mnie bardziej zastanawia ile oni zarabiaja ze nadal tam sa ludzie ktorzy chca pracowac za taka pensje byc obecnie najbardziej znienawidzonym zawodem w Polsce zaraz po ksiedzach i politykach , no chyba ze oni sa z powolania takimi skur.... ktorzy lubia tepic innych ludzi i byc wierni jak psy ... czekac tylko jak kaza im wyjsc z ostra amuniicja i strzelac do ludzi
@Skar2k19 Masz rację to są ludzie z powołania - takie chamy i skur.... a teraz mają możliwość się wyżyć, udręczyć ludzi, poczuć władzę i dać upust swoim "fantazjom" - to są tacy sami ludzie jak za prl - tam milicjant był bogiem, mógł przy.ebać obywatelowi bez powodu, dzisiejszy funkcjonariusz też by tak chciał ale dziś zawsze ktoś patrzy i zazwyczaj są konsekwencje takich swawoli - ta koronasytuacja daje im namiastkę władzy absolutnej.
@Skar2k19 No baran xD a kto wybrał władzę? policjanci sami sobie ją wybrali? Czy może jednak naród? :D Policja ma służyć narodowi, a władza to przedstawiciele narodu wybrani w demokratycznych wyborach. O czym mówi wprost konstytucja :D
@krzysio6666
No, myślę że policjanci są cholerne szczęśliwi, że zamiast spędzić weekend czy święta z rodziną to muszą jechać na drugi koniec polski i marznąć xD
No baran vol 2
@Taymishi wow w takim wypadku Ochrona Zdrowia powinna murem stać za głupotami PiS i nawet ich nie kwestionować, dopingować w propagandzie za kasę. Przecież to państwówka... Wiesz, jest coś takiego jak bycie człowiekiem, a nie mendą do tego społeczną. Nie po to robiłam studia, specjalizację etc. aby podejmować decyzje wbrew własnemu sumieniu i dodatkowo nie spełniając powołania. Jeśli wiem, że wytyczne Rządu mogą zabić pacjenta to nie wykonuję tego polecenia.
Do tego nie sądzę, aby większość policjantów w ogóle znała przepisy za które chce ścigać obywateli. Konstytucję ma obowiązek znać każdy obywatel, nawet policjant. Tej części Konstytucji nie znasz? Nie można ograniczać działalności, utrudniać protestów/ zgromadzeń i wolności bez wprowadzenia jednego ze stanów?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
16 stycznia 2021 o 17:39
@PaulinaNina
"Jeśli wiem, że wytyczne Rządu mogą zabić pacjenta to nie wykonuję tego polecenia."
A które przepraszam wytyczne rządu, które mogą zabić obywatela wykonuje Policja?
I lekarz nie składa roty, w której jest mowa o "dochowaniu wierności konstytucyjnym organom RP" a policjant tak. Władza jest narodem. Wynika to wprost z konstytucji, ale najpierw trzeba ją przeczytać :)
Naród jest suwerenem, suweren wybiera spośród siebie przedstawicieli do sprawowania władzy.
"Wiesz, jest coś takiego jak bycie człowiekiem, a nie mendą"
Jest jeszcze coś takiego jak prawo, które Cię obowiązuje czy Ci się to podoba czy nie. Policjant nie przestrzegający przepisów popełnia przestępstwo :)
Sądzisz, że oni chcą stać na stokach? Pod domem premiera? Czy gdziekolwiek indziej sto kilometrów od domu? Czy woleli by wieczór spędzić dziećmi i rodziną?
" Nie można ograniczać działalności, utrudniać protestów/ zgromadzeń i wolności bez wprowadzenia jednego ze stanów?"
Zapoznaj się proszę z art 31 ust 3 konstytucji, który mówi o tym, że można :) Wystarczy ustawa. a taka ustawa jest od 2008 roku - ustawa o zwalczaniu chorób zakaźnych u ludzi. art 46, 46a, 46B
Jak chcesz dyskutować o konstytucji to najpierw ją przeczytaj ;)
"Konstytucję ma obowiązek znać każdy obywatel"
Kolejna bzdura. Obywatel ma obowiązek PRZESTRZEGAĆ prawa. Nigdzie nie jest napisane o jego znajomości ;) A jedynie, że brak znajomości nie zwalnia z obowiązku PRZESTRZEGANIA.
ok ~ 3600 netto jeśli mają powyżej 26 lat :D Ale są dodatki dla np białych kasków lub garnizonu stołecznego, którzy zarabiają parę stów wiecej. Nie wiem dokładnie ile ale coś w granicah 500- 700 zł. O dodatkach specjalistycznych nie mówię, bo to już zwykych policjantów z ulicy nie dotyczy
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
17 stycznia 2021 o 12:14
@Skar2k19 minimum średnia krajowa + dodatki czy premie i mozliwosc awansu także źle nie mają, pewna robota w kryzysie ;) dodatkowo jak to w budżetówce każde zwolenienie L4 jest respektowane a nie jak u Janusz prywaciarza, który gdy chorujesz dłużej niż 3 dni to toczy pianę z ust ;)
@wojekwiesiek Znam bardzo wielu policjantów i żaden by nie strzelił :)
Poza tym znów rozmawiamy o fanaberiach typu, gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem.
Ja dyskutuje o faktach a nie wyobraźni i urojeniach. W Polskim prawie nie ma nawet założenia, że pododdział może użyć broni palnej z amunicją penetrującą w stronę tłumu :)
Po 1 sanepid nie daje mandatu, tylko karę administracyjną.
Po 2 99% spraw do sądu skierowanych przez policję zakończyło się skazaniem sprawcy wykroczenia covidowego (dane KGP na woj dolnośląskie) stąd nie wiem skąd Twoje bajdurzenie
Ostatnio to sanepid przegrywa w sądach, ale to dotyczy to tylko jednego regionu w Polsce (czemu, to sam sobie odpowiedz) i w dodatku tylko przedsiębiorców i ich działalności gospodarczej
A przepisy są spartolone. Bo jeden sąd mówi A i skazuje, a drugi sąd mówi B i "uniewinnia".
Zatem skoro spór jest wśród ludzi, którzy na naukę samego prawa poświecili 10-12 lat i w dodatku pracują tylko i wyłącznie w tym aspekcie, to jak taki spór ma rozsądzić policjant na ulicy?
Habilitacje z prawa do cholery zrobił? Do Policji od dziś będziemy tylko prawników prawa karnego i prawa wykroczeń przyjmować? Czy może Twoim zdaniem policjant ma być równie biegły w prawie co sędzia? XD
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
18 stycznia 2021 o 10:55
@wojekwiesiek
"Po 1,2 i 3, jeśli sanepid przegrywa w sądach, to "prawo" stanowione przez PiS jest do dupy, inaczej musiały by je respektować."
Przegrywa w określonym REGIONIE w określonych SĄDACH. A w innych wygrywa :D
Tak samo jak z przepisami dot covid, maseczki i zgromadzenia. Większość sądów to klepie. Ale są takie, gdzie obywatel wygrywa. Więc ponawiam pytanie, bo jakoś nie umiesz się odnieść do mojej wypowiedzi ;]
"Zatem skoro spór jest wśród ludzi, którzy na naukę samego prawa poświecili 10-12 lat i w dodatku pracują tylko i wyłącznie w tym aspekcie, to jak taki spór ma rozsądzić policjant na ulicy?"
I proszę wskaż, które działanie policji jako instytucji jest bezprawne :D Bardzo jestem ciekawy ;]
@wojekwiesiek "Konstytucjonaliści jasno wypowiadają sie o zakazie zgromadzeń, to łamanie Konstytucji"
Sądy skazują za uczestniczenie w nielegalnych zgromadzeniach. Opinia prawna to tylko opinia prawna. Każdy prawnik sobie może ją wydać. Liczą się wyroki, a te są różne. Twoja logika miała by sens, jakby 90% wyroków było uniewinniających, ale na tą chwilę 90 parę % jest skazująca :D
Także sytuacja jest odwrotna.
To, że sobie kilku konstytucjonalistów coś powiedziało, to nie zmienia realiów. Policjant ma stosować prawo. Prawo wprowadzone - nie podważone przez TK czy SN- obowiązuje. Skoro sądy to klepią - a sędzia ma większą wiedzę o prawie od policjanta- to czemu wymagasz od policji by tego nie robili? Na podstawie czego? Własnego widzimisie?
I dalej mi nie wskazałeś co jest bezprawnego w działaniu Policji :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2021 o 18:59
Stary jest za głupi, młody za głupi. Muszą. Tam już nie ma policji państwowej. Jest milicja partyjna. Komendanci celowo profitowani przez PiS.
Mnie dziwi co inego.
Dlaczego Polacy cały czas myślą "Dlaczego oni?"
Spytajcie, dlaczego my!
Sporo ludzi mają za sąsiadów milicjantów. Dlaczego mówicie im dzieńdobry, pytacie jak żyją, spotykacie się, chwalicie ich działania. Pół roku społecznego ostracyzmu i odwracania się jak od trędowatych spowodowałoby zmianę klimatu. Ale trzeba objąć ostracyzmem każdego. Tylko oni wiedzą ilu jest ubeków między nimi. Tylko oni mogą zrobić z tym porządek.
Czekanie i popieranie ubeckich działań dalej doprowadzi do kolejnego Wujka. Gwarantuję, że na rozkaz Otworzyć ogień, zrobią to bez mrugnięcia okiem.
@ewmario również uważam, że policja jest jedną z instytucji państwowych najgorzej wykonujących swoje obowiązki. Ambitni ludzie raczej idą do straży granicznej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 stycznia 2021 o 17:32
Chciałbym tylko przypomnieć, że za pierwszej komuny, w ówczesnej milicji, służyły dokładnie takie same larwy bez kręgosłupa, jak w obecnej.
Z tą tylko różnicą, że gdy ówczesny dyktator wprowadził stan wojenny, to jednak trochę z nich pozdejmowalo mundury, zaś obecnemu, gremialnie służą na dwóch łapkach.
@wojekwiesiek A czy przepraszam NSDAP przegrywało w swoich sądach? Czy pozwalało na robienie protestów? Czy w Polsce są egzekcuje? Morderstwa? W ogóle co my porównujemy xD Niemcy demokratycznie wybrali hitlera, który stał się dyktatorem. Polska ma tyle wspólnego z dyktaturą co Twój komentarz z logiką.
Pokaż mi dyktatora, którego jawnie i bez konsekwencji można obrazić :D Dyktatura to jest w Korei.
@solarize
Do białorusi i rosji każda możliwa komisja nadzorująca wybory ma zastrzeżenia. Każda międzynarodowa. Do Polski żadna.. jeszcze coś? xD
Kolejny nawiedzony xDD Sądzę, żę reptilianie specjalnie posadzili kaczynskiego na stolku
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 stycznia 2021 o 12:01
@solarize Ale tam wiadomo, ze oszukuja w wyborach, a u nas wszyskto jest demokratycznie i przepisy nie sa wcale zmieniane jak nie pasuja tym u wladzy, wiec gadasz jakies glupoty xD
@wojekwiesiek
Nawalny wrócił do Rosji i został zatrzymany. Tak jak jego zwolennicy :D Obławy na cały kraj.
W białorusii wojsko wyszło na ulicę i rozpędzało protestujących. Padały strzały z ostrej amunicji. Opozycja masowo zatrzymywana :D
W USA po złamaniu szyku policji, capitol policje otworzyło ogień do protestujących
WE francji i w hiszpanii policja masowo leje metalowymi pałkami ludzi. Bez znaczenia kobieta starzec. Oni nawet tarcz nie noszą :d w jednej ręce gaz a w drugiej pałka teleskopowa.
A Ty mi mówisz, żę u nas jest dyktatura bo kordon policji stanął przed domem wicepremiera, któremu GROŻĄ śmiercią?
Widzę, że faktami z fanatykiem się nie wygra xD
Na tuska czy stonogę też przecież setki policjantów czekają xD obławy im robią i zamykają ich zwolenniików :DD
@wojekwiesiek Nie głosowałem nigdy na PIS,PO ani żadną inną dużą partię ;)
"Tuskowi tez grożono śmiercią, ilu policjantów pilnowało jego domu?
Dwóch."
Dwóch? XDD W czasie protestów akta non stop stały tam dwie.. ale kompanie xD
Juz o CPKP BOA nie wspominając xD
Policja jest od tego, żeby zapewnić bezpieczeństwo, tyle. Skoro pod dom wicepremiera idzie 20 tyś ludzi, to nie będzie tam stało 10 policjantów. Policja ma oddziaływać prewencyjnie i przygotować się tak by zażegnać zagrożenie, jeśli takie powstanie.
I nie jest to nic dziwnego, ani nowego. Więc nie wiem skąd to zdziwienie.
Idealnym przykładem gównianego działania policji było zabezpieczenie kapitolu w USA. Tłum się przedarł i capitol police musialo strzelać. Sądzisz, że u nas byłoby inaczej? Gdyby tłum sforsował kordon policji - co wielokrotnie próbował uczynić i wdarł się do willi WICEPREMIERA to sądzisz, że SOP i ochrona kaczynskego by nie strzelała?
I po to tam była policja. Idealny scenariusz odwrotny był w USA. Ale to trzeba patrzeć troszkę dalej ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2021 o 11:40
@wojekwiesiek Widocznie lepiej wiesz na kogo głosuje niż ja ;) Sprzeczał się z tym nie będę bo z fanatykiem się nie wygra.
A co do reszty ja Ci podaje konkretne argumenty. Konkretne wydarzenia ze świata do których doszło. I zadaje pytania. Ty totalnie to olewasz. Czyżbyś nie potrafił na nie odpowiedzieć? ;)
"Kompanie to broniły wcześniej Kaczyńskiego, jak był premierem, jak i teraz"
A przepraszam z PO SLD czy jakiejkolwiek innej partii policja nie walczyła z ludźmi?
Oczywiście, że broniła go jak był premierem. Trzaskowskiego też ostatnio broniła pomimo, że jest opozycją :D i nawet tej obrony nie chciał. Jak przeciwnicy tuska poszli mu pod dom w sprawie protestow acta to policja też tam była :) jak już mówiłem w liczbie 2 kompanii + oddziały AT :D
I jakby premierem został Stonoga to policja też by tam była :D
"Był tutaj filmik jak DWOJE przechodniów były legitymowane przez OŚMIU policjantów. Później wyszło, iz drugie tyle było w suce." Do sprintera nie wejdzie 16 osób :D więc być może w innej. I no straszna rzecz, że policjanci siedzą w radiowozie. Powinny puste jeździć? XD Wyszli na zewnątrz - źle. Siedzeli w wozie - źle. xD
A, że 8 osób.. kłania się Twój brak wiedzy. Policja działa w ugrupowaniu ZWARTYM. Czyli nie pojedynczo. Skoro działają drużyną to czynności podejmują drużyną. Jakby byli uformowani w pluton to do tej dwójki osób podeszło by 20 kilka osób. Bo są uformowani w pluton i mają działać w plutonie. Po to, że jak coś się zacznie dziać to nie szukasz ludzi.. tylko są z Tobą.
Jak z Tobą rozmawiam to naprawdę uważam, że zasadnicza powinna wrócić.. albo jakieś szkolenie wojskowe wprowadzić dla ludzi.. bo brak elementarnej wiedzy poraża.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2021 o 18:46
"Ostatnio jego domu broniło ok OSIEMSET policjantów,"
Ponieważ pod jego domem było 20-30 tyś ludzi. :) wg, rzadowych źródeł A wg niektórych źródeł protestujących nawet 100 tyś ludzi.
Ja naprawdę nie wiem czego ty nie rozumiesz. Policja ma się zabezpieczyć w taki sposób aby zażegnać zagrożenie jeśli takie się pojawi. I jak już mówiłem mamy identyczną sytuację w USA gdzie policji było za mało, tłum ją sforsował i padły strzały. Chciałbyś czegoś takiego w Polsce?
800 policjantów na kilkudziesięcio tysięczny tłum to nie jest dużo.
Co do tych 8 osób to Ty nie czytasz tego co pisze. W dodatku wypowiadasz się o czymś nie mając pojęcia.
Ugrupowanie zwarte to ODDZIAŁ. Najmniejszym oddziałem przyjętym w Polsce czy to w wojsku czy w policji jest DRUŻYNA. Czyli właśnie około 8 osób. Policja na zabezpieczeniach działa w UGRUPOWANIU ZWARTYM. Czyli minimalnie drużyną. A więc podejmują interwencję całą drużyną.
Patrol może być nawet 1 osobowy ale ugrupowanie zwarte to nie cholerny patrol xD Mylisz pojęcia zupełnie. Dlatego właśnie twierdzę, że brak Ci elementarnej wiedzy w dodatku dyskutujesz nie mając za bardzo pojęcia o czym mówisz :D
@wojekwiesiek "policja informowało iż we WSZYSTKICH protestach w Warszawie wtedy brało udział ok 12 tys, gdzie Ty doszukałeś się 20-30tyś? O 100 tyś już nie wspomnę, gratuluję wyobraźni :)))"
100 tyś podawały "media" protestujących. O 20 tyś któryś z rzeczników mówił. Być może stołecznej a być może rządu, nie interesuje mnie to na tyle, żebym zapisywał sobie każdą ich wypowiedź.. xD
I zasada pozostaje niezmienna. Policja ma mieć takie siły by zażegnać zagrożenie jeśli się pojawi. Ma mieć ich WIĘCEJ. A nie mniej bo Tobie czy innemu mądremu tak się podoba. Na szczęście nas jeszcze poprawność polityczna nie zeżarła i ogon psem nie merda. Apropo braku odpoweidzi to chyba zadałem pytanie
" Chciałbyś czegoś takiego w Polsce?"
Czyżbyś był hipokrytą?
" nie ma komentu do ciężarówki z wojskiem za Kaczyńskim," - bo nie znam tematu. Pierwsze słyszę o tym, być może tak było, nie wiem. To nijak nie jest powiązane z obecnym tematem. Dlatego się nie odniosłem. Możę i tak było. Nie żyje wyłącznie kaczyńskim i jego życiem xD
"Podkreślę, co byś dalej nie majaczył, TO BYŁ PATROL,"
A skąd wiesz, że to był patrol? ;) Skąd masz taką wiedzę? byłeś na odprawie? Znasz ich zadania?
Najlepiej pokaż mi filmik, na który się tak zawzięcie powołujesz. A nawet jeśli byłby to patrol to znaczy, że funkcjonariusze na odprawie zostali podzieleni na takie a nie inne zespoły, dowodzący stworzył patrol składający się z 8 osób i patrol podejmuje interwencje. I tyle. Nawet jeśli byłby to patrol to nic się nie zmienia :D. Funkcjonariusze pracują w takiej grupie do jakiej zostali przydzieleni. To instytucja zhierarchizowana a nie przedszkole. czekam na filmik, na który się tak zawzięcie powołujesz. Mam nadzieję, że gołosłowny nie jesteś ;]
A co do drużyn to według definicji to powołujesz się na wojskową ( i to jeszcze z wikipedii..) . Dla Twojej informacji pluton policyjny liczy 24 osoby z zasady. OCZYWIŚCIE można go wzmocnić, albo może liczyć mniej (gdy np są wakaty, l4 itd) Ale z ZASADY. Pluton składa się z 3 drużyn po 8 osób.
Zobacz sobie nawet radiowozy policyjne. Mają 8 stanowisk. Kierowca, dowódca i 6 pasażerów. Aka mercedesy sprintery. Jeden radiowóz = jedna drużyna.
Zatem skończ waść.. wstydu sobie oszczędź.
czekam na filmik ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
20 stycznia 2021 o 17:50
@wojekwiesiek "to Ty wierzysz w informacje od protestujących, czy policji?"
Ani jednym ani drugim. Prawda zapewne jest pośrodku. Strona rządząca zaniża, a strona protestująca zawyża. Nic odkrywczego..
" policja ma mieć większe siły jak protestujący" GDZIE ja tak napisałem. Zacytuj. Bo ja widzę, że napisałem
"Policja ma mieć takie siły by zażegnać zagrożenie jeśli się pojawi. Ma mieć ich WIĘCEJ" Więcej w sensie ponad to co potrzeba, żeby w razie W nie powtórzyła się sytuacja z USA. Wiadomo, że nie będzie ich więcej jak protestujących ale też nie ma takiej potrzeby. Policja jest zorganizowana, uzbrojona, dowodzona ma taktykę, strategię i inne rzeczy, które sprawiają, że przewaga liczebna nie jest niezbędna Ale paruset musi ich być na tłum, który liczy tysiące.
"nie widziałeś filmiku?" A czy gdybym widział to w wiadomości powyżej 3 razy prosiłbym o niego? Czytanie ciężka sprawa..
Co do Twojego gadania o filmiku to TY się powołujesz na filmik, a ja dalej na niego czekam. Ja go nie widziałem, więc go pokaż. To Twój "dowód", a nie mój. A, że nie widziałem.. wybacz, że mam życie i nie spędzam przez PC całego dnia ;)
"Tu nie chodzi o to, ilu było w tym patrolu, ale ilu podeszło do DWÓCH osób" Ależ właśnie o to chodzi. Patrol ma wykonywać działania razem. Kropka. Jak by naszła ich fantazja by zrobić patrol 100 osobowy to do babki z psem ma podejść 100 osób. Bo są patrolem. I mają chodzić razem. Tak jak drużyna ma chodzić drużyną i sądzę, żę gówno ich obchodzi czy Tobie się to podoba czy nie. Tak jest w każdym kraju w każdej armii i w każdej instytucji zhierarchizowanej.
"juz tacy byli w SS i Gestapo, też tak się tłumaczyli, iż mieli rozkazy." Do tego się nawet nie odniosę bo szkoda mi klawiatury.
@wojekwiesiek "to Ty wierzysz w informacje od protestujących, czy policji?"
Ani jednym ani drugim. Prawda zapewne jest pośrodku. Strona rządząca zaniża, a strona protestująca zawyża. Nic odkrywczego..
" policja ma mieć większe siły jak protestujący" GDZIE ja tak napisałem. Zacytuj. Bo ja widzę, że napisałem
"Policja ma mieć takie siły by zażegnać zagrożenie jeśli się pojawi. Ma mieć ich WIĘCEJ" Więcej w sensie ponad to co potrzeba, żeby w razie W nie powtórzyła się sytuacja z USA. Wiadomo, że nie będzie ich więcej jak protestujących ale też nie ma takiej potrzeby. Policja jest zorganizowana, uzbrojona, dowodzona ma taktykę, strategię i inne rzeczy, które sprawiają, że przewaga liczebna nie jest niezbędna Ale paruset musi ich być na tłum, który liczy tysiące.
"nie widziałeś filmiku?" A czy gdybym widział to w wiadomości powyżej 3 razy prosiłbym o niego? Czytanie ciężka sprawa..
Co do Twojego gadania o filmiku to TY się powołujesz na filmik, a ja dalej na niego czekam. Ja go nie widziałem, więc go pokaż. To Twój "dowód", a nie mój. A, że nie widziałem.. wybacz, że mam życie i nie spędzam przez PC całego dnia ;)
"Tu nie chodzi o to, ilu było w tym patrolu, ale ilu podeszło do DWÓCH osób" Ależ właśnie o to chodzi. Patrol ma wykonywać działania razem. Kropka. Jak by naszła ich fantazja by zrobić patrol 100 osobowy to do babki z psem ma podejść 100 osób. Bo są patrolem. I mają chodzić razem. Tak jak drużyna ma chodzić drużyną i sądzę, żę gówno ich obchodzi czy Tobie się to podoba czy nie. Tak jest w każdym kraju w każdej armii i w każdej instytucji zhierarchizowanej. Jakby Twoja dupa widziała chociażby harcerstwo to nie musiałbym tego tłumaczyć..
"juz tacy byli w SS i Gestapo, też tak się tłumaczyli, iż mieli rozkazy." Do tego się nawet nie odniosę bo szkoda mi klawiatury.
Co do Twoich ad personam to z całych Tych Twoich wypocin napisałeś jedną mądrą rzecz "kozak w necie pi.. w świecie" I to się tu idealnie odnosi.
Definicja to jedno. A praktyka to drugie. Idź człowieku to wojska, bo Ci chyba mama dalej musi pieluchy zmieniać. Już wyjaśniłem wyżej, ile osób składa się na drużynę o jej wzmacnianiu i osłabianiu. A takżę o tym, że nawet dla półmózga powinno być zrozumiałe, że skoro radiowóz jest projektowany na DRUŻYNĘ i ma 8 miejsc no to chyba o jakimś założeniu to świadczy.. średnio inteligentna małpa już by to pojęła xD
Oho xD wiesz lepiej niż ja na kogo głosuje i nawet wiesz lepiej niż ja gdzie pracuje. Zaraz mi jeszcze wywróżysz co jadłem na obiad xD. szkoda słów
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 stycznia 2021 o 0:20
"Więcej, oznacza więcej... u Ciebie to oznacza... mniej? Aha :)))"
Więcej oznacza więcej. Ale nie koniecznie musi oznaczać większa liczbę f-szy. Oddziały Prewencji liczą w całym kraju ~ 6 tyś ludzi. Jak już mówiłem, nie trzeba być geniuszem by się domyślić, że Policja praktycznie nigdy nie ma przewagi liczebnej nad protestującymi. Więcej oznacza wieksze siły i środki. Armatki wodne, konie, strzelby itd.
"8 na 2 to właśnie robienie z siebie idioty" Ty rozumiesz, że Ci policjanci albo działali drużyną albo zostali przydzieleni w taki patrol? Dociera to do Ciebie? Dowódca na odprawie taki patrol stworzył i tak podejmują interwencję. Nie powiem kto tu robi z siebie idiotę, skoro tłumaczę Ci coś 10ty raz a Ty dalej nie rozumiesz
I gdzie jest ten filmik. Ktoś tu jest gołosłowny
Ale gdzie tu mowa o ślepym wykonywaniu rozkazów. Nikt im tam strzelać nie kazał. A co do sensu to powtarzał się nie będę.
PS. Nie odpowiedziałeś na moje pytania i nie zalinkowałeś filmiku na który się powołujesz ;]
"Jak już pisałem, ciekawe iż nie pojawiasz się pod demotami, gdzie policja zrobiła z siebie totalnych idiotów (że o Braunie też wspomnę), podobnie ciekawe jest, iż nie chce Ci sie/nie potrafisz filmiku znaleźć. No kiepsko..."
To TY się powołujesz na filmik. Ja się nie będę domyślał o który Ci chodzi xD czy przekopywał internetu. Jak ja się na coś powołuję to w mojej gestii pozostaje pokazanie na co. Inaczej jest się gołosłownym ;)
Natomiast co do robienia z siebie idiotów to jak narazie linkujesz mnie pod postami, gdzie albo ktoś opowiada o interwencji policji -a samej interwencji nie ma-, albo do Morawieckiego.. także
najpierw pokaż filmik gdzie policja robi z siebie idiotów, a później próbuj dyskutować :)
@wojekwiesiek Temat drużyny już wyjaśniłem. Teoria to teoria. Praktyka to praktyka. Radiowozy OPP są tworzone na potrzeby jednej drużyny, mają 8 miejsc. Skoro tego nie rozumiesz to moje tłumaczenie nie ma sensu xD
Nie wiem czy wiesz, ale są słowa które mają wiele znaczeń. Np "zamek". Albo właśnie "wiecej". Można go używać w wielu kontekstach. I to nie jest tłumaczenie tylko fakt. Nie powiedziałem NIGDZIE, że policjantów ma być więcej niż protestujących. Jak widać poza wojskiem przydałaby Ci się też powtórka z języka polskiego. :D
Co do reszty tj filmiku czy sposobu podejmowania interwencji już się wypowiadałem i nic nowego tu nie wniosę. Skoro Polskiego jezyka nie rozumiesz to już Twój problem
.. a kto robi z siebie idiotę to widać po ocenach Twoich wypowiedzi xD przez użytkowników :D
Już wiedzę jak podjeżdża kolumna radiowozów i pierwsze co zastanawiają się jak by tu zaparkować, żeby te male sku***syny nie mogły NIC zobaczyć! XD
Ludzie śmiesznie jesteście. Oni po prostu robią swoją robotę...
w innych krajach jeśli jest coś zakazane to należy tego przestrzegać, u polaczków to trzeba jakoś obejść a jak ich nakryją to należy wzywać policję od najgorszych
W tym kraju gdzie rządzą idioci nic już mnie nie zdziwi a to że policja jest na każde piernięcie i zawołanie tej pseudo władzy też już większość zdążyła przywyknąć ale to że ludziom nie dano obejżeć zawodów nawet zza płotu to już jest chwyt poniżej pasa, przyjdzie ten czas może nie prędko ale przyjdzie że bekniecie za to co teraz robicie, i wytłumaczenie że MY TYLKO WYKONYWALIŚMY ROZKAZY na nic się nie zda.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 stycznia 2021 o 10:10
mnie bardziej zastanawia ile oni zarabiaja ze nadal tam sa ludzie ktorzy chca pracowac za taka pensje byc obecnie najbardziej znienawidzonym zawodem w Polsce zaraz po ksiedzach i politykach , no chyba ze oni sa z powolania takimi skur.... ktorzy lubia tepic innych ludzi i byc wierni jak psy ... czekac tylko jak kaza im wyjsc z ostra amuniicja i strzelac do ludzi
@Skar2k19 Masz rację to są ludzie z powołania - takie chamy i skur.... a teraz mają możliwość się wyżyć, udręczyć ludzi, poczuć władzę i dać upust swoim "fantazjom" - to są tacy sami ludzie jak za prl - tam milicjant był bogiem, mógł przy.ebać obywatelowi bez powodu, dzisiejszy funkcjonariusz też by tak chciał ale dziś zawsze ktoś patrzy i zazwyczaj są konsekwencje takich swawoli - ta koronasytuacja daje im namiastkę władzy absolutnej.
@Skar2k19 No baran xD a kto wybrał władzę? policjanci sami sobie ją wybrali? Czy może jednak naród? :D Policja ma służyć narodowi, a władza to przedstawiciele narodu wybrani w demokratycznych wyborach. O czym mówi wprost konstytucja :D
@krzysio6666
No, myślę że policjanci są cholerne szczęśliwi, że zamiast spędzić weekend czy święta z rodziną to muszą jechać na drugi koniec polski i marznąć xD
No baran vol 2
@Taymishi wow w takim wypadku Ochrona Zdrowia powinna murem stać za głupotami PiS i nawet ich nie kwestionować, dopingować w propagandzie za kasę. Przecież to państwówka... Wiesz, jest coś takiego jak bycie człowiekiem, a nie mendą do tego społeczną. Nie po to robiłam studia, specjalizację etc. aby podejmować decyzje wbrew własnemu sumieniu i dodatkowo nie spełniając powołania. Jeśli wiem, że wytyczne Rządu mogą zabić pacjenta to nie wykonuję tego polecenia.
Do tego nie sądzę, aby większość policjantów w ogóle znała przepisy za które chce ścigać obywateli. Konstytucję ma obowiązek znać każdy obywatel, nawet policjant. Tej części Konstytucji nie znasz? Nie można ograniczać działalności, utrudniać protestów/ zgromadzeń i wolności bez wprowadzenia jednego ze stanów?
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2021 o 17:39
@maksiking9 4.000 netto. Wynagrodzenia mundurówki są zwolnione z ZUS.
@PaulinaNina
"Jeśli wiem, że wytyczne Rządu mogą zabić pacjenta to nie wykonuję tego polecenia."
A które przepraszam wytyczne rządu, które mogą zabić obywatela wykonuje Policja?
I lekarz nie składa roty, w której jest mowa o "dochowaniu wierności konstytucyjnym organom RP" a policjant tak. Władza jest narodem. Wynika to wprost z konstytucji, ale najpierw trzeba ją przeczytać :)
Naród jest suwerenem, suweren wybiera spośród siebie przedstawicieli do sprawowania władzy.
"Wiesz, jest coś takiego jak bycie człowiekiem, a nie mendą"
Jest jeszcze coś takiego jak prawo, które Cię obowiązuje czy Ci się to podoba czy nie. Policjant nie przestrzegający przepisów popełnia przestępstwo :)
Sądzisz, że oni chcą stać na stokach? Pod domem premiera? Czy gdziekolwiek indziej sto kilometrów od domu? Czy woleli by wieczór spędzić dziećmi i rodziną?
" Nie można ograniczać działalności, utrudniać protestów/ zgromadzeń i wolności bez wprowadzenia jednego ze stanów?"
Zapoznaj się proszę z art 31 ust 3 konstytucji, który mówi o tym, że można :) Wystarczy ustawa. a taka ustawa jest od 2008 roku - ustawa o zwalczaniu chorób zakaźnych u ludzi. art 46, 46a, 46B
Jak chcesz dyskutować o konstytucji to najpierw ją przeczytaj ;)
"Konstytucję ma obowiązek znać każdy obywatel"
Kolejna bzdura. Obywatel ma obowiązek PRZESTRZEGAĆ prawa. Nigdzie nie jest napisane o jego znajomości ;) A jedynie, że brak znajomości nie zwalnia z obowiązku PRZESTRZEGANIA.
ok ~ 3600 netto jeśli mają powyżej 26 lat :D Ale są dodatki dla np białych kasków lub garnizonu stołecznego, którzy zarabiają parę stów wiecej. Nie wiem dokładnie ile ale coś w granicah 500- 700 zł. O dodatkach specjalistycznych nie mówię, bo to już zwykych policjantów z ulicy nie dotyczy
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2021 o 12:14
@Skar2k19 minimum średnia krajowa + dodatki czy premie i mozliwosc awansu także źle nie mają, pewna robota w kryzysie ;) dodatkowo jak to w budżetówce każde zwolenienie L4 jest respektowane a nie jak u Janusz prywaciarza, który gdy chorujesz dłużej niż 3 dni to toczy pianę z ust ;)
@wojekwiesiek Znam bardzo wielu policjantów i żaden by nie strzelił :)
Poza tym znów rozmawiamy o fanaberiach typu, gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem.
Ja dyskutuje o faktach a nie wyobraźni i urojeniach. W Polskim prawie nie ma nawet założenia, że pododdział może użyć broni palnej z amunicją penetrującą w stronę tłumu :)
Po 1 sanepid nie daje mandatu, tylko karę administracyjną.
Po 2 99% spraw do sądu skierowanych przez policję zakończyło się skazaniem sprawcy wykroczenia covidowego (dane KGP na woj dolnośląskie) stąd nie wiem skąd Twoje bajdurzenie
Ostatnio to sanepid przegrywa w sądach, ale to dotyczy to tylko jednego regionu w Polsce (czemu, to sam sobie odpowiedz) i w dodatku tylko przedsiębiorców i ich działalności gospodarczej
A przepisy są spartolone. Bo jeden sąd mówi A i skazuje, a drugi sąd mówi B i "uniewinnia".
Zatem skoro spór jest wśród ludzi, którzy na naukę samego prawa poświecili 10-12 lat i w dodatku pracują tylko i wyłącznie w tym aspekcie, to jak taki spór ma rozsądzić policjant na ulicy?
Habilitacje z prawa do cholery zrobił? Do Policji od dziś będziemy tylko prawników prawa karnego i prawa wykroczeń przyjmować? Czy może Twoim zdaniem policjant ma być równie biegły w prawie co sędzia? XD
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2021 o 10:55
@wojekwiesiek
"Po 1,2 i 3, jeśli sanepid przegrywa w sądach, to "prawo" stanowione przez PiS jest do dupy, inaczej musiały by je respektować."
Przegrywa w określonym REGIONIE w określonych SĄDACH. A w innych wygrywa :D
Tak samo jak z przepisami dot covid, maseczki i zgromadzenia. Większość sądów to klepie. Ale są takie, gdzie obywatel wygrywa. Więc ponawiam pytanie, bo jakoś nie umiesz się odnieść do mojej wypowiedzi ;]
"Zatem skoro spór jest wśród ludzi, którzy na naukę samego prawa poświecili 10-12 lat i w dodatku pracują tylko i wyłącznie w tym aspekcie, to jak taki spór ma rozsądzić policjant na ulicy?"
I proszę wskaż, które działanie policji jako instytucji jest bezprawne :D Bardzo jestem ciekawy ;]
@wojekwiesiek "Konstytucjonaliści jasno wypowiadają sie o zakazie zgromadzeń, to łamanie Konstytucji"
Sądy skazują za uczestniczenie w nielegalnych zgromadzeniach. Opinia prawna to tylko opinia prawna. Każdy prawnik sobie może ją wydać. Liczą się wyroki, a te są różne. Twoja logika miała by sens, jakby 90% wyroków było uniewinniających, ale na tą chwilę 90 parę % jest skazująca :D
Także sytuacja jest odwrotna.
To, że sobie kilku konstytucjonalistów coś powiedziało, to nie zmienia realiów. Policjant ma stosować prawo. Prawo wprowadzone - nie podważone przez TK czy SN- obowiązuje. Skoro sądy to klepią - a sędzia ma większą wiedzę o prawie od policjanta- to czemu wymagasz od policji by tego nie robili? Na podstawie czego? Własnego widzimisie?
I dalej mi nie wskazałeś co jest bezprawnego w działaniu Policji :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021 o 18:59
Z pełnym szacunkiem do władz, Goebbels by tego lepiej nie wymyślił.
Stary jest za głupi, młody za głupi. Muszą. Tam już nie ma policji państwowej. Jest milicja partyjna. Komendanci celowo profitowani przez PiS.
Mnie dziwi co inego.
Dlaczego Polacy cały czas myślą "Dlaczego oni?"
Spytajcie, dlaczego my!
Sporo ludzi mają za sąsiadów milicjantów. Dlaczego mówicie im dzieńdobry, pytacie jak żyją, spotykacie się, chwalicie ich działania. Pół roku społecznego ostracyzmu i odwracania się jak od trędowatych spowodowałoby zmianę klimatu. Ale trzeba objąć ostracyzmem każdego. Tylko oni wiedzą ilu jest ubeków między nimi. Tylko oni mogą zrobić z tym porządek.
Czekanie i popieranie ubeckich działań dalej doprowadzi do kolejnego Wujka. Gwarantuję, że na rozkaz Otworzyć ogień, zrobią to bez mrugnięcia okiem.
@ewmario również uważam, że policja jest jedną z instytucji państwowych najgorzej wykonujących swoje obowiązki. Ambitni ludzie raczej idą do straży granicznej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2021 o 17:32
Chciałbym tylko przypomnieć, że za pierwszej komuny, w ówczesnej milicji, służyły dokładnie takie same larwy bez kręgosłupa, jak w obecnej.
Z tą tylko różnicą, że gdy ówczesny dyktator wprowadził stan wojenny, to jednak trochę z nich pozdejmowalo mundury, zaś obecnemu, gremialnie służą na dwóch łapkach.
@Padre75 O ile wiem to naród sobie dwukrotnie wybrał PIS :D
o jakiej dyktaturze my mówimy?
Kolejny co komunę zna z opowiadań i filmików xD
@Taymishi Putina też ciągle wybierają demokratycznie. O Białorusi nie wspomnę...
@wojekwiesiek A czy przepraszam NSDAP przegrywało w swoich sądach? Czy pozwalało na robienie protestów? Czy w Polsce są egzekcuje? Morderstwa? W ogóle co my porównujemy xD Niemcy demokratycznie wybrali hitlera, który stał się dyktatorem. Polska ma tyle wspólnego z dyktaturą co Twój komentarz z logiką.
Pokaż mi dyktatora, którego jawnie i bez konsekwencji można obrazić :D Dyktatura to jest w Korei.
@solarize
Do białorusi i rosji każda możliwa komisja nadzorująca wybory ma zastrzeżenia. Każda międzynarodowa. Do Polski żadna.. jeszcze coś? xD
Kolejny nawiedzony xDD Sądzę, żę reptilianie specjalnie posadzili kaczynskiego na stolku
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2021 o 12:01
@solarize Ale tam wiadomo, ze oszukuja w wyborach, a u nas wszyskto jest demokratycznie i przepisy nie sa wcale zmieniane jak nie pasuja tym u wladzy, wiec gadasz jakies glupoty xD
@polm84 "przepisy nie sa wcale zmieniane jak nie pasuja tym u wladzy" - chyba dużo przegapiłeś :D
@solarize to byl sarkazm...
@polm84 OK, teraz zajarzyłem.
@wojekwiesiek
Nawalny wrócił do Rosji i został zatrzymany. Tak jak jego zwolennicy :D Obławy na cały kraj.
W białorusii wojsko wyszło na ulicę i rozpędzało protestujących. Padały strzały z ostrej amunicji. Opozycja masowo zatrzymywana :D
W USA po złamaniu szyku policji, capitol policje otworzyło ogień do protestujących
WE francji i w hiszpanii policja masowo leje metalowymi pałkami ludzi. Bez znaczenia kobieta starzec. Oni nawet tarcz nie noszą :d w jednej ręce gaz a w drugiej pałka teleskopowa.
A Ty mi mówisz, żę u nas jest dyktatura bo kordon policji stanął przed domem wicepremiera, któremu GROŻĄ śmiercią?
Widzę, że faktami z fanatykiem się nie wygra xD
Na tuska czy stonogę też przecież setki policjantów czekają xD obławy im robią i zamykają ich zwolenniików :DD
@wojekwiesiek Nie głosowałem nigdy na PIS,PO ani żadną inną dużą partię ;)
"Tuskowi tez grożono śmiercią, ilu policjantów pilnowało jego domu?
Dwóch."
Dwóch? XDD W czasie protestów akta non stop stały tam dwie.. ale kompanie xD
Juz o CPKP BOA nie wspominając xD
Policja jest od tego, żeby zapewnić bezpieczeństwo, tyle. Skoro pod dom wicepremiera idzie 20 tyś ludzi, to nie będzie tam stało 10 policjantów. Policja ma oddziaływać prewencyjnie i przygotować się tak by zażegnać zagrożenie, jeśli takie powstanie.
I nie jest to nic dziwnego, ani nowego. Więc nie wiem skąd to zdziwienie.
Idealnym przykładem gównianego działania policji było zabezpieczenie kapitolu w USA. Tłum się przedarł i capitol police musialo strzelać. Sądzisz, że u nas byłoby inaczej? Gdyby tłum sforsował kordon policji - co wielokrotnie próbował uczynić i wdarł się do willi WICEPREMIERA to sądzisz, że SOP i ochrona kaczynskego by nie strzelała?
I po to tam była policja. Idealny scenariusz odwrotny był w USA. Ale to trzeba patrzeć troszkę dalej ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021 o 11:40
@wojekwiesiek Widocznie lepiej wiesz na kogo głosuje niż ja ;) Sprzeczał się z tym nie będę bo z fanatykiem się nie wygra.
A co do reszty ja Ci podaje konkretne argumenty. Konkretne wydarzenia ze świata do których doszło. I zadaje pytania. Ty totalnie to olewasz. Czyżbyś nie potrafił na nie odpowiedzieć? ;)
"Kompanie to broniły wcześniej Kaczyńskiego, jak był premierem, jak i teraz"
A przepraszam z PO SLD czy jakiejkolwiek innej partii policja nie walczyła z ludźmi?
Oczywiście, że broniła go jak był premierem. Trzaskowskiego też ostatnio broniła pomimo, że jest opozycją :D i nawet tej obrony nie chciał. Jak przeciwnicy tuska poszli mu pod dom w sprawie protestow acta to policja też tam była :) jak już mówiłem w liczbie 2 kompanii + oddziały AT :D
I jakby premierem został Stonoga to policja też by tam była :D
"Był tutaj filmik jak DWOJE przechodniów były legitymowane przez OŚMIU policjantów. Później wyszło, iz drugie tyle było w suce." Do sprintera nie wejdzie 16 osób :D więc być może w innej. I no straszna rzecz, że policjanci siedzą w radiowozie. Powinny puste jeździć? XD Wyszli na zewnątrz - źle. Siedzeli w wozie - źle. xD
A, że 8 osób.. kłania się Twój brak wiedzy. Policja działa w ugrupowaniu ZWARTYM. Czyli nie pojedynczo. Skoro działają drużyną to czynności podejmują drużyną. Jakby byli uformowani w pluton to do tej dwójki osób podeszło by 20 kilka osób. Bo są uformowani w pluton i mają działać w plutonie. Po to, że jak coś się zacznie dziać to nie szukasz ludzi.. tylko są z Tobą.
Jak z Tobą rozmawiam to naprawdę uważam, że zasadnicza powinna wrócić.. albo jakieś szkolenie wojskowe wprowadzić dla ludzi.. bo brak elementarnej wiedzy poraża.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021 o 18:46
@wojekwiesiek
"Ostatnio jego domu broniło ok OSIEMSET policjantów,"
Ponieważ pod jego domem było 20-30 tyś ludzi. :) wg, rzadowych źródeł A wg niektórych źródeł protestujących nawet 100 tyś ludzi.
Ja naprawdę nie wiem czego ty nie rozumiesz. Policja ma się zabezpieczyć w taki sposób aby zażegnać zagrożenie jeśli takie się pojawi. I jak już mówiłem mamy identyczną sytuację w USA gdzie policji było za mało, tłum ją sforsował i padły strzały. Chciałbyś czegoś takiego w Polsce?
800 policjantów na kilkudziesięcio tysięczny tłum to nie jest dużo.
Co do tych 8 osób to Ty nie czytasz tego co pisze. W dodatku wypowiadasz się o czymś nie mając pojęcia.
Ugrupowanie zwarte to ODDZIAŁ. Najmniejszym oddziałem przyjętym w Polsce czy to w wojsku czy w policji jest DRUŻYNA. Czyli właśnie około 8 osób. Policja na zabezpieczeniach działa w UGRUPOWANIU ZWARTYM. Czyli minimalnie drużyną. A więc podejmują interwencję całą drużyną.
Patrol może być nawet 1 osobowy ale ugrupowanie zwarte to nie cholerny patrol xD Mylisz pojęcia zupełnie. Dlatego właśnie twierdzę, że brak Ci elementarnej wiedzy w dodatku dyskutujesz nie mając za bardzo pojęcia o czym mówisz :D
@wojekwiesiek "policja informowało iż we WSZYSTKICH protestach w Warszawie wtedy brało udział ok 12 tys, gdzie Ty doszukałeś się 20-30tyś? O 100 tyś już nie wspomnę, gratuluję wyobraźni :)))"
100 tyś podawały "media" protestujących. O 20 tyś któryś z rzeczników mówił. Być może stołecznej a być może rządu, nie interesuje mnie to na tyle, żebym zapisywał sobie każdą ich wypowiedź.. xD
I zasada pozostaje niezmienna. Policja ma mieć takie siły by zażegnać zagrożenie jeśli się pojawi. Ma mieć ich WIĘCEJ. A nie mniej bo Tobie czy innemu mądremu tak się podoba. Na szczęście nas jeszcze poprawność polityczna nie zeżarła i ogon psem nie merda. Apropo braku odpoweidzi to chyba zadałem pytanie
" Chciałbyś czegoś takiego w Polsce?"
Czyżbyś był hipokrytą?
" nie ma komentu do ciężarówki z wojskiem za Kaczyńskim," - bo nie znam tematu. Pierwsze słyszę o tym, być może tak było, nie wiem. To nijak nie jest powiązane z obecnym tematem. Dlatego się nie odniosłem. Możę i tak było. Nie żyje wyłącznie kaczyńskim i jego życiem xD
"Podkreślę, co byś dalej nie majaczył, TO BYŁ PATROL,"
A skąd wiesz, że to był patrol? ;) Skąd masz taką wiedzę? byłeś na odprawie? Znasz ich zadania?
Najlepiej pokaż mi filmik, na który się tak zawzięcie powołujesz. A nawet jeśli byłby to patrol to znaczy, że funkcjonariusze na odprawie zostali podzieleni na takie a nie inne zespoły, dowodzący stworzył patrol składający się z 8 osób i patrol podejmuje interwencje. I tyle. Nawet jeśli byłby to patrol to nic się nie zmienia :D. Funkcjonariusze pracują w takiej grupie do jakiej zostali przydzieleni. To instytucja zhierarchizowana a nie przedszkole. czekam na filmik, na który się tak zawzięcie powołujesz. Mam nadzieję, że gołosłowny nie jesteś ;]
A co do drużyn to według definicji to powołujesz się na wojskową ( i to jeszcze z wikipedii..) . Dla Twojej informacji pluton policyjny liczy 24 osoby z zasady. OCZYWIŚCIE można go wzmocnić, albo może liczyć mniej (gdy np są wakaty, l4 itd) Ale z ZASADY. Pluton składa się z 3 drużyn po 8 osób.
Zobacz sobie nawet radiowozy policyjne. Mają 8 stanowisk. Kierowca, dowódca i 6 pasażerów. Aka mercedesy sprintery. Jeden radiowóz = jedna drużyna.
Zatem skończ waść.. wstydu sobie oszczędź.
czekam na filmik ;)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 stycznia 2021 o 17:50
@wojekwiesiek "to Ty wierzysz w informacje od protestujących, czy policji?"
Ani jednym ani drugim. Prawda zapewne jest pośrodku. Strona rządząca zaniża, a strona protestująca zawyża. Nic odkrywczego..
" policja ma mieć większe siły jak protestujący" GDZIE ja tak napisałem. Zacytuj. Bo ja widzę, że napisałem
"Policja ma mieć takie siły by zażegnać zagrożenie jeśli się pojawi. Ma mieć ich WIĘCEJ" Więcej w sensie ponad to co potrzeba, żeby w razie W nie powtórzyła się sytuacja z USA. Wiadomo, że nie będzie ich więcej jak protestujących ale też nie ma takiej potrzeby. Policja jest zorganizowana, uzbrojona, dowodzona ma taktykę, strategię i inne rzeczy, które sprawiają, że przewaga liczebna nie jest niezbędna Ale paruset musi ich być na tłum, który liczy tysiące.
"nie widziałeś filmiku?" A czy gdybym widział to w wiadomości powyżej 3 razy prosiłbym o niego? Czytanie ciężka sprawa..
Co do Twojego gadania o filmiku to TY się powołujesz na filmik, a ja dalej na niego czekam. Ja go nie widziałem, więc go pokaż. To Twój "dowód", a nie mój. A, że nie widziałem.. wybacz, że mam życie i nie spędzam przez PC całego dnia ;)
"Tu nie chodzi o to, ilu było w tym patrolu, ale ilu podeszło do DWÓCH osób" Ależ właśnie o to chodzi. Patrol ma wykonywać działania razem. Kropka. Jak by naszła ich fantazja by zrobić patrol 100 osobowy to do babki z psem ma podejść 100 osób. Bo są patrolem. I mają chodzić razem. Tak jak drużyna ma chodzić drużyną i sądzę, żę gówno ich obchodzi czy Tobie się to podoba czy nie. Tak jest w każdym kraju w każdej armii i w każdej instytucji zhierarchizowanej.
"juz tacy byli w SS i Gestapo, też tak się tłumaczyli, iż mieli rozkazy." Do tego się nawet nie odniosę bo szkoda mi klawiatury.
@wojekwiesiek "to Ty wierzysz w informacje od protestujących, czy policji?"
Ani jednym ani drugim. Prawda zapewne jest pośrodku. Strona rządząca zaniża, a strona protestująca zawyża. Nic odkrywczego..
" policja ma mieć większe siły jak protestujący" GDZIE ja tak napisałem. Zacytuj. Bo ja widzę, że napisałem
"Policja ma mieć takie siły by zażegnać zagrożenie jeśli się pojawi. Ma mieć ich WIĘCEJ" Więcej w sensie ponad to co potrzeba, żeby w razie W nie powtórzyła się sytuacja z USA. Wiadomo, że nie będzie ich więcej jak protestujących ale też nie ma takiej potrzeby. Policja jest zorganizowana, uzbrojona, dowodzona ma taktykę, strategię i inne rzeczy, które sprawiają, że przewaga liczebna nie jest niezbędna Ale paruset musi ich być na tłum, który liczy tysiące.
"nie widziałeś filmiku?" A czy gdybym widział to w wiadomości powyżej 3 razy prosiłbym o niego? Czytanie ciężka sprawa..
Co do Twojego gadania o filmiku to TY się powołujesz na filmik, a ja dalej na niego czekam. Ja go nie widziałem, więc go pokaż. To Twój "dowód", a nie mój. A, że nie widziałem.. wybacz, że mam życie i nie spędzam przez PC całego dnia ;)
"Tu nie chodzi o to, ilu było w tym patrolu, ale ilu podeszło do DWÓCH osób" Ależ właśnie o to chodzi. Patrol ma wykonywać działania razem. Kropka. Jak by naszła ich fantazja by zrobić patrol 100 osobowy to do babki z psem ma podejść 100 osób. Bo są patrolem. I mają chodzić razem. Tak jak drużyna ma chodzić drużyną i sądzę, żę gówno ich obchodzi czy Tobie się to podoba czy nie. Tak jest w każdym kraju w każdej armii i w każdej instytucji zhierarchizowanej. Jakby Twoja dupa widziała chociażby harcerstwo to nie musiałbym tego tłumaczyć..
"juz tacy byli w SS i Gestapo, też tak się tłumaczyli, iż mieli rozkazy." Do tego się nawet nie odniosę bo szkoda mi klawiatury.
Co do Twoich ad personam to z całych Tych Twoich wypocin napisałeś jedną mądrą rzecz "kozak w necie pi.. w świecie" I to się tu idealnie odnosi.
Definicja to jedno. A praktyka to drugie. Idź człowieku to wojska, bo Ci chyba mama dalej musi pieluchy zmieniać. Już wyjaśniłem wyżej, ile osób składa się na drużynę o jej wzmacnianiu i osłabianiu. A takżę o tym, że nawet dla półmózga powinno być zrozumiałe, że skoro radiowóz jest projektowany na DRUŻYNĘ i ma 8 miejsc no to chyba o jakimś założeniu to świadczy.. średnio inteligentna małpa już by to pojęła xD
Oho xD wiesz lepiej niż ja na kogo głosuje i nawet wiesz lepiej niż ja gdzie pracuje. Zaraz mi jeszcze wywróżysz co jadłem na obiad xD. szkoda słów
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2021 o 0:20
@wojekwiesiek
"Więcej, oznacza więcej... u Ciebie to oznacza... mniej? Aha :)))"
Więcej oznacza więcej. Ale nie koniecznie musi oznaczać większa liczbę f-szy. Oddziały Prewencji liczą w całym kraju ~ 6 tyś ludzi. Jak już mówiłem, nie trzeba być geniuszem by się domyślić, że Policja praktycznie nigdy nie ma przewagi liczebnej nad protestującymi. Więcej oznacza wieksze siły i środki. Armatki wodne, konie, strzelby itd.
"8 na 2 to właśnie robienie z siebie idioty" Ty rozumiesz, że Ci policjanci albo działali drużyną albo zostali przydzieleni w taki patrol? Dociera to do Ciebie? Dowódca na odprawie taki patrol stworzył i tak podejmują interwencję. Nie powiem kto tu robi z siebie idiotę, skoro tłumaczę Ci coś 10ty raz a Ty dalej nie rozumiesz
I gdzie jest ten filmik. Ktoś tu jest gołosłowny
Ale gdzie tu mowa o ślepym wykonywaniu rozkazów. Nikt im tam strzelać nie kazał. A co do sensu to powtarzał się nie będę.
PS. Nie odpowiedziałeś na moje pytania i nie zalinkowałeś filmiku na który się powołujesz ;]
"Jak już pisałem, ciekawe iż nie pojawiasz się pod demotami, gdzie policja zrobiła z siebie totalnych idiotów (że o Braunie też wspomnę), podobnie ciekawe jest, iż nie chce Ci sie/nie potrafisz filmiku znaleźć. No kiepsko..."
To TY się powołujesz na filmik. Ja się nie będę domyślał o który Ci chodzi xD czy przekopywał internetu. Jak ja się na coś powołuję to w mojej gestii pozostaje pokazanie na co. Inaczej jest się gołosłownym ;)
Natomiast co do robienia z siebie idiotów to jak narazie linkujesz mnie pod postami, gdzie albo ktoś opowiada o interwencji policji -a samej interwencji nie ma-, albo do Morawieckiego.. także
najpierw pokaż filmik gdzie policja robi z siebie idiotów, a później próbuj dyskutować :)
@wojekwiesiek Temat drużyny już wyjaśniłem. Teoria to teoria. Praktyka to praktyka. Radiowozy OPP są tworzone na potrzeby jednej drużyny, mają 8 miejsc. Skoro tego nie rozumiesz to moje tłumaczenie nie ma sensu xD
Nie wiem czy wiesz, ale są słowa które mają wiele znaczeń. Np "zamek". Albo właśnie "wiecej". Można go używać w wielu kontekstach. I to nie jest tłumaczenie tylko fakt. Nie powiedziałem NIGDZIE, że policjantów ma być więcej niż protestujących. Jak widać poza wojskiem przydałaby Ci się też powtórka z języka polskiego. :D
Co do reszty tj filmiku czy sposobu podejmowania interwencji już się wypowiadałem i nic nowego tu nie wniosę. Skoro Polskiego jezyka nie rozumiesz to już Twój problem
.. a kto robi z siebie idiotę to widać po ocenach Twoich wypowiedzi xD przez użytkowników :D
Już wiedzę jak podjeżdża kolumna radiowozów i pierwsze co zastanawiają się jak by tu zaparkować, żeby te male sku***syny nie mogły NIC zobaczyć! XD
Ludzie śmiesznie jesteście. Oni po prostu robią swoją robotę...
w innych krajach jeśli jest coś zakazane to należy tego przestrzegać, u polaczków to trzeba jakoś obejść a jak ich nakryją to należy wzywać policję od najgorszych
No i nie widać będzie jak skacze Emilewicz.
Przyznac sie, kto lyknal tego "newsa" i jego nienawisc do policji sie zwiekszyla za ta ich "akcje"?
Jezeli lyknales to powiedz mi, jak policyjny radiowoz moze zaslaniac skocznie widoczna na tym filmiku?:
https://wideo.wp.pl/skoki-narciarskie-zakopane-mnostwo-kibicow-pod-wielka-krokwia-apele-policji-nie-pomogly-6597884671502465v
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2021 o 21:19
W tym kraju gdzie rządzą idioci nic już mnie nie zdziwi a to że policja jest na każde piernięcie i zawołanie tej pseudo władzy też już większość zdążyła przywyknąć ale to że ludziom nie dano obejżeć zawodów nawet zza płotu to już jest chwyt poniżej pasa, przyjdzie ten czas może nie prędko ale przyjdzie że bekniecie za to co teraz robicie, i wytłumaczenie że MY TYLKO WYKONYWALIŚMY ROZKAZY na nic się nie zda.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2021 o 10:10
@Zamora123 pelikan xD
powiedz mi, jak policyjny radiowoz moze zaslaniac skocznie widoczna na tym filmiku?:
https://wideo.wp.pl/skoki-narciarskie-zakopane-mnostwo-kibicow-pod-wielka-krokwia-apele-policji-nie-pomogly-6597884671502465v
Jak zasłonienie widoku ma się do przeciwdziałania roznoszeniu wirusom
No i dobrze. Jak łosie nie rozumieją, żeby się nie gromadzić, to im zasłonić, żeby nie mogli widzieć.
Głupota kulsonów jest przerażająca!