Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Laviol
+82 / 90

Prawo polskie nie przewiduje czegoś takiego jak kwarantanna narodowa. Jeśli nie wprowadzą tych ograniczeń ustawą to mogą je sobie wsadzić wiadomo gdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+22 / 26

@Xar, myślisz, że o tym nie wiem? To nie jedyna sytuacja. Zrobiłam o tym 2-czy 3 demoty. Ale większość nie zdaje sobie z tego sprawy, więc trzeba mówić głośno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukas1121
+4 / 22

Dokładnie. Ale im to zamieszanie jest potrzebne przed szczepienia mi. Wtedy się okaże że kto się zaszczep może wrócić do życia. Ale spokojnie w końcu ludzie się może obudza. Ja jak na razie żyje jak dawniej mam te obostrzenia w głębokim powiązaniu i edukuje tyle ludzi ile dam radę. Na szczęście tłumacząc ludziom od początku roku pi co to jest jak działa i jak będzie pomimo że na początku się śmiali teraz smi do mnie przychodzą i mówią że miałem rację do tej pory więc chyba z resztą też mam rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+8 / 12

@Xar A ja jestem ciekaw kto daje minusy za ten materiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
+5 / 9

@Laviol Mogą sobie wsadzić gdzieś bez ustawy ale społeczeństwo jest tak posłuszne i nie czytające konstytucji, że zgodzi się na wszystko. tak jak teraz karzą za brak kagańca z art 116 & 1a

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+12 / 12

@Dabronik, dlatego trzeba o tym głośno mówić. Znowu orka na ugorze czyli praca u podstaw, ale to jedyna droga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
+3 / 3

@Laviol Zgadzam się tylko po prostu ludziom już się nie chce myśleć i im tak wygodnie, boją się mandatu bezpodstawnego i tak dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+3 / 9

@Dabronik tylko widzisz - nie ma prawnego obowiazku ubierac sie zima cieplo, ale jednak ludzie to ze wzgledu na zdrowy rozsadek robia, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
+11 / 11

@Xar Ale tu chodzi o bezprawie i łamanie konstytucji jak na to pozwolimy to władza przed niczym się nie cofnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+11 / 11

@Xar , tu chodzi nawet o coś jeszcze głębszego niż podaje @Dabronik, a z czym się zgadzam.
Po latach zaborów i PRL-u, kiedy nie mieliśmy swoich władz i swojego prawa, a prawo, które w zasadzie było przeciw nam, mieliśmy i mamy szansę tworzyć wreszcie coś dla siebie. Utworzyć wreszcie państwo prawa, do którego mielibyśmy zaufanie. Że ono powstało po to, żeby nam, jako obywatelom, było lepiej. Takie, że nie trzeba kombinować i go obchodzić. Przez dziesiątki lat obcego prawa jako społeczeństwo nauczyliśmy się nie ufać władzom/państwu, a prawo omijać jak to tylko możliwe. Po '89r mieliśmy szansę coś zmienić, ale się nie udało. Nie dorobiliśmy się państwa prawa. Jednak to co obecnie robi PiS podważa i niszczy ostatki jakiegokolwiek zaufania do państwa. Psychologiczne skutki tego działania będą w społeczeństwie pokutować kolejne dziesiątki lat, bo to są kolejne pokolenia robione w trąbę i nauczone braku zaufania. Za wszelkie działania niekonstytucyjne powinni stanąć przed Trybunałem Stanu i do pierdla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzymas73
+2 / 4

W tym całym chaosie ludzie potrzebują placebo może to się nazywać szczepionka, świadomi powinni mieć wybór a reszta niech bierze co chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+4 / 6

@Laviol ale oni to robia od dawna i od dawna trzeba bylo reagowac, jak zaczeli tylko gotowac zabe!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+3 / 3

@Xar, ja od października o tym bezprawiu pisałam w komentarzach/demoty robiłam. Dalej wstecz nie sięgam, bo pamięć już nie taka :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
+8 / 8

@Mozgwsloiku2 500 ludzi zmarło z powodu coronvirusa ale tylko 20 go miało. Resztę pokonał brak dostępu do leczenia chorób współistniejących. Pomyśl ile osób by zostało wyleczonych z ich chorób lub wzmocniliby sobie system immunologiczny na tyle, że Covid by ich nie zabił jeśli tylko mielibyśmy normalny dostęp do służby zdrowia. (Szpitali, przychodni). Ofiar tej PLANDEMII jest o wiele więcej. Zapytaj ile rodzin zostało bez pieniędzy bo komuś się zamarzyło być Kaczaffim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2020 o 2:35

S sandalarz
+1 / 1

@Mozgwsloiku2 przecież mamy kagańce dlaczego zatem ludzie umierają nadal ??
I porozmawiaj z matkami, których dzieci przestały np chodzić i mówić bo nie mają rehabilitacji bo...... COVID. Spróbuj pogadać z matkami dzieci które się uwsteczniają bo poradnia logopedyczna nie działa bo..... COVID.
Jedynym aspektem na który wirus nie wpływa w ogóle jest ....kościół. A jak wpływa to się zmienia statystyki, prawo itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lector
0 / 0

@Laviol władzy totalitarnej żadne zapisy prawa nie przeszkadzają. W ustroju totalitarnym obowiązującym jest jedynie "prawo" siły, które dyktatorska władza realizuje z użyciem uzbrojonych służb "porządkowych".
I tak to właśnie wygląda. Co z tego, że te nakazy i zakazy są bezprawne? Co z tego, że ludzie są tego świadomi? Ludzie ich przestrzegają, żeby bezrefleksyjnie wykonujące rozkazy służby nie narobiły im problemów. Żeby miesiącami, tracąc czas, pieniądze i zdrowie, nie musieć walczyć o ewentualne przyznanie przez sąd oczywistej racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2020 o 13:20

avatar Laviol
0 / 0

@lector, wiem.
I co w związku z tym? Mamy wszyscy nic nie robić? Będzie tylko gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lector
0 / 0

@Laviol niestety zdebilenie i lenistwo intelektualne w tym narodzie osiągnęło taki poziom, że przerażająca część społeczeństwa broni tej władzy i jest jej wdzięczna za "Nie musicie myśleć. My będziemy myśleć za was".
Gdyby to było "społeczeństwo przeciw władzy", to można robić rewolucję. Choć nie ma na kogo władzy zmienić, żeby było dobrze. Ale w sytuacji "społeczeństwo przeciw społeczeństwu" co można zrobić? krwawą wojnę domową? A ta władza doskonale to wie i dlatego z takim zapałem ludzi dzieli.
Dlatego niestety będzie tylko gorzej co by nie zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
0 / 0

@lector, tylko widzisz, nie może być gorzej w nieskończoność. Dwie rewolucje już to pokazały. Przychodzi taki moment, gdy ludzie nie mają już nic do stracenia, a tylko do zyskania. I każdy system, każda władza dzieli ludzi na tych, którzy dzięki niej zyskują i tych, którzy tracą. Tych, którzy zyskują zawsze jest mniej, nawet jeśli pozornie czy tymczasowo wydaje się inaczej. Bo żaden system nie jest doskonały, więc prędzej czy później to wychodzi i nawet początkowi zwolennicy obracają się przeciwko, a tym bardziej następne pokolenie - patrz np. PRL. Tak samo niektórzy zorientowali się, że kapitalizm niepostrzeżenie zamienił się w korporacjonizm, rozumiany jako rządy korporacji, co ewidentnie nam, zwykłym ludziom, szkodzi i zaczęli być przeciwko niemu. Bo jest tylko jeden pewnik - wszystko się zmienia. Im więcej będzie się mówić, dzielić wiedzą, uświadamiać ludzi, tym prędzej to nastąpi, a im więcej ludzi będzie świadomych, tym mniej krwawo. Dlatego to nie jest kwestia tego czy się zmieni, tylko kiedy się zmieni i jak krwawo. A do tego czasu faktycznie będzie gorzej, jednak od nas zależy jak długo to gorzej potrwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KwokaBezPisklat
+17 / 23

Jakie masz wasc podstawy, zeby robic kwarantanne narodowa? Oficjalne statystyki powoli spadaja, a ty znowu chcesz ludzi w domach zamknac?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+10 / 10

@KwokaBezPisklat Tu nie chodzi o to, że nie ma podstaw (pomijając to, że statystyki kłamią i są naginane pod odpowiednią narrację). Chodzi o to, że działają niezgodnie z prawem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2020 o 4:08

K KwokaBezPisklat
+4 / 4

@AIkanaro
Oczywiscie, ze wiekszosc obostrzen jest bezprawna, bo nie ma stanu nadzwyczajnego. Ja mowie o zasadnosci ich wprowadzania, dokrecania sruby w przypadku, gdy krzywa zachorowan wyraznie maleje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+1 / 1

@KwokaBezPisklat Podstawą jest wk...wienie jarka na demonstracje, bo mu się znudziło oglądać migające światło pod oknami. teraz noc szybko zapada i to niebieskie mruganie z 80-ciu suk mocno widać przez długi czas.
A teraz życzę wszystkim Wesołych Świąt i szczęśliwej godziny policyjnej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2020 o 6:31

avatar SkrajnieCentrowy
+33 / 37

Przy 20 tys zakażeń nie było narodowej kwarantanny. Przy zakazie udostępniania info poprzez sanepidy i spadku do 9 tys zakażeń mamy narodową kwarantanne. Wnioski wyciągnijcie sobie sami moi drodzy :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2020 o 16:19

P panna_zuzanna_i_wanna
+26 / 28

Lepiej, przy ponad 27 tysiącach nie było narodowej kwarantanny. Przy spadku do 22 tysięcy oni już zaczynali sobie gratulować dzielnego zwalczania pandemii. A teraz wprowadzają narodową kwarantannę. Przecież to jest kabaret. U Rydzyka na imprezie siedzieli sobie na głowach bez maseczek i był git, a my będziemy dostawać mandaty za wyjście na spacer w sylwestrową noc. Mój kraj - taki żałosny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+17 / 21

@SkrajnieCentrowy Przecież odkąd zabroniono powiatowym sanepidom ogłaszać ilość zakażeń i zgonów te rządowe statystki są funta kłaków warte. Czyli tyle ile wiarygodność morawieckiego. Obecny spadek liczby zakażeń związany jest z żydowskim świętem chanuka. Żyd morawiecki, kaczyński i niedzielski musza obchodzić swoje święta, dlatego obniżyli statystyki aby swobodnie mogli świętować z rodzinami. Co innego nasze Katolickie święta, są dla nich nieważne, dlatego robią ten cyrk. Ponadto trzeba bydłu dokręcić śrubę aby poluzować zaszczepionym- stara metoda. Niech wszelkie przekleństwa choroby i nieszczęścia wstąpią na kaczyńskiego, dudę, morawieckiego i niedzielskiego. Niech spłoną w piekle. Amen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2020 o 18:30

D dncx
+13 / 17

@kikurenty To prawda. W grudniu UE wywaliła Polskę ze statystyk dotyczących liczby zakażeń i zachorowań w UE, ponieważ nie sa one wiarygodne. To o czymś świadczy. Mówił o tym w jednym z materiałów na YT Maciej Orłoś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
+29 / 33

Niech się pier olą.Nie ma takiego,prawa.Dopóki nie wprowadzą jednego ze stanów nadzwyczajnych przewidzianych Konstytucją, to mogą ewentuslnie pocałować naród i mnie w d.. ę. A Kaczora w kuper.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+25 / 25

28 tyś zakażeń dziennie - nie ma kwarantanny. 10 tyś zakażeń- kwarantanna narodowy. Mistrzostwo w rządzeniu poziom PIS. Chce zobaczyć teraz miny górali, którzy tak gromko głosowali za obecnym układem władzy, a teraz ten układ im zamknął jedyne źródło dochodu. Dobrze Wam tak. Może zrozumiecie, że nie głosuje się na takie partie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2020 o 15:53

avatar Nanemasehaki
+17 / 17

I jeszcze cytat sprzed tygodnia do tego "dane nie kłamią, koronawirus jest w odwrocie"... A kwarantannę wprowadzają, bo doskonale wiedzą, że dane są przekłamane i system opieki zdrowotnej się zawalił. Ludzie umierają w domach. Tylko głośno o tym minister nie powie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+5 / 5

@Nanemasehaki
Dokładnie. Oni wiedzą że system opieki zdrowotnej, leży ryjem w błocie i jeszcze tylko trochę się rusza. Każde podwyższenie ilości chorych, sprawi że ludzie zaczną umierać na ulicach, a szpitale będą wystawiać trupy na trawniki przyszpitalne. To jest chwytanie się brzytwy przez tonącego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+32 / 34

I kolejne prawo człowieka złamane. Art. 52 konstytucji gwarantuje nam prawo do przemieszczania się. Jest to prawo, które można ograniczać tylko podczas stanu wyjątkowego i w drodze ustawy, a nie jakimś tam rozporządzeniem. Więc niech sobie to wsadzą w dupę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kasztan528
+5 / 5

@Cammax Dziwi mnie że takie prawo w ogóle istnieje. To jakby go nie było to nie można było by się przemieszczać? xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawoldinho
+1 / 7

@Cammax "Ustawa z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.
Rozdział 8
Zasady postępowania w razie stanu zagrożenia epidemicznego i stanu epidemii
Art. 46. 1. Stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii na obszarze
województwa lub jego części ogłasza i odwołuje wojewoda, w drodze rozporządzenia,
na wniosek państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego.
2. Jeżeli zagrożenie epidemiczne lub epidemia występuje na obszarze więcej niż
jednego województwa, stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii ogłasza
i odwołuje, w drodze ROZPORZĄDZENIA, minister właściwy do spraw zdrowia
w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw administracji publicznej, na
wniosek Głównego Inspektora Sanitarnego.

4. W rozporządzeniach, o których mowa w ust. 1 i 2, można ustanowić:
1) czasowe ograniczenie określonego sposobu PRZEMIESZCZANIA SIĘ,
2) czasowe ograniczenie lub zakaz obrotu i używania określonych przedmiotów lub
produktów spożywczych,
3) czasowe ograniczenie funkcjonowania określonych instytucji lub zakładów
pracy,
4) zakaz organizowania widowisk i innych zgromadzeń ludności,
5) obowiązek wykonania określonych zabiegów sanitarnych, jeżeli wykonanie ich
wiąże się z funkcjonowaniem określonych obiektów produkcyjnych,
usługowych, handlowych lub innych obiektów."
Kiedy w końcu zrozumiecie, że rozporządzenia wydawane są na podstawie ustawy? Jest ogłoszony stan epidemii? Jest, więc ustawa określa co można w tej sytuacji zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szarikm
+5 / 7

@Slawoldinho,
zaraz zaraz,
"czasowe ograniczenie PRZEMIESZCZANIA SIĘ" a "czasowe ograniczenie OKRESLONEGO SPOSOBU przemieszczania się" to są dwie różne rzeczy.
Autem tak, rowerem i piechotą powyżej 500 m nie.
Co ty na no?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2020 o 20:06

avatar Cammax
-1 / 5

@Slawoldinho konstytucja jest ważniejsza niż ustawy i rozporządzenia. Jeśli się komuś nudzi, to można sobie zobaczyć, co wolno podczas stanów wyjątkowych https://www.prezydent.pl/prawo/konstytucja-rp/xi-stany-nadzwyczajne/
https://www.prezydent.pl/prawo/konstytucja-rp/wolnosci-prawa-i-obowiazki-czlowieka-i-obywatela/ a tu prawa człowieka, które wolno ograniczać tylko ustawą lub podczas stanów nadzwyczajnych. Nam nawet ograniczenia nie pomogą. Inne kraje mają bardzo niską śmiertelność mając dużo więcej mieszkańców, a my mamy jedną z najwyższych, tak jakby nie był to koronawirus, ale któraś z dawnych epidemii chorób, które od wielu lat teoretycznie u nas nie występują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O onkanalia
-1 / 1

@Slawoldinho zorientuj się która ustawa nad którą ma pierwszeństwo. Fragment z konstytucji:
Art. 52. Każdemu zapewnia się wolność poruszania się po terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyboru miejsca zamieszkania i pobytu. ... Osoba, której pochodzenie polskie zostało stwierdzone zgodnie z ustawą, może osiedlić się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na stałe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
+1 / 1

@szarikm Właśnie to, że ludzie czytać nie umieją, istnieją w prawie "interpretacje". Prawo jest jasne i jednoznaczne ale dla manipulacji odpowiednio interpretowane. Oczywiście masz rację. Sposób przemieszczania to nie to samo co samo przemieszczanie. Ale lemingi skaczą tak jak im każą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawoldinho
0 / 0

@szarikm tu masz rację z tym przemieszczaniem się. Myślę, że ta ustawa jak i wiele innych jest źle napisana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawoldinho
0 / 0

@onkanalia i zacytuj jeszcze punkt 3 tego artykułu:
"Wolności, o których mowa w ust. 1 i 2, mogą podlegać ograniczeniom określonym w ustawie."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szarikm
+1 / 1

@Slawoldinho
dzięki za uznanie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morowindus
+2 / 8

Może mnie w pompkę cmoknąć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O onkanalia
+14 / 18

Art. 52. Każdemu zapewnia się wolność poruszania się po terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyboru miejsca zamieszkania i pobytu. ... Osoba, której pochodzenie polskie zostało stwierdzone zgodnie z ustawą, może osiedlić się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na stałe.

PS. chciałbym dożyć czasów, w których zobaczę scene w telewizji, na której pan morawiecki i jego świta po prawomocnym wyroku sądu są prowadzeni przed pluton egzekucyjny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+17 / 21

Gratuluję wyborcom tej partii. Jestem pewny, że jesteście z siebie dumni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2020 o 16:43

G grescio
-5 / 31

Mały, polski biznes się zawinie, pozostaną korporacje i będą robić na rynku co chcą. Dramat!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+13 / 19

@Gregorgant bez stanu wyjątkowego jest to łamanie praw człowieka. I my, normalni obywatele mamy prawo zwrócić się o pomoc do międzynarodowych instytucji.
Zresztą nie wszyscy wprowadzają ograniczenia. W Szwecji nie ma żadnych.
Kościoły, Sylwester TVPIS, miesięcznice smoleńskie oczywiście będą bez ograniczeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skaater9500
+1 / 1

@Gregorgant I nie słuchajcie tego matoła. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KwokaBezPisklat
+11 / 13

@Gregorgant
Dobrze, ze umiera wielokrotnie wiecej ludzi na inne choroby niz kowid? Smiertelnosc jest obecnie najwyzsza od czasu II WS (listopad).

Dobrze, ze biznes sie nie kreci? Zamkniete zostaly cale branze. Hotele, silownie, restauracje robia zarcie tylko na wynos.

Dobrze, ze ludzie nie maja pracy? Niedlugo wpadna w takie dlugi, ze zaczna sie wieszac. Nie bedzie co ratowac.

Dobrze, ze sa lamane podstawowe prawa czlowieka? Niedlugo ci, ktorzy je lamali, przyjda zlamac ciebie.

Dobrze?
Moze dla ciebie to dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar taki_tam_tam
+3 / 3

W Sylwestra od 19:00 (nie od 21:00) do 6:00.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+3 / 7

@taki_tam_tam tak samo blednie podali info o przeszkolach i zlobkach. Te jelopy nawet nie umieja oglosic dobrze co ma obowiazywac!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skaater9500
+1 / 3

Nie będą mnie trzymać w domu. Spróbujcie mnie powstrzymać przed wyjściem z domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
+17 / 19

Was też zastanawia, komu tak bardzo zależy na zniszczeniu jednej z nielicznych dobrze prosperujących gałęzi gospodarki kraju, jakim jest turystyka. Nie wiem dlaczego, ale te wszystkie zakazy i nakazy za każdym razem uderzają tam, gdzie ucierpi jak najwięcej ludzi. Pozamykane galerie, gastronomia, hotelarstwo oznacza tysiące zwolnień i wzrost bezrobocia. Wirus jest na całym świecie ale tylko w Polsce, rząd robi wszystko aby przyspieszyć gospodarczy upadek kraju, po przez doprowadzenie firm do upadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pergamin
+6 / 8

@matek1998 mi się wydaje, że PiS doskonale wie, że się nie utrzyma na stołku, a pandemia i walka z nią jest świetnym pretekstem by udupić gospodarkę. Raz, że gospodarka i tak jest na poziomie dna i mułu z powodu socjalu, który sam zarządzili więc pandemia i walka z nią to świetna wymówka, więc dokręcają śrubę. Potem zwalą na opozycję, że przez ich mierne działania i słabą pomoc po pandemii gospodarka leży i kwiczy i oni by to lepiej zrobili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hoost
-2 / 4

@matek1998 @pergamin A ktoś wie czy żydzi sobie odpuścili już swoje urojone roszczenia opiewające na kwotę 300 mld $. Może w tym kierunku trzeba szukać. Bo to nie ja sobie wymyśliłem to sama pani Mosbacher wypowiedziała takie zdanie (parafrazując) że no ten problem będzie powracał i Polska musi go "jakoś (czyli zapłacić)" rozwiązać... Może tu jest pies pogrzebany...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
+1 / 1

@matek1998 Żeby później żydki wykupowały za bezcen nasze firmy o to w tym chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+12 / 14

Dlaczego u tych jełopów wszystko musi być "narodowe"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KwokaBezPisklat
+14 / 14

@Banasik
Bo chca na sile wszystkim pokazac, ze sa "patriotami". Innymi slowy - zagrywka pijarowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AeSPe
+13 / 13

Póki nie będziemy się cieszyć z możliwości zaszczepienia ( pierwsza dawka jak u mitycznego dilera z pod szkoły za darmo - czyli z podatków, bo na kolejne mutacje to już zrobią tak, że będzie obowiązkowa ale płatna z naszej kieszeni dodatkowo ), to będą nas dojeżdżać ograniczeniami. Pora na kolejne powstania, bo inaczej już po nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawoldinho
-2 / 12

Dobrze kochani, bo widać, że panuje dezinformacja itd. poniżej przedstawiam fragment z ustawy.
"Ustawa z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.
Rozdział 8
Zasady postępowania w razie stanu zagrożenia epidemicznego i stanu epidemii
Art. 46. 1. Stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii na obszarze
województwa lub jego części ogłasza i odwołuje wojewoda, w drodze rozporządzenia,
na wniosek państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego.
2. Jeżeli zagrożenie epidemiczne lub epidemia występuje na obszarze więcej niż
jednego województwa, stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii ogłasza
i odwołuje, w drodze ROZPORZĄDZENIA, minister właściwy do spraw zdrowia
w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw administracji publicznej, na
wniosek Głównego Inspektora Sanitarnego.

4. W rozporządzeniach, o których mowa w ust. 1 i 2, można ustanowić:
1) czasowe ograniczenie określonego sposobu PRZEMIESZCZANIA SIĘ,
2) czasowe ograniczenie lub zakaz obrotu i używania określonych przedmiotów lub
produktów spożywczych,
3) czasowe ograniczenie funkcjonowania określonych instytucji lub zakładów
pracy,
4) zakaz organizowania widowisk i innych zgromadzeń ludności,
5) obowiązek wykonania określonych zabiegów sanitarnych, jeżeli wykonanie ich
wiąże się z funkcjonowaniem określonych obiektów produkcyjnych,
usługowych, handlowych lub innych obiektów."
Kiedy w końcu zrozumiecie, że rozporządzenia wydawane są na podstawie ustawy? Jest ogłoszony stan epidemii? Jest, więc ustawa określa co można w tej sytuacji zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciar8i2
-1 / 3

Myślisz że oni to prawo respektują? Oni sobie sami to interpretacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+6 / 8

@Maciar8i2 Vide słynne obchody OTR w Toruniu. Tam nie było zachowanych obostrzeń ,ale Sanepid nic z tym nie zrobił. Zamieciono to pod dywan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciar8i2
+2 / 4

@dncx - Wiadomo że swoich nie ruszą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lutoch
-1 / 11

W końcu ktoś mądry napisał jak jest naprawdę. Bravo Slawoldinho.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciar8i2
+13 / 19

Do tych co głosowali na PiS. Macie co chcieliście? Zadowoleni "dobrą zmianą"? Lubicie jak się wam wolność i swobody obywatelskie odbiera ? Lubicie płacić podatki których nie widać na koncie i w "zamian" pobierać świadczenia typu 500+ i inne sociale? Lubicie jak się wam kłamie w żywe oczy? Lubicie "tematy zastępcze"? Lubicie prawo nie zgodne z prawem? Mam nadzieję że przy ewentualnych wyborach następnych już nie weźmiecie pod uwagę ani PiS ani PO razem z Lewicą. Zrozumcie że im więcej oddacie swoich swobód w zamian za bezpieczeństwo to wkrótce nie będziecie mieli ani tego ani tego.

"Kiedy przyjdą podpalić dom,
ten, w którym mieszkasz - Polskę,
kiedy rzucą przed siebie grom
kiedy runą żelaznym wojskiem
i pod drzwiami staną, i nocą
kolbami w drzwi załomocą -
ty, ze snu podnosząc skroń,
stań u drzwi.
Bagnet na broń!
Trzeba krwi!"
Chyba wiecie kto to napisał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zomos
+4 / 10

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+8 / 12

@zomos Chwila, chwila .Ale PIS zarzekał się, jeszcze w 2015 roku, że będzie inaczej, lepiej niż za tej obrzydliwe PO, że będzie sensownie, logicznie, że rządzący będą uczciwi i porządni. Niesiołowski nie jest już politykiem PO z pierwszego szeregu. Jego zachowanie nigdy nie było godne uwagi. Jeśli PIS wzoruje się na nim , to gratuluję wzorca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-1 / 1

@zomos Czytałeś mój wpis? Bo chyba nie zrozumiałeś mojego wpisu. Przeczytaj go jeszcze raz, a jak nie zrozumiałeś to jeszcze raz i tak aż zrozumiesz, a potem wrócić Inaczej dyskusja jest niemożliwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zomos
0 / 0

@dncx Mam gdzieś co się PiS zarzekał. PO się zarzekało że nie podniesie żadnego podatku. To jest ten sam chlew. A ty jesteś idiotą który tego nie widzi i ma pamięć złotej rybki bo nie pamięta poprzednich rządów. Wzorce ? Przecież to jest to samo Po=PiS. Popatrz na rodowód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pioter1991
+2 / 6

jeden rząd wszystko sprzedawał a drugi wszystko rujnuje... nie ma co już liczyć w tym kraju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Werqa1972
+11 / 11

Dobrze, że kościoły otwarte. Przynajmniej będzie można jakoś wydać pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fioletowy21
0 / 2

Kolejna marionetka rządu. Dzięki kwarantannie Polacy zostaną przygotowani do szczepień. Słowa polskiego przedstawiciela służby zdrowia. Orwell wiedział co piszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomek2891
+5 / 5

Pisiadła chcą mieć pewność, że nie pozostanie jakiś hotelarz na rynku. Swoją drogą tyle razy już dobijali gospodarkę a my nadal próbujemy ją ożywiać. Jak silna byla polska gospodarka - przetrwała tyle czasu wbrew woli tego rządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hoost
+4 / 4

@tomek2891 Nie musi być taka silna. Gospodarka to jesteśmy my wszyscy hotelarze, restauratorzy, właściciele sklepów, zakładów usługowych, pracownicy ect. Każdy po prostu desperacko broni swojego i chce utrzymać swój dorobek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukas1121
+8 / 8

Wprowadzić to on sobie może dildo w odbyt.
NIE ma czegoś takiego jak kwarantanne narodowa. Może być stan wyjątkowy wojenny albo klęski żywiołowej ale tego nie wprowadza bo trzeba by było znaleźć kasę na odszkodowania dla ludzi. Innymi słowy pochyl się i poproś. Jak Ci pozwolę to będziesz mógł mnie w dupe pocałować. Chociaż wątpię. Jeszcze jakiegoś syfa przeniesiesz i mi pryszcze wyskoczy. Ble.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hostmanswag
+4 / 4

ciekawe co z kościołami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
+6 / 6

@Hostmanswag Kościołów nie zamkną, bo tam się największe PKB produkuje nie wiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemini1234
+3 / 3

@Hostmanswag Jak pójdziesz pomodlić się do kościoła w Sylwestra i posiedzisz do 19.00, to będziesz musiał modlić się do 6.00 w Nowy Rok. Nie ma przebacz!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KwokaBezPisklat
0 / 0

@Dabronik
Ano, zwlaszcza w okresie swiatecznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KabaretZLO
+5 / 5

Zrób ferie dla wszystkich w tym samym czasie, zabroń wszystkiego. Przesasinuj kolejne miliardy na pajaców i miej w doopie wprowadzane przez siebie restrykcje, wbijając na urodziny kolejnego patusa w Toruniu. Istny "Cud nad Wisłą", że po tym wszystkim nadal takie odpady organiczne (ludźmi ich nie nazwę) są u władzy i mają poparcie. Jest nas w tym kraju o jakieś 40% za dużo. W takich sytuacjach widać, że demokracja nigdy nie sprawdza się na dłużej. Ludzie są za głupi na ten system. Prawo wyborcze powinno być uzyskiwane po zdaniu egzaminu (przed każdymi wyborami). Jak nie ogarniasz, nie głosujesz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+4 / 4

Ten rząd niech najlepiej zapakuje się do jakiegoś Tupolewa i poleci z wizytą w pi***u, albo gdzieś w ch** daleko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar woodykosa1
+5 / 5

Cmentarze zamknęli 8 GODZIN przed ...
Sylwestra i Nowy Rok "zamykają" 2 TYGODNIE przed...
...ALE 3 DNIowy jarmark i folwark Żary BEZ OGRANICZEŃ ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemini1234
+4 / 4

Czy "kwarantanna narodowa" obejmuje cudzoziemców? Nazwa sugeruje, że tylko jednego narodu - polskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
+1 / 1

Ludzie pozdychają z głodu
Ja rozumiem polowa miejsc w hotelach ma być wolna
Nawet niech będzie że na każde zajęte dwa maja być wolne ale to jest przegięcie,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2020 o 22:54

E elefun
+3 / 5

Trzeba ludziom obrzydzić to wszystko, aby "tłumnie udali się na szczepienia". Nie widzicie tego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KwokaBezPisklat
+4 / 6

@elefun
Widze probe "wygenerowania emocjonalnego zapotrzebowania na szczepionke".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+2 / 2

@KwokaBezPisklat
Dokładnie.
Produkt już jest, teraz trzeba wygenerować zapotrzebowanie.
Jak na razie nie znam NIKOGO, kto chciałby się szczepić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekbydgoszcz
+1 / 1

W normalnych okolicznościach namawiałbym do nieposłuszeństwa narodowego ale to trochę tak jakby odmrozić sobie uszy na złość babci, szkoda tylko, że wielu sobie te uszy odmrozi tydzień prędzej i to za przyzwoleniem "babci".
Już poinformowaliśmy wszystkich znajomych, ze 31 grudnia imprezę zaczynamy godzinę prędzej, a kończymy nie o 4-tej tylko o 6-tej więc piwo na kaca wskazane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem