Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M michalSFS
+67 / 87

All Lives Matter. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+62 / 72

@5g3g Te napady na sklepy to w trosce o życie ludzkie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+31 / 37

@5g3g Nie podoba mi się droga, jaką ten ruch poszedł. To taki najwyraźniejszy przykład, że jest nie warty popierania.
Oczywiście powodów mógłbym znaleźć więcej, ale nie uważam, żeby warto było na to poświęcać czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+33 / 37

@5g3g Bo to nie jest walka o życie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+36 / 40

@5g3g O narzucenie innym własnych racji - jak to na ogół w polityce bywa.
Ładne hasełka są tylko przykrywką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+17 / 21

@5g3g Ależ ja nic takiego nie próbuję robić. Po prostu zapomnij o tych bajkach.

W szczegóły o co im tam chodzi nie zamierzam wchodzić, bo to mało istotne i interesujące.

„Pytaniem jest co tak naprawdę uzależnia. Uzależniać może myślenie „jestem dobrą osobą”. Może i tak. Jednak ktoś o umyśle psychoanalitycznym mógłby powiedzieć, że to nie to jest narkotykiem. Narkotykiem jest nienawiść, usprawiedliwienie do użycia siły, pragnienie totalitarnej kontroli i tyranicznych rządów. Maska dobroci jedynie to przykrywa.”
https://www.youtube.com/watch?v=Pw0cvzBwM8Q
Od razu zaznaczam, że ten problem nie dotyczy tylko socjalizmu, a jest on dla mnie jedynie przykładem. Tak naprawdę każdy może w ten sposób myśleć, nawet na co dzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+15 / 19

@5g3g Tu nie chodzi o "ratowanie życia", tylko o pretekst do określonych działań. Te "pozytywne rzeczy" nie są w ogóle istotne, one są jedynie maską. Prawdziwe cele, jak tyrania, są schowane głębiej.

"Po owocach ich poznacie"
No i mamy owoce - burdy w USA. Słaby sposób na "ratowanie ludzkiego życia".

Przepisałem Ci najważniejsze słowa z tego materiału (kawałek dalej też są bardzo ważne). Przemyśl je sobie na spokojnie, obejrzyj kilka razy. To dla Ciebie coś niezgodnego z poglądami, więc będziesz odczuwał dysonans i na pewno teraz się nie zgodzisz. Dlatego też widzisz tylko ozdobniki.
Powtórzę się jeszcze: ten problem nie dotyczy tylko socjalizmu, a jest on dla mnie jedynie przykładem. Tak naprawdę każdy może w ten sposób myśleć, nawet na co dzień.
Nie myśl o tym, jako o ataku na Twoje poglądy, ale jako o ludzkich słabościach, które można dostrzec nie tylko w socjalizmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+11 / 15

@5g3g Tłumaczę Ci po raz kolejny, że jest to tylko dla mnie przykład i ten sposób myślenia nie dotyczy tylko socjalistów. Gdybym miał coś bardziej neutralnego, to bym Ci podrzucił.
Kompletnie nie rozumiesz istoty problemu.

Jest taka bardzo stara zasada: "po owocach ich poznacie". Te owoce właśnie widać.
Co konkretnie dobrego zrobili? Tylko bez górnolotnych hasełek.

Ja nie mam tutaj dysonansu, bo niezbyt interesuję się sprawą.

"działa kojąco na napięcia spoleczn"
Ja widzę wręcz przeciwne reakcje. Takie działania wywołują śmiech, bądź konflikty. Nawet jakiś piłkarz (który regularnie klękał, ale przestał) ostatnio skrytykował ten ruch, bo to pajacowanie niczego nie zmienia.

"wywiera presję aby zmieniać świat na lepszy i ratować ludzkie życie."
Prosiłem, żebyś nie opowiadał bajek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
-3 / 3

No właśnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+12 / 14

@5g3g może dlatego że sami rozbójnicy krzyczą BLM? Skoro się identyfikują z BLM, skoro ruch BLM nie potępia tych rabunków, to znaczy że BLM popiera takie działania. Koniec kropka.

Ruch ALM powstał jako odpowiedź na BLM. Ruch ALM nie zwalcza czarnoskórych. Ruch ALM chce chronić WSZYSTKICH!

Dodatkowo mówisz że w USA rasizm jest na każdym kroku. Patrz, taki rasizm że były prezydent USA (Obama) jest czarny. Szczyt rasizmu.

Problemem jest mentalność czarnoskórych ludzi w tamtym rejonie. Te słynne gangi Los Angeles nie powstały znikąd.
W Polsce mamy podobny problem. Też mamy patorodziny. To nasze polskie slumsy. To nie w kolorze skóry jest problem. To w mentalności tych ludzi. Nikt im niczego nie zabrania, bo przecież jakimś cudem, mamy w kinie amerykańskim czarnoskórych. Inni są raperami. Nie widzę tu rasizmu.

Właśnie największymi rasistami są ci, którzy walczą z rasizmem, bo nie potrafią odróżnić rasizmu, od robienia w wała wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2021 o 18:39

P Puolalainen
+9 / 9

@5g3g

Co maja Wegry czy Polska z rasizmem w USA?

Tak, tam jest rasizm ale nie dotyka tylko osoby ciemnoskore. Bialym i Azjatom tez sie dostaje.

Rasizm stal sie jak szmata, ktora sie wszystko wyciera.

W Niemczech bialo-czarne malrzenstwo wparowalo do restauracji, ktora nazywa sie tlumaczac "U Maura" i poprosila o rozmowe z wlascicielem, bo nazwa jest rasistowska. Czarnoskory mezczyzna, ktory byl wlascicielem i Maurem, probowal im powiedziec, ze on jest wlascicelem. Ale ci wielcy obroncy poprawnosci i tolerancji nie uwierzyli mu, ze moze byc wlascicielem restauracji i nie chcieli z nim gadac nakazujac wezwac wlasciciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+9 / 11

@5g3g @5g3g nie, hasło ALM robi to co powinno robić BLM.

Więc w USA jest rasizm do każdego na każdym poziomie. Jeśli tak stawiasz sprawę.

A myślisz że w Polsce to jest kolorowo? Że też sobie pyk znajdziesz porządną pracę? Weź przestań...

Zresztą, jedź sobie do USA, wpiernicz się do getta z tablicą BLM i przestań truć ludziom głowę. W Polsce mamy dość zmartwień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sanjzu
+9 / 9

@5g3g
O ile się dosyć często z @kondon nie zgadzam i ignoruję jego wypowiedzi bo są w bardzo podobnym tonie i zawsze z tym samym cytatem i filmikiem tak w tym przypadku muszę stwierdzić że ma rację że BLM to po prostu prowokacyjna akcja polityczna i ma gówno wspólnego z ratowaniem życia.

Mówisz że w stanach rasizm jest widoczny na każdym kroku, a jak nie ma być skoro sami go prowokują takimi zachowaniami, napadają na sklepy i na przechodniów, kradną na potęgę, dewastują mienie zwykłych obywateli i się jeszcze dziwisz że potem widać zachowania rasistowskie ?

Czarni co rusz powołują się na niewolnictwo żeby uzasadnić jacy to oni nie są pokrzywdzeni, tylko że na obecną chwilę nie ma już na świecie ani jednej osoby która by żyła w tamtych czasach (niewolnictwo zostało zniesione ponad 150 lat temu). Jak im się tak bardzo nie podoba kraj w którym żyją to niech sprzedadzą wszystko i niech wyp!erdalają mieszkać w Afryce. Dodatkowo najbardziej w stanach i w Anglii krzyczy o nierówności biedna patologia, a wykształceni albo chociaż rozsądnie myślący czarni starają się uczciwie poprawić swój los i im się to udaje (jak na przykład mojemu koledze który pracuje na wyższym stanowisku w zarządzaniu metrem w Londynie).

Mówisz że są ewidentne sprawy jak "( np. zastrzelenia studenta z Afryki w drzwiach jego własnego domu, bo podobno policjantom wydawało się że ma broń)", tylko że biorąc pod uwagę z czym na co dzień muszą się mierzyć policjanci w stanach to ta sprawa przestaje być taka oczywista, bo powiedzenie że niektóre czarne dzielnice są zezwierzęcone to obraza dla zwierząt, ciągłe przestępstwa i zachowanie niegodne żywego stworzenia. I po kilku wizytach w takich dzielnicach nie dziwię się że policjanci widzą wszędzie zagrożenie, bo tylko to ich trzyma przy życiu.

BLM nigdy nie potępiło napadów i nie odcieło się od zadymiarzy którzy się podawali za przynależących do tego ruchu więc dla zwykłego szarego człowieczka BLM popiera te napady i zadymy. Dodatkowo z gwałciciela, alkocholika i narkomana zrobili sobie świętego.

Na zakończenie zaproponuję tylko żeby wszyscy przestali żartować o Goerge Floydzie bo od śmiechu zaczyna brakować mi tchu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
0 / 0

@michalSFS Ty rasisto ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2021 o 20:48

Y yankers
+5 / 7

@5g3g Co ma wspólnego BLM z rabunkami? Choćby to że uczestnicy protestów dokonywali tych rabunków, osoby krzyczące BLM rabowały sklepy, sam ruch nigdy nie potępił ani nie odciął się od tych rozbojów.

Ponadto ruch Black Lives Matter jest rasistowski. Zresztą sama nazwa jest rasistowska. Spróbuj w USA użyć White Lives Matter to po miesiącu będziesz siedzieć za rasizm.
To samo jest z Black Power i White Power, te pierwsze to oznaka odwagi i bycia dumnym ze swojej "odmienności" itd. to drugie to rasizm :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2021 o 21:07

avatar kondon
+5 / 5

@5g3g Dobrze wiem, że rasizm był wcześniej i tego nie kwestionuję. Po prostu reakcje na ten ruch są zupełnie odmienne od pokazywanych przez Ciebie.
Tylko co wynika z tej dyskusji? Porozumienie, czy jeszcze większe podziały? Ja widzę głównie podziały. Znowu, to o to tak naprawdę chodziło? Dziel i rządź?

Nie widzę sensu w gdybaniu.

"Więc jeżeli ktoś nie może liczyć na sprawiedliwość w sądzie to co my pozostaje? "
"usprawiedliwienie do użycia siły"
Dziękuję, za przyznanie mi racji :) A konkretniej to Petersonowi.

Jak będę miał postulat "zamknąć czarnych" który uspokoi nastroje społeczne, to też go będziemy wdrażać?
Co to za argumentacja? Jeśli ktoś nie przestrzega prawa, to należy go właśnie zamknąć, a nie dostosowywać się.
Przy czym pokojowych protestów i działań zgodnych z prawem nikomu nie zamierzam zabraniać. Jak ktoś chce, to niech sobie klęka, czy to przed bogiem, czy przed czarnymi. Tylko niech innych do tego nie zmusza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 2

@Sanjzu Mógłbyś wyjaśnić co masz na myśli?
Często ten cytat i filmik wrzucam, bo często widzę ludzi tak się zachowujących - którzy chcą narzucać coś innym. Że to oni najlepiej wiedzą jak powinien wyglądać świat i ich należy słuchać.
Pytam serio i nie obrażam się. Liczę, że masz coś ciekawego do przekazania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
+5 / 5

@5g3g Wybacz, że się wtrącę ale widzę, że argumenty przedmówcy do Ciebie nie trafiały. Ruch BLM miał tyle wspólnego z walką o życie, co węgiel kamienny z kamieniem węgielnym. Ich "walka o życie" sprowadza się do niszczenia wszystkiego, co na swojej drodze spotykały ich "pokojowe" manifestacje. Nie słyszałem nawet o jednej manifestacji BLM w której nie doszłoby do zamieszek, niszczenia mienia, napaści na białych mieszkańców okolicy itd. itp. niepotrzebne skreślić. Słyszałeś chociaż o jednej pokojowej manifestacji BLM? Bardzo proszę podaj namiary, chętnie zapoznam się z tą magiczną historią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+3 / 3

@5g3g W którym miejscu chcę wsadzać niewinnych?
Zdaje się, że nie byłem to ja...
Nie osądzam ludzi, bo najczęściej nie znam sprawy tak dokładnie. Właśnie staram się zwracać uwagę, że nie wiemy wszystkiego i możemy się mylić.
Biorą pod uwagę, że piszesz do mnie, ale nie o mnie, to nie mam się do czego odnieść...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zdemotorerk
+1 / 1

@yankers
Dałem Ci plusa, a nie widzieć czemu przypisało Ci minusa. Przypadek czy nie przypadek. W sumie nieistotne. W tym celu zamieszczam komentarz celem sprostowania. W pełni popieram Twoje stanowisko jak i innych kolegów i koleżanki piszących w tym samym tonie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 2

@5g3g Po co w takim razie napisałeś: "nie uspokoisz nastrojów społecznych wsadzając niewinnych"?
Wygląda to jak sugestia, że takie mam zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar papieros1
+1 / 3

I super,klękać można przed Bogiem ,Białym Orłem i Żoną,a nie przed parchatą organizacją popierającą bandytę i robiącą na tym syfie burdel z demokracji w USA i Eu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@5g3g Załóżmy, że ten policjant zrobił wszystko zgodnie z procedurami. Czy ten ruch wtedy nie będzie domagał się niesłusznej kary? Czy nie będzie w negatywny sposób wpływał na sprawiedliwość?
Z doświadczenia wiemy, że równie w takich sprawach bywa. Ja nie wiem jak tutaj było i nie osądzam.
"Myślę że większość z nas ma się za dobrych ludzi, sprawiedliwie osądzajacych innych. Bez uprzedzen."
Może to Ty jesteś tutaj uprzedzony? Nie twierdzę tego, sam się zastanów.
A tak w ogóle tym cytatem znowu przyznałeś rację Petersonowi :)
"Nie muszę ich nawet świadomie zauważać, bo mam tę maskę dobroci, więc mogę pozwolić ”demonicznym siłom”, będącym częścią ludzkiej psychiki, na swobodne działanie, jednocześnie mówiąc, że jestem dobry.”

"Wysłuchanie co ruch BLM ma do powiedzenia, wdrożenie ich postulatów (...) to rzeczy uspakajające nastroje społeczne."
Ta argumentacja też jest bez sensu. Z wsadzaniem WINNYCH się zgadzam.
Ja wiem, że nie uspokoi, tam było założenie, nie fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+3 / 3

@5g3g "Jakoś nie widzę tego by ktoś napadał na ludzi czy rabował kierując się faktycznie hasłem BLM." - To ciekawe bo biali mieszkańcy okolicy przez którą szła manifestacja, byli napadani.
BLM nawet z założenia nie jest pokojowe, jedno z głównych ich haseł to te aby czarnoskórzy mogli decydować o zatrudnianiu i zwalnianiu policjanta, wystawiania wezwań i decydowania o konsekwencjach dyscyplinarnych i sprawowania kontroli nad finansowaniem policji przez miasto.

Śmieszy mnie gdy BLM protestuje tylko wtedy jak biały policjant zabije czarnego. Jak czarny zabije czarnego to nie ma protestów.
Tak w ogóle sprowadzanie wszystkiego do koloru skóry to rasizm. To samo z protestami po śmierci GF, założyli że policjant go zabił bo był biały a GF czarny i to na 100% mord na tle rasowym, bo biali zabijają tylko ze względów rasowych (takie twierdzenie jest rasizmem wobec białych).
Równie dobrze można powiedzieć że rasistą był czarny policjant który w 2014 roku w Chicago zabił białą ciężarną kobietę, tyle że mu nie wlepili morderstwa trzeciego stopnia a pierwszego i nikt nie oskarżył go o rasizm.

Powiedz jeszcze że statystyki z więzień to też rasizm. Statystyki dotyczące tego że czarni zabijają więcej białych niż biali czarnych, też są pewnie przekłamane :)

Czemu tylko czarni mają taką psychozę na tle swojego koloru skóry?? Czemu Azjaci czy Indianie tak nie wrzeszczą?? Czemu Latynosi tak nie wrzeszczą o rasizmie ze strony białych??
Wg. czarnego jeśli nie mieszkasz w getcie, dobrze uczyłeś się w szkole i masz dobrą pracę, to nie jesteś czarny choćbyś był najbardziej czarnym człowiekiem na tej planecie.

Miałem firmę w USA. Dostałem raz pozew o rasizm. Wiesz czemu? Bo na 14 kandydatów jeden był czarny i go nie zatrudniłem. Pewnie nie zatrudniłem go przez kolor skóry a nie przez to że nie miał żadnych kwalifikacji aby zacząć pracę. W sądzie przegrałem, bo wziąłem gorszą papugę i nie dało się wytłumaczyć że na stanowisko zbrojarza-betoniarza trzeba mieć ukończoną odpowiednią szkołę lub kursy, czego on nie miał. Wg. sądu odrzuciłem go na starcie przez kolor skóry, dlatego też nie zaprosiłem go nawet na rozmowę kwalifikacyjną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2021 o 0:56

avatar kondon
+1 / 1

@5g3g Tam znowu było założenie. Po prostu różnie z takimi ruchami bywa i nie warto im do końca ufać.
Ja sam nie wiem i nie oceniam.
Od początku nie odnoszę się do konkretnej sytuacji, tylko do samego sposobu myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chariot_4
0 / 0

Powiedział Polak po angielsku w Internecie, nie wiedząc, że próbuje zrobić z hasła wielki wodospad tolerancji, gdy naprawdę wciska hasło, które się pojawiło, gdy anony poczuły się pominięte, gdy zaczęto mówić o pozostałościach niewolnictwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
0 / 0

@5g3g Historię USA znam aż za dobrze. Tyle że opieranie tego co jest teraz na historii to idiotyzm.
Zresztą czarni sami się izolują. Największymi rasistami w USA są akurat czarni, wiedziałbyś to gdybyś naprawdę zainteresował się tematem i kilka lat pożył w USA.

Co do procesów, one są wypaczone w większości stanów. Takie sytuacje jak opisujesz zdarzają się niezależnie od koloru skóry ofiary.
Zrzucanie wszystkiego na kolor skóry to rasizm w najczystszej postaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SumerianCry
+12 / 18

Orban ich tłamsi, ale decyzja z jajem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
+24 / 32

Klęczy ten, który czuje się winny, choć nie wiem z jakiego powodu ktokolwiek miałby się czuć winny za działania drugiego człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 czerwca 2021 o 16:11

avatar BrickOfTheWall
-5 / 13

@SkrajnieCentrowy
Zapytaj tych którzy domagają się od Niemców, Rosjan, Ukraińców, Czechów, Szwedów, Francuzów etc. etc. by przepraszali Polaków za zdarzenia sprzed 70, 80 a nawet 400 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+1 / 1

@BrickOfTheWall Niemcy przepraszali, o ile dobrze pamiętam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WroceNieRazAmebo32
0 / 0

@daclaw nie wszystkich tak samo byli tacy których przepraszali bardziej :) a zgadnij gdzie była największa zadyma ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wwer
+1 / 1

@BrickOfTheWall
Po pierwsze chodzi o państwo niemieckie a nie NIemców jako takich. Państwo niemieckie nie rozliczyło sie jeszcze ze swoją przeszłością. Dzieła sztuki zrabowane w Polsce nadal są w niemieckich PAŃSTWOWYCH muzeach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
0 / 0

@BrickOfTheWall Niemcy przepraszali. Rosjanie nigdy nie przeprosili choć ci co brali udział w zniewoleniu nadal żyją :)
To samo z Ukraińcami, mordercy Polaków nadal żyją i nigdy nie przeprosili.

Co innego domagać się przeprosin od tych którzy wyrządzili krzywdę a co innego domagać się przeprosin od któregoś tam już pokolenia bo ich prapraprapradziadkowie rypali na jakiejś farmie u białego bo w Afryce rodzina sprzedała ich za worek ryżu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2021 o 1:00

avatar BrickOfTheWall
0 / 0

@daclaw

PR i marketing nie opierają się na logice ale na socjologii i psychologii.
W tym wypadku gest kosztujący 0 EUR przełożył się na kontakty handlowe dające DUŻO EUR

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
0 / 0

@yankers
I tu mamy samo sedno. Brak rozróżnienia między rzeczywistością a symboliką (bo takie przepraszanie to jedynie symbol bez skutków prawnych) - naciął się na to pewien papież gdy pewien cesarz ubrany w wór pokutny przepraszał go w mieście Canossa.
Poza działaniem PR dla klubu lub celebryty jest to aktywność idealnie obojętna. Zawodnicy klubu lub "gwiazdy" będą chętnie klękać jeżeli spece od PR wyliczą, że pójdą za tym WYMIERNE korzyści.

A jakie korzyści materialne lub wizerunkowe można mieć na Węgrzech na przepraszaniu Murzynów????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar andre53
+26 / 32

BRAWO,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+36 / 38

Słuszna decyzja. Nie mają powodu przed kimkolwiek klękać. BLM walczy jawnie o uprzywilejowanie czarnych, marzą im się biali niewolnicy, a biali już przed nimi klękają?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kanapekr
+3 / 7

@Rhanai biali tracą jaja i od dłuższego czasu stają się frajerami do dojenia szmalcu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fsubi
+8 / 10

Bardzo dobra

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T ToTutaj
+8 / 16

Polacy nie klękali, Czesi i Węgrzy też nie! Brawo!

Nie będziemy się kłaniać czarnuchom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-1 / 5

@ToTutaj Myślę, że walki o prawa Aborygenów, względnie o prawa wyborcze pigmejskich kobiet nikt od Międzymorzan nawet nie oczekuje (bo mało kto pamięta o naszym istnieniu). Ale tego też zawsze można odmówić, chociaż nikt nie pyta i poczuć to rozkoszne mrowienie narodowej dumy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2021 o 13:40

P Puolalainen
-3 / 7

@ToTutaj


Nie wiem dlaczego mieliby klekac ale mowienie o Murzynach czarnuchy jest strsznie burackie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 3

@ToTutaj
Uklękną, zobaczysz że uklękną, Polacy już mało nie uklękli przed malutką Islandią, Czesi ze Slavii też gierojów zgrywali nie chcieli klęknąć razem z Arsenalem, to klęknęli pełni poniżenia przed Arsenalem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+2 / 2

@Puolalainen Dla czarnego (słowo murzyn jest obraźliwe) jesteś białasem i to słowo akurat jest w porządku tak??
Jest masa takich przykładów.
Za White Power idzie się do więzienia, za Black Power ludzie nazwą cię człowiekiem dumnym z tego jaki jesteś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 czerwca 2021 o 1:03

P Puolalainen
0 / 0

@yankers

Slowo Murzyn nie jest rasistowskie, choc czasami tak jest uzywane. Tu trzeba patrzec na kontekst.

Nikt mnie jeszcze nie nazwal bialasem ale w Europie to chyba nie jest takie popularne, by mowiac o innych mowic: bialy mezczyzna, czarna kobieta jak to w USA jest. Choc ostatnio to sie zmienia.
Jakby ktos mnie nazwal bialasem to bym to olala, bo jestem biala i nie mam z tym zadnego problemu. Co wiecej, nie mam na to wielkiego wplywu, wiec jak komus to przeszkadza to jego problem.

To fakt, White Power jest zle a Black Power jest cacy. Dla mnie jedni jak i drudzy sa glupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+2 / 2

Jak w tym starym dowcipie: "Негров у нас нет..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bananaway79
-1 / 1

Doskonała! To nie sarkazm...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelcy
0 / 0

bardzo dobra

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hufnal
+12 / 16

A niby dlaczego maja klękać? W naszej części Europy nie było niewolnictwa i wyzysku murzynów. Niech się wstydzą i przepraszają sprawcy. A ta cała zabawa idzie w złym kierunku, a co z Indianami czy Azjatami którzy też lekko w USA nie mieli w przeszłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
0 / 2

@Hufnal Indianie robią pieniądze na kasynach a Azjaci wolą poprawiać swój dobrostan ciężką pracą ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 3

@Hufnal
Ale jest współcześnie wszechogarniający rasizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KittySzczerbacka
0 / 0

ktoś powie dlaczego akurat piłkarze przed meczami???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KittySzczerbacka
0 / 0

Bez sensu piszesz. Nikt o walce nie słyszał więc co ma odmawiać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+1 / 3

Tylko czemu zadecydował związek, a nie piłkarze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KENJI512
0 / 4

A dlaczego mieliby KLĘKAĆ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janosik2000
+1 / 1

bardzo dobra, cały czas jesteśmy atakowani z lewa i prawa jakimiś "głębszymi przemyśleniami" czemu nikt nie robi rzeczy ważnych dla ludzi, dla nas, gdzie opieka zdrowotna, gdzie wolność sumienia, że kary dla przestępców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
-1 / 1

Pomysł oczywiście dobry, co nie zmienia faktu, że dyktatura ma się dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
+4 / 6

a po co klękać przed wyznawcami kryminalisty i ćpuna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek1042
+2 / 2

klękanie to chyba forma jaką przyjął policjant na Floydzie, tak tylko mówię;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marios1980
-1 / 3

Najlepsza z najlepszych. Bravooo!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VOLVOCIRAPTOR
+2 / 4

I dobrze. Nikt nie mówi o rzezi białych w RPA bo nie wypada bo przecież przodkowie białych mordowali pierwsi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Komandos1990
+2 / 4

W sumie popieram, bo ruch BLM jest ultra rasistowskie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2021 o 19:51

T Truman_show
-1 / 3

Nie ufaj czarnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Avantica
+1 / 1

Myślę, że to dobra decyzja. Imprezy sportowe, w tym mecze, powinny być wolne od wszelkich politycznych czy ideologicznych zachowań lub gestów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glosRozsadku1243224
-1 / 1

Jak niemieckie rodziny pójdą siedzieć za swoich dziadków to można by rozważyć klekanie. Ale takto to głupota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frugo99
0 / 2

W ch**j dobra decyzja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matekq_q
0 / 0

co kogo obchodzi co było rok temu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mirosabu_Prawak
0 / 4

No to teraz ja. ZNalazłem 2 piękne hasła, niejako pokrewne:

1 Black oLives Matters
i
2 Black Sabbath matters.

Pozdrawiam normalnych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 2

A kogo obchodzi jakaś trzeciorzędna reprezentacja? W grupie Niemcy, Francja, Portugalia, jak w bilansie meczów grupowych będzie tylko jedna cyfra po stronie strat to Węgrzy będą mogli mówić o sukcesie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eoj
0 / 0

zaczyna mnie to wpieprzać to ALM. Mam nadzieję że Polacy też nie będa klękać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G generalek12
0 / 0

Ja ja k*rwa kocham Węgry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kozik0kr
0 / 0

najlepsza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
0 / 0

Przynajmniej ktoś mądry! Dlaczego Europejczycy mają klękać w imię przeprosin za niewolnictwo i ogólnie to, co działo się i dzieje w USA?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
+1 / 1

HaHa, karma wraca! Kto nie wyszedł nawet z grupy? Rasizm karze się sam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem