włączasz YouTuba, widzisz reklamy Cyberpunka, oglądasz wiadomości, widzi newsy odnośnie Cybepeunka, to wszystko powoduje oswojeniem się z marką, a w konsekwencji prostej psychologi polubienia tej marki, co skutkuje kupieniem tej gry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem