Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1631 1648
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G konto usunięte
+63 / 77

Znam dwóch właścicieli małych sklepów... głosowali na PIS HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lestar
+28 / 38

Jaki ciężko pracujący przedsiębiorca głosuje na PiS no chyba,że powiązany z skarbem Państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
+42 / 48

@Gorinobu rewolucja zawsze zjada swoje dzieci... zwłaszcza jeśli przeprowadza ja pis. Ludzie uwierzyli w walkę z elita i sami chcieli się nią stać, a kiedy wydaje im się, ze wreszcie się udało, ze "teraz k... my" , to nakręci się nagonkę na kolejna grupę społeczna. Skoro udało się z sędziami, nauczycielami, lekarzami, niepełnosprawnymi , LGBT to dlaczego następni nie mogą być sklepikarze, a potem hydraulicy albo kierowcy ? ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+16 / 34

@Gorinobu
I przez takich dwóch gamoniów, oraz parę milionów innych im podobnych, cierpi cały 35 milionowy kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iiyrryyr3iit
+20 / 24

@Gorinobu sklepikarzy na osiedlu gdzie mieszkałem też głosował na pis. Prawdopodobnie nadal ich popiera a jeśli nie to będzie głosował na partię, która mu więcej obieca np. 1000+ . To kwestia tego co ma w głowie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+16 / 26

@Gorinobu @Lestar @mikv Rozmawiałem z takim jednym znajomym i tłumaczył to tym, że pamięta, jakie za PO było bezrobocie i sytuacja na rynku pracy.
Może nowy wał zmieni trochę jego zdanie...
Trzeba będzie jeszcze trochę z nim porozmawiać ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
+21 / 21

@kondon No tak, bo na argument, ze kiedy rządziła PO był kryzys światowy, zwykle pada argument, ze w Polsce kryzysu nie było :) To chyba najlepsza reklama dla opozycji. Polska to nie swieta krowa której kryzysy się nie imają, więc jeśli w Polsce kryzys nie był odczuwalny, to bardzo dobrze o nich świadczy :) Niestety to tylko ich jedna zaleta. Popełniają błędy i nie wyciągają wniosków. Przede wszystkim mówią zbyt wydumanym językiem, którego elektorat pis i tak nie zrozumie, więc przekonują tylko przekonanych. Już o innych wybrykach nie wspominając i to począwszy od Tuska ( utrata prawa jazdy). Niestety, kiedy się uprawia zawód polityka, trzeba umieć się ograniczać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2022 o 20:17

avatar kondon
+10 / 16

@mikv To akurat jest plus dla PO, jednak z tego co kojarzę, to oni zbyt wiele wtedy nie zrobili i właśnie dzięki temu, że rząd nic nie zepsuł (między innymi) nie mieliśmy kryzysu.

Nie wiem jakim językiem mówią, bo ich nie słucham, jednak nie wydaje mi się, żeby w tym był problem.
Przede wszystkim mają trochę inny światopogląd. Jednym z powodów upadku rządu PO byli uchodźcy. Polacy ich nie chcieli, a PO na siłę chciała ich przyjąć. Skorzystał na tym PiS i relatywnie Wolność / Korwin.
Do tego zbyt mocno atakują PiS, żeby ktoś mógł powoli zmieniać zdanie. Aby kogoś przekonać trzeba być delikatnym, obrażając kogoś nie zmieni się jego zdania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczniemlodyduchem
-4 / 22

@Gorinobu Sądzisz, że gdyby rządziła PO to nie było by pandemii zamykania gospodarki, ogromnego dodruku pieniędzy w całej UE, nacisku na odchodzenie od węgla i wzrostu cen gazu? Cała UE się sypie, wszędzie szaleje inflacja. Tyle że dla rządów inflacja przez jakiś czas jest dobra, bo dewaluuje im dług. Rozwalenie obecnej gospodarki jest na rękę tym, którzy dążą do wprowadzenia dochodu gwarantowanego. Będą mieli argument, że nie ma pracy, bieda i ludzi nie stać na podstawowe produkty. Już nam uszykowali nowe niewolnictwo. A przeciętny Kowalski dalej nie rozumie i skupia się na konflikcie PiS - PO. Platforma została przez jej mocodawców skazana na porażkę. Zbyt wiele afer się do niej przykleiło. Petru sam się zatopił więc zamiast powoływać kolejną nową partię z kapelusza zaczęli wywierać naciski na tę która już rządzi. Dlatego nie ma żadnej nowej spektakularnie powstającej partii typu Nowoczesna z kropką lub bez a PiS realizuje cichcem agendę Sorosa. A wy dalej myślicie że to Jarek na Nowogrodzkiej wymyślił i napisał ten Nowy Ład?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
+13 / 19

@wieczniemlodyduchem Nie bronię PO, bo też ich nie lubię, ale porównując do PiSu, nie byłoby kar za Turów, nie byłoby kar za Karakale, nie mielibyśmy teraz problemów energetycznych(PiS uciął mocno OZE np z wiatrakami) itd. Argumenty bo wszędzie w UE jest inflacja... no szczerze napiszę "HHAHAHAHHAHA" no czym do czego. Mamy jedną z największych inflacji w UE(chyba 3), średnio w UE prąd zdrożał o 2,9%, a w Polsce sama taryfa podskoczyła o 37% a jeszcze stałe opłaty itd. Porównywanie, że wszędzie jest źle to porównywanie osoby która nogą weszła w kałuże do osoby, która utopiła się w oceanie. Podsumowując ogólnie, nie byłoby tyle zmarnowanej kasy, co pozytywnie odbiłoby się na gospodarce i dlatego uważam, że lepiej gdyby było PO niż PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+5 / 5

@kondon A fakt taki, że bezrobocie PO odziedziczyła po poprzednim rządzie PIS 18%. A PIS po rządach SLD. Wszystko do sprawdzenia w necie. No ale jest jeszcze nieoceniona TVP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 2

@mikv
"Już o innych wybrykach nie wspominając i to począwszy od Tuska ( utrata prawa jazdy). Niestety, kiedy się uprawia zawód polityka, trzeba umieć się ograniczać."
kazdy popelnia rozne bledy, wieksze lub mniejsze. natomiast czesto wystarczy wyrwana z kontekstu wypowiedz (np wypowiedz bienkowskiej ze za 6tysiecy tylko zlodziej bedzie pracowal) albo przejezyczenie (nikt mi nie wmowi ze biale jest biale... kaczynskiego) i juz masz sposob zeby ludzie zaczeli sie zrazac do danej osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
+5 / 7

@wieczniemlodyduchem no tak... do PO przykleiło się zbyt wiele afer.... a do PiSu nie ? Lepiej rozmydlić temat i wmówić ludziom, ze w sumie to na kogo byś nie zagłosował zawsze będą afery, więc PiS jest cacy niż patrzeć władzy na ręce ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@mieteknapletek zgadzam się, ale to nie usprawiedliwia tych błędów. Ludzie za bardzo skupiają się osobie niż na problemie. Przejęzyczenie Kaczyńskiego i wyrwanie z kontekstu słów Bienkowskiej to kompletnie dwie inne sytuacje. Ludzie cytujący Kaczyńskiego wiedza, ze to było przejęzyczenie, traktują je w kategorii zartu, sarkazmu, bo niestety te słowa są odzwierciedleniem charakteru autora. To człowiek, który musi postawić na swoim, bez względu na okoliczności. Stad nocne głosowania, zaprzysiężenia, balansowanie na granicy konstytucji itp. Natomiast gdyby ktoś odsłuchał do końca nagrania Bienkowskiej, to dowiedziałby się od Wojtunika, ze jak poprosił o podwyżki dla "swoich" w czasie kryzysu, to Tusk zadał jedno pytanie : " mam zabrać pieniądze na przedszkola i dać Wam ? " Dlatego wykorzystywanie tego nagrania przez pis, w sytuacji, kiedy nawet Szydlowa dawala sobie sama ogromne premie było po prostu idiotyczne. Jeśli ktoś się nabrał, to może mieć pretensje tylko do siebie. Co nie zmienia mojego zdania. Jeśli chce się być politykiem, to trzeba zrezygnować z głupich błędów, bo z góry wiadomo, ze będą wykorzystane przez przeciwników politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
+1 / 1

@kondon No właśnie, PiS na tym nie skorzystał, choć wielu osobom się tak wydaje. Putin wykorzystał ich postawę i stworzył sytuacje na granicy-polsko białoruskiej. Moim zdaniem, wiosna albo latem problem się bardzooooooo nasili i to my będziemy potrzebowali relokacji uchodźców do Europy. Krótkowzroczne myślenie może być korzystne ale krotkotrwale, potem lawinowo staje się niekorzystne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-1 / 1

@Iiyrryyr3iit robię zakupy w dwóch osiedlowych sklepach, takich niewielkich... fajna miła obsługa.. z niektórymi osobami jestem na "Ty" ale za cholerę z nimi nie rozmawiam o polityce ani tym bardziej na temat tego na kogo głosowali i czy w ogóle głosowali. Właścicielkę z jego tych sklepów znam bo to sąsiadka z mojego bloku i też nie mam pojęcia czy głosowała na PiS, PO, Konfederację. Lewicę... czy w ogóle nie głosowała. Kurcze Wy to musicie być naprawdę w zażyłych relacjach z właścicielami sklepów że wiecie czy głosowali i na kogo :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iiyrryyr3iit
+1 / 1

@Pasqdnik82 sam sklepikarz mówił jak to teraz dobrze, bo 500+, ba za PO to bida była i że on to tylko pis uznaje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 1

@mikv Głupie błędy zawsze będą... czasami coś się powie z sensem a ktoś wytnie frazę i będzie pokazywał do obrzygania "fur Deutschland" :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
+1 / 1

@Pasqdnik82 Dlatego napisałam, ze jeśli ktoś się nabiera na propagandę, trudno... ciemny lud co kupi. Ale po co stwarzać okazje do dewaluowania swojej osoby ? Żeby dawać im paliwo polityczne ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2022 o 23:56

P Pasqdnik82
0 / 0

@mikv Na upartego tak można zrobić z każdymi dwoma wyrazami, jednym zdaniem każdego polityka na całym świecie... wyciąć coś a potem "jazda" i jak człowiek by nie uważał to nie da się tego obejść bo zawsze znajdą się słowa czy zdanie, które odpowiednio zostanie poddane jakiejś narracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
+2 / 2

@Pasqdnik82 Na upartego można tez nie robić politycznej kariery. Ale skoro się ja robi, to nie ma sensu oddawać się na tarczy przeciwnikom politycznym, przepraszać itp. Dlatego jeśli opozycja, chce wygrac, choć ja mam co do tego wątpliwości ( po pisie to z pustego i Salomon nie naleje), to nie może dawać się przylapywac na głupotach : krótkich spodenkach i marynarce w czasie wywiadu, chwiejnym kroku pomiędzy ławami sejmowymi, przekraczaniu prędkości itp, bo to świadczy o ich braku profesjonalizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+5 / 5

@mikv pełna zgoda w tym co piszesz... jeśli PiS przegra kolejne wybory... i kto by nie był spadkobiercą ich rządów to ma przechlapane.... a najgorsze jest to że wtedy PiS znów uderzy i poleci z tekstami typu że "oni nie dajo tak jak my dawaliśmy" :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-5 / 5

@mikv Właśnie słabo o nich świadczy, bo PO robiło wszystko żebyśmy ten kryzys światowy odczuli i prawie im się to udało. Za tego światowego kryzysu nasza gospodarka też dostała porządnie po dupie właśnie przez rządy PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+2 / 2

@Gorinobu . Mam dwóch znajomych, którzy prowadzą przedsiębiorstwa większe niż sklepik i oni także głosowali na PiS. Powód jest taki, że oni mają poglądy konserwatywne i dali sobie wmówić, że PiS reprezentuje właśnie takie wartości. Natomiast na bieżąco nie interesują się polityką, nie chłoną aktualnych wiadomości, bo są mocno zajęci pracą i nie wiedzą jak faktycznie wyglądają rządy PiS i co się dzieje z Polską pod tymi rządami. Ale jak następowały zmiany dotyczące bezpośrednio ich działalności, np. podniesienie płacy minimalnej, to na moment otwierali oczy, po czym jednak wracali do swojego świata. No ale teraz to już chyba przyjdzie na nich moment iluminacji. Bo jak ktoś ma wielką halę ogrzewaną gazem oraz kredyty i leasingi na grube miliony to tego nie da się ignorować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+3 / 3

@Lestar Mam w rodzinie kilku idiotów, którzy głosowali na pis. Wśród nich właściciel zakładu mechanicznego, i koleś pracujący przy instalacjach i piecach gazowych. Obaj zwykli debile nijak nie związani z władzą. Ciekawe jak ten od gazu będzie funkcjonował, jak ludzie masowo będą rezydować ze zleceń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2022 o 23:59

V VenarNarco
-2 / 4

Niestety opozycja nie ma nic do zaoferowania poza ***** ***.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@PIStozwis Ogólnie nie zrzucałbym tutaj specjalnie winy na rządy, bo taka była światowa koniunktura wtedy i żaden z rządów specjalnie ani nie psuł, ani nie robił nic dobrego. Rządy nie były głównym czynnikiem.

@mikv Skorzystał w 2015 roku.
Nie jestem pewien, czy na wiosnę imigranci wrócą, bo dotarł do nich przekaz, że łatwo przejść się nie da. Na ile to wpłynie - nie wiem. Łukaszence też może się to już nie opłacać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@kondon Tiaaaaaaa tak jak do tych 3000 trafił przekaz, ze małe dzieci z Michałowa cofnięto do lasu. Na pewno Putina i Lukaszenke przekona ten przekaz, ze trudno się przedostać. Poczytaj statystyki ilu się przedostało i dodaj tych o których nie wiemy, ze się przedostali, bo jak wspominali okoliczni mieszkańcy od razu podjeżdżały po nich samochody na zachodnich numerach. Ja jestem pewna, ze jeśli Putin zdecyduje się destabilizować sytuacje w Polsce ale i w UE, a już zdecydował się ograniczeniami w dostarczaniu gazu, a więc wzrostami cen to czeka nas duzoooooooo większa fala imigrantów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@mikv Słyszałem, że na kanałach informacyjnych dla imigrantów pojawiały się takie przekazy. Na część pewnie zadziała, na część pewnie nie. Zobaczymy.

Łukaszence może się nie opłacać trzymanie tych ludzi u siebie. Dla niego też są problemem.

Putin z Europą chce robić interesy. Tylko ta Europa zaczyna się na naszej zachodniej granicy. My mamy być jego strefą wpływów.
Nam, Ukrainie i państwom bałtyckim będzie szkodził, ale Niemcom nie. Z nimi będzie handlował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+3 / 17

Coś mało wymyśliłeś.
Np. wypuszczasz dzieciaka do szkoły/przedszkola, pochodził dwa dni ŁUP: uziemiony bo ktoś do klasy świrusa przyniósł. POchodził dwa tygodnie - ŁUP zdalne. Małego "kszojada" samego nie zostawisz...
Niby wszystko wróciło do normy: ŁUP, pracownik na kwarantannie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
+25 / 31

Ee tam, w najbliższych wyborach i tak PiS będzie miał ~40%. I tak w zdecydowanej większości głosują na nich emeryci i pasożyty na socjalach. Te grupy społeczne w ogóle nie obchodzą meandry gospodarki. Ważne że "dajo, tamci nie dawali".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Borden
+4 / 8

@TheAvatar322 nie ma tyle emerytów. Matueszek Kłamczuszek kłamał, że zyska 9 mln emerytów jest ich tylko 7 mln. Bezrobotnych pasożytów też nie ma by w sumie dawało to 40% głosującego społeczeństwa. Jeśli "elitom" się nie chce tyłka ruszyć na wyborach to jest jak jest. Uroki demokracji ;) gdyby tylko była taka partia co chce obniżać podatki ;) jak by było pięknie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
+6 / 8

@Borden Jeśli spośród 7 mln emerytów, na wybory pójdzie tylko 5 mln a beneficjentów 500+ i całej masy innych socjali przyjdzie kolejne 2 mln a ogółem na wybory pójdzie 15 mln polaków, to już mamy okolice 40% na PiS.

I tak, wiemy że istnieje taka partia ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2022 o 19:39

P przemusXL
-1 / 11

@Borden tylko ze "ta partia" ktora niby chce obnizac podatki to w najlepszym wypadku "pozyteczni idioci Putina" a w najgorszym: neonazisci, homofoby i patokatole swiadomie chcacy nas wyciagnac z unii i wcisnac w objecia mateczki Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 2

@Borden No jeśli pegazus na tel szefa kampanii opozycji to demokracja....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Borden
-1 / 5

@przemusXL dlatego dobrze jakby ludzie zaczęli głosować na inne partie wolnościowe by był wybór. Zamiast PiS, PO i przydupasy byłyby bardziej katolska Konfa i inne bardziej libertariańskie partie. Głosując na PO PiS zawsze będzie grajdoł.
"neonazisci, homofoby i patokatole swiadomie chcacy nas wyciagnac z unii i wcisnac w objecia mateczki Rosji." to akurat jest tylko lewackie straszenie, bo pomijając już nawet twoje argumnety z dupy, czyli wciskanie wszędzie nazizmu:
-światopoglądowo Konfa nie jest bardziej radykalna od PiS, a tak naprawdę światopogląd budują ludzie, a nie politycy. Poza tym to pieprzenie jak mniejszości seksualne mają źle jest po prostu propagandą i na wyrost...
-po drugie z Europy możemy wyjść tylko na mocy referendum, czyli znów głosują ludzie. Nikt się nie odważy tego zrobić inaczej. Poza tym Konfa jest za atomem, a ostatnie główne spory są właśnie o energię... Atom to przyszłość dla Polski.
-miałem pisać po trzecie, ale podałeś kolejny przykład z dupy.

No cóż jeśli masz tak ograniczone myślenie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemusXL
0 / 0

@Borden
zgadzam sie ze nowa sila bylaby dobra dla Polski, ale czy uwazasz ze w poltora roku (do wyborow) pojawi sie partia centrystyczna ktora bedzie miala szanse? Ja nie, dlatego uwazam ze zostaje nam wybor z partii istniejacych. Dlaczego centrystyczna? bo uwazam ze kazde skrajnosci (z prawej i z lewej) sa zle.
Nazywanie konfy po imieniu nie jest lewackim straszeniem tylko moja swobodna interpretacja jej pozycji na polskiej scenie politycznej. Mozne i sami czlonkowie konfy nie glosza skrajnie nazistkowskich idealogii ale nie zaprzeczysz ze w tym srodowkisku maja spore poparcie? Co do prorosyjskosci, naprawde nie widzisz ze ich poglady dzialaja na korzysc rosji? Wujaszek Putin jedyne co chce to oderwac kraje ktore moze wciagnac w swoja strefe wplywow, od integracji z zachodem/unia. Konfa, swiadomie lub nie, gra mu w 100% na reke.
- tak, mniejszosci seksualne w polsce maja zle, moze nie najgorzej na swiecie ale zle. Patrz ostatnia poprawka Ordo Iuris (finansowanie z rosji) odnosnie paszportow...
- tak, z unii mozemy wyjsc tylko za pomoca referendum. Polacy byli najbardziej przychylnym narodem w Europie jezeli chodzi UE do niedawna. Nachalna propaganda pomalu to zmienia. Kto wie czy za 5 lat, na jej skutek, referendum nie kaze nam wyjsc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Borden
-1 / 1

@przemusXL a czy przypadkiem budowa muru na granicy białoruskiej i uszczelnianie granicy UE to nie jest jeden z postulatów Konfy? W UE jest nieciekawie poza UE moim zdaniem jeszcze gorzej. Nie możemy jednak całkowicie tańczyć jak UE gra. Polityka zagraniczna jest prowadzona źle, ale jakoś Niemcom i Czechom nie przeszkadzają ich kopalnie tylko nasza. Musimy logicznie uargumentować swoje racje i nie dawać się dymać raz jednym raz drugim. Nie wchodzić w konflikt, ale nie być też popychadłem. Przed wyborami pan H**ownia pojawił się z przysłowiowej dupy. Czy 1,5 roku to nie jest dobry okres by mógł pojawić się jakiś nowy gracz? Jeśli miałby dobre pomysły oczywiście, że mógłby się pojawić. Nie wygrać, ale wejść do sejmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemusXL
0 / 0

Od kiedy budowa muru swiadczy o byciu antyrosyjskim? To granie na prymitywnym prawicowym elektoracie i tyle :)
Wielewektorowosc w położeniu geopolitycznym Polski nie ma racji bytu. Albo jestesmy w unii, albo jestesmy kolejna quasirepublika putinowska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dejmien86
+10 / 12

W czym rzecz? Wszyscy są chyba zadowoleni. Nikt nie protestuje nikt nie strajkuje. Wszystko jest cacy. W końcu to nie tak ważna kwestia jak lex tefauen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pomylilem_Strony
+4 / 4

@Dejmien86 właśnie w tym jest problem. Ludzie nie mają "wyobraźni" i są niezadowoleni, kiedy zmiany dotykają ich bezpośrednio. Są też ludzie, którzy potrafią przeanalizować otoczenie i się oburzają kiedy niekorzystne zmiany są wprowadzone, ale po czasie się z tym "godzą" planują jak tego uniknąć, a może nawet i zyskać. I te oba "typy" się nigdy nie spotkają, ponieważ kiedy "analitycy" się oburzają reszta mówi "a daj spokój jest dobrze", a kiedy "tłum" się obudzi to "analitycy" mają za sobą wykonaną prace, przez co są gotowi na zmianę, a nawet na nią czekają. Ja to się strasznie wkur*iony, kiedy drukowali pieniądze jak poje8ani, ale zaraz potem pojawiło się opamiętanie i stwierdzenie "mam 1,5 roku, żeby coś z tym zrobić", no i zrobiłem. Dowiedziałem się, że w otoczeniu wysokiej inflacji rosną surowce (gaz, ropa, stal itp.) i trochę z tym zrobiłem, chciałbym więcej, ale były inne sprawy. Niemniej w przyszłości już takiej okazji nie stracę. Kiedy dowiedziałem się pół roku o "nowym wale" to się znowu wku6wiłem, ale zaraz pojawiło się myślenie "jak wykorzystać zmiany korzystne i wyeliminować niekorzystne" - dało się i jestem naprawdę sporo do przodu. I dzięki temu życie jest prostsze, jak sobie wyobrażę, że niektórzy mają do przepracowania "teraz, nagle" to co ja przepracowałem w półtorej roku to szczerze współczuję. Do tego "już nie wszystko można zrobić" - sytuacja jest rzeczywiście nie do pozazdroszczenia..... i jest to przykre, bo mogliśmy wspólnie to wszystko zatrzymać, ale zamiast "patrzeć do przodu" to ludzie woleli twierdzić, że "neguję wirusa" kiedy mówiłem, że drukowanie pieniędzy jest niekorzystne. Ludzie woleli mówić "a tym cwaniaku, stracisz na tym", zamiast "ruszyć głową" i spojrzeć dalej. Koniec końców ja zyskałem, ale w sposób jakiego nie chciałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Radek83
+11 / 15

***** ***

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczniemlodyduchem
+12 / 14

PiS obiecywał stać po stronie zwykłych ludzi, przeciwko sitwom i korporacjom a okazało się odwrotnie. Nowy ład został tak pomyślany aby wykończyć małych przedsiębiorców. W Ministerstwie Finansów panuje przekonanie że tylko korporacje powinny funkcjonować na rynku bo rodzimi przedsiębiorcy to kombinatorzy, oszuści i paździerz. To że 80% PKB wypracowują krajowe przedsiębiorstwa z sektora małe i średnie ich nie obchodzi. PiS to jedne wielkie oszustwo. Od dawna mówię, że jeśli przedsiębiorcy się nie zjednoczą ponad podziałami sztucznie generowanymi przez istniejące partie i nie poprą solidarnie jednego środowiska to w kraju nic się nie zmieni. Przedsiębiorcy finansują istnienie Państwa to powinni też przejąć wpływ na jego działanie. Inaczej wszystko przejmą korporacje. My obywatele mamy taka przewagę że mamy głos w wyborach. Doktor Bodnar - ten od amantadyny zapowiedział utworzenie partii politycznej. Jako cel wskazał zakończenie obostrzeń związanych z pandemią, podjęcie leczenia chorych, przywrócenie normalnego działania służby zdrowia. To co się obecnie dzieję to kara dla społeczeństwa za brak poparcia dla Gwiazdowskiego, kiedy próbował wystartować ze swoją partią. Dlaczego ludzie są tak głupi że zagłosują na Petru a na Gwiazdowskiego już nie. Jeśli ktoś myśli że PO by zrobiła inaczej to jest w błędzie. Te same środowiska nacisku, które są inicjatorami tych zmian działają na PiS i na PO. Za nowy Ład odpowiadają ludzie którzy wcześniej byli w PO ale przenieśli się do PiS. To jest w zasadzie realizacja programu AGENDA 2030 Sorosa. Posłowie dostali dokument liczący 700 stron dwa dni przed głosowaniem. Przecież nikt z nich tego nie przeczytał. Dlaczego posłowie są traktowani jak małpy do podnoszenia rąk. Skoro Sejm jest tylko fasadą to po co go utrzymywać. Zlikwidujmy ten burdel i ogłośmy jasno że system parlamentarny nie działa i mamy w rzeczywistości system Kanclerski, gdzie prawo stanowi i wykonuje Kancelaria Premiera. Jakiś czas temu w Sejmie przegłosowano podwyżki dla posłów. Wiedzieli co się szykuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pug_79
+8 / 8

Od początku było wiadomo, że tak to się skończy. Że PIS wykończy naszą gospodarkę i zrujnuje instytucje państwowe. I od początku było wiadomo, że dopóki po dupie nie dostaną idioci, którzy na nich głosowali, będziemy na to pozwalać. Pytanie tylko jak mocno będą musieli dostać po dupie zanim się ogarną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+3 / 3

@Pug_79
"Pytanie tylko jak mocno będą musieli dostać po dupie zanim się ogarną."
- Oj chyba bardzo mocno,i ich chyba nic i nikt nie przekona
https://www.youtube.com/watch?v=a2oJw3Sj5WU

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2022 o 18:59

G konto usunięte
+4 / 4

Ciągle to mówię i powtarzam: jeahbać złodziejskie coorvy pisowskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+4 / 4

No cóż ,Panie Sklepikarzu zastanowisz się teraz w następnych wyborach dwa razy zanim oddasz głos,a jak uczynisz to tak samo to pretensje miej tylko do siebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M multirosl
-2 / 4

No i podwyższasz ceny produktów, bo musi ci wystarczyć na podwyżki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
0 / 0

Czy będzie VAT 0% na alkohol i papierosy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vlepek
-2 / 6

Mały sklepikarz po prostu nie przynosi nic dobrego klientom, a tylko sobie. Takie sklepiki to nie biznes, to nie firma. To miejsce pracy. Taka osoba idzie sobie pracować jako kierownik do biedronki i tam będzie mieć pracę, będzie dostawać podwyżki, nie będzie płacić więcej księgowej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mam2koty
-1 / 3

W sumie to nie obchodzi mnie za bardzo los właściciela "małego sklepu". Nie robię zakupów w osiedlowych sklepach spożywczych, miewam wątpliwości co do świeżości sprzedawanych przez nich produktów (zwłaszcza nabiału), a względem ceny czy asortymentu nie są nijak konkurencyjni wobec dyskontów, które mam na osiedlu i w których wolę się zaopatrywać. Właściwie dziwi mnie,że komuś chce się taki sklepik prowadzić - strata czasu i pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vlepek
-1 / 1

@mam2koty zgadza się. Powinni zamknąć i pójść na etat. Dostaną podwyżki pensji, a księgowa nie każe im więcej płacić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
+1 / 3

@mam2koty Może zacznie Cię obchodzić wtedy, gdy na rynku zostaną same giganty i monopoliści, którzy będą dyktować nie tylko ceny, ale prawa. Wtedy będzie jednak zbyt późno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Thevipervip
+2 / 2

Moga sobie sprawdzac, nie ma ustawy nakazujacej obnizenie cen, niby na jakiej podstawie chca cokolwiek wymusic? Pinokio nawet nie odroznia zł od % wiec szkoda gadac. Niech kaze znowu przemalowac swoje auto za nie swoje pieniadze. Boli mie bardzo ze takie cymbaly i dewoty doszli do wladzy. Kij im w oko bo w d.. to dla nich przyjemnosc, mimo ze mowia inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
0 / 4

W końcu przyszedł kelner z rachunkiem do zapłaty. Nie za PiS i wirusa. Za dekady balangi, psucia pieniądza, demokracji, wolności, kapitalizmu. Za krótkowzroczność, zamiatanie problemów pod dywan, kopanie puszki wzdłuż drogi. Za pazerność, popieranie złodziejskich praw, żeby tylko mojej grupie społecznej było lepiej. Za tchórzostwo i tkwienie w status quo. Za zawiść i popieranie zamordystycznych praw - żeby tylko innym było gorzej. Za sprzedaż wolności za bezpieczeństwo. Ten kelner kasuje dopiero śmieszne grosze za jakieś przystawki. Umówmy się - 10 - 20, czy 30% inflacji to nie jest wysoka cena. Nie bój nic. Rachunki dotrą do większości z nas. Za brak wojska i dyplomacji również. Ten chyba będzie bolał najbardziej. A może ten za uzależnienie Polski od UE?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldek0093
+2 / 2

Kilka lat prędzej. Po co chodzić na wybory...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blackoliwka86
0 / 0

pinujmy Tuska czy nie podnosi cen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem