@koszmarek66 Na zdjęciu jest czterosilnikowy AN-124 ''Rusłan''. Ocalało chyba pięć ukraińskich frachtowców i operują obecnie z lotniska w Lipsku. Oczywiście ''Rusłana'' rozpoznałem po pojedynczym usterzeniu pionowym, ''Mrija'' miała dwa stateczniki.
@bartoszewiczkrzysztof W rękach Antonova było łącznie siedem An-124, dwa zostały zniszczone, resztę wojna zastała gdy były poza granicami Ukrainy. Wg. danych faktycznie operuje tylko pięć An-124 w ramach Antonov Airlines. Łącznie do dzisiaj lata około 20-25 sztuk An-124.
To co widać to faktycznie An-124. An-225 miał podwójne tylne usterzenie ale nawet nie patrząc na tył, to na zdjęciu nie widać pylonów do montażu wahadłowca, takie pylony posiadał An-225.
ułożenie przygięciowe, poród naturalny
Niestety Rosjanie zniszczyli rok temu tę zimową powłokę...
@koszmarek66 Na zdjęciu jest czterosilnikowy AN-124 ''Rusłan''. Ocalało chyba pięć ukraińskich frachtowców i operują obecnie z lotniska w Lipsku. Oczywiście ''Rusłana'' rozpoznałem po pojedynczym usterzeniu pionowym, ''Mrija'' miała dwa stateczniki.
@bartoszewiczkrzysztof W rękach Antonova było łącznie siedem An-124, dwa zostały zniszczone, resztę wojna zastała gdy były poza granicami Ukrainy. Wg. danych faktycznie operuje tylko pięć An-124 w ramach Antonov Airlines. Łącznie do dzisiaj lata około 20-25 sztuk An-124.
To co widać to faktycznie An-124. An-225 miał podwójne tylne usterzenie ale nawet nie patrząc na tył, to na zdjęciu nie widać pylonów do montażu wahadłowca, takie pylony posiadał An-225.
Dżizas! Dbać siebie trzeba cały rok a nie wpie***dalać na zimę tyle ile fabryka dała.
Tak to sobie tłumacz. 2 kilowa poranna kupa nie oznacza, że schudłaś 2 kilo.