@kibishi
Dokładnie.
Tak na rozsądek - gdyby ktoś w rodzinie okazał się homo, no to co? Wykląć, wypisać, wyśmiewać, nie przyznawać się? Niezależnie od poglądów osoba raczej prędzej czy później będzie musiała się z tym pogodzić. Chyba, że trafi się jakiś zatwardzialec:)
Ja bym zaakceptował, po prostu. Wolałbym to, niż gdyby osoba dusiła się z problemem, ukrywała.
@michalSFS ja tam nic do nich nie mam, ale ja bym nie zaakceptował pedała w rodzinie. No niestety. Nie zbliżałbym się, nie rozmawiał z nim. Niech sobie żyje, ale niech się nie zbliża.
Tolerancja nie znaczy akceptacja. Sam baner spoko. Do LGBT nic nie mam, nikomu nic nie narzucam, niech każdy żyje sobie jak chce. Ale gdyby mój syn przyszedl i oznajmił mi że jest gejem. Pewnie bym zareagował jak Dedal u Darwinow
@pawel89def Chociażby marsze, w sumie to nie zależnie kto je robi, blokowanie miasta zawsze jest irytujące. Wpychanie się wszędzie gdzie się da i udawanie wiecznie skrzywdzonych.
Zapewne cię to zdziwi ale wielu ludzi nigdy nie przyzna się że jest homo bo tak jak mówisz wydziedziczenie/nie przyznawanie to najmniejszy problem. Szczególnie na wsiach. Dlatego młodzi homo uciekają do miasta gdzie mają szansę na akceptację i anonimowość.
@jaroslaw1999 w pełni Cię rozumiem. Jakby ktoś w mojej rodzinie okazał się katolikiem (na szczęście mam normalną rodzinę nieskażoną odchyłami religijnymi) albo zwolennikiem np Konfederacji, to niech sobie żyje ale zakaz zbliżania się do moich dzieci i bliskich byłby konkretnie wprowadzony ;-)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2021 o 17:45
@jaroslaw1999 ,,Pedał" element występujący w np. pojazdach.
Nie ma innego poprawnego znaczenia te słowo.
Homoseksualizm jest normalny i naturalny jak heteroseksualizm.
Czyli Ty odrzucając normalną osobę, sam stajesz się nienormalnym, brawo.
I ? Baner jak baner, żaden ohydny, zwykły nakłaniający do wspierania innych. Nie widzę w tym problemu, chyba że tobie przeszkadzają kolory tęczy z samego faktu istnienia ?
Jak już tysiące razy mówiłem "żyj i daj żyć innym" dopóki nie wpi*rdala się ktoś do mojego życia i nie stara czegoś wymóc na mnie na siłę to spoko, wszyscy żyjemy na tej samej ziemi i musimy się jakoś tolerować.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2021 o 12:29
ten akurat jest zrobiony ze smakiem, niestety kilkoro ekstremistów-przebierańców z parady równości potrafi zepsuć opinię spokojnej większości. A co do banera ten jest dużo lepszy niż szokujące "abortowane" płody z kampanii pro Life, a jednak okazuje się, że to płody poronione, bo abortowane są za małe, nie podobne do niczego lub brzydko chore i okaleczone, a nie słodkie prawie dzidzie
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2021 o 16:35
@Robsta76 ,,Pedał" element występujący w np. pojazdach.
Nie ma innego poprawnego znaczenia te słowo.
Homoseksualizm jest normalny i naturalny jak heteroseksualizm.
Pedofilia to zboczenie - dewiacja.
Homoseksualizm to orientacja seksualna.
@Eskim0s69
"Pedofilia to zboczenie - dewiacja.
Homoseksualizm to orientacja seksualna."
aha. Czyli dajmy na to
zoofilia - popęd do zwierząt
pedofilia - popęd do dzieci
dendrofilia - popęd do roślin (czy tam drzew nie pamiętam)
nekrofilia - popęd do nieboszczyków
itp itd
HOMOSEKSUALIZM - popęd do tej samej płci, ALE oczywiście wszystkie powyższe nazywasz dewiacją czy zboczeniem, ale jakims niezrozumiałym cudem homoseksualizm już jest nazywany "orientacją" mimo, że charakteryzuje się tym samym czym pierwsze przykłady.
@Robsta76 I tu jesteś w błędzie, który można w logiczny sposób wyjaśnić.
Orientacja seksualna to popęd seksualny do PŁCI.
Tej samej, przeciwnej lub obu - homo, hetero, biseksualizm.
Każdy inny popęd jest skierowany do cechy lub obiektu.
Samochodu, drzew, gadziny, dzieci, ubrań.
Dlatego należą do czegoś innego.
Pedofili - zboczenie/dewiacja, też ma jakąś orientacje seksualną, czyli woli np. dzieci dziewczynki, czyli jest heteroseksualnym pedofilem.
Zoofill to samo.
Może woleć akurat osobników tej samej płci, więc jest homoseksualnym zoofilem.
I tak oto pokazałem Tobie w logiczny sposób że się mylisz i w ogóle się nie znasz na tych tematach, a się wypowiadasz...
@Robsta76 Brak sensownych argumentów? Ty czytać nie umiesz? Już w pierwszej odpowiedzi juljuljul12 trafił w sedno, porównałeś wspieranie swojego rodzeństwa w podjęciu decyzji jaką drogę w życiu chce obrać do napadania i gwałcenia nieletnich.
Ale dobrze, idźmy dalej, twój następny post słusznie wygooglowałeś znaczenia słów nekrofil, pedofil, dendrofil oraz zoofil ale nie raczyłeś zadać sobie pytania dlaczego one skoro maja tak podobne brzmienie to i w miare podobne znaczenia a zamiast tego błędnie to samo znaczenie przypisałeś homoseksualizmowi. Oświecę cię - powyższe dendro / pedo / zoo / nekro określają co bądź kogo a końcówka filia oznacza skłonności do właśnie np dzieci, zwierząt, zwłok itd. Natomiast słowo Homoseksualizm jak podzielisz to będziesz miał seksualizm (mam nadzieje że znaczenia tego słowa objaśniać ci nie muszę?) i Homo (ew. hetero, bi) wskazujący na płeć twojego zainteresowania seksualnego. Ergo dla ciebie również dewiacją czy zboczeniem jest bi czy heteroseksualizm skoro zrównujesz różne "filie" do seksualizmu. Tak więc według ciebie każdy na świecie jest zboczeńcem ponieważ KAŻDY ma jakiś "seksualizm" nawet osoby pozbawione popędu seksualnego mają seksualizm - aseksualizm. Wybacz za moje dosadne słowa ale albo jesteś skończonym idiotą albo niewykształconym ignorantem.(bądź jedno i drugie)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 lutego 2021 o 1:48
@Duergh Czyli homoseksualizm jest ok w stosunku do innych wymienionych przeze mnie dewiacji bo ktoś gdzieś kiedyś nie dał temu "filia" na końcu... koniec końców to tylko nazwa, ale dalej jest jak sam dobrze zauważyłeś "maja tak podobne brzmienie to i w miare podobne znaczenia"
a nie dali tego "filia" pewnie tylko dlatego, by ci...ludzie nie poczuli się tymi złymi
@Robsta76 Ty naprawdę dalej brniesz w to porównanie ? według ciebie nie ma żadnej różnicy miedzy związkiem dwóch dorosłych osób za ich obopólną zgodą i jest to to samo co wykorzystywanie nieświadomych dzieci, zwierząt czy zwłok ? Szkoda słów... dobrego dnia
Zapominasz Robsta o jeszcze jednej rzeczy. Jasna zgoda drugiej strony. Pedofil wykorzystuje naiwności dzieci, zoofil nie dostaje zgody od zwierzęcia. Ale oczywiście nie pasuje to do twoich poglądów więc to zignorujesz bo cały twój 'argument' upada.
Homoseksualizm jest o wiele naturalniejszy niż celibat facetoww czarnych kieckach.
@Eskim0s69 wybacz, nie wiedziałem, że jesteś głupi ;/
Idąc twoim tokiem myślenia. Jeśli ktoś gdzieś kiedyś zamiast nazywać dajmy na to zoofilie właśnie zoofilią tylko użył końcówki "seksualizm" zamiast "filia" (czyli by to się nazywało zooseksualizm) to byłoby wszystko cacy?
Powtarzam, TO TYLKO NAZWA! CO NIE ZMIENIA FAKTU IŻ JEST TO TO SAMO
Jesteś niczym te polaczki co gdy vateusz wprowadza nowy PODATEK to jest złe, ale gdy zmieni on NAZWE z "podatek" na "OPŁATA" to jest wszystko cacy! bo to przecież inna nazwa! XD
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
18 lutego 2021 o 4:30
@Robsta76 ,,by to się nazywało zooseksualizm) to byłoby wszystko cacy" nie zmieni to niczego, ponieważ zoofilia nie dotyczy płci, a obiektu w tym wypadku gadziny.
Orientacja seksualna to popęd seksualny do płci: tej samej, przeciwnej, obu.
Każdy inny popęd seksualny jest zboczeniem - dewiacją, gdyż nie jest skierowany do płci, a do cechy i/lub obiektu.
,,wybacz, nie wiedziałem, że jesteś głupi" jak na razie tylko ja podaje poprawne definicje i obalam Twój tok myślenia dzięki analizie konsekwencji.
@Robsta76 Logiką obaliłem Twoje zdanie i Ty zamiast przyjąć do wiadomości że byłeś w błędzie, nadal w nim wolisz być ignorując fakty.
Robisz dosłownie to samo co płasko ziemcy.
Ja korzystam z rzetelnych źródeł: wikipedia, encyklopedie i słowniki.
Następnie czytam z różnych stron wspieranych przez międzynarodowe agencje naukowe, a dopiero potem się wypowiadam na dany temat.
Ty korzystasz z chłopskiego rozumu, dowodów anegdotycznych, przedwczesne uogólnianie, efekt potwierdzenia, błąd formalny, argumentum ad hominem.
Ciekawe dlaczego ten banner nie pojawił się w wielu miastach w Polsce.
Może zjawisko ograniczania praw ojcowskich przez matki-rozwódki jest marginalny, natomiast jedynym zagrożeniem w dzisiejszych czasach jest homofobia.
Tak wygląda współczesny świat.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2021 o 13:44
Bo to banner konkretnego taty, opłacony z jego kieszeni? Jeśli chcesz żeby się pojawił w większej ilości miejsc, pogadaj z gościem, zróbcie zrzutkę, dodaj do bannera swój przypadek, wałcz o swoje!
@rasizm45 20 sekund sprawdzania: "Stowarzyszenie Lambda Warszawa" - finansowane z datków.
@Rydzykant nie, nie płacę na Lambdę więc nie płacę za bannery ani jednych ani drugich. Po prawdzie problem alienacji rodzicielskiej jest mi trochę bliższy ale z polskim sądownictwem nie miałem doczynienia od bardzo bardzo dawna więc ograniczę się do "trzymania kciuków" za tatę Mateusza.
Ogólnie, jestem za tym żeby każdy inwestował czas, pieniądz i energię w sprawy społeczne które znają, rozumieją i są im bliskie - czy to uzależnienia, czy skrajna bieda, brudne autobusy, niesprawiedliwe sądy, prześladowanie dzieci w szkołach czy chore kotki.
Walczyć o z problemem X - dobrze.
Nic nie robić z problemem X i narzekać że ktoś gdzieś walczy z problemem Y a przecież problem X jest ważniejszy - niedobrze. Jak mi ktoś wyjeżdża że "dzieci w Afryce" mają gorzej - to wolałbym żeby się ode mnie odczepił i jak chce to jechał pomóc dzieciom w Afryce.
I tak, programy związane z LGBT mogą być dużo mocniej dofinansowane z podatków na Zachodzie, ale w Polsce raczej głównie z datków.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2021 o 15:46
Bo mamy regularnie przez lewicowa propagandę wprowadzana wojnę płci. Wmawianie że męskość jest toksyczna, propagowanie nienawiści wobec mężczyzn wśród feministek albo wmawianie mężczyznom że są nic niewarci. No i te bezkarne fałszywe oskarżanie o gwałty.
Wygląda na to, że każdy facet to pedał, a lesbijki można wytykać palcami ;) no chyba że to z tych ładnych lesbijek, to wtedy można kręcić o nich filmy biologiczne :D
@rasizm45 też się dziwię. Gdzie mój przelew?!
A poważnie - kościół dostaje masakryczne dużo kasy z budżetu i jakoś nie biadolisz o tym, że naród jest okradany. Lambda dostaje kasę z Unii i z datków i już płaczesz że kradną... Katolicy. Nigdy nie zrozumiem tego gatunku. Wiara w coś, czego niema jest wynaturzeniem i powinno się to leczyć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 lutego 2021 o 14:30
@rasizm - Chwila, to ty możesz używać "u was murzynuf bijo" ale jak ktoś zrobi to wobec ciebie to nagle "ojoj, biją, biją! Nie wolno!!!!". Widzisz wszędzie jakieś homoseksualne spiski, odpowiadam ci w ten sam sposób używając kościoła i nagle ci nie pasuje twoja własna retoryka?
Człowiek wyjdzie ze wsi, wieś z człowieka nie zawsze. Krowy doić!
@Kowal86 ludzie ktorym przeszkadza fakt ze ktos jest gejem okazuja sie niepewni co do swojej orientacji i czesto trzepia kapucyna do zdjec kolegi z silowni,pracy czy boiska, albo opcja druga sa jehanymi debilami z IQ na poziomie szympansa ktorymi steruje ten niepewny swojej orientacji
@Kowal86
Jeśli właściciele portalu "demoty" wspierają jakoś tę akcję, a utrzymują się z reklam, to właśnie miałeś zaszczyt sfinansować to, jak to poetycko nazywasz - "gówno".
Ped@ły bardzo ci dziękują, jak mniemam.
@Kowal86 ,,pedał" element występujący w np. pojazdach.
Nie ma innego poprawnego znaczenia te słowo.
Homoseksualizm jest normalny i naturalny tak jak heteroseksualizm.
@Kowal86 A tu Cię zaskoczę.
Słowo normalność ma aż cztery poprawne znaczenia:
Definicje słowa normalny
1 «taki, jaki powinien być»
2 «najczęściej spotykany»
3 «zdrowy psychicznie i fizycznie»
4 «mający wszystkie przypisane sobie cechy, typowy»
1 to zależy od zasad/tradycji i państwa/kultury, w jednym może być coś normalne, a w innym nie
2 według tej wersji, leworęczni, zielonoocy i rudzi też są nienormalni.
Najlepsze że według tej wersji ludzie są wybrykiem - nienormalnym gatunkiem zwierząt, ponieważ jako jedyni tworzymy technologią i podbijamy kosmos, a zatem jesteśmy wybrykiem natury.
Stworzenie przez nas rakiet przeciwko meteorytom, jest nienaturalne bo unikamy zagłady planety, a zagłada jest elementem natury - świata.
3 osoba homoseksualna sama w sobie jest zdrowa (jest jedynie narażona bardziej od osób heteroseksualnych na np. depresje).
4 tu podobnie co z 1.
Podałeś jedną z czterech definicji słowa normalny, tak aby pasowała do Twojego zdania, odrzucając resztę.
Dzięki tej definicji każda mniejszość jest nienormalna...
I tak oto znowu potwierdziłem że nie masz racji :)
Jeremi, tatuś ci podawał z wujkiem zanim pokazali ci sztuczkę z palcem gdzie siedzisz na kolanach aoni mają ręce wysoko a ty czujesz palec w d...? :) nie dziel się z nami swoim dzieciństwem!
Bądź sobą ale nie zachowuj się jak małpa wymachująca pomalowanym na tęczowo i obsypanym brokatem przyrodzeniem na paradzie. Historia oceni, jak bardzo tzw. "społeczność lgbt" zaszkodziła zwykłym ludziom o nie hetero-normatywnej orientacji.
@mam2koty ja akurat raz z ciekawości poszedłem zobaczyć paradę równości i nie widziałem żadnych "małp z przyrodzeniem na wierzchu". Jeśli w ten sposób postrzegasz środowisko LGBT to być może to zasługa ludzi/mediów, które w ten sposób chcą Ci to zjawisko przedstawić? Widziałem za to wielu zwykłych ludzi, więc może warto zastanowić się po co tam idą?
Ktoś pisze, że homofobia to wymysł - ale np. słyszałem człowieka, który jawnie mówił, że nie zatrudnił mężczyzny, bo słyszał z plotek, że jest homoseksualistą. Skoro niektórzy otwarcie mówią o swoich uprzedzeniach, to ile więcej zrobi tak nie przyznając się do tego? Wielu ludzi zrywa kontakt ze swoimi dziećmi dowiedziawszy się, że są homo. Teraz pomyśl, czego doświadcza przeciętny homoseksualista w życiu na każdym kroku, chyba że przez całe życie będzie się krył... spróbuj zrozumieć frustrację takich ludzi i potrzebę by stanąć w prawdzie i znaleźć się w akceptującym otoczeniu - to może zrozumiesz po co jest parada równości.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 lutego 2021 o 9:55
Możemy proszę zastosować te same zasady do katolików? Strasznie się obnoszą!
No i widać, że ktoś na paradzie nie był, ale ma dużo do powiedzenia :) typowe, polskie podejście! Widział największe parady na świecie gdzie ding-dongi na wierzchu są (tak samo jak na paradach bdsm hetero, ale tu jakoś jest ok, dziwne) i myśli że każda tak wygląda. Człowiek wyjdzie ze wsi, wieś z człowieka niebdo końca i to widać.
No i świetnie. Ten człowiek nie zmieni orientacji z braku akceptacji. Z braku akceptacji może popełnić samobójstwo albo wziąć ślub z kobietą, której nie będzie kochał i , która unieszczęśliwia itp. Demotywujace jest, że ktoś to wstawia jako demotywtor.
Dobrze że pokolenie się zmienia ja mam 3 dzieci i nie zależnie od wyboru partnera będę ich wspierać a ta druga połówkę traktować jak syna córke. Niech żyją jak chcą po swojemu aby byli dobrymi ludźmi
Moim skromnym zdaniem promocja pewnych zachowań, dawanie pewnym grupą specjalnych praw jest nie w porządku. Jesteś jaki jesteś? No trudno, Jesteś jaki jesteś- radź sobie z tym jak każdy inny człowiek o takiej czy innej orientacji, pochodzeniu, wyglądzie, wzroście czy zdolności do poprawnego wysławiania. Nie powinniśmy jako społeczeństwo dawać taryfy ulgowej absolutnie nikomu, jedynie możemy wyrównywać szanse osobom niepełnosprawnym (którzy na swój los nie mają wpływu). Tak najlepiej pomożemy.
Pełna zgoda. To kiedy kościół będzie opodatkowany i finansowany tylko z pieniędzy wiernych, a nie moich podatków? Dlaczego grupa pedofilów dostaje pieniądze ot tak?
Cytuję "Nie powinniśmy jako społeczeństwo dawać taryfy ulgowej absolutnie nikomu"
Jak dla mnie takie coś jest spoko akcją w przeciwieństwie do większości tego co robi społeczność LGBTQ+ czy jak to się zwie.
@kibishi
Dokładnie.
Tak na rozsądek - gdyby ktoś w rodzinie okazał się homo, no to co? Wykląć, wypisać, wyśmiewać, nie przyznawać się? Niezależnie od poglądów osoba raczej prędzej czy później będzie musiała się z tym pogodzić. Chyba, że trafi się jakiś zatwardzialec:)
Ja bym zaakceptował, po prostu. Wolałbym to, niż gdyby osoba dusiła się z problemem, ukrywała.
@michalSFS ja tam nic do nich nie mam, ale ja bym nie zaakceptował pedała w rodzinie. No niestety. Nie zbliżałbym się, nie rozmawiał z nim. Niech sobie żyje, ale niech się nie zbliża.
Dokładnie, sam tęczowej propagandy nie znoszę ale jakby się okazało że syn jest gejem to trudno, niech będzie
@kibishi a z ciekawości co takiego robi społeczność LGBTQ+? Bo z moich obserwacji to właśnie tego typu akcje
Tolerancja nie znaczy akceptacja. Sam baner spoko. Do LGBT nic nie mam, nikomu nic nie narzucam, niech każdy żyje sobie jak chce. Ale gdyby mój syn przyszedl i oznajmił mi że jest gejem. Pewnie bym zareagował jak Dedal u Darwinow
https://youtu.be/MGaSHddGTio
@pawel89def Chociażby marsze, w sumie to nie zależnie kto je robi, blokowanie miasta zawsze jest irytujące. Wpychanie się wszędzie gdzie się da i udawanie wiecznie skrzywdzonych.
@jaroslaw1999
A jakby był twoim synem czy bratem?
Nie robisz żadnego wyjątku?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 17:03
@jaroslaw1999 czyli jednak coś do nich masz.
Zapewne cię to zdziwi ale wielu ludzi nigdy nie przyzna się że jest homo bo tak jak mówisz wydziedziczenie/nie przyznawanie to najmniejszy problem. Szczególnie na wsiach. Dlatego młodzi homo uciekają do miasta gdzie mają szansę na akceptację i anonimowość.
@jaroslaw1999 w pełni Cię rozumiem. Jakby ktoś w mojej rodzinie okazał się katolikiem (na szczęście mam normalną rodzinę nieskażoną odchyłami religijnymi) albo zwolennikiem np Konfederacji, to niech sobie żyje ale zakaz zbliżania się do moich dzieci i bliskich byłby konkretnie wprowadzony ;-)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 17:45
Małymi kroczkami do przodu. Fundatorem albo fundusz norweski albo Batorego.
@jaroslaw1999 ,,Pedał" element występujący w np. pojazdach.
Nie ma innego poprawnego znaczenia te słowo.
Homoseksualizm jest normalny i naturalny jak heteroseksualizm.
Czyli Ty odrzucając normalną osobę, sam stajesz się nienormalnym, brawo.
Od kiedy homoseksualizm jest normalny?
I ? Baner jak baner, żaden ohydny, zwykły nakłaniający do wspierania innych. Nie widzę w tym problemu, chyba że tobie przeszkadzają kolory tęczy z samego faktu istnienia ?
Jak już tysiące razy mówiłem "żyj i daj żyć innym" dopóki nie wpi*rdala się ktoś do mojego życia i nie stara czegoś wymóc na mnie na siłę to spoko, wszyscy żyjemy na tej samej ziemi i musimy się jakoś tolerować.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 12:29
ten akurat jest zrobiony ze smakiem, niestety kilkoro ekstremistów-przebierańców z parady równości potrafi zepsuć opinię spokojnej większości. A co do banera ten jest dużo lepszy niż szokujące "abortowane" płody z kampanii pro Life, a jednak okazuje się, że to płody poronione, bo abortowane są za małe, nie podobne do niczego lub brzydko chore i okaleczone, a nie słodkie prawie dzidzie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 16:35
@Duergh
Spoko, że zaczęli w Radomiu. Ciekawym reakcji, jak pójdą dalej w głąb Azji.
Sól na pisowską ranę
Jeśli "brat" jest niepraktykującym pedofilem to też ma zacząć "być sobą" i zacząć praktykować?
@Robsta76 porównujesz związek 2 dorosłych osób do wykorzystywania dziecka? ale to tak serio?
@Robsta76 Czy w przypadku osób heteroseksualnych też masz takie skojarzeina?
aaa czyli mogę być sobą ale tylko jeśli jestem pedałem. OK
@Robsta76 ,,Pedał" element występujący w np. pojazdach.
Nie ma innego poprawnego znaczenia te słowo.
Homoseksualizm jest normalny i naturalny jak heteroseksualizm.
Pedofilia to zboczenie - dewiacja.
Homoseksualizm to orientacja seksualna.
@Eskim0s69
"Pedofilia to zboczenie - dewiacja.
Homoseksualizm to orientacja seksualna."
aha. Czyli dajmy na to
zoofilia - popęd do zwierząt
pedofilia - popęd do dzieci
dendrofilia - popęd do roślin (czy tam drzew nie pamiętam)
nekrofilia - popęd do nieboszczyków
itp itd
HOMOSEKSUALIZM - popęd do tej samej płci, ALE oczywiście wszystkie powyższe nazywasz dewiacją czy zboczeniem, ale jakims niezrozumiałym cudem homoseksualizm już jest nazywany "orientacją" mimo, że charakteryzuje się tym samym czym pierwsze przykłady.
@Robsta76 I tu jesteś w błędzie, który można w logiczny sposób wyjaśnić.
Orientacja seksualna to popęd seksualny do PŁCI.
Tej samej, przeciwnej lub obu - homo, hetero, biseksualizm.
Każdy inny popęd jest skierowany do cechy lub obiektu.
Samochodu, drzew, gadziny, dzieci, ubrań.
Dlatego należą do czegoś innego.
Pedofili - zboczenie/dewiacja, też ma jakąś orientacje seksualną, czyli woli np. dzieci dziewczynki, czyli jest heteroseksualnym pedofilem.
Zoofill to samo.
Może woleć akurat osobników tej samej płci, więc jest homoseksualnym zoofilem.
I tak oto pokazałem Tobie w logiczny sposób że się mylisz i w ogóle się nie znasz na tych tematach, a się wypowiadasz...
Przydał by się na demotach taki znak "NIE KARMIĆ TROLLI (Robsta76)"
@Duergh Albo znak "brak mi sensownych argumentów więc zmienie temat"
@Robsta76 Brak sensownych argumentów? Ty czytać nie umiesz? Już w pierwszej odpowiedzi juljuljul12 trafił w sedno, porównałeś wspieranie swojego rodzeństwa w podjęciu decyzji jaką drogę w życiu chce obrać do napadania i gwałcenia nieletnich.
Ale dobrze, idźmy dalej, twój następny post słusznie wygooglowałeś znaczenia słów nekrofil, pedofil, dendrofil oraz zoofil ale nie raczyłeś zadać sobie pytania dlaczego one skoro maja tak podobne brzmienie to i w miare podobne znaczenia a zamiast tego błędnie to samo znaczenie przypisałeś homoseksualizmowi. Oświecę cię - powyższe dendro / pedo / zoo / nekro określają co bądź kogo a końcówka filia oznacza skłonności do właśnie np dzieci, zwierząt, zwłok itd. Natomiast słowo Homoseksualizm jak podzielisz to będziesz miał seksualizm (mam nadzieje że znaczenia tego słowa objaśniać ci nie muszę?) i Homo (ew. hetero, bi) wskazujący na płeć twojego zainteresowania seksualnego. Ergo dla ciebie również dewiacją czy zboczeniem jest bi czy heteroseksualizm skoro zrównujesz różne "filie" do seksualizmu. Tak więc według ciebie każdy na świecie jest zboczeńcem ponieważ KAŻDY ma jakiś "seksualizm" nawet osoby pozbawione popędu seksualnego mają seksualizm - aseksualizm. Wybacz za moje dosadne słowa ale albo jesteś skończonym idiotą albo niewykształconym ignorantem.(bądź jedno i drugie)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2021 o 1:48
@Duergh Czyli homoseksualizm jest ok w stosunku do innych wymienionych przeze mnie dewiacji bo ktoś gdzieś kiedyś nie dał temu "filia" na końcu... koniec końców to tylko nazwa, ale dalej jest jak sam dobrze zauważyłeś "maja tak podobne brzmienie to i w miare podobne znaczenia"
a nie dali tego "filia" pewnie tylko dlatego, by ci...ludzie nie poczuli się tymi złymi
@Robsta76 Ty naprawdę dalej brniesz w to porównanie ? według ciebie nie ma żadnej różnicy miedzy związkiem dwóch dorosłych osób za ich obopólną zgodą i jest to to samo co wykorzystywanie nieświadomych dzieci, zwierząt czy zwłok ? Szkoda słów... dobrego dnia
Zapominasz Robsta o jeszcze jednej rzeczy. Jasna zgoda drugiej strony. Pedofil wykorzystuje naiwności dzieci, zoofil nie dostaje zgody od zwierzęcia. Ale oczywiście nie pasuje to do twoich poglądów więc to zignorujesz bo cały twój 'argument' upada.
Homoseksualizm jest o wiele naturalniejszy niż celibat facetoww czarnych kieckach.
@t1ger a dendrofil czy nekrofil? przecież nieboszczyk i drzewo nie ma nic przeciwko, przecież się nie bronią to musi im się podobać nie?
@Duergh wiedziałem, że logicznego argumentu nie uświadczę, również dobrego dnia
@Robsta Tobie brak piątej klepki też nie przeszkadza, zboczeńcu ;)
@Robsta76 Wytłumaczyłem Tobie, ale nadal nie rozumiesz.
Filia to zboczenie - dewiacja, popęd seksualny skierowany do cechy lub obiektu, więc z tej listy odpada homo/bi/heteroseksualizm.
Tym jednym zdaniem obalam wszystko co napisałeś, a używam tylko i wyłącznie logiki i poprawnych definicji.
@Eskim0s69 wybacz, nie wiedziałem, że jesteś głupi ;/
Idąc twoim tokiem myślenia. Jeśli ktoś gdzieś kiedyś zamiast nazywać dajmy na to zoofilie właśnie zoofilią tylko użył końcówki "seksualizm" zamiast "filia" (czyli by to się nazywało zooseksualizm) to byłoby wszystko cacy?
Powtarzam, TO TYLKO NAZWA! CO NIE ZMIENIA FAKTU IŻ JEST TO TO SAMO
Jesteś niczym te polaczki co gdy vateusz wprowadza nowy PODATEK to jest złe, ale gdy zmieni on NAZWE z "podatek" na "OPŁATA" to jest wszystko cacy! bo to przecież inna nazwa! XD
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lutego 2021 o 4:30
@Robsta76 ,,by to się nazywało zooseksualizm) to byłoby wszystko cacy" nie zmieni to niczego, ponieważ zoofilia nie dotyczy płci, a obiektu w tym wypadku gadziny.
Orientacja seksualna to popęd seksualny do płci: tej samej, przeciwnej, obu.
Każdy inny popęd seksualny jest zboczeniem - dewiacją, gdyż nie jest skierowany do płci, a do cechy i/lub obiektu.
,,wybacz, nie wiedziałem, że jesteś głupi" jak na razie tylko ja podaje poprawne definicje i obalam Twój tok myślenia dzięki analizie konsekwencji.
@Eskim0s69 Widzę, że logika do ciebie nie przemawia, dlatego zostawię cię w twojej bańce.
@Robsta76 Logiką obaliłem Twoje zdanie i Ty zamiast przyjąć do wiadomości że byłeś w błędzie, nadal w nim wolisz być ignorując fakty.
Robisz dosłownie to samo co płasko ziemcy.
Ja korzystam z rzetelnych źródeł: wikipedia, encyklopedie i słowniki.
Następnie czytam z różnych stron wspieranych przez międzynarodowe agencje naukowe, a dopiero potem się wypowiadam na dany temat.
Ty korzystasz z chłopskiego rozumu, dowodów anegdotycznych, przedwczesne uogólnianie, efekt potwierdzenia, błąd formalny, argumentum ad hominem.
Ciekawe dlaczego ten banner nie pojawił się w wielu miastach w Polsce.
Może zjawisko ograniczania praw ojcowskich przez matki-rozwódki jest marginalny, natomiast jedynym zagrożeniem w dzisiejszych czasach jest homofobia.
Tak wygląda współczesny świat.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 13:44
Bo to banner konkretnego taty, opłacony z jego kieszeni? Jeśli chcesz żeby się pojawił w większej ilości miejsc, pogadaj z gościem, zróbcie zrzutkę, dodaj do bannera swój przypadek, wałcz o swoje!
@Rydzykant hahaha demot traktuje o jednym, a Ty piszesz o czymś innym
@rasizm45 20 sekund sprawdzania: "Stowarzyszenie Lambda Warszawa" - finansowane z datków.
@Rydzykant nie, nie płacę na Lambdę więc nie płacę za bannery ani jednych ani drugich. Po prawdzie problem alienacji rodzicielskiej jest mi trochę bliższy ale z polskim sądownictwem nie miałem doczynienia od bardzo bardzo dawna więc ograniczę się do "trzymania kciuków" za tatę Mateusza.
Ogólnie, jestem za tym żeby każdy inwestował czas, pieniądz i energię w sprawy społeczne które znają, rozumieją i są im bliskie - czy to uzależnienia, czy skrajna bieda, brudne autobusy, niesprawiedliwe sądy, prześladowanie dzieci w szkołach czy chore kotki.
Walczyć o z problemem X - dobrze.
Nic nie robić z problemem X i narzekać że ktoś gdzieś walczy z problemem Y a przecież problem X jest ważniejszy - niedobrze. Jak mi ktoś wyjeżdża że "dzieci w Afryce" mają gorzej - to wolałbym żeby się ode mnie odczepił i jak chce to jechał pomóc dzieciom w Afryce.
I tak, programy związane z LGBT mogą być dużo mocniej dofinansowane z podatków na Zachodzie, ale w Polsce raczej głównie z datków.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2021 o 15:46
Bo mamy regularnie przez lewicowa propagandę wprowadzana wojnę płci. Wmawianie że męskość jest toksyczna, propagowanie nienawiści wobec mężczyzn wśród feministek albo wmawianie mężczyznom że są nic niewarci. No i te bezkarne fałszywe oskarżanie o gwałty.
Wygląda na to, że każdy facet to pedał, a lesbijki można wytykać palcami ;) no chyba że to z tych ładnych lesbijek, to wtedy można kręcić o nich filmy biologiczne :D
Fundusz Batorego, norweski i pewnie wiele innych.
@rasizm45 też się dziwię. Gdzie mój przelew?!
A poważnie - kościół dostaje masakryczne dużo kasy z budżetu i jakoś nie biadolisz o tym, że naród jest okradany. Lambda dostaje kasę z Unii i z datków i już płaczesz że kradną... Katolicy. Nigdy nie zrozumiem tego gatunku. Wiara w coś, czego niema jest wynaturzeniem i powinno się to leczyć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2021 o 14:30
@rasizm - Chwila, to ty możesz używać "u was murzynuf bijo" ale jak ktoś zrobi to wobec ciebie to nagle "ojoj, biją, biją! Nie wolno!!!!". Widzisz wszędzie jakieś homoseksualne spiski, odpowiadam ci w ten sam sposób używając kościoła i nagle ci nie pasuje twoja własna retoryka?
Człowiek wyjdzie ze wsi, wieś z człowieka nie zawsze. Krowy doić!
@rasizm.45 Oh, ale ból pośladów. Więcej! Więcej!
Ped@ły w ofensywie. Co będzie kolejne? Kto to gówno finansuje?
Jak to kto ZSRE i od stycznia CSA. Lewacto zaczyna od tego i lockdownow a potem będą strzelać
@Kowal86 ludzie ktorym przeszkadza fakt ze ktos jest gejem okazuja sie niepewni co do swojej orientacji i czesto trzepia kapucyna do zdjec kolegi z silowni,pracy czy boiska, albo opcja druga sa jehanymi debilami z IQ na poziomie szympansa ktorymi steruje ten niepewny swojej orientacji
@Kowal86
Jeśli właściciele portalu "demoty" wspierają jakoś tę akcję, a utrzymują się z reklam, to właśnie miałeś zaszczyt sfinansować to, jak to poetycko nazywasz - "gówno".
Ped@ły bardzo ci dziękują, jak mniemam.
@Kowal86 ,,pedał" element występujący w np. pojazdach.
Nie ma innego poprawnego znaczenia te słowo.
Homoseksualizm jest normalny i naturalny tak jak heteroseksualizm.
@Eskim0s69 jakby był "normalny", to by Cie ojciec urodził
@peghehe typowa gadka gejozy, szukającej poparcia tam, gdzie nie powinna.
@Kowal86 To że coś stanowi mniejszość nie znaczy że jest nienormalne...
@Eskim0s69 Gdy coś jest w mniejszości - JEST NIENORMALNE. Coś co przeważa, jest normą. Przestań wymyślać definicje na nowo.
@Kowal86 A tu Cię zaskoczę.
Słowo normalność ma aż cztery poprawne znaczenia:
Definicje słowa normalny
1 «taki, jaki powinien być»
2 «najczęściej spotykany»
3 «zdrowy psychicznie i fizycznie»
4 «mający wszystkie przypisane sobie cechy, typowy»
1 to zależy od zasad/tradycji i państwa/kultury, w jednym może być coś normalne, a w innym nie
2 według tej wersji, leworęczni, zielonoocy i rudzi też są nienormalni.
Najlepsze że według tej wersji ludzie są wybrykiem - nienormalnym gatunkiem zwierząt, ponieważ jako jedyni tworzymy technologią i podbijamy kosmos, a zatem jesteśmy wybrykiem natury.
Stworzenie przez nas rakiet przeciwko meteorytom, jest nienaturalne bo unikamy zagłady planety, a zagłada jest elementem natury - świata.
3 osoba homoseksualna sama w sobie jest zdrowa (jest jedynie narażona bardziej od osób heteroseksualnych na np. depresje).
4 tu podobnie co z 1.
Podałeś jedną z czterech definicji słowa normalny, tak aby pasowała do Twojego zdania, odrzucając resztę.
Dzięki tej definicji każda mniejszość jest nienormalna...
I tak oto znowu potwierdziłem że nie masz racji :)
Juz widze ten bol dudy przyglupich prawicowych katoswirow. Akcja spoko znacznie lepsza niz parada dziwolagow.
Jeden gej był prezydentem wielkiego miasta, drugi zastępca prezydenta stolicy, a nadal są idioci którzy uważają, że w PL jest zjawisko HOMOFOBII.
jakby nie patrzeć,skrzywdzeni przez naturę,trzymajcie się jestem z wami
Proponuję podać pederastom zsiadłe mleko zmieszane z ogórkami kiszonymi - przynajmniej się dowiedzą do czego służy d*pa! XD
Jeremi, tatuś ci podawał z wujkiem zanim pokazali ci sztuczkę z palcem gdzie siedzisz na kolanach aoni mają ręce wysoko a ty czujesz palec w d...? :) nie dziel się z nami swoim dzieciństwem!
a gdzie dokładnie w Radomiu ten baner?
Bądź sobą ale nie zachowuj się jak małpa wymachująca pomalowanym na tęczowo i obsypanym brokatem przyrodzeniem na paradzie. Historia oceni, jak bardzo tzw. "społeczność lgbt" zaszkodziła zwykłym ludziom o nie hetero-normatywnej orientacji.
@mam2koty ja akurat raz z ciekawości poszedłem zobaczyć paradę równości i nie widziałem żadnych "małp z przyrodzeniem na wierzchu". Jeśli w ten sposób postrzegasz środowisko LGBT to być może to zasługa ludzi/mediów, które w ten sposób chcą Ci to zjawisko przedstawić? Widziałem za to wielu zwykłych ludzi, więc może warto zastanowić się po co tam idą?
Ktoś pisze, że homofobia to wymysł - ale np. słyszałem człowieka, który jawnie mówił, że nie zatrudnił mężczyzny, bo słyszał z plotek, że jest homoseksualistą. Skoro niektórzy otwarcie mówią o swoich uprzedzeniach, to ile więcej zrobi tak nie przyznając się do tego? Wielu ludzi zrywa kontakt ze swoimi dziećmi dowiedziawszy się, że są homo. Teraz pomyśl, czego doświadcza przeciętny homoseksualista w życiu na każdym kroku, chyba że przez całe życie będzie się krył... spróbuj zrozumieć frustrację takich ludzi i potrzebę by stanąć w prawdzie i znaleźć się w akceptującym otoczeniu - to może zrozumiesz po co jest parada równości.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2021 o 9:55
Możemy proszę zastosować te same zasady do katolików? Strasznie się obnoszą!
No i widać, że ktoś na paradzie nie był, ale ma dużo do powiedzenia :) typowe, polskie podejście! Widział największe parady na świecie gdzie ding-dongi na wierzchu są (tak samo jak na paradach bdsm hetero, ale tu jakoś jest ok, dziwne) i myśli że każda tak wygląda. Człowiek wyjdzie ze wsi, wieś z człowieka niebdo końca i to widać.
Wreszcie Radom w pozytywnym świetle. Mogę z dumą powiedzieć, że pochodzę spod Radomia.
No i świetnie. Ten człowiek nie zmieni orientacji z braku akceptacji. Z braku akceptacji może popełnić samobójstwo albo wziąć ślub z kobietą, której nie będzie kochał i , która unieszczęśliwia itp. Demotywujace jest, że ktoś to wstawia jako demotywtor.
I nie znają wołacza? Trochu obciach...
A homofobia nie istnieje. Fobia znaczy strach. Istnieje natomiast homoobrzydzenie - reakcja na demonstrowany homoseksualizm
@ivachled Fobia to nie tylko strach, ale lęk, obrzydzenie, nienawiść, więc tak, homofobia istnieje.
Dobrze że pokolenie się zmienia ja mam 3 dzieci i nie zależnie od wyboru partnera będę ich wspierać a ta druga połówkę traktować jak syna córke. Niech żyją jak chcą po swojemu aby byli dobrymi ludźmi
Moim skromnym zdaniem promocja pewnych zachowań, dawanie pewnym grupą specjalnych praw jest nie w porządku. Jesteś jaki jesteś? No trudno, Jesteś jaki jesteś- radź sobie z tym jak każdy inny człowiek o takiej czy innej orientacji, pochodzeniu, wyglądzie, wzroście czy zdolności do poprawnego wysławiania. Nie powinniśmy jako społeczeństwo dawać taryfy ulgowej absolutnie nikomu, jedynie możemy wyrównywać szanse osobom niepełnosprawnym (którzy na swój los nie mają wpływu). Tak najlepiej pomożemy.
Pełna zgoda. To kiedy kościół będzie opodatkowany i finansowany tylko z pieniędzy wiernych, a nie moich podatków? Dlaczego grupa pedofilów dostaje pieniądze ot tak?
Cytuję "Nie powinniśmy jako społeczeństwo dawać taryfy ulgowej absolutnie nikomu"
od tej tęczy już rzygać się chce... aż mi zbrzydły Skittles'y, jednorożce i My Little Pony...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2021 o 3:15
O ja walę, weźcie już skończcie z tą ,,homofobią", nic takiego nie istnieje...
@DeusExMachina Fobia to nie tylko strach, ale lęk, obrzydzenie, nienawiść, więc tak, homofobia istnieje.