Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
127 196
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar kondon
+6 / 16

@Saladyn1 Wolność wyboru jest kiedy dotyczy tylko 1 osoby. Aborcja dotyczy 3.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Epistemologia
+6 / 28

Jak czytam takie teksty to mam wrażenie, że koleś urwał się z początku XX wieku z Kazachstanu. Albo chce nam wmówić, że jest tak tragicznie jak pisze.
Kobiety nie mają wyboru? Głosują, pracują gdzie chcą, wychodzą za mąż lub nie, mają dzieci lub nie. Czego jeszcze trzeba?

Aaa aborcji na życzenie jako środka anty.

No to sorry. Może lepiej wyedukowac te nastolatki z piorunami jak unikać ciąży i jak szanować siebie i swoje ciało, żeby nie było dylematów : jestem w ciąży, bo teraz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+3 / 15

@Epistemologia Oj, nie dostrzegasz wielu odcieni szarości życia. Ja tam widzę, że dziewczynki dalej są uczone posłuszeństwa, bo dziewczynce nie wypada tego, nie wypada tego. Dlaczego tyle osób bulwersuje hasło strajku kobiet "Wypier...", a nie bulwersuje, jak kibole po fasadach wypisują "J...ć policję"??? Mnie rażą przekleństwa z obydwu stron. Dlaczego co chwilę słyszę, że konkubin/mąż/chłopak (tu wpisz dowolne) zabił swoją konkubinę/żonę/dziewczynę? W drugą stronę jakoś tak sporadycznie bywa. Mężczyźni wciąż są uczeni (niestety przez kobiety - swoje matki), że mają więcej praw, niż kobiety. Pomimo, że mamy XXI wiek... Smutne, ale prawdziwe.
P.S. Jestem przeciwna aborcji na życzenie, ale mam mieszane uczucia, jeżeli chodzi o aborcję z gwałtu. Masz racje, co do edukacji - aborcja nie powinna być stosowana zamiast antykoncepcji.No, ale nasze aktualne władze uważają, że nie należy seksualizować dzieci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Epistemologia
+4 / 14

@Myslaca_istota
Jeśli dziecko jest uczone "nie wypada" to po to, żeby wiedziało jak się zachować. Jeśli nie jest uczone to mamy rozwrzeszczane bąbelki, które robią co chcą.

Myślę, że normalnych ludzi bulwersuje i Wasze wypier *** i inne wulgaryzmy więc nie wiem o kim piszesz i jakich masz znajomych. Moich razi jedno i drugie.

Jak kobieta daje się bić to ma szereg osób i instytucji, od których może dostać pomoc. Jak nie da sobie pomóc to nikt za nią tego nie zrobi.

Oczywiście, że nie należy seksualizowac dzieci!!! Ohydne co piszesz. Każdy z nas dorosłych sam po kolei odkrywal świat seksu. Ale ze statystyk co 4 uczeń wypisany z edukacji seksualnej w szkole... Bo późno, bo im się nie chce. To mamy jak mamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+3 / 5

@Epistemologia
Po pierwsze: jakie "wasze wypier***"??? Nigdy nie deklarowałam, że popieram strajk kobiet. Napisałam tylko, że rozumiem ich frustrację. Nie napisałam, że ją popieram..
Po drugie: każdy chłopiec powinien być uczony, że bicie kobiety/żony/narzeczonej, czy własnych dzieci nie jest oznaką męskości, tylko wręcz przeciwnie - oznaką tchórzostwa, bo tylko tchórze biją słabszych od siebie. A co do kobiet, które "dają się bić" - uczone od dzieciństwa bezradności i polegania na decyzjach mężczyzn, czasami nie są w stanie sobie wyobrazić, że mogłyby sobie same w życiu poradzić.
Po trzecie: zależy co rozumiesz pod pojęciem "seksualizowania dzieci". Ja z moimi dziećmi rozmawiałam sama i podsuwałam im mądre książki, bo nie chciałam, żeby się dokształcały od kolegów/koleżanek albo z internetu z jakich podejrzanych źródeł. Znam natomiast osoby, które uważają, że dzieciom nie należy w ogóle mówić o seksie, bo jak nie będą wiedziały co to jest, to nie będą tego robiły (o, święta naiwności!). Niektórzy pod hasłem "seksualizacja" rozumieją wszystko, także uświadamianie, że z seksu biorą się dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 grudnia 2020 o 20:41

E Epistemologia
+2 / 8

@Myslaca_istota
Ale nie zmienisz świata. XXI wiek i każdy normalny człowiek wie, że nikogo nie wolno bić, zwłaszcza słabszej kobiety. Słabszej fizycznie. Bo tak robią tylko gnoje.

Tak samo nie każdy rodzic niestety rozmawia ze swoimi dziećmi o prawidłowym rozumieniu swojego ciała, o seksie.

Nie możesz mieć pretensji do rządu czy do kogo tam pretensje o to masz. Wszelkie instytucje od szkoły aż po Kościół uczą szacunku dla kobiety i mężczyzny oraz szacunku do własnego ciała.

Reszta zależy od mentalności konkretnej osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
-1 / 1

@xantorek Cieszę, się, że wychowywałeś się w takim dobrym domu. I w sumie trochę zazdroszczę, bo uważam, że to powinno być powszechne. Niestety, z własnego doświadczenia, jak i z obserwacji życia obok wiem, że jest inaczej. Do przemocy, czy to fizycznej, czy to psychicznej dochodzi bardzo często, także w tzw. dobrych (czytaj bogatych i/lub wykształconych) rodzinach. Obawiam się, że to jednak nie margines, tylko przytłaczająca większość.
Co do feminizmu. Mnie denerwuje współczesny, wojujący feminizm. Sama chyba jestem feministką, bo jestem wykształcona, pracuję, utrzymuję dom, jestem szanowana. Ale nie lubię się tak nazywać, bo wojujące feministki spowodowały, że określenie "feministka" stało się pejoratywne.
Doskonale wiem, że kobiety i mężczyźni są różni biologicznie, natomiast powinni mieć takie same prawa, jako ludzie. W USA powstają już ruchy antydyskryminacyjne mężczyzn, bo tam feministki opanowały media. W każdym bądź razie przegięcie w żadną ze stron nie jest dobre. W Polsce, niestety, cofamy się w prawach kobiet. Słyszałeś, co mówił minister Czarnek - młode kobiety nie powinny robić karier, tylko rodzić dzieci. Czyli - chce za te kobiety decydować, co dla nich odpowiednie (bo nie napiszę "dobre"). Prezes Kaczyński tak naprawdę szanował tylko dwie kobiety - swoją matkę i Zytę Gilowską. Owszem, całuje kobiety w rękę, natomiast nie liczy się z nimi zupełnie. Dlatego piszę, że rozumiem bunt młodych kobiet, które chcą same stanowić o sobie. Tyle, że w strajku kobiet najgłośniejsze sś skrajności i dlatego jest przez niektórych postrzegany jako wybryk wojujących feministek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FightingStupidity
+5 / 17

Panu Kohutowi powiedziałbym tak: to my jesteśmy z XXI wieku, a nie wy, panie Kohut, przewodniczący od Biedronia.

Dlatego:
- nie chcemy utraty niepodległości na rzecz jakiejś "federalnej Europy" (nowe państwo zarządzane przez najsilniejsze państwa, czyli Niemcy i Francję, a de facto same Niemcy),
- chcemy przestrzegania praw człowieka i ich przestrzegamy,
- chcemy wolności obywatelskich i je mamy,
- prawa wyboru dla mężczyzn i kobiet - skoro ma być równość (Kohut nie napisał jakiego "wyboru", ale to jego problem, jeżeli nie umie albo boi się zdefiniować zagadnienie),
- nigdy nie zgodzimy się na szanowanie każdych mniejszości (np. pedofili),
- żądamy aby każda mniejszość szanowała ład konstytucyjny i prawo innych do wolności opinii,
- chcemy nowoczesnej edukacji i mamy taką, osiągamy bardzo wysokie pozycje w rankingach poziomu nauczania,
- nie chcemy państwa ani świeckiego (ateistycznego) ani religijnego, chcemy państwa neutralnego światopoglądowo i tak mamy to zapisane w art. 25 Konstytucji,
- a powietrze zatruwa twój sąsiad, który pali w piecu śmieciami - to sprawa dla policji, a nie pseudofilozofów.

Pan Kohut - lider partyjny Biedronia - mentalnie cofnął się do czasów carstwa, gdy Ochrana promowała "panslawizm", oczywiście polegający na tym, że wszyscy Słowianie mają się poddać carowi, jako "opiekunowi Słowian". Inna nazwa na zniewolenie. Teraz jakieś Kohuty uprawiają "panbrukselizm", mamy dobrowolnie oddać się pod władanie Niemiec... Co za idiota!

Autor demota też się nie popisał - utrata niepodległości na rzecz Niemiec to "normalność"?!?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 grudnia 2020 o 18:04

avatar Fragglesik
+8 / 16

@opolko Tak, to za dużo, bo nawet lewackie rankingi dowodzą, że większość Polaków, o ile chce należeć do Unii, to nie chce należeć do Europejskiego Państwa Federacyjnego. task samo większość nie jest za dostępem do darmowej aborcji na życzenie, nie jest za wyprowadzeniem religii ze szkół i nie widzi tu innego braku przestrzegania praw człowieka, niż maseczki i odizolowanie chorych - tak samo obecne w każdym unijnym państwie. PiSiarstwo też nie zatruwa powietrza, bo jakbyś sie choć trochę interesował ekologią i czystością powietrza, i poczytał, zamiast powtarzać lewacki bełkot, to byś wiedział, że ponad 80% zanieczyszczeń powietrza stanową w Polsce dymy z mieszkań prywatnych i tylko ten rząd dał kasę za wymianę starych kopciuchów (co prawda gównianą, ale dał). Wolność obywatelską masz, czego dowodzą ten portal, te małoletnie idiotki i lewackie aktywistki pozostałe po marszach kobiet, które rzeczywiście mogły nazywać się "głosem kobiet", a wycofały się, gdy lewackie aktywistki zaczęły, zamiast ich postulatów, wysuwać lewackie. Poza tym aborcja dotyczy dziecka, kobiety i mężczyzny, na jakiej zasadzie wg. Ciebie uznawanie praw do spełnienia zachcianki tylko jednej z tych osób jest prawem wolności człowieka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 grudnia 2020 o 17:14

M michalSFS
+2 / 6

@Fragglesik
Rząd dał to trochę zbytnie uproszczenie. Zwrócę tylko uwagę, że takie programy jak "Czyste powietrze" są dotowane również przez UE, z walce z którą rząd ciągle odnosi spektakularne sukcesy. Stąd cały dym od pewnego czasu, bo UE chce, żeby finansami zarządzały samorządy i banki komercyjne a nie rząd. Rząd nie chce, bo nie będzie wtedy, że "dał". Tak to dawanie wygląda. I być może będzie rozdzielał jak przy innych funduszach - swoim dajemy, tak, gdzie rządzi konkurencja odrzucamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@michalSFS Zgadzam się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+1 / 1

@killerxcartoon Gdyby "Polacy chcą być w UE .. UE federacyjnym ... tylko większość zwolenników pis nie che marząc o bolszej polszy ." To by pis nie wygrał wyborów. Po prostu. Akurat większość jest za pozostaniem religii w szkołach choćby z powodów czysto praktycznych: Zawożę dziecko do szkoły i s powrotem, gdyby miało jeszcze religię w kościele, musiałbym zawozić dziecko 2x w tygodniu zawozić do koscioła i s powrotem. tak mam wszystko pod ręką i z głowy. Reszta to lewacki agitacyjny bełkot, więc pozwolisz, że nie odpowiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+1 / 1

@killerxcartoon Gdyby "Polacy chcą być w UE .. UE federacyjnym ... tylko większość zwolenników pis nie che marząc o bolszej polszy ." to PiS przegrałoby wybory, a wygrała lewica, bo lewica ma jeszcze bardziej socjalny program niż PiS i jego osławione 500+ i do tego właśnie federację unijną. Jakoś dziwnie jej wsparcie to ok. 10%. Także to co piszesz nie ma sensu. Wyprowadzenia ze szkół też większość nie chce, nie tylko dlatego, że nie chce bo nie, ale dla prostego myku: Teraz przyrowadzają dzieci do szkoły i odbierają i mają szlus. Gdy wyprowadzi się religię ze szkół, to dwa razy w tygodniu będą jeszcze musieli przyprowadzać te dzieci do sal katechetycznych na parafię i odbierać, a tak mają kombo. Co do ataków na biedne, niewinne marsze równości - jak przestaną epatować nienawiścią do kościoła, obrażać religię i profanować symbole, być obsceniczni i wulgarni - nikt nie będzie ich zaczepiał. Tyle, że im nie w smak, by ioch marsze przechodziły bez echa.....:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-3 / 3

@Fragglesik

Badania maj 2019
40 - usunąć religię ze szkół
27 - zostawić ale zmniejszyć ilość godzin
7 - zostawić na tym samym poziomie lub zwiększyć
26 - trudno powiedzieć, nie mam zdania , jest mi obojetne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
-1 / 1

@killerxcartoon nie rozumiesz polityki. PIS trzy razy zmieniał aborcyjne prawo, trzy razy ludzie wyszli na ulice i trzy razy prawo nie zostało zmienione. Teraz wyrok TK, też ludzie wyszli na ulice, też prawo nie zostało zmienione. Nie widzisz tego? Naprawdę uważasz, że tak grupka ludzi która wychodziła na ulicę coś zmieniła? Wywołała szum i odwrócenie uwagi które akurat wtedy było potrzebne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-1 / 1

@dbgoku

Muszą opublikować wyrok.. wiec dopięli swego to kwestia czasu. Inaczej podważą jakakolwiek praworządność w Polsce. Sami dażyli do tego by wpaść w taką pułapkę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+5 / 15

Gówno opakowane w kolorowy papierek w wykonaniu lewicy :D Wszyscy chcą, żeby było dobrze, ale wielu ludzi to dobrze rozumie pod skrajnie innymi postaciami. A większość nie wie jak do tego dobrze (czyste powietrze) doprowadzić. Bo przecież nie będę jeździć tramwajem czy kupować w lumpeksie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ddarek
0 / 0

Chcemy rozumiem - tego postulatu brakuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xanqer
0 / 6

Żeby było jak dawniej ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kirko1793
0 / 0

o to juz coś takiego próbował zrobić towarzysz Lenin i to samo powtarzał jego kumpel Stalin, ile to milionow ci chłopcy zamordowali w imie miłości braterskiej i tolerancji .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Danilo1994
-1 / 1

1. Czy chcemy federalnej Europy? Ja niekoniecznie, czy Polacy chcą? Może referendum.
2. Przestrzeganie praw człowieka to fajny slogan, ale jakie podstawowe prawa człowieka są w Polsce łamane?
3. Wolności obywatelskich? Z tego co widzę to prounijne ście*wa są za segregacją ludzi, a nie za szanowaniem praw obywatelskich.
4. Jakiego prawa wyboru dla kobiet? Czy kobiety nie mogą wybierać np. prezydenta? Czy może męża? A może pracy nie mogą sobie wybrać? Pewnie między wierszami chodzi o aborcję, ale większość Polaków i nawet samych Polek jest za przywróceniem kompromisu, a nie melodią lewaków pt. "Aborcja nieograniczona".
5. Poszanowania mniejszości złodziei i pedofilów też? Każda mniejszość musi wiedzieć o tym, że jest mniejszością i nie będzie sterować większością, bo właśnie tak działa demokracja.
6. Nowoczesnej edukacji, kolejny slogan, w sensie, że takiej dostosowanej do rynku pracy, czyli więcej zawodówek, czy może nowoczesnej, by propagować nowoczesne głupoty o 70 płciach?
7. Czy większość Polaków chce świeckiego państwa czy może znowu ogon kręci psem? Zróbmy referendum może i wprowadźmy jego wyniki w życie.
8. Czyste powietrze to kolejny slogan lewaków,którzy właśnie jadą sobie samochodem do starbuksa po kawunię. Mniej latajcie samochodami, mniej jeździjcie samochodami, wybierajcie rower, nie wyrzucajcie jedzenia, to będzie świeższe powietrze. Jeśli ze statystyk wychodzi, że Polska jest 11. na świecie pod względem ilości samochodów i 1/3 u nas się marnuje, a ja tych statystyk nie podbijam tylko bardzo zaniżam to znaczy, że ktoś je bardzo zawyża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2021 o 12:55