Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
160 170
-

Komentarze ⬇⬇

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A Anonim_Gall
+4 / 4

Biedny chłopak, życia nie ma przez tabloidy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar swietyczlowiek
-1 / 5

wystarczy miesiąc na diecie Christiana Bale`a :)
Ten syn - to leń w porównaniu z Arnie, widać - madka wychowywała :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
+3 / 3

Nie pracuje, nie uczy sie, ma kase. Zeczywiscie wyczyn stulecia. Jak ja bym byl na jego miejscu to bym jak mlody bog wygladal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yoanne
+1 / 1

Kurczę, a ja byłam obwiniana przez majętnego faceta, że przeze mnie schudł z XXL do L/XL, gdy się "zakochał" i mimo że mi się podobał jeszcze zanim się dowiedziałam czegokolwiek o jego finansach, zaczął sam z siebie chodzić na basen, i uznał, że to dowód na to, że jestem toksyczna (to, że spacerowaliśmy sporo też zapewne nie miało wpływu na to, że schudł, to musiał być stres) - WTF.
Także wszyscy mają problem z chudnięciem - albo że przecież mógł schudnąć i to niewielki wyczyn, skoro miał kasę, albo że schudło się przez kogoś do normalniejszych rozmiarów, mimo że się ma kasę, pff.

;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KENJI512
+1 / 1

Jakby mieszkał w Polsce lub Afryce, miał polskiego tatę to nie byłby taki "gruby" :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem