@koyot79
Na początku było ugadane zaszczepienie kilku "celebrytów", później info, że ludzie płacą i handlują szczepionką " na lewo" i udawanie, jakie to jest wielkie wzięcie na szczepionkę.
Nie wiem z czego robicie afere, to ze to pisior mowi czy z tego "obowiazku" ?
Wyobrazcie sobie, ze lekarz przed operacja ma obowiazek sie zdezynfekowac, budowlaniec nosic kask, jadac samochodem musimy zapiac pasy, a dzieci szczepic przeciwko odrze i paru jeszcze nieprzyjemnym chorobom.
Jezeli ktos jest nosicielem zarazliwej choroby to tez ma obowiazek powiadomic sanepid i stosowac sie do ograniczen.
Tak bylo przed pis i bedzie dlugo po tym jak ten glupi rzad upadnie.
@Qbikkkk o proszę, a na którą mutację? Alfa, beta, gamma? Czy może delta, przy której jest widoczny spadek efektywności szczepionki? A może obowiązkowe mają być szczepienia na epsilon, kappę, czy lambdę, na które szczepionka to już mało co daje? Przyznajcie sami przed sobą, zaszczepiliście się po fali (w maju) na szczep, który już się dezaktualizował, na pół roku przed nową falą jednocześnie nie mają świadomości, że będą potrzebne szczepienia przypominające, pomimo tego, że nawet o tym pisał producent w ulotce. Ja jeszcze rozumiem w styczniu, ale w maju? I proszę, po pół roku trzeba szczepienia odnawiać (przykład z Izraela), a niebawem wychodzi dedykowana szczepionka na deltę. Zresztą prezes pfizera powiedział, że zaletą technologii jest mRNA, że możliwe od teraz będzie opracowanie szczepionki na nowe mutacje w 6 tygodni, tak więc szczepionka na nowe mutacje to była tylko kwestia czasu. I przestańcie udawać "mundrych", bo to było zaniedbanie i brak odpowiedzialności, a nie mądrość.
Czyli znowu Ci foliarze mieli rację mówiąc, że najpierw wydziabają tych co dobrowolnie się zgodzą, później tych co zrobią to za obietnicę zwrotu części wolności, a na końcu wezmą się za tych, których trzeba zmusić. Ciekawe w czym jeszcze mityczni foliarze będą mieć rację
@adraxer12 Bo takich prawdziwym foliarzy to może jest w całym kraju 20-30. Reszta zadaje pytania, nie ufa politykom, rządowi, mediom, podważa ich status i ich opinie, uważając, że po tylu latach dzielenia ludzi, kłócenia ich, stawiania w sytuacjach etycznych które są mocno kontrowersyjne, nie można im całkowicie ufać. Przez wiele lat obecna władza robiła wszystko by nawet te reszki zaufania do nich zostały utracone, zmasakrowane, zrównane z ziemią .I gdy dziś władza mówi ludziom: "Zaufajcie nam", to ludzie wzruszają ramionami, odwracaja głowę i plują za siebie. Ja się tej sytuacji nie dziwię.
@Azheal Jak mówili, że metodą "zostań w domu, pokonamy tego wirusa" nic nie zdziałamy. Jak mówili, że maski to też nie jest rozwiązanie. Jak mówili, że wprowadzone zostaną paszporty covidowe. Jak zwracali uwagę, że media głównego ścieku tworzyły panikę...pamiętasz słynne trumny we Włoszech? Jak wyrażali wątpliwości, że obecna technologia szczepionek nie chroni przed zachorowaniem więc wirus nawet w zaszczepionym może się powielać i mutować. Coś pominęłam? Chyba tak. "Foliarze" też zwracali uwagę, że niektórzy słynni ludzie szczepią się na wizji przy użyciu pustych strzykawek, albo strzykawkami bez igieł.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 sierpnia 2021 o 1:20
@Azheal masz rację, ciężarówki z Bergamo były prawdziwe, tylko wywoziły ofiary badajże trzęsienia ziemi i to kilka lat wcześniej. Jeśli chodzi o strzykawki, to tak są takie jak piszesz, tylko na kilku filmikach było pokazane w zbliżeniu, że są one puste a nawet na jednym nagraniu było pokazane jak osoba robiąca zastrzyk jakiemuś politykowi użyła zwykłej strzykawki i chyba z nerwów pomyliła kolejność, bo tłoczek był wciśnięty do końca i ona wbiła igłę w ramie, to powiedz co można w taki sposób podać do organizmu? Jeśli chodzi o pozostałe sprawy, to przypomnij sobie jak rząd dawał sprzeczne i irracjonalne wytyczne, tylko kilka przykładów: maseczki nie pomagają ale trzeba nosić, później jednak pomagają, maseczki i dystans społeczny tylko dla zwykłych ludzi a nie dla premiera i jego świty czy naczelnika państwa. Cmentarze - zakaz wstępu, no chyba że jest się prezesem, irracjonalne zamknięcie lasów i parków, gdzie np. Niemcy pozwolili obywatelom wypoczynek na ładnie natury, bo to powoduje odstresowanie dzięki temu wyższą naturalną odporność. Respiratory od kolegi, wadliwe maseczki z Chin przywiezione z pompą, największym dostępnym samolotem za potężną stawkę, przy 40% zapełnionej ładowni. Dalej mam wymieniać? To zniszczyło zaufanie do rządu i jego wiarygodność i podważyło wiarygodność i autentyczność samej plandemii. Pozdrawiam.
Ale mnie nie obchodzi co rząd mówi tylko co mówią naukowcy i badania. A twierdzenie że jest coś takiego jak plandemia to już śmieszne przestało być dawno tak samo jak bzdury o depopulacji. Nie ciężarówki z Bergamo nie są sprzed kilku lat https://fakenews.pl/spoleczenstwo/tak-te-pojazdy-wojskowe-wywoza-trumny-z-bergamo/. To co wymieniasz to niedorozwój naszego rządu ale to w żadnym wypadkunie oznacza że nie ma pandemii co najwyżej że nie wiecie co to oznacza
@Azheal Gdzie powiedziałam, że maski są nieskuteczne? Maski są super skuteczne tylko używane poprawnie. Więc w warunkach eksperymentu wychodzi ich genialna skuteczność, a w sklepie jest żadna lub nawet zagraża zdrowiu, bo nie można odtworzyć w sklepie warunków eksperymentu. Nigdzie nie widziałam pojemników na odpady medyczne, żeby wyrzucić jednorazową maskę, żadnych wyznaczonych miejsc, żeby bezpiecznie zmienić maseczkę, a trzeba ją zmieniać co kilkanaście minut-aż zawilgnie od oddechu. Osoby z wielorazowymi maskami też nie nosiły przy sobie pojemnika na brudne maski. Więc raczej tu jest problem, a nie jakieś pojedyncze osoby, które nie nosiły nic na twarzy.
Jak najbardziej nawet aferka w Texasie była, że facet był "szczepiony"na wizji pustą strzykawką. Takich historyjek było więcej, nawet mieliśmy filmiki na demotywatorach z takich akcji.
Co do skuteczności szczepionek nie dałeś nic nowego. Badanie pokazuje skuteczność szczepienia po 14 dniach od pierwszego i drugiego szczepienia więc w szczytowym momencie. Jak to jest skuteczne w dłuższej perspektywie pokazuje przykład Izraela, który wprowadza trzecią dawkę, UK też planuje. Tylko potwierdzasz co powiedziałam o tym, że te konkretne szczepionki nie są rozwiązaniem problemu covid i nie dadzą rady wytworzyć odporności stadnej. Możemy liczyć na zmniejszenie objawów, lżejsze/żadne powikłania, ale walki z tym wirusem tak nie wygramy.
Wcześniej zwalano winę na jakiś ludzi co mimo pozamykanych centrów handlowych i tak robili w nich zakupy. Albo zwolenników sobotnich imprez w zamkniętych na 4 spusty klubach. Teraz na celownik poszli ludzie co nie chcą się szczepić byle czym. Jeszcze nam się wmawia, że kontakt ze zmutowanym małpim wirusem z jednym białkiem S covid lepiej uodparnia niż kontakt z prawdziwym wirusem.
@warszawiaczanka Nie dawałem wszystkich dostępnych badań tylko kilka przykładowych żeby pokazać na czym należy się wzorować. Kiedyś mi się bardziej chciało ale po kilku miesiącach pisania jak do ściany mi się już zwyczajnie nie chce , czerpiecie sobie tylko to co wam się podoba jeśli już jakieś dane dostaniecie pod nos ale samemu nic nie sprawdzicie czego najlepszym przykładem jest wspomniany przez Ciebie Izrael. Liczba hospitalizacji i zgonów przy 2 pełnych dawkach jest nawet 20 krotnie mniejsza niż w przypadku niezaszczepionych , transmisja zredukowana o 88 % a 3 dawka jest podawana z powodu Delty. https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.13.21260393v1.full.pdf?fbclid=IwAR1aoYs_b0KrB5BMmUocE2yesoV2804AphObffyXvZipBBE2k2ZlDwKQ2E4
Więcej mi się nie chce już pisać bo znów wybierasz pojedyncze przykłady z mediów a jak wyżej pisałem mnie to nie interesuje co one mówi czy rząd a dane a te mówią jednoznacznie - antyszczepionkowcy się mylą
@Azheal Delta to też covid. Badań jest dużo, statystycznych i laboratoryjnych. Tylko wnioski są takie, że skoro po 14 dniach odpornośc jest około 95% (szczepionki mRNA) to znaczy, że taka zostaje...no błąd. Tylko, że ja czytam całe badanie, a nie dwa zdania i podpieram się innymi badaniami. Takie hasełka nie budzą we mnie entuzjazmu, bo zawsze mówię "sprawdzam", a po czymś takim czar pryska. Nic innego jednak nie wyjdzie co już nie wyszło. Teraz tylko można badać długofalowy wpływ szczepienia jak tempo spadania przeciwciał czy odporność długoterminową. 88% zmniejszona transmisja wirusa to za mało dla odporności stadnej, dla porównania szczepionka na odrę uodparnia w 98% i odpornośc utrzymuje się do końca życia i dzięki temu wyeliminowaliśmy niemal tą chorobę. Izrael tak się zachłysnął tymi prawie 90%, że pompuje w ludzi kolejne dawki.
@chochlik2 Szczepionka to preparat biologiczny który w założeniu imituje naturalną infekcję i prowadzi do rozwoju odporności analogicznej do tej którą uzyskuje organizm w czasie pierwszego kontaktu z prawdziwym drobnoustrojem (bakterią lub wirusem).
Taka jest definicja i powiedz mi co ci się nie zgadza? Aha a z tą fazą testów też pokazujesz że nie wiesz o czym piszesz , 4 faza testów klinicznych zawsze ma miejsce po wprowadzeniu danego preparatu(nie tylko szczepionki) do obrotu , tak było zawsze i nie jest to nic nowego ani niezwykłego
@warszawiaczanka Szczepionki mRNA zawierają właśnie mRNA i to wywoluje reakcje organizmu natomiast wektorowe jak najbardziej zawierają nawet jest ilość podana "nie mniej niż 2,5 x 10^8 jednostek zakaźnych"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 sierpnia 2021 o 16:04
@Azheal
Jedna dawka (0,5 ml) zawiera:
Adenowirus szympansi z sekwencją kodującą glikoproteinę S (ang. Spike) wirusa SARS-CoV-2 (ChAdOx1-S)*, nie mniej niż 2,5 x 108 jednostek zakaźnych (ang. infectious units, Inf.U)
* Wytwarzany w genetycznie zmodyfikowanych, ludzkich embrionalnych komórkach nerki (HEK) 293 oraz za pomocą technologii rekombinacji DNA.
No nie znalazłam nic o całym covidzie nawet w Twoim linku. Sorry...:/
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 sierpnia 2021 o 16:58
Ok to jak zakończą się testy to rozważę szczepienie, tak samo jak z każdym innym szczepieniem wcześniej. Na ten moment to wielki eksperyment, a tzw. NOPów wiele jest nie wpisywanych oficjalnie bo trzeba znać datę i partie szczepionki, a kto o to pyta podczas szczepienia...
@warszawiaczanka Ale o co Ci chodzi? Zawieranie białka kolcka spike sprawia że nas organizm uczy się walczyć z covidem , tak to działa i wcale nie potrzeba mieć tam pełnego wirusa. Jest to pełnoprawna szczepionka tak samo jak ta mRNA. Jeśli Tobie się wydaję że w szczepionce musi być cały wirus to zwyczajnie jesteś w błędzie
@chochlik2 tych głupot co piszesz to nawet mi się już komentować nie chce - już ponad 4 miliardy ludzi jest zaszczepionych na świecie i nic się nie dzieje , a 4 faza testów na szczepionkach tak na prawdę nigdy się nie kończy bo zostają one pod obserwacją cały czas aż do momentu kiedy wymyślimy lepszą
Hahahah głupot? Prawda boli. Po szczepieniu więcej osób umiera i ma więcej chorób współistniejących niż po samym wirusie. Życzę dużo zdrowia z takim podejściem.
@warszawiaczanka Bo zawiera białko Spike koronawirusa - sorka mój błąd widzę to bo uznałeś że jak napisałem normalnego to oznacza całego wirusa. Samo białko wystarcza do wywołania reakcji immunologicznej a nie ryzykuje się zachorowania
Osobiście uważam, ze niezaszczepieni powinni płacić za leczenie COVID z własnej kasy oraz dodatkowo odszkodowania za zamknięte bary, siłownie, itp. Tylko tyle i aż tyle.
Bardzo chętnie pójdę na taki układ, jak tylko Państwo przestanie mi zabierać pieniądze na przymusowe składki zdrowotne. Wtedy będę mógł sobie pozwolić na pakiet VIP w dowolnej prywatnej placówce, zamiast leczyć się w nieudolnych przychodniach.
@dzonsmis ja się zaszczepiłem ale strzelałbym do zwolenników kolejnych lockdownów. Najlepiej osobiście, żeby nie celować w głowę tylko np w wątrobę, żeby debile zdychały w bólu.
@dzonsmis Niezaszczepieni płacą za leczenie covid z własnej kasy podobnie jak zaszczepieni, którzy też chorują. Cos takiego nazywa się składką zdrowotną która jest w Polsce OBOWIĄZKOWA.
@chochlik2 Składki są ubezpieczeniem, a nie opłatą za usługi medyczne. Doedukuj się co to znaczy ubezpieczenie (nie tylko zdrowotne) i na jakich zasadach działa, to może coś zrozumiesz w tym pustym łbie.
@ellaella87 Ubezpieczenie to nie jest opłata za usługi medyczne. Doedukuj się na czym polegają UBEZPIECZENIA - wszystkie, a nie tylko zdrowotne.
Gdybyś miała płacić za usługi medyczne (zamiast ubezpieczenia), to jak jesteś zdrowa nie płaciłabyś nic.
Ale jakbyś zachorowała np na COVID, zostałabyś bankrutem. W USA były rachunki za leczenie COVID opiewające na sporo ponad 100 tys USD.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
18 sierpnia 2021 o 20:56
@ellaella87 A teraz policz sobie ile płacisz tej składki za UBEZPIECZNIE zdrowotne oraz ile tego nazbiera się przez całe życie i porównaj, a resztę DOPŁAĆ:
@dzonsmis Nie mieszkam w USA więc to co tam się dzieje nie bardzo mnie obchodzi. Covid wyleczyłam aspiryną i wit D. Składki zdrowotne płacę od 13 lat i bardzo rzadko chodzę do lekarza, bo stać mnie na prywatne wizyty i nie chce mi się czekać po pół roku w kolejce. Także zachowaj swoje mądrości dla siebie, bo nie robią na mnie żadnego wrażenia.
@ellaella87 Znowu. Nie rozumiesz istoty działania UBEZPIECZENIA.
Jak ubezpieczę dom od pożaru, a nie mam pożaru, to ubezpieczyciel ma mi oddać składki ?
Nie, nic ci się nie należy. I w większości przypadków na ubezpieczeniu wychodzisz w plecy.
Problem pojawia się w momencie, gdy jednak pożar wystąpi. Wtedy okazuje się, że ubezpieczenie jest po prostu zbawieniem.
A ubezpieczenie zdrowotne jest obowiązkowe tylko dlatego, żeby składki były względnie niskie. Bez powszechności, wielu, jak nie większość, mogłaby o opiece zdrowotnej tylko pomarzyć.
A ludzi np po wypadkach czy zapadających na ciężkie choroby, trzeba by chyba humanitarnie dobijać, bo większości nigdy, ale to przenigdy nie byłoby stać na leczenie.
Nie masz pojęcia jak to działa, jesteś ograniczona jak reszta motłochu, a wydaje ci się, że wszystkie rozumy pozjadałaś.
@dzonsmis Przy okazji osoby uprawiające sport powinny płacić za leczenie swoich kontuzji, osoby otyłe za leczenie chorób sercowo-naczyniowych, palacze papierosów powinni również płacić za leczenie swoich chorób onkologicznych. Terapie uzależnień tez powinny być leczone na koszt uzależnionego. Choroby zawodowe tez powinny być leczone na koszt pacjenta. Kogo pominęłam?
Jak zwał tak zwał. To ja proponuję się do edukować.
Ubezpieczenie zdrowotne
Ta obowiązkowa składka wynosi 9% wymiaru i umożliwia korzystanie z państwowej opieki zdrowotnej.
W takim razie proszę znieść obowiązek tej składki,a ja sam zadbam dużo lepiej o swoje ubezpieczenie zdrowotne. Może masz problem z czytaniem, ale na to już nic nie poradzę
@warszawiaczanka Ale w prywatnych ubezpieczalniach tak przecież właśnie jest. Halooo haloooooo.
Im w większej grupie ryzyka jesteś, tym więcej płacisz.
Albo nie płacisz, ale wtedy twoje ubezpieczenie po prostu pewnych rzeczy nie obejmuje.
W USA jest to normą.
Żaden ubezpieczyciel nie będzie przecież dokładał do ciebie.
Nie zaszczepisz się ? Proszę bardzo, składka w górę!
Ew dostaniesz ubezpieczenie nieobejmujące kosztów leczenia COVID.
Tak działa każdy prywatny ubezpieczyciel! Każdy!
@dzonsmis Prywatne firmy mogą sobie wymyślać co chcą. Nie zaszczepisz sie na grype i ciezko przekdziesz nic nie dostaniesz, albo dostaniesz NOP po szczepieniu i też nic nie dostaniesz.
@warszawiaczanka Z tą różnicą, że ci którzy nie szczepią się na COVID bynajmniej nie zamierzają płacić za leczenie.
Bo przecież "płacą składki". A że składki nijak nie pokrywają kosztów leczenia COVID, to już ich nie interesuje.
@dzonsmis Taka juz natura ubezpieczeń. Wszyscy ubezpieczeni zrzucaja sie na beneficjentow ubezpieczenia. Zdrowo odżywiający się ludzie płacą za leczenie chorób wieńcowych osób żyjących na fast foodzie.
Szczepionki są ważne, ale by były bezpieczne trzeba mieć badania na alergię, badania przed szczepionką (można nawet umrzeć), chwilowy przegląd u lekarza czy nie wystąpiła gorączka, zawroty głowy i tym podobne rzeczy. W Polsce tego nie ma. I między innymi dlatego mamy taką dużą gamę ludzi nazywanych antyszczepionkowcami. Tacy ludzie mieli komplikacje, właściwie zgodne z prawem, dlatego mają taką postawę. Nie potrafią często określić co jest nie tak, więc zwalają winę na całość, ale po części mają rację, jeżeli mówią, że mieli komplikacje, których można było uniknąć. Takie zaniedbanie to też zbrodnia na prawach człowieka.
Typowy PiSizm: nazwiemy coś inaczej i już jest cacy.
@Bimbol Jak to mówią, 'naprawę państwa należy zacząć od naprawy pojęć'.
@Bimbol czekam do następnych wyborów, chociaż prawie każdy w opozycji, chciałby obowiązku tego szczepienia. Ale wyniki wyborów mogą być ciekawe.
@Bimbol Część się przestraszy i pobiegnie po kolejne daweczki eliksiru szczęścia. O to chodzi.
A podatki to nie podatki tylko opłaty i daniny.
Taka ewolucja...
Najpierw była "odpowiedzialność", teraz będzie "obowiązek" i ciekawe jakie jeszcze słowa wymyślą, żeby nie powiedzieć "przymus"?
@koyot79
Na początku było ugadane zaszczepienie kilku "celebrytów", później info, że ludzie płacą i handlują szczepionką " na lewo" i udawanie, jakie to jest wielkie wzięcie na szczepionkę.
Tak jak strzał w tył głowy, to nie to samo co rozstrzelanie.
Przymusić to on sobie może swoją małżonkę, a na pewno nie mnie.
Nie wiem z czego robicie afere, to ze to pisior mowi czy z tego "obowiazku" ?
Wyobrazcie sobie, ze lekarz przed operacja ma obowiazek sie zdezynfekowac, budowlaniec nosic kask, jadac samochodem musimy zapiac pasy, a dzieci szczepic przeciwko odrze i paru jeszcze nieprzyjemnym chorobom.
Jezeli ktos jest nosicielem zarazliwej choroby to tez ma obowiazek powiadomic sanepid i stosowac sie do ograniczen.
Tak bylo przed pis i bedzie dlugo po tym jak ten glupi rzad upadnie.
@Qbikkkk to ile razy powiadomiłeś Sanepid o tym że masz grypę?
@Qbikkkk o proszę, a na którą mutację? Alfa, beta, gamma? Czy może delta, przy której jest widoczny spadek efektywności szczepionki? A może obowiązkowe mają być szczepienia na epsilon, kappę, czy lambdę, na które szczepionka to już mało co daje? Przyznajcie sami przed sobą, zaszczepiliście się po fali (w maju) na szczep, który już się dezaktualizował, na pół roku przed nową falą jednocześnie nie mają świadomości, że będą potrzebne szczepienia przypominające, pomimo tego, że nawet o tym pisał producent w ulotce. Ja jeszcze rozumiem w styczniu, ale w maju? I proszę, po pół roku trzeba szczepienia odnawiać (przykład z Izraela), a niebawem wychodzi dedykowana szczepionka na deltę. Zresztą prezes pfizera powiedział, że zaletą technologii jest mRNA, że możliwe od teraz będzie opracowanie szczepionki na nowe mutacje w 6 tygodni, tak więc szczepionka na nowe mutacje to była tylko kwestia czasu. I przestańcie udawać "mundrych", bo to było zaniedbanie i brak odpowiedzialności, a nie mądrość.
Czyli znowu Ci foliarze mieli rację mówiąc, że najpierw wydziabają tych co dobrowolnie się zgodzą, później tych co zrobią to za obietnicę zwrotu części wolności, a na końcu wezmą się za tych, których trzeba zmusić. Ciekawe w czym jeszcze mityczni foliarze będą mieć rację
@adraxer12 Bo takich prawdziwym foliarzy to może jest w całym kraju 20-30. Reszta zadaje pytania, nie ufa politykom, rządowi, mediom, podważa ich status i ich opinie, uważając, że po tylu latach dzielenia ludzi, kłócenia ich, stawiania w sytuacjach etycznych które są mocno kontrowersyjne, nie można im całkowicie ufać. Przez wiele lat obecna władza robiła wszystko by nawet te reszki zaufania do nich zostały utracone, zmasakrowane, zrównane z ziemią .I gdy dziś władza mówi ludziom: "Zaufajcie nam", to ludzie wzruszają ramionami, odwracaja głowę i plują za siebie. Ja się tej sytuacji nie dziwię.
@adraxer12 Ciekawi mnie sformułowanie "znowu". Kiedy niby mieli rację?
@Azheal Jak mówili, że metodą "zostań w domu, pokonamy tego wirusa" nic nie zdziałamy. Jak mówili, że maski to też nie jest rozwiązanie. Jak mówili, że wprowadzone zostaną paszporty covidowe. Jak zwracali uwagę, że media głównego ścieku tworzyły panikę...pamiętasz słynne trumny we Włoszech? Jak wyrażali wątpliwości, że obecna technologia szczepionek nie chroni przed zachorowaniem więc wirus nawet w zaszczepionym może się powielać i mutować. Coś pominęłam? Chyba tak. "Foliarze" też zwracali uwagę, że niektórzy słynni ludzie szczepią się na wizji przy użyciu pustych strzykawek, albo strzykawkami bez igieł.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2021 o 1:20
@warszawiaczanka Oj tam nie tylko pominołeś co podałeś typowe fejk fakty.Maski działają i zostało to wielokrotnie udowodnione w badaniach a to że nie wszyscy się do zaleceń stosowali nie świadczy o braku ich skuteczności.
Media to nie badania naukowe to raz a dwa ciężarówki z Bergamo były prawdziwe.
Szczepionki jak najbardziej działają a to że foliarze nie rozumieją jak działają to ich problem a nie wina szczepionek. Dodatkowo badania pokazują że im więcej zaszczepionych tym mniej mutacji i tym mniejsza szansa na transmisję wirusa.
Nikt nie używał pustych strzykawek czy bez igieł - zwyczajnie używa się tzw bezpiecznych strzykawek gdzie igła PO wykonaniu zastrzyku się chowa i są one używane od lat.
Od biedy można zaliczyć paszporty covidowe gdyby nie to że mówiono od dawna że jest to brane pod uwagę. Także wniosek jest prosty - wam się tylko wydaje że coś przewidzieliście a tak jak zawsze zwyczajnie nie ogarniacie i/lub nie akceptujecie faktów bo dla was źródło wiedzy to yt albo fb a nie badania dlatego wrzucę Ci tutaj parę może się dokształcisz.
Dane z USA pokazujące statystyki zgonów i hospitalizacji - większość niezaszczepieni https://www.kff.org/policy-watch/covid-19-vaccine-breakthrough-cases-data-from-the-states/?fbclid=IwAR3GUKyex5fx7txhsU941fZwQuHfO6ldENnBxnRIML8D4mpqcQ0RAfc-7ak
Badanie pokazujące o wyżej wspomnianych mutacjach - https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.08.21261768v1.full.pdf?fbclid=IwAR0zH6GfNmOINq46bS38pIH40hCBcPn-7M7k45u4J7vTEM4qyIWJWzuJlqc
I jak dużą odporność daje pełne zaszczepienie https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.11.21261885v1.full.pdf?fbclid=IwAR0zH6GfNmOINq46bS38pIH40hCBcPn-7M7k45u4J7vTEM4qyIWJWzuJlqc
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2021 o 7:36
@Azheal masz rację, ciężarówki z Bergamo były prawdziwe, tylko wywoziły ofiary badajże trzęsienia ziemi i to kilka lat wcześniej. Jeśli chodzi o strzykawki, to tak są takie jak piszesz, tylko na kilku filmikach było pokazane w zbliżeniu, że są one puste a nawet na jednym nagraniu było pokazane jak osoba robiąca zastrzyk jakiemuś politykowi użyła zwykłej strzykawki i chyba z nerwów pomyliła kolejność, bo tłoczek był wciśnięty do końca i ona wbiła igłę w ramie, to powiedz co można w taki sposób podać do organizmu? Jeśli chodzi o pozostałe sprawy, to przypomnij sobie jak rząd dawał sprzeczne i irracjonalne wytyczne, tylko kilka przykładów: maseczki nie pomagają ale trzeba nosić, później jednak pomagają, maseczki i dystans społeczny tylko dla zwykłych ludzi a nie dla premiera i jego świty czy naczelnika państwa. Cmentarze - zakaz wstępu, no chyba że jest się prezesem, irracjonalne zamknięcie lasów i parków, gdzie np. Niemcy pozwolili obywatelom wypoczynek na ładnie natury, bo to powoduje odstresowanie dzięki temu wyższą naturalną odporność. Respiratory od kolegi, wadliwe maseczki z Chin przywiezione z pompą, największym dostępnym samolotem za potężną stawkę, przy 40% zapełnionej ładowni. Dalej mam wymieniać? To zniszczyło zaufanie do rządu i jego wiarygodność i podważyło wiarygodność i autentyczność samej plandemii. Pozdrawiam.
Ale mnie nie obchodzi co rząd mówi tylko co mówią naukowcy i badania. A twierdzenie że jest coś takiego jak plandemia to już śmieszne przestało być dawno tak samo jak bzdury o depopulacji. Nie ciężarówki z Bergamo nie są sprzed kilku lat https://fakenews.pl/spoleczenstwo/tak-te-pojazdy-wojskowe-wywoza-trumny-z-bergamo/. To co wymieniasz to niedorozwój naszego rządu ale to w żadnym wypadkunie oznacza że nie ma pandemii co najwyżej że nie wiecie co to oznacza
@Azheal Gdzie powiedziałam, że maski są nieskuteczne? Maski są super skuteczne tylko używane poprawnie. Więc w warunkach eksperymentu wychodzi ich genialna skuteczność, a w sklepie jest żadna lub nawet zagraża zdrowiu, bo nie można odtworzyć w sklepie warunków eksperymentu. Nigdzie nie widziałam pojemników na odpady medyczne, żeby wyrzucić jednorazową maskę, żadnych wyznaczonych miejsc, żeby bezpiecznie zmienić maseczkę, a trzeba ją zmieniać co kilkanaście minut-aż zawilgnie od oddechu. Osoby z wielorazowymi maskami też nie nosiły przy sobie pojemnika na brudne maski. Więc raczej tu jest problem, a nie jakieś pojedyncze osoby, które nie nosiły nic na twarzy.
Jak najbardziej nawet aferka w Texasie była, że facet był "szczepiony"na wizji pustą strzykawką. Takich historyjek było więcej, nawet mieliśmy filmiki na demotywatorach z takich akcji.
Co do skuteczności szczepionek nie dałeś nic nowego. Badanie pokazuje skuteczność szczepienia po 14 dniach od pierwszego i drugiego szczepienia więc w szczytowym momencie. Jak to jest skuteczne w dłuższej perspektywie pokazuje przykład Izraela, który wprowadza trzecią dawkę, UK też planuje. Tylko potwierdzasz co powiedziałam o tym, że te konkretne szczepionki nie są rozwiązaniem problemu covid i nie dadzą rady wytworzyć odporności stadnej. Możemy liczyć na zmniejszenie objawów, lżejsze/żadne powikłania, ale walki z tym wirusem tak nie wygramy.
Wcześniej zwalano winę na jakiś ludzi co mimo pozamykanych centrów handlowych i tak robili w nich zakupy. Albo zwolenników sobotnich imprez w zamkniętych na 4 spusty klubach. Teraz na celownik poszli ludzie co nie chcą się szczepić byle czym. Jeszcze nam się wmawia, że kontakt ze zmutowanym małpim wirusem z jednym białkiem S covid lepiej uodparnia niż kontakt z prawdziwym wirusem.
@warszawiaczanka Nie dawałem wszystkich dostępnych badań tylko kilka przykładowych żeby pokazać na czym należy się wzorować. Kiedyś mi się bardziej chciało ale po kilku miesiącach pisania jak do ściany mi się już zwyczajnie nie chce , czerpiecie sobie tylko to co wam się podoba jeśli już jakieś dane dostaniecie pod nos ale samemu nic nie sprawdzicie czego najlepszym przykładem jest wspomniany przez Ciebie Izrael. Liczba hospitalizacji i zgonów przy 2 pełnych dawkach jest nawet 20 krotnie mniejsza niż w przypadku niezaszczepionych , transmisja zredukowana o 88 % a 3 dawka jest podawana z powodu Delty. https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.13.21260393v1.full.pdf?fbclid=IwAR1aoYs_b0KrB5BMmUocE2yesoV2804AphObffyXvZipBBE2k2ZlDwKQ2E4
Więcej mi się nie chce już pisać bo znów wybierasz pojedyncze przykłady z mediów a jak wyżej pisałem mnie to nie interesuje co one mówi czy rząd a dane a te mówią jednoznacznie - antyszczepionkowcy się mylą
@Azheal Delta to też covid. Badań jest dużo, statystycznych i laboratoryjnych. Tylko wnioski są takie, że skoro po 14 dniach odpornośc jest około 95% (szczepionki mRNA) to znaczy, że taka zostaje...no błąd. Tylko, że ja czytam całe badanie, a nie dwa zdania i podpieram się innymi badaniami. Takie hasełka nie budzą we mnie entuzjazmu, bo zawsze mówię "sprawdzam", a po czymś takim czar pryska. Nic innego jednak nie wyjdzie co już nie wyszło. Teraz tylko można badać długofalowy wpływ szczepienia jak tempo spadania przeciwciał czy odporność długoterminową. 88% zmniejszona transmisja wirusa to za mało dla odporności stadnej, dla porównania szczepionka na odrę uodparnia w 98% i odpornośc utrzymuje się do końca życia i dzięki temu wyeliminowaliśmy niemal tą chorobę. Izrael tak się zachłysnął tymi prawie 90%, że pompuje w ludzi kolejne dawki.
Yebac!
Ktoś go dobrze nazwał. Nikczemna marionetka.
A może by tak najpierw wynaleźć szczepionkę?
Dokładnie, oficjalnie nie ma szczepionki. Są tylko preparaty w fazie testów, których nie powinno się tak nazywać.
@chochlik2 Szczepionka to preparat biologiczny który w założeniu imituje naturalną infekcję i prowadzi do rozwoju odporności analogicznej do tej którą uzyskuje organizm w czasie pierwszego kontaktu z prawdziwym drobnoustrojem (bakterią lub wirusem).
Taka jest definicja i powiedz mi co ci się nie zgadza? Aha a z tą fazą testów też pokazujesz że nie wiesz o czym piszesz , 4 faza testów klinicznych zawsze ma miejsce po wprowadzeniu danego preparatu(nie tylko szczepionki) do obrotu , tak było zawsze i nie jest to nic nowego ani niezwykłego
@Azheal Tylko te szczepionki nie imitują infekcji covidem, bo go nie zawierają, nawet wektorówki.
@warszawiaczanka Szczepionki mRNA zawierają właśnie mRNA i to wywoluje reakcje organizmu natomiast wektorowe jak najbardziej zawierają nawet jest ilość podana "nie mniej niż 2,5 x 10^8 jednostek zakaźnych"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2021 o 16:04
@Azheal Astra zawiera małpiego wirusa GMO, który zawiera mRNA białka S Covida. Szczepionki mRNA też zawierają tylko kod tego jednego białka.
@warszawiaczanka Wiesz że możesz sprawdzić? Tak Astra zawiera małpiego wirusa ale zawiera też normalnego!https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/vaxzevria-previously-covid-19-vaccine-astrazeneca-epar-product-information_pl.pdf
Naprawdę naucz się szukać. A w mRNA jak najbardziej wystarczy kod jednego białka dlatego ta technologia jest taka dobra bo nie trzeba całego wirusa
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2021 o 16:18
@Azheal
Jedna dawka (0,5 ml) zawiera:
Adenowirus szympansi z sekwencją kodującą glikoproteinę S (ang. Spike) wirusa SARS-CoV-2 (ChAdOx1-S)*, nie mniej niż 2,5 x 108 jednostek zakaźnych (ang. infectious units, Inf.U)
* Wytwarzany w genetycznie zmodyfikowanych, ludzkich embrionalnych komórkach nerki (HEK) 293 oraz za pomocą technologii rekombinacji DNA.
No nie znalazłam nic o całym covidzie nawet w Twoim linku. Sorry...:/
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2021 o 16:58
Ok to jak zakończą się testy to rozważę szczepienie, tak samo jak z każdym innym szczepieniem wcześniej. Na ten moment to wielki eksperyment, a tzw. NOPów wiele jest nie wpisywanych oficjalnie bo trzeba znać datę i partie szczepionki, a kto o to pyta podczas szczepienia...
@warszawiaczanka Ale o co Ci chodzi? Zawieranie białka kolcka spike sprawia że nas organizm uczy się walczyć z covidem , tak to działa i wcale nie potrzeba mieć tam pełnego wirusa. Jest to pełnoprawna szczepionka tak samo jak ta mRNA. Jeśli Tobie się wydaję że w szczepionce musi być cały wirus to zwyczajnie jesteś w błędzie
@chochlik2 tych głupot co piszesz to nawet mi się już komentować nie chce - już ponad 4 miliardy ludzi jest zaszczepionych na świecie i nic się nie dzieje , a 4 faza testów na szczepionkach tak na prawdę nigdy się nie kończy bo zostają one pod obserwacją cały czas aż do momentu kiedy wymyślimy lepszą
@Azheal "Tak Astra zawiera małpiego wirusa ale zawiera też normalnego!" Nie znalazłam tego. Zacytowałam co znalałam w podanym przez Ciebie źródle.
Hahahah głupot? Prawda boli. Po szczepieniu więcej osób umiera i ma więcej chorób współistniejących niż po samym wirusie. Życzę dużo zdrowia z takim podejściem.
@warszawiaczanka Bo zawiera białko Spike koronawirusa - sorka mój błąd widzę to bo uznałeś że jak napisałem normalnego to oznacza całego wirusa. Samo białko wystarcza do wywołania reakcji immunologicznej a nie ryzykuje się zachorowania
Czego spodziewaliście się po zbrodniarzu który z zimną krwią wymordował ponad 100 tys. Polaków pozbawiając ich jakiegolwiek dostępu do lekarza.
Osobiście uważam, ze niezaszczepieni powinni płacić za leczenie COVID z własnej kasy oraz dodatkowo odszkodowania za zamknięte bary, siłownie, itp. Tylko tyle i aż tyle.
Bardzo chętnie pójdę na taki układ, jak tylko Państwo przestanie mi zabierać pieniądze na przymusowe składki zdrowotne. Wtedy będę mógł sobie pozwolić na pakiet VIP w dowolnej prywatnej placówce, zamiast leczyć się w nieudolnych przychodniach.
@dzonsmis tylko widzisz, żyjemy w czasach w których idziesz do szpitala ze złamaną ręką a leczą cię na covid.
@dzonsmis ja się zaszczepiłem ale strzelałbym do zwolenników kolejnych lockdownów. Najlepiej osobiście, żeby nie celować w głowę tylko np w wątrobę, żeby debile zdychały w bólu.
@dzonsmis Niezaszczepieni płacą za leczenie covid z własnej kasy podobnie jak zaszczepieni, którzy też chorują. Cos takiego nazywa się składką zdrowotną która jest w Polsce OBOWIĄZKOWA.
@chochlik2 Składki są ubezpieczeniem, a nie opłatą za usługi medyczne. Doedukuj się co to znaczy ubezpieczenie (nie tylko zdrowotne) i na jakich zasadach działa, to może coś zrozumiesz w tym pustym łbie.
@ellaella87 Ubezpieczenie to nie jest opłata za usługi medyczne. Doedukuj się na czym polegają UBEZPIECZENIA - wszystkie, a nie tylko zdrowotne.
Gdybyś miała płacić za usługi medyczne (zamiast ubezpieczenia), to jak jesteś zdrowa nie płaciłabyś nic.
Ale jakbyś zachorowała np na COVID, zostałabyś bankrutem. W USA były rachunki za leczenie COVID opiewające na sporo ponad 100 tys USD.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2021 o 20:56
@chochlik2 https://www.rp.pl/Biznes/305219944-Szpitale-pozywaja-pacjentow-Gigantyczne-rachunki-za-leczenie-Covid.html
@ellaella87 A teraz policz sobie ile płacisz tej składki za UBEZPIECZNIE zdrowotne oraz ile tego nazbiera się przez całe życie i porównaj, a resztę DOPŁAĆ:
https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1483474,usa-koronawirus-system-opieki-zdrowotnej-ubezpieczenie-koszty-leczenia-rachunki.html
@dzonsmis Nie mieszkam w USA więc to co tam się dzieje nie bardzo mnie obchodzi. Covid wyleczyłam aspiryną i wit D. Składki zdrowotne płacę od 13 lat i bardzo rzadko chodzę do lekarza, bo stać mnie na prywatne wizyty i nie chce mi się czekać po pół roku w kolejce. Także zachowaj swoje mądrości dla siebie, bo nie robią na mnie żadnego wrażenia.
@dzonsmis Zapoznaj się najpierw jak działa opieka zdrowotna w USA, bynajmniej nie tak jak w Polsce.
@ellaella87 Znowu. Nie rozumiesz istoty działania UBEZPIECZENIA.
Jak ubezpieczę dom od pożaru, a nie mam pożaru, to ubezpieczyciel ma mi oddać składki ?
Nie, nic ci się nie należy. I w większości przypadków na ubezpieczeniu wychodzisz w plecy.
Problem pojawia się w momencie, gdy jednak pożar wystąpi. Wtedy okazuje się, że ubezpieczenie jest po prostu zbawieniem.
A ubezpieczenie zdrowotne jest obowiązkowe tylko dlatego, żeby składki były względnie niskie. Bez powszechności, wielu, jak nie większość, mogłaby o opiece zdrowotnej tylko pomarzyć.
A ludzi np po wypadkach czy zapadających na ciężkie choroby, trzeba by chyba humanitarnie dobijać, bo większości nigdy, ale to przenigdy nie byłoby stać na leczenie.
Nie masz pojęcia jak to działa, jesteś ograniczona jak reszta motłochu, a wydaje ci się, że wszystkie rozumy pozjadałaś.
@dzonsmis Przy okazji osoby uprawiające sport powinny płacić za leczenie swoich kontuzji, osoby otyłe za leczenie chorób sercowo-naczyniowych, palacze papierosów powinni również płacić za leczenie swoich chorób onkologicznych. Terapie uzależnień tez powinny być leczone na koszt uzależnionego. Choroby zawodowe tez powinny być leczone na koszt pacjenta. Kogo pominęłam?
Jak zwał tak zwał. To ja proponuję się do edukować.
Ubezpieczenie zdrowotne
Ta obowiązkowa składka wynosi 9% wymiaru i umożliwia korzystanie z państwowej opieki zdrowotnej.
W takim razie proszę znieść obowiązek tej składki,a ja sam zadbam dużo lepiej o swoje ubezpieczenie zdrowotne. Może masz problem z czytaniem, ale na to już nic nie poradzę
@chochlik2 Nie zadbasz dużo lepiej, a tylko ci się tak wydaje.
PS. Prywatny ubezpieczyciel z miejsca podniósł by ci składkę na ew leczenie COVID, jak tylko odmówiłbyś szczepienia. Tak to działa.
@warszawiaczanka Ale w prywatnych ubezpieczalniach tak przecież właśnie jest. Halooo haloooooo.
Im w większej grupie ryzyka jesteś, tym więcej płacisz.
Albo nie płacisz, ale wtedy twoje ubezpieczenie po prostu pewnych rzeczy nie obejmuje.
W USA jest to normą.
Żaden ubezpieczyciel nie będzie przecież dokładał do ciebie.
Nie zaszczepisz się ? Proszę bardzo, składka w górę!
Ew dostaniesz ubezpieczenie nieobejmujące kosztów leczenia COVID.
Tak działa każdy prywatny ubezpieczyciel! Każdy!
@dzonsmis Prywatne firmy mogą sobie wymyślać co chcą. Nie zaszczepisz sie na grype i ciezko przekdziesz nic nie dostaniesz, albo dostaniesz NOP po szczepieniu i też nic nie dostaniesz.
@warszawiaczanka Z tą różnicą, że ci którzy nie szczepią się na COVID bynajmniej nie zamierzają płacić za leczenie.
Bo przecież "płacą składki". A że składki nijak nie pokrywają kosztów leczenia COVID, to już ich nie interesuje.
@dzonsmis Taka juz natura ubezpieczeń. Wszyscy ubezpieczeni zrzucaja sie na beneficjentow ubezpieczenia. Zdrowo odżywiający się ludzie płacą za leczenie chorób wieńcowych osób żyjących na fast foodzie.
Mam prywatne ubezpieczenie oraz leczenie, bo na tą całą służbę zdrowia nie ma co liczyć. P.S nikt mi składek z tego powodu nie podniósł.
Tylko, że nie szczepią się głównie wyborcy PiS.
Imbecyl.
Szczepionki są ważne, ale by były bezpieczne trzeba mieć badania na alergię, badania przed szczepionką (można nawet umrzeć), chwilowy przegląd u lekarza czy nie wystąpiła gorączka, zawroty głowy i tym podobne rzeczy. W Polsce tego nie ma. I między innymi dlatego mamy taką dużą gamę ludzi nazywanych antyszczepionkowcami. Tacy ludzie mieli komplikacje, właściwie zgodne z prawem, dlatego mają taką postawę. Nie potrafią często określić co jest nie tak, więc zwalają winę na całość, ale po części mają rację, jeżeli mówią, że mieli komplikacje, których można było uniknąć. Takie zaniedbanie to też zbrodnia na prawach człowieka.