Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
288 291
-

Komentarze ⬇⬇

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar koszmarek66
0 / 4

@CzlowiekZkamienia A teraz zastanów się jak wyglądają te piąte drzwi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Logheen
0 / 0

@CzlowiekZkamienia
Cztero..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+2 / 4

Zajefajny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zlepek_komorek
-1 / 17

Jakież to polskie - przywłaszczać sobie czyjąś licencję i mówić, że to 100% nasz pomysł :) Otóż Fiat 126 to wymysł włoskiego Fiata, my o tylko "kopiowaliśmy" na licencji. W tym aucie nie ma nic polskiego. W PRL chyba tylko Syrenka była od podstaw polska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+3 / 5

@Zlepek_komorek W ciągu 20 lat produkcji w Polsce maluchy zmieniły się dość mocno i był to wynik pracy polskich inżynierów. Pamiętam malucha z 1978 i 1991... przepaść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grekzak
+5 / 5

@koszmarek66 FSO Polonez 2000 Rally był w 100% polskim samochodem rajdowym, który w WRC rywalizował z samochodami Audi, Porsche, Mitsubishi, Lancią czy Peugeotem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+2 / 2

@grekzak Nie umniejszając szacunku dla Poloneza silnik 2.0 pochodził w prostej linii z Fiata 132. Czy coś przeoczyłem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grekzak
-1 / 1

@koszmarek66 Seryjny Fiat 132 posiadał silnik o mocy 114 KM, konstruktorski Polonez 2000 posiadał silnik o mocy 190/200 KM.
Oczywiście wszystkie inne Polonezy obecne na polskich ulicach niemiały nic wspólnego z Polonezem 2000.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zlepek_komorek
-2 / 2

@koszmarek66 Ale to ciągle ta sama bryła, a w wersji typowo "polskiej" jakoś się pogarszała. To samo ze 125..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raviK
+2 / 2

@Zlepek_komorek nie przywłaszczyć a kupic licencję, znacząca różnica

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zlepek_komorek
-3 / 5

@raviK no, ale to nie nasz design tylko Włochów. To tak, jakby robić Audi RS6 w Polsce i mówić, że to.. "nasz polski" samochód :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pavi28
+1 / 1

W tej chwili Kubanczycy zarabiaja rownowartosc 20-30 USD na miesiac. Zobaczcie ceny samochodow na kubanskim serwisie ogloszeniowym Revolico...

https://www.revolico.com/autos/carros/search.html

Maluch kosztuje okolo 5000 do 7000 USD. Dawna Lada z silnikiem Peugeota 25 000 UDS. Widzialem juz Toyote Corolle i Hyndai Accent 2006 za 50 000 USD. Hyundai Sonata 2018 ktos chce 105 000 USD.

Nie sa to bledy. Czy z powodu amerykanskiej blokady czy tez komunistycznego rzadu samochody sa luksusem i rzadkosc podbija ceny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
0 / 0

@pavi28 Ciekawe tylko czemu po tylu latach te sankcje jeszcze obowiązują, Kuba nie stanowi dla USA przecież żadnego zagrożenia. Może upartość władz Kuby albo USA, bo ludność z chęcią by się otwarła na sąsiadów ale też sama z siebie nie garnie sie do obalenia włądz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilprezes
+2 / 2

Na Kubie pełno takich wynalazków. Książka Kuba. Wyspa gratów rozjaśni więcej na ten temat. Nie ma chyba miejsca na świecie, gdzie można zrobić przeróbki na taka skale. Nawet naszym garażowym inżynierom się nie śniło…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+1 / 1

To akurat nie jest fiat 126p. Ale to prawda, że w Hawanie jest sporo maluchów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 0

Zaraz, zaraz... Co jest nie tak z tym maluchem? Czy on aby przypadkiem nie ma za dużo drzwi???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem