Reklama pasty do zębów. Czego nie rozumiesz?
Reklama pokazuje, że w Azji czarny stereotypowo uchodzi za złego człowieka, a tak naprawdę chciał pomóc dziecku odzyskać balonik. Reklamowana pasta do zębów ma brązowy kolor, a zazwyczaj są białe. Stąd podpis na końcu reklamy "Wygląd może mylić".
Wygląda jak reklama brązowej, psychopasty do zębów.
kupa na szczoteczce
Nauczył się wspinając się po kokosy, a teraz kradnie balony.
Reklama pasty do zębów. Czego nie rozumiesz?
Reklama pokazuje, że w Azji czarny stereotypowo uchodzi za złego człowieka, a tak naprawdę chciał pomóc dziecku odzyskać balonik. Reklamowana pasta do zębów ma brązowy kolor, a zazwyczaj są białe. Stąd podpis na końcu reklamy "Wygląd może mylić".
Nie wiem, ale fajne!