Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
127 140
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A Ata11
0 / 8

Peron mu odjechał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demot249
+7 / 17

@Ata11

masz dowód - pokaż.
nie masz - nie pier#

takiego niepodważalnego kwita szukało wielu - ale zdaje się nie ma.

być może wiedział, bardzo prawdopodobne że wiedział - ale zapisu historycznego brak.

z pewnością znalazłoby się sporo zbrodni o których nie wiedział np. Stalin czy Mao - nie wszystkie kwity przetrwały wojnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 kwietnia 2021 o 11:19

J konto usunięte
+1 / 7

@Demot249 Przecież sam do tego nawoływał. Jaki dowód więcej trzeba?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+5 / 11

@Demot249
Według tej logiki Mao nie wiedział, że doprowadził do głodu i śmierci milionów rodaków.
Papieże nie wiedzieli, że czarownice płoną na stosach,
Muchy nie widzą, że roznoszą zarazki itp.
Takimi kretyńskimi tłumaczeniami można wiele zdziałać. :D

Zarobiony Adolf wszystkim niemal ręcznie zarządzał, a to mu umknęło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 kwietnia 2021 o 12:21

A Agitana
+1 / 7

@Demot249 Korwin powiedzial prawde, natomiast dla wiekszosci stwierdzenie, ze "nie ma dowodow, ze wiedzial" jest jednoznaczne z tym ze nie wiedzial. Stwierdzenie Korwina bylo prowokacja i do tego udana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-1 / 5

@Agitana Gdyby nie to, że robi to od lat - uwierzyłbym. Coś z tymi na 'J' jest, że rzucą jakieś brednie i później akolici tłumaczą co miał na myśli i zupełnie nie to co powiedział.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 kwietnia 2021 o 12:47

B bobycob
0 / 0

@ministerq
Serio o to pytasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-4 / 22

Heh. Jak pisalem (nie raz), ze to pajac I robi posmielisko z polityki I Polski nawet na arenie miedzynarodowej to zostalem zakrzyczany I minusowany. Dalej uwarzacie go za normalnego I powaznego czlowieka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
0 / 10

@polm84 a wytłumacz na czym, w tym kontekście, polega pajacowanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-2 / 8

@polm84 To taki polski Farage. Dobrze naiwniakom gadać, akurat na tyle, by utrzymać się przy korycie, ale nie na tyle, by mieć jakąkolwiek odpowiedzialność.

Farage tylko popełnił ten błąd, że udało mu się za bardzo i teraz biedactwo z brexitu i suwerenności żyć już nie może. Korwin sprytniejszy, jak przypadkiem ludzi chętnych na standardową śpiewkę dla naiwniaków zbyt wielu się znajdzie, to protokół 1% i robi z siebie idiotę. Bardzo cwana bestia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-4 / 6

@Barelik a jak Ty chcesz nazwac takie zachowanie gdzie albo jest taki glupi I wierzy w to co pisze albo poprostu pisze to any o nim zrobili sie glosno I nie odpadl z polityki? On jest dokladnie taki Sam jak Trump albo jak wspomnial @J_R Farage. Bezmyslnie gada "popularne" hasla albo jak raz pokazal sie w telewizji w UK to byl niezadowolony, bo okrzyknieto go zacofanym idiota. Problem w tym, ze w UK taka opinie o Polskich politykach wlasnie przez niego ma wielu ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-1 / 3

@ministerq Farage chapał szmal aż mu się uszy trzęsły i żerował na naiwności swoich wyborców. Nie ma w nim idei, są tylko kłamstwa. Komu jak komu, ale swoim dzieciom jakoś obywatelstwo Niemiec załatwił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
-1 / 5

@polm84 ale to chcesz powiedzieć, że jest historyczny, bezpośredni dokument, że Hitler wiedział? Bo z tego co wiem, to takiego dowodu jednak nie ma.
Wiesz, wystarczy, żeby był jakiś list, nota dyplomatyczna czy zapis rozkazu wydanego lub podpisanego przez Hitlera w którym jest mowa o obozach. Oczywiście - to tylko przykłady dowodów.
Jednak dowód typu "musiał wiedzieć" to g*no a nie dowód.
Więc jak - jest ten dowód? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-2 / 6

@Barelik a Jakie to ma znaczenia czy wiedzial czy nie? Moze jeszcze go zaczniesz bronic I do szkoly jego biografie wprowadzisz? A Korwin takie rzeczy pisze, aby o sobie tylko przypomniec I NIC poza tym.

@ministerq Farage nie byl ideowcem ani patriota. Ogladalem w TV jak ogloscili wyniki referendum to on kilka minut po, oglosil, ze odchodzi z polityki. Tera mozesz go zobaczyc w USA w Fox news, albo na YouTube jak reklamuje jakis bank sloganem "make savings great again" brzmi znajomo?

@J_R on obywatelstwo Niemieckie zalatwil sobie, Bo dzieci mialy przez pochodzenia matki-niemki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
0 / 6

@polm84 no cały demotywator jest o tym. Jeśli nie ma dowodu, to Korwin ma rację. Korwin pisze też sporo o gospodarce czy [wybiórczej] wolności osobistej.
Co do Hitlera - gdzie go bronię? Nawet nie mam zamiaru. Jednak biografia w szkole to nie aż tak głupi pomysł. Trzeba wyciągać wnioski z błędów przeszłości, a jeśli będą te fakty przemilczane w szkole, to większość osób ich nie pozna i nie wyciągnie odpowiednich wniosków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-5 / 5

@ministerq a to, ze mozna go nazwac biznesmenem, a nie patriota czy ideowcem.

@Barelik niby cos madrego napisales, ale nie bardzo. To, ze Korwin pisze sporo na jakis temat nie oznacza to, ze pisze z sensem albo, ze bedzie mogl wprowadzic w zycie jakikolwiek z jego pomyslow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
0 / 4

@polm84 napierw piszesz "A Korwin takie rzeczy pisze, aby o sobie tylko przypomniec I NIC poza tym.", więc odpowiedziałem, że pisze też np. o podatkach, gospodarce, czy o np. legalizacji marihuany. Nie łapie się w "NIC poza tym".
Po wytknięciu tego błędu, piszesz ", ze Korwin pisze sporo na jakis temat [...]" już sam sobie negujesz. Bo albo pisze albo nie pisze.
To czy z sensem czy nie, to kwestia poglądów i czy się z nim zgadzasz czy nie.
To, czy będzie mógł wprowadzić to w życie to chyba jednak obaj wiemy :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-4 / 4

@Barelik chyba zle przeczytalem moj komentarz, albo go nie zrozumiales...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-4 / 4

@ministerq ja to wiem. Tylko twoj pierwszy komentarz napisales jakby on wg. Ciebie robil to wszystko z powodow patriotycznych, a nie czysto zarobkowych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
-1 / 3

@polm84 albo nie napisałeś go jednoznacznie:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-5 / 5

@ministerq on jak i jego koledzy nie spodziewali sie, ze faktycznie dojdzie do tego wyjscai. daltego sdo### z polityki. Jakby w referendum wyszlo, ze zostaja, on by dalej prowadzil krucjate o wyjscie i czerpal z tego kase. Poza tym on czerpal z PE jak i z dotacji parti w UK. Ciekawy fakt jest taki, ze odszedl z polityki w UK jak referendum o wyjscie wygralo, ale w PE dalej siedzial i bral z tego kase (nie wiem dokladnie jak dlugo).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+8 / 18

No to Konfederacja może podziękować Korwinowi, fanatykom powiązanym z Ordo Iuris (a co za tym idzie- z PISem) i narodowcom, za to, że dzięki nim ludzie całą partię uważają za bandę oszołomów.

O ile Korwin mówi sensownie w sprawach gospodarki, to w innych kwestiach nie da się go słuchać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 8

@Cammax
Z gospodarką też zależy jak mu wiatr zawieje. Genialność pomysłu na zaasfaltowanie torów kolejowych podniosła poprzeczkę wysoko. Nawet Sasinowa praktyka tego nie przebiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NothingMore_
-2 / 2

@Cammax Oj nie nie. Sprzeciw. Korwin to Korwin, ale cała reszta też mocno się stara, by nikt nie brał tej partii na poważnie.

Natomiast zgodzę się, że Korwinowi zdarzy się coś sensownego powiedzieć w ramach gospodarki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M m4ght
+1 / 1

@bobycob wiele kolejek wąskotorowych zostało zamienione na drogi powiatowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-1 / 1

@m4ght
Na pewno masz rację, co nie podnosi sensu ani odrobinę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-1 / 9

Nie ma dowodu na to, że Korwin-Mikke jest zdrowy psychicznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-1 / 1

@Pasqdnik82 Sam za to sieje niepewność. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-1 / 5

Panie JKM - polecam oglądnąć serial dokumentalny brytyjski o Hitlerze. Od czasu do czasu puszczają go m.in. w TVP Historia. Do 1936 roku wszystkie sprawy związane z obozami zagłady miały formę pisemną i wiedziało o tym społeczeństwo. Jednak oburzenie było potężne w społeczeństwie niemieckim, więc zamiast pisemnej, przybrało formę ustną, a więc jako rozkaz. Stad już potem krótka droga do hasła: "NIE WIEDZIAŁ". Wiedział doskonale. Himmler informował go o wszystkim co dzieje się w państwie oraz w podbitych terenach. To jest takie samo głupie tłumaczenie jak: "JPII nie wiedział o pedofili w KK". Takie same kłamstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 kwietnia 2021 o 12:39

M mwa
+1 / 5

@dncx
A to ciekawe, bo np. rząd londyński jeszcze w 1944 twierdził że nie ma twardych dowodów na ludobójstwo dokonywane przez Niemców, nawet raport Piłeckiego o obozie w Auschwitz ich nie przekonał.
Dopiero wkroczenie aliantów na tereny obozów śmierci i zabezpieczenie przez nich np. komór koncentracyjnych dało twarde dowody zbrodni niemieckich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 2

@mwa Wiesz... Porównywanie wiedzy bezpośrednich twórców obozów zagłady z nieograniczonym pieniędzmi i stanem osobowym osób zdolnych do wykonywania dowolnych rozkazów, do tego co mógł w ograniczonym zakresie zrobić rząd państwa na uchodźctwie w zakresie ograniczonych zasobów finansowych i osobowych nie jest możliwe do porównania. Rosja też przez 60 lat wypierał się zamordowania 30 tyś Polaków w Katyniu i okolicach. Nawet rząd PRL nie chciał to przyznać. Co do dziś jest komunistom zapamiętane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
+1 / 3

@dncx czyli "musiał wiedzieć", bo "wszyscy wiedzieli". Cóż za dowód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
-1 / 1

@Barelik Nie "musiał", ale wiedział, bo zarządzał nimi poprzez ustne dyspozycje swoim podwładnym, a oni raportowali mu ustnie postępy prac i "wykonane działania". jak czytasz czytaj w całości tekst, a nie tylko 2 zdania z góry i 2 z dołu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@dncx Zamiast pisać na demotach pisz do instytutu Yad Vashem. Dają 1 mln $ historykowi który udowodni wiedzę hitlera na temat obozów. Spróbuj z tym filmikiem angielskim może przejdzie, milion dolców piechotą nie chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
+1 / 3

@dncx ale skąd pewność, że raportowali? Skąd pewność o czym rozmawiali? To domysły, rozsądne, ale tylko domysły. Demotywator/ Korwin nie mówi, że Hitler nie wiedział, a że nie ma dowodów. To duża różnica. Bo tak na prawdę ja piszę o tym, o czym jest demotywator, a Ty o czymś "trochę obok".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

@kikurenty Powtarzam .Nie ja to wymyśliłem, ale to są badania naukowców i historyków z Wielkiej Brytanii. Nie wiem czy Yad Vashem to wie czy nie, ale wyraźnie to w tym filmie było zaznaczone. Stąd jest ta niepewność, bo nie ma żadnych na to papierów. Wszystko było robione na gębę. A słowa, jak wiatr są ulotne, choć mogą ranić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

@Barelik Nie ma dowodów? Jak nie ma? A obozy? To jest pierwszy dowód. One były. Istniały. Sprawę jedynie ukrywano przed opinią publiczna Niemiec. Rządzący opłacali te budowle, utrzymanie, ochronę, medialne ukrywanie faktów (słynne filmy z obozów). Sądzisz, że wszyscy wiedzieli, a jeden biedny Adolfik był tak nieśmiały, że nie wiedział?. SS, jako przyboczna gwardia Hitlera miała ogromne uprawnienia, nadane im przez.. Hitlera. Hitler był na tyle cwany, że wiele rzeczy robił tak jak w Rosji. Na gębę. A to już nie jest rejestrowane. Stąd nie ma "dowodów". Przypominam, ze III Rzesza byla państwem na wskroś zdziczałym politycznie. Mordowano ludzi jak się łamie zapałki. Wsadzno do więzień i obozów. TAm nie było transparentności. Nie patrzcie na III Rzesze przez pryzmat obecnych Niemiec. To były zupełnie inne Niemcy. Pełne rasistowskich aktów prawnych, państwa przejętego przez NSDAP, która działała jak zorganizowana grupa przestępcza. Zawłaszczyła państwo, system sprawowania władzy, sądownictwo, prokuraturę. łamała ludziom kręgosłupy, Do NSDAP należało na 50 mln Niemców jakieś 5-6 mln ludzi, a mimo to obsadzone były wszystkie ważne stanowiska ludźmi zaufanymi, pełnymi wiary, że się im będzie dobrze powodzić. I zrobili wszystko by tak się stalo. Nawet za cenę wymordowania milionów ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
-1 / 1

@dncx "Nie ma dowodów? " vs. >>A to już nie jest rejestrowane. Stąd nie ma "dowodów".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 kwietnia 2021 o 22:37

K konto usunięte
0 / 0

@dncx Wierzyć brytyjskiej telewizji to jak wierzyć TVP. Kiedyś oglądałem głośny brytyjski film o enigmie który rzekomo rozszyfrowali brytyjscy matematycy. O wkładzie Mariana Rejewskiego, Jerzego Różyckiego i Henryka Zygalskiego nie było żadnej wzmianki. Czy to wiedzieli czy nie, ale wyraźnie to w tym filmie było pominięte.I zapewne były to prace historyków z Wielkiej Brytanii. Co do papierów, możesz mi pożyczyć 100 tys. zł na gębę. Wrazie czegoś sprawę wyjaśnią brytyjscy historycy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
-3 / 5

nie ma też dowodów że Korwin to idiota, jednak kiedy lepiej się mu przyjrzeć....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+4 / 10

Korwin ma rację.
Wiemy że Hitler to zbrodniarz, ale TWARDYCH DOWODÓW ( takich jakie wymagane są np. na procesie sądowym ) że wiedział o obozach nie ma. Co oczywiście nie jest powodem żeby wybielać Hitlera, ma tylko pokazać że formuła procesu sądowego opartego o niezbite dowiedzenie winy na podstawie twardych dowodów nie zawsze się sprawdza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
-1 / 3

@mwa Korwin ma rację, ale celowo formuułuje to tak, żeby wkurzyć ludzi z których większość to idioci wytresowani, by na słowo "Hitler" wyłaczać mózg i właczać plucie jadem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+1 / 3

@Emin Nie wiem, trzeba by przeczytać całą jego wypowiedź. O ile kojarzę to chodziło o zbrodnie z czasów PRL o które nie chciano nikogo oskarżyć uzasadniając to właśnie brakiem dowodów. No i się Korwin wkurzył i powiedział co powiedział

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+1 / 1

Jakby dobrze się zastanowić, to nie ma dowodu, że Hitler wiedział o II wojnie światowej. Nigdy nie odnaleziono dokumentu podpisanego przez Hitlera, w którym napisano by "wiem o II wojnie światowej". Nie ma takiego dokumentu!

A tak poważnie, to obozy koncentracyjne, które później wykorzystywano jako obozy zagłady, były tworzone na podstawie rozporządzenia wyjątkowego o ochronie narodu i państwa z dnia 28 lutego 1933 r. Rozporządzenie to podpisał osobiście Hitler. Pierwsze masowe mordy ludności cywilnej realizowano natomiast na podstawie Generalnego Planu Wschodniego, który również podpisał osobiście Hitler. Pierwszy obóz zagłady dla eksterminacji Żydów tj. Kulmhof, był przewidziany już w Generalnym Planie Wschodnim, natomiast kolejne utworzono w oparciu o Einsatz Reinhard, który Reinhard Heydrich konsultował z Hitlerem po konferencji w Wansee. Jedyne, na co naprawdę nie ma dowodów, to że Hitler wiedział o samej konferencji i to tylko w tym sensie, że nie znał dokładnej daty, na jaką ją zaplanowano, ani dokładnego składu osobowego. Były to szczegóły, którymi nikt by mu nie zawracał głowy. Jednakże o ustaleniach konferencji, a więc o "ostatecznym rozwiązaniu kwestii żydowskiej" wiedział najpóźniej w marcu 1942 r. (a więc nieco ponad miesiąc po zakończeniu konferencji), ponieważ wówczas spotkał się z Heidrichem aby omówić finansowanie całej operacji. To, że pan Korwin Mikke nie wie o dowodach historycznych na jakiś temat, nie oznacza, że te dowody nie istnieją, a jedynie o tym, że pan Korwin Mikke ma w zwyczaju wypowiadać się na tematy, o których nie ma pojęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
0 / 2

@Quant ale o wojnie wiedział i na to są dowody:). A to czy wiedział jak ją historia nazwie - być może faktycznie nie ma dowodów. Czy to jednak coś zmienia?
Hitler planował deportację Żydów, stworzył też prawo, które w warunkach wojennych pozwoliło na holokaust, ale nadal, dowodu o wiedzy nie ma.
I znów: prawie na pewno wiedział, ale nie o to chodzi. Chodzi tylko o to, czy jest dowód czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
0 / 0

@Barelik - jak chcesz się zapoznać z prostym dowodem, to wysłuchaj sobie przemówienia Hitlera z z 20 stycznia 1939 roku (jak dobrze poszukasz, to znajdziesz na youtube). Zapowiedział wówczas "unicestwienie wszystkich Żydów w przypadku wybuchu konfliktu ogólnoeuropejskiego". Konkretny plan eksterminacji przygotowano już podczas wojny, ale plan ogólny Hitler miał jeszcze przed wojną. Są jeszcze pamiętniki Goebelsa, raport Globocnika, liczne zeznania zbrodniarzy nazistowskich z procesów sądowych. Dowody istnieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
-1 / 1

Nie ma też dowodu na inteligencję pana Korwina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem