Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
I irulax
0 / 6

No właśnie . :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+2 / 26

nie wiesz ? ty tak poważnie ? to jest równie smutne , jak wiek 18-29 lat i poparcie dla pis-u dzisiaj 14 % ? to jest żenujące

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+12 / 30

@TheSnorlax piekłem ? ile ty masz lat ? Tusk zostawił Orliki, wały przeciwpowodziowe , podniósł vat o 1 % , Gilowską wyrzucił za nepotyzm , piekłem powiadasz ? żenujące, to według ciebie rządy pis-u są błogosławieństwem ? ja pie***ę , skąd wy się bierzecie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2022 o 6:33

N nielubiepisu
+15 / 23

@TheSnorlax za PO wziołem w leasing samochód i go spłaciłem , mogłem iść do sklepu i na raty brałem cokolwiek bo oprocentowanie było zerowe, inflacja na poziomie zerowym - a ty twierdzisz że to było piekło ? bierzesz coś mocnego, czy lekarz cię oszukuje ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xgaijinx
+7 / 21

@nielubiepisu Wy dalej sie żrecie kto jest gorszy PiS czy PO. Wy macie cos z glowa wszyscy? Nie widzicie, że to jest to samo gowno ktore nam serwuja na zmiane? Cos jak metoda na dobrego i zlego gline podczas przesluchania. Jeden troche milszy od drugiego ale obaj maja ten sam cel. Wydymac Cie... Albo przestaniecie glosowac na te dwie partie. Albo Ci debile beda nas dymac juz zawsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+1 / 1

@TheSnorlax
Te, daj no numer do twojego dilera...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arca
+5 / 5

@TheSnorlax ja za PO zarabiałem 3x mniej niż za PiS. Ale nie jest to zasługa PiS tylko tego, że się rozwijam zawodowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomo1989
-3 / 3

@nielubiepisu szkoda ze słownika nie "wziołeś" na razy wtedy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+5 / 5

@nielubiepisu
punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia
teraz pis sie dorwal do panstwowej kasy, i sa w stanie placic wiecej swoim trollom
dzieki czemu stac ich na wiecej:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+2 / 4

@xgaijinx żrecie ? znasz w ogóle Polską scene polityczną ? nie opozycja ? katotaliban ? ty tak poważnie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xgaijinx
-3 / 3

@nielubiepisu co Ty bredzisz czlowieku, ile masz lat ? wiedze bierzesz z facebooka i tik toka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+1 / 3

@xgaijinx bredzisz ? najpierw sobie poczyatj jak wygląda scena polityczna w Polsce na rok przed wyborami, i zrozum że jest pis i opozycja, nie ma nikogo innego, więc pytam co bierzesz że z tej układanki wychodzi ci coś innego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
-3 / 5

@YszamanY W którym miejscu powiedziałem że "rządy pis-u są błogosławieństwem"? Zacytuj mi konkretny fragment gdzie chwalę PiS? Widzę, ze jesteś tak zerojedynkowy że dla ciebie nie lubić PO=Kochać PiS. Czy ty nie rozumiesz, że są ludzie, którzy nie ufają jednym i drugim?
Pytanie ile ty masz lat skoro wszędzie widzę te twoje hejty na ludzi co krytykują opozycję? Skąd biorą się tacy ludzie jak ty? Ile wam za to płacą?
A wspomniałeś o tych wszystkich ludziach wyrzuconych na bruk przez reprywatyzację? Albo tych przedsiębiorcach co rzucali teczkami przy Tusku, który ich okłamał? Czyli według Ciebie podniesienie VAT-u o 1% to dobra rzecz dla zwykłych ludzi? A co z podwyżką VAT-u na ubranka dla dzieci i książki? O tym to już nie wspomnisz? Albo próba wprowadzenia ACTA, które wtedy upadło przez to że ludzie zaczęli wychodzić na ulice. Podniesienie wieku emerytalnego do 67? Dla kobiet co siedzą sobie przy biureczku to żadna ujma ale dla tych co muszą ciężko pracować fizycznie to wręcz wyrok (o 7 lat dłuższa praca). Gigantyczne bezrobocie, umowy śmieciowe i pracodawcy co śmiali się w twarz człowiekowi.

Przestań też się ośmieszać, bo wszędzie widzę twoje posty, które miłują jaśnie opozycję jakoby to "dobra alternatywa". Mieli 8 lat i już pokazali co potrafią. Gdyby w 2015 roku wygrali wybory to mielibyśmy najazd ludzi niewiadomego pochodzenia z krajów afrykańskich. Trzeba było więcej myśleć o Polakach a nie o Unii i o niemcach, to wtedy by nadal rządzili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2022 o 14:18

T TheSnorlax
-5 / 7

@nielubiepisu "bierzesz coś mocnego, czy lekarz cię oszukuje?" - zadaj sobie to samo pytanie, bo widzę, że kultury tobie brakuje.
Parząc po twoim komentarzu, to jesteś sfrustrowanym pracodawcą co za czasów PO mógł pomiatać zwykłym pracownikiem jak chciał i rzucać mu ochłapy za jego pracę. Chyba zapomniałeś jak wielkie było bezrobocie za czasów tamtej partii. Że paliwo też momentami było po 6 zł.
"oprocentowanie było zerowe" - który to bank oferował wtedy tak atrakcyjne warunki, gdzie zachowywał się jak organizacja charytatywna nie zarabiając na tym ani złotówki? Chyba że znowu (wracam do tego co napisałem wyżej) dla pracodawców były specjalne przywileje kredytowe, a biedniejsi bulili odsetki bo oni byli tymi gorszymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+3 / 3

@TheSnorlax aaa czyli jakiś skrzywdzony z kompleksami dzieciak który lubi bredzić . za dawnego pis-u czy SLD było potężne bezrobocie , ale taka była sytuacja w Polsce i nie winię tamtych rządów jak ty winisz PO , dzisiaj mamy sytuację zero-jedynkowa wygrywa pis albo opozycja, ale takie "ynteligenty' dadza 3 kadencje pisowskim oszołomom bo nie potrafią używać rozumu . jak krytykujesz opozycje to zaproponuj mi jakąś alternatywę - tylko nie opowiadaj bajek. Bardzo słuszne podniesienie wieku emerytalnego do 67 lat dla wszystkich. Gdy ludzie protestowali, PO posłuchało ludzi i wycofali się z ACTA. reprywatyzacja ? jednostkowe przypadki czy miliony ? rzucali teczkami przy Tusku ? oczekujesz idealnego rządu ? takie 'ynteligenty " jak ty dali dudzie druga kadencję .jak krytykujesz opozycje to zaproponuj mi jakąś alternatywę - tylko nie opowiadaj bajek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2022 o 15:02

X xgaijinx
-1 / 3

@nielubiepisu chyba musisz sie nauczyc czytac ze zrozumieniem bo wkladasz w moja wypowiedz slowa jakich nigdy nie napisalem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rwpd2
+1 / 1

@TheSnorlax
Chyba piekłem dla członków PiS i ich rodzin, bo musieli normalnie pracować za normalne pieniądze:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@TheSnorlax To trochę walka z wiatrakami. W Polsce, niezależnie od tego z jakiej jesteś opcji politycznej, to zwykle jest myślenie "kto nie z nami, ten przeciw nam", komuna wiecznie żywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BishopBS
-2 / 2

@YszamanY nie było piekłem dla ludzi którzy mieli kasę dla tych co tej kasy nie mieli to było piekło bo ów pan Tusk potrafił zabrać pieniądze ludziom mówiąc im w twarz jak debilom że te pieniądze nie są ich... więc początek rządów PiS był jako takim wytchnieniem ale obecnie mamy to samo szambo co z PO... a wniosek jest prosty nie ma nikogo w partiach na kogo warto choćby spojrzeć no chyba żeby go opluć albo obrzucić zgniłymi jajami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+1 / 1

@BishopBS @TheSnorlax zgaduję że bredzisz o OFE, ale nie zajaknołeś sie ile OFE zabrało ci prowizjii
Decyzja o liwkidacji OFE jest słuszna z tym że Tusk przepisał ci kase na twoje konto w zus-ie a pis zabiera z tego podatek .
na dodatek- piekło to było dla nierobów bo nie było takiego socjalu

"Aż 53 proc. zdecydowanych respondentów wskazało lata rządów Tuska (2007-2014), jako czasy, w których żyło im się lepiej. Rządy Mateusza Morawieckiego jako lepsze wskazało 47 proc. ankietowanych."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borg8472
-2 / 2

@nielubiepisu jakie zerowe oprocentowanie? zapomniałeś o aferach jakie wtedy miały miejsce i podwyżkach podatków? Cały okres rządów POPISu to jedna wielka żenada, drenowanie spółek skarbu państwa i portfeli wszystkich pracujących obywateli. Oni wszyscy powinni iść siedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 0

@borg8472 dosyć mocno mijasz się z prawda, choćby dlatego że pis wpadał w histerię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borg8472
0 / 0

@nielubiepisu nie wiem ile masz lat ale ja doskonale pamiętam jak PO próbowało sprzedać Lasy Państwowe bo na gwałtu-rety szukali kasy. Oni wszyscy są siebie warci nawzajem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 0

@borg8472 próbowali czy pis ci wmówił że próbują bo dla kasy ?
"Ustawa dopuszcza możliwość sprzedaży lasów, ale tylko w celu realizacji inwestycji publicznych, np. dróg, bądź zrównoważonej polityki leśnej."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2022 o 8:54

avatar Grzegorzkonopacki1
+19 / 29

Możliwe,że te 14 procent,które popiera pis to są tzw beneficjenci wszelkich dodatków dla leniwych,seby I dżesiki. Myślę,że do tej grupy można doliczyć też tych mniej lotnych umysłowo,którzy przemawiają głosem swoich(równie rozgarniętych) rodziców. Smutnym faktem natomiast jest,że dużo tej (tępej) młodzieży.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zotrix
-4 / 4

@Grzegorzkonopacki1 myślisz? wydaje ci się....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
+3 / 19

14 procent na pis to i tak mało w porównaniu z innymi przedziałami wiekowymi. Niepokojące dla mnie to 18 procent na bezrozumne ruskie onuce z konfy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
0 / 2

@georgefsh26
Może i mało, ale to tylko pokazuje jak potężna jest propaganda i jak dużo ludzi jest gotowych sprzedać swoją godność za 500 zł. Natomiast paradoksalnie to właśnie Konfederacja reprezentuje najbardziej propolskie podejście do polityki gospodarczej i zagranicznej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
-3 / 3

@Dak_Zibbon Konfederacja jest propolska - świetny dowcip, a o którą propolskość chodzi?, tą ruską. Kolega jest chyba z jakiegoś kabaretu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
0 / 2

@georgefsh26
Proszę o dowody, że jest inaczej. Każdy kto wysuwa teorię, musi ją poprzeć odpowiednimi, mocnymi dowodami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
-2 / 2

@Dak_Zibbon Teorii się nie wysuwa. Przeczytaj najpierw w jakimś słowniku definicje takich pojęć jak teoria, hipoteza,.... zastanów się co chciałeś mi przekazać i napisz jeszcze raz, ale tym razem tak aby to miało sens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SalomonMowi
+5 / 29

Konfederacja 18,2%....? Really??? Ruskie agenty, religijne oszołomy i wsioki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
0 / 12

@SalomonMowi ruskie agenty? Masz dowody? To dość mocne oskarżenia. Jak masz dowody i je ukrywasz, to ukrywasz zdrajców. Na to też jest paragraf.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
-1 / 9

@SalomonMowi konfederacja ma najwyższe poparcie w wieku 18-24 (w wielu sondażach) więc zapewne w kategorii wiekowej 18-29 również. Kolory również nie są dobierane przypadkowo. Rządziły w PL już prawie wszystkie ugrupowania, PO, PIS, PSL, Lewica i o wszystkich wiemy, że nie potrafią rządzić i nie powinni. Ale niektórzy lubią być dymani, stąd ta nienawiść do konfy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
0 / 4

@SalomonMowi
Partie okołokorwinowe tak mają. Potem ludzie dorośleją, idą do pracy, zakładają rodziny i przestaje im się chcieć żyć do końca swoich dni w niepewności co do dnia jutrzejszego. Widzą, że takie życie jest wyczerpujące i niemożliwe do przeżycia w jako takim zdrowiu psychicznym. Wyrastają z mrzonek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yarpen86
+1 / 3

@BOFH Dorośleją? Raczej dostrzegają, że to stracona sprawa i w tym "socjalistycznym raju" przyszłości nie ma, zawijają za granice... Z dala od całej tej wojny, od czasu do czasu wracając na święta. Ewentualnie co sprytniejsi/ bardziej oportunistyczni, tracą młodzieńcze ideały i korumpują się wsiąkając w system.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
-2 / 2

@Siemanoooo konfa sama te dowody dała w komentarzach do wojny w Ukrainie takich tęgich głów jak Korwin, Braun, Bosak czy Winnicki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
+1 / 1

@georgefsh26 i prokuratura się tym nie zajęła? A to ciekawe. Ktoś daje dowód, że jest zdrajca i nikt z tym nic nie robi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
-3 / 3

@Siemanoooo Wyjaśnienie jest bardzo proste, a nawet jest ich kilka: 1. nasze państwo of kilku ładnych lat nie działa, 2. Gówno gówna nie ruszy, 3. Pajacami z konfy to wstyd się obecnie zajmować,... A Pan siemano (wyznawca konfy) mógłby spróbować że zrozumieniem przeczytać bzdury, które wygadują jego idole

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
0 / 0

@georgefsh26 "wyznawca". Nawet nie będę komentować, bo z szympansem rozmowa byłaby prostsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
0 / 0

@Siemanoooo Dla Ciebie zdecydowanie prostsza, więc zachęcam poćwicz najpierw dyskutowanie z szympansami, a jak się podciągniesz to wrócimy do tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
0 / 0

@georgefsh26 no zdecydowanie jesteś mniejszym wyzwaniem intelektualnym niż szympans. Nie wiem czy wiesz, ale z ludźmi poniżej któregoś poziomu nie da się rozmawiać. ich ułomność jest dużym utrudnieniem. Ty właśnie zaliczasz się do tego grona. Twoja ułomność jest tak duża, że szybciej człowiek nawiąże kontakt z szympansem jak z tobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
0 / 0

@Siemanoooo Dam Ci krótką lekcję z logiki, bo widzę, że masz braki na poziomie podstawowym. Cytując Ciebie z dwóch twoich komentarzy: 1. rozmowa z szympansem jest prostsza, 2. ja jestem mniejszym wyzwaniem intelektualnym niż szympans. Te dwa twoje zdania są ze sobą sprzeczne. Przemyśl to na spokojnie, jak zrozumiesz i nauczysz się zasady logiki stosować, to twoje życie nabierze nowego sensu. Braki wiedzy można mieć (trudno ale zdarza się często), ale logicznie myśleć powinien potrafić nawet przedszkolak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
0 / 0

@georgefsh26 Próbujesz być mądrzejszy niż jesteś w rzeczywistości. I to twój błąd. Bycie głupszym, to nie wstyd. Wstydem jest granie inteligenta jak jest się tylko ćwierć. Wytłumaczę Ci co miałem na myśli, bo widzę, że twoja twarda głowa nie nadążyła za informacjami, które miała przetrawić.

Zdanie: “rozmowa z szympansem jest prostsza” tyczyła się, że twój poziom intelektualny jest na tak niskim poziomie, że mimo iż używamy tego samego języka, to szybciej te informacje, które otrzymujesz przetworzy szympans. Czyli de facto z nim rozmowa będzie prostsza.
Zdanie: “ja jestem mniejszym wyzwaniem intelektualnym niż szympans” jest tego potwierdzeniem.
Te dwa zdania logiczne są, ale IQ trzeba mieć większe jak nóżka od taboretu.

Problem jest z tobą taki, że ty masz brak wiedzy, nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, nie umiesz wyciągać wniosków. O logice nie wspomnę, brak twojej elementarnej wiedzy dyskwalifikuje cię jako osobę, która może logicznie myśleć.

georgefsh26 oskarżony o logikę - uniewinniony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
0 / 0

@Siemanoooo Jaki piękny widok, Siemano musi tłumaczyć co miał na myśli. Dam ci kilka dobrych rad i doceń to, bo tego typu lekcje to wartość sama w sobie, a Ty otrzymujesz to za darmo. 1. Nigdy nie pisz tak, abyś się musiał się z tego tłumaczyć, bądź precyzyjny i pamiętaj co pisałeś wcześniej aby sobie nie przeczyć. 2. Nie używaj zbyt wielu słów, po odcedzeniu których zostaje mało treści. Czekam na kolejne komentarze, chętnie Ci pomogę wyjść na ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
0 / 0

@georgefsh26 No i widzę, że twoja twarda głowa dalej nie nadąża. Ja lubię używać dwuznaczności. Daje mi to obraz, czy ktoś je zrozumie czy nie. Wtedy wiem z kim mam do czynienia i jak powinienem się wypowiadać. Tobie trzeba pisać jak “krowie na rowie”. Nie mam nic do takich osób. Tylko proszę cię nie udawaj, że jest inaczej. Wyżej tyłka nie podskoczysz, pamiętaj.

Te twoje rady to o kant tyłka potłuc.
1, Piszę/używam dwuznaczności, sarkazmów itp. Pozwalają mi poznawać ludzi. Nic co napisałem wcześniej sobie nie przeczy, a nawet wytłumaczyłem ci to dwa razy. Do trzech razy sztuka? (jakbyś nie zrozumiał to nie jest tłumaczenie moich wcześniejszych słów, ale mogę to zrobić ponownie (piszę żebyś zrozumiał :-) ))
2, Fakt, za dużo tam tekstu cytowanego, ale ustaliliśmy, że z tobą trzeba kontaktować się łopatologicznie stąd te cytaty. Mało treści? Dokładnie ci podałem nad czym musisz popracować na początku. Następnie podałem ci w jakim kierunku możesz zmierzać po przyswojeniu elementarnej wiedzy..,
ale rozbijmy moją wypowiedź na czynniki pierwsze.

Akapit 1. Krótki opis ciebie, po chwilowej wymianie zdań oraz niezrozumienia prostych powiązań
Akapit 2. Tłumaczenie jak dziecku w przedszkolu oczywistości z cytatami
Akapit 3. Podanie kierunku w jakim musisz zmierzać
Akapit 4. Małe podhaczenie :-)

Jak ty z mojej wypowiedzi wyciągnąłeś tylko “Nie używaj zbyt wielu słów, po odcedzeniu których zostaje mało treści” to jest z tobą gorzej niż myślałem. Przez to masz kolejny akt oskarżenia.

georgefsh26 oskarżony o twardą głowę - winny. Brak możliwości odwołania się od wyroku.

Pokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
0 / 0

@Siemanoooo Jaki zabawny widok, Siemano nakarmił mózg laxigenem i dostał słownego rozwolnienia. Jak się patrzy na tekst, który wyrzuciłeś z siebie widać w nim dużo nieprzetrawionej papki słabych tekstów, którymi się musisz karmić. Wszystko to wydalone z dużym rozrzutem - efektem mentalnych wzdęć. A wszystko to bez polotu i bez żadnej treści. PS. Jedynym usprawiedliwieniem dla twojego słownego, kiczowatego rzygu mogłoby być to, że pisałeś to pod wpływem - mam rację? Jeżeli tak to próbuj dalej ale tym razem się postaraj - zawsze z chęcią przeczytam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
0 / 0

@georgefsh26 “Jaki zabawny(piękny) widok”, to już było. Twardogłowy proszę cię... “mało treści” - “żadnych treści” są lepsze synonimy xD. Piszesz 86 znaków bez żadnych konkretnych odpowiedzi, a twoim jedynym argumentem jest to, że jestem “pod wpływem” i piszesz, że “papka słabych tekstów”, “bez polotu” xD
Widzę, że z tobą to jak gra w szachy z gołębiem.

PS. Przyznaj się, połowy nie zrozumiałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
0 / 0

@Siemanoooo Jaki śmieszny widok, Siemano zna trudne słowo "symomim" (czy jakoś tak). To jak Siemano zna słowo synonim to niech Siemano sprawdzi jeszcze co to są "powtórzenia" (nie chodzi o powtarzanie szóstej klasy tylko o środek stylistyczny). Siemano myśli, że rozgrywa partię szachów, ale Siemano ma same pionki, więc raczej pyka w warcaby. Moja dziewczyna mówiła, że jestem dla Ciebie zbyt surowy oraz zbyt złośliwy (a moja dziewczyna jest mądra i często ma rację). Więc mam nadzieję, że nie traktujesz naszego wspólnego bicia piany inaczej niż zabawy. Miłej nocy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
0 / 0

@georgefsh26 Trudne (Dla ciebie pewnie tak)? Zwykła wiedza z podstawówki. Gratuluję przejścia edukacji z sukcesem. Piszesz dwa komentarze. Używasz tego samego “argumentu”. Masz ograniczony zakres słów i próbujesz się tu środkiem stylistycznym zasłaniać. To tak jakby zrobić coś głupiego i mówić, że się żartowało. xD

No widzę w parze dalej macie taki sam poziom, jak w momencie, gdy “myślałeś” sam.
“Widzę, że z tobą to jak gra w szachy z gołębiem.” - to znaczyło zupełnie coś innego jak “myślicie” ze swoją dziewczyną.

Dumny jestem z ciebie, że na poczet napisania tego komentarza liznąłeś trochę zasad gry w szachy i warcaby. Same pionki? W twoim przypadku król jest nagi (zrozumiesz, czy ci wytłumaczyć).

Jeszcze mamę, tatę, rodzeństwo do tej rozmowy zaangażuj. “Dziewczyna mówiła...” xD Jak ci babcia mówiła, że jesteś piękny chłopczyk, to też to traktowałeś jako wyznacznik? Całą rodzinę tu zaproś, to od komplementów się nie odciągniesz, ale pomyślą swoje. XD
“moja dziewczyna jest mądra i często ma rację” - Mądrość broni się sama. Nie trzeba jej stawiać na piedestał. To jak zrozumiała mój komentarz, to mam wątpliwości czy jest mądra czy bardziej, mądra jak na ciebie (tu już komplikacja rośnie, niech przyjdzie ci cała rodzina pomoże rozszyfrować, te skomplikowane zdanie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacek83218
+3 / 9

Środkowy - czarny słupek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
-3 / 23

Cóż...18 latkowie za czasów PO mieli około 9-10 lat i z pewnością bardzo dobrze pamiętają i kojarzą jak żyło się ciężko za czasów tamtej władzy. Ale spoko, głosujcie na nich dalej. Głosujcie na te same twarze, to może jak dojdą do władzy to sobie uświadomicie, że byli oni tak samo nieudolną władzą, jaką teraz jest PiS...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
+1 / 5

@TheSnorlax
Ciężko się żyło za PO???
Ciężko żyło się za AWS, ciężko żyło się za czasów SLD, ciężko żyje się teraz. Za PO żyło się stosunkowo najlepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+7 / 7

@TheSnorlax Jeśli już miałbym oceniać negatywnie partie, to PO nazwał bym nieudolną a PiS szkodliwą. PiS nie jest nieudolne - rodzi sobie całkiem dobrze, ale w robieniu złych rzeczy (tzn dobrych dla siebie, ale niekorzystnych dla społeczeństwa)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2022 o 10:39

T TheSnorlax
-4 / 6

@Sowa76 Pytanie dla kogo najlepiej? Bo dla kolesiów i dla mafii to rzeczywiście było lepiej ale dla zwykłych ludzi to nie było już tak pięknie.
Teraz też nie jest lepiej ale niech mi ktoś nie mówi że za PO było dobrze bo to dla mnie oksymoron.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@Sowa76 No nie. Gospodarka nie reaguje natychmiast, dlatego jeśli za czyichś rządów żyje się dobrze, to znaczy, że poprzednia kadencja była przynajmniej niezła.
To za PiSu się żyło najlepiej - do pandemii. Przed pandemią już były oznaki spowolnienia, jednak było naprawdę dobrze.
Druga sprawa, to ile zależy od naszego rządu, a ile od sytuacji na świecie?
Zaraz Ci wkleję wykres bezrobocia w kilku państwach. Troszkę dziwnie podobny...

@xgaijinx Dziel i rządź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
+2 / 2

@kondon
No aż tak dużej bezwładności gospodarka nie ma. 8 lat rządów jednej ekipy wystarczy, żeby wypracować w tym okresie konkretne wyniki. A PO-PSL udało się to pomimo sporego kryzysu. Głównie dzięki nie ingerowaniu w samoregulującą się gospodarkę, przez co zawalili też sporo, choćby w dziedzinie energetyki.
Za PiS rzekomo było dobrze, bo wydawali wszelkie zasoby zdobyte przez poprzednie rządy. Ale dobrze było tylko nielicznym, bo 500+ żadnego dobrobytu nie zapewniło, a widać wyraźnie, że prowyborcza polityka socjalna zaszkodziła nam naprawdę mocno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@Sowa76 "Głównie dzięki nie ingerowaniu w samoregulującą się gospodarkę"
Aż tak kolorowo to nie było, ale ogólnie chyba mogę się zgodzić.

Za PiS wcześniej było dobrze ze względu przede wszystkim na światową koniunkturę, którą wyżej pokazałem. Do tego zgadzam się, że dzięki nie najgorszym gospodarczo rządom PO. Przy czym od razu zaznaczę, że dobry ten rząd na pewno nie był.

Zgadzam się z krytyką wyborczego socjalu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
0 / 0

@kondon
No nie można zapominać, że te wykresy pokazują wychodzenie państw z kryzysu. Podobnie jak dzisiejsze statystyki bezrobocia nader często odzwierciedlają miliardy wydane w czasie pandemii na utrzymanie miejsc pracy i działania prozatrudnieniowe. Na faktyczne wskaźniki wynikające z samej gospodarki to jeszcze poczekamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@Sowa76 "wykresy pokazują wychodzenie państw z kryzysu"
No tak, światowa koniunktura. Sytuacja w jednym kraju ma wpływ na inny. Najlepiej to widać na przykładzie Czech - różne rządy, a wykresy prawie identyczne.

"miliardy wydane w czasie pandemii na utrzymanie miejsc pracy i działania prozatrudnieniowe"
Socjalizm bohatersko...
A dzisiejszych statystyk nie podawałem. Wykres kończy się na 2018.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
0 / 0

@kondon
Nie, nie podawałeś dzisiejszych statystyk, Dlatego napisałem "Podobnie jak dzisiejsze statystyki"... w kontekście tego, jak ta sytuacja wygląda dziś w porównaniu do Twoich wykresów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+4 / 14

Najsmutniejsze jest poparcie dla całego tego układu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xgaijinx
+4 / 8

@kondon Zgadza sie, oni nadal mysla ze PiS i PO to sa dwie rozne partie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xgaijinx
+2 / 6

@kondon Oni dalej mysla, że PiS i PO to sa rozne partie, ktore nawzajem sie zwalczaja. Glosuja na swoich ulubionych aktorow, bozkow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
-4 / 6

@kondon
A jaką ten układ ma dziś alternatywę? Konfederację? Toż to jeszcze gorsze, niż komuniści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pajej7
+2 / 6

@Sowa76 Ty tak serio? Podaj proszę jeden konkret, dlaczego gorsi od komunistów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@Sowa76 Absolutnie się nie zgadzam. Nie ma chyba nic gorszego, od komunistów.
Natomiast Konfederacja to jedyna sensowna partia w tym układzie, chociaż nie jestem jej fanem.
Konfederacja jest też efektem obecnego systemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
0 / 0

@Pajej7
Nawet komunistom nie udało się tak skutecznie skłócić narodu.
A dzisiejsi komuniści to w sumie PiS. Tyle, że nie udają katolickiej prawicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
-1 / 1

@kondon
No od komunistów gorsza jest właśnie Konfederacja.
Przy czym nie mówimy tu o minionym systemie, który nazywamy komunizmem, a który z jakąkolwiek ideologią komunizmu niewiele miał wspólnego. Co prawda jest równie utopijny, jak pomysły Konfederatów, ale przynajmniej zakłada względną równość. Niestety oparte o idee socjalizmu systemy nie sprawdziły się, jednak wolałbym nie doczekać czasów objęcia władzy przez korwinistów i faszystów w jednej partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@Sowa76 Absolutnie się nie zgadzam.
Konfederacja nie ma jednolitego pomysłu na gospodarkę, więc nie wiem o co Ci chodzi. Ten ich jest jakimś kompromisem i to żaden wolny rynek.
A wolny rynek nie jest utopijny w sensie działania, bo już coś w tym stylu mieliśmy na świecie i mocno pchnęło takie kraje do przodu. Pewnie, że ludzie pracujący przy tym cierpieli, ale za to coś mieli i następne pokolenia miały rzędy wielkości lepiej, niż w komunistycznych krajach, czy nawet mniej kapitalistycznych.

"przynajmniej zakłada względną równość"
Hahaha jasne :)
Ludzie przy korycie się bawią, a reszta równiutko wegetuje...

A ja się nie mogę doczekać rządów wolnorynkowców. Narodowców niekoniecznie, ale ci obecni w sejmie są dość wolnorynkowi i po prostu akceptowalni. O co chodzi z faszystami, to nie wiem. Znaczy wiem, że rzucasz hasełkami w celu oczerniania kogoś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
0 / 0

@kondon
Nie wiesz, o co chodzi z faszystami... Bosak, Winnicki, Braun, czy nawet Korwin-Mikke. Tak, wiem, wielu nazywa ich po prostu patriotami, czy nawet nacjonalistami. Niestety ich dotychczasowa postawa jasno wykazuje ich faszystowskie zapędy.
Kto tam ma takie fantastyczne pomysły? Jak sam piszesz, jednolitego pomysłu na gospodarkę nie ma, generalnie niech każdy robi, co chce, w ramach tego upragnionego wolnego rynku właśnie... Byle było lepiej. No cóż, tak urządzony wolny rynek może i pchnął... prosto w objęcia kryzysu. Owa utopijność polega właśnie na założeniu, że gospodarkę utworzą sami uczciwi, świadomi i pragnący dobrobytu przedsiębiorcy, niestety wolnym rynkiem rządzi zawsze tylko i wyłącznie zysk. Zatem Twoje zarzuty pod adresem socjalizmu są równie uzasadnione, jak moje pod adresem wydumanej i nieokreślonej polityki wolnego rynku.
Zatem w tym kontekście o co Tobie chodzi też mogę tylko się domyślać - zgodziłbyś się na eksperyment, byle nie pozwolić rządzić tym, którzy już byli. Skoro zatem sięgamy po jakiekolwiek wzorce, to przyjrzyj się gdzie na świecie tak gwałtownie zmieniała się polityka państwa i jakie były tego skutki.
Pozdrawiam i, ze swojej strony, kończę ten jałowy spór

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@Sowa76 Pleciesz... Według której definicji? Nazywasz ich tak tylko dlatego, bo ich nie lubisz.
Dalej też pleciesz, narodowcy nie są wolnorynkowcami. Tak właśnie wygląda Twoja wiedza na temat Konfederacji.

"utopijność polega właśnie na założeniu, że gospodarkę utworzą sami uczciwi, świadomi i pragnący dobrobytu przedsiębiorcy"
Nie znam wolnorynkowca, który tak zakłada.
Chodzi o to, że ktoś robi coś dla własnego zysku, a jednocześnie tworzy coś przydatnego innym, bo jeśli nie będzie tak robił, to po prostu nie zarobi. Zarobek jest właśnie informacją, że dana praca jest potrzebna innym.

Wolałbym spróbować kogoś, kto jeszcze nie rządził, niż partie z obecnego układu. Wybierałbym też najbardziej wolnościowe ogólnie partie i osoby. Oba te warunki Konfederacja spełnia (spośród sejmowych partii), ale to żadna partia marzeń, a jedynie akceptowalny kompromis.

Polityka na świecie idzie niestety w stronę socjalizmu, no i nie efekty tego nie są dobre...

Zgadzam się z Tobą, że na faktyczne wskaźniki zatrudnienia poczekamy. Jak pisałem wcześniej, gospodarka potrzebuje czasu na reakcję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+1 / 5

Bardzo głupie pytanie- co z wami jest nie tak ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MoKaBa
+1 / 1

Niestety. ale PiS ma jeszcze nadal mocne 30% i dopóki wypłacają + nic się nie zmieni. To ich mocny elektorat. Nie wiem co to za sondaż, ale to jakaś bzdura totalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
0 / 0

@MoKaBa
To jest sondaż tzw. nowego pokolenia, czyli osób mających między 18 a 29 lat
Słowem, najmłodsi, którzy obecnie mają czynne prawo wyborcze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MoKaBa
0 / 0

@Dak_Zibbon No tak. Jak wyrzuci się z sondażu emerytów to mnóstwo procentów poparcia leci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+3 / 7

Po prostu młodzi nie pamiętają, dlaczego ludzie głosowali 8 lat temu na PIS, wybierając (wtedy) mniejsze zło. Oni zwyczajnie nie pamiętają co robiło PO!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C camper52
+2 / 2

To nie wina młodych ludzi że nie ma na kogo (ani po co) głosować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Crollo
-3 / 3

W zasadzie to wszystkie te słupki są smutne. Poparcie dla PIS tragedia, wiadomo jakie te rządy są. Tusk przydupas Tuska, nie bez powodu stracił władzę w 2015 roku bo to było bagno, Lewica? Zgraja komuchów która przestawiła się na LGBT żeby zyskać poparcie. Konfa? Prorosyjskie onuce z Korwinem na czele

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomo1989
+3 / 9

Jestem w stanie zrozumieć że młodzi ludzie głosują na lewicę... Nie pamiętają ich rządów, zgadzają się w miarę z ich wartościami a nie mają za bardzo pojęcia o ekonomii.
Nawet jestem w stanie zrozumieć że na Hołownie, są naiwni i wierzą że to jakaś odmiana. Rozumiem że na Konferencję pomimo że Braun czy Korwin regularnie palną jakąś głupotę... Ale co trzeba mieć we łbie żeby pamiętając rządy PO a teraz widząc PiSu ciągle na nich głosować, to już przechodzi moje wyobrażenie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
-4 / 6

@tomo1989 Też się nad tym zastanawiam ale sam Pan widzi choćby na tej stronie ile osób wręcz kocha PO i chce ich powrotu.
Po co dawać szanse innym partiom, skoro można głosować na te same twarze, które od ponad 30 lat są przy korycie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
+2 / 2

@tomo1989
Nie rozumiem problemu... Na kogo zatem głosować? Na PO nie, bo to złodzieje, na PiS nie, bo to fanatycy i złodzieje, na lewicę nie, bo to komuniści, na PSL nie, bo to nieudacznicy, na Konfederację nie, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie poprze gospodarczych fantazji z jednej i faszystowskich zapędów z drugiej strony.
Ludzie głosują zatem na tych, którzy mają szansę być skuteczni. Albo bezrefleksyjnie na tych, których znają. Rzadko kiedy szanse ma mała, nowa partia, czego by nie mówiła. U nas na scenie i tak ewenementem są takie twory, jak Kukiz 15, Ruch Palikota, Polska 2050 i inne, mające relatywnie spore poparcie na początku swojego istnienia polityczne twory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pajej7
-2 / 2

A ja wiem, smutne jest wysokie poparcie dla KO…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agitana
+1 / 1

W przedziale 8-17 Konfederacja bylaby na 1 miejscu :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
+1 / 1

Smutne to jest to, że nie ma tu żadnej sensownej alternatywy. Mamy złodziei, którzy skakali po krzesłach i rzucali kamieniami w dinozaury. No wybaczcie, ale jak takie osoby wystawiają na czoło, to nie można ich traktować poważnie. PO nie rządziło źle, ale robili masę wałów i wykorzystywali władzę do swoich interesów. Hołownia nie miał zbyt dużej okazji się popisać, jego program jest bardzo rozmyty i może się okazać powtórką z rozrywki lub kolejnym Kukizem. Jego plan w dużej mierze opiera się o zwiększenie wydatków na różne usługi publiczne i jednoczesną obniżkę VAT. Nie wierzę, że to im się uda jednocześnie nie rzucając kłody pod nogi bardziej dochodowym. Wszystko wygląda jak koncert życzeń, a nie poważny plan i sprawia wrażenie, jakby program pisano pod wygranie wyborów, a nie faktyczny projekt ogarnięcia tego burdelu. Pozostałych nawet nie ma co komentować. Jak to jest, że u władzy mamy albo zagorzałych socjalistów, albo dewoty? Czy serio tak mało ludzi chciałoby, aby państwo mniej ingerowało w ich życie? Na przemian pod kacapski but i w państwo opiekuńcze. Ten naród jest jak bita żona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
0 / 0

@ZONTAR
Niestety podejście do polityki w Polsce przejawia się jako system rosyjski, czyli władza jest celem, a nie środkiem, a do polityki idą tylko te osoby, dla których to ostatnia opcja na dostatnie życie. Dopóki mądrzejsi i odpowiedzialni ludzie nie zaczną aktywnie działać w polityce, nic się nie zmieni, a rząd będzie tylko fasadowy. Porównanie Kaczyńskiego do Putina i Tuska do Medwediewa w tym przypadku jest jednocześnie przerażające i przerażająco celne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sowa76
-2 / 2

Największą porażką jest poparcie dla Konfederacji, partii, która nawet nie dochodząc do władzy skutecznie się skompromitowała.
Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich nastoletnich korwinistów sprzed dekady, czy dwóch... Mam nadzieję, że już z tego wyrośliście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
-1 / 1

Najsmutniejszy jest w kolejności: Konfederacja, Pis, PO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nighthawk7
+3 / 3

Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego Hołownia ma tak duże poparcie? Skąd się to wzięło? Bo "nowa twarz" czy o co chodzi? Przecież to co on gada to tak jakby ktoś chciał zrobić koalicję PiS i PO..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukas1121
-2 / 2

Zlamalem się. Nie wiem czy się cieszyć że mają gdzieś pis czy płakać że głosują na odpad poprodukcyjny z PO i SLD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
+1 / 1

I co w tym smutnego, powstała by koalicja z bardzo dużym poparciem, koalicja jest nawet bezpieczniejszą opcją niż pojedyncza partia bo rzadziej im odbija a pis by skończył z kilkunastoma posłami i bez perspektyw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K k0jak
-2 / 2

ciekawe który troll to w nocy malował i ile kasy za to dostał od ruskich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BishopBS
+1 / 1

nie wiesz który? wszystkie od lewej do prawej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
-3 / 3

Czy wy ludzie myślicie, że obecna sytuacja w Polsce to bezpośrednie działanie PIS? Z powodu PISiorów w Czechach protestują, w Holandii, we Włoszech, w Niemczech, w Hiszpanii? Poczytajcie sobie o panu Klausie Schwabie i WEF. I agendzie 2030.Pis to tylko oportuniści, targowica. To jest nowa bolszewicka rewolucja. A najsmutniejsze jest to, że ludzie by z powrotem na PO głosowali. A z nimi ta rewolucja to jeszcze szybciej nastąpi. Pis chciał przy okazji nakraść. A PO ma z nimi po drodze. Nie będziecie posiadać niczego i będziecie szczęśliwi, czy to się wam podoba czy nie. Nie wy będziecie definiować "szczęście". "Wielki ekonomiczny reset" już się dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem