Ostatni projekt jest w teorii najbardziej przepustowy, ale też najbardziej skomplikowany architektonicznie - ruch odbya się w 4 płaszczyznach. Spróbuj zaprojektować taki most. Do tego dochodzą kosmiczne koszty utrzymania i renowacji. No i musi toto zajmować sporo miejsca, bo inaczej podjazdy będą zbyt strome dla ciężarówek - o ile te ostatnie zostały uwzględnione w symulacji, bo ja myślę, że ciężarówka by pod taką górkę mocno zwolniła. Nawet jeśli dwie niższe kondygnacje zbudować poniżej poziomu gruntu, a dwie powyżej, to jest to strasznie karkołomne.
@Kali2 Tak? Jak Ci meteor przywali w piękne centrum albo za cholerę nie chce wzrosnąć wskaźnik zapotrzebowania na daną strefę i Ty nie wiesz czemu nie powstają nowe budynki. Czy to bug czy Twój błąd.
Fajna rozkmia i nic więcej. Trzebaby dołożyć jeszcze element ekonomiczny i dopiero potem jarać się (ewentualnie) zwiększenie przepustowości raptem kilkanaście procent. Najprawdopodobniej zwyczajnie się nie opłaca aż tak cudować.
He he, Cities Skylines. Kocham tę gierkę. Przez kilka miesięcy budowałem w niej piękne miasto z rozbudowaną siecią dróg i autostrad. Nie ma korków i mieszkańcy szczęśliwi. Populacja 400 tysięcy mieszkańców z hakiem. Około 10 modów, głównie wizualnych, do tego kilkaset assetów ściągniętych z netu (głównie zabytkowe budynki, których nie ma w samej grze). To na democie to symulator, który wchodzi w skład pakietu gry. Można tam sobie przetestować różne rozwiązania, zanim się je zaimplementuje w grze.
Piękna i pouczająca animacja. Ale to tylko symulacja. Część miasta -chyba Rio de Janeiro, nie jestem pewien - została zaprojektowana w oparciu o symulacje bodajże zrobionej w Sim City. I o ile na komputerze wszystko pięknie wyglądało i "zadowolenie" cyfrowych mieszkańców dzielnicy była wysoka, tak życie pokazało, że ludzie którzy tam się osiedlili nie czują się komfortowo, odczuwając że mieszkają w "sztucznego dzielnicy". Nie bardzo wiem jak to opisać ;) Ale poszukajcie w Sieci - ciekawy eksperyment.
Taaaa...., na jakich autostradach wjazd ze ślimaka odbywa się na pojedynczy pas głównej drogi?
W symulacji to komputer steruje ruchem a w rzeczywistości niestety czlowiek
Ostatni projekt jest w teorii najbardziej przepustowy, ale też najbardziej skomplikowany architektonicznie - ruch odbya się w 4 płaszczyznach. Spróbuj zaprojektować taki most. Do tego dochodzą kosmiczne koszty utrzymania i renowacji. No i musi toto zajmować sporo miejsca, bo inaczej podjazdy będą zbyt strome dla ciężarówek - o ile te ostatnie zostały uwzględnione w symulacji, bo ja myślę, że ciężarówka by pod taką górkę mocno zwolniła. Nawet jeśli dwie niższe kondygnacje zbudować poniżej poziomu gruntu, a dwie powyżej, to jest to strasznie karkołomne.
a podobno gry są takie złe powodują agresję
to jest proszę państwa gra City Skylines
@Kali2 Tak? Jak Ci meteor przywali w piękne centrum albo za cholerę nie chce wzrosnąć wskaźnik zapotrzebowania na daną strefę i Ty nie wiesz czemu nie powstają nowe budynki. Czy to bug czy Twój błąd.
@Jacek83218 bug tak chciał!
Cities: Skylines?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 kwietnia 2022 o 16:21
Cities Skylines - ileż to godzin człowiek spędził nad optymalizacją różnych skrzyżowań.
@Infinitiv1 A samochody i tak pchały się na jeden pas ;D
Fajna rozkmia i nic więcej. Trzebaby dołożyć jeszcze element ekonomiczny i dopiero potem jarać się (ewentualnie) zwiększenie przepustowości raptem kilkanaście procent. Najprawdopodobniej zwyczajnie się nie opłaca aż tak cudować.
He he, Cities Skylines. Kocham tę gierkę. Przez kilka miesięcy budowałem w niej piękne miasto z rozbudowaną siecią dróg i autostrad. Nie ma korków i mieszkańcy szczęśliwi. Populacja 400 tysięcy mieszkańców z hakiem. Około 10 modów, głównie wizualnych, do tego kilkaset assetów ściągniętych z netu (głównie zabytkowe budynki, których nie ma w samej grze). To na democie to symulator, który wchodzi w skład pakietu gry. Można tam sobie przetestować różne rozwiązania, zanim się je zaimplementuje w grze.
Ło matko jedyna...
Piękna i pouczająca animacja. Ale to tylko symulacja. Część miasta -chyba Rio de Janeiro, nie jestem pewien - została zaprojektowana w oparciu o symulacje bodajże zrobionej w Sim City. I o ile na komputerze wszystko pięknie wyglądało i "zadowolenie" cyfrowych mieszkańców dzielnicy była wysoka, tak życie pokazało, że ludzie którzy tam się osiedlili nie czują się komfortowo, odczuwając że mieszkają w "sztucznego dzielnicy". Nie bardzo wiem jak to opisać ;) Ale poszukajcie w Sieci - ciekawy eksperyment.