Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Młoda korwinistka mówi, że kobiety istnieją tylko po to, by służyć mężczyznom

0:51

Julka Gubalska jest studentką socjologii oraz sekretarzem warszawskiego oddziału partii Nowa Nadzieja (nowa nazwa partii Korwin pod wodzą Mentzena). Widać, że nowe pokolenie tej partii nie zawodzi. Julka twierdzi, że jedynym celem istnienia kobiet na Ziemi jest służenie mężczyznom i kobiety powinny czerpać z tego przyjemność. Twierdzi też, że "kobiety są głupsze, kobiety są niższe społecznie i kobiety nie mają prawa podskakiwać mężczyznom. Mają im służyć. Generalnie nie są też potrzebne". Korwin musi być dumny z nowego pokolenia korwinistów, a dziewczyna zapewne zrobi karierę w partii

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar 3noki
+5 / 9

:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 3noki
+3 / 9

@Gregson88 Coś widzę, że to kolega ma ból dupki. ;)

Jak już jednak pociągasz mnie do odpowiedzi to: uważam, że ładna dziewczyna, dodatkowo z takimi poglądami to potencjalnie świetny materiał na żonę. Jakbym jednej już nie miał, albo prawo zmienili... . ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZdzichuMalek
+1 / 3

@Gregson88 to nie znaczy, zeby pierd@lić glupoty, bo za chwile taka Spurek przewałkuje swoje zdanie a ty gregu tolerancyjny jedynym mięskiem jakie będziesz mógł potrzymać chociaż to będzie twój ptaszek. No co, to jest jej zdanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madass07
+3 / 7

@Gregson88 to nie jest własne zdanie to jest indoktrynacja i sprany mózg w połączeniu z miałkim umysłem i zerową bystrością. Myślę, że powinna wyjechać do kraju arabskiego i w praktyce przetestować swoje teorie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kucz10
+4 / 16

Sama jest potwierdzeniem wszystkich swoich tez... Ale jak to mówią... Wyjątek potwierdza regułę... Tyle że ona jest wyjątkiem XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+4 / 4

@Ella111111 Ona ma tak dużo tej cnoty niewieściej, że może obdzielić wielu korwinistów. I jeszcze zostanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+9 / 21

Zrobi karierę w partii, jeśli odpowiednio usłuży mężczyznom...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KobietaPracujaca
0 / 2

@TomorrowNeverKnows Nie to tylko jest jej perspektywa, wszystko jest rezultatem kultury w ktora obowiazuje w kraju. Muzulmanki sa jeszcze bardziej glupie niz Polki bo tez od malego nie uczono ich i nie brano do garazu zeby pokazac jak zmienic kolo czy naprawic cos. W Anglii np. jest juz inaczej, tu jest duzo kobiet ogarniajacych, duzo naukowcow, duzo programistek, takich co jezdza na ciezarowce i potrafia zmienic kolo. Jest duzo kobiet ktore trenuja mezczyzn bo same epiej sobie poradzily w zawodzie. Duzo kobiet ogarnia tzw. trudne zawody meskie ale w Polsce co taka dziewczynka moze. Ma punkt widzenia tylko swoj, uznala ze skoro jest sama glupiutka to jej umysl nie potrafi sobie wyobrazic ze moze byc inaczej. To jest wszystko kwestia kultury, tu w Anglii tez mamy muzulmanki ktore po 20 latach sie nieuczyly mowic po Angielsku a nie wynika to przeciez z tego kim ssie urodzily a raczej jak kultura je zdefiniowala. Kobiety w Polsce czesto nawet nie potrafia prowadzic auta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+2 / 26

Babeczka z demota jest mocno odklejona i w zasadzie na każdym kroku potykamy się o jakąś skrajną głupotę.
Jednak nie o tym.

Tu ciekawi mnie zdanie wszystkich feminazistek. Bo gdyby to samo zdanie powiedział jakiś facet, to zaraz byłby dym że jprdl. Jednak to mówi kobieta.
Jeśli krytykujemy kogoś nie za to kim jest, tylko za to co mówi, to feminazistki powinny taką kobietę zjechać jak ścierę. Bo tak ochrzanić faceta by nie miały problemu.

Jednocześnie tego typu babeczki, są dowodem na to, że nie każda kobieta podziela zdanie feminazistek i to akurat jest normalne. Nienormalne są reakcje feminazistek.
Jak babeczka z demota chce być kurą domową, darmową prostytutką, kucharką, sprzątaczką itd, to w zasadzie jej sprawa. Nie chce, niech nie głosuje - nakazu nie ma (w sumie to może i lepiej jakby się powstrzymała).

Osobiście uważam, że kobiety powinny mieć prawo głosować. Uśredniając nie są głupsze od mężczyzn (co najwyżej ich krzywa dzwonowa jest węższa)
Celem kobiet (tak jak każdego człowieka) jest się po prostu rozwijać.
Kobiety są przeciwwagą dla mężczyzn i to jest super. Ich łagodność równoważy męską ostrość itp. Tak ma być.
Powinniśmy się uzupełniać i współpracować, a nie że kobieta ma facetom służyć :/ . Niewolnictwo odeszło do lamusa XD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
+2 / 10

@rafik54321 No tak, niedarmowa nazywa się sexwerkerką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E enoi
+3 / 7

@rafik54321 Skup się na tyle ile możesz:
Jeśli ktoś (w tym przypadku mężczyzna) chce narzucić swoją wolę, że inny ktoś (w tym przypadku kobieta) ma mu służyć, jest kimś gorszym itp. tylko ze względu na przynależność do danej grupy - to się nazywa dyskryminacja (w tym przypadku ze względu na płeć)..
Jeśli ktoś (w tym przypadku kobieta) chce być jednostką podległą innym (w tym przypadku mężczyznom) to jest to jej WOLNY WYBÓR.
To dla każdego odrobinę myślącego człowieka jest zauważalna różnica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Strawberry_44
0 / 2

@rafik54321

A ja przewrotnie zaproponuję,żeby kobiety jednak nie miały prawa głosować.
Ale również i mężczyźni.
Nie powinno uprawniać do głosowania posiadanie płci, lecz mózgu.

Prawo do głosowania powinni mieć OBYWATELE, którzy
1) mają pełnię funkcji poznawczych, potwierdzone chociażby w teście MMSE - absolutne minimum
2) zaliczają samodzielnie w roku wyborczym test na wiedzę o świecie ,który ich otacza, zwłaszcza z zakresu nauk społecznych, wykazują się należną orientacją temat programu politycznego partii, rozumieją zasady funkcjonowania państwa, w którym żyją. Zwłaszcza zasady ekonomii.
3) Płacą podatki w danym państwie.

Obserwacja społeczeństwa nasuwa ponure wnioski.
Idiokracja is coming.

A Pan Rafik ogólnie mądrze pisze, chociaż zastanawiają mnie te "feminazistki". Co to, kto to?
O co chodzi ? Wydaje się,że miał Pan jakiś bolesny kontakt ze zjawiskiem, można rozwinąć temat? Bo brzmi trochę jak jakiś urojony straszak dla mężczyzn




Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UFO_ludek
+2 / 2

@rafik54321 Naprawdę nie widzisz różnicy? Kobieta mówi, że bycie przedmiotem w rękach mężczyzn jest ok - ma takie prawo. Mężczyzna mówi, że kobieta musi służyć mężćzyźnie - to jest złe. Mężczyzna mówi, że jest szczęśliwy gdy jest bankomatem dla kobiety - to jest ok. Kobieta mowi, ze mężczyzna musi być bankomatem dla kobiety - to jest złe. Teraz widzisz już różnicę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glupiawrednabrzydkagruba
0 / 2

@rafik54321 odpowiem ci nie jako feminazistka, ale jako kobieta. Takie kobiety po prostu szkodza innym kobietom (nieświadomie tez sobie, bo z takim podejściem zostanie wykorzystana do cna i obudzi sie kiedys zastanawiając, gdzie popelnila blad albo jak mogla sie znalezc w takiej a nie innej sytuacji w zwiazku czy zyciu w ogole). Postawe taka, jak opisana w democie nalezy krytykowac. I owszem masz racje, ze kobieta ma prawo do takiego wyboru. Teoretycznie kazdy ma prawo zniszczyć sobie zycie czy upodlic sie. Ale nie bedziemy przecież takiej postawy promowac. Druga sprawa, to, ze ona jest jeszcze mloda i zycia nie zna. Zalozy kiedys związek i urodzi dzieci, to zobaczy, czy jej sie poglady nie zmienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
+1 / 1

@rafik54321 Widzisz, tylko tu nie chodzi o to, ze ona tak uwaza. Ona to co mowi, stwierdza jaka rzekomo obiektywna prawde. To nie jest jej opinia, ona mowi, ze tak jest i w tym jest to nienormalne. To ze poniza siebie, jej sprawa, ale poniza wszystkie kobiety. Oby trafila na normalnego mezczyzne, a nie pscyhola, ktory bedzie ja wiezil, bil, a ona mu bedzie tylko sluzyc, zakuta w lancuchy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@glupiawrednabrzydkagruba raczej w tym przypadku stawiam na schemat "jedno myśli, drugie praktykuje, trzecie myśli". Podobno to osoba z kręgów okolopolitycznych. Nie dziwota że gada bzdury w slogan partii. Ot cała zagwozdka.

Nie w tym jednak sęk.
Sęk w tym że feminazistki nie potrafią dopuścić pewnych rzeczy. Mężczyzn traktują jak zło wcielone. Kiedy jednak kobieta wypowiada się antyfeministycznie, to albo mogą ją zjechać, albo olać. I w obu tych opcjach, feminazistki wychodzą na hipokrytki.

Bo jeśli skrytulykuja taka babkę, to krytykują ha za jej wolny wybór, a przecież o to niby walczą o wolność wyboru.
Jeśli jednak ja oleja, to też są hipokrytkami, bo gdy facet wypowie podobne idiotyczne poglądy to już faceta krytykują. Czemu skoro robi to samo? W tym właśnie sęk. Że feminazistki nie chcą dopuścić myśli że facet może mieć konserwatywne (choć często idiotyczne) poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glupiawrednabrzydkagruba
0 / 0

@rafik54321 wiesz, jesli jakies kobiety nienawidza mężczyzn, pluja na nich jadem itp, to za to zwyczajnie jakieś chore/skrzywdzone osoby i nie warto rozkminiac ich sposobu myslenia, czy pobudek, bo to sprawa dla ich ewentualnego terapeuty. Najlepiej nie wdawac sie w dyskusje. A to, ze ty pokażesz takiej osobie brak konsekwencji w jej mysleniu nic nie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@glupiawrednabrzydkagruba Jestem w stanie zaakceptować fakt, że część kobiet po prostu jest w pewnym sensie chora (syndrom pourazowy, traumę kwalifikuję jako chorobę ze spektrum depresji). Oczywiście, takim osobom jestem w stanie wręcz współczuć, ALE...
Problem jest taki że choroby się leczy, a nie usprawiedliwia efekty swoich działań jakąś chorobą. Zwłaszcza jeśli się z tą chorobą nie walczy, już mniejsza o to czy leczenie przynosi efekty, grunt że próbuje.

Myślisz że piętnuję feminazistki żeby im przemówić do rozumu? Wiem że to się nie uda i nie taki mam w tym cel.

Nie wiem czy kojarzysz takie kakao.
https://pantorba.pl/934-large_default/decomorreno-kakao.jpg
I wyobraź sobie, że ktoś sobie zrobił jaja. Wstawił zdjęcie tego kakao, na jakiś portal czytelniczy, opisał jaki to zdolny nowy pisarz Deco Morreno itd. Ludzie łyknęli to jak pelikan, pomimo że owe kakao stoi na półce w większości sklepów i to od dekad :/ . Więc już po samej okładce powinni skumać że coś nie bangla. A przecież mówimy tu o czytelnikach, ludziach raczej w okolicach min przeciętnej inteligencji, a nie byle sebixach (bo tacy to wcale nie czytają XD).
To skoro tak ordynalna i bezczelna próba robienia sobie jaj, przeszła tak gładko, to jak przed manipulacjami, pluciem jadem i kłamaniem w żywe oczy ma się obronić przeciętny mężczyzna czy kobieta?
Pierwsze z brzegu. Parytety na studiach technicznych dla kobiet "bo mało jest kobiet na studiach technicznych", bo trzeba wyrównać, bo dyskryminacja bla bla bla. A gdy sam uderzyłem do tego, że praktycznie wszystkie: przedszkolanki czy pielęgniarki to zawód zdominowany przez kobiety, więc powinny popierać parytety dla facetów, to był wściek XD. Wtedy postronny czytelnik widzi, że takim feminazistkom nie chodzi o równouprawnienie tylko upodlenie mężczyzn.
Ba, sam bardzo popieram aktualną rewolucję kulturową w Iranie. Ba, wręcz poparłbym jakąś formę interwencji międzynarodowej w tej sprawie.
Różnica w tym, że w Polsce mamy niemal idealne równouprawnienie (zostały co najwyżej małe niuanse, pojedyncze drobiazgi), ale nic o co warto by wielce drzeć szaty, jak mają to w zwyczaju feminazistki.
Do tego ich bardzo dziwne dwumyślenie. Z jednej strony wymusiły na organizatorach wyścigów F1, zwolnienia hosstes "bo to uprzedmiotawia kobiety" a jednocześnie promują legalizację prostytucji (którą nazywają "sexworkingiem", jakby nazwa miała cokolwiek zmienić XD) i wg nich prosekucja to już kobiet nie uprzedmiotawia XD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glupiawrednabrzydkagruba
0 / 0

@rafik54321 wszystko rozumiem, ale uważam, ze szkoda czasu na walke z tym. Co do ostatniego twojego zdania to ja osobiście uwazam, ze jedno i drugie zajecie jest uwlaczajace, tak jak i onlyfans, ale jeśli ktos ma ochotę to robic to jego sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KobietaPracujaca
+1 / 1

@rafik54321 Dobrze wiec ja jestem bardziej feministka niz czyms innym. Wykonuje tak zwany meski zawod i mezczyzni sie ode mnie ucza. Mamy coraz wiecej kobiet w naszej firmie ktore rowniez wykonuja tzw. meskie zawody. Jesli chodzi o wszystkich programistow to na 10 z naszego dzialu najlepsze sa 2 kobiety, jedna ma ok 50lat i jest guru do ktorego kazdy przychodzi, jest geniuszem praktycznie i mamy tez taka ktora skonczyla sstudia dopiero a jej wiedza powala, jest serio dobra. Ogolnie zwieksza sie liczba kobiet inzynirow, kobiet elektronikow i kobiet elektromechanikow - sa mega. Ale to nie w Polsce, w Polsce typowa kobieta boi sie prowadzic auto i jak slyszy o programowaniu w C++ lub nawet o ustawieniu satelity to odwraca glowe nie probujac i mowi ze nie umie, czekajac na meza. Wiec Polki, podkreslam slowo Polki sa na % przekroju spoleczenstwa glupsze technicznie, w krajach prawdziwie feministycznych kobiety ogarniaja i nawet juz podczas II wojny swiatowej lataly samolotami np. w Anglii kobiety normalnie przejely obowiazki mezczyzn i jak ci wrocili z wojny to one nie chcialy im oddac tych pozycji. Kobiety w Anglii zorientowaly sie szybko ze bycie niezaleznym od mezczyzny i posiadanie dochodu wlasnego jest czym pozytywnym. Polki sa w 80% tempe. I tak potwierdzam znam Angielki ktore sa tez dumne ze swojej sily fizycznej i tego ze potrafia zmienic kolo w ciezarowce lub popchnac auto. Dziewczyna z mema jest slaba, niezbyt madra i swoja miara mierzy innych. Myslac o sobie mysli ze inne tez takie sa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@glupiawrednabrzydkagruba jeśli nie my to kto? Głupoty trzeba zwalczać w zarodku. Jeśli wypunktujemy pierwszego takiego głąba, to reszta świata wyśmieje idiotę i pozamiatane. Jeśli tego nie zrobimy, to np 10ciu innych głupców, znajdzie kolejnych 10ciu którym to przekaże i gangrena głupoty idzie w świat.

Czy zarabianie rozłożonymi nogami jest ok? Powiem tak, legalne być powinno bo de facto nikomu krzywdy nie robią. Czy jest moralne? Zdecydowanie nie, więc jako takie nie powinno być promowane.
Ostatecznie, w pewnym sensie, osoby z branży porno obniżają ilość przestępstw o charakterze seksualnym. Bo ostatecznie lepiej jak któryś będzie nałogowo marszczył freda do najbardziej wyłuzdanych nagrań, niż łaził po ulicy i gwałcił :/ .


@KobietaPracujaca feministka, a feminazistka to różnica :P . Te pierwsze wymarły bo osiągnęły to o co walczyły XD.

A kiedy twierdziłem że kobieta nie może wykonywać męskiego zawodu? Może. Jeśli chce - proszę bardzo. Kobieta mechanik - hmm, mniami :P (uwielbiam mechanikę). Faceci nie mają problemu z tym, aby kobieta wykonywała męski zawód. Faceci mają problem z tym, że kobietom które się takiego zawodu podjęły, rzuca się ułatwienia, a potem taka kobieta szczyci się że dorównuje lub przegania facetów.
To tak, jakby gracz grający w trybie "easy" z kodami, szczerzył zęby że radzi sobie lepiej od graczy na poziomie "hard". Mniej więcej tak to odczuwają faceci.
Jednak jeśli kobieta, gra z facetami w grę, też na poziomie hard i sobie nieźle radzi, przy tym nie szczyci się bardziej niż inni faceci (zwłaszcza jeśli nie jest wybitnie dobra) to jest w pełni akceptowana, tolerowana i nawet lubiana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MxAxT22
0 / 10

przepraszam, przeczytałem wpierw "młoda kur*inistka..." , dopiero po tekście pod spodem zauważyłem że coś tu nie pasuje. przepraszam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wlodi101
+4 / 4

@MxAxT22 tzn. nie pasuje młoda ? :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 2

@MxAxT22 W tym przypadku wzrokowa literówka nie ma znaczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
-2 / 20

Wyraziła swoje zdanie, ma prawo, ale z tego co wiem, to podstawą jest niestety płeć żeńska, dlatego m.i.n mężczyźni mają sutki - po prostu byli kiedyś samicami, które na skutek "uznania" przez naturę, że rozmnażanie krzyżowe jest lepszą opcją niż partenogeneza (pojawił się w tym celu chromosom Y), zmieniają się na pewnym etapie rozwoju zarodka w samce. Czyli wynikałoby z tego, że mężczyźni pojawili się ze względu na kobiety, aby udoskonalić rozmnażanie. Tak więc podział na płci nie bierze się znikąd. Nie jest to "błąd egzystencjalny, ani genetyczny.
"Czekam" na opinię tomkosza. xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 lutego 2023 o 15:44

T tomkosz
+2 / 12

@Czarny_motyl Juz za mna tesknisz? Owwww, to takie slodziasne. Jej poglady sa tak samo odlegle od moich jak i te twoje. Ekstremisci rzadko kiedy maja racje, ktora zwykle lezy po srodku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
+1 / 5

@tomkosz Nie wiem, gdzie ty widzisz u mnie ekstremizm... mam się nie czuć człowiekiem, wtedy nie będzie "ekstremizm"?
P.s. Kto by nie tęsknił! xD ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2023 o 10:35

T tomkosz
-2 / 2

@Czarny_motyl no ba. a ekstremizmy najlepiej widac siedzac na srodku. to to miejsce w ktorym lewicowcy nazywaja cie prawakiem a prawicowcy lewakiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
0 / 0

@tomkosz Tu się zgadzam. Bo właśnie siedzę na środku. Sztuka umiaru i te sprawy. niestety umiar dla społeczeństwa już się kwalifikuje jako sztuka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KobietaPracujaca
0 / 2

@Czarny_motyl Po perwsze sprostujmy pare faktow: 1) Chromosom Y zostal nazwany tak z powodu brakujacej 4-tej nozki. Naukowcy uznali ze ta czesc ktorej brakuje mezczyznom jest odpowiedzialna za gleboka empatie, nieustanne analizowanie i potrzebe wymiany informacji. Dzieki braku tej nozki zamiasy XX maja XY niepelnosprawny X. Do tego jest tak ze dzieki braku tych cech szybciej podnosza sie z porazek, resetuja i sa gotowi do dalszych dzialan. Gdy udeza sie w szawke sa gotowi powiedziec ze to jest wina producenta szafki i zrzucaja wine na niego, na pogode, na cokolwiek i sie resetuja przechodzac do kolejnych zadan. Kobiety natomiast beda mialy tedencje do oskarzania siebie, ze to ich wina ze nie zauwazyly, ze sa ciamajdami i beda mialy zly dzien, beda sobie wypominac swoj blad. 2) Ta dziewczyna wyrazila swoje zdanie na podstawie tego kim ona jest, ona mogla sie wypowiedziec tylko ze swojego poziomu rozumowania. Nie jest otoczona genialnymi programistkami C++ i kobietami ktore projektuja wynalazki w Anglii samochody czy samoloty. Ona uznala ze skoro ona jest glupiutka to znaczy ze inne tez musza byc. Nie przyjdzie jej do glowy ze mozna byc inteligentmnym, madrym itd bo sama tego nie doswiadcza i bedzie zawsze znajdowac sie w srodowisku takim jak ona. 3) To co ma racje to fakt ze % to Polki, 80% Polek jest faktycznie mentalnie nieogarniajacych. To wynika z czegos innego, z klutury kraju np. Muzulmanki tez nie ograniaja i to jeszcze gorzej. One nawet po 20 latach bycia w Anglii nie znaja Angielskiego bo sluza tym mezczyznom, Polki podobnie zagonione od dziecistwa tresowane do zajmowania sie domem i dziecmi, troche lepeij ale tez nie do konca. W Anglii jest duzo kobiet ktore sa naukowcami, programistkami, jezdza na ciezarowkach, potrafia zmienic kolo i ogolnie ogarniaja. Jezdza na autobusach, trkatorach prowadza badania naukowe i sa pewne siebie, bez zastanowienia potrafia rozwiazac swoje sprawy. Wszystko zalezy od kraju i kultury. Im bardziej wyzwolone kobiety i im bardziej byly wspierane od dziecinstwa do latania samolotami i innych tzw. meskich pasji tym pewniejsze siebie. Polki sa prawie jak muzulmanki na wiekszosc rzeczy odpowiedza: "ale ja tego nie umiem" i obracaja sie w strone mezczyzn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czarny_motyl
0 / 2

@KobietaPracujaca i jeszcze jedna rzecz: dziewczynki zwykle lepiej się uczą bez wgledu czy to przedmioty ścisłe czy humanistyczne. To, że dalsza edukacja w kierunkach technicznych się tak często urywa, nie wynika z biologicznych uwarunkowań, ale raczej oczekiwań społecznych, oddziałujących tak mocno, że kobieta jest w stanie uwierzyć w to, że jako inżynier, czy konstruktor, sobie nie poradzi. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2023 o 13:41

K KobietaPracujaca
+1 / 1

@Czarny_motyl Dziekuje, i tak potwierdzam pracuje w zawodzie meskim, reprezentuje Anglie i mamy tu duzo genialnych kobiet. Kultura w Polsce je poprostu tlamsi. Jak mezczyzni w Polsce wpadna na pomysl zeby pokazywac swoim corkom ich umiejetnosci to duzo sie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2023 o 13:16

T tomkosz
-1 / 1

@Czarny_motyl nie, nie siedzisz na srodku. jestes bardzo blisko ekstremum. ale nie dziwi mnie ze to piszesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
-1 / 1

@KobietaPracujaca mieszkam w Anglii od dluzszego czasu i stwierdzam ze nie wiesz o czym piszesz. Sprawa wyglada zupelnie inaczej. Wcale nie ma jakiejs miazdzacej ilosci kobiet w IT, kobiety nie robia kariery w inzynierce czy w mechanice i niejedna Polka jest znacznie zaradniejsza od miejscowych. Ewidentnie wymyslasz sobie wersje rzeczywistosci ktora ci odpowiada, ale mam dla ciebie szokujace wiesci - to sa totalne bzdury i nie maja nic wspolnego z realem. Z jednej strony piszesz ze faceci sa ulomni bo plec, a z drugiej strony piszesz ze jesli kobiety sa nieteges to kultura jest winna. Hipokryzja poziom master, ale to normalne w przypadku neofeministek. Bez tego cala ta bzdurna ideologia wali sie jak domek z kart.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
-1 / 1

@Czarny_motyl I znow bzdury. Powtorze - tak, to prawda ze kobiety osiagaly lepsze oceny w szkolach IT, ale nic z tego nie wynikalo. Umiejetnosc wykucia teorii na egzamin nic nie daje jesli nie potrafisz sobie poradzic z realnymi problemami. A tak wlasnie konczylo sie spotkanie z komputerami wsrod kobiet. Dyplom na piec a po studiach desperacko szuka sie innego zajecia, bo nie radzi sobie z problemami z jakimi typowy komputerowiec ma do czynienia na codzien. I spoleczenstwo nie ma z tym nic wspolnego, to samo jest w UK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
0 / 8

w jej przypadku głupota się sprawdza. widzę jej psiapsióły jak to usłyszą. no chyba że mają takie same poglądy to lepiej aby się nie rozmnażały :) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+6 / 12

Przestańce promować głupich ludzi!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 20

Ot, zwykła korwinistka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+4 / 10

@Elterchet W sumie masz rację... przecież ktoś musiał cię urodzić :D toż to krzywda dla świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elterchet
-3 / 7

@Wiedzma dokładnie, rodzenie jest ostatecznym, absolutnym dowodem na wine kobiet za całe zło tego świata, w szak to z nich biorą się ludzie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KobietaPracujaca
0 / 2

@Elterchet Po pierwsze najwieksze zlo swiata bylo zawsze pomyslem mezczyzn. Wojny, zabijanie itd. To nie kobiety zaslynely ze zlych rzeczy. Po drugie, kobiety nie rodza same z siebie, ktos im pomaga. Po trzecie mezczyzni maja wiecej tych instynktow zwierzecych i w krajach bez norm narzuconych kultura np krajach Afrykanskich jak i Muzulmanskich kobiety sa tam gwalcone. Mezczyzni nie mysla i jak zwierzatka lapia te biedne kobiety i produkuja nowych gwalcicieli. Przypominam ze to nie jest tak ze to kobiety ich tam w krzaki porywaja i wykorzystuja. W Afryce aby wygladac mniej atrakcyjnie kobiety od dziecinstwa obcinaja krotko wlosy i przypalaja sobie piersi zelazkiem zeby im nie rosly. Przpominam rowniez ze w kulturach innych niz polska czy muzulmanska tam gdzie kobiety sa wyzwolone okazuje sie ze kobiety sa swietnymi nauowacami, medykami, inzynierami, wynalazcami, genialnymi programistkami. Wszystko zalezy od kultury i tego gdzie pozwolono wejsc tym kobietome. Gdyby swiatem rzadzily kobiety to kraje by byly poobrazane na siebie a nie w stanie wojny. Mezczyzni powinni byc sluzacymi kobiet i wykonywac prace fizyczne, kobietom natomiast powinno zostawic sie podejmowanie decyzji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elterchet
0 / 0

@KobietaPracujaca whohoho, poczekałem ale się doczekałem, feministka się znalazła...

I to ostanie zdanie mówi o was wszystko ,,Mezczyzni powinni byc sluzacymi kobiet i wykonywac prace fizyczne, kobietom natomiast powinno zostawic sie podejmowanie decyzji."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupazyzor
+5 / 7

smutne to, masakra; ona ma prawa wyborcze... porażka systemu edukacji, bo "starzy" totalnie dali d♡Py

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+5 / 11

Żal mi jej, musiała być bardzo skrzywdzona, że jej głowa wygenerowała te wnioski, żeby ukryć swoją traumę. Nie ma co się śmiać, to dziecko potrzebuje pomocy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+3 / 11

Jakkolwiek jestem za wolnością i w niektórych poglądach bliżej mi do konfederacji, tak Mentzen... nie mogę gościa znieść, ani go nie znam, ani nie wiem, jakie ma przekonania, ale sam jego widok sprawia, że mam straszny opór co do jego osoby. Widzę go jako sztucznego, zakłamanego człowieka, który pod pozorem miłej twarzy i bycia wytwornym (bo na takiego się lansuje) jest po prostu prostakiem, dla którego liczą się tylko pieniądze. Nie potrafię pozbyć się tego wrażenia, a nawet nie śledzę jego projektów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 9

@Wiedzma "dla którego liczą się tylko pieniądze"
Skąd taka opinia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+2 / 12

@kondon Znikąd... tak jak napisałam, mam takie wrażenie, które powstało wyłącznie na tym, jak wygląda Mentzen, jest to pozbawione logiki, subiektywne odczucie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-1 / 11

@Wiedzma Czyli masz świadomość, że jego realna wartość jest zerowa?

Mentzen posiada firmę, która daje mu dużo pieniędzy. Obecnie już nie poświęca jej tyle czasu, bo zajmuje się polityką, która pieniędzy mu nie gwarantuje. Nie wydaje mi się, żeby ten akurat fragment Twojej wypowiedzi miał podstawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+1 / 9

@kondon Przecież ja to napisałam, że to irracjonalne, natomiast to, co mówi to dziecko, jeżeli to nie fejk w sposób jednoznaczny wskazuje, że moje przeczucia nie są do końca bzdurne. Politycy to szuje, nawet nie wiesz ile można ugrać znając odpowiednie osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-2 / 6

@Wiedzma Ok, chciałem mieć jasność.

Nie mam pojęcia co to za dziewczyna, pierwszy raz ją widzę. Nie mam pojęcia, czy Mentzen ją zna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-3 / 5

@kondon Ale takie osoby to budują. Ja nie twierdzę, że się nie mylę, nie wiem... wiesz to zupełnie głupie, ale nic z tym nie zrobię, nie ufam takim ludziom, bo wiem, jak działa polityka (miałam możliwość się przekonać osobiście).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
0 / 6

Prawie dobrze. Zamienić tylko wydźwięk z "wszystkim mężczyznom" na "mężczyznom, którzy jej się podobają" i będzie to zgodne ze wszystkim - nawet z nauką. Nazywamy to hipergamią - jej się podobają lepsi od niej, więc a contrario ona jest od nich gorsza. Mniej inteligentna, mniej wysportowana, z mniejszą wiedzą czy mniejszymi zdolnościami zarobkowymi.

Ogólnie kobita ma do zaoferowania facetowi tylko trzy ekskluzywne rzeczy - seks, potomstwo i "domowe ognisko". Wszystko inne mieć od innego faceta.

Niby bełkocze, ale była blisko rzeczywistości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KobietaPracujaca
0 / 0

@DonSalieri Pomylilo ci sie. Tak jest w krajach muzulmanskich i te kobiety faktycznie nie ogarniaja i sa glupiutkie. Polska ma zblizona kulture do tych muzulmanskich ale jednak troche sie im jeszce pozwala edukowac. Zaznaczam troche, i w Polsce malych dziwczynek nie bierze sie do garazu i nie pokazuje jak naprawic auto stad nie wiedza, ale za to w innych krajach jak nie Polska czy Afganistan to juz sprawy wygladaj ainaczej. W Anglii np. mamy duzo naukowcow wlasnie po stronie zenskiej, programistki, elektormechanicy, inzynierowie, medyczne wynalazki, i ogolnie wynalazki naleza w duzej czesci do kbiet. To jest kwestia kultury i tego jak od malego ludzie sa wychowywani. Znam osobiscie 2 kobiety geniuszki ktore trenuja mezczyzn w programowaniu w C++. Kobiety w Anglii nei boja sie byc kierowcami autobusow, ciezarowek, zmienic kolo w aucie - wiec powiedzmy sobie to wprost - Polki w 80% nie ogarniaja bo od dziecinstwa ustawiano ich role w spoleczenstwie na taka. W Afryce meskie zwierzeta biegaja i gwalca kobiety, kazde miejsce na swiecie ma swoje jakies cos. Weic podsumowujac Najfajniej zyje sie kobietom w karjach cywilizowanych z pierwiastkiem feministycznym tak aby kobiety nie czuly sie zalezne od mezczyzn, byly samodzielne i wyedukowane. Polska wypada tu slabo z kultura zblizona do muzulmanskiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
0 / 0

@KobietaPracujaca "Polki w 80% nie ogarniaja bo od dziecinstwa ustawiano ich role w spoleczenstwie na taka" - Największe kłamstwo, w które uwierzyły baby. Dobry przykład masz w Szwecji - zminimalizowano różnice kulturowe, więc wyolbrzymiły się różnice biologiczne - w tym podejmowanych zawodów.

Ale nie o tym. Mylisz wykształcenie z inteligencją - a to nie to samo. Baby są też hipergamiczne - chcą lepszego od siebie pod każdym względem, bez względu na własne osiągnięcia. Czy raczej - im więcej osiągnęły, tym mniejsza garstka facetów im się podoba.
Przykład 1 - Typowa Grażyna po zawodówce, siedząca na socjalu. W jej kręgu facetów do podobania jest typowy Piotrek - kierownik działu mięsnego w wieku Grażyny, z maturą i minimalną płacą + premie. Ale ten sam Piotrek będzie nie do przyjęcia przez typową Andżelę, młodą panią adwokat - bo ta już szuka kogoś lepszego od Piotrka "bo nie jest nawet na jej poziomie"

Z muzułmanami zaś jest tak, że baba to przedmiot. Nie ma prawa głosu, można je sobie sprzedawać, ma zaś służyć wszystkim facetom. Nie myl więc ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sarron
+5 / 5

Ona studiuje? A po co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogeros123
+2 / 2

nie no w sumie dobry materiał na posłuszna żonę :) Mnie osobiście znudziło się już bycie w związkach bo jestem strasznym indywidualistą i kompletnie nie umiem chodzić na żadne kompromisy i nie umiem zmienić tych swoich wad więc wybrałem samotność i niezależność. A tu... widzę idealny materiał dla takiego zj...a jak ja :D :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@rogeros123

a jakie to są wady?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogeros123
0 / 0

@Puolalainen wymieniłem je w tym samym zdaniu ;) Wbrew pozorom ludzie tacy jak ja niezdolni do żadnych kompromisów oraz indywidualiści o cechach lekko antyspołecznych na dłuższą metę nie potrafią zbudować stałego związku. Trudny temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@rogeros123

Racja. Zmęczenie swoje robi.
Niezależność nie jest taka zła, potrzebny partner, który też ma swoje życie, tzn. pasje, przyjaciół. Za to druga wada to na prawdę poważny problem. Znając się, wybrałeś to, co się sprawdza. też dobrze.

Tak z ciekawości to tak na 100% żadnego kompromisu? Nigdy? Nawet przy rzeczach, które miały dla Ciebie mniejsze znaczenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogeros123
+1 / 1

@Puolalainen aż tak źle znowu nie nie jest. Po prostu mam sporo swoich pasji i nie lubię marnować czasu na coś co niekoniecznie mi się podoba / lubię czy mam ochotę akurat robić. Generalnie jestem introwertykiem i świetnie czuje się sam ze sobą, w górach, na rowerze, latając, kiedyś motor. Nigdy nie spotkałem kobiety, która byłaby w stanie się w tym odnaleźć i zawsze kończyło sie spinami. Więc po co robić coś na siłę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@rogeros123

Jeśli jesteś szczęśliwy to był to dobry wybór.
Ostatnie pytanie> dlaczego motor kiedyś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
-2 / 2

Zgadzam się w 100%. Może mi służyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SobieRysuje
+3 / 3

Co tu się obrażać na nią? Sama już siebie tak zgnoiła, że bardziej się nie da. Ja się ogólnie nie denerwuję na szowinistów, bo cokolwiek oni nie mówią to obrażają samych siebie. No bo dajmy takiego dorosłego faceta, który twierdzi że potrzebuje cały czas opieki, bo sam nie potrafi się sobą zająć. Co można pomyśleć o takim facecie? Mi jest go strasznie żal że pod pretekstem tego że wciąż potrzebuje mamusi, zaczyna obrażać kobiety i wywołuje szantaż emocjonalny. Jak ta dziewczyna chce służyć tym zakompleksionym facetom, którzy potrzebują wiecznie mamusi, to niech służy. Wolny jest to kraj. Może ma tak silny instynkt macierzyński, że potrafi się zaopiekować tymi wszystkimi facetami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-3 / 3

1. Czy ja dobrze rozumiem, że ta kobieta tłumaczy słowa Korwina, których sama (jak widać) nie zrozumiała? (Korwin nie powiedział, że kobiety są głupie i nie są inteligentne - tylko ktoś mało inteligentny mógł tak to, co on mówił, zrozumieć)
2. Taka mi się refleksja nasunęła: mądrego dobrze posłuchać, ale głupiego wprost przeciwnie. Tu brak mądrego.
3. Jeżeli ona rzeczywiście jest w partii Nowa Nadzieja, to zgadza się to, co powiedział niedawmo P. Mentzen, że różnica między prowadzeniem firmy i partii jest taka, że na pracowników firmy ma się jakiś wpływ, a w partii są ludzie, którzy mają swoje życia a w partii są jakby z doskoku (to nie cytat, a luźne przytoczenie myśli). Ta kobieta jest chyba z baaardzo wielkiedo doskoku.
edit: https://aszdziennik.pl/144842,czlonkini-partii-korwin-tlumaczy-kobietom-dlaczego-warto-popierac-korwina
A więc jednak to ona swoje (na szczęście) "mądrości" opowiada, a nie wyjaśnia słowa innych ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2023 o 19:24

V veraclixuk
-1 / 1

Coś w tym jest...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

Ciekawe, czy o rodzeniu dzieci słyszała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
0 / 0

Studiuje socjologię... do garów i rodzenia dzieci się jej to nie przyda. Niech lepiej poćwiczy ciało, przyda się jej krzepa do noszenia siat z zakupami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RoseCherry
0 / 0

Pierwsze pytanie - ona tak na serio czy to tylko troll?
Drugie - po co promować osoby, które straciły rozum i popadły w niełaskę życia bez mózgu?

Chce tak żyć, niech żyje. Nikt jej zabronić nie może. Ale niech nie propaguje tego... Żal tylko patrzeć jak młode dziewczę zapędza się samo w kozi róg sprowadzając do roli przedmiotu. Pozbawia się sama uczuć, ambicji i możliwości, twierdząc, że facet to jedyna wartość. A jej samej wartość jest tylko w tym ,że ma inną anatomię...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fishe27
-3 / 3

Fakt biologiczny jest taki, że im inteligentniejsze stworzenie tym dłużej się rozwija. Tak jest i tyle. Robak od razu chodzi, kurczak po kilkudziesięciu minutach, cielaczek po paru dniach. Faktem jest, że dziewczynki szybciej zaczynają chodzić i się rozwijają od chłopców. Jest tak czy nie? To oznacza, że są niżej w rozwoju. Feminizm może to zakrzyczeć, ale taki jest fakt i tego zmienić się nie da. Samice innych gatunków zwierząt często są wyżej w rozwoju, ale akurat człowieka nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KobietaPracujaca
0 / 0

@fishe27 Nie, dziewczynki nie zaczynaja szybciej chodzic od chlopcow. Po drugie rozwuj kobiet i mezczyzn zalezy od kultury kraju w ktym sie urodzili. W karjach Afrykanskich zezwierzeciali mezczyzni biegaja i gwalca biedne dziewcznki ktore jako nastolatki juz przypalaja sobie piers zelzakiem i obcinaja wlosy zeby nie pasc ofiara. W Polsce troche podobnie jak u muzulmanow nie zabiera sie dziewczynek do garazu i nie pokazuje sie im jak naprawic auto. Ale w kulturach krajow rozwinietych cywilizowanych jest juz inaczej. W Angli np. mamy duzo kobiet naukowcow, elektromechanikow, inzynierow, programistek, i ogolnie duzo wyalazcow w tym medycznych. Tu poprostu podejscie kulturowe bylo zawsze inne. Po drugiej wojnie swiatowej gdy kobiety przejely zawody meskie powstalo wiele rownowaznych feministycznych umiejetnosci. Koniety w Anglii juz po drugiej wojnie lataly samolotami, prowadzily autobusy i sa tez genialnymi programistakmi w C++. Znam jedna ktora jest po 50-ce i trenuje mezczyzn. Znam tez mloda ktora skonczyla studia teraz i tez jest genialna w programowaniu. Znam takie ktore projektuja nowe urzadzenia i sa inzynierami elektroniki, elektromechaniki. Moja sasiadka jezdzi natomiast ciezarowka jest fizycznie silna i umie sama zmienic kolo w tej ciezarowce. Znam kobiety ktore kupuja stare domy, remontuja je i sprzedja - po prostu to wszystko zalezy od kultury raju. Ta dziewczynka mowi ze swojej perspektywy jedynie, sama jest glupiutka i z Polski wiec tak to widzi, nie rzyjdzie jej do glowy ze w cywilizowanych innych krajach to wyglada inaczej. Zgadzam sie ze w Polsce 80% kobiet jest ograniczonych umyslowo i nawet nie potrafia jezdzic autem. Nie zgadzam sie natomiast z twoja wypowiedzia ktora swiadczy o malej wiedzy i malym doswiadczeniu zyciowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A airwch
-1 / 1

młoda odezwij się. Możesz mi posłużyć jak masz ochote:) przy okazji przyjemność murowana:) nawet nie będę Cię traktował jak ta glupsza:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KobietaPracujaca
0 / 0

@airwch No wlasnie tu ju zsie odzywa ta czesc instynkt meski jak w Afryce, zezwierzeceni mezczyzni biegaja i gwalca te Afrykanki. Ta biedna dziewczyna z filmiku jest ofiara kultury narzuconej przez mezczyzn. Gdyby sie wychowala w Anglii a nie w Polsce lub krajach muzulmanskich zrozumialaby ze kobiety sa bardzo inteligentne i samodzielne. Widzialaby tez ze muzulmanki trzymane w domu nie naucza sie nawet mowic po Angielsku po 20 latach przebywania w Anglii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0sy
-2 / 2

Ja jestem za tym, by kobiety zarabiały tyle samo co mężczyźni na tych samych stanowiskach! Ale jeśli np dana kobieta (słabsza fizycznie?) nie da rady czegoś fizycznie zrobić a beczy o tę samą pensję? to sorry ale nie, bo i dlaczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VanCyklon
-1 / 1

Teraz ją krytykujecie, a każdy chciałby taką żonę xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem