Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2114 2132
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A Agnen67
+47 / 51

Ja już się konserwy boję otworzyć bo w środku może być BLM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+70 / 86

Tak!

Zasadniczo będę popierał każdy, racjonalny sprzeciw wobec lewackiego zidiocenia i wynaturzonej poprawności politycznej.

BLM mogą sobie wszystkie, rasistowskie B wsadzić głęboko w dupska. Życie każdego człowieka ma znaczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+33 / 35

@zaymoon i niby przez nawiązania do określonych nurtów wolnościowych (w dodatku libertariańskich) mam się w jakikolwiek sposób jako człowiek urodzony przed 1990 rokiem w Polsce poczuwać do odpowiedzialności za kolonializm i niewolnictwo? To może przez analogię - skoro podoba mi się kilka cytatów z Lenina i Stalina, to może miałbym przeprosić za masowe mordy komunistów i głód na Ukrainie? Jestem żywo zainteresowany dedukcją prowadzącą do Twojej konkluzji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichy_desperat
+24 / 26

@zaymoon
Nie rozumiem do czego ma prowadzić Twoja wypowiedź. Przeszłość to przeszłość i nie należy nią żyć tylko wyciągać z niej wnioski. Przez takie poglądy jak Twoje całe narody żyją w nienawiści do siebie od dekad lub nawet setek lat tylko dlatego, że kiedyś ktoś kogoś skrzywdził. Jeżeli Twój pradziadek zrobił coś mojemu to nie nie daje mi absolutnie żadnego prawa do nienawiści czy obwiniania Ciebie za cokolwiek.

Generalnie liczy się tylko teraz i to co będzie jutro. A teraz to banda czarnoskórych bandytów terroryzuje normalnych ludzi w imię krzywd sprzed dziesięcioleci. Najgłupsze w tym wszystkim jest to, że prawie cały świat im przyklaskuje i jeszcze czuje się z tego dumny.

Każde życie jest ważne! BLM jest tylko kolejną wersją faszyzmu w trochę innej postaci i powinno zostać porzucone/zapomniane tak szybko jak to tylko możliwe. Amen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2021 o 18:16

M konto usunięte
+22 / 22

@zaymoon roszczenia amerykańskich murzynów może nawet i rozumiem, jednak dość ciężko przychodzi mi chociażby podjęcie próby zrozumienia całego zezwierzęcenia, agresji, przestępstw i brutalności tej całej dziczy. Tak - dziczy. Nie ma dla mnie znaczenia kolor skóry ani pochodzenie tak w tym, ani żadnym innym miejscu. Czy mowa o białych, żółtych, czerwonoskórych, czarnoskórych czy innych - jeśli ludzie zachowują się tak, jak robią to aktywiści BLM i ciągnące za nimi masy - dla mnie to zawsze będzie dzicz. U nas lokalnie taką dziczą są ultralewicowe bojówki podszywające się pod LGBT i ultrakonserwatywne, nacjonalistyczne przygłupy bijące kobiety i słabszych na paradach i marszach. Być może ktoś potrafi okazać zrozumienie i tolerować, a nawet akceptować takie zachowania jak demolowanie cudzej własności, przemoc, rozboje, kradzieże itd. jednak ja nie potrafię. Ostatecznie Murykańskie "problemy" są dla mnie mało istotne, ale w kwestiach związanych z wolnością i odpowiedzialnością - jeśli uznam to za stosowne - lubię zabierać głos

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2021 o 18:18

M konto usunięte
+10 / 10

@zaymoon

PS.
Sądzę, że warto zapoznawać się z różnymi opiniami. Pozwolę sobie zatem podesłać Ci poniższy wywiad. Mam nadzieję, że uznasz go za wartego obejrzenia, jeśli jeszcze nie widziałeś.

https://www.youtube.com/watch?v=piwaBO6U43U

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+10 / 12

@zaymoon no cóż... Fakty to rasizm :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+2 / 6

@zaymoon mnóstwo czarnych głosuje na republikanów. Co więcej! Wielu czarnych, popierających BLM, left wing i w ogóle to całe współczesne rasistowskie (i nie tylko) zidiocenie, zaczyna odkrywać że to jedna wielka propaganda. Polecam ten kanał: https://www.youtube.com/user/demonofdreams
Ten filmik też jest ciekawy: https://www.youtube.com/watch?v=QNWXq2OqNyI
Ciekawe jak to się wpisuje w Twój punkt widzenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2021 o 0:31

D dbgoku
+3 / 7

@zaymoon polityka mój drogi kolego, dlaczego współzałożycielka blm kupiła sobie domek za bagatela niemałą kwotę i to w osiedlu gdzie czarnych jest zaledwie 2%?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszkwilant
-1 / 5

@zaymoon Ale masz świadomość, że niewolnictwo to biznes, gdzie czarni w Afryce sprzedawali swoich braci białym kupcom za broń i inne wytwory europejskiej cywilizacji? A może wyobrażasz sobie, że załoga niewolniczego statku, powiedzmy 20 ludzi, schodziła na ląd i łapała w siatki murzynów jak króliki, po kilkadziesiąt sztuk, aż zapełnili ładownię kilkoma setkami więźniów, a ci murzyni tam stali niedaleko brzegu i pokornie czekali? Z moralnego punktu widzenia czarni są tak samo albo nawet i bardziej odpowiedzialni za niewolnictwo, bo na własnym kontynencie zorganizowali całkiem skuteczny łańcuch dostaw ze środka Afryki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
-1 / 1

@Mizantropix gdyby nie ten idiotyczny tekst o lewactwie, którego sam prawdopodobnie nie rozumiesz, bo używasz go niemal wszędzie, to z resztą się w 100% zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+1 / 1

@tenqoba dziękuję za "prawdopodobnie". Doceniam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koniku
-2 / 2

@Mizantropix (dostatnie) życie większości białych w Europie i nie tylko ma korzenie w męczeniu niewinnych ludzi innego koloru skóry. Przykro, ale taka prawda jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+1 / 3

@koniku - "większości białych w Europie" - to znaczy dokładnie ilu białych i dokładnie gdzie? Zapewniam, że nawet sekunda mojego życia ani kogokolwiek z mojej, licznej rodziny nie upłynęła na "męczeniu niewinnych ludzi innego koloru skóry" i do tej większości się nie zaliczam. Masz jakieś konkretne informacje / fakty na poparcie tego twierdzenia czy to tylko i wyłącznie zwykłe uogólnienie stanowiące Twoją opinię?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 maja 2021 o 14:46

avatar koniku
0 / 0

@Mizantropix Pisałem o dostatnim życiu, ja o Polsce nie mówię, tu szary człowiek o dostatnim życiu może pomarzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+1 / 1

@koniku zrozumiałem, jednak mimo wszystko przydałyby się jakieś konkretne informacje. Historię mniej więcej każdy zna. O kolonializmie też można z powodzeniem poczytać. Tylko jak to wszystko się ma do współcześnie żyjących ludzi? Już raz zadałem to pytanie wcześniej. Jak aktualnie żyjący Brytyjczycy, Hiszpanie czy Portugalczycy mogą być odpowiedzialni za to, co 400 czy 500 lat temu robili ich przodkowie? Albo współcześnie żyjący Włosi za niewolnictwo w czasach Imperium Romanum? Tym bardziej Polska albo inne, podobne naszemu państwa, od których wymaga się partycypacji w jakichś chorych inicjatywach typu BLM, napędzanych przez lewicową (dziś - socjaldemokratyczną) maszynę propagandową? A co do Polski, to poza marzeniami i próbami przeżycia faktycznie zbyt wiele już nie zostaje. Jeśli czerwona zaraza wpompuje kolejne dawki socjalizmu, to jest duża szansa, że i u nas zagości "wenezuelski raj".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichy_desperat
+43 / 47

Ehh... od kiedy to się klęka przed przestępcami?
Jak długo można ciągnąć temat śmierci jakiegoś bandyty?!
Pytanie nie powinno brzmieć czy popieramy Alex ale czy potępiamy pozostałe zawodniczki (i sędziów)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichy_desperat
+15 / 17

@zaymoon
Po pierwsze, dlaczego zakładasz, że nie płacę abonamentu RTV?
Po drugie nie jestem niebezpiecznym recydywistą mającym w swojej kartotece wybryki z bronią w ręku.
Po trzecie, jeśli posłusznie wykonujesz polecenia policjantów to w 95% przypadków policja też łagodniej się z Tobą obchodzi.
Co do Popiełuszki to wolę się nie wypowiadać. Jedyne co mogę powiedzieć to, że księża powinni się trzymać z daleka od polityki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KonserwaWolnosciowa
+5 / 11

@zaymoon Popiełuszko to symbol walki o wolność z tego turańsko-żydowsko-bizantyjskiego syfu zwanego komunizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysiek944
+10 / 12

@zaymoon nie dostrzegasz podwójnych standardów w swoich wypowiedziach ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
+7 / 11

@zaymoon Czytam Twoje wypowiedzi i dochodzę do wniosku, że albo jesteś wprawnym trollem a zarazem osobą żerującą na poirytowaniu innych, która żywi się emocjonalnie kiedy rozmówca pęka i staje się niekulturalny - co miałoby niby poprzeć Twoją poprawną postawę....
albo jesteś zmanierowanym kretynem... w sumie, to nie wiem co gorsze.
Doszukujesz się w życiu czarno-białych podziałów w kwestii dobra i zła, w kwestii życiowej postawy.
Nasi bracia? Bracia ideologiczni, bo nie chcemy klękać?
A TY w ogóle wiesz skąd wywodzi się słowo "słowianie"? Sklavenoi. Odszukaj.
I czegoś nie rozumiem? Widziałeś w historii Polski niewolników czarnych na pęczki? Wojny i rozruchy o niewolników? Ideologicznie to popłynąłeś.
To teraz, jak mam jasny kolor skóry, to mam być niewolnikiem jakiegoś ruchu BLM, którego szefowa po cichu kupuje willę za 8mln dolców w "białej", ekskluzywnej dzielnicy?
Naprawdę? :D
Fuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+4 / 4

@zaymoon floyd był wielokrotnie karany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Emin
+20 / 26

Brawo! Odwaga cywilna i poczucie własnej godności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dominek82
+11 / 13

Tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheBigShow
+1 / 21

Oczywiście, że tak. Zachowania stadne (bo wszyscy robią to i ja muszę) są mi obce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CrazyPants
+8 / 8

zabawne ze dla kogos to czy jakis tam sportowiec klęknie czy nie klęknie ma jakiekolwiek znaczenie. Weźmy takiego Roberta Lewandowskiego, to prosty człowiek. On jest ekspertem w tym co robi, czyli w umieszczaniu piłki w bramce. "Znam go" jedynie z wywiadów ale wątpię żeby on mogł powiedziec cos ciekawego na temat chociażby ruchu blm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mm_disabled
+14 / 16

I prawidłowo. Nie lubię faszystowskich, homofobicznych i zakłamanych "ruchów społecznych"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kemot413
+3 / 11

Tylko debile w to wchodzą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DAREKJP
-3 / 11

@Kacper6 - tak jak i nasza ekstraklasa…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kanapekr
0 / 6

pewien niepełnosprawny zawodnik tak zrobił i został wywalony z drużyny. Zobaczymy co z nią będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichy_desperat
+11 / 13

@zaymoon
Czy kontekst jest aż tak ważny? Mogła nie klęknąć bo tak, bez żadnego powodu i nikogo nie powinno to interesować. Bardziej interesujące jest dlaczego reszta zawodniczek klęczy. Ciekawe czasy nastały, że publiczne popieranie rasizmu jest powodem do dumy, a jak ktoś nie chce do tego nurtu dołączyć to staje się tym "złym".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheBigShow
-2 / 16

@zaymoon od kiedy fakt przyznania racji komuś w jednej sprawie oznacza zgadzanie się z tą osobą w każdej innej sprawie? Chyba skończyłaś jakieś studia, stąd piszesz głupoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciomak12
+10 / 12

@zaymoon Jak mawiał klasyk Korwin: "za Hitlera były niższe podatki". Więc skoro nawet w rządach Hitlera da się znaleźć coś dobrego to tym bardziej w zwykłych lewakach.

Więc TAK! Wspieram ją w nieklękaniu do BLM. Nawet z lewakami może nas mnóstwo rzeczy łączyć. Np sprzeciw wobec ideologizowania sportu, niezależnie czy to będzie BLM czy inna instytucja. I nie, w ogóle mi nie przeszkadza że będziemy razem protestować na BLM a potem kłócić się czy podatki mają być niskie czy wysokie. Na tym polega polityka. W PRLu i Krowin i Macierewicz byli po jednej stronie. Być może w razie konfliktu zbrojnego będę "w okopie" obok lewaka. Bo choć z różnych powodów obaj będziemy wspólnie walczyć. I mi to wcale nie przeszkadza. Owszem im więcej wspólnych frontów tym lepiej.

Podobnie jest przecież ze wszystkimi celebrytami, aktorami, sportowcami czy muzykami. Podobają mi się piosenki Piaska a nie podoba mi się, że krzyczy je*** konfederację. No i co dalej uważam, że dobrze śpiewa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciomak12
+7 / 7

@zaymoon TWOJEGO HITLERA? Jejku człowieku gdzie ty żyjesz. Hitler już dawno umarł i to nie ja go ustanowiłem władcą III rzeszy. A Ty mi zaraz wmówisz holokaust.

Masz trochę nie tak z głową. Oczywiście że Hitler był zły. Segregacja rasowa, konfiskata majątków, własności prywatnej, wojny, ludobójstwa, zamykanie ludzi w obozach pracy, gettach.

Ale wprowadził np wiele ekologicznych ustaw. Zakaz znęcania się nad zwierzętami, jakby pierwsze prawo stanowiące parki narodowe, Pozwolenia myśliwskie. Czy to go w jakikolwiek sposób usprawiedliwia? ABSOLUTNIE NIE!

I tak to jest z lewakami, całkowity brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Za to wielka wyobraźnia do wmawiania ludziom rzeczy których nie powiedzieli. W zasadzie nawet nie potrzebują drugiej strony do rozmowy. Sami wymyslą Ci Twoje argumenty a potem będą je obalać. Napisz że za Hitlera były niskie podatki. Co zrozumie lewak? Oni chwalą hitlera i są za mordowaniem żydów. To jak napisze że Hitler był weganinem to teraz każdego kto nie je mięsa też będziesz uznawał za fana segregacji rasowej? Weź tam swoje tabletki i się uspokój.

Sam podałeś przykład działaczki lewicowej która nie klęknęła przed BLM. I szydziłeś z rzekomej hipokryzji prawaków, że niby przestaną ją popierać. No to Ci mówię. Popieram u ludzi to co jest słuszne a resztę nie. A widać jak Ty masz zawalony nienawiścią mózg. U tej działaczki podoba mi się sprzeciw przy klękaniu za to nie podobają mi się inne rzeczy. U Hitlera podobają mi się niskie podatki i dbanie o przyrodę i zwierzęta natomiast nie podoba mi się segregacja rasowa, wojenna narracja, ludobójstwo i odbieranie własności prywatnej.

A Ty już "TWOJEGO HITLERA". To żeś napisałeś co wiedziałeś lewaczku. No w głowie Ci się nie mieści, że ktoś może myśleć logicznie i nie być całkowitym fanatykiem. Więc tak popieram jedne rzeczy neguje inne. I teraz coś trudnego. By się zorientować co popieram musisz czytać co piszę a nie samemu wymyślać. Jeżeli więc napiszę że bardzo lubię słuchać jakiegoś zespołu to chodzi mi o muzykę a nie o to czy popieram ich życie prywatne i poglądy. I tak np podałem że muzyka Piaska jest ok, ale jego prywatne poglądy nie są ok.

I teraz tylko pytanie czy będziesz wstanie zrozumieć to co napisałem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 2

@ciomak12 Tak czytam niektóre komentarze... nie tylko tutaj ale i na portalach informacyjnych i coraz rzadziej odnajduję wypowiedzi... że "ktoś ma poglądy lewicowe, centro-lewicowe, socjal-demokratyczne" i podobne... a coraz więcej wpisów że każdy kto odchodzi trochę w lewą stronę to lewak.. Nie wiem czy to już tak potocznie się nazywa... bo mi lewak zawsze kojarzył się i kiedyś był tak uznawany za kogoś kto ma skrajne poglądy lewicowe..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciomak12
+3 / 3

@Pasqdnik82 Och lewak, prawak, faszysta, neoliberał to tylko takie łatki. Jak jest dyskusja na poziomie to możemy dyskutować kto ma jaki stosunek do podatków, państwa opiekuńczego, wolności itd. Natomiast tutaj chodzi o uproszczenie. Zaczął wzywać prawaków, niech więc będę tym prawakiem a on tym lewakiem. Choć pasuje mu bycie lewakiem bo podobnie jak praktycznie cała lewa strona jak usłyszy Hitler to dostaje jakiś spazmów i nie jest możliwa dalsza merytoryczna dyskusja. Tylko jak tutaj już wchodzi na "twój hitler"

A u nas lewo i prawo jest tak naprawdę związane z kościołem i aborcjom oraz z ruchami lqbt. A wolność, właśność niepodległość prawie nikogo nie obchodzi. Stąd Pis programowo lewica a kościołowo prawica. I większość tak myśli. No Razem z pięknymi kwiatkami jak pani żukowska tp lewica. Hołownia chyba celuje w centrum i dialog. PSL wciąż czeka jako wierny koalicjant na kogoś z kim będzie mógł rządzić. A KO ma kryzys. Są tak pomiędzy PiSem a Razem i sobie nie mogą znaleźć miejsca. No i konfa jako pełnoprawna prawica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
0 / 6

Jest mi to zupełnie obojętne. To jest jej życie i jej zdanie i należałoby uszanować jej decyzję. Kto chce ten klęka, kto nie chce ten stoi i żadnej postawy nie należy ani piętnować, ani też gloryfikować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciomak12
+6 / 6

@cincinmj57 Dlaczego nie należy żadnej postawy piętnować ani gloryfikować? To nie tak że każdy sobie klęknął. Ktoś ich o to klęknięcie poprosił, robią to na stadionie jasno wprowadzając politykę do sportu. Gdyby prywatnie piłkarze sobie klękali to ok, ich sprawa. Ale tu są w pracy.

Gdyby Tobie w pracy kazali przed wejściem klękać przed jakimś wizerunkiem czy ruchem to czy nie było by to jednak lekkie wykroczenie poza umowę, którą podpisałeś? U nas możesz zgłosić za takie coś pracodawcę do inspekcji pracy.

Tak więc prywatnie zgoda, ale skoro ktoś robi z tego widowisko w miejscach gdzie wcześniej żadnej ideologi nie było, to należy się do tego odnieść. Rozdzielajmy życie prywatne od zawodowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2021 o 20:35

C cincinmj57
0 / 0

@ciomak12 Poniekąd o tym właśnie napisałem. Takie postawy powinny być wolą każdego człowieka, a nie przymusem, oczywiście jeżeli nie uwłaczają godności innego człowieka ale to już zakrawa o faszyzm, a nie zamierzam brnąć tak głęboko. Spójrz czasem na zachowanie sportowców: w futbolu amerykańskim napieprzają się ile wlezie ale gdy jeden powalony dłużej się nie podnosi to pozostali przyklękają na jedno kolanko i nie ważne, z której są drużyny. To jest szacunek. Też nie przyklękną bym z powodu jakiś tam BLM, ale jak ktoś chce to jego sprawa. Może znów posypie się fala minusów ale ja na przykład klękam przed Jezusem i dlatego, gdy widzę w tłumie księdza, który idzie gdzieś w sutannie, komży i niesie zawieszony na szyi komunikant to wiem, że niesie Jezusa komuś umierającemu, gdy widzę procesję to też klękam, nie przed księdzem tylko wierzę, że w tym małym opłatku jest ukryty Bóg. Nie zmuszam nikogo do tego, aby robił to samo, ale chciałbym, aby każdy uszanował moje zachowanie, tak jak ja szanuję obrzędy innych ludzi. I nie chcę aby mnie za to piętnowano, czy gloryfikowano. To jest moja wiara i mój wybór. I ten wzajemny szacunek powinien być właśnie czymś naturalnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KENJI512
+8 / 8

Nie zrobiłem nikomu krzywdy. Nie będę przed nikim klękał.
Jak ktoś ode mnie tego oczekuje to się nie doczeka. Nie obchodzą mnie jego urażone uczucia w tym kontekście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 4

Po pierwsze- serio ktoś wierzy, że jeden gest zlikwiduje wszystkie problemy świata? To klękanie ma taką samą skuteczność jak rysowanie kredą po chodnikach żeby "powstrzymać zamachowców".

Po drugie- odpowiedzialność zbiorowa przechodząca na całe narody (nawet po kilkuset latach) to chyba zasada wyjęta z programów skrajnej prawicy (przykład: PIS). Więc czy ich już serio powaliło żeby w imię walki z rasizmem głosić poglądy godne prawicowych fundamentalistów?

A tak w ogóle to jak już serio chcą walczyć z nienawiścią, to niech zrozumieją, że działa ona w każdą stronę i w ten sposób bardziej szkodzą czarnym, a nie pomagają. Proponuję im pojechać do krajów, w których serio panuje nietolerancja. Np. do RPA. Jako biali mieliby tam przerąbane. Albo jak nie chcą aż tak ryzykować, to do Polski lub na Węgry. W tych krajach nawet za poglądy można oberwać (zwłaszcza w bastionach panujących w krajach dyktatorów), a co dopiero za pochodzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kshak
+5 / 5

Piękna i mądra... rzadki okaz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S splitfire86
+2 / 2

Absolutnie tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Solveig
+4 / 6

Powiem krótko, co o tym myślę.
George Floyd nie żyje? Łajza mogła żyć, zgodnie z prawem. Tyle mam do powiedzenia, na temat BLM. Jednej łajzy mniej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P popsy2
-2 / 2

alex morgan po prostu jest niedorozwinięta rasistką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gstrzeg
+3 / 3

Popieram takie zachowanie KAŻDEGO piłkarza. Zarówno kobiet jak i mężczyzn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+2 / 2

Jedna mądra!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
+2 / 2

tylko głupie szczury klękają jak im zagra Black Looting Matters

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y youstyna83
0 / 0

Tak, popieram.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem