Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M Myslaca_istota
+57 / 65

Ale w głowie nie zadźwięczał dzwonek ostrzegawczy, kiedy wymyśliła, żeby sobie wytatuować gałki oczne? Pewnie siedział tam tylko głodny mózgojad....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iserys7
+19 / 25

@kolorowatolerancja Mów za siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T ToTutaj
+6 / 14

@kolorowatolerancja
Żeby oślepła?
Może wtedy rozum jej wróci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
0 / 16

@ToTutaj ile chorego jadu jest w niektórych... miała głupią zachciankę, profesjonalista zapewnił, że się da zrobić, że będzie dobrze. naprawdę dożywotnia ślepota to świetna nauczka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+10 / 14

@VaniaVirgo Za głupotę się płaci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P petronox
+2 / 2

@Bld1 racja... Było wiele osób, którzy przez własną głupotę tracili coś więcej ......życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
+1 / 1

Dziewczyna prosi o pomoc finansową, prosić każdy może. Tyle zbiórek jest na chore dzieci, nie wyobrażam sobie, że wpłacić coś na nią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przyplyw
+2 / 2

@kolorowatolerancja dla społeczeństwa lepiej ślepa ale mądrzejsza niż widząca ale nic dalej nie wiedząca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+8 / 26

@samodzielny68

Szkoda bo ładna była. A wzrok jest głównym zmysłem człowieka. Pytanie co teraz z tatuażystą.. to penie amator co kupił na allegro maszynkę. Pewnie nie ma żadnego majątku. Nawet jak mu milion zasądza i tak nie ma z czego zapłacić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2021 o 19:23

avatar rafik54321
+16 / 28

@killerxcartoon Nie jestem przekonany że po 5ciu latach, straciła wzrok właśnie przez tatuaż. Bo gdyby to był tatuaż, to raczej zaczęła by go tracić tuż po zabiegu, a nie po 5ciu latach :/ . No a takiego objawy jak ślepnięcie, to ciężko nie zauważyć XD.
Może babeczka ma zupełnie inną chorobę powodującą ślepotę, a teraz zwęszyła okazję aby kogoś pozwać w nadziei że coś ugra, albo sprawa się stanie medialna czy coś takiego :/ .

Najpierw niech babeczka pójdzie do okulisty, bo może jej zdiagnozuje jakąś zaćmę i tyle XD.

A tu mały cytat który nieźle pasuje do mojej hipotezy.
"Później wyjaśniła jednak, że nie chciała naśladować popularnego rapera, ale tak jak on marzyła o tym, żeby być charakterystyczna i wyróżniać się z tłumu. Wierzyła, że da jej to szansę na karierę w showbiznesie." - czyli ktoś tu ma parcie na szkło. A przecież struganie ofiary że jaka to ja ślepa, to przecież super pożywka. Kaska się zleci, puści info że "jedzie do stanów na operację" a po tygodniu będzie miała wzrok jak snajper...

Bo jak coś nie gra z oczami, to raczej każdy normalny człowiek by poszedł do okulisty, a nie czekał latami aż oślepnie na amen :/ .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2021 o 20:59

P pejter
+4 / 8

@rafik54321 Ale co jest bardziej prawdopodobne? Oko jest bardziej unaczynione niż skóra, możliwe, że barwnik od razu zaczął się przemieszczać w gałce ocznej i po kilku latach dotarł do miejsca, gdzie spowodował zaburzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+15 / 19

@pejter możliwe, ale żeby aż 5 lat? Rozumiem miesiąc, 3 miesiące, ale 5 lat? Troszkę za dużo. Poza tym, tak jak wspomniałem. Babeczka zaczyna od procesu w sądzie, zamiast od leczenia czy choćby diagnozowania?

A mało to "ynfuencerów" robi jakieś durnoty? Ostatnio jakiś koleś, stwierdził że czuje się kobietą oraz że jest jednocześnie lesbijką więc pozostaje w związku z dotychczasową partnerką, która nagle też się stała lesbijką, noo jprdl. Czyli jak przemianować parę hetero, na homo... Idiotyzm w czystej postaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+7 / 13

@rafik54321
A ja jestem pewny.. O tym że ślepnie było już 5 lat temu
Tatuaż musiał zawierać barwnik (np tlenek żelaza) jaki zaczął przedostawać się do wnętrza gałki ocznej a następnie osadzać na pręcikach siatkówki albo powodując zmętnienie ciała szklistego blokując dostęp światła i ślepnięcie albo zatruwając chemicznie komórki nerwowe..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2021 o 21:56

avatar rafik54321
+7 / 9

@killerxcartoon skoro zaczęła niby ślepnąć 5 lat temu, to teraz go chce pozywać?

Jak dla mnie cała sprawa jest bardzo grubymi nićmi szyta, bo jest po prostu nielogiczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+10 / 14

@rafik54321
Wtedy była młoda i głupia i mówiła że nie żałuje ... jak widać po 5 latach w końcu pożałowała.. może dlatego że trzeba się z czegoś utrzymywać a rodzice nie będą wieczni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+7 / 13

To skoro wtedybstwierdzilanze nie zaluje to tym bardziej pretensjenpowinna miec do siebie. Teraz to zabrzmialo jak laska ktora sie bzykala z kolesiem a po latach sobie przypomniqla ze to gwalt haha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
0 / 6

@killerxcartoon @rafik54321 jak fanka tego "artysty" to raczej u niej z rozumkiem cienko i napewno roznego rodzaju polepszacze zycia brala wiec moze nie tylko od tatuazu slepnie, bo od bimbru ponoc sie slepnie ;) A jak wiadomo ten artysta to lubial sie w mocniejszych rzeczach niz alkochol.... aha i to da sie tak na legalu wytatuowac sobie oczy?
p.s. z tego zdjecia wnioskuje (bo nie chce tego wyszukiwac aby mi wiadomosci nie wyskakiwaly) brzydka to raczej ona nie jest, ale do szczegulnie ladnych to tez nie nalezy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2021 o 0:18

K killerxcartoon
-1 / 11

@polm84
Nie miała problemów ze wzrokiem przed tatuażem.. A problemy zaczęły się niedługo po jego wykonaniu. Były artykuły na ten temat i wywiady z nią .. Nie szukaj problemów gdzie indziej.. lekarze walczyli o uratowanie jej wzroku.
A poza oczami nie wiem co widzisz nie tak w jej wyglądzie Dla mnie całkiem ładna i to naturalnie tym bardziej że jest nie wytapetowana ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lusja
+4 / 6

@daclaw Jakie wyksztalcenie trzeba miec by ze znawstwem wypowiadac sie o osobach niebinarnych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
+9 / 9

@Lusja Trzeba być magistrem Genderyzmu oczywiście

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Monaaaa
0 / 0

Zaczęła tracić wzrok w trakcie zabiegu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Monaaaa
+3 / 3

Nic nie wiesz o sprawie, a się wypowiadasz. Nie dość, że wzrok straciła w jednym oku w trakcie zabiegu, a w drugim częściowo również, to sprawa została nagłośniona już 5 lat temu. Niestety zmiany są nieuniknione i nieodwracalne, żaden lekarz nie jest w stanie ani zatrzymać postępującego slepniecia, ani przywrócić jej wzroku. Sprawa sądowa zaczyna się teraz, bo po pierwsze musiała zebrać ekspertyzy, no i pewnie nie bez znaczenia jest to, że nie dogadała się z gościem i on nadal tatułuje ludzi, a po tym, co odwalił zdecydowanie nie powinien.
Podjął się zrobienia czegoś, na czym się nie znał, zapewniając ją, że potrafi i już to robił.
Wzrok straciła nie w związku z ryzykiem występującym przy tatuowaniu oka, a przez błędy tatuatora, z których najgorszym w skutkach było użycie niewłaściwego do tatuowania oczu tuszu, wpuścił go też za głęboko i za duzo, użył za grubej igły, wytatuował drugie oko, mimo że w trakcie tatuowania pierwszego oka zgłosiła mu, że przestaje na nie widzieć, okłamał ją, że to normalne i że przejdzie. Okłamywał ją też, że ból i utrata wzroku po zabiegu są normalne i minął, czym opóźniał jej wizytę u lekarza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Monaaaa
+1 / 1

Ale ona straciła wzrok 5 lat temu, w trakcie zabiegu, leczyła się i robiła ekspertyzy przez 5 lat, a teraz wytacza sprawę sądową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 7

a była piękna... Straciła wzrok i swój urok. To choroba, ludzie, nie mają na czym się skupiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
+25 / 27

Teoria darwina w praktyce.

Jeśli ktoś jest tak głupi żeby tatuować oczy, to powinni go potem pokazywać co drugi dzień w TV. Patrzcie dzieci - takie są konsekwencje głupoty. WIęc myślcie co robicie żeby nie skończyć jak ona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Turbanek77
0 / 16

Jej kopa w d..ę, niech się buja idiotka. Jak nie ma na chleb, niech pokazują w cyrku. Jemu 25 lat pracy w domu opieki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Korona2020
+2 / 18

Współczuje tatuażyście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Monaaaa
+1 / 3

Czemu? Nie dość, że podjął się czegoś, czego nie potrafił zrobić, okłamał dziewczynę, że umie, spie*rzył, użył złego tuszu, wpuścił go za dużo i za głęboko, jak już wiedział, że skopał pierwsze oko, zrobił mimo wszystko drugie, też źle i kłamał dziewczynie, że tak ma być i wzrok wróci. I to takiego człowieka Ci szkoda, a nie okłamanej dziewczyny, która liczyła się z ryzykiem zabiegu, ale nie sądziła, że trafiła na partacza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Pawulon
+2 / 4

@Monaaaa
a nie mogla zweryfikowac jego kwalifikacji? skonsultowac sie z innym specjalista? dowiedziec sie przed zabiegiem czego zamierza uzyc i nawet wygooglac? dla chcacego nic trudnego. tu dlupia lafirynda ktora chcial blysnac i zrobic kariere w latwy sposob, zaryzykowala i nie poszlo. oczywiscie tatuazyscie naleza sie zarzuty (jezeli zrobil niezgodnie ze sztuka) ale jednak przeprowadzenie zabiegu to byla jej wlasna decyzja. robiac cokolwiek z oczami zawsze jest ryzyko i nalezy sobie przeanalziowac czy jestesmy naprawde gotowi je poedjac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panna_zuzanna_i_wanna
0 / 0

@El_Pawulon nie mogę się z Tobą zgodzić. Oczywiście dziewczyna jest głupia i to nie ulega wątpliwości ale nie zmienia to jednak faktu że idąc do specjalisty w danej dziedzinie mamy prawo oczekiwać że zna się na swoim fachu. Poddanie się operacji to też twoja decyzja a mimo to uważasz że to spoko że lekarz np. zamiast wyrostka wytnie ci nerkę? Jak ekipa budowlana stawia ci dom to też wierzysz że się nie zawali. Jak idziesz do fryzjera to też ufasz że nie obetnie ci ucha. Przykłady można by mnożyć. Tatuowanie galek ocznych to taka głupota że ja osobiście nawet nie wiedziałam że się coś takiego robi, ale jak ktoś (legalnie) to oferuje a potem partaczy sprawę to powinien ponieść konsekwencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Pawulon
0 / 0

ja sie z Toba zgadzam co do konsekwencji tatuazysty, zwyczajnie nie zgadzam sie zeby usprawiedliwiac kazda glupote i zwalniac ludzi z myslenia. im bardziej ryzykowna rzecz tym bardziej trzeba sie zastanowic. dodatkowo to ze ktos cos obiecal albo powiedzial "da sie" to nie znaczy ze rozsadnie jest go sluchac. po to czlowiek ma swoj rozum zeby go uzywac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maras78
+12 / 18

Najlepiej to iść, nasrać na strychu i zwalić winę na kota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arek20w
+5 / 15

Dla mnie chora osoba. Co do tatuatora, mógł się nie podejmować usługi albo mieć oświadczenie na piśmie o możliwych konsekwencjach. Usługa może być wykonana nienależycie i tutaj sąd może dopatrzeć się winy artysty.
A Pani z mózgiem wielkości orzeszka proponuję pozwać Popka za sugerowanie oszpecenie ciała, portale społecznościowe za propagowanie takich ludzi jak Popek i innych z dupy wziętych celebrytów. Przecież jak by w mediach nie było głośno o debilach to ludzie nie robiliby z siebie inwalidów. Z głupkami się nie dyskutuje przed głupkami należy się bronić ! (Cejrowski) Szkoda dziewczyny ale jak ktoś rozumuje w taki sposób to i tak pożytku by z niej nie było

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mustermann
+1 / 1

@arek20w
Akurat Cejrowskiemu do Popka całkiem blisko. Ten sam poziom intelektu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Klamski
+5 / 11

Sprzedali mi czekoladę, teraz nie mam zęba. Ile wytarguje w sądzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2021 o 0:03

G grzesik_w
+3 / 5

Jeśli w czekoladzie był kamień i możesz do udowodnić to sporo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
+4 / 6

Jest głupia jak but ale nie zmienia to faktu że tatuowanie zostało źle wykonane i została okaleczona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2021 o 6:41

Q Quant
+20 / 22

Debilka naśladująca znanego debila, udała się do debila, który podjął się debilnego zabiegu. Cóż za historia! Aż trudno wybrać kto jest większym debilem - laska, która chciała wytatuować sobie gałki oczne, czy koleś, który się podjął takiego zadania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
0 / 0

Lulz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mario391978
0 / 6

Selekcja naturalna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
0 / 2

Tatoatora a nie tatuarzystę? Straciła widoczność a nie wzrok? W jakim kraju ja żyję, bo to po polsku już chyba nie jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lusja
0 / 0

@odie Tatuazysta. Tak jest jeszcze bardziej po polsku. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
0 / 0

@Lusja No tak, dziwne że mi nie podkreśliło. Nigdy tego słowa chyba nie pisałem w życiu. A jeszcze bardziej po polsku będzie z polskimi znakami "ż" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2021 o 13:07

L Lusja
0 / 0

@odie Jak najbardziej, byloby, z polskimi znakami. Nie moge dziadostwa wlaczyc! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
0 / 0

@Lusja Dobrze, że jesteś świadoma, że tak jest poprawnie. Mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach niektórzy zapomnieli już o istnieniu tych liter.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lusja
0 / 0

@odie Nie zapomnieli, ale... nie chce im sie. Na "lotsapie" wszystkie wiadomosci wysylam z diakrtykami, a dostaje to, co sama tutaj (nie z wlasnej woli) produkuje. Na pytanie do ludzi dlaczego nie przytrzymaja wymaganej literki dluzej, bo przeciez to nic nie kosztuje, odpowiadaja, ze im sie nie chce. P. S. I sa to glownie faceci. Kobiety bardziej dbaja o taka estetyke wypowiedzi. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
+1 / 1

@Lusja To ja się wyłamuję, dbam o to, żeby pisać poprawnie i używać polskich znaków. Ten "tatuarzysta" mocno mnie zaskoczył. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+1 / 5

Nie ma co usprawiedliwiać tatuażysty jej głupotą. Może miała głupi pomysł, może wam (tak jak i mi) się wydaje, że to jest brzydkie i w ogóle w d*pie się poprzewracało, ale tatuażysta zawalił robotę, okaleczył ją i powinien za to odpowiadać. Jak ktoś z was pojedzie nowym samochodem do warsztatu, żeby zamontowali do tego, nowiutkiego, pięknego, wymarzonego samochodu, jakieś ładne felgi i wam w warsztacie je zniszczą to powiecie "no trudno, miałem głupią fanaberię, wybrałem zły warsztat, moja wina" i koniec tematu, czy może raczej będziecie się domagać jakiegoś odszkodowania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkProphet
-1 / 3

@nitaki Tak tylko porównanie już słabe... wymiana felg/ich montaż jest rzeczą normalną i powodów jest masa chociażby zmiana stylu. Tutaj dziewucha na własne życzenie się oszpeciła i uszkodziła... Każdy tatuaż jak i jakakolwiek ingerencja w ciało wiąże się z ryzykiem, właśnie na to ryzyko wdepnęła. Już prędzej zgodzę się z przedmówca komentarza o czekoladzie i straconym zębie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wertyko
+6 / 6

@DarkProphet
Tu się kolego nie zgodzę. Bo ja podejmując się zabiegów, również ponoszę odpowiedzialność za wykonanie. I najważniejsza sprawa: jest dopuszczalne ryzyko i sztuka. Jeśli wykonałem wszystko zgodnie ze sztuką i niestety, pojawiły się powikłania, to nie ma o czym gadać. Dla przykładu, powikłaniem reanimacji, praktycznie niemożliwym do uniknięcia jest połamanie żeber. Ale jest wykonano wszystko zgodnie ze sztuką, to nikt mi wyroku nie przybije.

A to, że dziewczyna miała głupią fanaberię, to nie znaczy, że można odwalić fuszerkę i kogoś okaleczyć. To samo w przypadku tatuażu na np. ramieniu. Jak ktoś spartaczy robotę i dostanę zakażenia, to będzie to jego wina, a nie moja, bo to fanaberia.

Ale sprawę niech podsumuje biegły w sądzie, bo ja się na tatuowaniu w ogóle nie znam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+2 / 2

@Wertyko Masz rację, że nie ma co się licytować kto jest głupszy w tej historii. Jednak jej linią obrony jest informacja ze strony tatuatora, że zabieg jest całkowicie bezpieczny. Więc jeśli nie ma on stosownego papieru podpisanego przez dziewczynę przed zabiegiem potwierdzającego, że dziewczyna została poinformowana o ryzyku to koleś jest w tarapatach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@DarkProphet "utaj dziewucha na własne życzenie się oszpeciła i uszkodziła" taaaak, weszła do pokoju i powiedziała mu "a teraz mnie okalecz, na zawsze". To i to zmiana stylu i nic Ci do tego.

"Każdy tatuaż jak i jakakolwiek ingerencja w ciało wiąże się z ryzykiem, właśnie na to ryzyko wdepnęła." wymiana felg też, a mimo to skoro warsztat zawalił sprawę, to powinien za to zapłacić, tak też tutaj tatuażysta powinien za to odpowiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszko_Rymbaba
+1 / 1

@nitaki
W ogóle wydaje mi się, że krytykowanie za życiowe decyzji wynika u większości komentujących z własnego konformizmu. Zaryzykuję twierdzenie, że większość twierdzących "sama jest sobie winna" to przegrywy, które w życiu nie zrobiłyby niczego, co choć trochę byłoby niezgodne z normą i tak, jak nie tatuowali gałek ocznych (ja też tego nie chciałbym z przyczyn choćby estetycznych), tak nie polecieliby na lotni, czy chodzili po jaskiniach dla zwykłego kaprysu. Co jednak może zrobić zalękniony typ, aby poczuć się lepiej? Ano może powyzywać tych, którzy zrobili coś nietypowego. Dziewczyna miała prawo dostać to, za co zapłaciła a zapłaciła za tatuaż a nie za ślepotę. Jeśli było ryzyko to tatuażysta miał obowiązek ją poinformować, ale jeśli robotę spieprzył a się podjął to zgodnie z KC odpowiada za wszystko karnie a do tego całym swoim majątkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2021 o 21:31

N nitaki
0 / 0

@Paszko_Rymbaba coś w tym jest; nigdy tak o tym nie myślałem, raczej obstawiałem, że to kwestia braku zrozumienia, nierozwiniętej empatii czy coś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
+1 / 1

Jesli chodzi o samochody.
To mam inne, myślę że celniejsze porównanie.
Karta katalogowa mówi że droga hamowania z prędkości 100km/h wynosi 120m.
Teraz 80m przed betonowym murem rysujemy kreskę.
Rozpędzamy auto do 100km/h, jak najeżdżamy na kreskę to hamulec do podłogi.
A potem dziwimy się że nie wyszło.

Jej pomysł nie był zwyczajnie głupi. To był kretynizm pierwszej wody. Wynikający z niewiedzy i parcia na szkło.

Każdy kto zdecyduje się na coś tak kretyńskiego, zasługuje na wszystko co mu się przydarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
0 / 0

Robiłem różne rzeczy 'niezgodne z normą'. Niektóre niebezpieczne. Tyle tylko ze do niebezpiecznych rzeczy trzeba się przygotować. Poczytać, poćwiczyć, sprawdzić statystyki, znaleźć słabe punkty - generalnie się orientować w temacie.

Nauczyciele w szkole mieli takie powiedzenie - a jak ci stasiek powie żebyć przez okno skoczył , to skoczysz? No i ona właśnie skoczyła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@Paszko_Rymbaba Postawa tej dziewczyny przypomina podejście typu "Zróbmy coś głupiego, co może pójść nie tak?" No i poszło nie tak. Teraz jest kaleką i żadne odszkodowania tego nie zmienią, płacz w mediach też nie. Dzięki temu tatuażowi chciała być sławna, to się jej akurat udało, ale nie wygląda na szczęśliwą mimo spełnienia marzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Pawulon
+1 / 1

@nitaki
jak pojedziesz ferarri do "pana zdzisia" na wies na warsztat i poprosisz zeby Ci przerobil silnik na siano albo zalozyl opony od traktora a on powie ze sie da to tak - sam jestes sobie winien ze potem z auta zostanie sieczka :) ciekawe czy byla tam jakas umowa, zgoda, paragon? cokolwiek? w powaznymi tematami sie idzie do powaznych ludzi a nie do byle kogo. naturalna selekcja, szkoda ze jak oslepnie to bedziemy musieli ja utrzymywac. teraz media powinny to naglasniac, moze debile czegos sie naucza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@Kotek_psotek ale to nie usprawiedliwia tatuażysty. Porównanie jest nie trafne, bo koleś, który robił tatuaż raczej jej nie powiedział, że "to cię oślepi" co by się przekładało na Twoje "120m mówi producent, rysujemy linię 80m od muru", tylko powiedział, że to jest ok, pod kontrolą i w ogóle, czyli według Twojego porównania linię namalowana w odległości >120m.

@Kotek_psotek "Nauczyciele w szkole mieli takie powiedzenie - a jak ci stasiek powie żebyć przez okno skoczył , to skoczysz? No i ona właśnie skoczyła." to chyba nadal nie rozumiesz o co nauczycielom chodziło.
Jeżeli idę na zabieg czegokolwiek i za to płacę, to mam prawo oczekiwać, że wszystko będzie ok, a jak nie to mam prawo oczekiwać rekompensaty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@El_Pawulon to nie zmienia faktu, że masz prawo oczekiwać odszkodowania od pana zdzisia. Po to takie warsztaty i salony z tatuażami mają ubezpieczenia OC, żeby w takich sytuacjach nie pójść z torbami.
I to, że poszedłem do pana zdzisia z ferrari, co było głupie, nie przeczę, ale to nie umniejsza jego partactwa i mam prawo domagać się odszkodowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
+1 / 1

@nitaki Nie. Jest coś takiego jak zdrowy rozsądek. Przeciętnie rozgarnięty człowiek wie że oko jest wrażliwe. Paproch wystarczy żeby bolało jak cholera. Rodzice przestrzegają nawet przed łyżeczką w kubku. Nauczyciele zwracają uwagę żeby nie rzucać w ludzi bo można oko wybić.
Żaden lekarz nie chce się podjąć wykonania tatuażu na oku. (choć są tatuaże robione przez lekarzy).

Generalnie wystarczy troche pomyśleć i dla przeciętnie myślącego człowieka jasne jest że nie ma czegoś takiego jak bezpieczny tatuaż na oku. Są tylko takie które "się udały".

Cokolwiek robisz w swoim życiu. Czy kupujesz auto, czy skaczesz ze spadochronem, czy bierzesz kredyt - to w twoim interesie jest się dowiedziec jakie mogą być konsekwencje in minus.

Podejście "idę na zabieg i wymagam bo płacę" to niestety życzeniowe myślenie osób które nie musiały zbytnio odpowiadać same za siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@Kotek_psotek nigdzie nie twierdzę, że postąpiła słusznie, tylko mówię, że ma prawo domagać się odszkodowania. Chcielibyście jej odebrać prawo do reklamacji, tylko dlatego, że uważacie "aa dobrze jej tak, za głupotę się płaci". A ja mówię: Nie. To tak nie działa. Jako konsument ma prawo reklamować źle wykonaną usługę, a szkalowanie jej za to, że chce skorzystać ze swojego prawa jest żałosne.

"Cokolwiek robisz w swoim życiu. Czy kupujesz auto, czy skaczesz ze spadochronem, czy bierzesz kredyt - to w twoim interesie jest się dowiedziec jakie mogą być konsekwencje in minus." ale nie tylko Ty podejmujesz ryzyko, osoba która Cię przy tym obsługuje też je podejmuje, jeżeli to ją przerasta, to nie powinna wykonywać danej usługi i nie zarabiać na niej. Jak skoczysz ze spadochronu i się on nie otworzy, bo ktoś kto Cię obsługuje(bo można sobie wykupić lot, osprzęt itd) źle go złożył, to firma/ta osoba za to też odpowiada i masz prawo do odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu, a rodzina za ewentualną śmierć.

Ponadto kiedy się zgłosiła do niego, że coś jest nie tak, to ją uspokoił i powiedział, że to normalne, tak może być i żeby se robiła okłady. Błagam, koleś jest tak samo winny jak i ona, tylko ona już za głupotę zapłaciła stratą wzroku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 maja 2021 o 14:40

E El_Pawulon
+1 / 1

@nitaki
czywiscie ze masz, ja nie neguje odpowiedzialnosci tatuazysty za zle wykonana prace. zwyczajnie podnosze reke i zaznaczam fakt ze nie nalezy "klienta" zwalniac z odpowiedzialnosci za swoje decyzje. ludzie maja mozg i nalezy go uzywac. czy jakiekolwiek odszkodowanie zwroci jej wzrok? moze i bedzie slepa i ustawione ale ja jednak wolal bym widziec a na zycie zarobie sobie sam. dlatego powtorze znow: mozgu nalezy uzywac, konsekwencje swoich dzialan nalezy przewidywac - a nie jak to teraz modne zwalac wine zawsze na caly swiat a nigdy nie widziec u siebie, bo wzrok straci ona, a nie caly swiat!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+1 / 1

@El_Pawulon a to tak, jak najbardziej. Widocznie musiałem Cię źle zrozumieć, jak tak to przepraszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T ToTutaj
+1 / 3

Idiotka, ani trochę mi jej nie szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar izka8520
+2 / 2

żaden prawdziwy tatuator nie powie "to całkiem bezpieczne", chyba nawet przy zwykłym tatuażu na skórze informują że może widać się zakażenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2021 o 19:23

avatar krzysio6666
+3 / 5

Nie chcę kopać leżącego ale jak można z własnej woli kazać sobie grzebać w oku i lać tam atrament? To co ją spotkało nie jest fajne ale sama tego chciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arthrawn76
+2 / 2

tak samo jak ten chłopak, co sobie twarz pociął...ten kogo będzie skarżyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+8 / 8

O ile rozumiem pozwanie tatuatora, bo spieprzył robotę, o tyle nie rozumiem zbiórki na nią. Złamanego grosza bym nie dała na tę kretynkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BioNano
+4 / 4

Już pomijając kto co lubi i całą tę niechęć do popka to baba ma rację, skoro zabieg miał być wykonany prawidłowo i bez komplikacji a straciła wzrok pomimo zapewnień fachowca to ma prawo się sadzić.
A to że baba jest durna i tytułuje oczy to już nie nasza sprawa..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-4 / 4

Kolejnym pozew trafi do rodziców, iż nie raczyli dziewczęcia w mózg myślący wyposażyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
+1 / 1

czego za własną głupote ma płacić ktoś inny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancz79
+3 / 3

@pafcio80 bo ją okłamał że ma właściwe umiejętności i kwalifikacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zambimaru31
0 / 2

Popek też ma pogorszony wzrok. Swoją drogą pierwszy raz o niej słyszę. O tym szczurze co sobie ryj pociął to słyszałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W weronisia1651
-1 / 3

I pomyslec ze to tacy ludzie beda pracowac na nasze emerytury

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maryjuszpitagoras
0 / 0

Bardzo proszę w takim razie od Pana, od Pana, od Pani... płacić podatki, aby otrzymała rentę bo to nieszczęścliwy zbieg okoliczności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Monaaaa
+1 / 1

@maryjuszpitagoras
Nie nieszczęśliwy zbieg okoliczności, tylko oszust, który podawał się za specjalistę, użył niewłaściwych narzędzi i techniki, okłamał i okaleczył kilka osób, nie tylko ją, w celu wzbogacenia się.
Gdyby ta dziewczyna miała powikłania po zabiegu związane z normalnym ryzykiem przy nim występującym, rozumiałabym te komentarze, ale tak?
O ile mi wiadomo. Ona wcale nie jest fanką Popka i nie on był inspiracją. Została nazwana fanką Popka, bo zrobiła sobie taki sam zabieg estetyczny, a to określenie widzę ma wpływ na jej ocenę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+1 / 1

Można się z niej śmiać, że głupia, najpewniej tak w istocie jest, ale weźcie pod uwagę, że tatuowanie gałek ocznych jest bardziej ryzykowne niż nie jedna operacja chirurgiczna, a nie bez powodu operacji nie przeprowadza byle laik po kursie lub samouk. Jak dla mnie taki rodzaj tatuażu powinien być zabroniony w ogóle, zwłaszcza, że nikt nie weryfikuje na ile zdrowa i pełnosprawna umysłowo jest osobą, która po niego przychodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
0 / 0

szkoda mlodej dziewczyny ale chyba wszyscy mają podobne zdanie na jej temat. Popek to debil a jego naśladowcy to jeszcze większe dekle. cięcie twarzy? tatuowanie oczu? trzeba mieć niezłe siano w głowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V virescens
-1 / 1

Ma czego chciała. Jest sławna .... a to że swojej głupoty to już szczegół.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
0 / 0

@virescens
Tzn. czego chciała??? Stracić wzrok?
Specjalista zapewniał ją przecież, że to rutynowy zabieg i nie ma żadnego ryzyka; lekarz też nie potrzebny wystarczą kropelki do oczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
-1 / 1

@BrickOfTheWall Nie ma czegoś takiego jak bezpieczny tatuaż na oku. Nie ma czegoś takiego jak specjalista od tatuaży. Są kolesie którzy korzystają z ludzkiej naiwności i chęci przyciągnia uwagi.
Są też idioci którzy decydują się na takie zabiegi całkowicie bezmyślnie. Bo ktoś im powiedział że "to całkiem bezpieczne".

Jakich czasów dożyliśmy skoro z głupoty robi się cnotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@Kotek_psotek "Są kolesie którzy korzystają z ludzkiej naiwności i chęci przyciągnia uwagi." i trzeba ich karać.
Nikt nie robi z głupoty cnotę, tylko normalni ludzie uważają, że za spieprzenie usługi trzeba zapłacić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zgrr
0 / 0

Mądry Polak po szkodzie - zawsze aktualne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+1 / 1

No to teraz wiecie dlaczego przed każdym zabiegiem dają do podpisania cyrograf, że po zapoznaniu ze wszelkimi potencjalnymi skutkami ubocznymi akceptujecie ryzyko i dobrowolnie wyrażacie zgodę na zabieg.

Tatuażysta olał kwity - no to ma na karku prawnicze sępy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dilbercik
0 / 0

Przepraszam ale nie wieszajcie psów na dziewczynie. Dziewczyna ma zaburzenia ze spektrum autyzmu. o wielu rzeczach nie powinna sama decydować. Jakoś nie wierzę że pan "tatuarzysta" nie zauważył tego... raczej dla niego wazna była wyłącznie kasa za zabieg i tyle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
0 / 0

@dilbercik "ma zaburzenia ze spektrum autyzmu" zdanie wytrych na wytłuaczenie każdej głupoty. Albo ktoś jest ubezwłasnowolniony i wszędzie chodzi z opiekunem, albo nie jest i moze wpadać na tekie pomysły jak ta laska.
Tatuażysta nie jest lekarzem więc niby jakby miał rozpoznać 'spektrum autyzmu" jeżeli takie testy trwają po kilkanaście godzin?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
0 / 0

Infromacja dla misiów którzy popierają jej głupotę.

- Nie ma czegoś takiego jak bezpieczny tatuaż zrobiony przez tatuażystę.
- Są bezpieczne tatuaże ( o niskim ryzyku powikłań) wykonane przez lekarzy
- Tylko lekarze używają certyfikowanych środków
- Żaden tatuażysta poza tym że napisze na swojej stronie "bezpieczne i certyfikowane barwniki" nie używa takowych. Rozpytałem po kilkunastu pracowniach i w żaden nie byli w stanie przedatawić nawet pełnej dokumentacji technicznej, nie mówiąc już o dopuszczeniu środków do iniekcji.
- Ryzyko powikłań przy tatuażu na skórze, nie obujmującego śluzówki ani gałek ocznych wynosi 20 % (ocenianio 144 tysiące wykonanych tatuaży)
- Ryzyko powikłań ciężkich (wiążące się z amputacją fragmentu skóry i ostrym stanem zapalnym -3%)
- Ryzyko powikłań skrajnie ciężkich w tym rak - 0.5%. Tak, jedna na dwieście osób dostanie raka od tego co sobie wstrzyknęła.
- Ryzyko powikłań przy tauowaniu oka lub błony śluzowej - 60% (35 tysięcy przebadanych przypadków)

Poprzednie badania statystyczne zakończyly się na początkiu 2018. Druga tura miała się kończyć w tym roku, ale zawieszono jej wykonanie ze względu na covid.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@Kotek_psotek informacja dla Ciebie, nikt nie popiera jej głupoty, kompletnie nie rozumiesz problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
0 / 0

@nitaki Moja interpretacja jest prosta. Gość jej obiecał gruszki na wierzbie a ona uwierzyła.

Laska miała ciśnienie na szkło, zdecydowała się na niebezpieczny zabieg z głupoty. Klient płaci, klient wymaga.
Jak się wysypało to teraz będzie cisnąć po gościu bo ją oszukał.

O tyle jest to ciekawe że jakoś sprawy sądowej nie ma, za to w mediach laska się systematycznie pojawia i przedstawia swoją wersję. Od zdarzenia minęło 5 lat. I pozwy nadal są tylko zapowiadane.

Przy okazji rusza internetowa zbiórka na leczenie.




Odpowiedz Komentuj obrazkiem