@ubooot
tym brakiem wyborów albo sfałszowanymi wyborami to opozycja straszy od 6 lat. Wy przestańcie straszyć, a zacznijcie jakiś program tworzyć poza oczywiście jedynym stałym hasłem: odsunąć PiS od władzy. Bo co to za program?
@Faydee Nie sądzę, by podatek wartości kilku milionów np. od TVN, mających za poprzedni rok 550 mln. CZYSTEGO zysku, spowoduje, że nagle koncern zechce stracić rynek wart ponad pół miliarda i możliwość kontroli społeczeństwa... To tak, jakby poniesienie ceny chleba z 2.30 na 2.35 miało spowodować, że nikt go nie kupi....:)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2021 o 18:08
@Fragglesik To nie będzie kilka mln, ale to podatek od przychodu. A więc podatek jest od tego co się dostanie, bez odliczenia kosztów, które są w przypadku każdej pracy oczywiste. To tak jakbyś zrobił coś za 100 zł, ale musiał kupić coś za 80 by tę prace wykonać, a płacisz 19% od 100, a nie od różnicy 100-80. I o to też się rozchodzi. Po za tym każda umowa reklamowa to faktura VAT, a wiec podatek należny już jest płacony 23%. Do tego od kwoty netto odprowadza się podatek CIT, a z reszty opłaca się pracowników oraz koszty a więc PIT, ZUS, zapewne też umowy z ZAIKS jeśli wykorzystuje się materiał słowno muzyczny, itd. Więc to , że ktoś dostał za cos jakaś kwotę to nic nie mówi o całości kosztów jakie należy ponieść by daną reklamę wyprodukować i/lub pokazywać. Głupi prąd do komputerów jest dla firm o 100% droższy niż dla prywatnych. A własnie one pracują by generować sygnał TV. JA wiem, że reklamy w Polsce nie mają pozytywnej konotacji. Rozumiem jednak, że fanatycy naczelnika, siedzący na zasiłku lub na 500+, nie rozumieją co to znaczy przychód, koszty uzyskania i zysk/strata.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
5 razy.
Ostatnia modyfikacja:
14 lutego 2021 o 10:21
@Fragglesik
1) w poprzednim roku byl zysk, ale juz 2 lata temu zaliczyli strate. co oznacza ze te dochody wcale nie sa na stalym poziomie
2) masz racje, podniesienie cen chleba nie spowoduje ze go ludzie nie kupia, ale chleb jest produktem podstawowym a reklama w tvn juz nie
3) dodaj do podatku to ze w pro rzadowe media, panstwo bedzie pompowac kase kupujac reklamy, (tylko w pisowskiej polsce spotkalem sie z tym ze panstwowe firmy oferujace uslugi typu b2b kupowaly reklamy telewizyjne) natomiast konkurencje oblozy sie dodatkowymi podatkami. co jest swietnym przykladem nieuczciwej konkurencji.
4) podatek od przychodu jest zlym podatkiem
@mieteknapletek 3. Teorie "co będzie jak" możesz sobie zostawić. Dość już ich słyszałem - od stanu wojenno - kaczystowskiego, czołgów na ulicach, wojny z Rosją, weyjścia z unii dwa dni po przejęciu władzy, wprowadzeniu komisarzy do wszystkich niepokornych mediów itp. i To co Ty piszesz jest kolejnym takim "co będzie". 4. Tu się możemy spierać.
@dncx Całe to Twoje gadanie można obalić jednym, przykładem: Proszę mi powiedzieć, czemu prywatna telewizja Republika jakoś nie ma takich dylematów i nie strajkowała, choć ma te wszystkie koszty które tak skrupulatnie wymieniłeś, natomiast strajkują tylko media należące do zachodnich koncernów, które do tej pory miały ulgi i odpisy o jakich TV Republika nie mogła marzyć?
@Fragglesik
po pierwsze ja nie mowie o czolgach, tylko o ustawie wymierzonej przeciwko mediom ktore nie ukrywaja walkow robionych przez rzad
po drugie, biorac pod uwage ile pieniedzy obecnie panstwo polskie pompuje w pro rzadowe media, w tym zarowno tvp jak i tv republika czy biznesy rydzyka, to mozna smialo zalozyc ze ten podatek zostal wprowadzony wlasnie po to zeby uderzyc w media ktore nie sa podporzadkowane wladzy
@Fragglesik Czytam, czytam i ja tu obalenia nie widzę. TV Republika to stacja tzw. prorządowa. Takie stacje dziś dostają spore dofinansowanie od państwowych spółek, a wiec rekompensata będzie na bank. Po za tym porównywanie TV Republiki o raczej wąskim zasięgu, w zasadzie to kanał informacyjny do stacji takiej jak Polsat jest absurdalne. Dodam, ze np Tok FM, Zetka, Polsat, czy Eska Tv, które są dziś stricte polskim biznesem, również strajkowały.
@dncx Chyba nie słuchasz wypowiedzi w TV Republika. Ona owszem, jest bardziej prorządowa niż TVN (o to raczej nie trudno), to jednak dużo jest tam i krytyki rządu i jego posunięć. Republika dostaje w ogóle jakieś dofinansowanie? Wiem, że der Onet dostał z budżetu (a strajkował), ale o tym, by Rep. dostała - to nie słyszałem.
@mieteknapletek Niech Ci będzie. Cymesem jednak jest to, że nie spowoduje to żadnego z opisywanych przez nich i opozycyjnych polityków skutków, tzn. ani nie zbankrutują, bo im się całą kasę zabierze, ani koncerny nie wycofają się z nich, w obawie przed stratami, ani, skutkiem olbrzymiego podatku niszczącego ich strukturę, nie zostaną "przechwycone" i wykupione przez amoralny rząd PiS. To są bzdury i histeria - nie więm czemu tu tak wspierana. A na koniec - nie wierzę, by to w ogóle przeszło, bo pisowski rząd duzo mówi, ale za bardzo się boi.
@Fragglesik To, że ktoś nie mówi, to nie znaczy że nie dostał. Natomiast widze kto i co reklamuje w TV Republika. I jest tam sporo informacji ze SSP, a te płaca bez oglądania się czy dotrze do grupy docelowej. Po za tym ta pomoc to była pomoc bezzwrotna, a czym innym jest pomoc w ramach obecnej sytuacji epidemicznej, a co innego dowalenie podatku przychodowego bez uzasadnienia i by dowalić komuś .Nomen omen, dziś też wyszło na jaw, że podatek zapłacą np. supermarkety za gazetki reklamowe, sieci wieszające reklamy na billbordach, ale też kluby sportowe. Np. Legia Warszawa będzie płacić nawet 7 mln zł podatku. Rozumiem, że to też wielkie oligarchie, które rządza krajem i manipulują przekazem? Dlatego ten podatek nie wiadomo czemu ma służyć. Bo na pewno nie pomocy służbie zdrowia.
@Fragglesik
czyli wg ciebie koncerny medialne dalej beda mialy tvn w swoim portfolio nawet jesli koszty utrzymania beda wyzsze niz potencjalny zysk? co jest mozliwe w przypadku opodatkowania przychodow
czemu histeria zwiazana z wykupieniem mediow przez pis? moze stad ze pis wykupuje media, chcieli wykupic tvn24, do tego orlen wykupil mase roznych lokalnych gazet. wiec powoli to sie dzieje
no i nie zapomnijmy o tym ze pis kopiuje wiele rozwiazan wegierskich, a tam orban i jego zwolennicy przejeli rynek medialny
@mieteknapletek Nie. Bo nie uważam, by ten podatek był tak zabójczy dlka wielkich korporacji, jak to przedstawiają. Z nimi jest ot tak, jak w tym kawale o żydowskim sklepikarzu: Dzień dobry panie Goldmann, jak tam handel w pana sklepie, powodzi się panu?... - Jakie "powodzi", panie Mauer? "powodzi"? - ja tonę! Nie mam żadnych pieniędzy, od dwóch lat tylko dokładam do tego interesu i dokładam, nic nie sprzedaję, a tylko płacę za miejsce, płacę podatki, płacę za towar i nic nie sprzedają!... - To może sprzedaj pan sklep?... - Sprzedaj sklep? A z czego ja utrzymam dom i opłacę szkołę moim sześciu dzieciom? Poza tym - nie wiem czemu - nikt jakoś nie widzi, ze te media mają OLBRZYMI wpływ na polskie społeczeństwo, a to jest też jedną z ważniejszych rzeczy dla medialnych gigantów, bo mając 30 mln odbiorców więcej w swoich mediach, mają większą cenę reklam. Wygląda to tak - na terenie UE masz telewizje, gazety, portale, w tym w Polsce - powiedzmy, że stanie się cud i w Polsce zacznie przynosić straty - ale masz dalej 30 mln ludzi więcej, dzięki czemu, możesz Belgii (np.) wynegocjować lepszą cenę za reklamę w swoich mediach, bo masz dalej więcej odbiorców, a ta cena spokojnie pokryje ci te hipotetyczne straty.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 lutego 2021 o 14:12
@Fragglesik
"nikt jakoś nie widzi, ze te media mają OLBRZYMI wpływ na polskie społeczeństwo"
wszyscy widza, i zdaja sobie sprawe z tego ze sytuacja w ktorej zlikwidowane beda media ktore podaja wiadomosci niezgodne z linia partyjna jest czyms groznym
"powiedzmy, że stanie się cud i w Polsce zacznie przynosić straty - ale masz dalej 30 mln ludzi więcej, dzięki czemu, możesz Belgii (np.) wynegocjować lepszą cenę za reklamę w swoich mediach, bo masz dalej więcej odbiorców, a ta cena spokojnie pokryje ci te hipotetyczne straty."
a mozesz wyjasnic dlaczego mieli by wykorzystywac jeden interes do pokrywania strat drugiego, zamiast sprzedac ten ktory nie zarabia i miec wiecej zyskow z pierwszego biznesu?
jako ciekawostke ci dodam, ze obecny wlasciciel tvn rozwaza mozliwosc sprzedazy
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 lutego 2021 o 14:46
@mieteknapletek No tak, źle się wyraziłem - wszyscy widzą, że mają wpływ, ale nikt nie rozumie, że koncernom właśnie na tym zależy i tego się nie wyrzekną. Mogę Ci wyjaśnić: mam TVN, dwie telewizje w Anglii, jedną we Francji i dwie w Stanach, oraz po jednym portalu w każdym kraju i po dwie gazety. Gdy przychodzi do rozmowy z reklamodawcą, mimo, ze TVN w Polsce przynosi straty, mogę go zapewnić, że w Polsce mam jedną z najbardziej oglądanych telewizji, więc jego reklama pójdzie także w Polsce i będzie ją oglądało całe praktycznie polskie społeczeństwo. To pozwoli mi wynegocjować znacznie wyższą cenę za tę reklamę. Jeśli straciłbym nierentowną TVN, np. Old Spice by się zapytał, jak jest z tą reklamą w Polsce, ja odpowiem, ze mam w Polsce dwie gazety i portal - a telewizję pan ma? - nie telewizji w Polsce nie mam - ale wie pan, nam zależy na ukazaniu się we wszystkich mediach w Polsce, przepraszamy, do widzenia.Lub - w takim razie, jak w Polsce nie ma pan telewizji, to proponuję obniżyć cenę reklamy o 40% ze względu na brak jednego z najczęściej oglądanych mediów. Po prostu. P.S. Nie bardzo w to wierzę. W obecenej sytuacji geopolitycznej konsorcja medialne przede wszystkim starają się być wszędzie. Jeśli gdzieś mają straty (a podatek ten nie powoduje aż strat), to i tak wszędzie docierają z przekazem i to wyrównuje im straty w jednym czy dwóch miejscach.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 lutego 2021 o 20:35
@Fragglesik
gdyby bylo jak mowisz, to umowa byla by zawarta ze spolka matka a nie spolka corka, i tam tez byly by i pieniadze. natomaist obawiam sie ze umowe na reklamy zawiera Old Spice Polska z TVN Polska
@raven000 Zaś który prywatny, ile dostanie i na jaką misję będą decydować POLITYCY. Tak właśnie wrócilićmy do punktu wyjścia, z tą różnicą że nie ma już telewizji publicznej która wydziera prywatnym telewizjom ładny kawałek tortu reklamowego i potrafi sypnąć solą po liberalnych oczkach.
"To" zmierza do tego że w 2023 obecna władza praktycznie nie będzie obecna w mediach.
Tvp przejmie opozycja. Niech nikt nie ma złudzeń - dalej to będzie propaganda tylko skierowana w inną stronę, może mniej siermiężna ale to też nie jest pewne.
Propisowskie media - Republika czy Telewizja z Polsce - już dziś mają mniejsze zasięgi niż byle bloger na YouTube.
@Bimbol Problem polega na tym, że te telewizje zwracają się do swoich zwolenników i wyborców, a nie do przeciwników. Zamarła dyskusja w środowisku politycznym, społecznym, mediach. Dziennikarze już nie spotykają by wymieniać myśli. Jest tylko szczucie i plucie. Wykopano rów, który sięga już Rowu Mariańskiego. Tego nie da się ot tak zasypać. A przypominam, że politycy władzy nadal kopią.
@Bimbol
kazde media mozna o propagande oskarzyc, kazdy dziennikarz ma jakis swiatopoglad i przedstawia material przez jego pryzmat
natomaist takiej wulgarnej propagandy w polskich mediach nie bylo od czasu prl
raczej 2023 - media bez wyborów
@ubooot
tym brakiem wyborów albo sfałszowanymi wyborami to opozycja straszy od 6 lat. Wy przestańcie straszyć, a zacznijcie jakiś program tworzyć poza oczywiście jedynym stałym hasłem: odsunąć PiS od władzy. Bo co to za program?
@morciasz ciekawe co powiesz jak nie będzie wyborów... też będzie winne po?
@Faydee Nie sądzę, by podatek wartości kilku milionów np. od TVN, mających za poprzedni rok 550 mln. CZYSTEGO zysku, spowoduje, że nagle koncern zechce stracić rynek wart ponad pół miliarda i możliwość kontroli społeczeństwa... To tak, jakby poniesienie ceny chleba z 2.30 na 2.35 miało spowodować, że nikt go nie kupi....:)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2021 o 18:08
oczywiście ze nie , ale lemingi beda lykac, ze stan wojenny, ze teleranka nie ma hahaha. co za dzbany
@Fragglesik To nie będzie kilka mln, ale to podatek od przychodu. A więc podatek jest od tego co się dostanie, bez odliczenia kosztów, które są w przypadku każdej pracy oczywiste. To tak jakbyś zrobił coś za 100 zł, ale musiał kupić coś za 80 by tę prace wykonać, a płacisz 19% od 100, a nie od różnicy 100-80. I o to też się rozchodzi. Po za tym każda umowa reklamowa to faktura VAT, a wiec podatek należny już jest płacony 23%. Do tego od kwoty netto odprowadza się podatek CIT, a z reszty opłaca się pracowników oraz koszty a więc PIT, ZUS, zapewne też umowy z ZAIKS jeśli wykorzystuje się materiał słowno muzyczny, itd. Więc to , że ktoś dostał za cos jakaś kwotę to nic nie mówi o całości kosztów jakie należy ponieść by daną reklamę wyprodukować i/lub pokazywać. Głupi prąd do komputerów jest dla firm o 100% droższy niż dla prywatnych. A własnie one pracują by generować sygnał TV. JA wiem, że reklamy w Polsce nie mają pozytywnej konotacji. Rozumiem jednak, że fanatycy naczelnika, siedzący na zasiłku lub na 500+, nie rozumieją co to znaczy przychód, koszty uzyskania i zysk/strata.
Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lutego 2021 o 10:21
@Fragglesik
1) w poprzednim roku byl zysk, ale juz 2 lata temu zaliczyli strate. co oznacza ze te dochody wcale nie sa na stalym poziomie
2) masz racje, podniesienie cen chleba nie spowoduje ze go ludzie nie kupia, ale chleb jest produktem podstawowym a reklama w tvn juz nie
3) dodaj do podatku to ze w pro rzadowe media, panstwo bedzie pompowac kase kupujac reklamy, (tylko w pisowskiej polsce spotkalem sie z tym ze panstwowe firmy oferujace uslugi typu b2b kupowaly reklamy telewizyjne) natomiast konkurencje oblozy sie dodatkowymi podatkami. co jest swietnym przykladem nieuczciwej konkurencji.
4) podatek od przychodu jest zlym podatkiem
@mieteknapletek 3. Teorie "co będzie jak" możesz sobie zostawić. Dość już ich słyszałem - od stanu wojenno - kaczystowskiego, czołgów na ulicach, wojny z Rosją, weyjścia z unii dwa dni po przejęciu władzy, wprowadzeniu komisarzy do wszystkich niepokornych mediów itp. i To co Ty piszesz jest kolejnym takim "co będzie". 4. Tu się możemy spierać.
@dncx Całe to Twoje gadanie można obalić jednym, przykładem: Proszę mi powiedzieć, czemu prywatna telewizja Republika jakoś nie ma takich dylematów i nie strajkowała, choć ma te wszystkie koszty które tak skrupulatnie wymieniłeś, natomiast strajkują tylko media należące do zachodnich koncernów, które do tej pory miały ulgi i odpisy o jakich TV Republika nie mogła marzyć?
@Fragglesik
po pierwsze ja nie mowie o czolgach, tylko o ustawie wymierzonej przeciwko mediom ktore nie ukrywaja walkow robionych przez rzad
po drugie, biorac pod uwage ile pieniedzy obecnie panstwo polskie pompuje w pro rzadowe media, w tym zarowno tvp jak i tv republika czy biznesy rydzyka, to mozna smialo zalozyc ze ten podatek zostal wprowadzony wlasnie po to zeby uderzyc w media ktore nie sa podporzadkowane wladzy
@Fragglesik Czytam, czytam i ja tu obalenia nie widzę. TV Republika to stacja tzw. prorządowa. Takie stacje dziś dostają spore dofinansowanie od państwowych spółek, a wiec rekompensata będzie na bank. Po za tym porównywanie TV Republiki o raczej wąskim zasięgu, w zasadzie to kanał informacyjny do stacji takiej jak Polsat jest absurdalne. Dodam, ze np Tok FM, Zetka, Polsat, czy Eska Tv, które są dziś stricte polskim biznesem, również strajkowały.
@dncx Chyba nie słuchasz wypowiedzi w TV Republika. Ona owszem, jest bardziej prorządowa niż TVN (o to raczej nie trudno), to jednak dużo jest tam i krytyki rządu i jego posunięć. Republika dostaje w ogóle jakieś dofinansowanie? Wiem, że der Onet dostał z budżetu (a strajkował), ale o tym, by Rep. dostała - to nie słyszałem.
@mieteknapletek Niech Ci będzie. Cymesem jednak jest to, że nie spowoduje to żadnego z opisywanych przez nich i opozycyjnych polityków skutków, tzn. ani nie zbankrutują, bo im się całą kasę zabierze, ani koncerny nie wycofają się z nich, w obawie przed stratami, ani, skutkiem olbrzymiego podatku niszczącego ich strukturę, nie zostaną "przechwycone" i wykupione przez amoralny rząd PiS. To są bzdury i histeria - nie więm czemu tu tak wspierana. A na koniec - nie wierzę, by to w ogóle przeszło, bo pisowski rząd duzo mówi, ale za bardzo się boi.
@Fragglesik To, że ktoś nie mówi, to nie znaczy że nie dostał. Natomiast widze kto i co reklamuje w TV Republika. I jest tam sporo informacji ze SSP, a te płaca bez oglądania się czy dotrze do grupy docelowej. Po za tym ta pomoc to była pomoc bezzwrotna, a czym innym jest pomoc w ramach obecnej sytuacji epidemicznej, a co innego dowalenie podatku przychodowego bez uzasadnienia i by dowalić komuś .Nomen omen, dziś też wyszło na jaw, że podatek zapłacą np. supermarkety za gazetki reklamowe, sieci wieszające reklamy na billbordach, ale też kluby sportowe. Np. Legia Warszawa będzie płacić nawet 7 mln zł podatku. Rozumiem, że to też wielkie oligarchie, które rządza krajem i manipulują przekazem? Dlatego ten podatek nie wiadomo czemu ma służyć. Bo na pewno nie pomocy służbie zdrowia.
@Fragglesik
czyli wg ciebie koncerny medialne dalej beda mialy tvn w swoim portfolio nawet jesli koszty utrzymania beda wyzsze niz potencjalny zysk? co jest mozliwe w przypadku opodatkowania przychodow
czemu histeria zwiazana z wykupieniem mediow przez pis? moze stad ze pis wykupuje media, chcieli wykupic tvn24, do tego orlen wykupil mase roznych lokalnych gazet. wiec powoli to sie dzieje
no i nie zapomnijmy o tym ze pis kopiuje wiele rozwiazan wegierskich, a tam orban i jego zwolennicy przejeli rynek medialny
@mieteknapletek Nie. Bo nie uważam, by ten podatek był tak zabójczy dlka wielkich korporacji, jak to przedstawiają. Z nimi jest ot tak, jak w tym kawale o żydowskim sklepikarzu: Dzień dobry panie Goldmann, jak tam handel w pana sklepie, powodzi się panu?... - Jakie "powodzi", panie Mauer? "powodzi"? - ja tonę! Nie mam żadnych pieniędzy, od dwóch lat tylko dokładam do tego interesu i dokładam, nic nie sprzedaję, a tylko płacę za miejsce, płacę podatki, płacę za towar i nic nie sprzedają!... - To może sprzedaj pan sklep?... - Sprzedaj sklep? A z czego ja utrzymam dom i opłacę szkołę moim sześciu dzieciom? Poza tym - nie wiem czemu - nikt jakoś nie widzi, ze te media mają OLBRZYMI wpływ na polskie społeczeństwo, a to jest też jedną z ważniejszych rzeczy dla medialnych gigantów, bo mając 30 mln odbiorców więcej w swoich mediach, mają większą cenę reklam. Wygląda to tak - na terenie UE masz telewizje, gazety, portale, w tym w Polsce - powiedzmy, że stanie się cud i w Polsce zacznie przynosić straty - ale masz dalej 30 mln ludzi więcej, dzięki czemu, możesz Belgii (np.) wynegocjować lepszą cenę za reklamę w swoich mediach, bo masz dalej więcej odbiorców, a ta cena spokojnie pokryje ci te hipotetyczne straty.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2021 o 14:12
@Fragglesik
"nikt jakoś nie widzi, ze te media mają OLBRZYMI wpływ na polskie społeczeństwo"
wszyscy widza, i zdaja sobie sprawe z tego ze sytuacja w ktorej zlikwidowane beda media ktore podaja wiadomosci niezgodne z linia partyjna jest czyms groznym
"powiedzmy, że stanie się cud i w Polsce zacznie przynosić straty - ale masz dalej 30 mln ludzi więcej, dzięki czemu, możesz Belgii (np.) wynegocjować lepszą cenę za reklamę w swoich mediach, bo masz dalej więcej odbiorców, a ta cena spokojnie pokryje ci te hipotetyczne straty."
a mozesz wyjasnic dlaczego mieli by wykorzystywac jeden interes do pokrywania strat drugiego, zamiast sprzedac ten ktory nie zarabia i miec wiecej zyskow z pierwszego biznesu?
jako ciekawostke ci dodam, ze obecny wlasciciel tvn rozwaza mozliwosc sprzedazy
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2021 o 14:46
@mieteknapletek No tak, źle się wyraziłem - wszyscy widzą, że mają wpływ, ale nikt nie rozumie, że koncernom właśnie na tym zależy i tego się nie wyrzekną. Mogę Ci wyjaśnić: mam TVN, dwie telewizje w Anglii, jedną we Francji i dwie w Stanach, oraz po jednym portalu w każdym kraju i po dwie gazety. Gdy przychodzi do rozmowy z reklamodawcą, mimo, ze TVN w Polsce przynosi straty, mogę go zapewnić, że w Polsce mam jedną z najbardziej oglądanych telewizji, więc jego reklama pójdzie także w Polsce i będzie ją oglądało całe praktycznie polskie społeczeństwo. To pozwoli mi wynegocjować znacznie wyższą cenę za tę reklamę. Jeśli straciłbym nierentowną TVN, np. Old Spice by się zapytał, jak jest z tą reklamą w Polsce, ja odpowiem, ze mam w Polsce dwie gazety i portal - a telewizję pan ma? - nie telewizji w Polsce nie mam - ale wie pan, nam zależy na ukazaniu się we wszystkich mediach w Polsce, przepraszamy, do widzenia.Lub - w takim razie, jak w Polsce nie ma pan telewizji, to proponuję obniżyć cenę reklamy o 40% ze względu na brak jednego z najczęściej oglądanych mediów. Po prostu. P.S. Nie bardzo w to wierzę. W obecenej sytuacji geopolitycznej konsorcja medialne przede wszystkim starają się być wszędzie. Jeśli gdzieś mają straty (a podatek ten nie powoduje aż strat), to i tak wszędzie docierają z przekazem i to wyrównuje im straty w jednym czy dwóch miejscach.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2021 o 20:35
@Fragglesik
gdyby bylo jak mowisz, to umowa byla by zawarta ze spolka matka a nie spolka corka, i tam tez byly by i pieniadze. natomaist obawiam sie ze umowe na reklamy zawiera Old Spice Polska z TVN Polska
Sprywatyzujemy TVP i będzie wybór między punktem widzenia prywatnego właściciela A i prywatnego właściciela B. Trzeba wierzyć.
@Morda_Lewiatana dokładnie. Trzeba byłoby wprowadzić ustawę i fundusz z którego realizowano by tzw misję przez wszystkich nadawców.
Obecnie MUX'y dostępne są wszędzie.
@raven000 Zaś który prywatny, ile dostanie i na jaką misję będą decydować POLITYCY. Tak właśnie wrócilićmy do punktu wyjścia, z tą różnicą że nie ma już telewizji publicznej która wydziera prywatnym telewizjom ładny kawałek tortu reklamowego i potrafi sypnąć solą po liberalnych oczkach.
"To" zmierza do tego że w 2023 obecna władza praktycznie nie będzie obecna w mediach.
Tvp przejmie opozycja. Niech nikt nie ma złudzeń - dalej to będzie propaganda tylko skierowana w inną stronę, może mniej siermiężna ale to też nie jest pewne.
Propisowskie media - Republika czy Telewizja z Polsce - już dziś mają mniejsze zasięgi niż byle bloger na YouTube.
@Bimbol Problem polega na tym, że te telewizje zwracają się do swoich zwolenników i wyborców, a nie do przeciwników. Zamarła dyskusja w środowisku politycznym, społecznym, mediach. Dziennikarze już nie spotykają by wymieniać myśli. Jest tylko szczucie i plucie. Wykopano rów, który sięga już Rowu Mariańskiego. Tego nie da się ot tak zasypać. A przypominam, że politycy władzy nadal kopią.
@Bimbol
kazde media mozna o propagande oskarzyc, kazdy dziennikarz ma jakis swiatopoglad i przedstawia material przez jego pryzmat
natomaist takiej wulgarnej propagandy w polskich mediach nie bylo od czasu prl
Nawet było by dobrze. Po pierwsze żadnego gadania o polityce, po drugie brak sondaży, który by umożliwił wejście do rządu mniejszym partiom.