Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Co nam dała Unia?

1:49

www.demotywatory.pl
+
734 799
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar bartoszewiczkrzysztof
+15 / 63

Dalej nie jestem jej sympatykiem, ale przyznam ''zaimponiła'' mi teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KrzysiekChris
-2 / 22

Prawdę piszesz....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pietrok
+19 / 23

@bartoszewiczkrzysztof Miałem szczerą nadzieję że spośród tego co dała nam Unia wymieni dofinansowanie do biznesu męża pani Szydło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+4 / 10

@bartoszewiczkrzysztof jak również nie przepadam za tą osoba i w mojej ocenie często gada głupoty, tak tym razem muszę przyznać podobnie jak Ty :) (no może z tym mordowaniem na granicach by się nie do końca zgodził, bo w zasadzie w tym przypadku UE jest po stronie polskiej... i nie chcą nielegalnych przekroczeń granic przez tych ludzi... Niemcy nawet wystosowali propozycję pomocy i chcieli wysłać swoją straż by wspólnie z polskimi strażnikami granicznymi patrolowali granice, ale polskie MSZ powiedziało, że my dajemy sobie radę)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2021 o 20:24

S sancho
0 / 10

@bartoszewiczkrzysztof Ta, bo zanim weszliśmy do unii nie mieliśmy żadnych mostów i dróg, a podlasie do dziś nie miałoby internetu. Nie, te wszystkie stadiony, drogi, mosty, świetlice i dopłaty dla rolników zamykają się w jednym jej punkcie - dotacje, ale nie 2bln eur, tylko 190mld euro, które należy pomniejszyć o 60mld eur wpłat, więc zostaje 130mld eur. Pani Jachira się minęła z prawdą raptem prawie 20 razy. Z kolei otwarte granice dała nam strefa schengen, a nie unia europejska. Podsumowując, całe to płomienne przemówienie należy zamknąć w dwóch zdaniach - 130 mld euro i wspólny rynek. Reszta to demagogia dla baranów, więc jeżeli Ci to imponi...... no to owulacje na stojąco.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
-4 / 4

Unia nam dała tak samo jak PIS nam dał. Jakim to trzeba być ignorantem, by atakować pisiorów i jednocześnie wierzyć w UE. A ta mądrala zapomniała na końcu dodać swojego "Tak nam dopomóż Tusk"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomek20202
0 / 0

@sancho Hmm, nie umniejsza to sensu wypowiedzi i jednak te unijne pieniądze Polsce i ludziom się bardzo przysłużyły. Temu jest tam, właśnie tyle wyliczeń w ramach podkreślenia, to lepiej obrazuje te 130 mld euro i ich wykorzystanie. Niestety jak mi ktoś mówi 130 mld euro i wolny rynek nie mam przed sobą obrazu wykorzystania tych środków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancho
0 / 0

@Tomek20202 Oczywiście, że umniejsza. Daje fałszywe przekonanie, że żadna z tych rzeczy bez unii by nie powstała, a to nieprawda. Np. wartość wszystkich projektów infrastrukturalnych to mniej więcej tyle, co nasza składka członkowska. Do tego jest sporo inwestycji o co najmniej wątpliwej sensowności, które powstały tylko i wyłącznie dlatego, że można było pozyskać dofinansowanie. Jednocześnie pochłonęły też w jakiejś części środki krajowe, a do tego nierzadko są nierentowne i teraz stanowią koszt dla budżetów lokalnych lub budżetu centralnego. Bez wnikliwej i szczegółowej analizy nie da się powiedzieć jaki dokładnie jest bilans naszego członkostwa ale na pewno nie taki jak przedstawia p. Jachira. Samo kłamstwo odnośnie wysokości dotacji unijnych - 2bln eur - po podzieleniu na 17 lat to z średnio 117 mld eur rocznie - to nawet po umownym kursie 4pln przekracza roczny budżet państwa. W rzeczywistości 130 mld (190-60) to średnio niecałe 8mld eur rocznie - a to niecałe 10% naszego budżetu. A to już nie jest tyle, żebyśmy nie mogli sobie bez tego poradzić - wystarczyłoby trochę więcej rozsądku w wydatkowaniu środków publicznych, a nie zrobiłoby to wielkiej różnicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saset
+13 / 37

Ciekawe jak długo ćwiczyła przed lustrem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lestar
+14 / 20

Ćwiczenie przed lustrem przydało by się większości w rządzie.A ja wychodzę z założenia ,że co niektórzy nie mają luster w domach,mało powiedziane-nie wolno używać luster.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
+9 / 11

@Lestar - mają lustra, ale pozakrywane kukizami, bo wstyd im spojrzeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zee4c
+22 / 26

żywot Briana... tekst zydow o rzymianach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+18 / 56

@Zee4c touche ;) Jak słyszę, że Unia dała, to od razu kojarzy mi się z hasłem bo PiS dał. I na tym polega tragikomizm "inteligentów" gdy ktoś wpierw jadzie po PiS, że państwo nie ma swoich pieniędzy, żeby coś dać musi komuś zabrać, a tu patrz unia ma i daje, a my nic do wspólnego garnuszka nie dorzucamy, a dostęp do naszego rynku i siły roboczej jest dla państw UE niekorzystny w ogóle, no wszytko to działania charytatywne były.
@bartoszewiczkrzysztof w cynizmie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E esbek2
+8 / 10

@Zee4c I podobnie jak w Żywocie Briana będziemy z Unią walczyć przy pomocy oddziałów samobójców. Tylko większego bo wielomilionowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
+7 / 13

@Tibr standardowe zachowanie kiedy widać jak ktoś jedną ręką daje ale już wymyka się percepcji że chwilę wcześniej drugą ręką zabrał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
-5 / 31

@pikardil @Tibr z tą jedną małą różnicą, że PiS "daje" ułamek tego co zabiera, a UE "daje" wielokrotność tego co zabiera. No chyba, że dla was to żadna różnica...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+7 / 15

@Vinyard oczywiście, że był to interes życia dla nas, ale był to inters obopólny dla wszykich stron i tak na to trzeba patrzeć. Wystarczy przypomnieć co sam mówił minister rządu RFN ile euro wraca do Niemiec z dotacji dla Polski. Jak weszliśmy każdy projekt opierał się o ekspertów unijnych gdzie w ten sposób wracało 40% dotacji z powrotem do UE. Nie wiem więc czy zdajesz sobie sprawę jak ta wielokrotność wygląda w rzeczywistości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
-4 / 18

@Tibr używasz wyświechtanego argumentu o 40% "wracających do UE", który jest niczym innym jak bezczelną manipulacją i po tylu latach już naprawdę każdy powinien to zrozumieć.
Po pierwsze te pieniądze nie "wracają" do UE, ale co najwyżej w UE "zostają". My też jesteśmy w UE, nie sądzisz? Poza tym to jest zawsze mówione tak, jakbyśmy oddawali te dotacje z powrotem do "skarbca" UE, a w rzeczywistości to firmy z innych krajów UE zarabiają na swoich usługach. Gdyby to były polskie firmy to kasa nie "wracałaby" do UE? Problem w tym, że w wielu branżach nasz przemysł leży i kwiczy więc jedyne co możemy zrobić to ściągać firmy z zewnątrz. Na tym polega wolny rynek - nie ma lokalnych wykonawców odpowiedniego kalibru to możemy bez problemów zatrudnić firmy z Niemiec, Francji, Holandii, Szwecji, Norwegii itd.
Poza tym tylko w przypadku bezpośrednich dotacji dla firm stosowany jest wymóg zatrudnienia konkretnego wykonawcy czy stosowania określonych materiałów (np. przy projektach informatycznych narzucony jest konkretny producent serwerów, macierzy itp., ale tu ciekawostka - najczęściej jest to Dell lub HewlettPackard czyli firmy amerykańskie). W przypadku funduszy samorządowych już to się praktycznie nie zdarza i mnóstwo lokalnych inwestycji realizowanych jest przez polskie firmy. Zwyczajnie u nas nie ma dużych graczy, którzy byliby w stanie zrealizować inwestycję w skali wojewódzkiej lub większej i dlatego przetargi wygrywają więksi gracze zagraniczni. I to nie jest nic złego bo ktokolwiek by inwestycji u nas nie realizował to nadal one są realizowane u nas i to my z nich potem korzystamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 2

@Vinyard ale niektórzy też będą kwiczeć że wykupili nasze rodzime firmy Niemcy, Francuzi i inni.... dlaczego nie zrobili więc tego Polacy? Monopol państwowy w każdej branży już przerabialiśmy, dlatego też te firmy zależne od władz centralnych podupadały przez brak modernizacji...i wszystkiego innego.... Pretensje że Polska za bezcen sprzedała czy ten zakład czy tamten zakład.... jakby taki zakład przynosił zyski nie zostałby sprzedany, a że kupili go ludzie z kapitałem? Zainwestowali i z czasem ta inwestycja im się zwraca? Narzekają niektórzy na Biedronkę czy Żabkę... że wyprowadzają kasę do swoich krajów... tak dla przypomnienia albo może wyjaśnienia niektórym... że sieć tych sklepów założył polski przedsiębiorca (tak dla niektórych pewnie Żyd, mason i ogólnie antypolak) i sprzedał ją po prostu tym podmiotom, które te sieci rozbudowały

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R romanowitch
0 / 0

@Zee4c Dokladnie to samo od razu skojazylem...:-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
0 / 0

@Pasqdnik82 idealnie w punkt! Każdego takiego pieniacza mam ochotę zapytać gdzie był jak sprzedawali te firmy "za bezcen" i czemu nie kupił? Zrobiłby interes życia przecież. No ale łatwiej siedzieć na d**** i powtarzać slogany z tvp nie kalając swojego krystalicznego ego jakąś tam pracą...
A dlaczego zostały sprzedane za bezcen? Dokładnie tak jak napisałeś - bo tyle były warte pod wodzą naszych "światłych inaczej" rządzących. A czemu Biedronka została sprzedana Portugalczykom? Bo właściciel miał już dosyć ciągłych kontroli skarbowych, implementowania coraz to nowych przepisów, regulacji i zaleceń wprowadzanych co rusz to przez US to przez ZUS... Nasze rządy jeden po drugim duszą prywatną przedsiębiorczość na skalę niespotykaną nigdzie indziej na świecie. Jak tylko biznes zacznie się w miarę rozkręcać od razu kłody pod nogi w systemie podatkowym, żeby "prywaciarzowi" się w d***** nie przewróciło. No to właściciel Biedronki jak dostał ofertę sprzedaży dzięki której mógł sobie spokojnie przejść na emeryturę i do końca życia się niczym nie przejmować to ją przyjął i teraz ma w d**** jakie to nowe przepisy, podatki, daniny, składki czy inne goowna polski rząd wymyśli.
Swoją drogą nie wiem czy to głupota, ignorancja czy tylko bezczelne manipulowanie opinią publiczną... Przecież przed ofertą sprzedaży/kupna zgodnie z prawem musiała nastąpić jakaś oficjalna obiektywna wycena wartości spółki. Nawzajem lewa i prawa strona "władzy" oskarżają się o to, kto tą spółkę "za bezcen" sprzedał, ale o tym, że to państwowe zarządzanie doprowadziło spółkę na skraj bankructwa to już cicho sza...
Z LOTem jak było? Jedyna "restrukturyzacja" jaka miała miejsce za PiSu, który "ratował NARODOWEGO przewoźnika przed zdradziecką sprzedażą Niemcom przez PO" to wywalenie wszystkich pracowników z UOP na JDG i zakup dreamlinerów na koszmarnie drogi kredyt... Przez co LOT nadal bez horrendalnych dotacji z budżetu byłby zwykłym bankrutem, ale "nie został sprzedany przez zdrajców narodu". Jak mam wybierać czy reanimować trupa strumieniem publicznych pieniędzy czy go sprzedać w ch** i zaoszczędzić to wybieram drugą opcję. Tego kraju nie stać na taki chory "patriotyzm" (w cudzysłowie, bo to z prawdziwym patriotyzmem nie ma nic wspólnego).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar swietyczlowiek
+1 / 7

@NomenOmen77 komuchów też jbć, ramen,qrwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+7 / 29

Ogólnie to nie zgodzę się w kilku sprawach, UE nie dała nam otwartych granic, to mamy ze strefy Schengen. Jeżeli chodzi o dopłaty i koszty związane z przynależnością do UE to jest trochę ciekawsza kwestia bo poza oficjalnie podawanymi składkami jest jeszcze mnóstwo innych kosztów z tym związanych. Co do zarzutów względem partii to nie bardzo rozumiem o co chodzi z mordowaniem na granicach, z pozostałymi się zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszko_Rymbaba
0 / 8

@Loganesko
Ja mam jeszcze inną konkluzję z obserwacji dzisiejszych zachowań i festiwalu nastrojów w związku z tym, co się dzieje na granicach.
Mianowicie chodzi o pomoc Żydom podczas II wojnie - ta pomoc z punktu widzenia Polaka była jeszcze dużo bardziej heroicznym aktem niż pomoc ludziom, którzy w tej chwili sterczą na tej granicy. I myślę sobie, jak to wtedy musiało wyglądać: garstka ludzi ratująca innych w morzu w najlepszym razie obojętności a w najgorszym strachu. Wtedy strach był jeszcze bardziej namacalny niż dziś - dziś wielu pyskuje, że strzelaliby, bo "terroryści" i "najazd" a granicy trzeba bronić. Zgadzam się, że granica co do zasady powinna być szczelna ale to kwestia i dyplomacji i organizacji co zrobić, aby na tej granicy nikt nie umarł a jednocześnie jak tym ludziom w jakiś sposób pomóc, zwłaszcza, że i Polska uczestniczyła w tych wojnach, które spowodowały wiele anarchii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pietrok
-5 / 11

@Loganesko Nie zapominajmy o tysiącach ludzi uciekających nielegalnie z Polski w latach 1945-1989.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarobakmac
+12 / 18

@Loganesko, w Afryce żyje 1,3 miliarda ludzi, w Azji 4,5. Są badania że ponad połowa ludzi z Afryki chciałaby przyjechać do Europy w szczególności do Niemiec. W Azji ten odsetek będzie zapewne mniejszy, dajmy na to 20%. Czy Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę co by się stało gdyby tym ludziom otworzyć granicę? Czy to mieści się w Twojej ciasnej głowie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+14 / 16

@Loganesko Nie widzę problemu aby Ci ludzie na granicy zgłaszali się na przejścia graniczne z prośbą o azyl, wtedy możemy im pomóc. Poza tym piszesz o pierwszej połowie XX wieku sytuacja była trochę inna bo Twoi uchodźcy na granicach nie idą do najbliższego kraju w którym jest bezpiecznie tylko do takiego gdzie mogą żyć wygodnie na cudzy koszt i tu jest różnica między Twoją Babcią a imigrantami na granicy. Z tego co wiem to nikt z wnioskujących o azyl nie został odesłany, tylko jest jedno ale jeżeli taka osoba będzie azylantem w Polsce to nie może przez pewien czas naszego kraju opuścić a ich celem są Niemcy, Francja itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+8 / 10

@Loganesko No i tutaj opisałeś sytuację uchodźctwa. A na granicy z Białorusią mamy ludzi którzy czekają na dalszy PRZEMYT wgłąb europy...
@jarobakmac oczywiście, że mu się nie mieści bo jemu się wydaje, że na granicy mamy do czynienia z uchodźcami, a nie imigrantami w dodatku nielegalnymi czekającymi na przemyt...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2021 o 13:19

V Vinyard
+3 / 7

@kibishi Właśnie o tym samym chciałem napisać. Polacy uciekali przed wojną do najbliższego przyjaznego kraju, a ci ludzie na granicy z Białorusią podobno są z Afganistanu, Iraku itd... To jest prawie 2000km - pieszo to zrobili? To naprawdę nie jest łatwa sytuacja, tym bardziej, że nasza dyplomacja zbłaźniła się już na całym świecie więc nie mamy co liczyć na jakąkolwiek pomoc od sąsiadów - nasz złożony z tępych miernot rząd jest z tym problemem sam więc się miota i robi bajzel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2021 o 11:33

W warszawiaczanka
+11 / 13

@Loganesko Odpowiedź jest prosta. Na granicy z Polską nie ma żadnych uciekinierów tylko nielegalni imigranci zarobkowi. W Niemczech czy Francji rozdają kupę kasy za darmo, ale żeby ją dostać nie mogą zarejestrować się w Polsce jako imigrant, bo nie bedą mogli iść dalej. Więc szturmują nasze granice nielegalnie zamiast przejść jak człowiek przez przejście graniczne. Dobrowolnie i bez jakiejkolwiek uzasadnionej potrzeby koczują pod zielonymi granicami i pokazują te swoje dzieciaki jako szantaż emocjonalny dla opinii publicznej. Chociaż tak naprawdę mogliby bez problemu pomóc swoim dzieciom, ale wolą je poświęcić dla euro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S subiektywnie_o_obiektywizmie
+3 / 7

@Loganesko
Dlaczego Rosji jest na ręke zeby przemycać ludzi przez Polskę? Jest wiele dróg z Iraku i Turcji do niemiec.
Dlaczego Rosja chcę zniesienia nałożonych na nich sankcji?
Dlaczego Rosja opłaca terrorystow? Czy zyskują na tym ze Europa jest zdestabilizowana, która wczesniej przyjmowala dziesiatki tysiecy ludzi juz raczej niechetnie do tego podchodzi?
Dlaczego w krajach w ktorych przyjeto imigrantow zwiekszyla sie przestepczosc?
Dlaczego imigranci nie zostana przyjęci chociażby przez kraj wysoko rozwinięty obok nich? np. Arabia Saudyjska
Dlaczego Polacy nie uciekali do Arabii Saudyjskiej albo Kataru podczas wojny tylko do krajów w niedalekim połozeniu?
Empatia to silne słowo , umiejetnie go uzywasz zeby bronic swoich przekonań.
Pewnie na pytania nie odpowiesz w ogóle lub odpowiesz pytaniem albo mnie zwyzywasz ale w sumie to mam to w dupie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2021 o 18:28

A konto usunięte
+7 / 9

@Loganesko Może dlatego debilu nr 0, że w takim razie Ci uchodźcy powinni się zakwaterować w Białorusi? Ale Białoruś wyszła z założenia które Ty tutaj zaproponowałeś i zamiast ich trzymać u siebie skoro nie chcą przebywać w Białorusi to ich nam podstawili pod granicę i teraz my musimy się nimi zajmować. Druga sprawa jest taka, że Polska jest krajem granicznym EU to znaczy debilu skończony, że Polska nie pilnuje jedynie swojej granicy jako kraju ale także granicy Unijnej. Zamiast pieprzyć bzdury o tym jaka to tragedia dzieje się na naszej granicy z Białorusią i jacy pokrzywdzeni uchodźcy są tam przetrzymywani zamiast wziąć ich do siebie to przynajmniej spróbuj użyć tego orzeszka który Ci tam się obija między uszami i zastanów się dlaczego oni tam są... Chyba, że chcesz mi powiedzieć, że to uchodźcy z Białorusi i w Białorusi trwa wojna (a to by było ciekawe bo żadna stacja w telewizji o tym nic nie wspominała, a demoty też o tym nie traktują, że w Białorusi wojna i ludzie tam giną).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2021 o 19:29

P Pasqdnik82
0 / 2

@Vinyard Nasz dyplomacja się jeszcze ostatnio zbłaźniła, bo ponoć Niemcy zgłosili chęć pomocy i chcieli wysłać swoich ludzi by wspólnie z polską strażą graniczną patrolować granice, na co polskie MZS powiedziało, że my sobie radzimy... Cóż, w mojej ocenie to głupota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-4 / 4

@subiektywnie_o_obiektywizmie Lekcja historii... uciekali do Azji, do Ameryki, uciekali WSZĘDZIE, gdzie się dało, tam gdzie mieli rodziny, krewnych, przyjaciół, kontakty albo tam, gdzie zdążyli uciec. Fakt, że prawie sto lat temu gorzej było, bo ciężej o samolot na ten przykład, a ss-mani i inny pociągi kontrolowali to już uchodzi twojej wiedzy? Nic dziwnego, twoja edukacja zapewne zakończyła się u miejscowego plebana. Dokształć się, wróć i wyraź opinię po raz drugi. To, że prawackich zje*ów tu na tym portalu nie brakuje to żadna nowość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+1 / 5

@Loganesko ale jak możesz mówić, że ktokolwiek odmawia im udzielenia pomocy, skoro to oni sami odmawiają jej przyjęcia? Nie rozumiem czemu za "pomoc" uznajesz udział w nielegalnym przemycie osób i złamanie prawa UE a ofertę azylu, z której te osoby nie chcą skorzystać, uważasz za brak pomocy ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

@Loganesko Po pierwszej nie jestem katolem bo jestem ateistą, nie wierzę w Boga. Dalej chcesz mnie nazywać katolsko-prawackim dzbanem? To nie jest kwestia co ja proponuję. To jest kwestia prawa międzynarodowego i ustaleń jak należy traktować uchodźców. Jak stajesz się uchodźcą to nie masz wyboru gdzie chcesz uciekać, tylko możesz starać się o azyl w PIERWSZYM kraju którego granicę przekroczysz uciekając z własnego kraju. Nie oczekuję, że taki lewaczek jak Ty który ani prawa lokalnego nie zna, zrozumie, że są pewne procedury których należy przestrzegać. Swoją drogą zakrawa o hipokryzję, że Ty i Tobie podobni zarzucają PiSowi łamanie prawa, a w takiej sytuacji jak ta z tymi rzekomymi uchodźcami sam byś postąpił niezgodnie z prawem i procedurami. Poza tym twierdzisz, że nasi "uciekali WSZĘDZIE, gdzie się dało" więc śpieszę z wyjaśnieniami, że uciekali wszędzie gdzie się dało bo nie byli uchodźcami, a zwyczajnie EMIGROWALI z polski.
@bartoszewiczkrzysztof Ja wiem o tym, że tym ludziom jest udzielana pomoc, ale jest ona udzielana zgodnie z prawem i procedurami. A ten jegomość tego nie pojmuje, a to dlatego, że lewakom nie po drodze jest z logiką i rozumiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2021 o 1:33

avatar jarobakmac
0 / 4

@Loganesko Co Ty za głupoty wypisujesz, co Ty porównujesz. Nie masz pojęcia o niczym, nie znasz historii, nie orientujesz się w polityce, nie potrafisz tworzyć prostych ciągów przyczynowo-skutkowych. Po pierwsze, ludzie których tak ochoczo chcesz przyjmować sami sobie syf w kraju robią i ten syf też tutaj przyniosą. Po drugie, nie jesteśmy w stanie ich wszystkich przyjąć. Przyjmiesz 10 tys, to za miesiąc przyjdzie 100 tys a za dwa 10 milionów. Po trzecie, dlaczego to Łukaszenka ma być organizatorem emigracji do EU? Nikogo od prawackich zje*ów nie wyzywaj, bo to co lewicowe zje*y odstawiały, to ich zaraz nikt nie przebije

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
+1 / 1

@Pasqdnik82 mi to zaczyna wyglądać, że przedstawiciele naszego rządu rozgrywają tą sytuację w porozumieniu z Łukaszenką bo mają jakieś wspólne interesy. Albo to albo są debilami. I nie wiem co gorsze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-3 / 3

Pisz dalej zdrów, prawo-katolski dzbanie. Przez takich jak ty i tobie podobni w Polsce, w naszej ojczyźnie, rządzi grupa z ciągotami komunistyczno-faszystowskimi. Ten rząd to najgorsze co spotkało Polskę od czasów rozbiorów. Kler rozpasł się do takich rozmiarów, że nie tylko nie kryją się z pedofilią, ale i usprawiedliwiają ją tym, że to dzieciaki ich kuszom. Lewica za uszami ma tyle, że w ramach poprawności politycznej dopuściła takich zje*ów jak te klerowe pedofile do zasiania się w tym kraju. Prawicowe zje*y przebijają to jednak raz w miesiącu od ponad stu lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-2 / 2

Nie, ja za pomoc uznaje dostarczenie leków, mediacje i chęć dostosowania wszystkiego do realnych potrzeb ich, a jednocześnie zasobności w ramach pomocy doraźnej. Potem, jak się im już pomoże (lekarstwa, odrobina ciepła i żywność) można dostosować ile i jak jesteśmy w stanie im pomóc na krótką metę (nie mówię o utrzymywaniu darmozjadów, możliwość szkoleń dla chętnych pozostać w Polsce, ale nie opłacanie ich życia, pomoc max przez pierwszy kwartał i przewóz autokarem na granice z innymi krajami tam, gdzie wolą jechać). Dogadać się z Niemcami, Czechami, Słowacją i innymi na warunkach akceptowalnych dla obu stron. Tyle i aż tyle. Ktoś powie - jakie to wygeneruje koszta? A ja zapytam ile kosztował prowizoryczny, gó*niany płot błaszczaka? Ile kosztuje utrzymanie naszych na granicy, zarówno policji, straży granicznej, osób pilnujących stanu wyjątkowego? To taka krótka lekcja - to co oni wyprawiają jest o wiele droższe dla naszego kraju, a jedyne co generuje to tarcia i nic poza tym. Obrona granic... dobre sobie, prawacki, zje*any bełkot. Poczekam tylko jak każdy kto ich działania popiera będzie potrzebował pomocy, obym poznał by móc zaśmiać się w twarz i je*nąć drzwiami przed nosem i oby tak zrobili wszyscy racjonalni. Skoro sam nie chcesz pomagać, pomocy nie oczekuj, od nikogo. Polacy to jednak najgorszy naród w Europie, sami wyciągamy łapska po pomoc zewsząd (Unia zła, niech da kasę! Niemcy złe, bo to niemce przecież, niech oddajo za wojne! Wszystko zło, a najgorszy somsiad ta menda!). Wstyd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S subiektywnie_o_obiektywizmie
0 / 0

@Loganesko
Tak uciekali po całym świecie ale nie mieli na celu jednego kraju , rząd uciekl do Angli , droga ucieczki była rowniez przez rumunie, tak czy siak przyczepiles sie do jednego pytania ktore jakos mogłeś przekrecic, troche nawyzywales , na reszte nie odpowiedziales , tzn ze bylo do przewidzenia co odpiszesz, strata czasu.
@Alkanaro @bartosiewiczkrzysztof takich ludzi jak on sie nie zmieni bo nigdy nie przyznaja sie do tego ze mogą sie mylić. pozdrawiam zdrowo myślących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S subiektywnie_o_obiektywizmie
0 / 2

@Loganesko wyzwiska , niechec do narodu Polskiego , przyczepiles sie tam do jednego pytania ktore mogles przekrecic , reszte olales bo byly niewygodne .Bylo do przewidzenia co odpiszesz. dyskusja z takimi osobnikami jest bezcelowa , oni raczej sie nie zmienią , pewnie jestes bardzo pomocnym czlowiekiem dla innych.
A wlasnie tak a propos tej migracji co sie przyczepiles. PODCZAS wojny nie po wojnie prawda? U nich wojna trwa. pierwsza strona z googla
https://encyklopedia.pwn.pl/haslo/Polonia-emigracja-i-Polacy-w-swiecie;3959692.html
Nie wiem dlaczego trace czas na pisanie tego do ciebie , chyba mi sie nudzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 października 2021 o 17:54

G gdog
-4 / 8

Rośnie przyszła gwiazda polityki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JitterCreeper
+7 / 15

Dlaczego kazdy oszolom ma pretensje do "graniczniakow"? To uchodzcy podjeli decyzje. Sa za nia odpowiedzialni, nikt nie musi im pomagac. TO tak jakby dress w sandalach mial pretensje do TOPRu, ze na szlaku dostal odmrozen.
Co jest takiego zlego w strefach wolnych od AGD?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+5 / 7

@JitterCreeper Ma pretensje o strefy wolne od lgbt, a temat stref NO GO w Szwecji ucichł jak tylko potwierdziło się, że to jest fakt, a nie wymysł Kaczyńskiego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adraxer12
-3 / 9

@AIkanaro strefy wolne od lgbt polegają na tym, że aktywiści lgbt nie mają wstępu do szkół ze swoimi zajęciami bez zgody rodziców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T topornik43
+2 / 20

Unia nam dała, rozbawiła mnie do łez, rozumowanie na zasadzie jak pis dał mi 500 plus. Ludzie unia nam do szczęścia nie jest potrzebna, to jedynie kolejny okupant pod płaszczykiem solidarności i równości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-2 / 2

Niestety ale Unia jest nam potrzebna, bo pracujący w unii Polacy to ostatni motor napędowy naszej gospodarki. Bez nich legnie całkowicie. Bo co ma ją napędzać? Praktycznie w ogole nie mamy swojego przemysłu, technologii, innowacji; import przewyższa nam eksport, do tego jesteśmy głęboko w dupie Ameryki i zaczyna brakować wazeliny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mercedes33
+8 / 20

Niczego nie dała, poprostu pożyczyła kasę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+4 / 18

@mercedes33 pożyczyła kasę którą Polska pierw wpłaciła po to żeby unia jewropejska łaskawie nam powiedziała na co możemy wydać te pieniądze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemusXL
0 / 2

@AIkanaro czy ty masz jakies pojecie o bilansie wplat/wyplat z PL do UE?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paul123
+9 / 19

przed rozbiorami też dawali nam pieniądze na potęgę i przekupowali władców...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szefo2308
+10 / 16

Unia daje nam pieniądze tak samo jak rząd na je daje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KudlatyRyj
0 / 2

Oźmieszyla się z tymi otwartymi granicami. To nie ma nic wspólnego z Unią. To. Strefa Shengen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheBigShow
-1 / 5

Dajmy Unii Jachirę, to nas wywalą i będzie git xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ssw
+6 / 10

To jest polska klasa rządząca... Skąd oni wzięli tego wypłosza? Pomijając merytorykę jej wypowiedzi, nie tak się prowadzi dyskusję na szczeblu państwowym. Jak ze szwagrem przy wódce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rybery
+4 / 14

I ona jest posłem? Nie dziwota że pisiory rządzą. Nic nam nie dała. To ludzie budowali w trudzie. Masakra naprawdę kiedyś trzeba było mieć chociaż minimalne wykształcenie, trochę honoru, charakteru. Dziś wystarczy trochę się powyglupiac i pleść głupoty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
-5 / 13

Nie jestem fanem tej pani, ale w tym przypadku w pełni się z nią zgadzam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Les1
+5 / 5

A con nam zabrała unia stocznie No każdy wie cukrownie No każdy wie huty no każdy wie cukrownie No każdy wie przemysl motoryzacyjny No tez każdy wie fabryk maszyn rolniczych tez kazdy wie ursus tez kazdy wie teraz itd,teraz zabierają się za nasza wolność kazdy wie oprócz jachiry bo rudy to wie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtalo
+4 / 8

Idziemy we 3 na imprezę. Zrzuta po 100 pln. Z tych 300 - 60 (po 20) na wjazd. Fajnie jest, bo beze mnie byście do tej knajpy nie weszli. Przed wejściem mówię kupujemy 3 paczki fajek. Wy na to że nie palicie. Ja na to, że ja palę, poza tym może kogoś poczęstować będzie trzeba więc się przyda. Zostaje nam 180. Wprawdzie fajki po 17,99, ale reszta u mnie bo poszedłem i kupiłem. W knajpie po mojito. Jeden wolałby piwo a drugi wodę. Ja na to że mojito jest dobre więc pijemy wszyscy. Zostaje 100 pln. Mojito po 22, ale resztę z 70 zostawiłem barmanowi. 10 dla mnie, bo kij was obchodzi ile tak naprawdę zostawiłem barmanowi. Za 100 wracamy razem razem taxi. Nieszczęśliwie się złożyło, że najbliżej mojego miejsca zamieszkania (bo to ja płaciłem za taxi). Impreza w sumie taka se, ale za to w miejscu, gdzie sami byście nie weszli. Ot i cała Unia Europejska. Kto tego nie rozumie temu powodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C konto usunięte
+2 / 8

Jak już wrzucacie Jachirę na główną to dlaczego nie podeślecie również jej pięknie przerobionej wersji Roty? Strach, że coś takiego mogło dostać się do Sejmu.
https://www.youtube.com/watch?v=DoLcoeX8jAA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2021 o 21:41

L loloskolos
+3 / 3

Dzieci powinny siedzieć w szkole, a nie w sejmie. No chyba, że to jest nagranie z kolejnej sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży to przepraszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ochrety
+2 / 4

I dała, i zabrała. Nie rozstrzygnę bezstronnie, czy UE nam się opłaca. Mnie się podoba parę aspektów bycia w Unii, szczególnie, że mieszkam blisko granicy, którą mogę swobodnie przekraczać.

Ale tutaj pani posłanka wykazała się bardzo tandetną wersją aktorstwa i manipulacji, ukazując wyłącznie jedną stronę medalu i wykrzywiając perspektywę sceptyków UE. Można ośmieszyć każdą odeę - zarówno prawdziwą, jak i błędną, szkoda, że tak powszechnie korzysta się z takich technik, zamiast szukać prawdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sofokles3
+2 / 10

zapomniała dodać o
-kosztach obsługi "unii"
-kosztach obsługi dofinansowań
-kredytach związanych z chęcią pobrania dofinansowania (gdyż one zazwyczaj są 50% wartości przedsięwzięcia)
-utacie niezależności państwowej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korn82
+2 / 2

Czy ona nie potrafi powiedzieć jednego pełnego zdania bez zerkania na kartkę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mario391978
+3 / 3

I co teraz ........ mamy Uni loda za to zrobić ????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mario391978
+2 / 2

Każda partia ma swojego Macierewicza :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arokub
0 / 4

Marionetka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bmwpower69
+1 / 1

mówi jak do dzieci... moment , przecież to są dzieci w sejmie 2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
+1 / 1

@ Loganesko - co mnie obchodzi Twoja babcia? Jest mi zupełnie obojętnie, czy ją przyjęli, odesłali, czy zabili w trakcie nielegalnego przekraczania granicy. Tak samo zupełnie są mi obojętni polscy emigranci ekonomiczni na Wyspach, w Stanach, czy w Niemczech. Są tam i tam pracują.
Za to interesuje mnie "tu i teraz", bo tu mieszkam, pracuję, uczę się i bawię. Płacę podatki na wojsko i domagam się, aby pilnowali naszych granicy. Do tego zostali powołani. Mają karabiny, które w razie potrzeby powinni użyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
0 / 2

Unia dała, Unia dała, Unia dała... Czy nikt się nie zastanawia nad tym dlaczego Unia tak wszystko bezinteresownie daje? Przecież nawet dziecko wie, że w dziejeszych czasach nie ma nic za darmo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RazzleMan88
-1 / 1

Polsko, Polsko... dokąd ty zmierzasz? Mam dziwne wrażenie że jamochłony mają więcej rozumu niż ona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem