Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
304 353
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P Przytomny
+5 / 23

A to taki "męski różaniec" jaki prawicowi konserwatyści urządzali ostatnio w Brukseli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falsen
0 / 10

@Przytomny a co już nie można być katolikiem i gejem? ;) swoją drogą małym kosztem można zrobić psikusa, malując na tym sznurku z krzyżykiem kulki analne... ciekawe, jak szybko by się połapali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 grudnia 2020 o 11:43

E Elathir
+11 / 15

Akurat mnie jako katolika to obraża jak całe wypaczenie chrześcijaństwa w Polsce przez rządzących, narodowców i przyklaskującą im część duchowieństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
-5 / 19

Jak już wolę to. Jest to zaproszenie do modlitwy, a tęczowa Maryja powieszona w kiblu raczej do niczego pobożnego nie zachęca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falsen
+1 / 17

@Zoarix tęczowa Maryja nie miała zachęcać do modlitwy, ale miała skłonić do myślenia (że spora część katolików, to też geje, że kolory tęczy, to tylko kolory a nie powód do spiny, że Maryja jest ponad podziałami i nie jest własnością starych babć i księży) itd. Można na siłę dopatrywać się obrazy we wszystkim, ale czy jednak katolik nie powinien raczej dobra się we wszystkim doszukiwać, a nie zła na siłę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
-1 / 15

@falsen
Powinien doszukiwać się dobra, ale nie może przyklepywać zło. Tęcza przestała być symbolem samych osób innej płci, a reprezentuje już cały system poglądów i oczekiwań, które jawnie stoją w sprzeczności z wiarą chrześcijańską.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 grudnia 2020 o 12:29

G grzymas73
0 / 0

W punkt!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falsen
-4 / 4

@Zoarix tak ci wmawia ksiądz w kościele, ale nie musisz tego łykać jak pelikan w całości. Tęcza jest symbolem określonej grupy ludzi przede wszystkim. Część z nich jest katolikami, część z nich jest dobra, część zła i dorabia dokleja do tej tęczy swoje przymioty. Ty jako chrześcijanin nie powinieneś krzywdzić swoją oceną tych dobrych ludzi i patrzeć tylko na zło i przez pryzmat sprzeczności tej części ze swoją wiarą oceniać ogółu. Bo za tym zawsze kryje się człowiek. A poza tym dla każdego chrześcijanina jedynym najważniejszym znaczeniem tęczy powinna być tęcza jako biblijny symbol pojednania Noego z Bogiem, a ty dajesz sobie wciskać przyziemne głupoty odrzucając podstawy własnej wiary i symbole nadane przez samego Boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
-3 / 3

@falsen po pierwsze - nie wyskakuj z tekstem o księdzu. Ja tak samo mogę napisać, że wciskają Ci kit Twoje psiapsióły.
Po drugie - tęcza nie jest symbolem samych ludzi, a również systemu ideologicznego. Jeżeli tęcza symbolizuje samych ludzi, to dlaczego często ją widać na "strajku kobiet"? Czy to nie jest delikatny dowód na to, że LGBT ma ściśle określone stanowisko polityczno-ideologiczne?
Po trzecie - są rzekomi katolicy na strajkach. Moi znajomi też, ale znając ich tryb życia mogę powiedzieć, że na nazwaniu się katolikami wiara w dużej mierze się kończy.
Po czwarte - Tęcza owszem jest symbolem pojednania człowieka z Bogiem, ale pamiętasz, dlaczego powstał potop? Aby wytępić zło wraz z ludźmi, którzy to zło praktykowali, w tym grzech nieczystości. Podobna rzecz stała się w Sodomie, gdzie do Lota przyszli mieszkańcy, aby móc współżyć z jego gośćmi (facet z facetem, więc...).
Przyziemnymi głupotami Wy żyjecie, manipulujecie Biblią nie znając jej i wciskacie mi, który lata poświęciłem na studiowanie jej pod każdym kątem, że nie mam o niej pojęcia.
Powiedzcie wprost, że Biblia służy Wam tylko jako podstawka pod rzutnik albo zapychacz na półce.
Wy nie znacie podstaw wiary. Wyjmij belkę, a dopiero potem szukaj drzazgi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2020 o 12:40

avatar Zoarix
-3 / 3

@falsen
Nie moja wina, że tylko wśród księży/pastorów/kapłanów prawosławnych są ludzie, którzy faktycznie poświęcają się zrozumieniu Biblii. Dla kogoś, kto robi to po amatorsku, zawsze będą księża przeszkadzać.
Właśnie po takim wpisie jak Twój widzę, że Biblię znasz tylko powierzchownie. Tyle razy mówiłem tu o katolicyzmie i Biblii, że chyba napiszę książkę. Różnice widoczne są dla tych, którzy całkowicie olewają kontekst historyczny, kulturowy i językowy. Na to poświęciłem wiele czasu i teraz widzę, ile ludzi próbuje mówić o Biblii i robi to nieskutecznie.To jest jednak inny temat.

LGBT popiera ludzi? Szkoda, że nie wszystkich. Może kiedyś się dowiemy, ile homoseksualistów nie urodziło się przez dokonywane aborcje. Aborcja to nie temat wiary, a społeczno-kulturowy, a tu LGBT zajmuje konkretne stanowisko, stronnicze (co rozumiem, dlatego mówię, że LGBT to grupa ludzi o konkretnej konotacji ideologicznej).

We mnie jest jad? Słyszę to od lat. Ten jad ma swoją nazwę, mianowicie "niepoprawne politycznie stanowisko wobec świata, które nie zgadza się ze współcześnie panującymi trendami".
Jeżeli aby być bez jadu mam popierać kłamliwą wizję Biblii i wszystko co powstało pod tęczową egidą, to mogę być nawet tajpanem pustynnym (najbardziej jadowity wąż).
Ci, którzy wyzywają mnie, bo nie chcę założyć tęczowej opaski lub nie mam czerwonej błyskawicy na samochodzie, mogą mnie szykanować, ale jeżeli ja tylko śmiem mieć inne zdanie, zaraz jestem jadowity, cyniczny, faszystowski, manipulancki i ... (tu wpisz własną propozycję). Jaka bezsilność? Sam/sama udowadniasz, że nie rozumiesz o co z Bogiem chodzi. Bóg to nie jest udoskonalony człowiek, przez co rozumienie Go jako takiego jest z góry skazane na porażkę.
Miłosierdzie to nie głupota. Pojednanie to nie akceptacja grzechu.
Śmiem twierdzić, że ludzie o innych pogląd od moich są bardziej agresywni i fanatyczni ode mnie. Ja nikomu nic nie nakazuję, oni tak. Wierzysz? Jesteś wierzący. Nie wierzysz? Jesteś niewierzący. Popierasz tęczowy sztandar? Jesteś spoko. Nie popierasz? Jesteś bandytą i psychopatką.
Z tym się nie zgodzę. Widziałem protestujących w akcji. Jeżeli ja jestem tajpanem pustynnym, to oni są rojem nadlatujących asteroid z xenomorfami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
-3 / 3

@falsen jeżeli ja odlatuję, Ty też.
Jeżeli ja narzucam moje zdanie, Ty też.
Obaj posługujemy się tym samym.
Napisałeś: "napisałem, że Strajk Kobieet popiera prawa dla gejów".
Strajk kobiet, odnośnie aborcji, wspiera... gejów?
Weź mi to wytłumacz, bo już się gubię w tych postępach.
Była mowa o tęczy, jest mowa o LGBT. Jest wyraźny związek.
Piszesz o nich, potem zapewniasz, że nie pisałeś. Coś tu śmierdzi.

Rozumiem, że z punktu widzenia osoby niewierzącej (lub wierzącej inaczej) dzieckiem
jest się od pewnego momentu, którego nikt dokładnie nie określił (3 tydzień to nie jest dokładny moment. o 23:59 można jej dokonać, a po północy już nie). Rozumiem, że zamordowanie dziecka upatruje się jako skrócenie męki matce.
Ja to rozumiem, TYLKO w związku z tym czemu nie słyszy się o prawie do eutanazji dzieci, które się urodziły? Takie dziecko jest nagle mniejszym uciążeniem dla matki?
Dlaczego jest tyle akcji, gdzie rodzice zbierają kolosalne pieniądze, aby przedłużyć życie dziecka chociaż o kilka miesięcy lub uśmierzyć ból, zamiast zwyczajnie go zabić w imię miłosierdzia?
Czy tu nie pojawia się zasada "czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal"?
Dziecko się urodziło - no kurde już lipa, człowiek. Nie urodziło się - nie człowiek.
Drogi rodne kobiety to jakiś międzywymiarowy portal?
Udało się wbić ludziom do głowy, że jak dziecka nie widzą, to on nie jest człowiekiem, tak jak małe dziecko zasłaniające się dłońmi z przekonaniem, że teraz go nie widać.
Przeciwko aborcji nie są tylko wierzący. Da się usłyszeć głos osób niewierzących, którzy biorą pod uwagę, że skoro sami żyją, to można też dać tę szansę innym.
Co do doktryny katolickiej, zobacz, czym jest "uporczywe leczenie" w kontekście cierpienia dziecka w okresie prenatalnym. Podobnie też Kościół jasno mówi, że jeżeli kobieta musi przejść leczenie, które w konsekwencji może zabić dziecko, to kobieta może takiego leczenia się podjąć przy założeniu, że zabieg nie ma na celu właśnie anihilacji dziecka. Jeżeli kobieta przejdzie leczenie i niestety dziecko nie przeżyje, to wtedy nie ma mowy o grzechu (w sumie też nie ma mowy o aborcji, bo to nie aborcja, tylko niezamierzony skutek uboczny leczenia).
Kto mi każe zakładać tęczową opaskę? Odpłynąłem? Otóż nie! Sam spotkałem się z sytuacją, gdzie zawodnicy mieli założyć opaski tęczowe na znak solidarności, a ci, którzy tego nie zrobili zostali oskarżeni o homofobie. Nie zarzucaj mi więc odpływania, tylko spróbuj samemu zobaczyć obiektywną sprawę sięgającą obu stron. Podobnie błyskawica - moi znajomi zwyczajnie jak normalni ludzie wracali z pracy i wyszło tak, że wrąbali się w środek samochodowego protestu. Gdy stali, podbiegł do nich jeden z tych "walczących o szacunek" i z mordą na nich, czemu to oni błyskawicy nie mają? Sam również spotkałem się z takim traktowaniem.
W moim mieście już sam różaniec powieszony na lusterku wystarczył, aby wybić w nim szyby. Także żaden ultrafanatyzm, a zwykłe patrzenie na życie, na fakty, które się dzieją. Jeżeli ktoś ma coś odstawić, to Ty odstaw te profile na fejsie czy wiadomości, które są tylko jednostronne. Sam doświadczyłem szczucia za nie bycie zwolennikiem czerwonego pioruna bądź tęczy symbolizującej tolerancję tylko dla jednej strony.

Nie nienawidzę osób LGBT. Zawsze jestem otwarty na dialog, lecz sam krzyż w profilowym na fejsie (tu nie, to co mam tutaj na avatarze to nie jest krzyż, tylko X) już wystarcza, aby mnie zakwalifikować jako ciemnogrodzczanina lub wierzącego w magię. Tak jak z moherami nie ma dialogu, tak też z tymi ludźmi nie ma dialogu. Oczywiście, to nie są wszyscy, ale jakoś mam taki pech, że na takich trafiam, ale Ty mi wmówisz, że tak nie jest, że czerwony piorun i tęczowe sztandary to sama miłość, tolerancja i szacunek.

Pod krzyżem też są fanatycy rządni nienawiści. Pewnie mi nie uwierzysz, ale sprzeciwiam im się. Nawet specjalnie przygotowałem pracę, w której podaję, że nienawiść wobec osób LGBT jest niewłaściwa z Biblią (niewłaściwe jest też poklepywanie po ramieniu i udawanie,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 grudnia 2020 o 17:07

avatar Zoarix
-3 / 3

@falsen poziom pogardy masz ogromny. Nic nowego.
Strajk kobiet miał być buntem przeciwko orzeczeniu TK. Ludzie początkowo protestujący dali się
wciągnąć w gierki polityczne i zeszli z pierwotnego celu na poboczne. Blokowanie ulic i naklejanie na
kościołach "błyskawiczne kartki", aby zmienić zdanie posłów, którym w ogóle to nie robi.
Genialne.

Pisanie o LGBT bez mowy o gejach... hmm...

Co do Kościoła i chorób pisałem, ale za mocno zbagatelizowałeś temat.

Za aborcją są ci wierzący, którzy myślą, ale nie mają czucia. Sam udzielam się
w hospicjum perinatalnym, dzięki czemu "coś" robię, zamiast bić tylko pianę w necie.
Dzięki temu wiem, jak faktycznie wygląda przeżywanie przez rodziców wady letalnej dziecka (i nie tylko letalnej). To nie jest takie proste, wziąć, wydrapać i elo, problemu nie ma. Podobno to ja nie mam mierzyć
swoją miarą. Dla Ciebie religia jest fanaberią. Ponownie - nie mierz wszystkich swoją miarą.

Nie doczytałeś mojego tekstu o rodzicach. Nie pisałem o sytuacji, gdzie rodzice zbierają pieniądze na wyleczenie dziecka, ale zbierają by pomóc cokolwiek - cokolwiek, czyli nie wyleczyć. Dlaczego nagle nie jest to przedłużanie cierpienia?

Nie mogę udowodnić Tobie tego, że kazali mi założyć opaskę tęczową. Nie jestem aż takim światowym olimpijczykiem, aby pisali o mnie w Internecie. Za to jednak mam to: https://wiadomosci.wp.pl/niemcy-pilkarz-odmowil-zalozenia-kolorowej-opaski-lgbt-rozpetala-sie-medialna-burza-6289275032692353a

W sumie ta akcja pokazała, że za wspieraniem LGBT tak naprawdę stoi marketing i polityka wizerunkowa.

Nie wiem na jakich byłeś protestach, ale ja jestem w Trójmieście, a więc nie jest to Wygwizdów Dolny. Widziałem pierwsze fale protestów - błyskawice miał niemal każdy. Następnego dnia rano wiele kościołów miało nagryzdane błyskawice i poprzyklejane kartki z "postępowymi" hasłami.
Sprawa z samochodem - kartki nie było, ale monitoring tak. Samochód należał do członka chóru parafialnego. Na nagraniu wyraźnie widać, że zrobili to ci sami, co narysowali obok głównego wejścia błyskawicę. Wybierz więc co lepsze - za różaniec, albo za przynależność do wspólnoty parafialnej, albo z czystej miłości i tolerancji do drugiego.

Piszę o tym, co sam widziałem. Oskarżasz mnie o kłamstwo, ale to Ty wszystko kwitujesz jako brednie. Udowadniasz, że wierzysz ślepo w swoje środowisko, podobnie jak mohery, które nie wierzą przykładowo w pedofilię Gulbinowicza.

Ja się przyznałem, że po mojej stronie jest zło. Ty nie potrafisz, więc kto tu kłamie i manipuluje? To Ty siebie ośmieszasz, to Ty ujawniasz swoje zaślepienie, to Tobie brakuje obiektywizmu.

Napisz jeszcze coś, że jestem faszystą, nie wiem... sekciarzem, że kłamię, śmiało wal.
Jeżeli mieszkasz w małym miasteczku, albo byłeś tylko na kilku protestach (mimo iż zapewniałeś, że byłeś na wielu) to nie dziwię się, że tego nie widziałeś. Ile jest filmów, gdzie Julki z błyskawicami drą się jak zarzynane dziki? W Trójmieście oprócz kościołów, nie brakowało czerwonych błyskawic na murach, płotach, elewacjach i nawet na świeżo wyremontowanym dworcu w Gdańsku (gdzie władza jawnie wspiera SK).

Żyj w swoim słoiku i nazywaj innych ignorantami. Nie będę pisał, że ćpiesz, jak sam o mnie napisałeś, bo to poniżej poziomu. Patrz dalej na świat przez telewizor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2020 o 0:03

avatar Zoarix
-3 / 3

@falsen

"Historyjka o samochodzie, błyskawicy i nagraniu jest wyssana z palca, bo o takich przypadkach pis trąbiłby w mediach do dzisiaj, jakby jeszcze nagranie było."
"Oj kłamczuszku..."
"trudno udowodnić coś, co nie miało miejsca"

xDDDDDD

Niebywałe, po prostu niebywałe, jaki Ty jesteś zacietrzewiony.
Udowadniasz, że wiara nie jest potrzebna, aby być fanatykiem.

Nie będziesz mi mówił, co sam widziałem. Byłem, sam widziałem, brałem w tym udział, a Ty mi powiesz, że kłamię. Twój poziom zakłamania jest przeogromny, aż jestem zdumiony, jak można być opętanym przez własne kłamstwa.
Nie każdy ksiądz leci do PiSu. Za to poleciał do policji w związku z pogryzdanym kościołem i rozwalonym samochodem, stąd o tym wiem. Jeżeli chcesz wiedzieć, miało to miejsca w Gdańsku..
Było, są dowody, postępowanie wszczęte, a Ty powiesz, że to bzdura xDDD

Z zawodnikiem to ja miałem rację. Nie nakazali mu prawnie założyć opaski, bo nie ma takiego prawa. Konsekwencji prawnych nie było, ale społeczne tak. Okrzyknięty został homofobem, podobnie jak ja (JA), bo wystarczyło, że nie chciałem dołączyć do pochodu z tęczową flagą, ale Ty kurde znasz lepiej moje życie i wiesz, co faktycznie miało miejsce...

Nic, ogrom Twojego fanatyzmu jest tak wielki, że tylko mogę Cię z tym zostawić. Możesz paplać o chorobach psychicznych, problemach, itp. Możesz próbować oskarżać mnie o problemy, za którymi próbujesz schować swoje.

Dalej wierz w te historyjki o głoszonej miłości i tolerancji, zupełnie jak w Twoich komentarzach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2020 o 10:18

avatar Zoarix
-3 / 3

@falsen
jesteś tak zarąbistym fanatykiem dowodów naukowych, że masz wylane na dowody rzeczowe, np. o agresywnym zachowaniu protestujących. W Trójmieście policja nawet uruchomiła specjalny numer telefonu, na który mają księża dzwonić, gdy ktoś ZNOWU będzie chciał pobazgrać coś na ścianie albo zrobi zgiełk na kościele.

Tobie to jednak i tak nie pomoże, bo nie wierzysz w to. Nie różnisz się wiele od osób, które ukrywają pedofilię.

Co zrobię, kiedy dowiem się, że chrześcijanin nie powinien kłamać? A ucieszę się, bo nie kłamię. Ucieszę się, bo z nas dwóch to Ty kłamiesz (albo mówisz nieprawdę, to dwie różne rzeczy). To Ty wmawiasz mi z drugiego końca Polski, że kłamię.
Byłem, widziałem. Ty powiesz, że nie byłem i nie widziałem, więc nie ma o czym gadać.
Kłamstwo to rzecz obiektywna, powinieneś to wiedzieć.

Dalej walcz o miłość i tolerancję, bo ciut Ci nie wychodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2020 o 10:47

avatar Zoarix
-3 / 3

@falsen
I o to chodziło - są incydenty, prawda.
Z tezą, że to są najbardziej nieagresywne protesty - nie zgodzę się.
Najbardziej nieagresywne protesty to był np. strajk głodowy pielęgniarek.
Wiele jest filmów i relacji, gdzie strajkujące kobiety tak się drą, że nikt, ani ksiądz, które kościół obległy, ani policjant, ani nikt inny nie może się przebić.
Wiadomo - to nie są wszyscy. Ja to wiem i rozumiem. Jeżeli natomiast dla Ciebie najbardziej nieagresywną manifestacją w dziejach Polski jest akcja pod hasłem "wypier*alać", no to wybacz, śmiem się nie zgodzić.

Z policją - zgodzę się. Przez protesty niemalże wszystkie radiowozy zostały zaangażowane, a włamywacza na obrzeżach miast mieli swoje el Dorado. Zgadzam się.

Z moimi znajomymi - prawda. Możesz się śmiać, nic to jednak nie zmieni.
Sytuacja z wybitą szybą - prawdziwa, śmiej się prawdzie w twarz. Nie wiem jak tam w Katowicach sytuacja wygląda, ale tutaj jest zupełnie inaczej, niż opisujesz.
Z moich obserwacji wynika, że ten protest to: "szanujmy się, więc wypier*alaj".
Każdy tolerancje widzi inaczej.
Geje mnie nie gonili po mieście. Zostałem zaproszony, aby podpisać się pod tęczowym znakiem. Nie zgodziłem się, na co zostałem standardowo oskarżony o faszyzm i homofobię :D
Jesteś proLGBT - jesteś koleś git. Nie jesteś - o kurde faszysta walony troglodyta nawołujący do zabijania itp...
Miłość rodzicielska - tu pięknie, jeśli jest. Ja akurat miałem sytuację odwróconego stereotypu - jestem wierzącym pochodzącym z niewierzącego domu, gdzie ojciec wprost wmawiał mi, że Boga nie ma. Także nie wychowywałem się w kościółkowym towarzystwie.
Miałem bardziej na myśli, że rzekomo strajk nawołuje do tolerancji i miłości, czego w naszej (pewnie i mojej też) rozmowie nie widać.

Wiele wynika z punktu widzenia. Ty masz swoje racje zawierające sens, ja też. Różnice wynikają z innego punktu odniesienia, czego nie zmienimy, tym bardziej w necie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 grudnia 2020 o 10:13

S sancz79
+2 / 6

Bardziej przypomina reklamę piwa lub siłowni. Słaby przekaz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przytomny
+2 / 4

@sancz79 Dlaczego słaby? Dostosowany do grupy docelowej. To ta sama, do której kierowana jest reklama piwa czy siłowni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancz79
+2 / 2

@Przytomny chcesz mi powiedzieć że chłopaki które chodzą na piwo i do siłowni będą chodzić na różaniec i go na klęczkach omawiać ..a może wstawać o 6 rano na roraty.. Śmiem wątpić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przytomny
0 / 4

@sancz79 na taki różaniec jak i pod Kościół Św. Krzyża w Warszawie czy choćby bronić Częstochowy przed błyskawicami - to tak. Takie chłopaki. Jak trzeba jakąś niegrzeczną panią ze schodów zrzucić czy coś takiego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancz79
+2 / 2

@Przytomny Powiedzmy sobie szczerze że "takie chłopaki " ze "straży kościelnych" czy " obrońców Częstochowy" są tam z powodów ideologicznych niż z religijnych. Wątpię czy nawet znają np "grzechy główne " itd . Tak wiec wątpię aby treści religijne ich przyciągnęły. Ich by przyciągnęły możliwości rozróby albo okazji na wykazanie się (siłowego) albo możliwość zrobienia sobie selfi i wrzucenia na fb aby się podlansować. Różaniec to słaba okazja dla takich typów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loreandel
-1 / 1

W dodatku z błędem ortograficznym...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerry54
-2 / 4

" Męski j e b a n i e c" pasuje jakoś lepiej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H horsztr
-1 / 1

Dymaj psa pajacu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
+2 / 2

Może dlatego, że twórcy tej grafiki w przeciwieństwie do "tęczowych" zachęcają do modlitwy, a nie do bezczeszczenia symboli religijnych, obrażania i atakowania wiernych oraz profanowania kościołów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
-1 / 1

Od kiedy to katolik taki przypakowany, z posturą litery V ? Ktoś sobie chyba jaja robi. Te suchoklatesy, ledwo dychające, a tu pokazywane, jako Supermen :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
-3 / 3

@nexpron wnioskuję, że mało widziałeś w życiu, znacznie za mało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem