Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K krysztofik
+8 / 14

Najbardziej podoba mi się dymanie wielbicieli kototalibanu- ""Skoro my robimy te badania [...], śledzimy, co trafia do wyborców, to my wiemy, co mówić, żeby wyborcy tego słuchali."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
-2 / 8

@krysztofik mi zaś podoba się, że z konferencji, gdzie Mentzen mówił, jak i co mówić, żeby być słuchanym [jako partia] wyciąga ktoś wnioski, jaki jest program partii. Z punktów zaś, które są wyraźną hiperbolą, którą nawet debil by wychwycił, media próbują zaś zrobić bezpośrednie postulaty 1 do 1.
Podaj mi nazwisko polityka na którego głosujesz, a ja znajdę jakąś jego wypowiedź, wyrwę z szerszego kontekstu 1 czy 2 zdania, które są kompletnie nieakceptowalne i będę twierdził, że dajesz się dymać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+5 / 19

A gdzie można się zapisać do Wielkiej Polski niekatolickiej?? Bym chciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 17

@Wiedzma do Polski świeckiej, nie interesuje mnie w co wierzysz i nie narzucaj mi jak mam żyć .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
0 / 10

@nielubiepisu Co ty pierdlisz? :) Przeczytaj RAZ jeszcze co napisałam, a potem chrzań mi głupoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+4 / 6

@Wiedzma Nie masz się o co oburzać - napisałaś przecież "niekatolickiej" - a to, niestety, wcale nie oznacza "świeckiej", bo niekatolicka może równie dobrze być protestancka, prawosławna jak i islamska. Zdecydowanie wolałabym świecką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
0 / 6

@katem Ja nikomu NIE narzucam jak ma żyć i jestem od tego daleka, ale fajnie, że wiecie lepiej co miałam na myśli...Mam się czepić, że nielubiepisu napisał do Polski, kiedy ja napisałam do WIELKIEJ Polski? To dwie różne nazwy, więc zapiszcie się gdzie chcecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-5 / 5

@Wiedzma po co chcesz " się zapisać do Wielkiej Polski niekatolickiej?? Bym chciała." jest taka ? nie wiem o czym bredzisz,a używając wulgaryzmów napisz ile masz lat . piszę ci wyraźnie Polska ma być świecka .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-1 / 3

@dokturbasen No i? :) Co z tego,że piszesz mi wyraźnie? To coś wnosi? Zapisz się do Polski świeckiej, kto Ci broni? Naprawdę szukanie dziury w całym jest takie super? Ja tobie niczego nie bronię, chcesz, to zrób świecką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 2

@mikv jak już operujemy przykładami, to posłużę się świeżym tematem w kwestii co oznacza promocja, a czym jest informacja.
1. Informacja: pojawiło się nowe zjawisko, gdzie kobiety sprzedające swoje usługi seksualne nie chcą nazywać tego prostytucją wolą używać eufemizmu sex working.

2. Promocja: Sex working praca jak każda inna, zamiast kończyć studia można wybrać sex working jako niezłą opcje ekonomiczną. Nie masz wykształcenia, ale zamiast siedzieć na kasie w markecie za najniższą to tyle możesz zarobić w tydzień nie wychodząc z domu.

Nawet u nas informacja co do odmienności seksualnej, wiedza jest na innym poziomie niż dekadę temu. W szkołach średnich wbrew temu co się mówi nie ma zjawiska dyskryminacji, jakiś prześladowań lub są marginesem. Nawet WC stały się koedukacyjne, młodzież tego praktycznie nie respektuje, nauczyciele nawet jeżeli nie do końca akceptują tęczowe postawy (nie chodzi o orientacje a anturaż w jakim dany uczeń się prezentuję w szkole) nic z tym zrobić nie może, ani zwrócić uwagi nawet jeżeli nie podoba mu się chłopak w makijażu to musi to przemilczeć, ze względu na rodziców, którzy są dość roszczeniowo nastawieni, paradoks, że albo są to rodzice dzieci problemowych albo agresywnych albo ekscentrycznych.

Co do argumentów słusznie zwróciłeś uwagę, że to tak samo jak lewica używa właśnie argumentu odnośnie aborcji.

Co do obecnej UE, przecież może coś się zmienić.
Bierzesz ślub z księżniczka, a po 20 latach okazuje się, że z teściową xD a tak poważnie każdy nowy traktat zmieniał UE i przecież to jest fakt, że ona ewoluowała i nie każdemu musi się podobać kierunek w który podążyła.

Dlaczego sprzeciw wobec wysokich podatków to populizmem? Uważasz, że dobrobyt kraju bierze się od wysokich podatków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-5 / 5

@Tibr co sex working kobiet ma do środowiska LGBT ? Dlaczego posługujesz się według Ciebie ' świeżym tematem" (dla mnie to temat stary jak swiat), zamiast odpowiedzieć na pytanie dotyczące dyskusji ?

"Nawet u nas (...) informacja (...) wiedza" - co masz na myśli pisząc informacja, albo wiedza ? fake newsy z internetu albo od kolegów ze szkoły ? Bo obawiam się, ze dalsze tezy Twojej wypowiedzi, są właśnie na takiej "wiedzy i informacji" oparte.

To ciekawe, ze konfederacja według Ciebie stosuje argumenty lewicy.

UE czy modne teraz słowo " Bruksela" to również wybrani w Polsce europarlamentarzyści ( zdaje się, ze konfederacja ma tam swoich ? ), wybrani przez nasz rząd komisarze itp, więc jeśli unia ewoluuje, to tylko i wyłącznie na życzenie unijnych obywateli ( również polskich), a w zasadzie ich przedstawicieli wysłanych do Brukseli. Oni biorą tam ogromne pieniądze, żeby pilnować interesów swojego państwa i swoich wyborców.

Nie możecie się pogodzić z demokratycznymi wyborami do PE w Polsce ? albo z głosowaniem europarlamentarzystów ? Myślałeś, ze jak Polska wstąpi to unii, to już nie będą podejmowane żadne decyzje, na szczeblu miedzynarodowym a europarlamentarzyści będą tam leżeć i pachnieć zamiast za tymi rozwiązaniami lub przeciw nim głosować ? To samo RE itp .
Nie każdemu musi się podobać kierunek w którym unia podążyła, ale każdy musi sobie zdawać sprawę, ze ten kierunek jest wybierany w demokratyczny sposób i Polska w nim uczestniczy. Traktaty podpisują prezydenci, Morawiecki kamienie milowe itp :) a sprzeciw można wyrazić w głosowaniu.

Populizmem jest używanie ogólników, słów, które maja wywołać emocje a za którymi nic nie idzie. Czy kiedy PiS rozpoczynał reformę sadownictwa pomyślałeś , ze nie chodzi o skrócenie czasu postępowań i zmniejszenie opłat sadowych, bo ten czas się wydłużył a opłaty wzrosły ? "sprzeciw przeciw WYSOKIM podatkom ". Wysokim, czyli konkretnie którym ? I jakie dla porównania proponuje Konfederacja ? O ile niższe ? W ogóle zlikwiduje podatki, czy obniży je o 1-2 % ? Skąd weźmie fundusze na finansowanie wydatków, które były dotąd finansowane tymi podatkami ? Kto na tym straci ? Uważam , ze dobrobyt kraju bierze się z pracy, a nie unikania podatków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 3

@mikv akapit pierwszy, tak jak ty posłużyłem się przykładem, chciałeś abym ci wyjaśnił czym jest promocja lol

Akapit drugi. Nie wiem z czym chcesz tu dyskutować. Zarówno dawniej młodzież wyprzedziła w pewnych tematach starszych ludzi, jak i dzisiaj. Informacja obecnie jest powszechnie dostępna i na wyciągniecie ręki. Co trzeba uczyć to umiejętności ich weryfikacji. Bo nie wiem czego oczekujesz?

Czytaj ze zrozumieniem lub nie odwracaj kota ogonem nie pisałem, że konfa używa tych samych argumentów, a że politycy używają podobnego sposobu retoryki, może być ona symetrycznie po drugiej stronie, ale schemat jest podobny.
Chyba, że chcesz powiedzieć, że tylko PiS używa demagogii.

To, że ktoś bierze duże pieniądze nie oznacza, że działa w interesie państwa, a nasza historia akurat jest pełna takich przypadków.

Co do demokracji, ciekawe, że nie jest ona wyznacznikiem ad hoc w przypadku decyzji krajowych, a w przypadku PE już mówi się o większości nikt nie mówi o poszanowaniu zdania mniejszości.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-1 / 1

@Tibr
1. Przeczytałeś tylko fragment mojego pytania dotyczącego promocji. Chodziło o promocje LGBT w szkołach. Tak jak wspomniałam, fakt, ze jeśli jesteś leworęczny i to czujesz, więc zwykle bierzesz długopis czy łyżkę do lewej ręki a ja Cię informuje, ze nie musisz pisać prawa ręką, choć nie tak dawno dzieci były za to bite, nie oznacza, ze ja 'promuje' leworęczność, ze chce jakiegoś praworęcznego 'nawrócić" . Po prostu mówię, ze wśród nas są również osoby leworęczne i maja prawo pisać czy jeść tak jak im wygodnie, choć np w rodzinie, szkole, wszyscy postępowali inaczej. Siostrę mojej koleżanki nawet rodzice zmuszali do pisania prawa ręką. Dziś ma 60 lat i umie obiema, ale w czasach kiedy była dzieckiem to było dla niej traumatyczne. Po to jest szkoła, żeby takie sytuacje eliminować. Nie oszukujmy się, to prawicowe środowiska chcą wmówić, ze dziecko może sie skusić na zmianę orientacji, wbrew swojej, przez akcje informacyjne, edukacje seksualna itp.
Przykład, który podałeś Ty jest odwrotny. Jeśli ktoś Cię zmusza do pewnych zachowań, a wiemy, ze w tym ' biznesie" to często spotykane - to jest to złe i należy przeciwdziałać. Jeśli sam podejmujesz decyzje, w niektórych państwach odprowadzasz z tego tytułu podatki ( w duńskim serialu " Borgen" ("Rząd") jest ciekawy wątek na ten temat- polecam)- nie widzę w tym nic złego. Bo czym się różni taki ' working" od bycia kochanka i przyjmowania prezentów ?

2. W jaki sposób chcesz dzieci uczyć tej weryfikacji ?

3. Idąc Twoim tokiem myślenia, w demagogii Konfederacja nie różni się od innych partii ?

4. Po to są demokratyczne wybory. Może Twój albo mój przedstawiciel bierze duże pieniądze a mimo to nie działa w interesie państwa czy unii państw ( np chce te unie rozwalać od środka, jak Korwin), to inni maja prawo głosować inaczej.

5. Szanowanie zdania mniejszości łatwo zobaczysz przy wyśmiewanej przez Polaków kwestii traktowania w świetle unijnych przepisów marchewki jako owoca, a ślimaka jako ryby - Portugalczycy wywalczyli w ten sposób dotacje na dżemy z marchewki ( bo dżemy są dotowane), które tylko oni robią, a Francuzi dotacje na ślimaki. Ale, szacunku nie zdobywa się tupiąc nóżkami, rozwalając coś od środka, tylko umiejętnością dyplomacji, przedstawienia argumentów, konstruktywna debata itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@mikv ad. 1 przecież napisałem to był przykład czym jest promocja analogicznie dotyczy to LGBT. Użyte słowa i formuła ma znaczenie w rozróżnieniu czy to promocja czy informacja.
Czy wystarczająco jasno? Nie pisałem że sex working to to samo co LGBT.

Ad. 2 przede wszystkim tu jest rola rodziców i to, że ktoś nie domaga to nie oznacza, że ktoś powinien mnie pozbawiać prawa do tego. Jak dziecko pozna prawdy obiektywne samo dobrze wybierze.
Ad.3 ludzie są różni tak i w każdej partii pomimo punktów wspólnych też się różnią choćby ze względu na charaktery.
Tak więc w każdej partii będą ludzie używających podobnych narzędzi tak aby trafić do swoich wyborców.
Tak jak reklama nie jest skierowana do wszystkich tylko do konkretnego odbiorcy i ma wzbudzić w nim potrzebę, uświadomić, że ma tę potrzebę.

Ad4 tak to działa demokracja to wybór większości, a jednak niektórzy nie chcą tego zrozumieć czy uszanować.

Ad 5. Oczywiście, że tak niestety my popadamy w skrajności albo jesteśmy przesadnie ulegli, albo zachowujemy się jak gbur na przyjęciu. Niestety trzeba też zrozumieć, że czasem trzeba tupnąć nogą, ale jak nie jesteś asertywny to wtedy nagle inni uważają cię za ..., Teraz przesadzamy ale wcześniej... zwróć uwagę, że przed PiS gdy mieliśmy jakieś ale, to słyszeliśmy np. "był czas kiedy Polska mogła milczeć... i tak powinno pozostać".
A przecież niby jesteśmy na równych prawach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-1 / 1

@Tibr
1. Czyli nie potrafisz podać konkretnego przykładu tej promocji w szkole o której mówi Konfederacja ? No cóż, moim zdaniem Konfederacja promuje się na nieistniejącym problemie a w zasadzie problemach wykorzystując najniższe instynkty jej zwolenników.

2. Rodzice są różni, jedni naucza swoje dzieci czegoś wartościowego a inni nie lub zupełnie odwrotnie. Dlatego, żeby zlikwidować analfabetyzm wprowadzono obowiązek szkolny. Nie inaczej powinno być z edukacja seksualna, a nawet religia. Nauka o różnych religiach i kulturach bardzo się sprawdza w innych krajach. Jest tylko jeden warunek, księża, zakonnice nie mogą uczyć tego przedmiotu.

3. to było pytanie zamknięte :) tak ?/nie ? :)

4. Nie chcą zrozumieć - chcą rozwalać unie od środka ale unijne pieniążki nie śmierdzą :)

5. o jakim 'ale' przed PiS napisałeś ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@mikv ad1 ale po co mam ci podawać? Przecież wesz o co chodzi? A nie widzę potrzeby opisywania w szczegółach.
Ad2 nauka czytania pisania nie jest analogiczną do tematu. Natomiast o tyle ma znaczenie, że potrafiąc czytać czy pisać znajdziesz informacje które cię interesuje.
Nie wszystko trzeba podawać kawa na ławę. Nikt przecież nie uczy Kamasutry z hasłem to dla "przełożenia gatunku".
Ad3 uważasz że wsztko jest 01, to, że pytanie jest zamknięte nie oznacza, że wystarczy odpowiedzieć tak lub nie. Np. Czy sex z dziećmi był dla ciebie przyjemny?
Ad 4 to stwierdzenie właściwie z modyfikacje pasuje do wsztkich opcji.
Ad5 "Zmarnowali okazję, żeby siedzieć cicho" - to zdanie Jacquesa Chiraca, wypowiedziane pod adresem Polaków, wywołało ogromne oburzenie nad Wisłą i, choć padło w 2003 roku, wciąż budzi wiele emocji. Serio dla ciebie pokryła zaczęła się w 2015?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-1 / 1

@Tibr
1. Trochę walkower :)

2. Informacje z geografii czy matematyki, tez znajdziesz jeśli potrafisz czytać, ale to nie oznacza, ze szkoła nie powinna uczyć tych przedmiotów. Po Twoim tekście o Kamasutrze bardzo rzuca się w oczy jak taka edukacja jest potrzebna, niektórzy komplecie nie rozumieją na czym polega.

3. Oj widzę, ze szkoła Mentzena jeśli chodzi o pytania zamknięte :) To ciekawe, ze podajecie akurat taki przykład pytania zamkniętego. Ciekawe ale i przerażające. Zwłaszcza po dyskusji na kompletnie inny temat. Dlatego doprecyzuje. W rozmowie, pytania otwierające i rozwijające wątek, to pytania otwarte. Pytania precyzujące mogą być otwarte lub zamknięte. Natomiast pytania zamykające wątek, to pytania zamknięte. Nie chodzi o to ile mówisz/ piszesz, tylko o to co wiesz, więc kiedyś wątek trzeba zamknac. Pytanie, które zadałam było pytaniem zamykającym wątek, żeby go nie przedłużać, bo obydwoje już na tym etapie znaliśmy odpowiedz.

4. Mówimy o demokracji w PE i niby pomijania głosu naszych przedstawicieli. Jest nieliczna grupa europarlamentarzystów, która chce unie rozwalać od środka a więc nie działać w jej interesie. Nic dziwnego, ze ich głos nie ma wpływu na kierunek w którym podąża unia.

5. W 2003 r nie byliśmy w unii. Ale słowa rzeczywiście oburzające, takie, kompletnie niepotrzebne i niewłaściwe tupanie noga Chiraca. Jestem zwolennikiem kompletnie innej sztuki dyplomacji, bez względu na to czy to Chirac czy kto inny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@mikv to nie kwestia walkowera tylko teraz to już kwestia erystyki co potwierdzają dalsze podpunkty ocierające się też o stawianie chochołów. Nie wsztko trzeba uczyć, czym innym jest tu nauka języka czy biologii, nawet historii.
Zapewne zbulwersował cię fakt medialny dotyczący rekolekcji w Toruniu, pomijając fakt (oczywiście forma przekazu jest niedopuszczalna dla dzieci), że odniesiono się do formy przypisując jej treści przekazu, które były całkowicie odmienne, to zgodzisz się, że w tej formie przekazu nie powinno się stosować. Tak samo to będzie działać w każdej dziedzinie. Tak, więc to nie wszystko można porównywać do nauki matematyki bo nie jest to żadna analogia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-1 / 1

@Tibr . Nie wiem jaka była tresc tego przekazu, bo nie interesowałam się tym tematem. Forma hmmmm - masz na myśli kobietę w majtkach w kościele ? Po akcji ciąganiach po prokuraturze posłanki z kawałkiem kartonu, niby obrażającej uczucia religijne, faktycznie raczej niefortunna. Co ciekawe, Ci którzy dopuszczają taka formę rekolekcji zapewne byliby oburzeni widokiem mężczyzny ubranego w sukienkę a jeszcze kilka lat temu w "rurki" i to jest totalna hipokryzja.

Mnie widok majtek nie szokuje, myślę, ze nastolatkowie tez pewnie nie raz widzieli na plaży, więc raczej przyczepiłabym się do treści. Bo zdaje się była tam demonstrowana przemoc. Dlatego tak ważny jest nadzór nad treścią i forma przekazu, skierowany do dzieci. Wyszkolony do tego nauczyciel, powinien ponosić odpowiedzialność za to, żeby do takich sytuacji nie dochodziło ani w szkole, podczas spotkan z różnego rodzaju środowiskami, ani podczas lekcji przeprowadzonych w kościele. Czy nauczyciel, organizator rekolekcji, jak mniemam ksiadz albo katecheta, poniósł jakieś konsekwencje personalne za zgodę na tego typu lekcje ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@mikv osoby które zrobiły ten performance były świeckie.
Dwa ludzie byli oburzeni, zwłaszcza rodzice. Forma, bo w treści było to ukazania złych, negatywnych zachowań, tylko chodzi o formę, bo nie trzeba zabijać by pokazać, że to jest złe. Hipokryzja jest to, że ludzie którzy uważają, że protest w trakcie mszy jest dopuszczalny tu się burzą, a skoro uznanemy, że kościół jest dobrym miejscem na performance i protest to dlaczego jedno ich oburza drugie nie? Wierni okazali oburzenie, co spowodowało, że księża przeprosili za tamte osoby, a resztę rekolekcji po prostu było formą modlitwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-1 / 1

@Tibr a jakie to ma znaczenie czy były świeckie ? Jak rozumiem, nie były nauczycielami tych dzieci, więc bez nadzoru nauczyciela nie powinny być dopuszczone do dzieci. Ktoś chyba organizował te rekolekcje i ten ktoś powinien ponieść konsekwencje, jeśli to było nieadekwatne do wieku dzieci/ obrażało czyjeś uczucia religijne itp. Nie próbuj tu manipulować, ze ktokolwiek bez zgody księdza może zorganizować sobie w kościele performance dla dzieci w trakcie rekolekcji. Gdyby tak było, to księża nie mieliby powodu do przeprosin. Posłance za karton w kościele zamrożono majątek, do czasu zakończenia sprawy sadowej, więc chyba przepraszam w tej sytuacji, to stanowczo za mało.
Natomiast, ja tego nie widziałam i nie jestem od oceniania na jaki performance kościół jest odpowiednim miejscem. I prawdę mówiąc mnie to nie obchodzi, bo ja do kościoła chodzę się modlić. A w zasadzie jeżdżę 70 km, bo jak u Barei jestem poobrazana :) na kościoły, które uprawiają politykę. Tam znalazłam kaplana, który zajmuje się głoszeniem ewangelii a nie organizowaniem performance, zjazdów partyjnych itp. Ks Tischner wiele lat temu ostrzegal kościół przed związkiem z polityka, nacjonalistycznymi zapędami itp. To były prorocze słowa, ale zarówno politycy jak i kościół nadal nie wyciąga wniosków.

Natomiast wracając do tematu, tak samo jak z religia powinno być z edukacja seksualna, historyczna itp Wszystko pod nadzorem wyszkolonego do tego nauczyciela i na jego odpowiedzialność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@mikv czy ty musisz bawić się w robienie chochołów, a więc też stosujesz manipulację? Nigdzie nie napisałem, że robili to bez zgody księdza, to chyba logiczne. Analogicznie tak jak by to było w szkole to tak samo by wiedział dyrektor. Czy ktoś poniósł, czy poniesie konsekwencje tego nie wiesz. Nigdzie też nie napisałem, że przepraszam to wystarczy. Ciężko obalać argumenty których się nie podnosiło. Jak pisałem to zahacza o erystykę, stąd nie rozwijam się. Bo jeżeli piszę, że to nie dopuszczalne to nie wiem co jeszcze miałbym napisać, żebyś nie stawiał chochoła, że to usprawiedliwiam.
Też uważam, że kościół powinien trzymać się z dala od polityki, choć u nas to już każdy temat staje się polityczny.
Co do posłanki ostatecznie zdaje się nie poniosła żadnych konsekwencji więc to trochę tak jakbym wbił ci nie proszony na imieniny, ty byś zawołał policję, ja odmówiłabym przyjęcia mandatu, a w sądzie mnie uniewinnili bo stwierdziłbym że tylko chciałem ci złożyć życzenia. Naprawdę niech się cieszą ci tym nie oburzeni, a oburzeni sprawą z Torunia (bo jedno i drugie powinno oburzać - inny wymiar, inny temat ale), że w Polsce prawo nie działa na zasadzie precedensów bo mogliby się zdziwić pewnego dnia. Niestety PiS nie uzdrowił sądownictwa, a powrotu do starego też tego nie spowoduje, ale to inny temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-1 / 1

@Tibr "robienie chochołów" - chłopie, to nie żadne chocholy, tylko argumenty, na które jesteś bardzo odporny. Na dodatek w tym konkretnie przypadku dotyczą kwestii, która sam podniosłes, choć kompletnie nie była związana z dyskusja, żeby mną manipulować. Założyłeś, ze będę broniła posłanki, a krytykowała 'świeckie osoby", które zorganizowały performance, który w treści jest według Ciebie jak najbardziej ok, ale nie podoba Ci się forma.

"nie wiem co jeszcze miałbym napisać" - mogłeś w ogóle nie podnosić tego tematu, bo mnie, tak jak napisałam, w ogóle nie interesuje. Uważam, ze w kościele jest miejsce na modlitwę a nie happeningi, jakiekolwiek.

Natomiast żeby cokolwiek porównać, to trzeba porównywać te same wartości. Skoro kara za performance posłanki była strata immunitetu, zamrożenie majątku itp, choć poszła tam w płaszczu z kawałkiem kartonu, to myślę, ze organizatorzy tych rekolekcji tez powinni ponieść konsekwencje conajmniej na podobnym poziomie : zamrożenie majątku, zawieszenie w obowiązkach ? Nawet jeśli sad ich ułaskawi, więc jak to nazwałeś " nie poniosą żadnych konsekwencji". Choć dodam, ze sprawy są nieporównywalne, bo druga sprawa ma jeszcze inny wymiar - dotyczy lekcji zorganizowanych dla dzieci, a oburzeni byli, jak napisałeś ich rodzice.

"niech się cieszą ci." - po co mi to napisałeś ? Nie jestem rodzicem tych dzieci, nie widziałam performance podczas rekolekcji, posłanki prawdę mówiąc tez nie.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@mikv jeżeli piszesz, że uważam, że według mnie czegoś nie powinni zrobić, a ja tego nigdzie nie napisałem to jest tak chochoł.
Na zasadzie "nie lubię szarlotki" a "czyli nie lubisz jabłek" itp.

Ostatecznie żadnej z wymienionych sankcji nie poniosła. Dwa postawiony przed sądem każdy zwykły obywatel nie byłby lepiej potraktowany, więc nie można mówić jeżeli ktoś został potraktowany przez sąd jak zwykły obywatel, że to jakaś szykana personalna. Możesz wnieść pozew przeciwko organizatorom wtedy i wtedy możesz mówić czy ktoś jest lepiej czy gorzej traktowany.
I proszę nie stawiaj chochołów, że pisząc to uważam, że to było dopuszczalne czy, że nie powinni ponosić konsekwencj.
Natomiast tez jest swoistą hipokryzją, że jeżeli ktoś uważa, że cel uświęca środki i nie oburza go to co zrobiła i robi Wielgus, a oburzają ja inne rzeczy np. wspomniana wyżej sprawa to jest to czysta hipokryzja. I tu poruszam przykład precedensów bo taki wyrok w US spowodował by, że każdy mógłby wbić na jakąś imprezę i powoływać się, że jego wolność słowa mu na to pozwala.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-2 / 2

@Tibr jeśli uważasz, ze odebranie immunitetu czy zamrożenie majątku na wiele miesięcy to nie jest szykana, to uważaj, bo karma lubi wracać. Tez możesz być kiedyś potraktowany jak "każdy zwykły obywatel", jeśli będziesz miał inne poglądy niż partia rządząca. np 'wbijesz" na stacje benzynowa z hasłami o likwidacji akcyzy. Ty chyba nie rozumiesz, ze obywatele maja PRAWO DO PROTESTOW SPOLECZNYCH, i ze sad ostatecznie UMORZYL POSTEPOWANIE wobec Wielgus, czyli ona swoim protestem NIE ZLAMALA PRAWA.

Używając Twojego porównania, możesz złożyć mi życzenia nawet jeśli nie zaprosiłam Cię na imprezę, zwłaszcza jeśli urządzam imprezę w ogólnodostepnym, niebiletowanym miejscu, gdzie możesz wejść i Ty i ja. Co innego, gdybys wykrzykiwał jakieś wulgaryzmy, chciał pobić mnie albo mojego gościa itp. Tu taka sytuacja nie miała miejsca.

Nie mówiłam o sprawiedliwości przed sadem, bo to powinno być oczywiste. Wielgus przedstawiła w kościele swoje poglądy tak, jak dotąd robili to politycy partii rządzącej. Inna kwestia jest, ze kościół nie powinien być do tego celu wykorzystywany

Mówiłam o zasadach moralnych osób ( Instytut Ordo Iuris), które zgłosiły Wielgus do prokuratury i im podobnych. Jak zachowały się w stosunku do organizatorów performance w majtkach ? Jak zachowa się prokuratura, która również mogła sprawę Wielgus umorzyc - przekonamy się, bo zdaje się tym razem Wielgus złożyła zawiadomienie.

"I proszę nie stawiaj chochołów, że pisząc to uważam, że to było dopuszczalne czy, że nie powinni ponosić konsekwencj." - to Ty nie stawiaj "chochołów", bo ja nic takiego nie napisałam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@mikv chochoł: nie napisałem, że nie jest to szykana w ogóle tylko personalna wobec niej bo każdy obywatel może i jest tak traktowany. Dlatego napisałem jak chcesz to złóż doniesienie lub pozew cywilny i na poczet odszkodowania o zabezpieczenie przed sądowne.

To, że ktoś coś robi to jak sam zwracasz uwagę do niczego nie uprawnia i jeżeli oburzają cię politycy PiS (i nie mówię, że niesłusznie) to i to powinno oburzać.

Pisałem konkretne przykłady wcześnie tego co mi przypisywałeś więc nie chce się powtarzać, jak pisałem to już erystyka, a ja cię nie chce przekonywać bo to nie o to chodzi, żebym się nie zgadzał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 0

@Tibr

Ja wyraźnie napisałam, ze majtki nie robią na mnie wrażenia - zgadza się ? Cały czas projektujesz na mnie jakieś oburzenie i dopiero to jest "chochol".

"to i to powinno oburzać " - Dlaczego ja mam składać pozew a nie ci sami( Ordo Iuris), co złożyli w sprawie Wielgus ?

Poza tym pozew jest złożony zdaje się przez Wielgus, teraz piłka po stronie prokuratury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+5 / 15

@dionizyzibizy
Wskaż proszę kontekst.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+2 / 22

@dionizyzibizy ale to słowa Mentza , nie czujesz się dymany ?
wsłuchaj się w to " skoro my robimy te badania ....śledzimy co trafia do wyborców,to my wiemy co mówić żeby wyborcy nas słuchali" a więc wyszedł im Polak - homofob, katolik , antysemita, i sprzedajna łajza która dla kasy zrobi wiele.
" polskość to nienormalność..... " to jest wyrwane z kontekstu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 12:51

D dionizyzibizy
+2 / 4

@lolo7 Np. nawiązując do w/w >>Piątki Konfederacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 13:03

D dionizyzibizy
+1 / 15

@lolo7 Np. nawiązując do w/w Piątki Konfederacji i związanych z tym badań opinii publicznej -oczywistym jest, że trzeba znaleźć "chwytliwe" tematy, które ludzi interesują, w jakiś sposób poruszają, aby ich do siebie przyciągnąć. W tym kontekście mówił też o ogólnych przywarach Polaków. Niestety, większość internautów woli "gotowe" kłamstwo/półprawdę, zamiast zdobyć się na wysiłek i coś samodzielnie zweryfikować. Szukanie nie boli. Konfederacja teraz zyskuje poparcie kosztem Hołowni i "pseudoopozycji", która jakby naprawdę chciała cos zmienić to by wystartowała ze wspólnej listy wyborczej. No Cóż, zobaczymy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 13:08

M mikv
+3 / 15

@dionizyzibizy a jaki jest inny kontekst wypowiedzi i działań tego pana ? To jest 'gwiazda" tic toka. Dlaczego ? ano dla tego, ze czasem uda mu się powiedzieć coś z sensem, ale trzeba to umieścić w krótkim filmiku, bo jak byś się zorientował w kontekście całej wypowiedzi, to w życiu byś tego nie polubił :) No chyba, ze lubisz, jego wspólne deklaracje z panią Godek, potrzebujesz wiz przy wjeździe do Europy itp czyli ciemnogrodu.
On ma pewne "atuty", które Polacy uwielbiają zwłaszcza Ci w jego wieku i młodsi ... ten cynizm, cwaniactwo, arogancję itp ale na tym się w nowoczesnym świecie daleko nie zajedzie, co widać chociażby po Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dionizyzibizy
-1 / 15

@nielubiepisu Mentzena jak już. Dymanym to może się czuć wyborca pisu albo PO, partii które żyją od afery do afery ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+6 / 14

@nielubiepisu @lolo7 czuje taki dysonans (sprawa z przed kilku laty) kiedy to Tusk (a zanim reszta) posługuje się tymi samymi twierdzeniami co PiS jego ferajna w 2019 xD

"Jest całkowicie oczywiste, że to co nazwałem piątką Konfederacji to:

1. Sprzeciw względem roszczeń do mienia bezspadkowego.
2. Sprzeciw wobec promocji LGBTWTF w szkołach.
3. Sprzeciw wobec aborcji.
4. Sprzeciw wobec wysokich i skomplikowanych podatków.
5. Sprzeciw wobec obecnej Unii Europejskiej" – napisał polityk na Facebooku.

@kibishi zawsze mogę napisać, że ktoś coś powiedział i dorobić do tego odpowiedni przekaz tak aby się zgadzało z moją tezą postrzegania świata.

@lolo7 Mentzen powiedział tak "uważam, że pomoc socjalna dla niektórych ludzi jest niezbędna i potrzebna" jeżeli na tej podstawie napiszę, że ma program socjalistyczny to uwierzysz? A takie słowa powiedział. Widzisz wsztko można udowodnić wybierając rodzynki z ciasta i nadając temu odpowiedni anturaż ;-) @mikv a który polityk odnoszący sukcesy czy cieszący się poparciem nie jest "przedstawicielem handlowym"?
@Wiedzma i to jest w Polsce problem, że szukamy tych polityków którzy mają podobny światopogląd, a nie tych których nasz światopogląd nie będzie interesował, tak jak nie powinno to interesować funkcjonariuszy państwowych.
Takiego polityka który ma swój światopogląd ale nie chcę aby ktoś narzucał inny jemu czy tobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+2 / 12

@dionizyzibizy Czego jak zwykle nie rozumiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+1 / 13

@dionizyzibizy Na Twoje debilne wypowiedzi niepotrzebne są żadne argumenty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 13:56

M Moim_zdaniem
-1 / 5

@Tibr niestety tak obecnie działa polityka. Przekonali wszystkich, że światopogląd może być jak wiara lub ją nawet zastąpić. Liderzy polityczni mają swoich wiernych (twardy elektorat), którzy potrzebują jakiegoś celu w życiu, a oni im ją dają. W dzisiejszych czasach wszelkie religie przeszkadzają polityką manipulować ludźmi. Albo którąś atakują, albo godzą się na jakąś formę współpracy kosztem swojej władzy. Światem żądzą pieniądze, a pieniądze politykami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 8

@Tibr Niestety Konfederacja pokazała za czym głosują i co popierają jeżeli chodzi o reformy światopoglądowe i nie potrafię się z ich linią zgodzić. To nie jest kwestia tej czy innej wypowiedzi wyciętej z kontekstu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-2 / 4

@dionizyzibizy i konfederacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
-1 / 9

@Tibr Ja nikomu nie wciskam w jaki sposób ma żyć. Jestem wolnościowczynią. Prywatnie może być sobie kaolikiem, świadkiem Jehowy czy wyznawcą makaronu, politykę ma uprawiać tak, aby kraj rósł w siłę bez ideologii religijnej. Niech nosi durszlak w domu, a nie w pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 1

@Wiedzma nie pisałem tego, że ty wciskasz, odniosłem się do demota vs co napisałaś i jak powinno być :)

@kibishi odniosłem się do tezy z demota i twierdzeń jak łatwo zmanipulować czyjąś wypowiedź specjalnie przytaczając słowa Mentzena o socjalu bez szerszego kontekstu gdzie mówił dalej, że nie może być tak, że socjal biorą ludzie którym nie chce się pracować a nie dlatego, że nie mogą.

Co do Konfy Ci ludzie pochodzą z tego kraju, nie żyją w próżni i są obarczenie takimi samymi przywarami jak cały ten naród, deklarują kokretne poglądy których nie zatajali. Wszędzie prawica w mniejszym lub mniejszym stopniu będzie dość płynnie się z nimi pokrywać. W polsce nie ma równowagi.
PO nie sprawi, że budżet przestanie być drenowany, zmieni strumień, zabierze synekury PiS i da swoim. Nie mam złudzeń. Jeżeli PO wygra wybory i zabierze socjal to jak myślisz kto wygra wtedy kolejne wybory? (a realnie musząc się podzielić z lwicą władzą to...?)
Wcale nie uśmiecha mi się konfa jako partia rządząca, ale mogła by być przeciw wagą, której nie ma i niestety nie będzie. Jesteśmy krajem zwasalizowanym czy się komuś to podoba czy nie. Nawet w kwestiach ustawodawczych nie liczy się nasz wybór. Z jednej strony wchodząc do UE zrobiliśmy interes życia, ale z drugiej strony dostaliśmy teraz kaganiec, na który nasi politycy się zgodzili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 2

@Tibr nie chodziło mi to czy ktoś inny jest lub nie, tylko ze ten pan, jest świetny w sprzedawaniu czegoś, co jest kompletnie niepotrzebne. Na pierwszy rzut oka widać manipulacje przy tej sprzedaży :

"Sprzeciw wobec promocji(...) " - co to jest "promocja" - w tym kontekście ? Jeśli jesteś pewny swojej orientacji, to nikt nie wypromuje Ci innej. Były takie próby i niektóre osoby homoseksualne ze wzgledu na strach przed wykluczeniem społecznym zakładały rodziny z osoba innej płci, wierząc, ze z czasem im przejdzie i orientacja się zmieni, ale one są nieskuteczne. Najbardziej znanym tego typu przypadkiem jest ten węgierski radykalny, prawicowy polityk, który w Brukseli uciekał z imprezy po rynnie. Akcja informacyjna, ze nie musisz się tak czuć, ukrywać i być wykluczonym ze względu na orientacje to żadna promocja. Jeśli jesteś leworęczny a ja poinformuje Cię, ze nie ma obowiązku pisać prawa ręką, chociaż kilkadziesiąt lat temu taki obowiązek był, to tez żadna promocja leworęczności.

Kiedyś ten pan powiedział, ze pary homoseksualne mogą wchodzić w związki małżeńskie ale normalne, w sensie roznoplciowe ... Pewnie to miało być ironiczne albo sarkastyczne, więc ja odniosę się w ten sposób do kwestii : "Sprzeciw wobec aborcji" . Czyżby ktoś pana Mentzena zmuszał do aborcji, ze musi się sprzeciwiać ?
"Sprzeciw wobec OBECNEJ UE " - co to znaczy OBECNEJ ? ta z przeszłości się rozwiązała i powstała nowa ?
Coś mnie chyba ominęło. Czy podobała nam się ta unia w której nie było naszych europarlamentarzystów, komisarzy itp dlatego akces do UE Polacy przegłosowali w referendum ? Teraz, kiedy to również my stanowimy prawo UE będziemy się sami sobie sprzeciwiać ? Jakieś rozdwojenie jaźni czy niezrozumienie demokracji ? Mentzen chce unie urządzać na wzór prawyborów w Konfederacji ?

Pozostałe dwa punkty to czysty populizm, nikt nie chce płacić wysokich i skomplikowanych podatków. Równie dobrze mogl powiedzieć, ze Konfederacja chce, żeby wszyscy byli piękni i młodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2023 o 21:29

N nielubiepisu
-2 / 4

@dionizyzibizy za PO były jakieś afery ? zegarek Nowaka ? coś jeszcze ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-3 / 3

@mikv Podatki można uprościć (to nie problem).
Można je zmniejszyć - to już jakiś problem jest, bo należy to powiązać z ograniczeniem wydatków (spokojnie jest to do zrobienia). Jak w budżecie domowym. Ale z tego, co się orientuję, żadna partia w Polsce - poza Konfederacją - nie rozważa ograniczania wydatków, a więc i zmniejszanie podatków nie wchodzi w grę.
Obecna UE - oznacza unię, która zmierza do bycia jednym państwem (czyli daje sobie prawo do decydowania o tym, o czym nie powinna). Sytuacja analogiczna do wspólnoty mieszkaniowej: jako wspólnota decydujemy o tym, co dotyczy NAS WSZYSTKICH - czyli np. zrzutki na wymianę dachu, oznakowanie wspólnego parkingu, itd. Ale nie mieszamy się do tego, co kto ma w swoim prywatnym mieszkaniu. W UE dogadujmy się co do współpracy gospodarczej, wolności w przejeżdżaniu z kraju do kraju, itp. rzeczach, ale już o tym, jak funkcjonujemy wewnątrz swoich krajów, decydujemy sami a nie unia za nas decyduje.
Pary homoseksualne z ZAŁOŻENIA nie mogą być małżeństwem, bo małżeństwo jest związkiem 2 osób różnych płci (kobiety i mężczyzny). Para jednopłciowa może być legalnym związkiem prawnym, ale nie małżeństwem. Co w tym jest niezrozumiałego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-2 / 2

@Garfield2000
1. słowa klucz "nie rozważa ograniczania wydatków" - w 5-tce Konfederacji, nie ma hasła ograniczania wydatków. Zapewne robiąc te badania, o których mówił Mentzen doszli do wniosku, ze to nie jest chwytliwe hasło. Konfederacja pod tym względem nie różni się od innych partii. O ograniczaniu wydatków mówi tylko i wyłącznie kiedy dopytują dziennikarze. Pojawia się tez pytanie : czy te ograniczanie wydatków bilansuje się z obniżaniem podatków, które proponuje Konfederacja ?
Nie zgadzam się ze zdaniem, ze żadna inna partia nie zapowiedziała ograniczenia wydatków. Wręcz przeciwnie, chyba wszystkie partie oprócz pis i konfederacji zapowiedziały ograniczenie wydatków na kary za nieprzestrzeganie praworządności.

"decydowania o tym, o czym nie powinna" - kto zadecydował o czym nie powinna ? Ty ? Bo sytuacja ze wspólnota rzeczywiście analogiczna. Miałam kiedyś sytuacje : na kolanku przy podłodze ciekła mi woda. U mnie nic się nie działo, nawet tego nie wiedziałam. Ale kilka pięter dół.....Idąc Twoim tokiem myślenia, gdybys był moim sąsiadem poniżej chciałbyś się mieszać do mojego mieszkania czy nie ? Ja w swoim prywatnym mieszkaniu miałam swoje prywatne płytki, które trzeba było oderwać, żeby te rurkę naprawić.
Mam wrażenie, ze ludzie nie rozumieją słowa 'wspólnota" . Przecież nie musisz wspólnymi siłami nawet dachu naprawiać. Możesz wyprowadzić się do domku jednorodzinnego. Ale skoro zdecydowałeś się na wspólnotę, to nawet jak mieszkasz na parterze składasz się na dach.


Kiedyś z założenia kobiety nie mogły studiować, głosować albo chodzić w spodniach i to jest niezrozumiale. Założenia, normy ustalają ludzie. Bardzo często te normy na przestrzeni lat okazują się błędne. Dlatego w wielu cywilizowanych państwach dopuszczone są malzenstwa par jednopłciowych albo związki partnerskie. Te pary mogą migrować również do Polski, czy Ci się podoba czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-2 / 4

@mikv Pani wybaczy, ale nie mam tyle cierpliwości, co użytkownik @Tibr i nie widzę sensu w odpowiadaniu na Pani wiadomość (skoro Pani nadal powiela kłamstwa o "chwytliwych hasłach" - znaczy to tyle, że nawet nie poświęciła Pani chwili, by przesłuchać całą wypowiedź P. Mentzena - a któryś z użytkowników nawet wrzucił w komentarzu film z nią. A jeżeli Pani przesłuchała, i nadal nie rozumie, to dyskusja tym bardziej nie ma sensu).
Dodam tylko: cieknące kolanko to jest jedna z WYJĄTKOWYCH sytacji, w których oczywiście rozmawiać należy. Ale gdyby sąsiad, którego ta sytuacja dotyczy, przyszedł do Pani i powiedział, że powinna Pani przestać jeść mięso, bo on jedzenia mięsa nie popiera, TO byłaby odpowiednia analogia do tego, o czym pisałam.
A "wspólnota" ma wiele znaczeń: inna jest małżeńska, a inna mieszkaniowa np. I TEGO ludzie nie rozumieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
-2 / 2

@Garfield2000 nie widzi pan sensu w odpowiadaniu, więc pan odpowie :) Uwielbiam takich ludzi :) ale wybaczam :) Niestety bez względu na to, ile oglądałby pan filmików z panem Mentzenem, to nie znajdzie pan tam odpowiedzi na pytanie, które zadałam : czy ograniczanie wydatków bilansuje się z obniżaniem podatków, które proponuje Konfederacja ?
Co i tak nie ma dla mnie znaczenia, ze względu na kwestie światopoglądowe. Nie jest istotne, czy ktoś da się kupić za 500 zł, czy za obcięcie akcyzy na benzynę, jeżeli mam żyć w ciemnogrodzie, bo ten ktoś ma założenia bez problemu zmienione w innych cywilizowanych krajach.

"on jedzenia mięsa nie popiera" - nie chodzi o to czy wolisz zjeść kotleta ze świni czy z robaka, tylko czy Twój sąsiad zgadza się żebyś na wspólnym korytarzu hodował swoje świnki, bo lubisz mięso. Zanieczyszczal wspólne ujęcie wody itp . Jak najbardziej WSZYSCY sąsiedzi łącznie z TOBA powinni się spotkać i POROZMAWIAC. Nie ma w tym nic złego. I pomimo, ze będziesz się upierał przy swoim, zaproponować inne rozwiazanie, np zagrodę dla świnek w innym miejscu. Podobnie gdybys zdecydował się na hodowle robaków w swoim mieszkaniu, a te robaki wyłaziłyby do sąsiada, to sąsiedzi mogą zdecydować się na dezynfekcje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dionizyzibizy
-1 / 1

@nielubiepisu PO walczyło z wolnością słowa -w związku z aferą podsłuchową, która obciążała m. in. ich polityków. Poniżej materiał pokazujący ówczesnych funkcjonariuszy ABW w cywilnych strojach w redakcji Wprost i próbę siłowego odebrania laptopa z nagraniami redaktorowi naczelnemu.

https://www.youtube.com/watch?v=efAUCata4Hk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 1

@dionizyzibizy nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+15 / 29

I to jest właśnie powód dlaczego w naszym kraju totalnie nie ma na kogo głosować, jedyna partia posiadająca gospodarczo ogarnięty program jest totalnie nie do przyjęcia światopoglądowo. Tego kraju już się chyba nie da uratować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-3 / 13

@kibishi brutalnie napiszę , masz rację ,skoro nie potrafimy się rządzić sami, niech robią to za nas inni , Niemcy odpadają choć tam jeździ się mercedesami, to może EU ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moim_zdaniem
-3 / 7

@nielubiepisu obecny kształt EU odpada. Ewentualnie, rząd rząd specjalistów + kwestie światopoglądowe głosowanie w zdalnych referendach. Ale czy to możliwe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CzlowiekZkamienia
-5 / 13

@nielubiepisu To już wolę Mentzena, prędzej uwierzę, że on będzie się o nas troszczył, niż EU. Ale chyba najlepiej czekać. Głosować na kogoś o umiarkowanych poglądach (np. PO) i czekać aż pojawi się na scenie ktoś sensowny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
-3 / 13

@kibishi
Konfederosja nie ma żadnego programu gospodarczego. Same życzeniowe hasła rzucane w eter bez żadnego poparcia. Program gospodarczy to upraszczając ,,Wprowadzimy ,,A'' przy użyciu ,,B'' i finansując to ze źródła ,,C''. Jednocześnie problem, który wtedy wystąpi z ,,D'' i ,,E'' ograniczymy w sposób ,,F''. U Konfiarzy wszystko kończy się na ,,Wprowadzimy A i zlikwidujemy/ograniczymy C''. Rozumiem, że jak Memcen wyjdzie i powie ,,Chcemy wysłać misję załogową z Polski na Marsa'' to wyborcy Konfederacji będą mówić, że to jedyna partia z sensownym programem podboju kosmosu, abstrahując już od tego, że wtedy pojawiłby się kolejny rozłam w Konfie bo część płaskoziemska ostentacyjnie wyszłaby z partii XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-2 / 6

@Moim_zdaniem według ciebie , to nie oznacza że jest zła, ty możesz mieć złe poglądy, 2- nic nie stoi na przeszkodzie by reformować. pis wycina lasy na potęge sprzedajac niemcom i chinczykom- to EU zaproponowała prawo biorące w ochronę nasze lasy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moim_zdaniem
-1 / 1

@dokturbasen UE musiałaby wrócić do korzeni - nie jest to takie proste. Środowiska, które powolutku przez lata ją zmieniało pod swoje dyktando, będą się zaciekle bronić. Idea była dobra, ale została wypaczona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-2 / 2

@Moim_zdaniem świat sięzmienia, EU wczesniej to była unia ekonomiczna, dzisiaj nie sprosta to wyzwaniom świat i rozwoju naukowemu. Ukraina pokazała że potrzebujemy mocarstwa a nie dogadywania się latami państw narodowych i interesów państw narodowych . Jedno państwo EU to bardzo dobry pomysł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 0

@CzlowiekZkamienia czytasz co mówi ? zrobili badania i na podstawie tego zrobili sobie 5 punktów z polaków zrobili antysemitów, pałających nienawiścią do innych , katolików i nienawidzących EU- a wojna w Ukrainie pokazała co to znaczy EU . Mentzen jest doradca poadtkowym- zarobi na tobie przy pis-ie i przy KO . chcesz czekać ? na co ? opozycja musi odebrac władzę mafii za 4 lata będziesz wybierał program, ale nie rób sobie marzeń,z polskiej społeczności nic fajnego nie wykluje się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
+6 / 16

No což, facet jest świetnym "przedstawicielem handlowym " . Dziwi tylko fakt, ze ludzie to kupują i np chcą wyjść z UE, albo przyklaskiwać pomysłom pani Godek. Ale jak kupują niepotrzebne im kołdry czy garnki na raty od domokrazcow to w sumie co się dziwić ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dionizyzibizy
-1 / 1

@lolo7 Np. nawiązując do w/w >>Piątki Konfederacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uhtred
0 / 8

Nie jestem fanem tego pana. Wiele mi sie w nim nie podoba. Ale jak i źródło i powyciągane z kontekstu zdania tak i cały ten demotywator wygląda jak dzieło jakiegoś pisowskiego trola a ludzie łykają jak młode pelikany haha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ollyon86
-1 / 11

Ależ was głąby , widać że agentura Pisu i Po ma się dobrze :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dokturbasen
-1 / 9

@ollyon86 a agentura konfederacji w XXI wieku chce z Polski zrobić zaścianek europy to już wolę PO .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SalomonMowi
-4 / 8

Wyborcy konfy są jeszcze tempsi niż pisuary.
Pisuary głosują na ruskie onuce, które dają im socjale (wydrukowane pieniądze za ktore zapłacą pracujący w podatkach - stąd 9+12>17%)
A wyborcy konfy głosują na drugie ruskie onuce, które im nic nie dają poza rozwaleniem gospodarki i sojuszu europejskiego.
Brawo tępaki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 000gd000
-1 / 5

pis i konfa to to samo zło, do wyborów jeszcze pół roku ale już musicie mieć na uwadze, że sondaże wskazują iż młodzi nie chodzą praktycznie na wybory - a tych po 65 roku życia idzie aż 80%!!!! Nie pozwólmy aby starzy ludzie zgotowali piekło młodym... Szanowne Kobiety, w was jest ostatnia nadzieja, wam te debile zgotowały najgorsze piekło, dzięki nim umierają dziewczyny z zagrożonymi ciążami, którym lekarz boi się pomóc. Jeśli macie w swoim otoczeniu pełnoletnich młodych ludzi to błagam - niech idą głosować, namawiajcie ich aby zmobilizowali też swoich rówieśników, nawet jeżeli nie interesują się polityką, to za kilka lat ta polityka ich brutalnie dotknie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-5 / 5

@000gd000 Namawiajcie młodych, żeby szli i głosowali na JEDYNĄ rozsądną partię, czyli Konfederację! Poza nią rzeczywiście nie ma na kogo głosować.
A jak ktoś porównuje Konfederację z PISem to znak, że KOMPLETNIE nie zna się na polityce, a do tego uważa kwestie światopodglądowe za JEDYNE WAŻNE w życiu kraju. A tak się składa, że z sytuacją związaną z aborcją statystyczna kobieta spotka się w ciągu całego swojego życia NIEPORÓWNYWALNIE rzadziej niż z tym co jest naprawdę ważne i z czym zmagamy się na co dzień (gospodarką, podatkami, inflacją, rynkiem pracy, itd.).
Nie zgadzam się z Konfederacją w kwestii aborcji. Uważam, że "kompromis", który był wcześniej, był o wiele lepszy, ALE faktem jest, że jest to kwestia, która w zdecydowanej większości przypadków, dla osoby "zagrożonej", jest do rozwiązania (do Czech, Niemiec czy Holandii nie jest daleko, zależy kto gdzie mieszka).
I nie chce mi się na ten temat dyskutować z prostego powodu: JEST CAŁA MASA INNYCH, WAŻNIEJSZYCH RZECZY, na które Konfederacja ma dobre rozwiązanie - a wszystkie pozostałe partie wyraźnie popierają socjalistyczną strategię PISu, czyli coś, co sprawia, że inflacja jest jaka jest i nie ma opcji, by zmalała, a to drastycznie wpływa na (wciąż malejący) komfort życia w Polsce, a nie to, czy ktoś może dokonać aborcji, czy nie.
I możecie mówić co chcecie, ale prawda jest taka, że jak kobieta chce mieć dzieci - to je będzie miała (chyba, że stwierdzi, że jej na to nie stać - i tu jest problem niskiej dzietności, a nie prawo aborcyjne! Ale tego problemu nie rozwiąże żaden socjal, ale NORMALNE WARUNKI DO GODNEGO ŻYCIA, za własne pieniądze). A jak nie chce, to nie będzie ich miała - niezależnie od tego, ile "plusów" jej jakiś mądry polityk wymyśli. I ma to bardzo niewielki związek z tym, czy w kraju jest możliwość aborcji dozwolona czy nie - zwłaszcza w kraju takim jak nasz, że "wyjazd" w tej sprawie jest możliwy od ręki.
(mowa oczywiście o normalnych kobietach, a nie o patologii, która chce mieć dzieci bo liczy na zasiłki w związku z ich posiadaniem).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 000gd000
0 / 2

@Garfield2000 konfa i pis to jest to samo, dobrze o tym wiesz ale przykrywasz to sobie w głowie śmiesznym Mentzenem i jego filmikami o podatkach i rządzie, a za jego same poglądy co kaja godek już dla mnie są spaleni. Nie wspominając o tych ruskich trolach, pokroju brauna i korwina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-4 / 4

@000gd000 :)
Pani może WIE, że "konfa i pis to jest to samo". Ja nie wiem. Co więcej: WIEM, że to są zupełnie inne programowo partie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 2

@Garfield2000 "do Czech, Niemiec czy Holandii nie jest daleko, zależy kto gdzie mieszka)." - idąc Twoim tokiem myślenia, jak chcesz mieć inne podatki to jedz do Czech, Niemiec czy Holandii, w zależności gdzie masz bliżej.
Żeby kobieta miała NORMALNE WARUNKI DO GODNEGO ŻYCIA, to nie można jej narażać na zagrożenie życia, i czekać na sepsę wywołana uszkodzeniem płodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-4 / 4

@mikv Nie rozumie Pani mojego toku rozumowania, to pewne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikv
0 / 4

@Garfield2000 doskonale rozumiem : pan i czubek pana nosa jest najważniejszy, jak ból Jarosława. Inni jeśli nie godzą się być żywym inkubatorem, dla uszkodzonego płodu, muszą jechać do Czech, Niemiec albo Holandii, bo panu zależy na obniżeniu podatków o 1 czy 2 %. Zgadza się ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 marca 2023 o 10:21

avatar 000gd000
0 / 2

@Garfield2000 obie partie mają ukryte zapędy rosyjskie, ale to pis się z tym jeszcze kryje. Dlaczego konfa nie pokazuje już brauna i korwina? No właśnie dlatego żeby taki miło wyglądający Mentzen nadrobił stracony wizerunek partii, nie wspominając ani słowem o ich programie wyborczym (a jest niemalże pokrewny z pisiorskim). Dobrze o tym wiesz, tylko albo nie przyswajasz wiedzy (bo tak ci wygodniej) albo nie znasz ich programu a łapiesz frazesy Mentzena z tiktoka.
PS. Nie jestem Panią :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-4 / 4

@000gd000 Ja tam Korwina i Brauna widzę. Wszystko zależy od tego, czego kto słucha i ogląda.
Każdy wie, że zmiana Korwina na Mentzena miała właśnie taki cel, żeby dotrzeć do większej liczby ludzi (plus pewnie kwestia wieku P. Korwina miała tu też znaczenie) - i w czym problem? Przecież takie działania są normalne.
"Ukryte zapędy rosyjskie" - tego to mi się nawet nie chce komentować.
A te insynuacje o tiktoku są doprawdy zabawne :)
PS: zmyliło mnie zdjęcie M.M.
Nie no, żartuję. Myślałam, że odpisuję tej Pani, która produkuje komentarze powyżej (a ona się tylko wcięła do wątku :P ).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 000gd000
+2 / 2

@Garfield2000 widzę że wymijająco odpisałaś o ruskich zapędach tej partii, a to że konfa ma dokładnie te same poglądy co kaja godek też sprytnie ominięte... Wymiana liderów na Mentzena miała być tylko grą marketingową? Prawie się udało, gdyby nie fakt że to co ta partia przedstawia poza gadaniem o podatkach i obecnym rządzie, nie sprawi że ludzie rozumni będą na nich głosować. Już sama "Piątka Mentzena" mocno rzutuje na obraz partii, sorry ale ja nie jestem za sianiem nienawiści wśród kogokolwiek, a konfa najwyraźniej tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-4 / 4

@000gd000 Nie "ominęłam", a po prostu zignorowałam nieprawdę (to o Rosji).
Co do Kaji Godek: kwestię aborcji też opisałam w którymś komentarzu. Jedni widzą w tym zabijanie dzieci, inni w ogóle nie widzą zabijania ludzi, a jeszcze inni są za kompromisem. Żadna z tych grup się nie dogada, więc dyskusja sensu nie ma. Natomiast kwestie światopoglądowe NIE SĄ WG MNIE NAJISTOTNIEJSZE w sytuacji, gdy się rozgrywa walka o to, czy ludzie, jako naród, mają się rozwijać (lepiej żyć) czy umierać (z braku perspektyw chociażby). TO SĄ RZECZY WAŻNE.
A "piątka Mentzena", którą tak zajadle zwalczacie, jest jedynie jawnym pokazaniem obniżonej sprawności rozumienia tego, co ktoś mówi. Ładniej tego ująć nie mogę ;) Naprawdę: proszę przesłuchać w całości jego wypowiedziedź w tym temacie, a zrozumie Pan, że tematu nie ma. Nie ma żadnej "piątki Mentzena", jest jedynie próba pokazania na czym MOŻNA zbić kapitął polityczny i, co więcej, większość partii dokładnie to robi!
Przykład aborcji doskonale to pokazuje. Rzecz, która statystycznie dotyczy mniej niż promila sytuacji w życiu, staje się nagle najważniejszą kwestią w państwie. To jest coś niepojętego. I nie mówię, że ten temat nie jest ważny, bo jest. ALE w sytuacji, gdy ważniejsze są inne rzeczy, na tych ważniejszych należy się skupić w pierwszej kolejności.
Wybierze Pan kogoś, kto Panu obieca dostęp do aborcji na życzenie, ale jednocześnie - w kwestiach socjalnych i zamordystycznych - będzie dalej robił to, co robi obecnie PIS (np. PO), i bardzo szybko się Pan zorientuje, że nic Pan dobrego nie zrobił.
Pozdrawiam,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pan_grajek92
-1 / 1

kiedy ludzie się obudzą i zauważą że politycy grają do jednej bramki udając przeciwników i żyją za pieniądze podatnika? w myśl zasady "dziel i rządź"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Deithwen_PL
+3 / 5

Witamy na TVP Demotywatory gdzie nie podaje się źródeł pochodzących od autora, za wiarygodne źródło informacji uznaje się Janusza Kowalskiego, pod warunkiem że stwierdza że Mentzen wejdzie z koalicję z PiS, a samego zainteresowanego przytacza się w zdaniach gdzie "[...]" zastępuje przecinek.

Odnośnie badań i tego "nie chcemy Żydów, homoseksualistów, aborcji, podatków i Unii Europejskiej" jest to część wykładu o tym dlaczego ludzie w ogóle chodzą na wybory, zakładaniu partii politycznej i braku możliwości wystartowania z hasłami wycelowanymi w centrum, bo wtedy nie przebija się do mainstream'u i partia kończy swój żywot zanim zaczęła. Bronioną na wykładzie tezą była konieczność apelowania do emocji w kampanii wyborczej by w ogóle zaistnieć w polityce.
Tu jest źródło w Namzależy.pl:

https://www.youtube.com/watch?v=ev1YBU86aHU&t=444s

Jako przykład Mentezen podawał Gwiazdowskiego i jego Polska Fair Play, która wedle niego miała nie przebić się ze względu na oparcie programu tylko na postulatach gospodarczych. News flash - Polska Fair Play zdobyła w jedynych wyborach w których wystartowała 0,54% poparcia a sam Gwiazdowski uznał że nie jest zainteresowany dalszą polityką.

https://www.youtube.com/watch?v=kllQnSZtKxo&t=4s
https://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Fair_Play

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZdzichuMalek
0 / 4

i dlatego nadal trzeba uważać na konfederację. Banda jednak ludzi oderwanych. Nie ma na kogo głosować, bo z deszczu pod rynnę to już mamy. Kukiz też antysystemowiec i ile obiecał ......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-2 / 4

Pewnie już ktoś o tym napisał w komentarzu, a jak nie to ja napiszę: z wypowiedzi KAŻDEGO człowieka można w podobny sposób wyrwać, bez podawania kontekstu, słowa, które można przedstawić innym wmawiając, że powiedział coś, czego tak naprawdę NIE powiedział.
Jednym zdaniem: ten demot to manipulacja level TVPIS. Autorze, uczysz się od najlepszych (manipulantów).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 000gd000
0 / 2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lisickis
-3 / 5

@000gd000 pajacu na górze masz wrzucony filmik z wykładem dr Sławomira Mentzen więc sobie obejrzyj a potem sam oceń co powiedział.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 000gd000
+1 / 3

@lisickis widać że typowy młodociany wyborca konfy się odezwał, co nerwów na wodzy trzymać nie umie :) wystarczy że chcą nierozerwalnych małżeństw i kary 10 lat więzienia za aborcję, aby definitywnie skreślić ich z listy do głosowania, ale niewolnicy takich rozwiązań także jak widać się znajdują :) pozdrawiam serdecznie!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M martin4811
0 / 6

Ile razy jeszcze będziecie przekręcać jego słowa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lisickis
-1 / 5

Proszę administratora o usunięcie tego demota bo narusza wszelkie zasady. Nie będę odnosił się do całości jednak warto zauważyć że Sławomir Mentzen wygłaszał kiedyś wykład na temat tego jak mówić aby być zapamiętanym, powiedział tam że gdyby ktoś powiedział że nie chcemy żydów, homoseksualistów itd to z pewnością ludzie zapamiętali by to na lata. Jest to wyrwane z kontekstu i wplecione w jakiś dziwny ciąg i po prostu jest to kłamstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garfield2000
-2 / 6

@lisickis Daremna prośba.
Ludzie CHCĄ słuchać kłamstw, nawet jak im się powie, UDOWODNI, że to kłamstwa. U góry nawet ktoś wstawił ten filmik, na którym Pan Mentzen mówi to, co mówi, a co teraz jest cytowane jako jego poglądy - a i tak ludzie dalej swoje.
Ale nie ma się co przejmować. Kto szuka prawdy i chce ją zrozumieć, ten zrozumie. A reszta niech sobie gada bzdury i żyje w kłamstwie.
Konfederacja i tak jest przyszłością. Oszołomów w stylu pisowskim oraz "środowo"-lewicowym (czyli generalnie socjalistów) jest w młodym pokoleniu mniejszość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem