Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
162 201
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar CP666
-2 / 16

PS Kleks to był pedofil. Krytykuje, ponieważ wtedy było 500 wykryć, a teraz są rekordy zakażeń. Chodzi głównie o wymuszenie szczepień. Będą szczepienia powyżej 60% Polaków, to nie będzie obostrzeń. To jakiś nieoficjalny profil zasranego ministerstwa (poprzedni demot instrukcja testów z aptek) ?
Z powodu małych ilości testów wynik zakażeń należy pomnożyć przez 5. Dlaczego twoje nachalne manipulacje są na poczekalni a mój demot czeka na moderację?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2022 o 2:47

avatar kondon
-5 / 31

PiS nie ma pojęcia co robi, ale "opozycja" jedyne co potrafi, to być przeciw PiSowi.
Tam nie liczy się logika, ale polityka.
Nie jest istotne co dobre dla Polski. Ważne, co dana partia za takie uzna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyberbrain666666
+5 / 21

@kondon
Mylisz się opozycja wie co robi wtedy było 500 zakażeń a loockdown przedłużał się a w tym czasie PISiory same łamały obostrzenia. Sklepy plajtowały teraz mamy najwięcej zakażeń nadmiarowych. Kondonku zajrzałem na jego profil OMG to mogłoby się wydawać antyszczepionkowy szur ale pokazuje instrukcję obsługi testów covid 19 co pokazuje że CP666 miał rację to profil rządowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyberbrain666666
+1 / 15

@kondon
Ty mnie nie rozumiesz rekordy się biją bo jest nowa fala ale tu mam na myśli ilość zakażeń a także zgonów nadmiarowych tu mamy 3 miejsce jak już nie 2 na tle świata. Zobacz ile wykonujemy testów duża część to wyniki pozytywne co wskazuje że prawdziwa liczba zakażeń jest co najmniej 5 razy większa. PIS celowo wpuścił opozycję w maliny by współtworzyła projekt nakazujący szczepienia. Po twoich tekstach dedukuję iż głosowałeś na PIS ale teraz czekasz na coś co cię na nowo przekona do PIS albo na inną partię podobną np. konfederację.
Ja w swojej pracy analizuję ludzi byłem psychoanalitykiem socjologiem oraz filozofem więc coś tam wiem. Siostra jest po medycynie pracuje w Niemczech zajmuje się badaniem leku na covid 19. Policja chciała mnie zatrudnić odmówiłem mam swoje zasady, Psiarnia powinna to psiarnia.
POWTÓRZE jeszcze raz nie jestem za obostrzeniami a szczepieniami czyli np. obowiązkiem szczepień. Obostrzenia tylko dla niezaszczepionych mają za cel zmusić do szczepień a nie ograniczać pandemię bo będzie to wracało w nieskończoność. W sieci pojawiają się fake wideo związane ze szczepieniami (poznać po dziwnych artefaktach nienaturalnych ruchach ludzi mówiących)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-2 / 12

@cyberbrain666666 Psychoanalityk, który jest za obowiązkiem szczepień. Bardzo ciekawe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+1 / 3

@cyberbrain666666 Aby zmusić do szczepień, to zacznij od zmiany konstytucji. Obecnie w Polsce NIE MA obowiązkowych szczepień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+3 / 27

Lockdown i obostrzenia są potrzebne tylko nie wprowadzane po omacku jak to robi PiS (i na podstawie sondaży), a z głowa (na podstawie wiedzy lekarskiej). Zamykanie lasów, parków czy cmentarzy, po za 1 listopada, to kompletny debilizm, tak samo godziny dla seniorów, ale lockdown dla niezaszczepionych powinien w Polsce obowiązywać od pół roku. Za brak maseczki w przestrzeni publicznej zamkniętej powinna być kara minimum 1000 zł, za wejście do galerii handlowej lub autobusu bez certyfikatu Covidowego minimum 2000 zł kary, itp.
Polski rząd nic nie robi aby zatrzymać pandemię, bo polski rząd wie, że większość ich wyborców to foliarze i płaskoziemcy więc nie chce się im narażać, a życie Polaków nic ich nie interesuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 23

@MaksParadys No popatrz, zachód taki mądry a biją rekord zakażeń.
Może jednak nie masz racji? Brałeś to kiedykolwiek pod uwagę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samodzielny68
+3 / 9

@kondon Biją rekordy, ale nie mają stosów trupów jak Polska. Polska nie bije rekordów zakażeń dzięki polityce zniechęcania do testów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
-1 / 11

@MaksParadys Uważasz, że lockdown jest potrzebny - to nie wychodź z domu. To proste. Ale ty chcesz pozamykać wszystkich inaczej myślących niż ty, a to już nie ma nic wspólnego z żadną pandemią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 7

@kondon
Niemcy - 143 zgony (śr. dzienna z os. 7 dni) / 1,7 na 1 mln
Austria - 15 zgonów / 1,7 na 1 mln
Hiszpania - 175 zgonów / 3,7 na 1 mln
Francja - 267 zgonów / 3,9 na 1 mln
Dania - 18 zgonów / 3,1 na 1 mln
Belgia - 25 zgonów / 2,2 na 1 mln
Holandia - 9 zgonów / 0,5 na 1 mln (!!!)

Polska - 183 zgony / 4,8 na 1 mln - wciąż liderem, a patrząc na ilość zachorowań teraz i 2 tygodnie temu (tyle średnio umiera niezaszczepiony człowiek na Covid), w połowie lutego 500-800 zgonów dziennie będzie normą

Chyba jednak zachód mądrzejszy!

PS.: Nie przepraszaj, najlepiej wcale już się nie odzywaj, bo znowu się skompromitujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+1 / 5

@MaksParadys Po pierwsze polski rząd jest w Brukseli. Aby wprowadzić w życie swoje pomysły, zacznij od zmiany Konstytucji (segregujesz ludzi). Cennik też nie tutaj się ustala. Poza tym dlaczego wydaje ci się że masz rację?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
-1 / 3

@MaksParadys A błąd statystyczny??? Jako jasnowidz lepiej graj w lotto, może się wzbogacisz materialnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@cyklak
1. Polski rząd jest w Warszawie.
2. Sprawdź sobie definicje słowa segregacja.
3. Cennik mandatów ustala sejm czyli też PiS
4. Bo fakty przemawiają za mną.
5. Gdzie widzisz jasnowidztwo? - podaj przykład takowego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+1 / 5

@MaksParadys To przykre, że umierają ludzie, bo powinni żyć wiecznie. Ale 3 zgony na mln, jak to wygląda w %. Co na to błąd statystyczny? Jakieś małe te twoje liczby, aby wywołały panikę :-). Dla większego wrażenia podaj ile w ogóle ludzi umiera, tak normalnie, na inne choroby i ze starości. I od jakiego wieku "normalnie" powinna nastąpić śmierć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 3:41

M konto usunięte
-3 / 5

@cyklak
Oczywiście możesz sobie kpić ze śmierci 100 tys. osób, będziesz kpił do czasu kiedy nie pochowasz kogoś bliskiego, ja w zeszłym roku byłem na dwóch pogrzebach osób 40-letnich, którzy nie mieli żadnych innych przewlekłych chorób, zabił ich Covid zanim zdążyli się zaszczepić, bo to był marzec i kwiecień kiedy jeszcze szczepionki dla osób w tym wieku nie były dostępne, więc mi do śmiechu nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+2 / 4

@MaksParadys Doinformuj się z tym rządem. W Warszawie są politycy do wykonywana poleceń z Brukseli. Wmawiają ludziom, że coś robią samodzielnie, a tak naprawdę wykonują polecenia.
Zobacz ostatnie kary dla przywołania do porządku. Być może biurokracja UE działa wolno, ale kary kiedyś trzeba będzie zapłacić. Matematyka działa na niekorzyść rządu.
To co się dzieje w Polsce ma na celu ujednolicenie przepisów wewnątrz UE.
Segregacja - szczepiony, nieszczepiony, gdzie w świetle prawa WSZYSTKIE szczepionki są dobrowolne.
Mandaty ustala sejm, gdzie są też inne partie. Być może wybrane (partie) przez ciebie. (ujednolicenie UE)
Które fakty przemawiają za tobą?
Jasnowidztwo - przepowiadanie przyszłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@cyklak

Kary w związku z pandemią? Bo przypominam, że tematem jest pandemia i ewentualny lockdown.

Miałeś sprawdzić w słowniku co oznacza wyraz segregacja, jak widzę nie zrobiłeś tego, a szkoda, bo może wtedy nie używałbyś błędnie tego określenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+2 / 4

@MaksParadys NIE kpie ze śmierci. Człowiek się rodzi i już wiadomo, że kiedyś umrze.
Kilku moich kolegów zmarło na raka, też ok. 40-stki. Jeden, 50 latek wrócił do domu zrobiło mu się duszno, upadł, reanimacja nie pomogła. I wcale nie po szczepieniu.
Jeden zginął w wypadku w wieku 19 lat.
I czego to dowodzi?
Nawet jak wszyscy będą przyjmowali szczepionkę co pół roku, to nadal ludzie będą umierać.
Niemożliwe jest do udowodnienia, że szczepionka, akurat tobie przedłuży życie. Ale trzeba próbować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@cyklak
23% wzrost zgonów to nie przypadek, a szczepionki ratują życie, to zostało bezwzględnie udowodnione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 11:06

C cyklak
+1 / 3

@MaksParadys Czy ten wykres uwzględnia, że każdego dnia ludzie są coraz starsi. Czy bezmyślne porównanie rok do roku?
Czy uwzględnia ujemny przyrost naturalny? Wyż demograficzny? Obecnie zaczyna umierać wyż demograficzny z lat 50 ubiegłego wieku.
Czyli demagogia. Aby pasowało do narracji.
Pomiędzy 2O16 a 2O21 minęło pięć lat, czyli 70 latek osiągnął 75 lat. Jaka jest średnia życia w Polsce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 12:07

M konto usunięte
-4 / 4

@cyklak
To co ty piszesz maiłoby sens jakby ten wzrost był 2-3 góra 5%, a nie 23!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+2 / 4

@MaksParadys" Kary w związku z pandemią?" Nie - kary za nie wykonanie poleceń UE. Jak wykonują to wszystko jest OK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 12:07

M konto usunięte
-3 / 3

@cyklak
Ale co te kary maja wspólnego z pandemią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+2 / 4

@MaksParadys "To co ty piszesz maiłoby sens jakby ten wzrost był 2-3 góra 5%, a nie 23!"
W latach 50 rodziło się o 350 000rocznie więcej dzieci niż obecnie (czyli o 100% więcej), obecnie ci ludzie dobiegają kresu życia. Przelicz sobie sam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 12:56

C cyklak
+2 / 4

@MaksParadys" Ale co te kary maja wspólnego z pandemią?"
Nie chodziłeś do szkoły, jak dobrze wykonujesz polecenia nauczyciela, to otrzymujesz dobre oceny.
Jeżeli nie, otrzymujesz jakąś karę.
Skoro nie ma kar, czyli polecenia wykonane dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 3

@cyklak
No patrz i tak nagle od połowy 2020 roku o 23% wzrosły zgony? Weź ty płaskoziemcu już nic nie pisz, bo się tylko pogrążasz.

A jakie to niby polecenia odnośnie pandemii przychodzą z Brukseli? Podaj przykład, chociaż jeden.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
0 / 2

@MaksParadys No to umiesz liczyć czy nie? Nie od połowy2020, bo to są dane uśrednione pomiędzy 2016 a 2021

Proszę jeden: UE zakupiła szczepionki i kazała rozdysponować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys Proszę uprzejmie, abyś czytał uważniej.
Pisałem o zakażeniach, nie o zgonach.
Do tego nie raz Ci już ludzie pisali, że u nas się je inaczej liczy.
Dochodzi jeszcze inna mutacja - u nas pewnie ludzie umierają na deltę, omikron dopiero się rozwija, kiedy na zachodzie już jest.

Lockdown może jedynie spowolnić rozwój pandemii i rozłożyć ją w czasie, jeśli w ogóle coś daje, bo to też wątpliwe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@cyklak
Zakupiła i zapytała się ile z tego chcemy, jak byśmy nie chcieli żadnej to by nikt nam ich nie wciskał, bo wtedy bito się o nie więc jak już to jest przywilej, a nie obowiązek. Próbuj dalej, bo tu zupełnie przestrzeliłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
0 / 2

@MaksParadys I w ogóle nie byłoby kampanii szczepień w całej Europie :-).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@kondon
No i @samodzielny68 ci wyjaśnił dlaczego tak jest, czego jeszcze nie rozumiesz w tym?
Ludzie pisali ale nie potrafili tego udowodnić, a ja wiem, że WHO to znormalizowało i wszędzie jest liczone tak samo.

Lockdown jest głównie potrzebny do tego aby ludzi zmusić do szczepień, należy antyszczepom utrudnić życie jak się da aby w końcu się zaszczepili, jak nigdzie nie wejdziesz to może pójdziesz po rozum do głowy. Skoro nie można wprowadzić szczepień obowiązkowych to trzeba tak zrobić aby ludzie się szczepili dobrowolnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 5

@cyklak
Były ale dalej nie jest to żadne narzucanie tylko przekonywanie, gdyby nie UE to do dziś brakowałoby w Polsce szczepionek bo te matoły z rządu nic nie potrafią załatwić, nawet respiratory od handlarza bronią kupują, a maseczki od instruktora narciarskiego, na szczęście jesteśmy we wspólnocie i dzięki temu mamy szczepionki.

No czekam na ten jeden przykład, chyba że się poddajesz? :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys Nie w tym rzecz. Na zachodzie lockdowny nie pomogły w zapobieganiu rozprzestrzeniania się wirusa.

Dlaczego akurat lockdown? Możemy każemy im nosić kulę u nogi? Może worek na głowie, albo opaskę na ręce?
Wpływ szczepień na rozprzestrzenianie choroby jest minimalny, więc pozwól sobie ludziom umierać, jeśli tego chcą. Nie uszczęśliwiaj ich na siłę. Płacą ubezpieczenie, to mają takie samo prawo dostępu do lekarzy.

Jesteś przepełniony nienawiścią do myślących inaczej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 3

@kondon
Ale pomógł przekonać większą ilość osób do szczepienia dzięki czemu umiera ich mniej i nie ma aż takiego paraliżu całej służby zdrowia jak u nas co przekłada się na zgony osób chorych na inne choroby, którym przekłada się planowane zabiegi. Osoby niezaszczepione zabijają innych ludzi, zgodziłbym się z Tobą jakby niezaszczepionych nie przyjmowano do szpitala wcale, wtedy w domu niech se umierają, a nie zajmują miejsce w szpitalach i chorzy na raka albo inne choroby przez nich umierają.
Jesteś przepełniony nienawiścią do osób chorych na inne choroby, ich śmierć jest Tobie obojętna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys To dlaczego lockdown, a nie kula u nogi, worek na głowie, czy może opaska na ręce?

Skoro jest mi obojętna (Twoim zdaniem), to nie jest to nienawiść. Nie postuluję, aby ich nie leczyć, zakazywać czegoś czy gdzieś zamykać. Nie twierdzę też, że covid powinien mieć priorytet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 3

@kondon
Ja proponuje od razu kulę w łeb ;-) - żart jakbyś miał wątpliwości!!!
Dla mnie po prostu szczepienia powinny być obowiązkowe i tyle, a jak nie to kara 1000 zł miesięcznie za brak certyfikatu covidowego ale PiS się boi tego wprowadzić, bo większość ich wyborców to antyszczepy, foliarze i płaskoziemcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys Podoba Ci się totalitarny, chiński system punktowy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 3

@kondon
Podoba mi się życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys Mam rozumieć, że podoba Ci się taki system i w imię iluzji bezpieczeństwa poświęcisz wolność?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 3

@kondon
Nie podoba mi się to, że przez jakiś zaciemniałych ludzi umierają inni ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
0 / 2

@MaksParadys "respiratory od handlarza bronią kupują, a maseczki od instruktora narciarskiego"
Najpierw wprowadzili dla siebie ułaskawienie, decyzje w pandemii nie podlegają osądzeniu. A potem hulaj dusza piekła nie ma. Czego nie rozumiesz? Wszystko w majestacie prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys Ok, czyli jesteś totalitarystą.
Przez taką ciemnotę też umierają inni ludzie, a naprawdę wielu nie ma dostępu do rzeczy, które uważasz za normalne.
Z jednej strony opowiadasz bajki o wolności słowa, a z drugiej masz ją głęboko gdzieś.
Przemyśl swój system wartości, bo coś Ci się w nim pomieszało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 2

@cyklak
Ale mam nadzieję, że wiesz o tym, że to nie Bruksela tak im kazała zrobić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@kondon
Mój system wartości jest taki, że życie ludzkie jest wartością najważniejszą i wszystko pod to należy podporządkować, a w pandemii tak jak teraz nawet dopuszczalne są pewne ograniczenia swobód obywatelskich dla ratowania życia wielu osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
0 / 2

@MaksParadys No chyba robią to z chęci zysku? Pewnie jest jeszcze trochę sprawek które na razie nie wypłynęły. Ale zabezpieczenie działa i daje nieśmiertelność.
"Ale mam nadzieję, że wiesz o tym, że to nie Bruksela tak im kazała zrobić?"
Pewnie jesteś w stanie rozróżnić obowiązek od przyjemności?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys "Gdy dla tymczasowego bezpieczeństwa zrezygnujemy z podstawowych wolności, nie będziemy mieli ani jednego, ani drugiego."

Naiwnyś. W Chinach pod pretekstem bezpieczeństwa ludzie mogą robić tylko to, na co władza pozwoli. Jak ktoś się sprzeciwia - magicznie znika.
Ani to bezpieczeństwo, ani wolność.
W tym "bezpiecznym" systemie nie ma czegoś takiego jak wolność słowa, więc więcej o niej nie mów.

Ty po prostu chcesz narzucić innym swój sposób myślenia, a cała reszta to tylko wymówki do tego.
„Pytaniem jest co tak naprawdę uzależnia. Uzależniać może myślenie „jestem dobrą osobą”. Może i tak. Jednak ktoś o umyśle psychoanalitycznym mógłby powiedzieć, że to nie to jest narkotykiem. Narkotykiem jest nienawiść, usprawiedliwienie do użycia siły, pragnienie totalitarnej kontroli i tyranicznych rządów. Maska dobroci jedynie to przykrywa. (...)
Mam ujście dla moich najgorszych impulsów. Nie muszę ich nawet świadomie zauważać, bo mam tę maskę dobroci, więc mogę pozwolić ”demonicznym siłom”, będącym częścią ludzkiej psychiki, na swobodne działanie, jednocześnie mówiąc, że jestem dobry.”
„Najpewniejszym sposobem zorganizowania krucjaty na rzecz jakiejś dobrej sprawy jest obiecanie ludziom, że będą mieli szansę maltretować kogoś. Być zdolnym niszczyć z czystym sumieniem, móc źle się zachowywać i nazywać swoje złe zachowanie »słusznym oburzeniem« - to szczyt psychologicznego luksusu, najsmaczniejszy z moralnych poczęstunków”.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@cyklak
Ale trochę jestem zawiedziony, że nie podałeś mi tego jednego przekładu co Bruksela nam narzuciła w związku z pandemią :-). Myślałem, że pisząc taki tekst miałeś coś w zanadrzu ale cóż w sumie rozumiem, bo ciężko coś takiego w miarę wiarygodnego na miejscu wymyślić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@kondon
Chiny to komunistyczny kraj więc co to za głupie porównanie? Polska jeszcze Chinami nie jest :-).

Sorry ale nie chce mi się odpisywać na te brednie, to co miałem do napisania to napisałem, a że Ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem to już nic na to nie poradzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys Nie krytykujesz totalitarnego systemu, a nawet popierasz jego elementy = jesteś za.
Nie komunistyczny, ale taki mieszany. Do totalitaryzmu dochodzi się na ogół powoli. Wprowadza się ograniczenia z jakąś piękną wymówką i nawet się nie obejrzysz, a tu już tragedia, którą po drodze popierałeś.

Bredniami są cytaty ludzi uznanych na świecie, no spoko. Ja uważam, że masz prawo tak myśleć.
Po prostu przemyśl to sobie na spokojnie. Zastanów się jaką przyszłość przyniesie zgoda na taki system, czy politycy rezygnują z raz danych im narzędzi i w którą stronę będzie to szło.
Przemyśl też czy na pewno chcesz czegoś dobrego, czy to jedynie wymówka. Sam dla siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@kondon
Tylko co to ma wspólnego ze szczepieniami i lockdownem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys Bezpośrednio - nic.
Z podejściem do tego problemu, jak i wielu innych - bardzo dużo.
Ludzie chcą narzucać innym co mają robić, a do tego celu wykorzystują różne wymówki. W większości przypadków wcale nie chodzi o zrobienie czegoś dobrego, a tylko o użycie siły względem myślących inaczej.
Z resztą to nie tylko w polityce tak wygląda. Ktoś Ci się wepchnie w kolejkę - już jest powód, żeby go wyzwać. Można się tłumaczyć, że to chodzi o nauczenie go kultury czy takie tam, ale samo wyzywanie nie jest kulturalne, a jedynie atakiem - "po owocach ich poznacie".
Wydaje mi się, że wszyscy ludzie mają czasami taką potrzebę agresji i samo to nie jest problemem. Ważne, aby mieć tego świadomość i to kontrolować.

Jeśli chcesz, to mogę na spokojnie o tym porozmawiać bez odnoszenia się do Ciebie. Czysto teoretycznie. Jednak musisz być chociaż trochę otwarty na inne zdanie, żeby to miało jakikolwiek sens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@kondon
Lockdown dla niezaszczepionych to nie jest narzucanie nikomu niczego, bo każdy się może zaszczepić, to dokładnie to samo co zakaz kierowania samochodami pod wpływem alkoholu, to też nazwiesz narzucaniem komuś własnej woli lub ograniczaniem jego wolności?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@MaksParadys Możesz sobie to tak pięknie tłumaczyć, jak tylko chcesz, ale faktem jest, że zakazujesz czegoś ludziom o odmiennych poglądach. Czy to słuszne jest w tym momencie sprawą drugorzędną. Najpierw musisz zrozumieć, że to właśnie jest narzucanie.
Tak, w przypadku kierowania po alkoholu tak właśnie też jest. Przy czym dla mnie ten zakaz nie jest tak do końca oczywisty, jednak nie zamierzam przeciw niemu protestować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@kondon
Zakazów jest wiele i wcale one nie oznaczają ograniczenia wolności. W tym wypadku to jest wybór, szczepionki dostępne są dla wszystkich więc każdy sam decyduje czy chce z czegoś korzystać czy nie.
Czyli ograniczanie wolności pijanym jest OK!, a niezaszczepionym nie jest OK!? Jesteś nie konsekwentny, pewne zakazy akceptujesz, a inne nie, zastanów się. Dodam tylko, że przez pijanych kierowców w Polsce ginie rocznie "zaledwie" 300-400 osób, a przez covid 50 tys. osób - łapiesz skalę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys Zakazy na ogół oznaczają ograniczanie wolności... Mogą być usprawiedliwione, ale jednak są ograniczeniem. Nie naginaj rzeczywistości pod swoje tezy i miej świadomość konsekwencji. Coś za coś.

Tą logiką, to jest wybór czy głosować na PiS i reszcie można ograniczyć prawa. Fajne, co?
Tak to właśnie działa w Chinach...

Nie napisałem, że jest ok. Czytaj uważniej. Mam problem z oceną tego.

Pijani zabijają siebie i innych, niezaszczepieni (jeżeli w ogóle) przede wszystkim siebie.
Jest też uzasadniony zakaz jeżdżenia w pewnych, bardzo specjalnych okolicznościach, kiedy paszporty pod względem epidemiologicznym niewiele dają. Analogicznym byłoby zakazywanie jazdy po pijanemu, żeby skłonić ludzi do rzucenia alkoholu.
Do tego zakaz robienia czegoś po pewnej substancji (nikt Cię nie zmusza do jej przyjmowania) jest czymś innym, niż zakaz robienia bez substancji, czyli de facto zmuszanie do jej przyjęcia.
Znajdź sobie inną analogię, bo tą mnie nie przekonasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 5

@kondon
Pewne zakazy są konieczne, bo inaczej świat nie mógłby istnieć. Czy to, że nie mogę sobie zastrzelić sąsiada, który mnie wkurza jest też ograniczeniem mojej wolności? Tak patrząc to w pewnym sensie tak ale chyba zgadzasz się z tym, że ograniczeniem niezbędnym.
Niezaszczepieni zabijają tez innych, już to pisałem, choćby poprzez paraliż służby zdrowia więc niezaszczepiony jest dokładnie takim samym zagrożeniem dla innych jak pijany kierowca.

Ja wcale nie mam zamiaru Ciebie przekonywać, ja tylko udowadniam, że nie masz racji, a to że Ty i tak tego nie przyjmiesz do wiadomości jest dla mnie oczywistym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+1 / 3

@MaksParadys wytłumacz jak to się stało, że we wszystkich krajach europejskich wirus morduje na potęgę, a w Afryce to tak średnio?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+2 / 4

@MaksParadys "Czyli ograniczanie wolności pijanym jest OK!, a niezaszczepionym nie jest OK!?"
Nikt nie ogranicza wolności pijanym, tylko nie powinni prowadzić pojazdów mechanicznych. Poza tym nadal są wolni mogą wyjść do kina, do knajpy, mogą podróżować, mogą robić wszystko, ale zakazany jest tylko mały wycinek - nie mogą prowadzić samochodów. A nie zaszczepionych dobrowolną szczepionką chcesz izolować w areszcie domowym. Czy to (ty) jest normalne?
Z tą ilością zabitych przez wirusa to trochę przesadziłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+2 / 2

Uważasz, że pijani nie powinni kierować autami?
@MaksParadys A gdzież ja coś pisałam o ruchu drogowym ?

Nie rozumiesz czemu zalecam Tobie właśnie siedzenie w domu, skoro jesteś zwolennikiem lockdownu ? Przecież to proste - lockdown ma zapobiec zarażaniu się nawzajem (a ty przecież boisz się zakażenia i zachorowania), jeśli więc nie chcesz się zarazić, to nie wychodzisz z domu. Nieprawda, że proste ? Ci, którzy nie mają nic przeciwko zarażaniu się, w domu nie siedzą i lockdownu nie potrzebują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 1

Uważasz, że pijani nie powinni kierować autami?
@MaksParadys A gdzież ja coś pisałam o ruchu drogowym ?

Nie rozumiesz czemu zalecam Tobie właśnie siedzenie w domu, skoro jesteś zwolennikiem lockdownu ? Przecież to proste - lockdown ma zapobiec zarażaniu się nawzajem (a ty przecież boisz się zakażenia i zachorowania), jeśli więc nie chcesz się zarazić, to nie wychodzisz z domu. Nieprawda, że proste ? Ci, którzy nie mają nic przeciwko zarażaniu się, w domu nie siedzą i lockdownu nie potrzebują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@cyklak
Bo w Afryce nikt nie prowadzi realnych statystyk zgonów, tam 100 tys. w tą czy 1 mln w tamtą jest niezauważalne.

Nikt nie ogranicza wolności niezaszczepionym tylko nie powinni wchodzić tam gdzie zachowanie dystansu nie jest możliwe czyli do sklepów, restauracji, na siłownie, do autobusu, tramwaju, metra, kina, teatru, itp. Po za tym nadal są wolni, mogą iść do lasu, parku, na pole. Przypomnijmy, że wirus covid zabija 100 razy więcej ludzi niż pijani kierowcy więc te ograniczenia muszą być troszeczkę większe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@katem

Jak boisz się pijanych kierowców to nie wychodź na ulicę, a nie zabraniasz im kierować - to jest dokładnie to samo co ty napisałeś o niezaszczepionych. Jesteś zwykłym foliarzem i nie rozumiesz tego, że covid zabija ponad 100 razy więcej osób rocznie niż pijani kierowcy, nie dociera do ciebie oczywista oczywistość, że niezaszczepieni to zakała tej ziemi, powinno się ich (was) izolować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+3 / 5

@MaksParadys nie ogranicza wolności tylko nie wolno wchodzić do "sklepów, restauracji, na siłownie, do autobusu, tramwaju, metra, kina, teatru, itp. Po za tym nadal są wolni". A w domu wszyscy zdrowi? Lekarz, zabronił się sprzeciwiać?
Do tej pory to ludzie chorzy roznosili zarazki, a obecnie według @MaksParadys nie wiadomo kto roznosi, Ale najpewniej to ludzie zdrowi, ale niezaszczepieni. A zaszczepieni z obowiązku są gwarancją wolności od wirusa.
To chyba normalne nie jest? Czy to może obecnie będzie normą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2022 o 0:15

avatar kondon
+2 / 2

@MaksParadys Strzelanie do sąsiada jest naruszeniem cudzej wolności, znowu jakiś bezsensowny przykład...
Jak dla mnie powinieneś móc sobie strzelać, byle nie do innych - obecne przepisy są ograniczeniem wolności, które osobiście uważam za zbędne.

Nie zabijają, nie manipuluj. Tak samo otyli, palacze czy uprawiający sporty ekstremalne zabijają innych.
Płacą, to im się należy. Z resztą ja nie popieram socjalistycznego i przymusowego systemu ubezpieczeń.

Jedyne co udowadniasz, to to, że potrafisz obrócić kota ogonem i manipulować.

"Zakazów jest wiele i wcale one nie oznaczają ograniczenia wolności."
"Pewne zakazy są konieczne, bo inaczej świat nie mógłby istnieć. Czy to, że nie mogę sobie zastrzelić sąsiada, który mnie wkurza jest też ograniczeniem mojej wolności? Tak patrząc to w pewnym sensie tak ale chyba zgadzasz się z tym, że ograniczeniem niezbędnym."
Chociaż do Ciebie dotarło, że jednak te zakazy ograniczają wolność. Przynajmniej tyle dobrego z tej dyskusji wynikło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 1

@MaksParadys A cóżeś się tak tych pijanych kierowców przyczepił ? Pijasz z nimi ? Ja się jakoś ich nie boję i nie tylko wychodzę, ale i wyjeżdżam na ulice.
I nie pisałam o żadnych niezaszczepionych, tylko o jednym zaszczepionym, który tak się boi wychodzić, że z tego strachu chciałby wszystkich zamknąć, a przecież, skoro tak się boi, to sam powinien się zamknąć i drastycznie ograniczyć kontakty z innymi ludźmi, bo tak się składa, że podobno i zaszczepieni zarażają :D.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@cyklak
Czy ja jestem normalny czy nie to nie tobie oceniać ale bez wątpienia ty jesteś analfabetą, bo samo składanie literek jak się nie rozumie co one oznaczają też jest analfabetyzmem więc na tym zakończmy, bo to jak kopanie się z koniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@katem
Piję - nie prowadzę, a ten co się nie szczepi niech nie włazi do sklepu czy restauracji. Tak trudno to pojąć? To jest mój wybór, że nie prowadzę, bo wolę sobie wypić tak jak wybór niezaszczepionego, że ma zakaz wstępu w parę miejsc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 5

@kondon
Nie zabija - no właśnie, o tym od początku piszemy, niezaszczepieni mordują chorych na inne choroby i to jest fakt bezsporny.
Dobranoc!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 4

@cyklak
Po pierwsze zakończyłem dyskusje z tobą, bo brak ci jakichkolwiek realnych argumentów, a po drugie jak już coś komuś przesyłasz to postaraj się znaleźć jakieś bardziej wiarygodne źródło - to taka moja rada na koniec.
Cześć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys "niezaszczepieni mordują chorych na inne choroby i to jest fakt bezsporny."
Tyś to jest udany...
Naprawdę myślisz, że ktoś się nabierze na takie manipulacje? W TVP się bawisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
+2 / 4

@MaksParadys cały czas tłumaczę tobie, że nie możesz nikomu mówić co ma robić. A ty uparcie nadal swoje. Zrób to, czytaj to, szukaj tego, moje argumenty są jedynie słuszne. To jest może jakaś choroba?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+2 / 2

@MaksParadys To Tobie brakuje argumentów - Twoim jedynym argumentem jest - gdy wszyscy się zaszczepią, to pandemia się skończy i jakoś ani razu nie odniosłeś się do faktu, że zaszczepieni zarażają, a pandemia ma się równie dobrze tam, gdzie nawet 80-90% jest zaszczepionych. I to Ty jesteś największym zagrożeniem, bo łazisz wszędzie i roznosisz te zmutowane wirusy uważając się za lepszego od innych bo się zaszczepiłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 5

@katem
Zgodzę się z Toba jak mi znajdziesz gdzie napisałem, że jak się wszyscy zaszczepią to pandemia się skończy, a jak tego nie znajdziesz to przeproś albo chociaż przyznaj się do tego że zwyczajnie łżesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+2 / 2

@MaksParadys To nie był cytat z Twoich postów tylko wniosek z nich (interpretacja - jeśli coś ci to mówi). W takim razie czemu tak nalegasz, aby wszyscy się zaszczepili, a zapominasz, że zaszczepieni też zarażają, i to nawet bardziej, bo ich akurat wszędzie wpuszczają - mają więc większe pole do popisu :D.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 1

@MaksParadys E tam - znudziła mi się rozmowa z robotem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 5

@katem
Mali ludzie tak już mają, że nigdy się nie przyznają do błędu i że im argumentów brak, OK! może być, że się znudziło :-).
Miłego dnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
0 / 0

@MaksParadys Cokolwiek napisałabym, Ty wciąż ctr c;ctr v - powtarzasz to samo - a to sugeruje robotyzację - po co mam cokolwiek pisać - przeczytam sobie Twój poprzedni komentarz i będę miała odpowiedź.
Dlatego też kompletnie i pozytywnie zaskoczyła mnie Twoja bardzo rozsądna wypowiedź pod innym demotywatorem nie dotyczącym covida. Widocznie tylko przycisk "covid" wyłącza świadomość i włącza program "propaganda szczepionek".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 2

@katem
To nie powtarzaj ciągle tych samych bzdur o covidzie, bo robiąc to właśnie z siebie robisz "robota", a może nim jesteś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ignus
-5 / 19

Platforma po odpadnięciu od koryta nie ma pomysłu na budowanie Polski więc jedyne co robią to krzyczą anty-PiS bez względu co nie powiedzą.

Prawdziwa Opozycja w Polsce to Konfederacja, PiS, PO, PSL, SLD zawsze się dogadają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
+10 / 18

@Ignus Pieprzysz. Żadna opozycja nie ma pomysłu, bo nie jest w stanie przebić PISu w rozdawnictwie. A PO ma jeden sprawdzony pomysł. Nie tykać gospodarki, żeby jej nie rozpieprzyć, co permanentnie robi PIS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
0 / 4

@Ignus Platforma się ujawni po wprowadzeniu zaleceń unijnych przez pis. Ktoś to musi zrobić i stawić czoła krytyce społecznej. Obecnie opozycja celowo nie rwie się do władzy, bo musieliby prowadzić obecną politykę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 3:16

M konto usunięte
-2 / 8

@Ignus
Konfederacja? To ta partia, która nie sprzeciwiła się ograniczaniu wolności słowa w Polsce czyli nie sprzeciwiła się ustawie LexTVN? Na nich PiS zawsze może liczyć!

***** *** i Konfę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 7

@TomorrowNeverKnows
Nie jestem zatwardziałym zwolennikiem PO ale fakt jest taki, że to obecnie jedyna rozsądna alternatywa oraz faktem jest również to, że za PO mieliśmy najwyższy wzrost PKB w Europie, a za PiS mamy najwyższą inflację w Europie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
-2 / 4

@TomorrowNeverKnows Obecne reformy są dokonywane w innych krajach też. Czy to pis je przeprowadza, to musisz dopytać miejscowych, może pis ma taką władzę. Ale nie sądzę ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 3:46

K Kokokoko0912
+3 / 11

@ambrozykleks

Może dlatego tak jest że w odróżnieniu od niektórych, inni idą do przodu z wiedzą i nauka?
Może dlatego że sytuacja też się zmieniła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AZA193
-3 / 5

Bo Polacy mają pamięć złotej rybki. To co było dwa tygodnie temu już poszło w niepamięć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+1 / 3

bo mogą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goretex
-2 / 12

@ambrozykleks piszesz jakby propozycje ustaw składały się z jednego punktu. Każda taka ustawa to regulacje rozpisane na dziesiątki punktów które precyzują co i gdzie się zmienia.

Opozycja nie krytykowała wprowadzenie jakichkolwiek obostrzeń, ale zakres tych obostrzeń i wprowadzanie ich bez właściwej podstawy prawnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
0 / 10

To bardzo proste. PiS i PO od zawsze pozorują walkę między sobą. Jak PiS za, to oni przeciw, jak PiS przeciw, to oni za. I tak w kółko. W sondażach PiS-PO ~70%, misja udana, można jechać wspólnie walić wódę w kuluarach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
0 / 2

@TheAvatar322 to przecież są koledzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
+4 / 6

Chyba inaczej pamiętam 2020, bo opozycja jakoś wielce się nie sprzeciwiała, co najwyżej konfa, ale konfa to nie cała opozycja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+3 / 9

A tu nie chodziło bardziej o krytykę lockdownu na zasadzie jest kilkaset zakażeń zamykamy wszystko, jest kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy to otwieramy bo wybory? Nie mówiąc już o pseudotarczach covidowych, które sukces osiągnęły tylko w telewizji publicznej? O wprowadzaniu obostrzeń w sposób niezgodny z prawem? Albo zamykanie cmentarzy niecały dzień przed uroczystościami? Nieprzestrzeganie obostrzeń przez polityków, którzy je wprowadzili?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
0 / 8

Covid show must go on.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyklak
0 / 2

@Dabronik To jest to!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rokokokowa_kokota
-3 / 7

Tak samo jak z ubezpieczeniem od covid. W Polsce nie ma, na Ukrainie jest. Więcej informacji o ubezpieczeniu od covid można znaleźć tutaj visitukraine.today

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
0 / 10

Bo nasz opozycja nie ma żadnego planu ani pomysłu a jej jedyną strategią jest bycie przeciwnym we wszystkim co robi pis i zupełnie bez znaczenia jest co chce zrobić pis oni zawszę będą chcieli postąpić dokładnie odwrotnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tawarisz12
+2 / 8

Opozycja krytykowała wprowadzanie obostrzeń bezprawnie. Krytykowała brak stanu wyjątkowego, a pis nie chciał go wprowadzać, bo by musieli płacić odszkodowania. Tak. Zgadza się. Nie należysz do tych bystrych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krzysztofsensei
+2 / 8

Pisowscy wyborcy - krytykowano że lock down'y i inne ograniczenia są wprowadzane bez podstawy prawnej, bo nie ogłoszono stanu wyjątkowego. Teraz opozycja krytykuje brak ustaw, co do obowiązujących szczepień i ograniczeń, dla durniów co sie nie zaszczepili. A nie brak lock down'u. Tak jak zrobił cały cywilizowany świat. Ale co tu dyskutować z parafianami. Parafianin człowiek ciemny niewykształcony wg słownika... ***** ***

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morko80
+1 / 1

Opozycja nie byłaby opozycją gdyby nie zaoponowała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem