Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Cammax
-3 / 11

Kto jak kto, ale PISowcy za to co zrobili na nic innego nie zasługują, więc jeśli wobec kogoś należy taką karę stosować, to wobec nich:
-smierć setek tysięcy ludzi w czasie pandemii (dobrze że to był tylko covid, a nie jakas dżuma lub inną cholera, bo starty szły by na miliony),
-śmierć nieznanej liczby osób na granicy z Bialorusią, które nie miały prawa wjazdu tylko ze względu na kolor skóry i religię. Tu współodpowiedzialność ponosi też Łukaszenka, przyjaciel PIS,
-dzialanie na szkodę kraju,
-rozkradanie naszego majątku.

Jednak kara ta posłuży im jako instrument represji. Przede wszystkim wobec opozycji. Zobaczycie, że pierwszymi skazanymi będą Tusk i Wałęsa. Podziwiam ich za to, że nie boją się tu zostać. Ja na ich miejscu już bym składała wniosek o azyl w jakimś demokratycznym kraju. Cóż, oni są o wiele odważniejsi niż ja. Na pewno takiego azylu by im udzielono. Zresztą już szykanują ich rodziny. Wnukowie Wałęsy cały czas siedzą w więzieniu (jeden za nazwisko, a drugi za to, że trochę wypił przed jazdą. serio? Aż tak często wsadza się za jazdę po pijaku?).
Nie znaczy to jednak, że wobec pozostałych wrogów nie zastosują kary śmierci.
PIS nie kryje się z nienawiścią do homoseksualistów. Pochwała kraje arabskie za kare śmierci wobec takich osób.
Trzeciego punkty nie trzeba rozwijać, po prostu wrócimy do czasów wojny. A skoro już przy karach za związki z Niemcami jestem, to mam tylko jedną prośbę: jak będziemy rozliczać PIS, to ogólny im łby na łyso ze względu na symbolikę tej kary w powojennej Francji. Jak mówię, w Polsce była za to kara śmierci, ale golenie na łyso też było u nas znane, więc dla PISowca będzie to najgorsze poniżenie. Mało prawdopodobne żeby jakiś mężczyzna musiał się bać takiej kary (Niemka na Polaka nie spojrzy, a jeżeli spojrzy Niemiec, to podlegasz karze za bycie homo).
Czwartego punktu chyba też nie trzeba wyjaśniać. Nie mam też tu nic do dodania, chyba że ktoś aż tak będzie chciał tego rozwinięcia.
Piąte- w zasadzie to samo co przy związkach z tą różnicą, że tu nie jesteś w związku, przynajmniej nie z tym Niemcem. Ale nie szkodzi... W takim wypadku idziesz pod ścianę za zdradę narodu.
Szóstego też nie trzeba wyjaśniać. Może nie wprowadza tego od razu, ale stopniowo będą do tego zmierzać. Bo paradoksalnie nie mamy jeszcze całkowitego zakazu w sensie prawnym. Ale PIS do tego zmierza.

Jeśli PIS przyjedzie na 3.kadencje i spełnia obietnicę, to i nam grozi wielkie niebezpieczeństwo za walkę z dyktatura. Przypną nas do kategorii opozycji. Możemy uciec, składać wnioski o azyle, ale wtedy odwet może dosięgnąć nasze rodziny, sąsiadów i przyjaciół. Cóż, może serio ktoś z nas musi zginąć, by świat zauważył nasze piekło, bo wszyscy tylko Putin, Putin, Putin. Tak jakby on był jednym dyktatorem (bo Kima, Orbana, Kaczyńskiego, Łukaszenki to nie ma, wyparowało wraz z początkiem wojny...).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2023 o 1:00

F FanFiction
+1 / 13

@Cammax

Ty tak serio?
Tak z ciekawości ten post to w jakim celu został napisany?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+10 / 12

@Cammax "-śmierć nieznanej liczby osób na granicy z Bialorusią, które nie miały prawa wjazdu tylko ze względu na kolor skóry i religię. Tu współodpowiedzialność ponosi też Łukaszenka, przyjaciel PIS,"

Owe osoby nie przechodziły przez przejście graniczne a po złapaniu przez Straż Graniczną, odmawiali podpisania papierów o azyl, co skutkowało wydaleniem ich z kraju do kraju z którego przybyli a który jest bezpieczny, normalna procedura.
A jako że Białoruś jest uznawana za państwo bezpieczne, to nie byli oni żadnym uchodźcami.

Od przekraczania granic są przejścia graniczne, na każdym można poprosić o wniosek o azyl :)

Umierali? Cóż, nikt nie kazał im tu przyłazić. Prawie wszyscy przylecieli tutaj z Turcji, kraju uznawanego za bezpieczny.
A za takie przekraczanie granicy przez las powinna być kula w łeb a nie pytanie się czy chcą podpisać wniosek o azyl. Chociaż bardziej jestem za rozwiązaniem mniej narażającym strażników na stres, czyli wzdłuż całej granicy ustawienie pola minowego, chcą niech idą :)
A wszyscy którzy im pomagali powinni siedzieć, bo pomagali przestępcom w popełnianiu przestępstwa, niestety.
W dodatku ci niby uchodźcy w większości nie mieli żadnych papierów. Patrz, Ukraińcy jakoś wiedzą jak przekracza się granicę z innym państwem, arabusy i negatywy już nie.

Jeśli chodzi o karę śmierci, to w przypadku najcięższych przestępstw czemu nie? Po co żywić pasożyta który nie chce się dostosować do norm społecznych? Takich się eliminuje.

W dodatku Morawiecki tego nie zapowiedział a istnienie kary śmierci nie oznacza że dane państwo nei jest cywilizowane. Chcesz powiedzieć że taka Japonia i USA są niecywilizowane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2023 o 10:54

A adamIM
0 / 2

@yankers
z tymi polami minowymi to już pojechałeś w całości, może ten płot podłączyć pod 2kV i będzie gites :) :)
co do tych przekraczających no to oczywiście że mogli robić to na przejściu granicznym tyle że aby to zrobić najpierw trzeba by na tę Białoruś trafić legalnie a jak wiemy to nikt z nich tam "legalnie" nie dotarł tylko Łukaszka zorganizował nielegalny transport emigrantów na swoje terytorium w celach czysto politycznych. oficjalnie oni na teren Białorusi też dostali się nielegalnie więc jak mogli pokazać się na przejściu granicznym?? jednak łapanie ich i przepychanie w ten sam sposób przez granicę na Białoruś też nie było działaniem legalnym. taki delikwent powinien być zatrzymany i oficjalnie deportowany do kraju pochodzenia lub kraju, z którego nielegalnie dostał się do nas czyli w druga stronę powinni trafić właśnie przez przejście z papierami deportacyjnymi a nie wypychany butami za ogrodzenie z siatki. tak to powinno działać a jak działało wszyscy widzieli.
co do odstrzału pasożytów to lepszym rozwiązaniem jest wykorzystani ich jak siły roboczej. tak samo mało humanitarne jak kara śmierci ale bardziej przydatne społecznie. zresztą wszyscy więźniowie powinni pracować i zarobić na swoje utrzymanie no bo jak to jest że pacjent w szpitalu, płacący składkę zdrowotną, aby oglądać TV musi za to płacić a taki skazaniec, którego utrzymują podatnicy ma TV za free??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@adamIM Z tymi nielegalnymi imigrantami jest taki problem, że oni nie posiadają dokumentów więc na drodze formalnej nie można ustalić kraju pochodzenia takiego delikwenta, a to z kolei nie pozwala na zrobienie papierów deportacyjnych. Odesłanie ich tam skąd przyszli jest wysoce utrudnione, a oni zdają sobie z tego sprawę. Jedyna możliwość to nie wpuszczać ich wszelkimi możliwymi sposobami. Jak zachowują się jak bydło to jak bydło trzeba ich traktować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+1 / 1

@Cammax "-śmierć nieznanej liczby osób na granicy z Bialorusią, które nie miały prawa wjazdu tylko ze względu na kolor skóry i religię." Masz jeszcze trochę bzdur do opowiadania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@FanFiction ostrzeżenia przed tym, co może się stać. Na razie jest to czarna wizja przyszłości (przynajmniej w tej części, w której typuje za co będą karać śmiercią), ale dasz gwarancję, że nie trafiłam ani jednego podpunktu z tych?

Wiesz, że już było wiele sytuacji, które wydawałyby się tylko memem, ale zdarzyły się na serio. Chociażby kolejne socjale i kryzys.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@yankers cały demokratyczny świąt jednoznacznie nas potępił za sytuację na granicy. Nikt nie kazał nam tych ludzi przyjmować. Inne kraje chętnie by ich do siebie zabrały. Np. Szwedzi, Anglicy, Norwegowie, Duńczycy, Islandczycy, Belgowie, Holendrzy chcą żeby do nich przyjeżdżali czarni i muzułmanie, a nie Polacy. Więc już mieliśmy kraje, którym mogliśmy wysłać imigrantów. Może ciemny lud popierający PIS by ponarzekał, że hurr durr tych krajów już nie ma, Europa tylko dla białych. Cóż, najwyżej by się im wmówiło, że razem z imigrantami robimy odwet na wspomnianych krajach. I elektorat PIS już byłby zadowolony. Gorzej jakby sami też poszli robić odwet.
Politycy z innych krajów niemal płakali wodząc dzieci wywożone do lasów. Chcieli zabrać ich do siebie, ale nie mogli.
Wracając do tematu: nie musieliśmy ich przyjąć. Ale można było ich potraktować humanitarnie. Czyli np. odesłać do krajów pochodzenia, a jeśli tam serio by im coś groziło, to do zachodnich lub północnych krajów z zastrzeżeniem, że mogą zatrzymać się na naszym terenie najwyżej na kilka minut i tylko "za potrzebą". A jedzenie dostaną od aktywistów.
A co my zrobiliśmy? Wywiezlismy ich do lasów, zabraliśmy dostęp do jedzenia i pomocy humanitarnej.
Dlatego świat był w szoku, że Ukraińcy mogli wjechać. Oczywiście tylko biali, ale jednak.

Serio? Strażnicy mają strzelać i ryzykować, że policzą im to jako zbrodnie przeciwko ludzkości? I tak nie jest powiedziane, że nie policzą. Niby "tylko wykonują rozkazy", ale to by ich nie usprawiedliwiło na ewentualnym procesie.

Czyli lekarzy i aktywistów, którzy szli tam z jedzeniem (chodzi o pomoc humanitarną, nie przemycenie przez granicę) też powinniśmy karać? Jakbyś się czuł, gdyby nam inny kraj odmawiał azylu tylko za to, że jesteśmy Polakami? W czasie II WŚ też do większości krajów nie miałyśmy wstępu (chociażby kraje skandynawskie, które nie tylko odmawiały azylu, ale też wydawały Niemcom, a później komunistycznym władzom).

Serio popierasz karę śmierci, gdy PIS przy władzy? Wiesz z jakimi zagrożeniami się to wiąże? Chociażby z tym, że oni przyznali sobie monopol na polskość, a innym tej polskości odmawiają, robią z nich zdrajców narodu. Czyli mieliby pretekst do skazania na śmierć za zdradę Polski.

A pasożytów można wysłać do jakichś ciężkich prac, które my uważamy za poniżające. Tak jak na zachodzie takie pracę wykonują polscy imigranci, tak u nas wykonywałyby je pasożyty. Wiadomo, za darmo. Tym sposobem nie będziemy ich utrzymywać, a oni nie dostaną "litości" w postaci szybkiej śmierci.

A jesteś pewny, że nie byłby do tego zdolny? USA i Japonia nie są w UE, więc sobie mogą mieć karę śmierci. My nie możemy, bo w prawie UE jest to niedopuszczalne. Świat już widzi co się dzieje i jest tym przerażony. Morawiecki został słusznie potępiony w każdym europejskim kraju (oprócz krajów typu Węgry, czy Białoruś).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
-1 / 3

@warszawiaczanka
jeśli nie mają papierów to deportuje się ich do kraju z którego przekroczyli granicę. z tego co wiem takie są międzynarodowe przepisy i deportacja odbywa się na przejściu a nie kopniakiem w tyłek przy słupku granicznym :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 2

@adamIM Tylko pytanie po co sie mamy bawić z nimi w taki sposób. Grzecznie ich odprowadzimy do przejścia granicznego, a oni polecą znów 100m dalej i będą próbowali wejść. Taka zabawa w kółko graniaste z nielegalnymi imigrantami jest kosztowna i nieefektywna. Jak tacy nie chcą się dostosować do przepisów prawa to mamy prawo zastosować wszelkie środki z kulą w łeb włacznie dla ochrony granic kraju. Jak mówiłam wcześniej, jak bydło się zachowują to jak bydło trzeba ich traktować, bo tylko taki język rozumieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FanFiction
-1 / 1

@Cammax
Ostrzeżenie dla kogo?

Dla mnie to jest ten sam typ wypowiedzi jaki uprawia Kaczyński na spotkaniach jak jeździ po Polsce.

" pierwszymi skazanymi będą Tusk i Wałęsa"
"Łukaszenka, przyjaciel PIS,"
Naprawdę chcesz się z Kowalskim i Ziobrą licytować o to kto wymyśli coś głupszego?



Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@warszawiaczanka gdzie są te bzdury? Ci ludzie nawet nie mieli prawa do pomocy humanitarnej, a co dopiero do wjazdu. O ile w drodze wyjątku może dopuściliby lekarza do kogoś, kto umiera, to na pewno w żadnym wypadku nie miałby on prawa wjazdu do Polski, jeśli nie byłby białym katolikiem (tu może zrobiliby wyjątek na inne odłamy chrześcijaństwa, ale nie na protestantów, bo ich nienawidzą). Oni nawet nie weryfikowali tych ludzi tylko "nie wpuścimy żadnych czarnych i muzułmanów, Europa ma być albo biała, albo bezludna".

Zresztą wystarczyło ich odesłać do krajów zachodnich lub północnych. Zwłaszcza do krajów skandynawskich i Anglii. Tam ludzie wprost mówią, że chcą u siebie czarnych i muzułmanów, a nie Polaków. Polacy są tam bardzo niemile widziani, a uchodźcy i imigranci wręcz przeciwnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2023 o 9:06

A adamIM
0 / 2

@warszawiaczanka
skoro państwo podpisuje różnego rodzaju deklaracje międzynarodowe i konwencje to powinno się do nich stosować. idąc twoim tokiem rozumowania nie należy ścigać zbrodni przeciwko ludzkości bo to czy dany kraj stosuje się do regulacji międzynarodowych, które podpisał, czy nie to tylko jego wyłączna sprawa. może sobie je traktować wybiórczo jaka mu się podoba :( :( :( chcesz tak??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@adamIM Popatrz proszę na Ukrainę. Jest wojna i bez mrugnięcia okiem przyjęliśmy uchodźców. Czy oni włażą szturmując zielone granice? Oczywiście nie! Przychodzą na przejście z paszportem, a że spełniamy definicję pierwszego bezpiecznego kraju to nie robimy im problemów ze statusem uchodźcy. Można jak człowiek? Można! A bydło kopać w dupę i walić pałą jak nie rozumie innego języka. Bardzo się cieszę, że Polska postępuje zgodnie z prawem, ostatnio rzadko się zdarzam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2023 o 12:56

W warszawiaczanka
0 / 0

@Cammax "Oni nawet nie weryfikowali tych ludzi tylko "nie wpuścimy żadnych czarnych i muzułmanów, Europa ma być albo biała, albo bezludna". No to znów piszesz kolejne bzdury. Nie da się zweryfikować ludzi, którzy nie mają paszportów to raz, a dwa, to status uchodźcy dostajesz w pierwszym bezpiecznym kraju do jakiego możesz się udać. Czyli jak przechodzą przez bezpieczną Turcję, bezpieczną Białoruś, Bezpieczne Węgry to Polska jak najbardziej nie spełnia definicji pierwszego bezpiecznego kraju. Więc to jest problem, a nie ich kolor skóry czy narodowość. Nie wiem czemu ignorujesz zapisy prawa, masz zafałszowany obraz sytuacji, a na 2 posty już zdążyłeś napisać 3 totalne bzdury.

Kolejna bzdura to to, że niby Anglia ich chce. G***no prawda. Nawet przed brexitem obiecywali, że uszczelnią granicę przed ich napływem. Wyszło jak wyszło, ale obiecywali...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@FanFiction dla wszystkich, przed możliwymi konsekwencjami działań PIS. Myślisz, że oni tak łatwo oddadzą władze? Ja osobiście w to nie wierzę. Przeciwnie- myślę, że będą chcieli za wszelką cenę utrzymać się przy korycie, nawet przy pomocy terroru i zastraszania. A czy istnieje łatwiejszy sposób na zastraszenie przeciwników niz karanie ich śmiercią?

Ok, dzis pewnie wielu z nas sobie myśli "no, za najgorsze przestępstwa, czyli jacyś seryjni mordercy, zdrajcy, może w niektórych przypadkach pedofile i gwałciciele". Ale serio myślisz, że PISowcy nie chcieliby karać za bycie w opozycji, inna orientację, bycie w związku z przedstawicielem ich znienawidzonych narodów (rozumiem taką regulację na czas wojny, u nas w czasie II WŚ karano śmiercią za romansowanie z Niemcami i miało to wtedy sens. Ale dziś? Jest to mokry sen PISowców). Myślisz, że oni nie chcieliby wprowadzić kary śmierci za aborcję lub krytykę KK? Ewentualnie długi pobyt w więzieniu.

A czy oni nie zmierzają do tego, by obu wsadzić? Wnukowie Wałęsy już siedzą. Jeden za nazwisko, a drugi za to, że jechał po pijaku (podczas gdy innym za takie coś to daje się punkty karne, mandat i ewentualnie odbiera prawo jazdy na jakiś czas).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@warszawiaczanka no to tych, którzy nie mają papierów deportować. Albo do siebie, a jeśli serio by im coś tam groziło (bo np. wojna, dyktatura), to na zachód.
Turcja dla nich byłaby idealnym krajem, bo w końcu też jest muzułmańska. No i jest tam bezpiecznie.

Anglicy to przede wszystkim nie chcą u siebie nas, Polaków. Chyba nie muszę tłumaczyć, jak tam jesteśmy traktowani (zainteresowanych i tych, którym się nudzi odsyłam do filmików na youtubie i do komentarzy pod nimi).
Za to do krajów skandynawskich swobodnie można takich odsyłać. Oni serio wolą tych imigrantów, niż Polaków. Każdy Szwed/Norweg/Duńczyk/Islandczyk/Fin by Ci to powiedział. Czarnych biorą tam z otwartymi ramionami. Nam to by zabronili wjazdu, gdyby nie Schengen (wystarczy, że w czasie wojny i PRLu zawsze odmawiali nam azylu).
Tej części nikt nie da radę obalić, bo jest smutna i brutalna, ale prawdziwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FanFiction
0 / 2

@Cammax
Za nazwisko... Skazany za Ugodzenie partnerki nożem, a potem z kumplami zaatakował obcokrajowca pałką teleskopowa i zabrali mu telefon.. .

A ten po alkoholu 1,88 promila porzucił uszkodzony samochód i zaatakował policjantów, wcześniej skazany za pobicie kobiety.

.. .. Aniołki

A co do skazywania na kś
.... Oni i tym nigdy nie powiedzieli a przeciwnicy PiS cały czas mówią i wsadzaniu di więzienia za przynależność partyjną, ba nawet za głosowanie na nich.
Pierwsi nie mają szans tego wprowadzić drodzy będą mieli.... Których głupków bardziej się obawiać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@FanFiction cóż, ciekawe czy gdyby ten pierwszy nie zrobił nic, poza zaatakowaniem tego obcokrajowca, to czy też by siedział.
Z jednej strony: to wnuk Wałęsy. Czyli już mamy materiał do rządowych mediów i możemy odtrąbić, że rodziny polityków opozycji to kryminaliści. No i pewnie dodaliby, że opozycja ich krytykuje za ataki na obcokrajowców (słowne, ale jednak ataki), a o swoich potomkach nie powiedzą itp.
Z drugiej strony: zaatakowany został obcokrajowiec. Teraz nikt jakoś szczególnie nie wsadza za przemoc wobec obcokrajowców (chyba że bardzo takiego obcokrajowca uszkodzisz lub coś mu zabierzesz, to mogą wsadzić za kradzież). Rząd też sam często używał bardzo negatywnej retoryki wobec obcokrajowców, co na pewno zachęciło choć jedną osobę do agresji.

Sporo PISowcow powinno odpowiadać. Albo przed Trybunałem Stanu, albo przed zwykłymi sądami (zależy od funkcji). Np. czy powinniśmy puścić płazem Obajtkowi wały na paliwie? Albo Ziobrze, Dudzie, Morawieckiemu, Czarnkowi to co robią? Za ich niektóre wypowiedzi też powinni ponieść konsekwencje. Zwykły szarak głosząc nienawiść np. do Niemiec mógłby być skazany, gdyby był inny rząd. A polityk ma immunitet, więc mu wolno...
Co do zwykłych członków, którzy nic nie robili i nawet za wiele nie mówili, to mało prawdopodobne, żeby mieli czego się obawiać. Może co najwyżej wstyd przed ludźmi, gdy PIS przegra, zostanie rozliczone (o ile zostanie), a oni w tej partii byli. Ale kto z nas zna jakichś szeregowych polityków? Może tylko ludzie z ich regionów.

Ja się obawiam, że PISu nikt nie rozliczy. Ile to już razy każda partia obiecywała rozliczyć przeciwnika? Byłoby to złe, bo kolejne rządy czulyby się bezkarne i posuwały coraz dalej w ograniczaniu naszych praw i robieniu przekrętów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+1 / 1

@Cammax Jak ktoś nie ma papierów to nie można go deportować. Oni właśnie po to nie mają dokumentów, żeby nie można ich było odesłać. Dobrze znają nasze luki prawne i zręcznie je wykorzystują.

O Anglii znów piszesz totalne kocopoły ze śmierdzących głupotą odmętów YouTube. Nie musisz mi tłumaczyć jak jesteśmy tu traktowani, bo to ja mogę Tobie wytłumaczyć. Mieszkam tu od 2013r. więc wiem z pierwszej ręki. Oszczędź mi proszę tych bzdur jak to Anglia nas tępi.

Co do krajów skandynawskich to masz tyle racji co w temacie Anglii. Tak ich chętnie biorą z takimi otwartymi ramionami, że jeszcze żaden nie zwrócił się ani do Polski ani do Węgier z ofertą pomocy w przejęciu tych nielegalnych imigrantów. Dodam, że nawet Niemcy już chcieli nam pomagać w uszczelnianiu polsko- białoruskiej granicy. Tak ich kochają.

Więc polecam zejść z bzdurnych treści na YouTube na ziemię, bo przez to, że karmisz się takimi głupotami masz wypaczony obraz rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
-1 / 1

@warszawiaczanka
ty się aby na pewno dobrze czujesz??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@adamIM Wyśmienicie, dziękuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@warszawiaczanka tyle zero co zrobiliśmy tym ludziom było niezgodne z prawem międzynarodowym i niehumanitarne. Wyobraź sobie inną sytuację. Jest u nas wojna/dyktatura, więc chcemy azylu w innym kraju. Nie zostajemy jednak tam wpuszczeni z powodu pochodzenia. Czy byłoby to usprawiedliwione? Tylko przypomnę, że w czasie II WŚ nas nikt u siebie nie chciał.

Nie zmienia to faktu, że czarni i muzułmanie nadal są w krajach skandynawskich miłej widziani niż my. Chyba nikt nigdy nie widział Szweda, Duńczyka, Islandczyka, czy Norwega krytykującego czarnych. Ale za to chyba każdy choć raz widział jak wspomniane narody nas obrażają, bo nawet jeśli przestali już imigrantów (i legalnych, i tych nielegalnych) witać z otwartymi ramionami, to nie zmienia to faktu, że nas nienawidzą. Fakt, co do Szwedów to swoje zasługi ma tu też nasz rząd. I mi trudno byłoby lubić naród, którym rządzi partia wypominając nam jakiś najazd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FanFiction
-1 / 1

@Cammax

"Obajtkowi wały na paliwie?"
Każdemu zarządzającemu spółką firmą czy czymkolwiek w której Skarb Państwa lub samorząd ma udział i osiągnął zysk można zarzucić że wydoił obywateli...

"mało prawdopodobne, żeby mieli czego się obawiać."
Ekhmmm czyli jednak powinni brać pod uwagę że zostaną ukarani za głosowanie na niewłaściwą opcję:>..

"nienawiść np. do Niemiec"
A tak konkretnie to o co chodzi?
Mój pradziadek jak sie coś źle działo to mówił że to "żydy" (Jak ktos ukradł to zyd, jak wprodzili nowe podatki to żyd, jak bramki nie strzelił to też żyd :D)
Za gadanie głupot nie wsadza się do więzienia....


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@FanFiction problem w tym, że PIS wmawia ludziom, że ceny paliw to wina UE i opozycji, a po części też Putina. A o tym, że Orlen ustawiał wysokie marże, o inflacji spowodowanej specjałami już nie mówią.
Poza tym czy jakaś spółka inna niż Orlen ma monopol na cokolwiek?

Według mnie to powinno też zależeć od tego, czy głosowali za ustawa niezgodna z prawem i taką, która nam zaszkodziła (np. przyczyniła się do jakiegoś kryzysu, czy coś w tym stylu).

To też robi PIS. Co zlego- to Niemcy. Ale też ciągle wypominają historię (głównie Niemcom, ale jest kilka wyjątków od reguły, bo czasami wypominają też Potop i kolonializm. Chociaż akurat Szwedzi nas nienawidzą, więc tu do pojednania nie wystarczy przegrana PIS).
Każdy, kto jest przeciwko PIS- jest Niemcem, opcja niemiecką.
Posłuchaj też, co mówią o Niemcach. Że się nie zmienili, że chcą przejąć Polskę.
Te nienawiść widać nawet w ich działaniach. Od 2015 niemal nie utrzymujemy relacji z Niemcami, o ile nie mamy w danym momencie sporu. Nawet militarnie nie współpracujemy, bo jeszcze nie minęło "7 pokoleń" (Kaczyński kiedyś powiedział, że nawet jakby minęło 7 pokoleń, to niemieccy żołnierze nie będą mieli wstępu do nas, no my im nigdy nie wybaczymy, czy jakoś tak).
Pamiętasz powodzie w Niemczech? PISowcy (głównie szeregowi politycy i wyborcy) nie tylko nie mieli zamiaru udzielić jakiejkolwiek pomocy, czy nawet zgodzić się na wysłanie tam strażaków, ale też się cieszyli, że to "kara za II WŚ"..tak samo było, gdy były pożary w Szwecji, tyle że tam kara była za Potop, a nie II wojnę.
Według mnie taka retoryka może być niebezpieczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@Cammax " tyle zero co zrobiliśmy tym ludziom było niezgodne z prawem międzynarodowym i niehumanitarne" Znów mijasz się z prawdą. To co robimy jest jak najbardziej legalne. Po prostu nie znasz zapisów prawa i próbujesz grać na emocjach "Jacy to oni biedni." a prawda jest taka i powtarzam Ci to po raz ostatni, albo dotrze, albo nie: Oni są UCHODŹCAMI w PIERWSZYM bezpiecznym kraju w jakim się znajdą. W każdym kolejnym kraju, który NIE zadeklaruje inaczej są NIELEGALNYMI IMIGRANTAMI. Więc LEGALNIE i ZGODNIE z prawem międzynarodowym może takiego nielegalnego imigranta nie wpuszczać na swój teren. Polska NIE jest krajem ościennym dla np. Syrii, a po drodze są kraje bezpieczne jak Turcja czy Rumunia. Więc Polska ZGODNIE z prawem międzynarodowym nie wpuszcza ich na swój teren. A traktuje ich bardzo humanitarnie, bo jak oni szturmują granice siłą to nie strzela z broni ostrej mimo, że MA DO TEGO PRAWO. AMEN

"Wyobraź sobie inną sytuację. Jest u nas wojna/dyktatura, więc chcemy azylu w innym kraju. Nie zostajemy jednak tam wpuszczeni z powodu pochodzenia. Czy byłoby to usprawiedliwione?"
To zależy gdzie byśmy tego azylu chcieli. Podam przykład: Ruscy nam zrzucają bomby na głowę więc możemy uciekać do Niemiec. Niemcy, albo nam udzielają pomocy, albo łamią prawo międzynarodowe.
Jeśli jednak taka warszawiaczanka postanowi sobie uciekać do Belize, bo fajny tropik i można podyndać w hamaczku na pięknej plaży, między palemkami z kokosem w ręce. Więc dobijam się do nich i żądam azylu. Czy Belize ma obowiązek mi tego azylu udzielić? NIE. Może mnie wywalić na kopach, żeby więcej takie bzdury mi do głowy nie przychodziły i jest to legalne, i zgodne z prawem międzynarodowym.
Rozumiesz różnicę czy dalej nic?

Co do drugiego akapitu Twojej wypowiedzi to powtarzasz bzdury. Jak już mówiłam, nagadałeś pierdół o Anglii, a teraz próbujesz marketingować poglądy o Szwecji. Daruj sobie. Nic nie wiesz naooglądałeś się głupot i teraz powtarzasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
-1 / 1

@Cammax
"warszawiaczanka tyle zero co zrobiliśmy tym ludziom było niezgodne z prawem międzynarodowym i niehumanitarne."
po co ty to tłumaczysz komuś kto jest przesiąknięty jakąś durną propagandą. im "wódz" narodu powiedział że oni przenoszą wszy i zarazę więc traktowanie ich jak bydło wg. nich jest usprawiedliwione. najzabawniejsze jest jednak to jak potrafią drzeć ryja gdy za granicą ktoś ich potraktuje w ten sam sposób jak oni tych uchodźców. typowa mentalność Kalego, ten kraj w dużej mierze na to cierpi ale z hasłami JPII na ustach. dulszczyzna pełną gębą. :(:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@warszawiaczanka nie zmienia to faktu, że czarni to też ludzie. A ludzi nie wywozi się do lasu na pewną śmierć. Wiesz, jak bardzo ucierpielismy wizerunkowo przez tą sytuację? Cały cywilizowany świat nas za to jednoznacznie potępił i nakazywał humanitarnie traktowanie tych ludzi.
Można nie wpuścić, ale nie można używać przemocy, pozbawiać dostępu do jedzenia, opieki medycznej, pomocy humanitarnej. Nie można też wywozić dzieci na pewną śmierć.
Francuzi, Niemcy, Belgowie... (W skrócie każdy oprócz Polski i Węgier) przyjął do siebie uchodźców. Na zachód czarni mogą też jechać pracować, studiować.

Przypomnę tylko, że na Ukrainie byli też czarni. Niewielu, ale jednak. Nawet u nas są tacy, którzy wjechali tu za poprzednich rządów i czasem mają obywatelstwo. Do czego zmierzam? Odmówiono im prawa wjazdu do Polski, bo byli czarni.

A gdzie podczas II WŚ mieliśmy uciec? Niemcy? ZSRR? Każdy sąsiedni kraj nas wtedy nienawidził. Zostawały dalsze kraje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@adamIM dokładnie. Ludziom nienawiść, rasizm, ksenofobia, nacjonalizm wyprały mózgi. To co polskie służby zrobiły tym biednym ludziom, to zbrodnia przeciwko ludzkości. I tak to potraktują kiedyś międzynarodowe trybunały.
Trzeba to sobie powiedzieć wprost- u nas ludziom odmawia się prawa wjazdu tylko z powodu koloru skóry i religii. Nawet jakby serio uciekali przed wojną, głodem, represjami, jechali w pełni legalnie, mieli wszystkie możliwe papiery, to i tak by ich nie wpuszczono, bo byli czarnymi muzułmanami.

Najbardziej wstrząsnęło mną to, jak organizacje humanitarne, nawet z innych krajów chciały pomoc uchodźcom, a też miały zakaz wstępu w region objęty bezprawnym stanem wyjątkowym. Organizacje międzynarodowe to mogły ich nawet zabrać do siebie. Ich rządy nie miałyby nic przeciwko. Politycy z innych krajów niemal płakali, gdy widzieli, jak polskie służby traktują uchodźców. A jak ktoś miał odwagę powiedzieć o tym prawdę, to został zaszczuty, jak Kurdej-Szatan.

Trudno się więc dziwić, że Polacy są na świecie tak negatywnie postrzegani. Jakoś Szwedzi, Norwegowie, Duńczycy, Islandczycy, Francuzi, Anglicy wola żeby przyjeżdżali do nich "ci źli i straszni uchodźcy" niż Polacy. To też próbuję tłumaczyć oszalałym z nienawiści ludziom. Ale nie dociera. To niech się zapytają o opinie kogokolwiek z wspomnianych tu krajów i zweryfikujemy, kto ma rację.

Należy też powiedzieć wprost, że Ukraińcy mieli tu wstęp tylko dlatego, że są biali. Czarni byli bici, wypychani na koniec kolejki i ostatecznie nie wpuszczani do Polski. A przecież nawet na Ukrainie są nie tylko biali ludzie.
Należy też dodać, że tylko wyborcy i politycy opozycji pomagali Ukraińcom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@Cammax "nie zmienia to faktu, że czarni to też ludzie." Żółci to ludzie, mulaci to ludzie, czerwonoskórzy to ludzie, biali to ludzie....???
"A ludzi nie wywozi się do lasu na pewną śmierć." My ich wozimy na pewną śmierć? Tak? Wywozimy ich z Syrii, a potem porzucamy w lesie? Co za bzdury opowiadasz. Oni sami sobie to robią. Mogą zostać w bezpiecznej Turcji gdzie mają pełne prawo do azylu, bomby im tam na głowę nie lecą, a jednak im się marzy hamaczek i drink w kokosie (nawiązuje do mojej poprzedniej wypowiedzi). Znów próbujesz grać na emocjach...jak tamci przestaną nielegalnie dobijać się do Europy, a zaczną legalnie to cały problem zniknie w jeden dzień. To rodzice tych dzieci wysyłają je na pewna smierć. Zamiast legalnymi drogami ubiegać się o azyl w Turcji do czego mają pełne prawo to używają dzieciaków jako tarcz i karty przetargowej w na wciśnięcie swoich tyłków do Europy zachodniej. Wiedzą, że nie mają do tego prawa więc robią to siłą. Nawet u nas nie chcą legalnie przekraczać granicy o czym już mówiłam, a potem krzyczą "rasiści!!! nas nie wpuszczają, bo jestem czarny." Głupcy łykają tą bzdurę jak pelikany rybkę.

Zachód wywierał na nas presję, bo po tym jak zobaczyli co zrobili to natychmiast Makrelowa chciała rozproszyć problem na inne kraje UE, a Polska, Węgry i Wielka Brytania sprzeciwiały się temu pomysłowi. Pokrzyczeli, oczernili Polskę i Węgry, a teraz Niemcy uszczelniają swoje granice i zadeklarowali pomoc Polsce. WIęc najpierw nas krytykowali, a teraz zaczynają nas wspierać w tym co robiliśmy od samego początku. Najpierw nas krytykowali, a teraz biorą przykład. Podobnie nas oczerniali za rusofobię i nieuzasadnione krytykowanie Putina, a teraz Ursulka w Brukseli płacze i z żalu bije się w piersi, że nas zachód nie słuchał. Makrelka chciała sprowadzić do Niemiec tanią siłę roboczą, a wywołała kryzys uchodźczy w prawie całej Europie. Zamiast pracowników sprowadziła nierobów czekających na socjal, a potem płakali, że Polacy nie przyjeżdżają szparagów zbierać. Ot cała hipokryzja zachodu w pigułce.

"Przypomnę tylko, że na Ukrainie byli też czarni. Niewielu, ale jednak. Nawet u nas są tacy, którzy wjechali tu za poprzednich rządów i czasem mają obywatelstwo. Do czego zmierzam? Odmówiono im prawa wjazdu do Polski, bo byli czarni." Akurat przyjmujemy uchodźców bez względu na kolor skóry. Bzdura, że niby czarnoskórych nie przyjmujemy jest do zweryfikowania w mniej niż minutę. Czarni "studenci" bez paszportów, bez rejestracji, silni mężczyźni w wieku poborowym siłą wdzierają się do pociągów i autobusów przeznaczonych dla kobiet i dzieci z Ukrainy. DLA KOBIET I DZIECI rozumiesz cynizm tych ludzi. Podsiadają miejsce dla dziecka uciekającego przed wojną. Taki cwaniak jeden z drugim, próbują wmieszać się w tłum uciekinierów z Ukrainy i uciekać na zachód. A jak się nie udaje to znowu gra na emocjach kolorem swojej skóry, a głupcy łykają.

"A gdzie podczas II WŚ mieliśmy uciec? Niemcy? ZSRR? Każdy sąsiedni kraj nas wtedy nienawidził. Zostawały dalsze kraje." Te informacje znalazłam po wpisaniu jednej frazy czyli w kilka sekund. Jak i w jakich kierunkach uciekaliśmy z okupowanej Polski. Wszystko ładnie wyjaśnione ze szczegółami, kto, jak, kiedy i dokąd. Polecam zrobić to samo.

Cały czas plujesz na Polaków, którzy naprawdę zdali z test humanitaryzmu na 6+. Otworzyli swoje domy i portfele, żeby pomagać uchodźcom. Rząd dał dupy, a społeczeństwo stanęło na wysokości zadania. Ale dalej przesiąknięty nienawiścią do swojego kraju będziesz marketingował bzdury, że niby nas w Europie nienawidzą, że jesteśmy rasistami, nacjonalistami, ksenofobami, bo Ci jakiś przygłup powiedział na YouTube. Po prostu jesteś chory z nienawiści. Próbowałam Ci tłumaczyć, wszystko co napisałam, możesz w Google weryfikować. Obaliłam wszystko co mówiłeś o rzekomej miłości zachodu do nielegalnych imigrantów logicznymi i rzeczowymi argumentami, obaliłam wszystkie bzdury jak to próbowałeś wmawiać o tym jak to Europa nas nienawidzi. Próbowałam tłumaczyć czym je

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@warszawiaczanka tak. Tylko w rasistowskich krajach nie potrafią tego zrozumieć. Mamy np. kraje typu Polska, Węgry gdzie czarni albo prawie wcale nie mają wstępu, albo w drodze wyjątku, ale na swoje ryzyko. Z drugiej strony- RPA i Haiti. Haiti to nawet kiedyś miało zakaz osiedlania się dla wszystkich białych (nie wiem, czy dalej to obowiązuje, ale kiedyś taki zakaz na pewno był). I jakbyśmy się dziś czuli, gdyby ktoś z nas chciał tam pojechać turystycznie i usłyszał "wypad białasie. Nie masz tu wstępu, bo jesteś biały"?
Z jednej strony tak. Z drugiej trudno się dziwić ludziom, że uciekają przed biedą. My też pewnie wolelibyśmy żyć w bogatszych krajach. Zachód i północ postrzegają nas tak jak my tych czarnych i muzułmanów. Bo i wśród naszych imigrantów na pewno trafia się jakaś patologia.
Tak jak mówię, organizacje międzynarodowe jednoznacznie nas potępiły. Mocno sobie zaszkodziliśmy wizerunkowo. Nikt od nas nie wymagał przyjęcia ich, a jedynie tego, żeby traktować ich po ludzku. Wystarczyło np. dać im coś zjeść, dopuścić do nich lekarzy i deportować do Turcji lub jakich bezpiecznych, arabskich krajów. Ewentualnie można bylo ich wysłać pod eskortą (żeby się nie zatrzymali na naszym terenie na zbyt długo) na zachód.

Co do przestępców i nierobów to takich tym bardziej należy odsyłać. Również jeśli to Polacy. Socjalne prowadzą właśnie do tego, że ludziom nie chce się pracować, bo po co, jak można mieć kilkoro dzieci i żyć z socjalu...
Za tania siłę roboczą to zachód uważa, ale nas. Na pontonach byli "sami lekarze i inżynierowie".

Wśród tych czarnych były też kobiety i dzieci. No i też nie mailu tu wstępu. Małe dziecko nie byłoby niebezpieczne, no ale przecież nie oddzielimy go od rodziców, którzy nie mogą tu wjechać. Tak jakby nie można było ich przepuścić i znowu, jedzcie dalej, zatrzymać się możecie tylko za potrzebą i ewentualnie żeby trochę odpocząć, bo z ukraińskiej granicy pod niemiecką jest daleko. Za to też świat nas potępił. Chociaż i tak mocno się zrehabilitowalismy. I to dzięki ludziom, nie rządowi.

Przede wszystkim przychodzi mi tu do głowy Iran. I internet też to potwierdza. A idąc naszą logika też śmiało mógł nam powiedzieć, że nie są pierwszym bezpiecznym krajem, możemy jechać do Rumunii, na Węgry, do Francji,bo tam to okupacja praktycznie nie była odczuwalna, czy ewentualnie do neutralnych krajów. Ale już widzę, jak Szwajcaria i kraje skandynawskie przyjmują Polaków podczas wojny... Prędzej by nas wydały Niemcom niż w jakikolwiek sposób pomogły.

Fakt, dzięki wojnie mocno poprawiliśmy nasz wizerunek. Warte podkreślenia jest to, że pomagali ludzie, a nie politycy. Jeśli jakiś polityk pomógł, to raczej ze względów wizerunkowych, nie z dobroci. Zupełnie jak wtedy, gdy przez jakiś teren przejdzie jakąś klęska żywiołowa i polityk jedzie się tam pokazać. W sumie to bardziej nam pomogły kraje leżące daleko od nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@Cammax Niech sobie organizacje nas potępiają, a ja potępiam organizacje i wzywam do zachowania zgodnego z prawem. Niemcy też nas potępiły, a teraz naśladują i chcą wspierać. Słuszność postępowania zawsze się obroni.

Cały czas próbujesz mi wmawiać, że czarnym się należy, bo są czarni. Niestety nie. Prawo międzynarodowe za kolor skóry przywilejów nie daje. Chociaż w Twoim rozumieniu rasizm to nie dawanie przywilejów czarnym za kolor skóry. Więc prawo jest rasistowskie, a każdy kto go przestrzega jest rasistą.

NIe wiem co by było gdyby...
Podczas IIWŚ nigdzie nie byliśmy bezpieczni w Europie. Każde poparcie dla Polski mogło sprowadzić wojsko Hitlera. Więc wszyscy siedzieli cicho i martwili się o własny tyłek. Iran otworzył dla nas granice i Wielka Brytania organizowała nam ucieczkę, upychała nas też w swoich koloniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@warszawiaczanka organizacje mogły same pomoc i powinno się im dać taką możliwość, zwłaszcza jeśli zabraliby tych imigrantów i uchodźców do siebie. A to co oni by robili w nowych krajach, to już nie nasz problem. Skoro na zachodzie powszechnie mówi się, że lepiej żeby ci imigranci z krajów trzeciego świata przyjeżdżali, niż Polacy. Szczególnie widać to w krajach skandynawskich. Więc tam też można było tych spod granicy wysłać. Wytrzymać by wytrzymali, bo kraje te zapewniłyby im darmowe ciepłe ubrania i nocleg. U nas umierali, bo nie mieli dostępu nawet do najzwyklejszych, dziurawych, starych koców.
No ale jak wszyscy wiemy, był tam zakaz wjazdu dla każdego, kto tam nie mieszka.
Jakoś nie widzę, by zachód zabraniał wjazdu komukolwiek (chyba że przestępcom) i traktował ich tak źle. Nawet Polaków tak źle nikt nie traktuje, choć też nas nienawidzą.

Akurat prawo do pomocy humanitarnej dotyczy każdego. Białych, czarnych, Żydów, mulatów, katolików, muzułmanów... Jeśli odmawiasz komuś pomocy tylko przez jego pochodzenie to jest to albo rasizm (jeśli ktoś ma inny kolor), albo ksenofobia lub nienawiść do konkretnego kraju (jeśli ma ten sam kolor).
Rasistowska jest polityka naszego rządu. Rasistowska była (jest?) Polityka Haiti zabraniającą wszystkim białym wjazdu na teren kraju i zamieszkiwania tam. W obu przypadkach motywacje podobne. Nawet nikogo nie obchodzi dlaczego tu jedziesz, czy legalnie, no i czy się nie jest niebezpiecznym przestępcą. Jesteś biały/czarny? To wypad. Faktycznie, porządne prawo...

Cóż, Iran był daleko. Więc raczej małe szanse, żeby Niemcy ich zaatakowali. Choć były jeszcze kraje neutralne, ale tam wstępu nie mieliśmy. Podobnie zresztą było podczas PRLu. Dziś kraje skandynawskie też chętnie zakazałyby nam wjazdu do siebie (i jest to przejaw antypolonizmu (nie wiem jak nazwać nienawiść konkretnie do Polski, gdy mowa o kimś, kto lubi wszystkie pozostałe kraje)). No i czy było to sprawiedliwe? Oni dosłownie odmawiali każdemu Polakowi, mimo że osoba z niego kraju bez problemu mogłaby wjechać. Nie obchodziło ich, czy temu Polakowi coś grozi, czy jest niebezpieczny, czy jedzie legalnie. Polak, to wypad i i tak masz sporo szczęścia, bo możemy cię wydać Niemcom/ZSRR (co często robili).
Nie wiem jak Szwajcaria, ale myślę że w czasie II WŚ na pewno by się nie "wychylili", w czasie PRLu może by choć rozważyli czy wpuścić, czy nie (zamiast od razu zabraniać), a dziś by raczej nie zabronili, choć wątpię że mają o nas dobre zdanie.
My jednak zawsze uciekaliśmy do dalszych krajów. Nawet w czasie zaborów przede wszystkim do USA i Brazyli (wiadomo, odpadały Niemcy, Austria i Rosja jako kierunki ucieczki), ale była jeszcze np. Europa Południowa.

Jeśli ktokolwiek decyduje się na ucieczkę przed czymś, czy nawet na zwykłą imigrancję, to polecam każdemu zorientować się w jakich krajach jego naród jest lubiany. Bo w przeciwnym razie skończy się jak ci na naszej granicy/biali na Haiti/Polacy, którzy byli na tyle głupi, by próbować uciekać na północ zamiast gdziekolwiek indziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@Cammax A Ty znowu próbujesz wciskać głupoty, że ktokolwiek bardziej ich chce niż Polaków ile razy nie obalę tej tezy tyle samo razy w kolejnym poście piszesz tą samą bzdurę. Wiem, że kłamstwo powtórzone 100x staje się prawdą, niestety nie tym razem. Odsyłam do moich poprzednich postów.

Na naszej granicy może umierali, bo nie chcieli azylu tam gdzie mają do niego prawo. Przyjechali tu atakować naszą granicę więc zaczęliśmy się bronić. Logiczne. Niemcy ich nie chcą już i chcą nas w tym wesprzeć. Organizacje humanitarne taką pomocą o jakiej piszesz tylko pogorszyłaby sprawę. W Calais we Francji takie organizacje zamiast pomagać w obozach dla tych nielegalnych imigrantów to żywiły bojówki atakujące tiry i inne samochody jadące do Wielkiej Brytanii. Oczywiście nie masz pojęcia co tam się działo. Zburzyłoby to piękny obrazek biednego "uchodźcy".

"Jeśli odmawiasz komuś pomocy tylko przez jego pochodzenie to jest to albo rasizm (jeśli ktoś ma inny kolor), albo ksenofobia lub nienawiść do konkretnego kraju (jeśli ma ten sam kolor).
Rasistowska jest polityka naszego rządu."
Już tłumaczyłam, dlaczego nie udzielamy im pomocy. Poczytaj moje posty wyżej, ewentualnie przeczytaj zapisy w prawie międzynarodowym. Gorąco zachęcam.

To co się działo podczas IIWŚ zostawiam kartom historii. Wszyscy bali się Hitlera i kraje nie chciały się wychylać, żeby nie prowokować. Całkiem to rozumiem, musieliśmy organizować sobie ucieczkę poza Europę.

Oj tak, jakbyś napisał poradnik gdzie nas "lubią" to byśmy siedzieli wszyscy w kraju. Już mi tłumaczyłeś jak to nie lubią mnie w Anglii, a mój facet przyszedł na świat w Sztokholmie w 1986r i jakoś jego rodzice nie mają złych wspomnień z emigracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@warszawiaczanka do nas też nie chcieli. Gwarantuję, że żaden obcokrajowiec, zwłaszcza czarny nie chce do Polski. No chyba, że zdarzy się ekstremalna sytuacja i za bardzo nie ma innego wyboru (jak np. Ukraińcy po wojnie. Im trudno było odmówić, bo jednak tu spełnialiśmy definicje pierwszego bezpiecznego kraju. A gdzie mieli jechać? Rosja? Białoruś? Węgry? Zostawaliśmy im więc my, Słowacja, Rumunia i może Mołdawia. Ale i tu odmawiano czarnym, nawet jeśli mieli ukraińskie obywatelstwo i mieli przy sobie jakikolwiek dokument przy pomocy którego można zweryfikować, że to oni. Azjatom czasem się udawało przejechać, o ile nie byli muzułmanami. Ale oni jechali tu tu tylko po to, by ruszyć do innych krajów.
Tu sporym problem jest fanatyzm religijny u niektórych z nich. Każdy fanatyk jest niebezpieczny. A najgorzej jest jeśli tacy zbiorą się w jednym miejscu.

Dlatego powinno im się dać jakiś czas na ogarnięcie się, załatwienie formalności związanych z pobytem i znalezienie pracy. Jeśli nie znajdą w ciągu np. 3-4 miesięcy, to deportacja. A jak w jego kraju mu coś grozi, to ewentualnie przymus prac społecznych. Polscy imigranci za granicą też zazwyczaj wykonują pracę, która tamtejsi ludzie uważają za wręcz poniżającą (praca w polu, sprzątanie, praca na budowie itd.). I to za głodowe stawki.
No a jak coś odwalą,to od razu deportacja. Chyba że znowu, w jego kraju mu coś grozi, to można go sądzić i skazac w kraju, do którego przyjechał.

Nie powiem, wyjątki wszędzie się trafiają. Choć generalnie w krajach skandynawskich nas bardzo nienawidzą. Nawet jeśli nie są już zbyt przychylni imigrantom i uchodźcom, to w żaden sposób nie zmienia to ich opinii o nas. A jak ktoś był tam i nie spotkał się z przejawami nienawiści to powiem jedno. Miał szczęście.
Tak samo my słyniemy z nienawiści do Niemiec. Mimo to trafiają się ludzie, którzy do Niemców mają albo obojętny stosunek, albo nawet bardzo ich lubią.
W drugą stronę też to działa. W afrykańskich krajach lubią Francję, Niemcy, Belgię, Anglię itd. ale na pewno trafi się jakiś wyjątek, który ich nienawidzi za kolonializm. Bardziej za to nie lubią Polaków (o ile wiedzą, że taki naród istnieje), bo utożsamiają nas że złem i myślą, że wszyscy jesteśmy banda rasistów (taką większość świata ma o nas opinię). I to w prawdziwym znaczeniu tego słowa, nie w rozumieniu jakiejś skrajnej lewicy, dla której rasizm jest nawet wtedy, jeśli skrytykujesz kogoś za zachowanie i to samo myślisz o białych, którzy też tak robią. Ale to w połączeniu z biedą sprawia, że jesteśmy jednym z ostatnich krajów, które niemal w stu procentach są białe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@Cammax Jedyne informacje jakie znajduję o odmawianiu czarnym pomocy to krzyczą czarni, bez dokumentów, bez prawa do azylu, którym odmówiono nienależnej im pomocy. Ewentualnie media, które mają interes propagować te głupoty. Podobnie jak ta cała heca z imigrantami się zaczęła to nam wmawiano, że jadą do nas kobiety, dzieci, kaleki i starcy. Niestety wszelkie zdjęcia i nagrania pokazywały byczków w wieku poborowym, może gdzieś tam w tłum były wmieszane kobiety z dziećmi, ale stanowiły zdecydowaną mniejszość. Kłamstwa się nie obroniły nie ważne ile razy powtarzane.

O zachodzie europy też masz żadne pojęcie. Pracujemy w zawodach w jakich chcemy. Masz wykształcenie lekarza to szybko znajdziesz pracę w przychodni lub szpitalu, pielęgniarek potrzebują na już, kierowcy potrzebni na już... jeśli nie masz fachu, język znasz słabo to oczywiste, że idziesz do fabryki czy magazynu gdzie potrzebują Twoich rąk, a nie wiedzy. A za tą głodową stawkę jaką zarabiam kupiłam dom i niebylejaki samochód, stać mnie na wakacje i jeszcze wyjazd do Polski odwiedzić rodzinę. Jeszcze jestem w stanie zaoszczędzić na nadpłatę kredytu hipotecznego. Jeśli to jest głodowa stawka, to gratuluję Ci zarobków.

Opinie i stereotypy o narodach nie mają za bardzo wpływu na realia. Anglicy oczywiście łyknęli trochę medialnej nagonki, że niby jesteśmy rasistami, ale to w ogóle się nie przekłada na to jak nas traktują. To samo u Polaków żyje stereotyp, że Anglik to głupek i pierdoła. Co z tego wynika? Nic nie wynika.

Polacy są w miarę jednolici etnicznie, bo nasza bieda nikogo nie przyciąga chyba, że Wietnamczyków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@warszawiaczanka ludzie mogą uciekać nie tylko przed wojną, ale np. przed dyktaturą lub jakimiś represjami. Tak jak Białorusini popierający opozycję. Nie ma tam wojny, ale nie są tam bezpieczni. Wiadomo, czarni i muzułmanie powinni jechać do innych krajów (Turcja, Katar, Arabią Saudyjska...), ale jeśli nie są niebezpieczni i chcą podjąć jakąkolwiek pracę, to nie ma problemu. Przynajmniej do momentu gdy nie napotkają na swojej drodze jakichś fanatycznych rasistów, których przy odrobinie "szczęścia" mogą spotkać wszędzie. Dlatego Polskę radzę im omijać szerokim łukiem, nawet jeśli jakimś cudem dostaliby zgodę na wjazd.

Tylko ile taka polska szkoła/uczelnia znaczy dla obcokrajowca? Pewnie nie za wiele. Wiadomo, najważniejszy jest język. Bo pojedzie taki, który nie zna ani słowa nawet po angielsku, a co dopiero np. po niemiecku i dziwi się skąd stereotyp, że Polak jest tępy i niewykształcony.

Fakt, ale często te stereotypy jednak tak w stu procentach to nie biorą się znikąd. Nikt by bez powodu nie wymyślił, że np. my jesteśmy pijakami, Niemcy są oszczędni, Amerykanie nie mają pojęcia o geografii itd.
A Anglicy to nawet ostrzegali przed przyjazdem do Polski na Euro 2012. Chodziło im oczywiście o to, że Polacy to rasiści. Choć nie tylko w Anglii tak o nas myślą. Wiadomo, jeśli ktoś był np. w RPA, Haiti (jako biały) to powie, że i tak u nas nie ma jeszcze tragedii.

A nas wszyscy omijają dlatego, że jesteśmy jednym z najbiedniejszych krajów w Europie. No i wielu też się boi, bo słyszało, że jesteśmy nietolerancyjni. Dawniej nawet jak jacyś czarni przyjeżdżali na studia do nas, to zaraz po studiach albo jechali dalej na zachód, albo nawet wracali do siebie. Praktycznie nie zdarzało się, żeby chcieli u nas zostać. Już nawet Ukraińcy wola jechać do Niemiec, a nie do nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 0

@Cammax Imigracja zarobkowa jest możliwa i nie trzeba przy tym szturmować nielegalnie granic kraju, do którego chcesz się udać. Jest polityka wizowa i można dostać wizę pracowniczą niemal wszędzie na świecie.

"Tylko ile taka polska szkoła/uczelnia znaczy dla obcokrajowca?"
Tyle samo co każda inna. Masz fach więc możesz pracować, najwyżej przeegzaminują Cię lub każą odbyć praktykę dla zweryfikowania wiedzy.

Euro2012 i Światowe Dni Młodzieży organizowane przez Kościół Katolicki odczarowało trochę stereotypy o naszym kraju. Francuzi byli zszokowani, że można u nas bez problemu obnosić się ze swoją wiarą, bo u nich tylko muzułmanom wolno, a katolik nawet medalik musi chować pod koszulką. Miał być taki rasizm i nietolerancja, a okazała się zupełna swoboda.

Tak to jest. Obrzucano nas gównem no i coś sie przykleiło. Nawet jak zachód Europy nas naśladuje i chce wspierać w sprawie tych nielegalnych imigrantów to Polak dalej zły rasista, a reszta dobra. Jak na takim tolerancyjnym zachodzie były ataki terrorystyczne, a u nas spokój i świętowanie Bożego Narodzenia bez betonowych barykad. Rasistów nawet terroryści się boją. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@warszawiaczanka tylko do biednego kraju, który dodatkowo słynie ma świecie z nietolerancji, jest postrzegany na równi z Rosją nikt nie chce jechać. My pewnie też nie pojechalibyśmy do biednego kraju,w którym dodatkowo nienawidzi się Polaków. Ale gdyby już ten kraj był bogaty, to nienawiść do Polski nikomu by nie przeszkadzała. Wystarczy zobaczyć ilu Polaków jest w krajach skandynawskich, gdzie lubią nas co najwyżej inni imigranci.

Niemal w każdym kraju dosłownie ostrzegano przed wyjazdem do Polski. W sumie nadal pewnie się to robi. Przekonalibyśmy się, gdybyśmy znowu coś organizowali. Na Euro to dosłownie mówiono, że jak pojedziesz do Polski, to wrócisz w trumnie (jeśli jesteś obcokrajowcem). Takie ostrzeżenia to powinni co najwyżej wydawać, ale przed wjazdem do wsi lub małych miast.

Zachod nigdy nie zmieni o nas zdania. Dla nich zawsze będziemy zacofanym, prymitywnym, rasistowskim, głupim narodem. Zawsze też będziemy dla nich podludźmi. Tylko jedni okazują to bardziej jawnie, a inni mniej, ale to dlatego, że nie chcą zmieniać wizerunku "zachód to tolerancja i nie ma tu ksenofobii, a wszyscy są tacy różni, ale tacy równi". To że ta równość nie dotyczy Polaków, to już inna sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+7 / 9

Do pana Morawieckiego i jego paskudnych kolegów żywię głęboką niechęć graniczącą z obrzydzeniem; jestem także zdecydowanym przeciwnikiem kary śmierci.

JEDNAKOWOŻ…

…musze powiedzieć, że treść demota to bzdura. Morawiecki bynajmniej nie "zapowiedział przywrócenia kary śmierci". On jedynie powiedział. że uważa, że w pewnych sytuacjach taka kara powinna być wykonywana. Wyraził swój prywatny pogląd na ten temat. Co, rzecz prosta, fatalnie o nim świadczy jao o człowieku - ale NIE oznacza "zapowiedzi przywrócenia KS".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacek83218
0 / 4

@13Puchatek
Nie ma możliwości by w Polsce przywrócić karę śmierci (tak długo jak będziemy w UE przynajmniej), ale ciekawe że takie słowa mówi facet ponoć wierzący w miłosiernego Boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+4 / 4

@Jacek83218

Masz rację, oczywiście. Co nie zmienia faktu, że teza przedstawiona w democie jest bzdurna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+1 / 1

@Jacek83218 Akurat ten miłosierny Bóg zabijał za byle co, a nawet za nic. Kara śmierci jest dość popularna w Biblii więc bogobojny Katolik może ją popierać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
-2 / 2

@13Puchatek Dlaczego źle o nim świadczy skoro już na wstępie oznajmił, że "w niektórych przypadkach".
"Chcącemu nie dzieje się krzywda".
Jak to jest, że dla was branie np. twardych narkotyków, tych nie znanych jest dla was OK. A kara śmierci już nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
0 / 0

@zajeteloginy23

Eeee, na pewno piszesz do mnie? Jak gdzieś napisałem, że "branie twardych narkotyków jest OK"? Chyba Ci się coś poptaszkowało…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2023 o 20:17

Z konto usunięte
-1 / 1

@13Puchatek " fatalnie o nim świadczy jaKo o człowieku " nie pamiętam, ale chyba o to chodziło.
Dlaczego fatalnie? Coś złego jest w karze śmierci, w NIEKTÓRYCH PRZYPADKACH?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pletiks
-2 / 6

To właśnie cała kato-prawica, aborcja to morderstwo ale kara śmierci jest ok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-1 / 1

@Pletiks Gdyby Rzymianie nie krzyżowali fałszywych proroków i innych "synów bożych", chrześcijaństwo (więc i katolicyzm) by nie istniało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
-2 / 2

@Pletiks A kare śmierci to się dostaje przez przypadek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
-1 / 3

Radzę posłuchać jego wypowiedzi jeszcze raz a nie pisać bzdury, pytaniem raczej jest po co podzielił się swoim zdaniem na ten temat w internecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pacio84
+2 / 6

Jak by ktoś nie oglądał wypowiedzi premiera to streszczę; Morawiecki nie zapowiedział przywrócenia kary śmierci tylko że ją popiera(z tego co mi wiadomo to jeszcze żyjemy w wolnym kraju i każdy może mieć swoje zdanie nawet premier). Czyli demot jest manipulacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+1 / 3

@Pacio84 tak, jednak jak widać uprawiają politykę na wszystkim wyciagając od ludzi to co najgorsze- mściwość, nienawiść ,pazerność

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-1 / 1

@Pacio84 Ja też nie zapowiadam przywrócenia kary śmierci, ale popieram jej wykonywanie wobec członków rządu działającym wbrew interesowi narodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
-2 / 2

Wiele wskazuje na to, że pisiory za kilka miesięcy zakończą swoje panowanie i wylądują w opozycji oraz na ławach oskarżonych. Gdyby teraz przywrócili ks to to nie byłby strzał w stopę tylko znacznie wyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+1 / 3

Sam sobie na siebie bata kreci i kolegow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stach1947
+2 / 2

Czy przewiduje też "KS" dla przekręcających urzędników wysokiego szczebla państwowego. Takowa kara była zapisana w KK polski sanacyjnej (było to rozstrzelanie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bas00
0 / 2

W tym popieprzonym kraju nigdy nic sie zmieni tam sie nie za życ, dlatego juz dawno dalam noge z tego bagna, i widze ze nie ma czego żałować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem