@DonSalieri duża część polskich kierowców rajdowych zaczynała od fiata 126p. Wszyscy japońscy pionierzy driftu zaczynali od AE 86, można powiedzieć że gdyby nie to auto drift nigdy by nie wypłyną na szersze wody.
@DonSalieri to że był w initial D nie było przypadkiem. Następnie initial D było inspiracją dla szybkich i wściekłych Tokyo drift. Film ten znowu mial wpływ na młodzież w Ameryce i Europie.
Auto to wyprodukowano w dwóch wersjach jedna z wyskakującymi światłami druga ze zwykłymi. Pojemność 1,6 silnik wolnossący ze zmienna geometria dolotu. Zawieszenie przód na Macpersonach tył sztywna belka, przeniesienie napędu na tył z szpera. Waga do 1000kg bez kierowcy, koni nie pamiętam ale chyba 250. Wersja amerykańska posiada większy przedni zderzak. To na nim wynaleziono drifting po górach. Perełka. Nie wiem czy występowały tylko białe ale jakoś naj częściej widywałem je w takim kolorze.
Podobna do auta marki Simca..
Jakieś przykłady? Ja go znam tylko z initial D
@DonSalieri duża część polskich kierowców rajdowych zaczynała od fiata 126p. Wszyscy japońscy pionierzy driftu zaczynali od AE 86, można powiedzieć że gdyby nie to auto drift nigdy by nie wypłyną na szersze wody.
@DonSalieri to że był w initial D nie było przypadkiem. Następnie initial D było inspiracją dla szybkich i wściekłych Tokyo drift. Film ten znowu mial wpływ na młodzież w Ameryce i Europie.
Auto to wyprodukowano w dwóch wersjach jedna z wyskakującymi światłami druga ze zwykłymi. Pojemność 1,6 silnik wolnossący ze zmienna geometria dolotu. Zawieszenie przód na Macpersonach tył sztywna belka, przeniesienie napędu na tył z szpera. Waga do 1000kg bez kierowcy, koni nie pamiętam ale chyba 250. Wersja amerykańska posiada większy przedni zderzak. To na nim wynaleziono drifting po górach. Perełka. Nie wiem czy występowały tylko białe ale jakoś naj częściej widywałem je w takim kolorze.
@Thevipervip Trochę przestrzeliłeś - 120 koni. I "wyskakujące światła" to pop-up
https://www.youtube.com/watch?v=dv13gl0a-FA
Dlaczego "Marek" z wielkiej litery?