Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1224 1241
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar kondon
+16 / 24

@DoomOverTheWorld Ważne, że zauważyłeś swój błąd :)
Pandemia jedno, wstrętni socjaliści z PiSu drugie. Do tego te przygłupy z pandemią radziły sobie tragicznie źle, a teraz mamy efekty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
+8 / 12

@DoomOverTheWorld szkoda tylko że u nas przez tych debili ta inflacja jest 2x wyższa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 1

@DoomOverTheWorld A więc rzeczywiście są tacy ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
+31 / 41

Rząd dba o to by żyło się lepiej, a ci prywaciarze ciągle tylko ceny podnoszą, tak im mało tych pieniędzy... :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
+20 / 24

@SkrajnieCentrowy - zawsze rząd może podjąć walkę i ustawowo zamrozić ceny konkretnych produktów. Tylko czekaj... czy my już tego nie przerabialiśmy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
+18 / 20

@Lulus W sumie dobry pomysł, może i przerabialiśmy to już ale tamci po prostu się źlę do tego zabierali. teraz z pewnością się uda! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
+2 / 10

@SkrajnieCentrowy Dawaj więcej uśmieszków bo nadal nie rozumieją że jaja sobie robisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+8 / 8

@SkrajnieCentrowy Narracja rządu jest taka, ze ludziom żyje się coraz lepiej i mają coraz więcej pieniędzy. Pooglądaj sobie Wiadomości w TVP. Same sukcesy partii, naczelnika i rządu. A że rzeczywistość skrzypi? Władzy to nie obchodzi. Daje przecież 500+, wiec w czym problem? JA rozumiem piekarzy, jak każdego komu podnoszą opłaty, podatki o dziesiątki procent. Ale zamiast protestować, wychodzić na ulice, krzyczeć, siedzicie po cichu w domach. A jak ktoś odważy się wyjść i powiedzieć NIE, to od razu jest opluwany, także tutaj w komentarzach(jak kobiety, rolnicy, pielęgniarki czy inne grupy zawodowe).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glupiobywatel
+5 / 5

@dncx
Przedsiębiorcy nie wychodzą na ulice z bardzo prostego powodu: nie mają na to czasu. Jako przedsiębiorca masz płacić i siedzieć na dooopie cicho, a jak zaczniesz się rzucać, będziesz "strajkował" i nie będziesz płacił (ZUS, us, rachunki, faktury, raty itd), to przyjdzie komornik i szybko Ci zabierze, to co jeszcze masz.
Jak jesteś pracownikiem to możesz sobie pozwolić na luksus strajkowania bo i tak pensję swoją dostaniesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+6 / 6

@glupiobywatel Tyle, że przedsiębiorcy już protestowali - na wiosnę w maju. I też zostali opluci przez internetowych trolli, polityków rządowej strony i sprzyjające im media.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2021 o 13:03

M mieteknapletek
+2 / 2

@dncx
generalnie kazdy kto protestowal przeciwko rzadowi byl opluwany przez politykow i armie internetowych trolli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+3 / 3

@dncx Ja jedynie opluwałem rolników. Z dwóch powodów. Pierwszy to taki że swoje protesty robią w najgłupszy możliwy sposób, po prostu wkur**jąc innych ludzi. Czemu blokują drogi zwykłym ludziom a nie pojadą do Warszawy pod Sejm i na Nowogrodzką o nie obstawią tego ciągnikami? Tylko jak debile blokują drogi. W taki sposób oni tylko nastawiają ludzi przeciwko sobie.
Dzięki temu że straciłem przez nich pieniądze gdy jeden z pierwszych protestów zrobili na autostradzie, przysiągłem sobie że jak jeszcze raz przez nich stracę, to jak dowiem się gdzie ten mały komuch z AgroUnii mieszka, to z domu przez tydzień nie wyjedzie. Zaparkuje mu Liebherra LTM 1750 przed wjazdem do domu ale najpierw załaduje na niego balast do dopuszczalnej masy jaką może mieć na kołach. Po prostu zaparkuje mu 620 tonowego potworka przed bramą, pechowo on się akurat tam zepsuje.

Druga sprawa mam brata rolnika i wybacz, oni nie mają tragicznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2021 o 3:27

D dncx
+2 / 2

@yankers JA tego nie podważam. To był polityczny błąd. Ale tak robili i poprzednicy, jak nieżyjący już Lepper, który w latach 90 wywalał zboże z wagonów, na szkodę właściciela. Tylko ,ze ci ludzie nie sa politykami. Oni widza, że coś jest nie tak, i protestują. Oczywiście, są rolnicy, którzy całkiem dobrze sobie radzą. To prawda, że oni NIE powinni utrudniać innym ludziom życia, ale powinni "walić pługami" po głowach naczelnika i jego podnóżki. Niemniej wiesz, co by się stało jakby chcieli wejść na Nowogrodzka? Obecna władza świetnie się obstawiła policją. Wychowali sobie już pokolenie policjantów biernych, miernych, ale wiernych. Oni ich będa bronić, bo to ich władza. Krew poleje się na pewno. Czy tego chcemy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2021 o 8:52

A ajajaj2
-2 / 2

Bo „prywaciarz” musi na te podwyżki zapie dalać! Nie kończy pracy o 17:00 żeby mieć czas na protesty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+8 / 8

Możecie utrzymać cenę, ale zmniejszyć wagę każdego bochenka.
Za rok będziecie sprzedawać tylko piętki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+10 / 10

jak tak dalej będzie to stanę się z powrotem nastolatkiem, bo tak jakby moja praca będzie tak jakby kieszonkowym od pracodawcy a mieszkać będę z rodzicami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2021 o 7:34

avatar Xar
+19 / 19

A dlaczego tak jest? Bo wiedza ekonomiczna przecietnego obywatela ogranicza sie do poziomu dziecka wierzacego ze pieniadze z bankomatu sa ze sciany.
A dlaczego tak jest? Uwazales na podstawach przedsiebiorczosci w szkole? Sluchales, analizowales, interesowales sie? No wlasnie - przecietny czlowiek nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+8 / 8

@Xar No niestety muszę cię rozczarować. Ja kończyłem liceum w 2012 roku. Ekonomia? Przedsiębiorczość? Nauczyciel z WOS-u raz przyniósł PiT-a i to wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+1 / 1

@OtakuKHS Podstaw Przedsiebiorczosci to sie nie mialo? Ja w latach 2007-2009 mialem po dwa lata jak dobrze pamietam, moze bylo 2007-2008 ze poltora roku ewentualnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+1 / 1

@Xar No nie miało się. Co prawda w szkole były podziały na specjalizacje. Ja akurat byłem w klasie biologiczno-chemicznej, ale klasa matematyczno-fizyczna i inne też nic takiego nie miały. Nawet w zajęciach pozalekcyjnych brak takich rzeczy jak przedsiębiorczość czy ekonomia. No ale się akurat temu nie dziwię. Nasza edukacja jakby to ująć leży. Uczy się by zapamiętać materiał, a nie by go zrozumieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nettai
+4 / 4

Chyba swój własny elektorat chcą wykończyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+2 / 12

@mygyry87 podatki to rozumiem ze tez ta zla Unia nam narzuca i dlatego Niemcy mieli obnizke VAT do 16 w 2020?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-2 / 8

@Xar
I tak i nie.
https://www.money.pl/gospodarka/nowa-dyrektywa-energetyczna-paliwa-pojda-w-gore-nawet-8-zl-za-litr-benzyny-6661827072297728a.html
Poszczególne państwa mają coraz mniej do gadania w kwestii opodatkowania paliw energetycznych.


Happeningi obniżaniu cen paliw słyszę przy każdych wyborach od każdej opozycji i żadna nigdy nie obniżyła nic w tej materii i żadna następna też tego nie zrobi jeżeli myślisz, że będzie inaczej to ci współczuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FightingStupidity
-2 / 8

@mygyry87
Ceny gazu dla przedsiębiorstw wzrosną od 25% do 60% w skrajnym przypadku. Jeżeli więc piekarnia płaciła 9.000 zł za gaz, to zapłaci po podwyżce 14.400 zł w najgorszym przypadku.

Kolejna chybiona akcja propagandowa Borgmana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2021 o 21:20

avatar mygyry87
-3 / 7

@FightingStupidity chybiona? Przecież to typowy polityczny troll żyjący z tworzenia fejków, tu ma podatny grunt, bo nikogo nie interesują przyczyny pewnych zjawisk.
Dziwne, że na głównej nie ma newsa, że trzaskowski zapłacił z miejskiej kasy 20tys zaprzyjaźnionym celebrytom za 4 (słownie cztery) posty w mediach społecznościowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FightingStupidity
-5 / 5

@mygyry87

Pamiętam Borgmana z dawniejszych lat, był wtedy inny. Teraz uprawia toporną propagandę, jak polityczny aparatczyk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-3 / 5

@FightingStupidity to nie kwestia jednego trolla a całej strony, widać, że obecnie jest opłacana tubą jednej ze stron, teraz jak tfusk wrócił to każde jego pierdnięcie, albo zacytowane albo sparafrazowane jest na głównej i nie ważne ile w nim sensu czy prawdy jak jest antypis to musi być na głównej, pan płaci Pan wymaga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+1 / 1

@mygyry87 podobnie bylo jak wybory byly w 2015 to od bodaj 2014 byla nagonka na aktualna(wtedy) wladze, tak i teraz jest nagonka na aktualna wladze
Problem jest taki, ze zamienili Polacy socjalistow na socjalistow i sie dziwia ze zmiana jest niewielka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 1

@Xar I tak będzie po kolejnych wyborach i po następnych co ciekawsze ostatnio Kosiniak, PSL'u lamentował o ceny paliwa, chyba jeszcze przed pandemia a zapomniało mu się, że przez 8 lat kolacji sami dowalali różne podatki.
Obecnie mamy kumulacje, pazerny rząd, unijny ekorerroryzm i spekulanci handlujący paliwami.
Rosnące cenny są problemem bardzie wielowymiarowym niż, "bo pis" ale kogo to interesuje za rok wybierzmy na zmianę platformę z Tuskiem będzie od razu lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
0 / 0

Też płacę więcej za prąd, gaz, paliwo, że o nawozach nie wspomnę, a jednak nie mogę podnieść cen swoich produktów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glupiobywatel
+2 / 2

@cincinmj57
W takim razie musiałeś mieć mega marżę, że nie musisz podnosić cen, albo niedługo zbankrutujesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
0 / 0

@cincinmj57 Możesz, ale ich nie sprzedasz. Fakt, że skupy dyktują ceny, ale rolnicy też mają na nie wpływ. Głównie jeśli mają możliwość przetrzymywać plony w magazynach. Jeszcze parę lat temu handlarze jeździli u nas po wiosce i szukali bydła do zakupu. Wtedy mówię, tyle i tyle i możecie zabierać. Wtedy ja dyktuje ceny. Jak zaś dzwonię i pytam się za ile teraz skupują to oni dyskutują ceny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
+2 / 2

@agronomista Dokładnie tak jest i dlatego zboża sprzedaję w dogodnym dla mnie terminie (kiedy mam czas i gdy cena jest w miarę rozsądna), i o ile możesz przetrzymać te kilka nawet miesięcy z bydłem tak trzody chlewnej nie masz możliwości bo przerośnie i musisz sprzedać. Podobnie mam z ziemniakami bo nie mam ich gdzie przetrzymać i jak przyjdą mrozy to zmarzną, chociaż po przeliczeniu to przy obecnych cenach nawozów biorąc pod uwagę skład ziemniaka to zaczyna on mieć wyższą wartość nawozową niż spożywczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pin54
+3 / 5

Jakim gazem opala się piece piekarnicze, że wzrost ceny wyniósł 350%? Czy rzeczywiście ceny prądu w niektórych miejscach wzrosły dwukrotnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
-1 / 5

@pin54 rekordowa podwyżka cen gazu TYLKO w tym roku to 172%. ceny prądu od 3 lat podnosza po kilkadziesiąt % rocznie i na kolejny rok też już kolejną zapowiedzieli. sumarycznie prąd wyjdzie więcej nawet niż x2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FightingStupidity
-4 / 4

@hokek Nie kłam dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
+1 / 1

@FightingStupidity szkoda tylko że to nie jest kłamstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pin54
0 / 0

@hokek Chyba sprawdzałem jakieś kiepskie dane. Masz racje, w tym roku stoparedziesiąt procent podwyżki, a jeżeli przeanalizujemy także zeszły rok to wyjdzie pewnie te 350%. Jako ciekawostkę mogę tylko dopisać, że ceny gazu osiągnęły właśnie poziom z początku 2014 roku, kiedy rządziła platforma. I nie chodzi mi o to, żebyście zaczęli myśleć, że skoro tak, to nie jest w sumie tak źle. Jest dramat! Chodzi mi bardziej o to, żebyście pamiętali, że wtedy też była lipa - ani jedni, ani drudzy nie potrafią/nie chcą o to zadbać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FightingStupidity
-4 / 4

@hokek Masz rację, to jest bezczelne fałszerstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Devil75
+2 / 2

tumanom co głosowali na pis nierządy tych rozmodlonych ciemniaków wyjdą bokiem ale dla nich to wina Tuska( dla was ciemniaki Pana Tuska) !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Devil75
+4 / 8

Gdzie uczą podstaw przedsiębiorczości ? Piszesz jakbyś był z innego świata, a może jesteś. W pislandii jest ważna religia, wiara w jakieś bożki, sekta katolicka otumania ludzi od kołyski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@Devil75 Polubiłem Cię. Witaj w zacnym klubie demotywatorowych ateistów i anty socjalistów.

Nie poddawaj się, walcz. Razem damy radę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+4 / 4

Bo taki typowy wyborca nie miał 500 a teraz ma 500 chociaż warte już 300 jest i tak 300 do przodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem