Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:08

Halloween u mechaników

www.demotywatory.pl
+
726 730
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar rafik54321
+5 / 9

To jest creapy i tylko mechanicy wiedzą czemu XD...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 1

@rafik54321 to jest creapy tylko dla ich klientów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@jaszczurtd dla mechanika też, bo czasem za cholerę nie idzie dojść co go boli haha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
0 / 0

@rafik54321 jak mechanik nie jest w stanie dojść do tego co boli jego pacjenta, to jest to znak że trzeba zmienić mechanika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@jaszczurtd tylko jest taki tyci problem. Teraz większość diagnostyki odbywa się po przez komputery diagnostyczne, a producenci aut bardzo nie chcą by nieautoryzowany mechanik miał do tego dostęp.
Do tego każda marka ma swoje własne komputery diagnostyczne. Oczekujesz że każdy mechanik będzie miał, absolutnie każdy komputer diagnostyczny do każdego modelu? Jeden lepszy program diagnostyczny kosztuje kilkanaście tysięcy zł.
Trochę łatwiej sprawa wygląda z kasowaniem błędów.

Lub inny przykład.
Zmieniali w aucie pas rozrządu. Wszystko elegancko, mieli nieautoryzowaną blokadę rozrządu. Wszystko ładnie pozmieniali - cyk nie pali. Pomimo że pas itp wszystko równo leżało. Dokładnie tak jak miało być. Głowili się cały dzień. Aż w końcu zadzwonili do znajomego, specjalisty tylko od VW i okazało się że trzeba mieć dedykowaną blokadę do tego konkretnego modelu bo jest taki pie****y. Pożyczyli blokadę i od razu wóz odpalił. Wpadłbyś na to? Tym bardziej że pierdyliard modeli nie ma takich dziwnych akcji.

Mógłbym ci tak jeszcze powymieniać takich kwiatków. Wszystkiego spamiętać się nie da, a nieautoryzowani mechanicy nie mają dostępu do danych katalogowych.

Znowu też nie pokładaj wiary w mechaników ASO, bo ci pomimo że mają dostęp do danych katalogowych to często z nich nie korzystają XD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzechotek
+1 / 1

Kontrolka akumulatora najmniej groźna. Ostatnio wymieniłem akumulator i po podłączeniu nowego od razu wywaliło mi błąd kierownicy i ESP. Ale na szczęście trzeba było tylko skalibrować czujnik od kierownicy i kontrolki znikły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lokutus
+1 / 1

@grzechotek cisnienie w oponach tez nie tragedia zima trza dobic i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
+1 / 1

@grzechotek Nie wiem jakie masz auto. U mnie nic nie trzeba kalibrować. Po przejechaniu ok 10 km. samo gaśnie. I nie czujnik kierownicy, tylko czujnik poziomu płynu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 października 2022 o 23:42

avatar grzechotek
0 / 0

@TomorrowNeverKnows mam Golfa MK6, trzeba było skalibrować czujnik skrętu G85. Tak samo jak odłączę akumulator to muszę zjechać wszystkimi szybami dół, bo inaczej domykanie szyb z kluczyka nie działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
+1 / 1

@grzechotek Ja miałem Tourana. Niby ta sama firma a zupełnie inne objawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
-1 / 1

To ja mam u siebie tak codziennie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozdupcewas
0 / 0

No normalnie jak w Fordzie ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem