Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
+
929 1031
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P profix3
+9 / 35

@jeykey1543 Zgadzam się, ale z drugiej strony idiotki, babochłopy i feministki nie pukają ministrantów i małoletnich dziewczynek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+10 / 28

@jeykey1543 Przeciętny ksiądz nie puka, ale kryją pedofilów więc i tak są przestępcami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+8 / 20

@jeykey1543 Nie nie każdy ksiądz ma taką wiedzę, ale wszyscy, którzy o tym wiedzieli to ukrywali. Cała struktura kościelna ukrywała pedofilię przy współudziale różnych księży na każdym szczeblu kościelnej hierarchii. Od najprostszego proboszcza, do samego papieża. I tak, każdy wiedział o tym, że ma pod sobą pedofila i nic z tym nie zrobił. Co ty w śpiączce byłeś prze ostatnie 10 lat, czy żyjesz w takiej kościelnej bańce informacyjnej, że ominęły cię te informacje? Jeśli tak to obejrzyj sobie to:
https://www.facebook.com/watch/?v=1047049642438913
https://www.youtube.com/watch?v=70CYR_uPFOk
https://www.cda.pl/video/6255980de
https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4

a potem powiedz mi, że to nie prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+4 / 18

@jeykey1543 Weź mnie nie załamuj. Nikt o niczym nic nie wiedział dlatego przez przypadek przenoszono księży pedofilów z parafii na parafię. No zupełny przypadek. A że te sprawy wyszły po 30 latach nie zmienia tego, ze wtedy wszyscy zainteresowani zamieceniem sprawy pod wywan wiedzieli o wszystkim. Wiedziały o tym władze prlowskie, prawicowe i lewicowe. Nie ruszali tego, bo nie chceli ruszać gówna. Ale nie zmienia to faktu, ze kościelni gwałcili dzieci za cichym przyzwoleniem Watykanu i przy jego ochronie.
Cały czas będziesz lansował tezę, że oni o tym nie wiedzieli? Doskonale zdawali sobie sprawę ze wszystkiego. Do tego nie trzeba nadzoru elektronicznego.
https://oko.press/ksiadz-jankowski-pedofil/
masz przykład. Jeden z tysięcy. I wszyscy o tym wiedzieli, dziennikarze też. Meller pisał o tym w jednym ze swoich felietonów. Wiedzieli o przypadku jaknowskiego i wielu mu podobnych. Tego też nie przyjmujesz do wiadomości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2021 o 21:37

P profix3
+4 / 18

@jeykey1543 Zacznijmy od tego, że księża gwałcili młode dziewuszki, i chłopaków niezależnie od rządów jakie były na całym świecie. To że o tym nie słyszałeś niczego nie zmienia. Ja też kiedyś o tym nie wiedziałem. Ale obecne doniesienia to potwierdzają. I robili to we wszystkich państwach w których mieli władzę. Było to ukrywane jak tylko się dało . Czy to Europa czy Ameryka. Wszędzie byli kryci przez ten sam system władzy watykańskiej. I CAŁY kościół katolicki zamiatał to pod dywan dopóki mógł. Teraz już nie może. A ty dalej ich bronisz. Zdajesz sobie sprawę z tego, że w świetle faktów jesteś na straconej pozycji? Jeśli ich bronisz to jesteś tak samo zły jak oni. A może masz te same popędy i dlatego ich bronisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2021 o 23:03

P profix3
+2 / 18

@jeykey1543 Nawet nie chce mi się czytać twoich wypocin. Lewakiem nie jestem, tylko realnie myślącym człowiekiem. Jak ktoś broni pedofilów w sutannach, to musi mieć w tym interes. Na moje oko jesteś pedofilem. Skoro ich bronisz. To że gdzieś indziej są pedofile, nie znaczy, że zbrodnie kościelnych są mniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2021 o 23:18

P profix3
+3 / 15

@jeykey1543 Ty trzeźwo myślisz? odrzucając jednocześnie dowody na ukrywanie pedofili w kościele? Możesz dalej pierdzielić głupoty na pięć stron, a i tak to nie zmieni faktu że kłamiesz. Dlatego tych kłamstw nie warto czytać. Gołębiu szachowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+4 / 20

@jeykey1543 Pierdu pierdu, cały kościół katolicki wiedział o tym, że księża posuwają małoletnich i nic z tym nie robił, a na to już są twarde dowody. Niektóre diecezje zbankrutowały wypłacając odszkodowania ofiarom. Sprawy przeszły przez sądy. Na razie w Usa i kilku innych państwach. U nas jeszcze nie, ale i na to przyjdzie czas. Temu też zaprzeczysz? Sądy rozumiem też były złe i ferowały wyroki bez dowodów? A ci "nieliczni" pedofile, którzy później dostali wyroki skazujące, bez powodu byli przez kościół przenoszeni z parafii na parafię latami. Od tak bez przyczyny. Ile ty masz lat 14? że taki naiwny jesteś? Czy aż tak durny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2021 o 0:34

P profix3
+5 / 17

@jeykey1543 To tu jesteś pusty jak dzban jeśli twierdzisz, że ich przełożeni nie wiedzieli, że posuwają małolatów. Poza tym nie napisałem że wszyscy księża w stanach wiedzieli o wszystkich pedofilach. Weź się puknij w swój pusty łeb. Albo naucz się czytać. Cały kościół wiedział o ich wyczynach na poziomie służb kościelnych, a nie na poziomie każdego pojedynczego księdza. Nie zmienia to faktu, ze każdy ksiądz który wiedział nic z tym nie robił, i ukrywał pobratymców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2021 o 0:51

P profix3
+4 / 14

@jeykey1543 Pokaż mi w którym miejscu stwierdziłem, że wszyscy księża to pedofile. Jak ktoś nie umie czytać to powinien się wrócić do szkoły. Tobie proponuję szkołę specjalną, żebyś nie odstawał za bardzo od reszty klasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2021 o 8:28

U usiek1992
+2 / 4

@jeykey1543 Do baru wchodzi jeykey1543, prawak i foliarz. Kogo dziś zaorać? - pyta barman.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 2

@profix3 w dyskusje się nie wtrącam, ale kolego nie dawaj linków z oko press czy innej krytki politycznej. Obojętnie czy masz rację czy nie (nawet nie wiem o czym debatujecie - zobaczyłem linka to reaguję) - równie dobrze mógłbyś wklejać artykuły dotyczące płaskiej ziemi czy antyszczepów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 0

@Rimcem To pierwsza strona jaka wpadła mi w oko. Jakbym kliknął kilka linków niżej to byłyby z innych portali. W tv widziałem wypowiedzi osób molestowanych przez Jankowskiego, pisali o tym niezależni dziennikarze, których trudno posądzić o fabrykowanie dowodów. Za gruby temat, żeby tak pogrywać. Myślę, że jak porównuje się pedofilię wśród najwyższych hierarchów kościoła z płaskoziemcami czy antyszczepionkowcami, to bardzo obraża się ofiary ich zbrodni. To nie jest temat do żartów.
https://www.google.com/search?q=jankowski+molestowa%C5%82+dzieci&rlz=1C1CHBD_plPL903PL903&oq=jankowski+molestowa%C5%82+dzieci&aqs=chrome..69i57j33i160.9392j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Tu masz ogólne wyniki wyszukiwania. Wszyscy nagle uwzięli się na Jankowskiego?
Jest też mapa pedofilii w kościele, cały czas dochodzą nowe wątki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xchimera
-2 / 18

Fakt, to zdecydowanie lewacka strona. Paradujących z gołą dupa pedałów jest zdecydowanie więcej niż księży pedofilów. Podobno istnieją jacyś legendarni homo, którzy się z tym nie uzewnętrzniaja, odcinają się od ruchu LGBT i jego idiotycznych żądań, ale osobiście jeszcze takiego nie spotkałam i z moich obserwacji wynika, że niemalże każdy homo popiera LGBT, posiada cały zestaw lewicowych poglądów i zawzięcie nienawidzi kościoła i księży.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xchimera
-5 / 25

Brawo lewaki, twierdząc że wszyscy księża to pedofile, oszuści i złodzieje (takich jest może 5 procent, głównie na szczycie hierarchii, bo przeciętni księża nieraz są porządnymi ludźmi z powołaniem), kierujecie się stereotypami, których tak nienawidzicie, a nie tolerancją, dyskryminujecie tych ludzi i stosujecie zbiorowa odpowiedzialność, jak naziści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+1 / 3

@andrzej11635 Przed pisaniem bzdur radzę przeczytać ze zrozumieniem definicję korelacji, a następnie zestawić ją z definicją przyczynowości (relacji przyczynowej, związku przyczynowo-skutkowego).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xchimera
-1 / 3

To mamy karać za myślenie?
Próbując mnie przekonać wysyłasz mi wypowiedź lewackiego profesora? Sorry, ale na mnie tytuły nie działają. Zgodnie z tym, co ten pan mówi, ja jako dziewica (prawdopodobnie na zawsze) też jestem niedojrzała i zatrzymana w rozwoju psychoseksualnym, a nie czuje się tak ani nie mam pociągu do dzieci.
Ps. Ci którzy tak agresywnie atakują pedofili, sami mają takie skłonności. To się nazywa przeniesienie, taki mechanizm obronny - człowiek zauważa u innych niechciane u siebie wady i popędy, które wyparl ze swojej świadomości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 6

Do Biedronia "Szczęść Boże" nie pasuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
0 / 2

złodziej, pedofil i mag 99 levelu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar n0p
0 / 0

W sensie weszła tylko jedna osoba?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lector
+1 / 1

A z politykami już się nie przywitał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem