Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1022 1045
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B Bihar
+6 / 24

@Fragglesik z całym szacunkiem, ale bełkot to wypuściłeś ty. Mógłbyś się postarać i napisać to jakoś ładniej, bo nie idzie zrozumieć o co ci chodzi.
A tak, można zinterpretować te twoje wypociny, że pisałeś w emocjach, bo ktoś twojego Jareczka obraził.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+16 / 18

@Fragglesik pieprzysz nie mniej niż autor demota. A niby co PiS zrealizował ze swoich obietnic? 500+ mieli sfinansować z majątków "mafii VAT" - możesz mi powiedzieć gdzie oni siedzą? No nigdzie. To było od początku nierealne - cały program to oszustwo. Przekop mierzei ok obiecali i będzie. Bo nas na to rzekomo stać, tak mówili szumnie i w świetle jupiterów. To czemu jest na kredyt? Znów jawne oszustwo. Obiecywali nie podnosić podatków - wprowadzili ponad 40 nowych. A teraz ogłosili skrajną podwyżkę. Powiedzieli, że będzie ta podwyżka, no ok, ale dla bogatych. Podnoszą podatki ludziom zarabiającym mniej niż średnia w tym unijnym grajdole i nazywają ich "bogatymi". Kur, muszę kumplowi co robi na kasie w aldiku w Niemczech powiedzieć, że Kaczor ogłosił go bogaczem! On nie wie że bogaty jest na pewno, a właśnie się stał.

Bez jaj, ale oni faktycznie powinni zrobić tylko jedno - Przeproście i Spie..... bo NIC nie zrealizowali. Tylko programy socjalne, ale w drodze kradzieży (dodruk dodruk dodruk). Jak to było? "Wystarczy nie kraść"? A kradną najwięcej ze wszystkich rządów od 89 roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2021 o 21:21

avatar Fragglesik
-4 / 10

@Syphar "500+ mieli sfinansować z majątków "mafii VAT" - możesz mi powiedzieć gdzie oni siedzą?" - Nie prawda. 500+ mieli finansować z "pieniędzy jakie traci budżet na przekrętach mafii watowskich i mafii paliwowej", a nie z pieniędzy mafiozów. Z resztą, jakbyś pamiętał, to już kilka razy policja łapała tych, co omijali wat, ostatnio w tym tygodniu - papierosiarzy. Ale regularnie jest podawana informacja o zatrzymaniu kolejnych. "Bo nas na to rzekomo stać" - Nie kojarzę takich wypowiedzi, kojarzę "bo nie będziemy musieli pytać Rosji" i "bo to ruszy turystykę w regionie i odblokuje Elbląg i przedsiębiorczość w tym regionie i odciąży Gdańsk z mniejszych jednostek". Nie wiem jaka to "skrajna podwyżka" została ostatnio ogłoszona. Mówisz, że skrajna, więc co najmniej pewno z 30%. Jakaż to i za co? "Podnoszą podatki ludziom zarabiającym mniej niż średnia w tym unijnym grajdole i nazywają ich "bogatymi" - przecież właśnie podnieśli drugi próg podatkowy z 80.0000 do 120.000, czyli na drugi próg podatkowy łapie się WIĘCEJ ludzi niż przedtem, bo następny (wyższy) był od 6667, a teraz jest od 10.001 to jest ta podwyżka dla bogaczy? Czy to, że ludzie zarabiający do 10.000 miesięcznie spadną z trzeciego progu i wpiszą się do drugiego to jest dbanie o "patoli i biedaków"? Reszta - najpierw mi opowiadasz o przekopie (a zrobili trzy - w tym dwa tunele), zapominasz o grzebaniu w sądach, o 500+ i całej masie innych, a potem "nic nie zrobili" i dodajesz "tylko socjal". - przecież socjal TO BYŁY ICH GŁÓWNE HASAŁA. zrobili główne założenia swojego programu, nie możesz więc powiedzieć, że "nic nie zrobili". "A kradną najwięcej ze wszystkich rządów od 89 roku." - pokaż mi fortuny posłów pis takie jak Gudzowaty czy Kulczyk, to się zgodzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-5 / 7

@Bihar Jak nie rozumiesz o co chodzi, to znajdź sobie kogoś mądrzejszego, kto Ci przetłumaczy na Twój poziom. A jakbyś ze zrozumieniem przeczytał tego demota, to chwali on Kaczyńskiego i PiS znacznie bardziej niż moja wypowiedź, zacytują Ci mój ulubiony kwiatek "PiS to mistrzowie skuteczności....to co mówią, realizują z podstawową konsekwencją". ja bym w życiu czegoś takiego o PiS nie powiedział....:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+5 / 7

@Fragglesik Pamiętam. I jakoś tego finansowania nie znaleziono. Skończyło się tym, że jest 500+, ale na kredyt, jak twierdzi Morawiecki. Port w Elblągu to akurat idiotyzm ekonomiczny, przekop Mierzei, budowa portu, budowa infrastruktury - jak faktycznie potrzeba drugiego portu w Polsce, to Szczecin ma. Gotowy. Podłączony do sieci dróg ekspresowych i autostrad. Wystarczy pogłębić tor wodny na Zalewie. Dużo taniej, jeśli rzeczywiście Polska potrzebuje drugiego portu - to proszę bardzo. Skrajna podwyżka polega na uniemożliwieniu odliczania od podatku składki zdrowotnej. Tak, całość tego podniesienia progu zostanie pożarta. Już przy około 6 tys netto per saldo człowiek zapłaci więcej niż obecnie. W wypadku osoby zarabiającej jakieś względnie normalne pieniądze, czyli tam te 12 tysi - wychodzą liczby sięgające tych 20%. I akruat o "patoli i biedaków" trzeba dbać, żeby przestali tymi "patolami i biedakami" być, problem w tym, że rozdawanie im pieniędzy do tego nie prowadzi.

" "A kradną najwięcej ze wszystkich rządów od 89 roku." - pokaż mi fortuny posłów pis takie jak Gudzowaty czy Kulczyk, to się zgodzę."

A Tobie się wydaje, że każdy złodziej kradnie dla siebie? Jak kradnie dla kogoś to już nie jest złodziejem? 40 nowych "opłat" bo podatkami tego nie nazywają, zwiększenie obciążeń przez likwidację odliczenia "składki zdrowotnej" i zamianę składki na podatek (składka to była - jak była kwotowa. Teraz ma być % od dochodu dla wszystkich - czyli de facto podwyżka dochodowego), rąbią znacznie mocniej niż jakikolwiek inny rząd a i tak im mało i dowalili podatek inflacyjny (tak, inflacja JEST podatkiem) na absurdalnym poziomie (tak, pewnie zaraz będziesz mi tu wyskakiwał ze wskaźnikiem CPI podawanym przez GUS - daruj sobie, chyba,że urealnią koszyk). Kradną niewyobrażalne ilości i przeznaczają to nie na własne fortuny, ale na transfery socjalne. Serio, mnie, okradanemu, to nie robi różnicy na co. Zbliżają się do PRL powoli, bo przejmują hotele, które sami doprowadzili do bankructwa, za pieniądze wydrukowane w poczet inflacji.

Próg podatkowy podniosą, łaskawcy. Fajnie. Teraz będę w drugim progu i zapłacę tylko 15% więcej niż do tej pory w trzecim. Genialna obniżka! Nie, jednak nie. Pozostanę poza granicą z robotą, a w Polsce to ja tylko mieszkam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2021 o 13:22

A konto usunięte
-2 / 2

@Syphar Co się tyczy podatków to PiS wprowadza te same podatki które od dawna funkcjonują w krajach zachodniej europy. Gdyby przy władzy było PO/PSL/SLD czy inne gówno lewicowe to tak czy siak sami wprowadzili by te podatki. No ale mamy lewicowy PiS. Mam tylko nadzieję, że w całym tym burdelu Zandberg ze swoją partią nie dostanie się do rządu w nastepnych wyborach, a przy najmniej nie zdobędzie na tyle dużego poparcia które pozwoliło by mu utworzyć większość i podnieść wszystkie wprowadzone podatki to znacznie większych poziomów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T talen73
+9 / 17

Długo i na temat. Niestety sama prawda..... Zwracam uwagę na radę dla "ludzi opozycji" ( ja nie mam wątpliwości czy mają jeszcze jakieś ideały) - "spi.......jcie".
Może w końcu pojawi się ktoś z pomysłem, planem i wiarą w Polskę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+10 / 14

@Mizantropix raczej nie na watykańskim, oni KK wykorzystują ale Watykanu chyba nie do końca słuchają, a wręcz bym powiedział, że scenariusz Henryka VIII jest prawdopodobny gdyby papież okazał się "szaleńcem".
@talen73 już gdzieś wcześniej przytoczyłem cytat z Potopu, który też tu w sumie pasuje oni wszyscy traktują Polskę jak sukno z którego każdy chce wyrwać dla siebie jak największy kawałek. Póki co brakuję na opozycji człowieka właśnie z wizją Polski dokładnie tak jak opisał to Walter Chełstowski. Nie jest problemem PiS ani ludzie na niego glusujecy (z 30mln głosuje 45% z tych 45% 30% na PiS) problemem jest indolencje opozycji która nie potrafi zagospodarować całej reszty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+10 / 12

Kwintesencja problemu.
Nie znoszę PiS i ich chorej ideologi, ale co by nie powiedzieć ma jakaś w miarę jednolitą linie retoryczna i jasno wyrażone i wyklarowane poglądy .

Opozycja od czasu zniknięcia Tuska to kastraci. Zwłaszcza Schetyna. Zero poglądów zero programu i jedyne co mówią a bo PiS to, a bo PiS tamto. Tak jak bym nie wiedział. Czekam na ofertę jaka ma być ta polska. Co proponujecie by rozwiązać problemy kraju i jakie problemy kraju widzicie I najwazniejsze jak chcecie pomóc przeciętnemu obywatelowi. Odnoszę wrażenie że opozycja nie che pomóc obywatelom by żyło im się lepiej jak , jak zmniejszyć obciążenia podatkowe by ludziom zostawało więcej w kieszeni lub wspomóc ludzi I nie koniecznie bonusami finanowymi ale np łatwymi prostymi rozwiązaniami prawnymi i likwidacja zbędnej biurokracji i procedur cy opłat urzędniczych. Chcę znać opinię opozycji w sprawach światopoglądowych ostatnio wałkowanych. A tu nic nikt na wprost nie powie jednym wspólnym chórem. Tak/nie zalegalizujemy związki partnerskie, tak/nie zalegalizujemy aborcję do 12czy 14 tygodnia na żądanie , tak/nie chcemy wycofania religii ze szkół. tak/nie chcemy laicyzacji państwa, tak/nie trzeba powołać niezalezną komisję do spraw pedofili w kościele i zarekwirować dokumentację z kurii .

Odnoszę wrażenie że opozycja współpracuje w ten sposób z pis i ta sytuacja jaka teraz jest im odpowiada i taka może zostać .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DominikZi
+3 / 5

Ok, wygrywa jakaś partia opozycyjna, jakaś Platforma Lewicy Ludowej czy coś. I co będzie?

1. Czy cofną nałożone podatki, czy stwierdzą, że Polska w ruinie i trzeba płacić za błędy PiS?
2. Czy na miejsce rodzin i znajomych PiS zatrudnią odpowiednich ludzi, czy będą mówić, że ich znajomi są lepsi niż znajomi poprzedniej partii?
3. Czy zlikwidują setki tysięcy bezsensownych stanowisk państwowych, czy będą tłumaczyć, że nie możemy sobie pozwolić na nagły skok bezrobocia?
4. Czy doprowadzą do normalnej wysokości stóp procentowych, czy stwierdzą, że za dużo ludzi ma kredyty na mieszkania i nie chcemy powtórki z frankowiczów?
5. Czy zlikwidują socjal, czy jednak będą się bali przegrania kolejnych wyborów?
6. Czy uproszczą przepisy podatkowe, czy dalej będzie dowolność w interpretacji przez urzędników?
7. Czy powstrzymają rozwałkę sądów, czy po prostu wcisną tam swoich ludzi i powiedzą, że PiS też tak robił?
8. Czy będą podejmować decyzje zgodne z naszym interesem, czy dalej będą ślepo posłuszni innym krajom (chociaż zmieni się posłuszeństwo wobec USA na Francję i Niemcy)?
9. Czy policja przestanie być milicją, czy po prostu będzie bić "tych drugich"?
10. Czy każdy będzie miał swobodę wyznawania poglądów, czy tylko tacy, którzy się zgadzają z linią partii?
11. Czy liderzy partii przyznają, że Sienkiewicz i Schetyna łamali prawo, gdy wysyłali prowokatorów z ABW na marsze niepodległości (taśmy od Sowy, pozdrawiam)?
12. Czy przestaną bezprawnie zamykać biznesy ludziom, czy stwierdzą "na całym świecie tak robią, jest pandemia"?
13. Czy odpolitycznią TVP, czy po prostu będzie nadawanie na drugą stronę?

Niestety, nie widzę szans na znaczącą poprawę. Ot, po prostu trochę mniej się będą kłócić z UE, policja zacznie bić ludzi na Marszu Niepodległości zamiast na Dniu Kobiet, w TV będą trochę milsze twarze. W skrócie - to samo gówno, ale ze słodką posypką.

Polecam zainteresować się Partią Możemy, mimo poparcia poniżej 1% to nie widzę sensownej alternatywy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichy_desperat
+4 / 6

@DominikZi
Brawo, popieram takie inicjatywy w 100%. Na szybko przeczytałem co Wasza partia proponuję i muszę przyznać, że to trochę ostudziło mój entuzjazm. Nie sądziłem, że kiedyś powiem coś takiego ale przeginacie w drugą stronę - trochę pachnie mi to anarchizmem. Generalnie pomysły bardzo dobre tylko trzeba je trochę złagodzić i będzie super

"Żądamy zniesienia ustawowych zakazów picia alkoholu i palenia tytoniu w określonych miejscach."
A co z wolnością osób nie palących i dzieci?

"Opowiadamy się też za liberalizacją prawa regulującego posiadanie środków obrony koniecznej."
Tiaa, już widzę te stosy trupów. Może warto się uczyć na przykładzie USA, że luzowanie dostępu do broni nie jest dobrym pomysłem. Jednej osobie uda się dzięki temu uniknąć napaści czy rabunku ale setki osób przez przypadek same się postrzelą, dzieci zaczną przynosić broń do szkoły, itp.

"Uważamy, żenarkomania toproblemzdrowotny i społeczny, anie kryminalny,dlatego opowiadamy
się za zniesieniem przepisów umożliwiających karanie konsumentów narkotyków. Jednocześnie
postulujemy pełną legalizację marihuany oraz jej przetworów"
Serio? Zaczynacie reformę kraju od legalizacji narkotyków? A jak odróżnisz konsumenta od dilera? Jeżeli jakaś ilość będzie dozwolona to diler też nie będzie tej granicy przekraczał. Albo legalizujesz całkowicie albo zakazujesz. Osobiście wolałbym, żeby moje dzieci nie mogły kupować heroiny w sklepie.

"Będziemy walczyć o zniesienie przepisów ograniczających wolność słowa, takich jak
karalność znieważenia konstytucyjnego organu RP lub Prezydenta RP, obrazy uczuć religijnych,
„nawoływania do nienawiści”. Uważamy również, że przepisy umożliwiające organom władzy
zakazywanie lub rozwiązywanie zgromadzeń publicznych powinny być zniesione."
O ile obrazę uczuć religijnych faktycznie przydałoby się usunąć to reszta przy poprawnie działającej administracji państwowej jest już jak najbardziej wskazana. Chociaż o ochronie prezydenta i organów państwowych można by jeszcze dyskutować. Co do pełnej wolności zgromadzeń. Wyobraź sobie, że nasi faszyści (czyt. prawicowe młodzieżówki) organizują zgromadzenie w tym samym terminie co parada równości - jak jednej z nich tego nie zabronisz i nie każesz wybrać innego terminu to urządzisz zwykłą publiczną rzeźnie na ulicy.


Tak na koniec, poprawcie swoją stronę lub przenieście na szybszy serwer bo strasznie wolno działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2021 o 12:40

D DominikZi
0 / 0

Ja jestem wyborcą, nie mam z nimi za dużo wspólnego (poza liberalnym podejściem do świata).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
0 / 0

@DominikZi czarno-żółte, libertariańskie barwy, idee w sumie też, no ładnie to brzmi. Zagłosowałbym, jeśli będą kandydować. A czy będą? Wątpię. Te środowiska są skrajnie niezdolne do wygenerowania jednolitej partii. To kolejna, po PL, propozycja Sierpa. Problem w tym, że Sierpiński ideowo będąc oczywiście poprawny, jest niezdolny do budowy struktur partii politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2021 o 15:47

C cichy_desperat
0 / 0

@DominikZi
Ok, wybacz, pomyliłem się. A skoro lubisz takie partie to pewnie partia Libertarianie też Cię zainteresuje. Jak znasz jeszcze jakieś to podaj. Dzięki temu będzie w czym wybierać przy urnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@cichy_desperat A kto powiedział, że narkotyki będą dostępne w sklepie jak lody? Na używki trzeba mieć ukończone 18 lat - wątpię żeby z heroiną czy maryśką postąpili inaczej. Co do poluzowania dostępu do broni to w pełni popieram. W końcu ludzie mogli by się zebrać w kupę i wyprowadzić tych cholernych klaunów z wiejskiej albo o własnych siłach albo w workach... Co do nazywania całej prawicy faszystami to też przesadzasz, bo faszyści są tak samo po lewej stronie jak i po prawej. Przykładem jest chociażby antifa która to jest lewicowa, twierdzi, że jest anty faszystowska, a tak na prawdę jest to książkowy przykład tego czym jest faszyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
+3 / 7

niestety 100% prawdy, a dalej ciemność widzę...ciemność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fumanchu
-2 / 2

Dołożą ludziom zarabiającym powyżej 5,5 - 6 tys. Mam mniej bez szans podwyżki już więc co mnie to ? I ilu ludzi takich jest. A farmazony o przywilejach lbtqwerty to możecie sobie wsadzić, gdzieś tam w Arabii Saudyjskiej powalczyć o to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
-1 / 1

Ciekawa mieszanka prawidłowej diagnozy działań PiSu z naiwnymi mrzonkami dotyczącymi opozycji. W polityce nie ma żadnych ideałów - jest skuteczność. Jednak do skuteczności potrzebne są odpowiednio kompetentne kadry oraz przede wszystkim charyzmatyczne przywództwo. Z PiSem da się wygrać, nawet w obietnicach rozdawnictwa da się ich przebić. Problem w tym, że PiS ma przywódcę z prawdziwego zdarzenia, a opozycja nie. O Kaczyńskim można mówić różne rzeczy, można go nawet nienawidzić, ale nikt nie zaprzeczy, że trzyma on za mordę cały obóz rządzący - mocno i skutecznie. Po stronie opozycji nikt nawet nie zbliża się do takiej skuteczności w zwieraniu szeregów własnej partii. Schetyna był pociesznym Grzesiem, który czasem coś tam był w stanie wymyślić, ale nikt go nie słuchał. Z Budką jest jeszcze gorzej, bo tego nie tylko nikt nie słucha, ale w dodatku jest strategicznym analfabetą. Kto zostaje? SLD ma starego cwaniaka i wyjadacza Czarzastego, ale po wieloletniej nieobecności w Sejmie, lewicowcy jeszcze długo będą lizać rany. Nowoczesna to partia jednorazowego użytku, której czas skończył się szybciej niż zaczął. PSL to łowcy stołków, którzy wszystko mają w dupie i wejdą w koalicję z partią pedofilów jeżeli tylko im się to opłaci. I tyle. Z PiSem da się wygrać, tylko nie ma komu. Nie z powodu braku ideałów, bo polityk z ideałami kończy karierę na szczeblu gminy. Nie ma komu, bo politycy to banda, którą ktoś musi trzymać za mordy, aby jako banda byli skuteczni. Banda rządzących jest trzymana za mordy, a banda opozycyjna nie i to jest jedyny powód, dla którego PiS wygra kolejne wybory. JEDYNY.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+1 / 1

Ja tylko zwrócę uwagę na plucie na temat dotrzymywania obietnic - co Ryży mówił w jednym ze swoich spotów wyborczych? Ano mówił "Już niedługo Polacy będą wracać z emigracji, bo praca w Polsce zacznie się opłacać" - Dotrzymał obietnicy? Ano nie. Obiecał, a zapomniał się wywiązać.

Z całą antypatią do rządzących - wiele obiecali, i z większej części obietnic nie zapomnieli się wywiązać. A czy to nam w ostatecznym rozrachunku wyjdzie na dobre - to już inna para kaloszy...

I jeszcze raz przypomnę platfusom - tak, to wasza wina, to WY wynieśliście ich do władzy, nie zapominajcie o tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jarl_lukas
-3 / 3

LBGTQ - wg. większości Polaków opozycja pozwoli na małżeństwa par tej samej płci i wpuści p...dałów do szkół i przedszkoli. Tutaj też PISiory wygrywają :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morda_Lewiatana
0 / 2

Bardzo zgrabnie napisane. Można śmiało i z przekonaniem bronić większości tych tez. Jednak istnieje pewien problem z polityką w Dzikim Kraju. PiS dał ludziom kasę gdy opozycja twierdziła że kasy nie ma i nie będzie. PiS r o b i wiele innych rzeczy które opozycja uznawała że to nie zadanie Państwa itd. Na kogo więc mają wyborcy PiS zagłosować? Na oklepane pyski (lub ich młodych akolitów) które siedziały latami przy korycie i robiły dla nich wielkie GW? Ach tak! Zapomniałem że rząd nie jest od pomagania ludziom, nie jest od wielkich strategicznych inwestycji, że tym wszystkim powinien zając się Rynek który zrobi to lepiej, taniej szybciej. Słysząc to wszystko patrzę na politykę gospodarczą i jej efekty od 1989. Co zabawne (straszne) historia pokazuje że to wielkie BREDNIE TEORETYKÓW, mogą je udowadniać jak chcą ale historia naszej rzeczywistości w oczach większości ZAORYWUJE ICH TEORIE. Dlatego porównywanie tzw programu opozycji z realnymi działami PiS jest skazane na porażkę. Jak to już zgrabnie ujął kaczafi kluczem jest WIARYGODNOŚĆ. Opozycja straciła dekady i nie zdołała udowodnić swoich racji w realu. PKB? Czy sprzątaczkę interesuje że wzrost PKB będzie wyższy o 2pp jeżeli ona będzie zasuwać na śmieciówie za psie pieniądze? KAŻDY MOŻE BYĆ MILIONEREM i trzeba tworzyć warunki aby ludzie się bogacili na biznesie. Cóż, to jest GW PRAWDA! Milionerem (zamożnym) może być zawsze niewielu zaś tworzenie warunków dla dobrego wzrostu owej wąskiej grupy oznacza pogorszenie warunków dla pracującej większości. Teraz uwaga będzie SPOILER! W demokracji zasady ustala większość. Jeżeli tzw elity i klasa średnia stworzyły rzeczywistość w której interesy WIĘKSZOŚCI reprezentuje polityka PiS to przepraszam bardzo ale to nie jest wina PiS ani jego wyborców. To zwykła transakcja na politycznym RYNKU DEMOKRACJI: wygrywa ten kto lepiej dba o INTERESY WIĘKSZOŚCI. Napiszę jeszcze raz: przekonujcie pracujących ludzi z dołów drabiny społecznej że tak być musi, że PiS jest dla nich zły itd. Róbcie tak dalej a PiS przegra dopiero na własne życzenie.
PS. Argument tzw DEMOKRACJI to już szczyt bezczelności. Przed rządami PiS demokracja była OK - kasta sędziowska robiła co chciała i nikt się w biznes 3-ciej władzy nie wtrącał: sama sobie sterem żeglarzem, okrętem - taka kwintesencja demokracji. Argumenty o praworządności inspirowane z Brukseli to podobnie żenujący poziom - walka o stopniowe poszerzanie wpływów na docelowo Rząd Europejski przez instytucję która traktatowo miała jedynie nadzorować funkcjonowanie unii niepodległych krajów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2021 o 3:12

avatar Wolfi1485
0 / 0

@Morda_Lewiatana Zgadzam się z Tobą w 100%. PS. Umiesz trafnie i bezbłędnie oceniać zależności polityczno-społeczne, a to się chwali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Doombringerpl
0 / 0

Problem, którego nie widzi elektorat PIS i nie będzie chciał zobaczyć, to to, że cały czas rośnie nam dług publiczny i rośnie szybciej niż wcześniej. Ale to przy tej skali nikogo już nie interesuje. Dodatkowo coraz bliżej nam do cen europejskich, ale PIS robi wszystko żeby nikt, oprócz nich nie miał europejskich wypłat. Dla tych mniej rozumnych. Truskawki za 30 zł - to około 7 euro. Za granicą cena ok. Tyle, że Mietek na kasie w Niemczech zarabia 2000 euro. U nas taki Mietek zarabia niecałe 500 euro... Tym zatwardziałym PISowcom zalecam wycieczkę na Łotwę, które euro ma od lat. Mają dokładnie to, co niedługo nasz czeka. Ceny europejskie, wynagrodzenia ruskie. Bułka tam kosztuje tylko 80 eurocentów... Wynagrodzenie rzeczonej Pani na kasie to ok 400 euro...
Niestety nie widzę innej niż PIS partii bo niestety tu trzeba zacisnąć pasa wszystkim zanim ten kraj zbankrutuje. A odbieranie tym mało inteligentnym ale roszczeniowym to jak gaszenie pożaru benzyną. Nikt nie odważy się przedstawić takiego programu, bo poparcie będzie miał tylko tych, którzy rozumieją co się dzieje. Niestety Ci co to rozumieją, nie pchają się do polityki. Wniosek? Ci, którzy mają jeszcze nadzieje, zostaną w kraju, Ci, którzy widzą szansę na lepsze życie za granicą, wyjadą i to zanim dojdzie do ponownego zamknięcia granic, żeby naród nie uciekł. Za to ze wschodu napłynie nowa ludność, która robi dokładnie to samo co niektórzy z nas. Uciekają od siebie żeby żyć godniej. Dla PISowców bez pojęcia. Od kiedy Ukraińcy nie potrzebują wiz, Polska jest tylko przystankiem. Uciekają dalej na zachód, bo Polska to nie kraj do stałego życia tylko przystanek na zebranie funduszy na start w lepszym miejscu... Czeka naz żelazna kurtyna, jak tylko PIS zorientują się, że w kraju zostaną mierni, bierni ale wierni, którzy matury i studia zdali na ściągach, nie mają pojęcia o tym co robią, ale mają "plecy". Pamiętacie głośną sprawę ze szpitala na Borowskiej we Wrocławiu? Wycięli gościowi zdrową nerkę. Zespół ludzi, teoretycznie z najwyższymi kwalifikacjami... Za kilka lat będzie cała masa wychowanków tego przybytku, którzy już teraz chwalą się imprezami do rana i ściąganiem od kujonów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
0 / 0

Generalnie prawda. Ale jest jedno zastrzeżenie. U nas opozycja jest tylko dla gry pozorów. Za komuny była opozycja (podziemie), które realnie zagrażało władzy potrafili podburzyć naród, no to powstał okrągły stół aby stworzyć swoją sztuczną opozycję która będzie błaznować. I tak jest do dziś. Niby dostała się Konfederacja do sejmu ale czasem mam wrażenie że ktoś ich wpuścił specjalnie, żeby pokazać "No i co? Macie ich a oni nic nie robią" (no bo co może 11 posłów).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem