@Rhanai niedawno widziałem na netfliksie drużynę pierścienia i już wiem co mnie zawsze irytowało w tych filmach - klatkaż, a w zasadzie słaby. Chciałbym zobaczyć wszystkie trzy ale w 50/60 klatkach a nie 25. Nawet nie musi być to jakieś 8k czy coś. Zwykłe HD i będzie git.
@Rhanai Fajnie że w 4k. Nie docenię tego faktu bo mam malutki TV i jeszcze mniejszy monitor *monitor 24" a tv chyba 28" ale jak to będzie w większym klatkażu niż własnie te 25 to już będzie lepiej. To jest największa bolączka moim zdaniem. Tylko właśnie, przeglądam internety i nikt nigdzie nie wspomina o klatkażu. Wszędzie tylko rozdzielczość. No i druga kwestia - cały zestaw to gruby hajs, minimum 400pln
o, znalazłem próbkę: https://youtu.be/zckJCxYxn1g
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 stycznia 2021 o 22:14
@wans film jest oparty na "faktach" są one tak przerażające że już po pierwszej scenie wiele osób dostaje ataku paniki i palpitacji serca. Rząd Niemiec natomiast zakazał emisji w obawie o dobro psychiczne swoich obywateli.
@Kapseldooranzady
Qrwa, nie rozumiem ludzi którzy całkowicie neutralne wypowiedzi minusują. O co tu chodzi? Przecież tu każdy wymienia filmy które mu się podobają - i co ma znaczyć ten minus? Źle że ci się podobają? Masz ch#jowy gust? Komentarze do tego mema nie powinny mieć żadnych ocen, no może jak ktoś oglądał te same filmy, to zamiast pisać taki sam komentarz, daje plusa. Ale co z tymi minusami?
@ellaella87 to ja tu dorzucę swoje z serii komedii i katastroficznych: Straszny film 1-3 (reszta niewarta czasu), Strzelając śmiechem (Hot Shots 1-2), szklanką po łapkach, Sami Swoi (3 częsci - taki to przymus tradycyjnie rodzinny jak "Kewin sam w...." w TV na święta), Piąty element, Zapowiedź, 2012, 12 małp, Dzień niepodległości 1, Jaś fasola na wakacjach, Jaś Fasola, nadciąga totalny kataklizm, Johny english 1-2, wyścig szczurów...
No i Szklane Pułapki!!!
Piąty element, Rybka zwana Wandą i Lemur zwany Rollo, Dzień świstaka, Ucieczka z Nowego Jorku, Depresja gangstera, ,Polowanie na Czerwony Październik, Zabójczą broń - seria, Szklane Pułapki i Akademie policyjne, Szósty zmysł, Avatar, Między piekłem a niebem - ze względu na kolorystykę, Kontakt, Pierwszych Facetów w Czerni, Dwa Kill Bill'e. Constantin, Gliniarz z Beverly Hills. Oba Vabanki, Każdego Poirota i Pannę Murple, No i Atkinsona w 4-ch filmach jako Maigret.
W wielu z tych filmów jestem w stanie zastąpić lektora.
Tyle że ja puszczam film i jednocześnie pracuję...
"Władca Pierścieni" (trylogia) "Predator", "Gwiezdne Wojny" (6 części), :"Co mi zrobisz jak mnie złapiesz", "Miś", "Titanic", "Sens życia", "Trylogia" Sienkiewicza/Hoffmana, "Vabank" (dwie cześci), "Jak rozpętałem II Wojnę Światową" (dwie części), "Trójkąt bermudzki", "Gladiator", "Prometeusz", "Obcy: Przymierze", "Przeminęło z wiatrem", "Pulp Fiction", "Trzy Królestwa", "Królestwo niebieskie", "Imię róży", "Wyspa tajemnic", oraz na pewno jeszcze kilka, których w tym momencie nie mogę sobie przypomnieć. Lubię wracać do filmów, które cenię. I na pewno lista filmów widzianych po raz n-ty wraz z kolejnymi oglądanymi przeze mnie nowościami się rozrośnie.
Big Lebowski, Matrix, Pitch Black + Kroniki Riddicka, Święci z Bostonu, The World's Fastest Indian, Big Fish 2003, Seksmisja tak z 8 razy :) Obcy 1,2,3
Większość oklepanych produkcji, bo w Polsce telewizja ciągle tylko ich powtórki puszcza zamiast coś nowego, zwłaszcza teraz w dobie epidemii, kiedy ludzie zmuszeni są do siedzenia w domu.
Chłopcy z Ferajny, Sami Swoi, Jak rozpętałem II Wojnę Światową, Terminator 2, Predator, O czy, Odyseja kosmiczna 2001 i 2010. Dłuuuga lista, pewnie jak u wielu z Was.
@polibuda1_0 Ranczo Wilkowyje oglądam za każdym razem, gdy tylko leci w TV (cytaty mogłabym już recytować zanim wygłoszą je bohaterowie). Podobnie serial.
Sami Swoi, Jak rozpętałem II wojnę światową, kogel kogel, killer, kilerów 2-óch, chlopaki nie płaczą i wiele innych. Oczywiście więcej niż 3 razy bo pewnie koło 50 będzie
Władca pierścieni, Harry Potter, Notting Hill, Złap mnie jeśli potrafisz, Pretty Woman, Requiem dla snu, Czas na miłość, Parnassus, Pan od muzyki, O północy w paryżu, Paris je t'aime, Amelia, Sok z żuka, Miasteczko Halloween... długo bym mogła wymieniać.
Psy,Psy 2,Pierścień księżnej Anny,Wykonać wyrok,Wygrać ze śmiercią ,Wybraniec śierci,Nico-Ponad prawem,Obroża,Linia Życia (1990),Sami swoi,Nie ma mocnych,Kochaj albo rzuć , Komedia małżeńska,Seksmisja ,Kingsajz, To ja złodziej,Kogel Mogel ,Galimatias czyli kogl mogel 2,Samowolka ,Kroll , Żółty szalik,Zamknąć za sobą drzwi ,Krzyżacy ,Piłkarski poker ,Pięć minut przed gwizdkiem,Kevin sam domu ,Kevin sam w Nowym Jorku ,Liberator ,Liberator 2 ,Wejście smoka.
Właściwie nie kojarzę filmu, który bym obejrzał więcej niż dwa razy. Może jakiś Shrek czy Misja Kleopatra w towarzystwie. Za to Rodzinę Soprano oglądałem trzy razy. Najpierw sam, później z rodzicami i jeszcze raz z dziewuchą.
Byłoby trochę, ale w tej chwili na 100% pamiętam:
1. Władca Pierścieni, wszystkie części, wersje reżyserskie (w tym raz w kinie, puszczali parę miesięcy temu; rewelacja).
2. Harry Potter, wszystkie części.
3. Skazany na Bluesa
4. Ojciec Chrzestny 1 i 2,
5. Gwiezdne Wojny, stare części.
Wilk z wall street, skazani na shawshang, Kompania braci, chlopaki nie płaczą, killer, twierdza, Harry potter (i książe półkrwi), polowanie na czerwony październik, deja vu, fracture, joe black
Skazani na Shawshank, Spacer w chmurach, Adwokat diabła, Jeden dzień, Słodki listopad, Zły dotyk, Siedem, Lot nad kukułczym gniazdem, Inni... I wiele, wiele więcej
Wiele tych filmów było min: Nic śmiesznego, Miś, Chłopaki nie płaczą, Nie lubię poniedziałku, Poszukiwany poszukiwana, Titanic, Szczęśliwego Nowego Jorku, Kochaj i rób co chcesz, Witaj św Mikołaju (ukochany film świąteczny) ,Czarny kot,Biały kot, Filmy Jane Austen, Zakochana Złośnica (Nastoletnie czasy z siostrą,dobre czasy),Zróbmy sobie wnuka i wiele innych.
"Interstellar"
"Gwiezdne Wrota"
"Powrót do przyszłości"
"Kevin sam w domu",
"Dzień świstaka"
"Lemur zwany Rollo"
"O Brother, Where Art Thou?"
"Pamiętnik"
"Forrest Gump"
"Matrix"
"Alien" (1,2,3,4)
"Incepcja"
"Harry Potter" (im więcej się ogląda, tym lżej wchodzi)
jeszcze czeka mnie oglądanie mnóstwa bajek po więcej niż 10 razy...
blade. mroczny łowca, prometeusz wszystkie obce pulp fiction nienawistna 8ka django wsciekle psy MI1 2 i 3. chlopaki nie płaczą nic smiesznego i 1000 innych
Ranczo Wilkowyje, Kevin sam w domu, Kevin sam w Nowym Jorku, Kogel-Mogel, Galimatias, czyli Kogel-Mogel II, Sami swoi, Nie ma mocnych, Kochaj albo rzuć, Jak rozpętełem II wojnę światową, Titanic, Skazani na Shawnshank, Zielona mila, Jumanji i wiele innych.
Predatory, Terminatory, Matrixy, Avatar, Titanic, Wojna światów, Dzień niepodległości, Szeregowiec Ryan, polskie komedie lat 90-tych i te wcześniejsze typu Sami swoi...
Wszystkie Gwiezdne Wojny
Wszystkie Indiany Jones
Wszystkie Aliens
Wszystkie Predatory
Wszystkie Aliens vs Predator
Wszystkie MiB
Wszystkie Harry Potter
Wszystkie Władcy Pierścieni
Wszystkie Parki i Światy Jurajskie
Wszystkie Piraci z Karaibów
Wszystkie Die Hard
Wszystkie Gliniarze z Beverly Hills
Wszystkie Akademie Policyjne
Wszystkie Star Treki (seriale i pełnometrażowe)
Wszystkie Karate Kidy
Wszystkie Transformersy
Wszystkie Spidermany
Wszystkie Supermany
Wszystkie Batmany
Wszystkie Straznicy Galaktyki
Wszystkie Powroty o Przyszłości
Wszystkie Jamesy Bondy
Wszystkie Żandarmy
Wszystkie Gangi Olsena
Wszystkie Terminatory
Wszystkie Keviny
Wszystkie Problem Child
Wszystkie Childs Play
Wszystkie Crittersy
Wszystkie Tremorsy
Wszystkie Stargate SG-1 i Atlantis
Wszystkie Gremliny
Wszystkie Robocopy
Wszystkie Dirty Harry
Wszystkie Naked Gun
Wszystkie Lethal Weapons
Wszystkie Matrixy
Wszystkie Vabanki
Wszystkie Killery
Wszystkie Pieseły
Wszystkie Sami Swoi itd.
I do tego setki pojedyńczych
Wymieniać dalej...?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
8 razy.
Ostatnia modyfikacja:
23 stycznia 2021 o 10:15
-Westerny
Truposz
Bez Wybaczenia
Za garść dolarów
Za garść dolarów więcej
Dobry Zły Brzydki
Ślepa Sprawiedliwość
Ballada o małym Jo
Tańczący z wilkami
Bezprawie
-Anime
Ghost in the shell (wszystkie serie i pełnometrażóki)
black Lagoon
Cowboy Bepop
-SF
Annon
Dark city
trylogia - IV V i V gwiezdnych wojen
trylogia Matriksa
trylogia Alien
Terminator I i II
Predator
Robocop
-Kryminalno sensacyjne
Pulp Fiction
Ghost dog
trylogia Milenium
Porachunki
Przekręt
Skazani na Shawshank
trylogia Ojciec Chrzestny
Dzień Świstaka
Forest Gump
Gran torrino
Zły mikołaj
5 części Brudny Hary
5 części Życzenia Śmierci
-Wojenne
Szeregowiec Rajan
Cienka czerwona linia
Byliśmy Żołnierzami
Pluton
Czas Apokalipsy
Rambo 1 i 2
Wróg u bram
to ja chyba będę oryginalny jak na razie bo na pewno więcej niż trzy razy oglądałem trylogia Szulkina Piotra-Ga Ga chwała bohaterom, wojna światów i OBI oba koniec cywilizacji, oraz jeden z moich ulubionych horrorów Harry Angel
Ale że 1 mam wymienić?
LotRa widziałam już tyle razy, ze o matko.
Potter (wszystkie części), trylogia Chęcińskiego, Skazani na Shawsank, Holiday... Jakbym wszystkie miała wymienić, to ten post byłby mega długi.
Gwiezdne Wojny, Ojciec Chrzestny, My Fair lady, Das Boot
Dzień Świstaka, Rybka Zwana Wandą, Pulp Fiction
Dzień świstaka oglądam na okrągło odkąd zacząłem. ;)
Skazani na Shawshank
władca pierścieni - wszystkie trzy filmy, w tym i wersje reżyserskie.
@semy +1, sama nie wiem ile razy
@Rhanai niedawno widziałem na netfliksie drużynę pierścienia i już wiem co mnie zawsze irytowało w tych filmach - klatkaż, a w zasadzie słaby. Chciałbym zobaczyć wszystkie trzy ale w 50/60 klatkach a nie 25. Nawet nie musi być to jakieś 8k czy coś. Zwykłe HD i będzie git.
@semy mnie to aż tak boli, kolory czy klatki, taki powiew retro. Mimo wszystko te filmy mają dwadzieścia lat i wciąż są wspaniałe. I ta ścieżka dźwiękowa!
Fun fact, właśnie sprawdziłam, ponoć 01/12/2020 wypuścili remaster Lotra w 4k UHD, chyba Twoje marzenie się spełnia ^^ https://filmozercy.com/wpis/co-nowego-na-4k-uhd-wladca-pierscieni-hobbit-nowi-mutanci-i-inni
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021 o 20:06
@Rhanai Fajnie że w 4k. Nie docenię tego faktu bo mam malutki TV i jeszcze mniejszy monitor *monitor 24" a tv chyba 28" ale jak to będzie w większym klatkażu niż własnie te 25 to już będzie lepiej. To jest największa bolączka moim zdaniem. Tylko właśnie, przeglądam internety i nikt nigdzie nie wspomina o klatkażu. Wszędzie tylko rozdzielczość. No i druga kwestia - cały zestaw to gruby hajs, minimum 400pln
o, znalazłem próbkę: https://youtu.be/zckJCxYxn1g
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021 o 22:14
Przestałam liczyć
hobbit i władca pierścieni, jedyne filmy jakie oglądam w tv. :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2021 o 8:17
Jarosław Kaczyński: "Smoleńsk, Pamiętamy" - Ogląda to non stop.
:-)
@sceptykiem_sie_urodzic Nie widziałem - czy na koniec filmu ujawniają raport Macierewicza i ściągają wrak jak obiecali? Proszę zdradź zakończenie :)
@wans film jest oparty na "faktach" są one tak przerażające że już po pierwszej scenie wiele osób dostaje ataku paniki i palpitacji serca. Rząd Niemiec natomiast zakazał emisji w obawie o dobro psychiczne swoich obywateli.
To naprawdę słabe, że wchodząc w komentarze o fajnych filmach potraficie wpleść tu politykę z Kaczorem na czele :(
@Rysiek_Monopol To raczej odcisk jednej osoby na psychice pozostałych. Niektórzy są tak naznaczeni,
Ojciec chrzestny, Rain man, Forrest Gump, Gran torrino... jest wiele takich filmów
@Kapseldooranzady
Qrwa, nie rozumiem ludzi którzy całkowicie neutralne wypowiedzi minusują. O co tu chodzi? Przecież tu każdy wymienia filmy które mu się podobają - i co ma znaczyć ten minus? Źle że ci się podobają? Masz ch#jowy gust? Komentarze do tego mema nie powinny mieć żadnych ocen, no może jak ktoś oglądał te same filmy, to zamiast pisać taki sam komentarz, daje plusa. Ale co z tymi minusami?
Filmy z Louisem do Funesem, W krzywym zwierciadle, a o Kevinie chyba nie trzeba wspominać :p
@ellaella87 to ja tu dorzucę swoje z serii komedii i katastroficznych: Straszny film 1-3 (reszta niewarta czasu), Strzelając śmiechem (Hot Shots 1-2), szklanką po łapkach, Sami Swoi (3 częsci - taki to przymus tradycyjnie rodzinny jak "Kewin sam w...." w TV na święta), Piąty element, Zapowiedź, 2012, 12 małp, Dzień niepodległości 1, Jaś fasola na wakacjach, Jaś Fasola, nadciąga totalny kataklizm, Johny english 1-2, wyścig szczurów...
No i Szklane Pułapki!!!
Łowca jeleni, Ojciec Chrzestny I, Cienka Czerwona Linia, Vabank I i II.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2021 o 19:28
Wiele już wymieniono - Smoleńsk NIE -więc dodam coś, za co pewnie mnie zjecie, ale... Wzgórze nadziei...
Nie trzy, nie cztery razy obejrzałem "Kogel-mogel"
RRRrrr kiedy jaja miały kły
Zna ktos? xD
Zaraz będzie ciemno!!!
@adaosi zamknij się!
Piąty element, Rybka zwana Wandą i Lemur zwany Rollo, Dzień świstaka, Ucieczka z Nowego Jorku, Depresja gangstera, ,Polowanie na Czerwony Październik, Zabójczą broń - seria, Szklane Pułapki i Akademie policyjne, Szósty zmysł, Avatar, Między piekłem a niebem - ze względu na kolorystykę, Kontakt, Pierwszych Facetów w Czerni, Dwa Kill Bill'e. Constantin, Gliniarz z Beverly Hills. Oba Vabanki, Każdego Poirota i Pannę Murple, No i Atkinsona w 4-ch filmach jako Maigret.
W wielu z tych filmów jestem w stanie zastąpić lektora.
Tyle że ja puszczam film i jednocześnie pracuję...
tylko tydzień
trylogia sami swoi, janosik, pancerni, kloss, trylogia hoffmana, 40-latek, vabank, 6misja, poranek kojota, chłopaki nie płaczą, ekstradycja, kevin...itd. itd...
ewidentnie wygrałeś:)
Te filmy trudno w Polsce zobaczyc mniej niż 3 razy w roku, a co dopiero w życiu
kill bill vol 1 i vol 2
@Cospowiem Nice! Nie wiem za co dostałeś minusy, ja mogę oglądać cały, jak nie w całości to nawet ulubione momenty :)
Zielona mila
ziemia obiecana,ojciec chrzestny,jak rozpętałem ll wś,pojutrze, killer itp ...
Miś, Miś, Miś, Miś, Miś.......,Czterej pancerni, Stawka większa niż życie, Testosteron,Pulp fiction,Czas apokalipsy, Ojciec chrzestny, Dobry zły i brzydki, Polański full.
Sporo z wymienionych, ale w wersji drukowanej.
Ziemia Obiecana ,Alternatywy 4
Noi Albinoi
odlot
zielona mila ,skazany na shawshank , miś ,nie lubię poniedziałku ,nie ma róży bez ognia ,poszukiwany poszukiwana ,szeregowiec Ryan , pianista,
"Władca Pierścieni" (trylogia) "Predator", "Gwiezdne Wojny" (6 części), :"Co mi zrobisz jak mnie złapiesz", "Miś", "Titanic", "Sens życia", "Trylogia" Sienkiewicza/Hoffmana, "Vabank" (dwie cześci), "Jak rozpętałem II Wojnę Światową" (dwie części), "Trójkąt bermudzki", "Gladiator", "Prometeusz", "Obcy: Przymierze", "Przeminęło z wiatrem", "Pulp Fiction", "Trzy Królestwa", "Królestwo niebieskie", "Imię róży", "Wyspa tajemnic", oraz na pewno jeszcze kilka, których w tym momencie nie mogę sobie przypomnieć. Lubię wracać do filmów, które cenię. I na pewno lista filmów widzianych po raz n-ty wraz z kolejnymi oglądanymi przeze mnie nowościami się rozrośnie.
@Melotte Podziwiam cierpliwość: że Ci się chciało tak wszystko ładnie pisać w cudzysłowie, dużymi literami... Szacunek.
@inkognitko Bardzo dziękuję za uprzejme słowa :)
Kevin sam w domu
XD
Big Lebowski, Matrix, Pitch Black + Kroniki Riddicka, Święci z Bostonu, The World's Fastest Indian, Big Fish 2003, Seksmisja tak z 8 razy :) Obcy 1,2,3
Poszukiwacze zagonionej Arki, ale stary jestem
Wiek Adaline
Thriller - Prowadzenie działalności w Polsce
Iron man, dzień świra, pieniądze to mię wszystko, ocalony, snajper, narodziny gwiazdy.....
sperminator
Większość oklepanych produkcji, bo w Polsce telewizja ciągle tylko ich powtórki puszcza zamiast coś nowego, zwłaszcza teraz w dobie epidemii, kiedy ludzie zmuszeni są do siedzenia w domu.
Das boot, Forrest Gump, Skazani na Shawshank, Władca Pierścieni
chłopaki nie płaczą, władca pierścieni (trylogia), hobbit(trylogia)
Blade runner i Blade runner 2049
Cast Away
Ostatni Bastion, Tytani, Człowiek w ogniu, Akt odwagi.
Władca Pierścieni (wszystkie części + dodatki), Grawitacja, Zielona Mila.
Seksmisja, Vabank, Vabank II, Psy, Kiler
a z zagranicznych: Pamiętnik
Twierdza
Jurassic World z 2015
Leon Zawodowiec, Wasabi. Hubert Zawodowiec, Asterix i Obelix: Misja Kleopatra.
@wodnyfilar O tak, Asterix i Obelix: Misja Kleopatra. Ulubiona komedia :D
Wiele z tego co wymieniliście, ale dopiszę (bo nie znalazłem) Hair, Cabaret, Highlander(jedynka) Ostatni samuraj
"Przekręt" Guya Ritchiego
"Najlepszy"
Zahrada
Dużo, szkoda wymieniać bo bym coś pominął i serce by zabolało.
Brandi love i stepson
Dobre :D
Chłopcy z Ferajny, Sami Swoi, Jak rozpętałem II Wojnę Światową, Terminator 2, Predator, O czy, Odyseja kosmiczna 2001 i 2010. Dłuuuga lista, pewnie jak u wielu z Was.
Ranczo Wilkowyje, Gdzie jest Nemo.
@polibuda1_0 Ranczo Wilkowyje oglądam za każdym razem, gdy tylko leci w TV (cytaty mogłabym już recytować zanim wygłoszą je bohaterowie). Podobnie serial.
W czasie lockdownu, to... wszytskie filmy widzisłem wiecej niż 3 razy.
Sami Swoi, Jak rozpętałem II wojnę światową, kogel kogel, killer, kilerów 2-óch, chlopaki nie płaczą i wiele innych. Oczywiście więcej niż 3 razy bo pewnie koło 50 będzie
Władca pierścieni, Harry Potter, Notting Hill, Złap mnie jeśli potrafisz, Pretty Woman, Requiem dla snu, Czas na miłość, Parnassus, Pan od muzyki, O północy w paryżu, Paris je t'aime, Amelia, Sok z żuka, Miasteczko Halloween... długo bym mogła wymieniać.
Ojciec Chrzestny 1 i 2.
Kewin sam w domu :)
Interstellar, Matrix, Gwiezdne Wojny,
Zgon na pogrzebie, wszystko zostaje w rodzinie, Amelia, Delicatessen, Prometeusz, Źle się dzieje w El Royale,
Psy,Psy 2,Pierścień księżnej Anny,Wykonać wyrok,Wygrać ze śmiercią ,Wybraniec śierci,Nico-Ponad prawem,Obroża,Linia Życia (1990),Sami swoi,Nie ma mocnych,Kochaj albo rzuć , Komedia małżeńska,Seksmisja ,Kingsajz, To ja złodziej,Kogel Mogel ,Galimatias czyli kogl mogel 2,Samowolka ,Kroll , Żółty szalik,Zamknąć za sobą drzwi ,Krzyżacy ,Piłkarski poker ,Pięć minut przed gwizdkiem,Kevin sam domu ,Kevin sam w Nowym Jorku ,Liberator ,Liberator 2 ,Wejście smoka.
Właściwie nie kojarzę filmu, który bym obejrzał więcej niż dwa razy. Może jakiś Shrek czy Misja Kleopatra w towarzystwie. Za to Rodzinę Soprano oglądałem trzy razy. Najpierw sam, później z rodzicami i jeszcze raz z dziewuchą.
Fire proof oraz Big Love
Trylogia Bourne'a i Oceans Eleven itd
Zielona mila,Siedem dusz,Dzień Świra.
Czas Apokalipsy 7x
teraz zaoram TITANIC!!!!
Krwawy sport, Leon Lwie Serce, Kickboxer, Znachor, Sami Swoi, Nie ma mocnych, Kochaj albo rzuć, Kevin sam w domu, Kevin sam w nowym Jorku
Byłoby trochę, ale w tej chwili na 100% pamiętam:
1. Władca Pierścieni, wszystkie części, wersje reżyserskie (w tym raz w kinie, puszczali parę miesięcy temu; rewelacja).
2. Harry Potter, wszystkie części.
3. Skazany na Bluesa
4. Ojciec Chrzestny 1 i 2,
5. Gwiezdne Wojny, stare części.
chłopaki nie płaczą, poranek kojota, Kevin sam w domu ,Shrek psy1 psy 2 psy 3
dowolny film na Polsacie
Chyba nie mam takiego filmu
To nie jest kraj dla starych ludzi - genialna rola Javiera Bardema - prywatnie męża Penelopy Cruz. Strach się bać!
Pza tymi, które tu już zostały wymienione jeszcze Mamma Mia
Dowolna część Akademii Policyjnej
Obywatele tego kraju to raczej oglądają na okrągło "Czeski film".
Chyba wszystko z serii "Asterix".
Matrix
auta
Star Wars, Harry Potter, Zielona mila ,Indiana Jones, Forest Gump, Powrót do przyszłosci.
Wilk z wall street, skazani na shawshang, Kompania braci, chlopaki nie płaczą, killer, twierdza, Harry potter (i książe półkrwi), polowanie na czerwony październik, deja vu, fracture, joe black
Ja, Robot; Zielona mila; Vabank I i II;
Piraci z Karaibów
Skazani na Shawshank, Spacer w chmurach, Adwokat diabła, Jeden dzień, Słodki listopad, Zły dotyk, Siedem, Lot nad kukułczym gniazdem, Inni... I wiele, wiele więcej
"Silent Hill", "Constantine"
Bridget Jones
Das Boot
Transformers cz. 1 i 2. Obejrzane więcej niż 30 razy każda...
Forrest Gump , Skazani na Shawshank , Zielona mila
Chłopaki nie płaczą
Gwiezdne wojny (1-6), Coś (z 82roku), sexmisja, sami swoi, dzień świra i to o czym chyba wszyscy w komentarzach zapomnieli...
Kewin sam w... xD
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 stycznia 2021 o 14:36
Wiele tych filmów było min: Nic śmiesznego, Miś, Chłopaki nie płaczą, Nie lubię poniedziałku, Poszukiwany poszukiwana, Titanic, Szczęśliwego Nowego Jorku, Kochaj i rób co chcesz, Witaj św Mikołaju (ukochany film świąteczny) ,Czarny kot,Biały kot, Filmy Jane Austen, Zakochana Złośnica (Nastoletnie czasy z siostrą,dobre czasy),Zróbmy sobie wnuka i wiele innych.
Pianista, Chłopaki nie płaczą , Forest Gump,
Blues brothers
Nie chronologicznie i nie rankingowo:
"Interstellar"
"Gwiezdne Wrota"
"Powrót do przyszłości"
"Kevin sam w domu",
"Dzień świstaka"
"Lemur zwany Rollo"
"O Brother, Where Art Thou?"
"Pamiętnik"
"Forrest Gump"
"Matrix"
"Alien" (1,2,3,4)
"Incepcja"
"Harry Potter" (im więcej się ogląda, tym lżej wchodzi)
jeszcze czeka mnie oglądanie mnóstwa bajek po więcej niż 10 razy...
Gang Olsena.
Bo nadają na okrągło.
"Pulp fiction" 11 razy.
Kolor purpury,
Miedzy niebem a ziemia
Eat, pray and love.
Leon Zawodowiec.
Wiele jest takich, bękarty wojny 3 razy w kinie plus niezliczoną ilość razy w domu.
Once podobnie
Forrest Gump
dzień świra
Jumanji
Krol lew :)
Potop, Sami swoi, Znachor
To ja może coś z polskim akcentem...
Lady Foxy... HEY
Kevin sam w domu. I jest od razu odpowiedź dla 38 milionów Polaków.
nietykalni
blade. mroczny łowca, prometeusz wszystkie obce pulp fiction nienawistna 8ka django wsciekle psy MI1 2 i 3. chlopaki nie płaczą nic smiesznego i 1000 innych
Leon Professional, Forrest Gump, Green Mile, Pulp Fiction, Seksmisja- te z wyboru, resztę z braku laku..
Kevin sam w domu. Ale to klasyk
sami swoi
Ranczo Wilkowyje, Kevin sam w domu, Kevin sam w Nowym Jorku, Kogel-Mogel, Galimatias, czyli Kogel-Mogel II, Sami swoi, Nie ma mocnych, Kochaj albo rzuć, Jak rozpętełem II wojnę światową, Titanic, Skazani na Shawnshank, Zielona mila, Jumanji i wiele innych.
Seksmisja - grubo ponad 100 razy :)
Ranczo
sami swoi
Siedmiu samurajów
Predatory, Terminatory, Matrixy, Avatar, Titanic, Wojna światów, Dzień niepodległości, Szeregowiec Ryan, polskie komedie lat 90-tych i te wcześniejsze typu Sami swoi...
2 girls 1 cup i 1 man 1 jar
gwiezdne wojny cz.4 chyba ze 20 razy
Psy
Rejs
Miś
Nie lubię poniedziałku
Forest Gump, Władca Pierścieni, Hobbit,Skazani na Shawshank, Sami Swoi, Jak rozpętalem II Wojne Światową, Kingajz, Sexmisja,
Forest Gump
Rezerwat
Chlopaki nie placza, lost highway, Mulholland Drive
"Forrest Gump" więcej niż 3 razy, ale najciekawsze było to, że za każdym razem odkrywałam w nim coś nowego.
Pojutrze, Intruz, Sami Swoi, Chłopaki nie płaczą, Poranek Kojota
Wszystkie Gwiezdne Wojny
Wszystkie Indiany Jones
Wszystkie Aliens
Wszystkie Predatory
Wszystkie Aliens vs Predator
Wszystkie MiB
Wszystkie Harry Potter
Wszystkie Władcy Pierścieni
Wszystkie Parki i Światy Jurajskie
Wszystkie Piraci z Karaibów
Wszystkie Die Hard
Wszystkie Gliniarze z Beverly Hills
Wszystkie Akademie Policyjne
Wszystkie Star Treki (seriale i pełnometrażowe)
Wszystkie Karate Kidy
Wszystkie Transformersy
Wszystkie Spidermany
Wszystkie Supermany
Wszystkie Batmany
Wszystkie Straznicy Galaktyki
Wszystkie Powroty o Przyszłości
Wszystkie Jamesy Bondy
Wszystkie Żandarmy
Wszystkie Gangi Olsena
Wszystkie Terminatory
Wszystkie Keviny
Wszystkie Problem Child
Wszystkie Childs Play
Wszystkie Crittersy
Wszystkie Tremorsy
Wszystkie Stargate SG-1 i Atlantis
Wszystkie Gremliny
Wszystkie Robocopy
Wszystkie Dirty Harry
Wszystkie Naked Gun
Wszystkie Lethal Weapons
Wszystkie Matrixy
Wszystkie Vabanki
Wszystkie Killery
Wszystkie Pieseły
Wszystkie Sami Swoi itd.
I do tego setki pojedyńczych
Wymieniać dalej...?
Zmodyfikowano 8 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 stycznia 2021 o 10:15
Minimum trzy razy oglądałem:
-Westerny
Truposz
Bez Wybaczenia
Za garść dolarów
Za garść dolarów więcej
Dobry Zły Brzydki
Ślepa Sprawiedliwość
Ballada o małym Jo
Tańczący z wilkami
Bezprawie
-Anime
Ghost in the shell (wszystkie serie i pełnometrażóki)
black Lagoon
Cowboy Bepop
-SF
Annon
Dark city
trylogia - IV V i V gwiezdnych wojen
trylogia Matriksa
trylogia Alien
Terminator I i II
Predator
Robocop
-Kryminalno sensacyjne
Pulp Fiction
Ghost dog
trylogia Milenium
Porachunki
Przekręt
Skazani na Shawshank
trylogia Ojciec Chrzestny
Dzień Świstaka
Forest Gump
Gran torrino
Zły mikołaj
5 części Brudny Hary
5 części Życzenia Śmierci
-Wojenne
Szeregowiec Rajan
Cienka czerwona linia
Byliśmy Żołnierzami
Pluton
Czas Apokalipsy
Rambo 1 i 2
Wróg u bram
-Przygodówki
Trylogia Indiany Jonsa
Jumangi
Miłość szmaragd i krokodyl
Trylogia Krokodyla Dandiego
Żadnego. Nie mam jeszcze sklerozy wiec nie ogladam filmów wielokrotnie.
Testosteron
to ja chyba będę oryginalny jak na razie bo na pewno więcej niż trzy razy oglądałem trylogia Szulkina Piotra-Ga Ga chwała bohaterom, wojna światów i OBI oba koniec cywilizacji, oraz jeden z moich ulubionych horrorów Harry Angel
krwawy sport
Ale że 1 mam wymienić?
LotRa widziałam już tyle razy, ze o matko.
Potter (wszystkie części), trylogia Chęcińskiego, Skazani na Shawsank, Holiday... Jakbym wszystkie miała wymienić, to ten post byłby mega długi.