Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Tej rewolucji już nie zatrzymają. Irańskie uczennice zdejmują hidżaby i skandują "śmierć dyktatorowi", depcząc zdjęcia swoich władców

0:34

www.demotywatory.pl
+
932 945
-

Komentarze ⬇⬇

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D Dabronik
+17 / 21

Polacy brać przykład i gonić polityków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matyyys007
+1 / 5

@Dabronik gdy wybuchł strajk kobiet to kaczorek chował się za armią ZOMO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
0 / 2

@matyyys007 I to tyle jeśli chodzi o wodza narodu polskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bongo123xyz
+10 / 18

I to jest prawdziwa siła społeczeństwa. Wszystkie je zabiją, wsadzą je wszystkie do więzienia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzeg1972
+7 / 13

@Bongo123xyz Chyba tak. Zabiją i potem wsadzą do więzienia. Mogą tak zrobić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+17 / 19

@Bongo123xyz Wystarczy kilka. reszta zamilknie. A o tych co jeszcze będą krzyczeć nikt nie usłyszy, media i policja już się tym zajmą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+7 / 7

@Bongo123xyz pewnie tak, ale oby nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agitana
+3 / 5

@Bongo123xyz Poki co to jest glownie bunt nastolatek. Wladze przeczekaja, az im przejdzie. Jak nie, to aresztuja prowodyrki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+25 / 27

Od czasów Tiananmen (1989) władze się nauczyły, że wystarczy nie mieć żadnych skrupułów, rozjechać demonstracje, zarzucić propagandą, zamieść pod dywan i spokój. Niewiele protestów w ostatnich dziesięcioleciach skończyło się ustąpieniem władzy. Sukcesy notują tylko te rewolucje, które fizycznie usuwają rządzących. Uliczne protesty, kredy na chodnikach i wlepki na fejsie władze mają gdzieś. PiS też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 2

@koszmarek66 Jesteś pewien, że te rewolucje naprawdę działają?
Chyba @Rydzykant wyjaśniał, że one tak naprawdę niczego nie zmieniają, a jedynie mają na celu wyrżnięcie przeciwników.

Dodałeś 2 komentarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+4 / 4

@kondon Ja też o tym pisałem, że rewolucje zjadają swoje dzieci. Ale tutaj skupiam się tylko na tym, że szkolne czy uliczne krzyki od jakiegoś czasu nic nie dają. Kiedyś powodowały trzęsienia na szczytach władzy. Jeszcze Clinton przez loda mało nie stracił fotela, teraz PiS robi takie wałki, że szczęki poopadały nam dawno. Osobiście nie wierzę także, że w Iranie coś się zmieni.
dzięki za uwagę. Portal miał problem z przyjęciem pierwszego a potem z usunięciem drugiego. Zdarzyło mi się to dziś dwukrotnie i zamiast w końcu usunąć zaznaczony przeze mnie do usunięcia komentarz, demotywatory usunęły ten drugi. No cóż. Przyzwyczaiłem się do tego, że dzieją się tu różne rzeczy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2022 o 23:48

avatar kondon
+3 / 3

@koszmarek66 No więc zjadają czy odnoszą sukcesy?
Że krzyczenie niczego nie zmienia, to wiem.
W poprawę sytuacji w Iranie też nie bardzo wierzę...

Wiem, jak działa strona...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-1 / 1

@koszmarek66
to co moze zrobic wladza, zalezy od tego ile o tym beda wiedziec obywatele i na ile im to bedzie przeszkadzac
dlatego tak istotne jest to zeby wladza nie miala kontroli nad wszystkimi mediami. wtedy moze sie okazac ze wielki antyrzadowy protest rozjechany czolgami to antyrzadowa propaganda wymyslona przez obce mocarstwa.

"Niewiele protestów w ostatnich dziesięcioleciach skończyło się ustąpieniem władzy."
moze dlatego w tych protestach bralo mniej osob niz osob ktorzy udzielili poparcia wladzy

"Uliczne protesty, kredy na chodnikach i wlepki na fejsie władze mają gdzieś."
ale celem takich protestow jest przyciagnac na "swoja" strone jak najwiecej osob, zeby zaprotestowaly przeciwko rzadowi przy urnach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+4 / 8

ale to piękne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
+1 / 15

Konserwatyści to pewnie ubolewają, bo jakże tak można buntować sie... Na co komu wolność skoro ma tradycje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2022 o 16:52

A Ashardon
+7 / 9

Niestety, ale byłbym ostrożny z twierdzeniem, że tej "rewolucji" nikt już nie powstrzyma lub z sądzeniem, że po tejże rewolucji sytuacja w Iranie stanie się sielankowa - patrz "Arabska Wiosna".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ervan
+4 / 10

Dzielne dziewczyny. Aż serce się raduję patrząc na nich. Brawo :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GramDaniel
+4 / 8

Jak nie jak tak
Wystarczy zacząć strzelać i czołgi niech wyjadą to się od razu wszyscy uspokoją
Opinia międzynarodowa coś tam sobie pogada, ale na tym się skończy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2022 o 14:39

M Marcin2019Master
+1 / 3

@GramDaniel Jedyna nadzieja w fizycznym usunięciu ludzi u władzy. Jest szansa, że wojsko się zbuntuje jak dostaną rozkaz strzelania do nastolatek, w końcu oni też mają matki, żony i córki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kontousun1ete
-1 / 7

Trzeba je zaprosić do Polski, żeby coś zmieniły, bo Polacy niewiele chcą, mogą czy potrafią :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C crusader8888
-3 / 7

Ciekawe, że u siebie się tak buntują, ale jak przyjadą do bardziej cywilizowanych krajów, to bez szemrania noszą te swoje chustki, nawet tam, gdzie to nie jest dozwolone (np. we Francji).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+4 / 4

@crusader8888
bo "moga" a nie "musza"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
-2 / 4

dziwne ze nawet tam sie sprzeciwiają a w polsce wszystko sie ludziom podoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kequa
0 / 4

wiecie, że Izrael jest śmiertelnym wrogiem Iranu? połączcie kropki zamiast się naiwnie ekscytować spontanicznym zrywem wolności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wluczyryjek
+1 / 1

cos mam pesymistyczne przeczucia na yen temat, sorry
chciałabym sie mylic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wluczyryjek
0 / 0

powiem wam tak, taka rewolucja, to dla rządzących pryszcz, beda chcieli, to ja stłumią krwawo i nikt im nic za to nie zrobi.
Natomiast co jest piekne i co niesie nadzieję, to ze te kobiety sie buntuja. To ze kobieta staje za kobieta. Bo kiedys ich mentalność byla taka, ze jedna kobieta podkopala inna, bo tamta chciala zyc lepiej. I te zbuntowane i zjednoczone ze soba kobiety wychowaja kolejne pokolenia wpajajac im po cichu nowe idee. To jest praca na wiele pokolen. Dla tych kobiet nie ma juz szans. Albo sie dopasuja albo zgina. Najrozsądniej uprawiac partyzantkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Speerek_Jagodowy
-2 / 4

Oby władze Iranu się opamiętały i rozwiązały ten problem. Amerykańską agenturę trzeba represjonować, nie pozwalać im na niszczenie państwa. Na szczęście Iran to nie Polska, tam za zdradę słono się płaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pufas
0 / 0

Jak tylko feministki z Europy do nich dołączą to zwycięstwo gwarantowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem