Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
879 893
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar lolo7
+5 / 5

No zasadniczo tak jest z każdym zawodem więc wypadałoby być miłym dla każdego... Co do kelnerów to bo ja wiem... W Polsce kelnerzy to raczej studenci, którzy chcą sobie w trakcie nauki dorobić a nie zarobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Amon666
0 / 0

Ja jestem studentem ale też sam pracuje na swoje utrzymanie jak z resztą znaczna część moich znajomych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Eren99
+2 / 2

I co to zmienia, że to student który chce sobie dorobić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
+22 / 24

Nie zadzieraj z nikim kto ma kontakt z twoim jedzeniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Suzzzi86
+10 / 10

Nie. Jesteśmy uprzejmi dla innych, bo jesteśmy dobrze wychowani i nie jesteśmy dupkami, proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
+9 / 9

Myślałem, że bycie uprzejmym to wynik wychowania, a tu popatrz, myliłem się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Korona2020
-2 / 6

Szkoda, że nie ma takiego czegoś tylko zamiast słowa "kelner" słowo "sprzedawca/kasjer"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+2 / 2

Ja jestem uprzejmy dla tych, którzy są dla mnie uprzejmi a dla reszty nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@konradstru Musi ktoś pokazać pierwszy, że jest uprzejmy? To nie jest twój stan domyślny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+1 / 1

@tomek_s no właśnie jest ;). Wchodzę i pierwszy mówię radosne i szczere dzień dobry i już wiem kto jest ch.jem a kto nie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-3 / 3

@wojtka Fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F faraon69
0 / 0

Mam parę stałych knajp, zawsze jestem miły dla obsługi i daję napiwki. Kelnerzy mnie tam znają i nalewają mi więcej piwa, po brzeg kufla :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 3

Po prostu, daj ludziom pracować. Jeśli np w hipermarkecie, jedzie gość wózkiem myjącym, to po prostu zejdź mu z drogi. Daj człowiekowi pracować.
Od powiedzenia "dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia" - też korona nikomu z głowy nie spadnie. U mnie to już nawyk, odruch. Kiedy robiłem w obsłudze klienta, to zdarzało mi się kilka razy mówić temu samemu klientowi "dzień dobry" XD. Trochę głupio mogło to brzmieć, ale z dwojga złego lepiej w tę stronę.

Więc po prostu, nie utrudniajmy innym życia. Tak po prostu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 2

Tego to już uczyli rodzice w domu albo i dziadkowie - nigdy nie wkurzaj kogoś kto daje ci jeść. Włos w zupie czy jedzeniu stałym to łaskawy wyrok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Manfred889
-3 / 3

Dlaczego obsługujący Cię kelner/bankowiec/kasjer jest miły bo dzięki tobie zarabia. Taka smutna prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 0

@Manfred889 a w komunie byli nie mili bo ich zarobki nie były rezultatem poziomu obsługi klienta. Było lepiej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 1

@Manfred889 a może kiedy do klienta nie jesteś dupkiem, to klient rzadziej zachowuje się jak dupek? I odwrotnie. Jeśli jako klient nie zachowujesz się jak dupek, to i obsługująca cię osoba raczej nie zachowa się jak dupek. To wszystko. Będąc wredny, wywołujesz wredotę u innych, tak to działa.

Przypomina mi się jedna akcja w banku. Dość długa kolejka, 5 kas otwartych i w jednym okienku była bardzo zgrabna kasjerka. Poszedłem tam z kumplem bo musiał zrealizować czek (konkretnie swoją wypłatę). Fartownie trafiło nam się akurat atrakcyjne okienko.
To rzuciłem tekstem "Przemas, nie mogłeś lepiej trafić". Oczywiście ludzie obok mnie już uśmieszki na twarzy, a kumpel próbował powstrzymać śmiech. To dobiłem tekstem "Przemas! Nie śmiej się - bądź poważny!". To już w tym momencie towarzystwo było rozbrojone na amen.
Cała operacja przebiegła dość sprawnie. Zwłaszcza patrząc na to jak wolno temat szedł kiedy staliśmy w kolejce.

Kelner, bankowiec czy kasjer zarabia na tym że ciebie obsługuje. To że będzie dla ciebie miły, nie da mu premii itp.
Po prostu, jako klient nie oczekuj że jesteś "pan i władca" bo łaskawie przyszedłeś do akurat tego lokalu. Tak samo pracownik nie powinien "robić ci łaski" że cię obsłuży. To po prostu obopólna korzyść, więc wzajemnie należy się szanować i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZdzichuMalek
0 / 0

z dudy post :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem