Jakoś takich jak on mi nie żal. Szkoda tylko, że zanim sam zmarł doprowadził do wielu zgonów innych osób naiwnie wierzących w brednie przez niego wygadywane.
@RemiMalek
Parę dni temu mój znajomy klarował mi, że jego antyszczepionkizm jest równie uzasadniony (słuszny, właściwy) jak mój, nazwijmy, proszczepionkizm.
Otóż nie. Szczepienie ratuje życie.
Tak, zgadza się, po szczepieniu można mieć nieprzyjemności, ale covid jest przyjemny dużo mniej. Wszyscy ci geniusze od wolnego wyboru swoimi bredniami przyczyniają się do śmierci.
Terapia "geniusza z Wiednia":
* dwutlenek chloru (ClO2) - stosowany m.in. do dezynfekcji wody
* chlorek sodu (NaCl) - zwykła sól kuchenna, też drogowa
POLSKA TEŻ MA SUKCESY NA PODOBNYM POLU:
* Leczenie raka "lewoskrętną witaminą C"
* eksplozja demograficzna z powodu 500+
* "dobrobyt" z niczego za pomocą programu "Nowy Ład"
* promocja naziola Bąkiewicza na "prawdziwego Polaka"
* ochrona mafii Rydzyka przez tzw. Trybunał nie-Konstytucyjny
Twoje wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się moja wolność (wolność drugiego człowieka). Nie szczepiąc się ryzykujesz znacznie cięższy przebieg choroby - to, że możesz umrzeć, to oczywiście Twój wybór - ale niestety nie tylko do tego się to sprowadza.
Ryzykując naprawdę ciężki przebieg choroby (który u osób zaszczepionych zdarza się bardzo rzadko) ryzykujesz także to, że trafisz na OIOM czy pod respirator. A to oznacza jedno miejsce ratunkowe mniej dla innych. Wystarczająco dużo takich jak Ty - i kończą się miejsca "ratunkowe" (już teraz w Polsce zajętych jest 75% miejsc na OIOMach - a fala dopiero rośnie).
Więc jeśli nie chcesz się szczepić - to się nie szczep, ale nie ciskaj się, jeśli z tego powodu nie wejdziesz do kina, teatru, restauracji czy klubu. Zdaj sobie sprawę z jednej, prostej rzeczy:
wolność wyboru oznacza także zgodę na przyjęcie KONSEKWENCJI tego wyboru.
@13Puchatek Szczepiąc się bez wcześniejszego przebadania ryzykujesz dosłownie tym samym. Bo jakoś nadal nie potrafią określić się, kto nie powinien daną szczepionką być zaszczepionym. Dlatego dopóki nie zrobią z tym porządku nie ma mowy o tym co ty piszesz. W samej Łodzi zgłasza się około 3% ludzi z rożnymi komplikacjami po szczepionce. NP nawroty dawno zaleczonych chorób i inne typowe dla COVID. Zapewne powiesz że to nie dużo, ale jeśli ty znajdziesz się w tych procentach gdzie łatwo można było temu zapobiec to już nie będziesz tak za szczepionkami.
@13Puchatek A ludzie po wypadkach też zajmują miejsce? Przecież mogli uważać. Wszyscy płacimy składki NFZ i każdy ma takie samo prawo do leczenia. Ci co nie chcą się szczepić, Ci co paląpapierosy, Ci co chleją co weekend i wpier***ają kebaby. Twoje argumenty są kompletnie bez sensu.
Trujesz. NOPy po tych szczepieniach są minimalne i w 99% sprowadzają się do lekkiej opuchlizny czy bolesności w miejscu wkłucia po Pfizerze i Modernie - . NOPy po szczepieniu Astrą - owszem, spora część szczepionych źle się czuje dzień - dwa po, mają trochę gorączki, boli ich głowa. Wszystko.
Wbrew majaczeniom antyszczepów nie ma najmniejszych dowodów na "masowe występowanie poważnych powikłań" - co zresztą bardzo łatwo można wykazać: w Polsce zaszczepiona jest +/- połowa populacji, w innych krajach znacznie więcej, więc gdyby "masowo występowały poważne powikłania" to mielibyśmy totalny armagedon powikłaniowy.
3% ludzi z powikłaniami w Łodzi - źródło?
"Bo jakoś nadal nie potrafią określić się, kto nie powinien daną szczepionką być zaszczepionym" - brednie, przed dopuszczeniem szczepień dla danej grupy są szczegółowe badania kliniczne, dopiero potem jest wydawana decyzja o dopuszczeniu. Nie powtarzaj bezmyślnie fake-newsów.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 listopada 2021 o 10:07
1. Wypadek nie zależy od Ciebie. To, czy zaszczepisz, zależy od Ciebie.
2. Wszyscy płacimy składki, ale jeśli w tak dramatycznej sytuacji przez własną głupotę dodatkowo obciążamy system, to jesteśmy idiotami.
3. Nikt nie mówi o "zmniejszeniu prawa do leczenia". Mówimy o tym, żeby ci, którzy nie chcą się zaszczepić "bo nie" siedzieli w domu i nie pogłębiali kryzysu w ochronie zdrowia.
4. Oczywiście żaden polityk tego nie powie, bo by mu słupki poparcia spadły, ale je nie jestem politykiem: owszem, uważam, że np. palacze powinni właśnie płacić wyższą składkę zdrowotną, bo statystycznie zdecydowanie bardziej obciążają system.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
30 listopada 2021 o 10:08
@13Puchatek "(już teraz w Polsce zajętych jest 75% miejsc na OIOMach - a fala dopiero rośnie)" tylko skoro jest tak wiele zaszczepionych osob, to dlaczego rosnie? Czyzby szczepionki nie byly skuteczne? Wyszczepionych w Polsce jest wiekszość. I to pełną dawką czyli wliczając trzecie szczepienie
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
30 listopada 2021 o 10:45
@Wilhelm_Tell Argument ze składkami jest idiotyczny. Z tych składek masz darmową szczepionkę a jak jej nie bierzesz to czemu miałbyś być leczony? Ludzie którzy piszą o tych składkach nie zdają sobie sprawy jakie są koszta leczenia. Jeśli trafiłbyś pod respirator i trzeba będzie ratować Twoje płuca to składek z całego życia Ci braknie żeby to opłacić
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 listopada 2021 o 10:57
@13Puchatek No właśnie ty chcesz źródło a żeby je zdobyć to zapraszam do szpitala na praktyki bo w inny sposób nie ma możliwości potwierdzenia tego co Ci piszę.
Gdzie ty masz jakieś badania bo jak byłem to tylko ankieta osłuchanie i zastrzyk. Może sam przestań powtarzać propagandowe brednie i jak ktoś nie chce to go nie zmuszaj tak samo jak chce. Nie chciał się zaszczepić zmarł inny zaszczepił się zmarł i co z tego? NIC. Każdy decyduje za siebie i ma wybór a ludzie zmuszający do szczepień są tyle samo warci co antyszczepionkowcy.
@13Puchatek Pieprzysz farmazony. Transmisja wirusa, zarówno wśród niezaszczepionych, ozdrowieńców i zaszczepionych jest niemal taka sama. I to sam Gates wypowiedział podczas udzielania wywiadu jakieś 3 tygodnie temu. To, czy jako zaszczepiony, ozdrowieniec czy niezaszczepiony pójdziesz do kina, teatru, restauracji, nie ma znaczenia - ryzyko zarażenia się jest takie samo! Sam przebieg choroby też zależy od wielu czynników i są przypadki, gdzie zaszczepieni potrzebują pomocy personelu szpitalnego, a nawet zdarza im się nie przeżyć.
WŁĄCZ MYŚLENIE.
@nexpron Najpierw była narracja, że Gates chce nam wszczepiać "cipy" i że nie można mu ufać, teraz znowu stał się największym autorytetem. Chyba już się poplątałem w tej całej folii.
@13Puchatek
1. " jeśli w tak dramatycznej sytuacji" - sytuacja nie byłaby dramatyczna, gdyby nie celowe działania. Gdyby chorych na grypę w tym na covida leczono normalnie to ciężkich przypadków byłoby o wiele mniej.
Leczenie "przez telefon" i ignorowanie istniejących leków doprowadza właśnie do "dramatycznej sytuacji".
Która zresztą jest o wiele mniej "dramatyczna" niż mówi propaganda.
2. "spora część szczepionych źle się czuje dzień - dwa" - a ja znam osobiście 2 przypadki śmierci osób całkowicie zdrowych w krótkim czasie po szczepieniu. Oraz sporo przypadków osób, które po szczepieniach czują się bardzo źle i bardzo długo. W Polsce statystyki NOP praktycznie nie istnieją - to jest fakt i nie ma sensu o tym dyskutować.
3. "Twoje wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się moja wolność" - ten, kto się nie szczepi nie narusza tym twojej wolności tak długo, jak nie chodzi i nie kaszle celowo na ciebie. Opowiadasz brednie.
Zaszczepienie przenoszą wirusa tak samo jak nieszczepieni. Ludzie niezaszczepieni to także ozdrowieńcy i ci, którzy posiadają odporność naturalną - których dziś już jest zapewne większość.
Więc korzystaj ze swoje wolności, szczep się co tydzień, chodź w 2 maskach i odbierdol się od innych, covidiański szurze.
@13Puchatek Jeśli szczepionka działa, czego tak się boicie? Czy możesz mi to wyjaśnić? Te szczepionki są słabe, po prostu trzeba nad nimi jeszcze popracować. Miała być ostatnia prosta, odporność na lata, a się rondo zrobiło.
Ostatnio u mnie w pracy, zakażenie zaczęło się od osoby zaszczepionej, która z kolei zaraziła zaszczepioną i niezaszczepioną. Zaszczepiona - stan ciężki w tym zapalenie płuc, niezaszczepiona - przebieg lekki.
Ważne jest szybkie leczenie, bo to że ktoś jest zainfekowany, nie oznacza od razu respiratora. Ja przeszłam covid wraz z rodziną łagodnie, stosując domowe sposoby od najmniejszych oznak zakażenia, mam przeciwciała.
''wolność wyboru oznacza także zgodę na przyjęcie KONSEKWENCJI tego wyboru'' - no właśnie, więc jeśli mi się coś stanie ja biorę za to odpowiedzialność, a jeśli mnie ktoś zmusza, ja też wezmę za to odpowiedzialność, w tym cały paradoks.
@ellaella87 "Jeśli szczepionka działa, czego tak się boicie?" - koronny i jeden z najdurniejszych argumentów antyszczepionkowców.
"trzeba nad nimi jeszcze popracować" - później też nie przyjmiesz. Zresztą, nawet nie potrafiłabyś powiedzieć co konkretnie jest z nimi nie tak.
"odporność na lata" - kto ci o tym mówił? To może z drugiej strony - czy po przechorowaniu masz odporność na lata? Idź teraz pisać, że system odpornościowy człowieka jest zbyt słaby i że zaczekasz, aż ludzie wykształcą lepszy.
"Ostatnio u mnie w pracy..." - i się zaczyna...
"no właśnie, więc jeśli mi się coś stanie ja biorę za to odpowiedzialność" - a czy gdy kogoś zarazisz, bo masz gdzieś kwarantannę, maseczkę, dystans itp., to też bierzesz za to odpowiedzialność?
"a jeśli mnie ktoś zmusza" - to te szczepionki stały się przymusowe? Coś mnie ominęło? Ostatnie, co pamiętam, to że były nawet nieobowiązkowe.
@LowcaKomedii Akapit 1 - no właśnie, wielu uchyla się od tej odpowiedzi.
Akapit 2 Co z nimi nie tak? W grudniu mówiono o skuteczności na lata i brak transmisji na innych, dzisiaj narracja jest inna.
Akapit 3 - ja i moja rodzina byliśmy chorzy w lutym, wyleczeni jak z przeziębienia domowymi sposobami ze względu na szybką reakcję, a nie czekanie na nie wiem co, żeby doprowadzić do stanu, w którym nie da się już nikogo uratować.
Mam przeciwciała i żyję.
Akapit 4 - no tak, codzienne doświadczenia się nie liczą, nie mają żadnego znaczenia... Mi one wystarczą znacznie bardziej niż to, o czym mówią w TV (od której stronię).
Akapit 5 powtarzanie o ludziach jako zarażeniu, kiedyś zaczynało się od mówienia, że Zydzi przenoszą groźne choroby (co było i jest nieprawdą), a skończyło się na paleniu ludzi w piecach. Żyjemy w takim klimacie, gdzie od września do kwietnia kaszel, katar itp. to coś zupełnie normalnego. Tak było, jest i będzie. Covid z nami już zostanie, nie ulotni się w cudowny sposób.
Akapit 6 - Niektórzy stają przed takim ''wyborem'' albo się zaszczepisz albo stracisz pracę - czy to nie jest przymus?
Niech zrobią skuteczną szczepionkę, taką, jaką kiedyś szczepili na odrę, dzięki czemu tę odrę pokonano, a nie coś, co trzeba przyjmować co kilka miesięcy.
@ellaella87 "no właśnie, wielu uchyla się od tej odpowiedzi."- nie uchyla tylko bardziej było to już wałkowane milion razy i po tylu odpowiedziach powinno to do ciebie wreszcie dotrzeć.
"W grudniu mówiono o skuteczności na lata i brak transmisji na innych, dzisiaj narracja jest inna." - ale że narracja dotycząca przechorowania?
Szczerze mówiąc nie pamiętam, aby ktoś mówił w grudniu o odporności na lata. Bardziej, że nie są pewni ile się może utrzymywać. Tak samo zresztą jak i po przechorowaniu.
"no tak, codzienne doświadczenia się nie liczą" - po pierwsze, jesteś szurem, więc twoje doświadczenia są średnio wiarygodne. Po drugie, powinnaś zrozumieć, że globalne wyciąganie wniosków na podstawie jakichś 5-ciu przypadków jest trochę niezbyt racjonalne.
Polecam ci poczytać o pewnym błędzie poznawczym zw. "fałszywa powszechność" - to tak, gdyby te anegdotki były prawdziwe.
"Mi one wystarczą znacznie bardziej niż to, o czym mówią w TV" - polecam więc poszukać innych alternatyw od TV, bo to nie jest jedyna.
"kiedyś zaczynało się od mówienia, że Zydzi przenoszą groźne choroby (co było i jest nieprawdą), a skończyło się na paleniu ludzi w piecach" - wo, wo wo. Pohamuj koniec. Zaczynasz się niezdrowo rozpędzać.
"kaszel, katar itp. to coś zupełnie normalnego" - może to mieć związek z tym, że wcześniej ludzie tak masowo... no nie wiem... NIE DUSILI SIĘ NIE MOGĄC ZŁAPAĆ POWIETRZA.
"Covid z nami już zostanie, nie ulotni się w cudowny sposób" - czy to znaczy, że musimy totalnie paraliżować służbę zdrowia i nie dać ludziom szansy trafienia do szpitala lub chociażby wizyty? Myślę, że nie. Jak zapcha ci się rynna, to nie wrzucasz tam jeszcze liści z nadzieją, że się nagle odetka.
"Niektórzy stają przed takim ''wyborem'' albo się zaszczepisz albo stracisz pracę - czy to nie jest przymus? " - W większości dotyczy to zawodów medycznych, a jeśli ktoś po studiach kierunkowych dalej nie ma pojęcia o wakcynologii, to się po prostu do tego zawodu nie nadaje. Czy słyszałaś kiedyś o astronaucie, który by mówił, że ziemia jest płaska?
"Niech zrobią skuteczną szczepionkę" - ta jest skuteczna i ma jeszcze mniej powikłań niż ta na odrę. Zresztą, przy nowej dalej będziesz piszczeć, że nieprzebadana lub że nie minęło przynajmniej 10 lat od wprowadzenia na rynek.
"a nie coś, co trzeba przyjmować co kilka miesięcy." - borze sosnowy... Czy do ciebie dociera, że wirus wirusowi nie jest równy? Przechorowując lub szczepiąc się na odrę dostajesz odporność na całe życie, a co w przypadku grypy? Czy ty potrafisz zrozumieć, że czas, na jaki uzyskujesz odporność, jest przede wszystkim zależny od wirusa, a nie od szczepionki?
Ty sobie uroiłaś, że na grypę wychodzą nowe szczepionki, bo tak im się podoba a nie dlatego, że tak często pojawiają się nowe szczepy? Wow... Muszę cię więc zasmucić - na grypę nigdy nie będzie szczepionki dającej odporność na całe życie. Przykro mi, tak działa biologia.
Przechorowanie covida również nie da ci odporności na całe życie. Mam nadzieję, że po tym się nie załamiesz.
@CBGB To zdejm worek foliowy z głowy :) A tak bardziej poważnie, zerknij sobie w książki z 2017 roku z zakresu zakaźnictwa i działania układu immunologicznego - tam jest potwierdzienie tego, co napisałem. Gates nigdy nie był dla mnie jakimkolwiek autorytetem - on stara się na taki wykreować, czy to była branża IT (nie udało się), czy teraz szczepionki. Osoba, któa otwarcie nawołuje rządy do przejścia na totalitaryzm, dla mnie jest kompletnym śmieciem, niegodnym nazwania ją istotą ludzką, bo nie spełnia podstawowych kryteriów. Jak chce, niech sobie wyszczepia własną d... Skoro FDA dopiero w sierpniu tego roku ogłosiła, że szczepionka Pfitzera dopiero wyszła z okresu eksperymentalnego, to czym do tej pory ludzi szczepili? Izraelici płaczą (prawie całe społeczeństwo podwójnie wyszczepione), że chorują, ciężko chorują, a nawet ba, umierają. A przecież nie tak miało być. Dlaczego bracia w wierze zza oceanu zrobili na nich taki geszeft, pytał się wprost knesecie jeden z ich odpowiedników posłów?
@nexpron Tak tylko się wtrącę, bo piszesz kompletne głupoty.
"Skoro FDA dopiero w sierpniu tego roku ogłosiła, że szczepionka Pfitzera dopiero wyszła z okresu eksperymentalnego, to czym do tej pory ludzi szczepili?" - ale wiesz, że faza eksperymentalna dawno się skończyła zanim te szczepionki dostały warunkowe dopuszczenie do obrotu? Zakończenie badań odnośnie bezpieczeństwa i skuteczności były warunkiem przystąpienia otrzymania warunkowego pozwolenia do obrotu. Nie dostaje się je za ładny uśmiech.
"Izraelici płaczą (prawie całe społeczeństwo podwójnie wyszczepione), że chorują, ciężko chorują, a nawet ba, umierają" - ale tylko ci niezaszczepieni płaczą.
"As of August 16, the ministry recorded 159 severe COVID-19 cases per 100,000 people among the unvaccinated over the age of 60, compared to 20 per 100,000 people among the fully vaccinated. This makes the unvaccinated elderly more than eight times as likely to experience a severe case than their immunized counterparts.
For those under the age of 60, the rate of severe illness among the unvaccinated stood at 2.4 cases per 100,000 people – 2.7 times more than the 0.9 per 100,000 among those who are fully vaccinated." https://www.haaretz.com/israel-news/israel-covid-graphs-prove-vaccines-works-delta-pfizer-1.10101640
Dodatkowo, kolejne dane dostaniesz pod kolejnym demotem, bo widzę, że wyleciałeś z podobnymi bzdurami. A niech tam, podrzucę i tu, i tu: https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/general
zjedziesz trochę w dół i masz wykresy. Dotyczą zachorowań, hospitalizacji i zgonów. W ramach podpowiedzi:
- ciemnozielony kolor to zaszczepieni
- jasnoniebieski niezaszczepieni.
To idź im teraz powiedz, że chyba wykresy przestawili, bo szczepionki miały nie działać, a zaszczepieni Izraelici "płakać".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
1 grudnia 2021 o 22:35
A gdy czosnek byk lekarstwem na tego wirusa !? Myślę że też byś nie zjadł...bo jak to przecież po czosnku są powikłania ...ten wirus zostanie z nami już na zawsze .. jak grypa, więc kiedyś Ciebie dopadnie ,gdy będziesz starszy i miał niższa odporność..wtedy szura mniej
@13Puchatek
Od tego, czy nieszczepiony wejdzie do kina, teatru czy restauracji czy nie w żaden sposób nie zależy, czy wyląduje on na OIOMie, natomiast jeśli ty się zaszczepiłeś, to raczej tam nie wylądujesz, więc nawet, gdy on tam będzie, to przecież miejsca ci nie zabierze, prawda? Gdzie zatem widzisz to zagrożenie dla twojej wolności? Może pójdziesz do szpitala sprawdzać, czy na OIOMie nie ma osób, które się tam wpędziły złą dietą, papierosami, czy jeszcze czymś innym? Leżałam kiedyś w szpitalu w oczekiwaniu na planowy zabieg (operację, dość ciężką, ale nie pilną), który był kilkukrotnie przekładany, bo pierwszeństwo miały osoby z soru, nagłe przypadki. Jednym z nich była dziewczyna, która chciała popełnić samobójstwo. Napiła się środka do udrażniania rur. Myslisz, że powinni dać jej umrzeć i spokojnie przejść do mojej operacji?
Nie ma dla mnie problemu, żeby do kina, teatru czy restauracji nie mogły wejsc osoby zarażający innych, albo nawet takie, którym grozi ciężki przebieg covida. Problem w tym, że ty zupełnie irracjonalnie zakładasz, że szczepieni nie są tymi osobami. A czy ktoś to sprawdza? Czy ktoś robi ci na wejściu do lokalu wymaz z nosa, czy aby nie siedzą w nim pokłady wirusa? Czy ktoś sprawdza regularnie (czy w ogóle choć raz sprawdził) jaką masz (i czy w ogóle) odporność po szczepieniu? Czy nie jesteś w grupie tych teoretycznie 5 procent (praktycznie na pewno więcej), u których szczepionka okazuje się nie być skuteczną? Nie wiesz tego, tak samo jak nie wiesz, czy niezaszczepiona osoba nie jest naturalnie odporna (szacuje się że od kilkunastu do nawet 30 proc społeczeństwa może być odpornych całkowicie na covid, czyli się nim nie zarażają i nawet w ogóle nie wytwarzają nań przeciwciał) albo odporna po przechorowaniu którego nie zgłaszała lub nie byłam świadoma. Dlaczego nie jesteś zainteresowany nadawaniem statusu osoby bezpiecznej osobom na prawdę bezpiecznym, potwierdzonych badaniami, a zamiast tego głosisz przywileje dla osób, które tylko dały się ukłuć (z niewiadomym skutkiem)? Ta jedna prosta rzecz wykłada karty na stół: albo jesteś zdroworozsądkowym, troszczącym się o innych człowiekiem, albo bezmyślnym pieskiem na łańcuchu mediów i rządu, który posłusznie szczeka co mu się każe i nie kwapi się nad tym zastanawiać.
@Azheal czyli nie ratujemy już samobójców? No przecież oni jeszcze bardziej niż nieszczepieni sami są sobie winni, czyż nie? No i ofiar wypadków, które przekroczyły dozwoloną prędkość. Płacą w końcu podatki na drogi, na znaki, na polityków ustalających prawo drogowe. Nie chcieli skorzystać z tego, więc niech teraz cierpią.
@Azheal Polecam poczytać to badanie, pomijając oczywiście, że jest in vitro.
Heaven w przypływie geniuszu linkuje badanie ukazujące potencjalnie szkodliwy wpływ białka kolca wirusa i uważa, że badanie to świadczy negatywnie o szczepionkach a nie o przechorowaniu.
Ostra jazda bez trzymanki :)
@13Puchatek
Niestety nie - już się rozmnożył (jego syn uważa, że ojca otruto w szpitalu z którego się wypisał!) a nagroda Darwina należy się tym, którzy pozbawiając się życia zapobiegają przekazywaniu swoich genów.
Małe prawdopodobieństwo, że zaszczepiony musiałby być hospitalizowany, ale zaszczepieni z reguły nie sięgają po tak idiotyczne "metody leczenia", o których dowiedzieli się z internetu, bo bigpharma je skrzętnie ukrywa.
A ja myślę, że gdyby wam dwóm Niedzielski w TVP kazał wypić wybielacz i obiecał, że od tego szurom wypadną włosy i żeby, to byście wykupili zapas z okręgu trzech stanów i wlewałi sobie na wzajem lejkiem, liżąc sobie przy tym na wzajem rowy (przenośnia)
Aha zapomniałam, @LowcaKomedii raz: anegdotka! Dwa: sprawdziłeś ją? Raport z sekcji zwłok? W ogóle akt urodzenia, że ktoś taki istniał? ;) Bo przecież nie wierzysz w takie rzeczy "na gębę", prawda?
@7th_Heaven Czyżbyś ty porównywała swoje historyjki o znajomych twoich znajomych, gdzie nawet imienia osoby nie podajesz, swojego zresztą też, do artykułów z całego świata, gdzie masz dane tej osoby?
Grubo. Proponuję się nad sobą poważnie zastanowić?
Nie sądzę, by tyle artykułów na całym świecie wypisywało kłamliwe informacje, a i BigPharma podstawiła wcześniej jakiegoś fejkowego sobowtóra z takim imieniem i nazwiskiem, który organizował marsze antycovidowców, a później nagle przestał. Te artykuły są troszeczkę bardziej wiarygodne od historyjek jakiegoś anonima, który jeszcze w 2020 pisał, że pandemii oraz że nie ma żadnych nadmiarowych zgonów. Ot, drobna różnica między tobą a tymi wszystkimi artykułami :)
PS Kolejny komentarz o 3-ciej w nocy? Borze sosnowy...
@7th_Heaven Póki co to ludzie twojego pokroju piją wybielacz, bo im na filmikach z żółtymi napisami powiedzieli, że działa, więc działa. Nawet nie trzeba tu gdybać :)
Na jakiej podstawie sugerujesz, że każdy kto nie nie wziął udziału w eksperymencie medycznym i nie zaszczepił się na COVID-19 odmówi leczenia się z tegoż albo że będzie sobie wstrzykiwał coś innego sam?
@TheBigShow "Na jakiej podstawie sugerujesz" - widzisz tu gdzieś jakieś sugerowanie? Może weź ze 3 głębokie oddechy a zobaczysz to, co faktycznie jest napisane.
Ale wracając do twojego komentarza.
Po pierwsze, to nie jest żaden eksperyment medyczny. Naprawdę, nie używajcie słów, których znaczenia nie rozumiecie. Ile można tłumaczyć?
Po drugie, faktem jest, że był koronasceptykiem i jak widać zwolennikiem altemdu. Wypisał się na własne życzenie, chciał się leczyć szur-metodami, które znalazł w necie. Przypłacił to życiem.
Przynajmniej był konsekwentny aż do końca. Zastanawiam się tylko, czy była to prawdziwa wiara w te środki, czy głupi upór. No ale o tym to może co najwyżej podyskutować ze Św. Piotrem.
Nie ma to jak tytułować się rozsądnym i ufającym nauce, a jednocześnie wierzyć w świętego Piotra u bram mitycznej krainy pośmiertnej szczęśliwości :) pewnie dlatego moc takich tanich, propagandowych sensacji jak ta w democie, tak książkowo na ciebie działa.
Gratuluję konsekwencji! Tak trzymać. Kto nie wierzy w pandemię, nie musi się szczepić. Tylko w razie zachorowania należy zostać w domu i zdychać na tę niby nieistniejąca chorobę a nie zajmować miejsce w szpitalu :-/
@marcinm1 Prawdziwa antyszczepionkOwca ma pamięć na 1 dzień, po nocy przestaje wierzyć w dowody i znowu serwuje dowód wiary na lewo i prawo, bez obciachu.
Obawiam się, że antyszczepów to nie przekona. Zaraz wymyślą teorię, że facet nie umarł na COVID, tylko zamordowali go zabójcy nasłani przez koncerny farmaceutyczne, bo odkrył ich spisek.
@Quant_ a no tak, skoro go nie zabili spiskowcy, to z pewnością musiał być covid. Bo przecież nie wybielacz. Wybielacz jest dobry. Tak sobie codziennie zarzucam na czczo dla zdrowotności.
Gratuluję. Dołączyłeś do grona bezkresnych oszołomów, któremu przewodniczy i patronuje @LowcaKomedii
To niesamowite jak wszyscy przywódcy antyszczepionkowców umierają na covid. Żaden nie przeszedł choroby bezobjawowo. Każdy szybko kończy w trumnie. Zbieg okoliczności?
@ajajaj2
Nie, to skutek ich zachowania. Gdy inni ludzie szczepią się, a kontakty międzyludzkie ograniczają do niezbędnego minimum dodatkowo jeszcze ograniczając zarażenia maseczkami i dystansem, ci LIDERZY jakie praktykują zachowanie???
Ostentacyjne kontaktowanie się z kolejnymi grupami tak samo niezaszczepionych, kolejne spotkania, odczyty, wywiady etc. Oczywiście, żadnych maseczek ani zachowania dystansu - bo po co - skoro pandemia to kłamstwo....
A po wystąpieniu objawów zapewnianie, "że to deszcz pada" i kuracja, czosnkiem, sodą kaustyczną i amantadyną..... no a potem do piachu.
@ajajaj2 Nie, to po prostu globalny spisek reptilian - uciszają niewygodnych dla rozumu. Wdarli się do domu tego człowieka i mu na siłę wybielacz wstrzykiwali. Do wypisania się ze szpitala, gdy jego stan był ciężki, też go zmusili...
@BrickOfTheWall jest jeden lider na przeważnie kilkutysięczną grupę ludzi, którzy go naśladują. Czemu akurat lider najczęściej tragicznie ginie na covid, a tysiące naśladowców coś jakoś z mniejszą częstotliwością? Choćby te osoby, z którymi lider się tak ostentacyjnie spotykał?
Z ciekawości zapytam: masz jakąś choćby odrobinę sceptycyzmu do takich artykułów, czy niekoniecznie?
@LowcaKomedii to cholernie zabawne, być uważanym przez ciebie za "szura" i jednocześnie to od ciebie właśnie dowiadywać się i istnieniu czegoś takiego jak reptilianie :) nie za dużo tych filmików z żółtymi napisami? :) Jak na kogoś, kto stroni rzekomo od spisków, na prawdę świetnie ci idzie ich wymyślanie.
@7th_Heaven "to cholernie zabawne, być uważanym przez ciebie za "szura" i jednocześnie to od ciebie właśnie dowiadywać się i istnieniu czegoś takiego jak reptilianie :)" - ponieważ w takie rzeczy wierzycie.
A szurem jesteś dlatego, że jeszcze w 2020 pisałaś, że pandemia nie istnieje, że nikt chorego na covid nie widział oraz że żadnych nadmiarowych zgonów w 2020 nie było i że liczba zgonów jest niemal identyczna, co w latach poprzednich. Cóż, czas pokazał, że troszeczkę ci się pomyliło.
PS już z 50x ci powtarzałem, że naprawdę piszemy łącznie. Potrafisz się tego wreszcie nauczyć?
@7th_Heaven
Lider dlatego jest liderem bo pełni rolę tzw. social-huba - osoby skupiające większość kontaktów w danej grupie. A dlaczego bycie social-hubem w środowisku antyszczepionkowców podczas pandemii może być śmiercionośne opisałem powyżej.
A co do sceptycyzmu - to raczej mam wqurw na ściemę i działania pozorne jakimi posługują się politycy obesrani na punkcie słupków poparcia. Nikt chyba na razie ludziom nie powiedział, że przy takiej propagacji Covid już się "zaprzyjaźnił" z Homo sapiens - a jest za mało zabójczy by sam zniknął; że należy się przyzwyczaić że update szczepionek na najnowsze mutacje trzeba będzie sobie wrzucać razem z coroczną szczepionką grypę. Pewnie w ciągu najbliższego roku powstaną leki pomagające chorym (ale przy takim tempie mutacji proste to nie jest, np. skutecznego leku na grypę nadal nie ma - leczy się objawy) ale na razie ich nie ma.
Politycy zapodają jakieś ruchy pozorne (zakaz spacerów po lesie) lub wprost szkodliwe dla zdrowia - którym jest wprowadzony i tolerowany zwyczaj noszenia maseczek JEDNORAZOWYCH przez nawet tydzień - gdy powinno to być max 2h. itd. itp.
Albo sianie przekonania, że szczepionka to jakiś cudowny lek zapewniający całkowity immunitet na chorobę - zamiast ludziom powiedzieć prawdę, że szczepionka przy takiej chorobie tylko(albo AŻ) obniża o dwa rzędy wielkości prawdopodobieństwo śmierci lub powikłań. Wcale nie czyni na chorobę odpornym ale jedynie poprawia skuteczność obrony. Ale przepisy tego nie uwzględniają - traktują zaszczepionych jak zaimpregnowanych na chorobę.
@BrickOfTheWall nie wiemy jaką rolę pełnił ten człowiek, w jaki sposób ją wypełniał. Mamy XXI wiek, wiele rzeczy można skutecznie robić zza ekranu laptopa. Jego "wyznawcy" spędzali przed nim czas tylko na oglądaniu go, nie na tworzeniu, czynnym udziale tego, co on tam sobie wypracował. Więc równie dobrze mogli mieć więcej kontaktów niż on sam. Ponadto liderami nie zostają ludzie głupi, tylko cwani. Czasami psychopatyczni, czasami fanatyczni, ale nie głupi. Natomiast ich wyznawców cechuje zawsze niższy iloraz inteligencji niż ich samych. To święte prawo sekty. Nie wiem jak dla ciebie ale dla mnie takie "grupki" noszą znamiona sekciarskich.
Co do reszty zgadzam się w pełnej rozciągłości.
@LowcaKomedii poczytaj kolegę B.O.T.W. może ci coś pomoże. Albo nie. Nie czytaj, jeszcze gotowyś odpowiedzieć, a na tym akurat nie zależy nikomu
@LowcaKomedii towarzyszu, znów będziesz wmawiał ludziom co i kiedy uważali? :)
Tak, w tamtym okresie liczba zgonów nie odbiegała od analogicznych okresów poprzednich lat. Masz to na stronie głównego urzędu statystycznego. Swoją drogą być może tak by zostało, gdyby wspierani przez takich Alfridów jak ty nieudolni rządzący nie doprowadzili tego kraju, rodaków oraz ich zdrowia do ruiny.
@7th_Heaven "towarzyszu, znów będziesz wmawiał ludziom co i kiedy uważali? :)" - czyli rozumiem, że jak wrzucę screeny z twoich komentarzy, to nie będzie to świadczyło o tym, co uważałaś, a zwykłe wmawianie ci? Ciekawa logika.
"Tak, w tamtym okresie liczba zgonów nie odbiegała od analogicznych okresów poprzednich lat." - przypomnij mi, czy pisząc, że normalne zgony przypisano covidowi i że liczba zgonów w 2020 nie różni się od liczby zgonów z lat poprzednich, myliłaś się, czy nie? Wystarczy proste tak lub nie.
"Swoją drogą być może tak by zostało, gdyby wspierani przez takich Alfridów jak ty nieudolni rządzący nie doprowadzili tego kraju, rodaków oraz ich zdrowia do ruiny." - gdyby ludzie twojego pokroju rządzili, to aktualnie liczba populacji spadłaby może do 30 milionów, no i oczywiście nikt by się do szpitala, z jakiegokolwiek powodu, nie mógł dostać. Tak więc cieszę się, że możesz co najwyżej poszczekać w internecie i napisać głupi komentarz.
ależ mi przykro !!!
@pisowskagangrena Debil pewnie by przeżył gdyby nie próbował się sam leczyć. Gdyby zaległ w łóżku i odpoczywał, dalej mógłby pieprzyć swoje kacapoły.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2021 o 10:40
@pisowskagangrena iksde
Jakoś takich jak on mi nie żal. Szkoda tylko, że zanim sam zmarł doprowadził do wielu zgonów innych osób naiwnie wierzących w brednie przez niego wygadywane.
@MaksParadys którzy te brednie rozpowszechniają dalej... i takich osób też mi nie jest żal.
rozumiem że umierających po szczepieniu też Ci nie żal?
@Fajnamysza Nie znam takich oprócz tego jednego, co po szczepieniu wpadł pod auto.
POLEGŁ ZA WIARĘ ŚMIERCIĄ MĘCZEŃSKĄ
CHWAŁA MU
MY W NASZYM KOŚCIELE TAKICH OBWOŁUJEMY ŚWIĘTYMI !
NIECH MU ZIEMIA PŁASKĄ BĘDZIE...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ditlenek_chloru
Do komentujących. Zmarł człowiek, a Wy się cieszycie. Jak tacy jak Wy mogą mieć czelność mówić innym jak mają żyć. Wstydzilibyście się.
@RemiMalek Nie zmarł tylko sam się zabił swoją głupotą.
@RemiMalek
Parę dni temu mój znajomy klarował mi, że jego antyszczepionkizm jest równie uzasadniony (słuszny, właściwy) jak mój, nazwijmy, proszczepionkizm.
Otóż nie. Szczepienie ratuje życie.
Tak, zgadza się, po szczepieniu można mieć nieprzyjemności, ale covid jest przyjemny dużo mniej. Wszyscy ci geniusze od wolnego wyboru swoimi bredniami przyczyniają się do śmierci.
Terapia "geniusza z Wiednia":
* dwutlenek chloru (ClO2) - stosowany m.in. do dezynfekcji wody
* chlorek sodu (NaCl) - zwykła sól kuchenna, też drogowa
POLSKA TEŻ MA SUKCESY NA PODOBNYM POLU:
* Leczenie raka "lewoskrętną witaminą C"
* eksplozja demograficzna z powodu 500+
* "dobrobyt" z niczego za pomocą programu "Nowy Ład"
* promocja naziola Bąkiewicza na "prawdziwego Polaka"
* ochrona mafii Rydzyka przez tzw. Trybunał nie-Konstytucyjny
@DruidTadeusz - E tam. I tak najlepsza kuracja (by debil Zięba) to było dziabanie się wykałaczką w nos w razie zawału serca.
No i ?
Pytanie jest tylko jedno - czy szczepionka jest dobrowolna czy nie
Jeśli jest dobrowolna - to dlaczego przymuszają?
Jeśli jest obowiązkowa - to dlaczego udają że dobrowolna?
Tylko wolność człowieka ma znaczenie
@Ignus
Twoje wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się moja wolność (wolność drugiego człowieka). Nie szczepiąc się ryzykujesz znacznie cięższy przebieg choroby - to, że możesz umrzeć, to oczywiście Twój wybór - ale niestety nie tylko do tego się to sprowadza.
Ryzykując naprawdę ciężki przebieg choroby (który u osób zaszczepionych zdarza się bardzo rzadko) ryzykujesz także to, że trafisz na OIOM czy pod respirator. A to oznacza jedno miejsce ratunkowe mniej dla innych. Wystarczająco dużo takich jak Ty - i kończą się miejsca "ratunkowe" (już teraz w Polsce zajętych jest 75% miejsc na OIOMach - a fala dopiero rośnie).
Więc jeśli nie chcesz się szczepić - to się nie szczep, ale nie ciskaj się, jeśli z tego powodu nie wejdziesz do kina, teatru, restauracji czy klubu. Zdaj sobie sprawę z jednej, prostej rzeczy:
wolność wyboru oznacza także zgodę na przyjęcie KONSEKWENCJI tego wyboru.
@13Puchatek Szczepiąc się bez wcześniejszego przebadania ryzykujesz dosłownie tym samym. Bo jakoś nadal nie potrafią określić się, kto nie powinien daną szczepionką być zaszczepionym. Dlatego dopóki nie zrobią z tym porządku nie ma mowy o tym co ty piszesz. W samej Łodzi zgłasza się około 3% ludzi z rożnymi komplikacjami po szczepionce. NP nawroty dawno zaleczonych chorób i inne typowe dla COVID. Zapewne powiesz że to nie dużo, ale jeśli ty znajdziesz się w tych procentach gdzie łatwo można było temu zapobiec to już nie będziesz tak za szczepionkami.
@13Puchatek A ludzie po wypadkach też zajmują miejsce? Przecież mogli uważać. Wszyscy płacimy składki NFZ i każdy ma takie samo prawo do leczenia. Ci co nie chcą się szczepić, Ci co paląpapierosy, Ci co chleją co weekend i wpier***ają kebaby. Twoje argumenty są kompletnie bez sensu.
@pilipiuk8
Trujesz. NOPy po tych szczepieniach są minimalne i w 99% sprowadzają się do lekkiej opuchlizny czy bolesności w miejscu wkłucia po Pfizerze i Modernie - . NOPy po szczepieniu Astrą - owszem, spora część szczepionych źle się czuje dzień - dwa po, mają trochę gorączki, boli ich głowa. Wszystko.
Wbrew majaczeniom antyszczepów nie ma najmniejszych dowodów na "masowe występowanie poważnych powikłań" - co zresztą bardzo łatwo można wykazać: w Polsce zaszczepiona jest +/- połowa populacji, w innych krajach znacznie więcej, więc gdyby "masowo występowały poważne powikłania" to mielibyśmy totalny armagedon powikłaniowy.
3% ludzi z powikłaniami w Łodzi - źródło?
"Bo jakoś nadal nie potrafią określić się, kto nie powinien daną szczepionką być zaszczepionym" - brednie, przed dopuszczeniem szczepień dla danej grupy są szczegółowe badania kliniczne, dopiero potem jest wydawana decyzja o dopuszczeniu. Nie powtarzaj bezmyślnie fake-newsów.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2021 o 10:07
@Wilhelm_Tell
Argumentacja idiotyczna.
1. Wypadek nie zależy od Ciebie. To, czy zaszczepisz, zależy od Ciebie.
2. Wszyscy płacimy składki, ale jeśli w tak dramatycznej sytuacji przez własną głupotę dodatkowo obciążamy system, to jesteśmy idiotami.
3. Nikt nie mówi o "zmniejszeniu prawa do leczenia". Mówimy o tym, żeby ci, którzy nie chcą się zaszczepić "bo nie" siedzieli w domu i nie pogłębiali kryzysu w ochronie zdrowia.
4. Oczywiście żaden polityk tego nie powie, bo by mu słupki poparcia spadły, ale je nie jestem politykiem: owszem, uważam, że np. palacze powinni właśnie płacić wyższą składkę zdrowotną, bo statystycznie zdecydowanie bardziej obciążają system.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2021 o 10:08
@13Puchatek "(już teraz w Polsce zajętych jest 75% miejsc na OIOMach - a fala dopiero rośnie)" tylko skoro jest tak wiele zaszczepionych osob, to dlaczego rosnie? Czyzby szczepionki nie byly skuteczne? Wyszczepionych w Polsce jest wiekszość. I to pełną dawką czyli wliczając trzecie szczepienie
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2021 o 10:45
@Wilhelm_Tell Argument ze składkami jest idiotyczny. Z tych składek masz darmową szczepionkę a jak jej nie bierzesz to czemu miałbyś być leczony? Ludzie którzy piszą o tych składkach nie zdają sobie sprawy jakie są koszta leczenia. Jeśli trafiłbyś pod respirator i trzeba będzie ratować Twoje płuca to składek z całego życia Ci braknie żeby to opłacić
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 listopada 2021 o 10:57
@13Puchatek No właśnie ty chcesz źródło a żeby je zdobyć to zapraszam do szpitala na praktyki bo w inny sposób nie ma możliwości potwierdzenia tego co Ci piszę.
Gdzie ty masz jakieś badania bo jak byłem to tylko ankieta osłuchanie i zastrzyk. Może sam przestań powtarzać propagandowe brednie i jak ktoś nie chce to go nie zmuszaj tak samo jak chce. Nie chciał się zaszczepić zmarł inny zaszczepił się zmarł i co z tego? NIC. Każdy decyduje za siebie i ma wybór a ludzie zmuszający do szczepień są tyle samo warci co antyszczepionkowcy.
@13Puchatek Pieprzysz farmazony. Transmisja wirusa, zarówno wśród niezaszczepionych, ozdrowieńców i zaszczepionych jest niemal taka sama. I to sam Gates wypowiedział podczas udzielania wywiadu jakieś 3 tygodnie temu. To, czy jako zaszczepiony, ozdrowieniec czy niezaszczepiony pójdziesz do kina, teatru, restauracji, nie ma znaczenia - ryzyko zarażenia się jest takie samo! Sam przebieg choroby też zależy od wielu czynników i są przypadki, gdzie zaszczepieni potrzebują pomocy personelu szpitalnego, a nawet zdarza im się nie przeżyć.
WŁĄCZ MYŚLENIE.
@nexpron Najpierw była narracja, że Gates chce nam wszczepiać "cipy" i że nie można mu ufać, teraz znowu stał się największym autorytetem. Chyba już się poplątałem w tej całej folii.
@13Puchatek
1. " jeśli w tak dramatycznej sytuacji" - sytuacja nie byłaby dramatyczna, gdyby nie celowe działania. Gdyby chorych na grypę w tym na covida leczono normalnie to ciężkich przypadków byłoby o wiele mniej.
Leczenie "przez telefon" i ignorowanie istniejących leków doprowadza właśnie do "dramatycznej sytuacji".
Która zresztą jest o wiele mniej "dramatyczna" niż mówi propaganda.
2. "spora część szczepionych źle się czuje dzień - dwa" - a ja znam osobiście 2 przypadki śmierci osób całkowicie zdrowych w krótkim czasie po szczepieniu. Oraz sporo przypadków osób, które po szczepieniach czują się bardzo źle i bardzo długo. W Polsce statystyki NOP praktycznie nie istnieją - to jest fakt i nie ma sensu o tym dyskutować.
3. "Twoje wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się moja wolność" - ten, kto się nie szczepi nie narusza tym twojej wolności tak długo, jak nie chodzi i nie kaszle celowo na ciebie. Opowiadasz brednie.
Zaszczepienie przenoszą wirusa tak samo jak nieszczepieni. Ludzie niezaszczepieni to także ozdrowieńcy i ci, którzy posiadają odporność naturalną - których dziś już jest zapewne większość.
Więc korzystaj ze swoje wolności, szczep się co tydzień, chodź w 2 maskach i odbierdol się od innych, covidiański szurze.
@13Puchatek Jeśli szczepionka działa, czego tak się boicie? Czy możesz mi to wyjaśnić? Te szczepionki są słabe, po prostu trzeba nad nimi jeszcze popracować. Miała być ostatnia prosta, odporność na lata, a się rondo zrobiło.
Ostatnio u mnie w pracy, zakażenie zaczęło się od osoby zaszczepionej, która z kolei zaraziła zaszczepioną i niezaszczepioną. Zaszczepiona - stan ciężki w tym zapalenie płuc, niezaszczepiona - przebieg lekki.
Ważne jest szybkie leczenie, bo to że ktoś jest zainfekowany, nie oznacza od razu respiratora. Ja przeszłam covid wraz z rodziną łagodnie, stosując domowe sposoby od najmniejszych oznak zakażenia, mam przeciwciała.
''wolność wyboru oznacza także zgodę na przyjęcie KONSEKWENCJI tego wyboru'' - no właśnie, więc jeśli mi się coś stanie ja biorę za to odpowiedzialność, a jeśli mnie ktoś zmusza, ja też wezmę za to odpowiedzialność, w tym cały paradoks.
@ellaella87 "Jeśli szczepionka działa, czego tak się boicie?" - koronny i jeden z najdurniejszych argumentów antyszczepionkowców.
"trzeba nad nimi jeszcze popracować" - później też nie przyjmiesz. Zresztą, nawet nie potrafiłabyś powiedzieć co konkretnie jest z nimi nie tak.
"odporność na lata" - kto ci o tym mówił? To może z drugiej strony - czy po przechorowaniu masz odporność na lata? Idź teraz pisać, że system odpornościowy człowieka jest zbyt słaby i że zaczekasz, aż ludzie wykształcą lepszy.
"Ostatnio u mnie w pracy..." - i się zaczyna...
"no właśnie, więc jeśli mi się coś stanie ja biorę za to odpowiedzialność" - a czy gdy kogoś zarazisz, bo masz gdzieś kwarantannę, maseczkę, dystans itp., to też bierzesz za to odpowiedzialność?
"a jeśli mnie ktoś zmusza" - to te szczepionki stały się przymusowe? Coś mnie ominęło? Ostatnie, co pamiętam, to że były nawet nieobowiązkowe.
@LowcaKomedii Akapit 1 - no właśnie, wielu uchyla się od tej odpowiedzi.
Akapit 2 Co z nimi nie tak? W grudniu mówiono o skuteczności na lata i brak transmisji na innych, dzisiaj narracja jest inna.
Akapit 3 - ja i moja rodzina byliśmy chorzy w lutym, wyleczeni jak z przeziębienia domowymi sposobami ze względu na szybką reakcję, a nie czekanie na nie wiem co, żeby doprowadzić do stanu, w którym nie da się już nikogo uratować.
Mam przeciwciała i żyję.
Akapit 4 - no tak, codzienne doświadczenia się nie liczą, nie mają żadnego znaczenia... Mi one wystarczą znacznie bardziej niż to, o czym mówią w TV (od której stronię).
Akapit 5 powtarzanie o ludziach jako zarażeniu, kiedyś zaczynało się od mówienia, że Zydzi przenoszą groźne choroby (co było i jest nieprawdą), a skończyło się na paleniu ludzi w piecach. Żyjemy w takim klimacie, gdzie od września do kwietnia kaszel, katar itp. to coś zupełnie normalnego. Tak było, jest i będzie. Covid z nami już zostanie, nie ulotni się w cudowny sposób.
Akapit 6 - Niektórzy stają przed takim ''wyborem'' albo się zaszczepisz albo stracisz pracę - czy to nie jest przymus?
Niech zrobią skuteczną szczepionkę, taką, jaką kiedyś szczepili na odrę, dzięki czemu tę odrę pokonano, a nie coś, co trzeba przyjmować co kilka miesięcy.
@ellaella87 "no właśnie, wielu uchyla się od tej odpowiedzi."- nie uchyla tylko bardziej było to już wałkowane milion razy i po tylu odpowiedziach powinno to do ciebie wreszcie dotrzeć.
"W grudniu mówiono o skuteczności na lata i brak transmisji na innych, dzisiaj narracja jest inna." - ale że narracja dotycząca przechorowania?
Szczerze mówiąc nie pamiętam, aby ktoś mówił w grudniu o odporności na lata. Bardziej, że nie są pewni ile się może utrzymywać. Tak samo zresztą jak i po przechorowaniu.
"no tak, codzienne doświadczenia się nie liczą" - po pierwsze, jesteś szurem, więc twoje doświadczenia są średnio wiarygodne. Po drugie, powinnaś zrozumieć, że globalne wyciąganie wniosków na podstawie jakichś 5-ciu przypadków jest trochę niezbyt racjonalne.
Polecam ci poczytać o pewnym błędzie poznawczym zw. "fałszywa powszechność" - to tak, gdyby te anegdotki były prawdziwe.
"Mi one wystarczą znacznie bardziej niż to, o czym mówią w TV" - polecam więc poszukać innych alternatyw od TV, bo to nie jest jedyna.
"kiedyś zaczynało się od mówienia, że Zydzi przenoszą groźne choroby (co było i jest nieprawdą), a skończyło się na paleniu ludzi w piecach" - wo, wo wo. Pohamuj koniec. Zaczynasz się niezdrowo rozpędzać.
"kaszel, katar itp. to coś zupełnie normalnego" - może to mieć związek z tym, że wcześniej ludzie tak masowo... no nie wiem... NIE DUSILI SIĘ NIE MOGĄC ZŁAPAĆ POWIETRZA.
"Covid z nami już zostanie, nie ulotni się w cudowny sposób" - czy to znaczy, że musimy totalnie paraliżować służbę zdrowia i nie dać ludziom szansy trafienia do szpitala lub chociażby wizyty? Myślę, że nie. Jak zapcha ci się rynna, to nie wrzucasz tam jeszcze liści z nadzieją, że się nagle odetka.
"Niektórzy stają przed takim ''wyborem'' albo się zaszczepisz albo stracisz pracę - czy to nie jest przymus? " - W większości dotyczy to zawodów medycznych, a jeśli ktoś po studiach kierunkowych dalej nie ma pojęcia o wakcynologii, to się po prostu do tego zawodu nie nadaje. Czy słyszałaś kiedyś o astronaucie, który by mówił, że ziemia jest płaska?
"Niech zrobią skuteczną szczepionkę" - ta jest skuteczna i ma jeszcze mniej powikłań niż ta na odrę. Zresztą, przy nowej dalej będziesz piszczeć, że nieprzebadana lub że nie minęło przynajmniej 10 lat od wprowadzenia na rynek.
"a nie coś, co trzeba przyjmować co kilka miesięcy." - borze sosnowy... Czy do ciebie dociera, że wirus wirusowi nie jest równy? Przechorowując lub szczepiąc się na odrę dostajesz odporność na całe życie, a co w przypadku grypy? Czy ty potrafisz zrozumieć, że czas, na jaki uzyskujesz odporność, jest przede wszystkim zależny od wirusa, a nie od szczepionki?
Ty sobie uroiłaś, że na grypę wychodzą nowe szczepionki, bo tak im się podoba a nie dlatego, że tak często pojawiają się nowe szczepy? Wow... Muszę cię więc zasmucić - na grypę nigdy nie będzie szczepionki dającej odporność na całe życie. Przykro mi, tak działa biologia.
Przechorowanie covida również nie da ci odporności na całe życie. Mam nadzieję, że po tym się nie załamiesz.
@CBGB To zdejm worek foliowy z głowy :) A tak bardziej poważnie, zerknij sobie w książki z 2017 roku z zakresu zakaźnictwa i działania układu immunologicznego - tam jest potwierdzienie tego, co napisałem. Gates nigdy nie był dla mnie jakimkolwiek autorytetem - on stara się na taki wykreować, czy to była branża IT (nie udało się), czy teraz szczepionki. Osoba, któa otwarcie nawołuje rządy do przejścia na totalitaryzm, dla mnie jest kompletnym śmieciem, niegodnym nazwania ją istotą ludzką, bo nie spełnia podstawowych kryteriów. Jak chce, niech sobie wyszczepia własną d... Skoro FDA dopiero w sierpniu tego roku ogłosiła, że szczepionka Pfitzera dopiero wyszła z okresu eksperymentalnego, to czym do tej pory ludzi szczepili? Izraelici płaczą (prawie całe społeczeństwo podwójnie wyszczepione), że chorują, ciężko chorują, a nawet ba, umierają. A przecież nie tak miało być. Dlaczego bracia w wierze zza oceanu zrobili na nich taki geszeft, pytał się wprost knesecie jeden z ich odpowiedników posłów?
@nexpron Tak tylko się wtrącę, bo piszesz kompletne głupoty.
"Skoro FDA dopiero w sierpniu tego roku ogłosiła, że szczepionka Pfitzera dopiero wyszła z okresu eksperymentalnego, to czym do tej pory ludzi szczepili?" - ale wiesz, że faza eksperymentalna dawno się skończyła zanim te szczepionki dostały warunkowe dopuszczenie do obrotu? Zakończenie badań odnośnie bezpieczeństwa i skuteczności były warunkiem przystąpienia otrzymania warunkowego pozwolenia do obrotu. Nie dostaje się je za ładny uśmiech.
"Izraelici płaczą (prawie całe społeczeństwo podwójnie wyszczepione), że chorują, ciężko chorują, a nawet ba, umierają" - ale tylko ci niezaszczepieni płaczą.
"As of August 16, the ministry recorded 159 severe COVID-19 cases per 100,000 people among the unvaccinated over the age of 60, compared to 20 per 100,000 people among the fully vaccinated. This makes the unvaccinated elderly more than eight times as likely to experience a severe case than their immunized counterparts.
For those under the age of 60, the rate of severe illness among the unvaccinated stood at 2.4 cases per 100,000 people – 2.7 times more than the 0.9 per 100,000 among those who are fully vaccinated."
https://www.haaretz.com/israel-news/israel-covid-graphs-prove-vaccines-works-delta-pfizer-1.10101640
Dodatkowo, kolejne dane dostaniesz pod kolejnym demotem, bo widzę, że wyleciałeś z podobnymi bzdurami. A niech tam, podrzucę i tu, i tu:
https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/general
zjedziesz trochę w dół i masz wykresy. Dotyczą zachorowań, hospitalizacji i zgonów. W ramach podpowiedzi:
- ciemnozielony kolor to zaszczepieni
- jasnoniebieski niezaszczepieni.
To idź im teraz powiedz, że chyba wykresy przestawili, bo szczepionki miały nie działać, a zaszczepieni Izraelici "płakać".
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 grudnia 2021 o 22:35
A gdy czosnek byk lekarstwem na tego wirusa !? Myślę że też byś nie zjadł...bo jak to przecież po czosnku są powikłania ...ten wirus zostanie z nami już na zawsze .. jak grypa, więc kiedyś Ciebie dopadnie ,gdy będziesz starszy i miał niższa odporność..wtedy szura mniej
@13Puchatek
Od tego, czy nieszczepiony wejdzie do kina, teatru czy restauracji czy nie w żaden sposób nie zależy, czy wyląduje on na OIOMie, natomiast jeśli ty się zaszczepiłeś, to raczej tam nie wylądujesz, więc nawet, gdy on tam będzie, to przecież miejsca ci nie zabierze, prawda? Gdzie zatem widzisz to zagrożenie dla twojej wolności? Może pójdziesz do szpitala sprawdzać, czy na OIOMie nie ma osób, które się tam wpędziły złą dietą, papierosami, czy jeszcze czymś innym? Leżałam kiedyś w szpitalu w oczekiwaniu na planowy zabieg (operację, dość ciężką, ale nie pilną), który był kilkukrotnie przekładany, bo pierwszeństwo miały osoby z soru, nagłe przypadki. Jednym z nich była dziewczyna, która chciała popełnić samobójstwo. Napiła się środka do udrażniania rur. Myslisz, że powinni dać jej umrzeć i spokojnie przejść do mojej operacji?
Nie ma dla mnie problemu, żeby do kina, teatru czy restauracji nie mogły wejsc osoby zarażający innych, albo nawet takie, którym grozi ciężki przebieg covida. Problem w tym, że ty zupełnie irracjonalnie zakładasz, że szczepieni nie są tymi osobami. A czy ktoś to sprawdza? Czy ktoś robi ci na wejściu do lokalu wymaz z nosa, czy aby nie siedzą w nim pokłady wirusa? Czy ktoś sprawdza regularnie (czy w ogóle choć raz sprawdził) jaką masz (i czy w ogóle) odporność po szczepieniu? Czy nie jesteś w grupie tych teoretycznie 5 procent (praktycznie na pewno więcej), u których szczepionka okazuje się nie być skuteczną? Nie wiesz tego, tak samo jak nie wiesz, czy niezaszczepiona osoba nie jest naturalnie odporna (szacuje się że od kilkunastu do nawet 30 proc społeczeństwa może być odpornych całkowicie na covid, czyli się nim nie zarażają i nawet w ogóle nie wytwarzają nań przeciwciał) albo odporna po przechorowaniu którego nie zgłaszała lub nie byłam świadoma. Dlaczego nie jesteś zainteresowany nadawaniem statusu osoby bezpiecznej osobom na prawdę bezpiecznym, potwierdzonych badaniami, a zamiast tego głosisz przywileje dla osób, które tylko dały się ukłuć (z niewiadomym skutkiem)? Ta jedna prosta rzecz wykłada karty na stół: albo jesteś zdroworozsądkowym, troszczącym się o innych człowiekiem, albo bezmyślnym pieskiem na łańcuchu mediów i rządu, który posłusznie szczeka co mu się każe i nie kwapi się nad tym zastanawiać.
Aha a tutaj coś o szczepionkach na covid zawierających białko kolca:
https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056/htm
@Azheal czyli nie ratujemy już samobójców? No przecież oni jeszcze bardziej niż nieszczepieni sami są sobie winni, czyż nie? No i ofiar wypadków, które przekroczyły dozwoloną prędkość. Płacą w końcu podatki na drogi, na znaki, na polityków ustalających prawo drogowe. Nie chcieli skorzystać z tego, więc niech teraz cierpią.
@Azheal Polecam poczytać to badanie, pomijając oczywiście, że jest in vitro.
Heaven w przypływie geniuszu linkuje badanie ukazujące potencjalnie szkodliwy wpływ białka kolca wirusa i uważa, że badanie to świadczy negatywnie o szczepionkach a nie o przechorowaniu.
Ostra jazda bez trzymanki :)
@LowcaKomedii I tak jest do tyłu bo prawie miesiąc temu już o tym pisano:) https://demagog.org.pl/fake_news/bialko-powstale-po-szczepieniu-niszczy-ludzkie-dna-fake-news/
@Azheal Później się będzie oburzać, jak się do niej napisze, że wygaduje głupoty i rozpowszechnia fake newsy :)
Z miesiąc temu leciała z:
https://sprawdzam.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9M242C-3
Cóż - na moje oko idealny kandydat dno Nagrody Darwina.
@13Puchatek
Niestety nie - już się rozmnożył (jego syn uważa, że ojca otruto w szpitalu z którego się wypisał!) a nagroda Darwina należy się tym, którzy pozbawiając się życia zapobiegają przekazywaniu swoich genów.
@bazyl73 Według zasad nie jest to przeszkodą (ostatni akapit) - https://darwinawards.com/rules/rules.children.html
Ta.. Pierdu Pierdu propaganda strachu przed COVD19. Ciąg dalszy..
W tekście źródłowym wprost napisano, że leczył się, uwaga, WYBIELACZEM. Nawet zaszczepiony po leczeniu się wybielaczem padłby trupem...
Małe prawdopodobieństwo, że zaszczepiony musiałby być hospitalizowany, ale zaszczepieni z reguły nie sięgają po tak idiotyczne "metody leczenia", o których dowiedzieli się z internetu, bo bigpharma je skrzętnie ukrywa.
@Yoanne Myślę, że trudno znaleźć tak ciężkiego durnia wśród zaszczepionych.
A ja myślę, że gdyby wam dwóm Niedzielski w TVP kazał wypić wybielacz i obiecał, że od tego szurom wypadną włosy i żeby, to byście wykupili zapas z okręgu trzech stanów i wlewałi sobie na wzajem lejkiem, liżąc sobie przy tym na wzajem rowy (przenośnia)
Aha zapomniałam, @LowcaKomedii raz: anegdotka! Dwa: sprawdziłeś ją? Raport z sekcji zwłok? W ogóle akt urodzenia, że ktoś taki istniał? ;) Bo przecież nie wierzysz w takie rzeczy "na gębę", prawda?
@7th_Heaven Czyżbyś ty porównywała swoje historyjki o znajomych twoich znajomych, gdzie nawet imienia osoby nie podajesz, swojego zresztą też, do artykułów z całego świata, gdzie masz dane tej osoby?
Grubo. Proponuję się nad sobą poważnie zastanowić?
Nie sądzę, by tyle artykułów na całym świecie wypisywało kłamliwe informacje, a i BigPharma podstawiła wcześniej jakiegoś fejkowego sobowtóra z takim imieniem i nazwiskiem, który organizował marsze antycovidowców, a później nagle przestał. Te artykuły są troszeczkę bardziej wiarygodne od historyjek jakiegoś anonima, który jeszcze w 2020 pisał, że pandemii oraz że nie ma żadnych nadmiarowych zgonów. Ot, drobna różnica między tobą a tymi wszystkimi artykułami :)
PS Kolejny komentarz o 3-ciej w nocy? Borze sosnowy...
@7th_Heaven Póki co to ludzie twojego pokroju piją wybielacz, bo im na filmikach z żółtymi napisami powiedzieli, że działa, więc działa. Nawet nie trzeba tu gdybać :)
Na jakiej podstawie sugerujesz, że każdy kto nie nie wziął udziału w eksperymencie medycznym i nie zaszczepił się na COVID-19 odmówi leczenia się z tegoż albo że będzie sobie wstrzykiwał coś innego sam?
@TheBigShow "Na jakiej podstawie sugerujesz" - widzisz tu gdzieś jakieś sugerowanie? Może weź ze 3 głębokie oddechy a zobaczysz to, co faktycznie jest napisane.
Ale wracając do twojego komentarza.
Po pierwsze, to nie jest żaden eksperyment medyczny. Naprawdę, nie używajcie słów, których znaczenia nie rozumiecie. Ile można tłumaczyć?
Po drugie, faktem jest, że był koronasceptykiem i jak widać zwolennikiem altemdu. Wypisał się na własne życzenie, chciał się leczyć szur-metodami, które znalazł w necie. Przypłacił to życiem.
No cóż, selekcja naturalna.
Przynajmniej był konsekwentny aż do końca. Zastanawiam się tylko, czy była to prawdziwa wiara w te środki, czy głupi upór. No ale o tym to może co najwyżej podyskutować ze Św. Piotrem.
Nie ma to jak tytułować się rozsądnym i ufającym nauce, a jednocześnie wierzyć w świętego Piotra u bram mitycznej krainy pośmiertnej szczęśliwości :) pewnie dlatego moc takich tanich, propagandowych sensacji jak ta w democie, tak książkowo na ciebie działa.
Jednego głupka mniej.
Od czegoś trzeba umrzeć. Jedni umierają np. na zawał. Inni umierają w wypadku. A są też tacy, co umierają, bo wstrzymują sobie wybielacz do papieru.
Gratuluję konsekwencji! Tak trzymać. Kto nie wierzy w pandemię, nie musi się szczepić. Tylko w razie zachorowania należy zostać w domu i zdychać na tę niby nieistniejąca chorobę a nie zajmować miejsce w szpitalu :-/
Pytanie dla mnie bardzo ważne:
Zwracam się do antyszczepionkowców: ilu z was jego śmierć przekonała do tego, aby zmienić stronę ?
@marcinm1 Prawdziwa antyszczepionkOwca ma pamięć na 1 dzień, po nocy przestaje wierzyć w dowody i znowu serwuje dowód wiary na lewo i prawo, bez obciachu.
@biuro74 dla ciebie to, że jakiś niespełna rozumu oszołom zabił się wybielaczem jest dowodem na co konkretnie?
Obawiam się, że antyszczepów to nie przekona. Zaraz wymyślą teorię, że facet nie umarł na COVID, tylko zamordowali go zabójcy nasłani przez koncerny farmaceutyczne, bo odkrył ich spisek.
@Quant_ Ewentualnie wymyślą, że zaszczepili go w tym szpitalu wbrew jego woli (m.in. dlatego się wypisał) i później zmarł od szczepionki ¯\_(ツ)_/¯
@Quant_ a no tak, skoro go nie zabili spiskowcy, to z pewnością musiał być covid. Bo przecież nie wybielacz. Wybielacz jest dobry. Tak sobie codziennie zarzucam na czczo dla zdrowotności.
Gratuluję. Dołączyłeś do grona bezkresnych oszołomów, któremu przewodniczy i patronuje @LowcaKomedii
@7th_Heaven W jakim celu mnie pingujesz, chora kobieto?
Mocny kandydat do tegorocznej nagrody Darwina.
„Kto przeżyje wolnym będzie,
Kto umiera – wolnym już!”
@BOFH Zacna myśl, milordzie ^.^
To se nawojował
To niesamowite jak wszyscy przywódcy antyszczepionkowców umierają na covid. Żaden nie przeszedł choroby bezobjawowo. Każdy szybko kończy w trumnie. Zbieg okoliczności?
@ajajaj2
Nie, to skutek ich zachowania. Gdy inni ludzie szczepią się, a kontakty międzyludzkie ograniczają do niezbędnego minimum dodatkowo jeszcze ograniczając zarażenia maseczkami i dystansem, ci LIDERZY jakie praktykują zachowanie???
Ostentacyjne kontaktowanie się z kolejnymi grupami tak samo niezaszczepionych, kolejne spotkania, odczyty, wywiady etc. Oczywiście, żadnych maseczek ani zachowania dystansu - bo po co - skoro pandemia to kłamstwo....
A po wystąpieniu objawów zapewnianie, "że to deszcz pada" i kuracja, czosnkiem, sodą kaustyczną i amantadyną..... no a potem do piachu.
@ajajaj2 Nie, to po prostu globalny spisek reptilian - uciszają niewygodnych dla rozumu. Wdarli się do domu tego człowieka i mu na siłę wybielacz wstrzykiwali. Do wypisania się ze szpitala, gdy jego stan był ciężki, też go zmusili...
@BrickOfTheWall jest jeden lider na przeważnie kilkutysięczną grupę ludzi, którzy go naśladują. Czemu akurat lider najczęściej tragicznie ginie na covid, a tysiące naśladowców coś jakoś z mniejszą częstotliwością? Choćby te osoby, z którymi lider się tak ostentacyjnie spotykał?
Z ciekawości zapytam: masz jakąś choćby odrobinę sceptycyzmu do takich artykułów, czy niekoniecznie?
@LowcaKomedii to cholernie zabawne, być uważanym przez ciebie za "szura" i jednocześnie to od ciebie właśnie dowiadywać się i istnieniu czegoś takiego jak reptilianie :) nie za dużo tych filmików z żółtymi napisami? :) Jak na kogoś, kto stroni rzekomo od spisków, na prawdę świetnie ci idzie ich wymyślanie.
@7th_Heaven "to cholernie zabawne, być uważanym przez ciebie za "szura" i jednocześnie to od ciebie właśnie dowiadywać się i istnieniu czegoś takiego jak reptilianie :)" - ponieważ w takie rzeczy wierzycie.
A szurem jesteś dlatego, że jeszcze w 2020 pisałaś, że pandemia nie istnieje, że nikt chorego na covid nie widział oraz że żadnych nadmiarowych zgonów w 2020 nie było i że liczba zgonów jest niemal identyczna, co w latach poprzednich. Cóż, czas pokazał, że troszeczkę ci się pomyliło.
PS już z 50x ci powtarzałem, że naprawdę piszemy łącznie. Potrafisz się tego wreszcie nauczyć?
Jezu, o 3 rano robi mi rajdy po komentarzach...
@7th_Heaven
Lider dlatego jest liderem bo pełni rolę tzw. social-huba - osoby skupiające większość kontaktów w danej grupie. A dlaczego bycie social-hubem w środowisku antyszczepionkowców podczas pandemii może być śmiercionośne opisałem powyżej.
A co do sceptycyzmu - to raczej mam wqurw na ściemę i działania pozorne jakimi posługują się politycy obesrani na punkcie słupków poparcia. Nikt chyba na razie ludziom nie powiedział, że przy takiej propagacji Covid już się "zaprzyjaźnił" z Homo sapiens - a jest za mało zabójczy by sam zniknął; że należy się przyzwyczaić że update szczepionek na najnowsze mutacje trzeba będzie sobie wrzucać razem z coroczną szczepionką grypę. Pewnie w ciągu najbliższego roku powstaną leki pomagające chorym (ale przy takim tempie mutacji proste to nie jest, np. skutecznego leku na grypę nadal nie ma - leczy się objawy) ale na razie ich nie ma.
Politycy zapodają jakieś ruchy pozorne (zakaz spacerów po lesie) lub wprost szkodliwe dla zdrowia - którym jest wprowadzony i tolerowany zwyczaj noszenia maseczek JEDNORAZOWYCH przez nawet tydzień - gdy powinno to być max 2h. itd. itp.
Albo sianie przekonania, że szczepionka to jakiś cudowny lek zapewniający całkowity immunitet na chorobę - zamiast ludziom powiedzieć prawdę, że szczepionka przy takiej chorobie tylko(albo AŻ) obniża o dwa rzędy wielkości prawdopodobieństwo śmierci lub powikłań. Wcale nie czyni na chorobę odpornym ale jedynie poprawia skuteczność obrony. Ale przepisy tego nie uwzględniają - traktują zaszczepionych jak zaimpregnowanych na chorobę.
@BrickOfTheWall nie wiemy jaką rolę pełnił ten człowiek, w jaki sposób ją wypełniał. Mamy XXI wiek, wiele rzeczy można skutecznie robić zza ekranu laptopa. Jego "wyznawcy" spędzali przed nim czas tylko na oglądaniu go, nie na tworzeniu, czynnym udziale tego, co on tam sobie wypracował. Więc równie dobrze mogli mieć więcej kontaktów niż on sam. Ponadto liderami nie zostają ludzie głupi, tylko cwani. Czasami psychopatyczni, czasami fanatyczni, ale nie głupi. Natomiast ich wyznawców cechuje zawsze niższy iloraz inteligencji niż ich samych. To święte prawo sekty. Nie wiem jak dla ciebie ale dla mnie takie "grupki" noszą znamiona sekciarskich.
Co do reszty zgadzam się w pełnej rozciągłości.
@LowcaKomedii poczytaj kolegę B.O.T.W. może ci coś pomoże. Albo nie. Nie czytaj, jeszcze gotowyś odpowiedzieć, a na tym akurat nie zależy nikomu
@LowcaKomedii towarzyszu, znów będziesz wmawiał ludziom co i kiedy uważali? :)
Tak, w tamtym okresie liczba zgonów nie odbiegała od analogicznych okresów poprzednich lat. Masz to na stronie głównego urzędu statystycznego. Swoją drogą być może tak by zostało, gdyby wspierani przez takich Alfridów jak ty nieudolni rządzący nie doprowadzili tego kraju, rodaków oraz ich zdrowia do ruiny.
@7th_Heaven "towarzyszu, znów będziesz wmawiał ludziom co i kiedy uważali? :)" - czyli rozumiem, że jak wrzucę screeny z twoich komentarzy, to nie będzie to świadczyło o tym, co uważałaś, a zwykłe wmawianie ci? Ciekawa logika.
"Tak, w tamtym okresie liczba zgonów nie odbiegała od analogicznych okresów poprzednich lat." - przypomnij mi, czy pisząc, że normalne zgony przypisano covidowi i że liczba zgonów w 2020 nie różni się od liczby zgonów z lat poprzednich, myliłaś się, czy nie? Wystarczy proste tak lub nie.
"Swoją drogą być może tak by zostało, gdyby wspierani przez takich Alfridów jak ty nieudolni rządzący nie doprowadzili tego kraju, rodaków oraz ich zdrowia do ruiny." - gdyby ludzie twojego pokroju rządzili, to aktualnie liczba populacji spadłaby może do 30 milionów, no i oczywiście nikt by się do szpitala, z jakiegokolwiek powodu, nie mógł dostać. Tak więc cieszę się, że możesz co najwyżej poszczekać w internecie i napisać głupi komentarz.
Bo na grypę czosnek a nie wybielacz się stosuje.
Yes, yes, very sad... Anyway! Którą to już odmianę/mutację mamy? ;D