@Dinus84 korytarzyk między kabinami wewnątrz lokomotywy jest w tym wypadku najbezpieczniejszym miejscem. Przed ucieczką jeszcze zdążył włączyć "hamowanie nagłe"
@Albert_Einstein Mam Państwowe kolejowe uprawnienia manewrowego więc miałem to na kursie wstępnym i na okresowych, a do tego pracuję w zawodzie... jakieś pytania jeszcze?
to jest procedura awaryjna w przypadku nieuniknionego zderzenia pociągu
@Dinus84 korytarzyk między kabinami wewnątrz lokomotywy jest w tym wypadku najbezpieczniejszym miejscem. Przed ucieczką jeszcze zdążył włączyć "hamowanie nagłe"
@sliko i najbezpieczniej się tam położyć, najlepiej na środku długości
@sliko @odie @Dinus84
Skąd wy to wszystko Panowie wiecie, hmmm?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 marca 2021 o 18:02
@Albert_Einstein Ojciec 35 lat jeździł.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2021 o 8:36
@odie Pozdrów.
@Albert_Einstein Zakładam, że od kogoś z "branży"? - pozdrowię :)
@odie Po fachu.
@Albert_Einstein Mam Państwowe kolejowe uprawnienia manewrowego więc miałem to na kursie wstępnym i na okresowych, a do tego pracuję w zawodzie... jakieś pytania jeszcze?
@Dinus84 Dla jakiej firmy pracujesz?
jakieś zderzonko wisi w powietrzu
Jak by włączył awaryjne hamowanie to trochę inaczej by to wyglądało a gość wcisnął grzyba i wyszedł jeszcze zamknął za sobą drzwi.
@mamut3003 Pewnie to tylko inscenizacja, ale przy 120 pociąg nie szarpnie i nie zatrzyma się w miejscu.
@odie Po wdrożeniu hamowania nagłego przy dużej prędkości przez pierwsze 15 sekund w ogóle nie czuć, że coś hamuje.