Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
335 350
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M MG02
+3 / 15

Nie ma ale za to jest legalny sposób utrzymania PiS przy korycie. Nazywa się stan wyjątkowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jankowskijan
+14 / 20

@Kokokoko0912 Np wygrać wybory? A z tym jakoś opozycji średnio idzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2021 o 0:09

avatar TomorrowNeverKnows
+2 / 14

@jankowskijan Opozycja nie jest w stanie przebić PIS w rozdawnictwie i okradaniu pracujących. Czego nie rozumiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+3 / 7

@TomorrowNeverKnows
To niech przedstawi program opierający się na oszczędnościach,gospodarności, redukcji socjalu, redukcji aparatu urzędniczego i jego uznaniowości, redukcji państwowych spółek będących w rzeczywistości posadkami dla krewnych i znajomych królika itd.
Nawet jak to nie chwyci to będzie mogła z podniesioną głową powiedzieć że próbowała. Ale nie "pińcet plus to zło, ale nie zlikwidujemy a nawet damy więcej", "13 emerytura to zło, ale nie zlikwidujemy a damy więcej" itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+3 / 3

@mwa Niesyty ale PiS wyciągnął lekcję z porażki w 2007r. i zatrudnił najlepszych fachowców od PR, socjotechniki i manipulacji tłumem. Nie mówię już o inwestycji 2mld. zł rocznie w tubę propagandowa czyli TVP. I tak każdy twój pomysł byłby przez propagandę tak pokazany jakby to było jakieś zło wcielone. Chcesz ograniczyć socjal - to będzie że PiS dbał o rodziny a opozycja nie chce dać kasy rodzinom tylko ( i tu możesz sobie dopisać ... swoim, muzułmanom, żydom, niemcom, ruskom itd). Chciałbyś zredukować państwowe spółki - o jejku PiS nie sprzedawał skarbów narodowych Polaków a opozycja chce oddać strategiczne spółki ... (niemcom, żydom, swoim niepotrzebne skreślić).
Problemem jest to że w Polsce jest coraz mniej pracujących a coraz więcej emerytów którzy swoją wiedze o świecie biorą jedynie z TV. I teraz zauważyłem że PiS olał patologie bo chce podnieść akcyze na alkohol i papierosy i skupił się na emerytach którzy są najbardziej głupi i naiwni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
+1 / 5

@mwa Przecież już tak było. Za Ich rządów gospodarka, pomimo światowego kryzysu finansowego się rozwijała, jako jedyni w Unii byliśmy na plusie. W 2012 spłacili gierkowskie długi. A później PIS naobiecywał socjal i skurvvił sporą część społeczeństwa. A na skurvvienie nic nie poradzisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2021 o 16:42

avatar Banasik
+9 / 25

Pomijasz kluczowy element: elektorat. I dlatego dochodzisz do tak durnych wniosków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

Obiema rękami @Banasik :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
+7 / 21

Odsunąć ? Ale to tylko wybory... A przez pierwsze 4 lata PiS w pełni korzystało ze wzrostu gospodarczego do którego nie przyłożyło ręki , a ich jedyną zasługą było zwiększenie ściągalności podatków (co stało się możliwe dzięki wcześniejszej pracy wykonanej przez PO).

Pierwsze 4 lata nazwałbym czasami radosnego rozdawnictwa i kreatywnej księgowości.

Teraz czasy radosnego rozdawnictwa się skończyły, została tylko kreatywna księgowość i zła UE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-2 / 22

błyśnij, zaproponuj program by odsunąć pis od władzy - 2000 plus ? coś jeszcze ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 7

poki trwa kadencja niewiele da sie zrobic. Musialbys chyba udowodnic zamach stanu aby odsunac ich od wladzy. Druga opcja to po prostu rewolucja. Innych opcji nie widze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+2 / 14

Opozycji tak na prawdę nie zależy na przejęciu władzy. Za dużo problemów zostaje po pisie żeby brnąć w takie bagno. Po pierwsze trzeba by było zlikwidować programy socjalne, odbudowywać wszystkie "zapadnięte" dziedziny gospodarki. Służba zdrowia leży. Właściwie wszystko leży. Tłumaczyć się przed wyborcami z niepopularnych decyzji politycznych. A w opozycji jest cieplutko i milutko. Pensja leci tak czy inaczej, dostęp do szemranych interesów i tak jest, choć mniejszy. I nie trzeba przejmować się niczym, tylko czasem poszczekać na pis. Więc ja ich po prostu rozumiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Escitalopram
+15 / 19

Jak to ktoś kiedyś stwierdził: „Demokracja to taki ustrój, który gwarantuje nam, że nie będziemy rządzeni lepiej niż na to zasługujemy”. Zgodzę się, że rządy PiS są beznadziejne. Jak beznadziejnym społeczeństwem jesteśmy skoro nie odsunęliśmy ich od władzy w ostatnich wyborach i dalej cieszą się oni stosunkowo dużym poparciem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2021 o 0:02

avatar rafik3001
+1 / 1

@Escitalopram rozwiazanie egslitaryzm ale nie przejdzie moze po 3 wojnie swiatowej i zaczniemy od zera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Daria_Stukan
-4 / 4

@Escitalopram skoro tak uważasz jak napisałeś to startuj do wyborów, załuż swoją partię i spróbuj być prezydentem. Pokaż że jesteś lepszy od wszystkich rządzących w Polsce od 1920 roku do dziś.
Gadać i klepać każdy potrafi ale jak trzeba się zabrać do roboty to nie ma nikogo poza nielicznymi jednostkami.
Liczą się czyny a nie zwykłe krochmalenie o Szopenie.
Namawiasz do obalenia , odsunięcia od władzy to wstań pierwszy i pokaż jak to się robi.
BO gadasz jak pedzio co tylko ma wielką klapę a nie robi nic za wyjątkiem marszczenia freda i warg przed kompem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Escitalopram
-1 / 1

@Daria_Stukan
Nigdzie nie twierdziłem, że jestem lepszy od wszystkich rządzących od 1920 r. do dziś. Uważam jedynie, że obecne rządy PiS są najgorszymi od powrotu demokracji do Polski (czyli od 1989r.), a urokiem demokracji jest to, że to społeczeństwo wybiera sobie kto nim rządzi, co jaki ilustruje wcześniej przywołany przeze mnie cytat odzwierciedla kondycję tego społeczeństwa, które chcąc nie chcąc sam współtworzę (i wszyscy narzekający pod tym demotem). W tym kontekście, biorąc pod uwagę moją opinię na temat obecnie mającego większość PiS-u i faktu ich nieustającej popularności, która zapewniła im sukces w kolejnych wyborach mam prawo uważać, że kondycja ta nie jest w tej chwili najlepsza.

Nigdy nie twierdziłem, że mam odpowiednie predyspozycje do tego, aby osobiście angażować się w politykę, nie mam takich ambicji, ani potrzeby zakładać własnej partii (zapewne, jak większość szarych obywateli nie miałbym też odpowiedniej siły przebicia), a nie muszę tego robić żeby przyczynić się do odsunięcia PiS od władzy. Głosując na inne partie działam i działałem na rzecz odsunięcia ich od władzy w demokratycznych wyborach, co jak widać nie jest takie proste. Mam prawo krytykować obecnie rządzących, nie zgadzać się z innymi obywatelami w dyskusji, w jakiś sposób edukować społeczeństwo w tych aspektach w jakich dysponuje istotną wiedzą, prowadzić działania na rzeczy wyboru kogoś innego, namawiać do odsunięcia od władzy obecnie rządzących w najbliższych wyborach, czy nawet narzekać. Są to moje prawa wynikające z demokracji i wolności słowa (nawet jeśli ostatnio nieco kulejących w Polsce), przynajmniej dokąd są one u nas obecne, na pozwalającym mi na to poziomie.

Co do napisanych slangiem ad personam nie widzę potrzeby się odnosić.

PS przez większość dwudziestolecia wojennego czy w latach 1945-1989 Polacy nie mieli realnego wpływu (przynajmniej nie w formie demokratycznych wyborów) na to kto nimi rządzi, bo Polska była krajem autorytarnym, w tym sensie przywołany cytat trudno odnosić do tamtego okresu historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Daria_Stukan
-2 / 2

@Escitalopram to skoro sie nie nadajesz do tej branży to po co wylewasz żale i utyskujesz? Czekasz aż ktoś sprowokowany Twoimi słowami zaprowadzi porządek w Polsce czy poprostu lubisz sobie pobiadolić jak stara 80letnia baba co sie nie ma komu wyżalić?
Po wielkości Twojego powyższego komentarza śmiem twierdzić że lubisz biadolić i krytykować zamiast wziac się za coś konkretnego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludek_z_lasu
+7 / 11

A która opozycja chciała by sprzątać tą stajnie Augiasza ?
Po wygraniu trzeba podejmować same niepopularne decyzje a wyborcy znowu się pogniewają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arokub
0 / 4

Program opozycji to anty-pis, ***** *** i inne takie, nie mają nic ciekawego do zaproponowania. I piszę to jako były rozżalony wyborca PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BjutifulNajtmer
-1 / 3

Caly program opozycji to co najwyzej je*ac pis, nic dziwnego ze ludzie nie maja zaufania. Nie jestem za pisem, oddaje glos niewazny. Jedni i drudzy to banda nieudacznikow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
-1 / 3

O jakiej rzeczywistej opozycji tu mowa, skoro druga siła polityczna, to w sumie kalka gospodarczych założeń obecnie rządzącej partii?

Różnica pomiędzy PO, a PiS, to kwestie światopoglądowe, które dla szarego Kowalskiego nie mają praktycznie żadnego, wymiernego znaczenia. Aborcja, czy kościół/religia, to oczywiście tematy bardzo medialne, emocjonujące, ale to nie one mają wpływ na ceny paliw, prądu, obciążenia fiskalne itp.

Zamiana jednych na drugich - a tak jest od lat - da ten sam, zerowy efekt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
0 / 6

PiS, a śćiśle mówiąc Kaczyński popełnił zbrodnię wobec państwa polskiego. Jego świadczenia socjalne prędzej czy później musżą państwo wykończyć. Ale w realnie istniejącej sytuacji nikt się nie odważy tknąć tych wszystkich plusów bo nie ma żadnych szans w wyborach. To musi jeszcze jakiś czas potrwać, państwo musi zbankrutować i wtedy moźe niektórzy coś zrozumieją.
Kiedyś w ZSRR toczyła się dyskusja czy można zbudować komunizm tylko w jednym kraju otoczonym wrogami. Ktoś miał odpowiedzieć na to pytanie, że tak, można, tylko kraju szkoda.
Kaczyńskiemu i jego ludziom nie szkoda .Otaczają kraj wrogami i budują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1481
-1 / 3

Pooglądaj sobie ostatni materiał na YT pod tytułem "wina Tuska".
Opozycja w stosunku do tuby propagandowej jaką jest TVP Info, nie wiele może zrobić.

Merytoryczne argumenty trafiają do bardzo wąskiego grona wyborców, które zwykle już jest z daną partią. Do całej reszty motłochu, trzeba wymyślać jakieś idiotyzmy, w których mogą się łączyć, typu aborcja, czy wyjście z Unii Europejskiej. I nie próbuje tutaj powiedzieć, że to co zrobiło PIS z aborcją jest ok. Mówię tylko, że jest spora grupa wyborców, która uznaje to, za neutralne/dobre i walka z tym idiotycznym przepisem po dwóch stronach angażuje wyborców skrajnych światopoglądowo. A nie dotyka patologii, jaką robi ten rząd z naszym państwem.
Na dobrą sprawę, aborcja, jest z punktu widzenia doboru władzy jednym z mniej ważnych tematów, o które powinniśmy ich pytać. Bo władza ma się zająć rządzeniem, a nie dodawaniem zakazów.

Sprawa Unii jest o tyle idiotyczna, że władza sama rzuciła opozycji ten temat, by zająć media opozycyjne, które wkopały trochę z interpretacją tego co się dzieje na granicy. Dały sobie spokój z próbą ograniczenia obrony przed jawnym atakiem Białorusi (i tutaj nie ma znaczenia, że to TVP Info przekazuje te informacje, bo strona Litewska jest co do tego zgodna). Gdyby kraje zachodnie nie kibicowały po cichu w tej kwestii naszej władzy, to mielibyśmy na karku kilka organizacji międzynarodowych. A w tej sprawie nawet liderzy opozycji dali wolną rękę w działaniu naszej władzy... Za co ich popieram.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2021 o 16:13

1 108757
0 / 4

Proponuje poszukać w internecie artykułów na temat PiS gdy był w opozycji, a PO rządziło 2 kadencje.
Było dokładnie tak samo tylko nieudacznikami przegrywającymi wybory za wyborami był PiS.
Punktem zwrotnym było żerowanie bez skrupułów na Smoleńsku.
To co wyprawia PiS to jakiś kosmos, teoretycznie mogli dać 500 + i rządzić spokojnie bez zaorania sądownictwa tylko wtedy nie mogliby robić przekrętów i bogacić się ponad wszelką miarę.
Teraz muszą trzymać się władzy za wszelką cenę bo mają tyle za uszami że sądy będą miały bardzo dużo pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArthurFleck
-1 / 3

Przecież to wy przysuwacie lub odsuwacie od władzy. Demokracja niby jest, czy jak to tam się nazywa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem