Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
H HAWAJ
+23 / 27

@Apofiss Jak najbardziej masz rację. Konkubent do piachu - zgadzam się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
0 / 0

@Apofiss Patrząc na ocenę twojego komentarzu widzę że ludzie lubią oceniać nie wiedząc o co chodzi i dopowiadają sobie do tego swoją tezę. Szczególnie widząc inny komentarz jak ktoś konkretnie się wysłowił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swoj_chlop
+29 / 31

Tego się po prostu nie da skomentować...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jur4578
+23 / 53

wincyj 500+, wincyj..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niuniek2000
+2 / 40

Myślisz, że to przez 500 + ludzie stali się potworami?
Wcześniej się nad dziećmi nie znęcali?
Weź się zastanów nad sobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CP666
+10 / 20

@Mieszkancy
@niuniek2000
To ze tacy ludzie zdecydują się na dziecko właśnie za te 500+. Znam taką parę dzieci mają małe zniszczone stópki, bo natka z ojcem prawie nie kupują im bucików, bo szkoda kasy. Za to regularnie jedzą do krynicy zdrój do chyba najdroższego pensjonatu właśnie 500+. Obaj nie pracują. Żyją z pieniędzy, jakie dostają na swoją 7 dzieci. Ciekawostka dzieci mają po kilka lat i potrafią coś tylko wybełkotać. Najmłodsze dziecko trafiło do szpitala, bo matka dała mu chipsy. O biciu nie wspomnę. Ale do kościółka to latają co 2 dzień. Jak przyjęła księdza to dają po 100-300 zł. Latają po darmochę do opieki społecznej. Biorą skąd się da. Także z Irlandii gdzie pracowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2023 o 3:47

M Mieszkancy
-5 / 21

@CP666 Przestań jęczeć. Taka patologia jaką opisujesz zawsze była, jest i będzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar moherowy_beret
+8 / 14

@CP666 Z tym, że dziecko ma 8 lat, a 500+ dopiero 7. Tak więc w tym przypadku Twoja teoria kuleje, i to bardzo...

Edit: Nie znaczy to, że jestem zwolennikiem 500+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2023 o 7:19

K kahoona
-1 / 5

@Jur4578 tak, dokładnie. Wyhodować roszczeniowe g***o, któremu się należy na bombelki, ale NIC nie wolno od tego g***a wymagać. Jakieś obowiązki? Jakieś rozliczenie? Złoży skargę na "tę k***e z mopsu, co jeij utrudnio", wyżebrze bona, zniżkę, 3 koła na wungiel, limit na prąd, darmowe przejazdy, tablet ze szkoły, plecak i darmowe podręczniki, zbiórkę zrobi i wyżali się na fejsiu. Sąsiedzi zgłoszą? To "som konfidenty". Policja coś zrobi? A kiedy, skoro ochrania pielgrzymki, schody, zwózki spontanicznych wyborców. Nikt teraz nie panuje nad patologią, tylko się z nią pieści. Jest nadzieja, że w więzieniu jedno i drugie dostanie podziękowanie od LUDZI Z ZASADAMI. Od ludzi Z HONOREM. Skoro tutaj nikt jakoś nie zauważył, że pieszczenie patologii tylko ją rozzuchwala - trzeba mieć taką nadzieję.
Znamienny jest także obrazek na ścianie za "mamusią"... Urocze. Wprost urocze. Już ordo iuris biegnie z pomocą przy obronie ludzików z "tradycyjnymi zasadami wychowania".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartes123
0 / 6

@CP666 Człowieku, ten Twój opis "patologiczno-katolickiej rodziny" żyjącej z 500+ na poziomie najdroższych pensjonatów w Krynicy Zdroju to jest taka fantasmgoria, że kilka razy się szczypałem po rękach czy to co czytam to prawda. No i mieli jeszcze czas popracować w Irlandii do tego wszystkiego i narobić siódemkę dzieci. Ale jeszcze w to wszystko bym uwierzył, ale straciłeś mnie na fragmencie o 100-300 ziko dla księdza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mieszkancy
0 / 2

@bartes123 Zgadzam się w stu procentach z twoimi słowami. CP666 myśli że jak na siedem dzieci każdy dostanie po 500 zł to cała rodzina żyje jak pączek w maśle. Że stać ich na wczasy w najdroższym pensjonacie w gdzieś w Krynicy, albo na 100-300 zł dla księdza. Tylko że nie potrafi policzyć że 7 dzieci + dwoje dorosłych to jest dziewięć osób. Mają raptem 3500 zł na 9 osób. Co daje raptem 388 zł miesięcznie na osobe. Nie wiem w jakim świecie żyje CP666 , ale nie wiem czy by chciał mieć 388 zł na miesiąc na przeżycie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jur4578
-1 / 3

@Mieszkancy Przestań 'wstawać z kolan' przed Kaczyńskim i biskupami ;) Klęcz dalej i szczuj na bliźnich gorszego sortu, katoliku od tow. Rydzyka. Alleluja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mieszkancy
0 / 2

@Jur4578 A gdzie ty widzisz moje szczucie na bliźnich gorszego sortu? To dla was ludzie mający dużo dzieci automatycznie jest gorszym sortem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mieszkancy
-2 / 2

@kahoona Ale w tobie kipi nienawiśc !!! Doszedłbyś do władzy to byś chyba wszystkich którzy mają więcej dzieci z automatu wysłał do zagazowania . Zastanów się tł...ku nad sobą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kahoona
-2 / 2

@Mieszkancy A co liczba dzieci ma do podejścia do życia czy moralności? Czy gdziekolwiek napisałem, że mieli za dużo? Napisałem, że w tym kraju zamiast pomagać ludziom w życiu przyjmuje się łatwiejsze podejście - masz piniondze i sp*****aj, bylebyś głosował na nas. Z czego korzysta patologia, której w żaden sposób do pracy czy do starań o dzieci nie można zmusić. Jak tutaj. Nie kipi we mnie nienawiść - kipi pogarda dla tego czegoś. I do ludzików, którzy wykręcają kota ogonem - jak Kaczyński w sprawie Witek. Wielce oburzony, że ktoś ośmielił się napisać prawdę o wykorzystaniu stanowiska i wpływów, żeby faceta w stanie wegetatywnym trzymać na OIOM, zamiast w placówce opiekuńczej czy klinice "budzik" - gdzie od półtora roku powinien być. Bo przecież ból Witek przez ponad dwa lata jest ważniejszy niż ból innych osób przez tydzień (do zzgonu, bo nie doczekali). Ta patologia kupuje inną patologię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+61 / 65

Szlag mnie trafia jak pomyślę, że takie k***y będą w więzieniu jeść za pieniądze z moich podatków, i jeszcze mieć opiekę lekarską lepszą od mojej na NFZ... Czy naprawdę nie ma jakiegoś sposobu, żeby tacy skur**syni się jakoś spłacili ludziom?!? Można by na nich na przykład eksperymenty prowadzić zamiast maltretować biedne, niewinne szczury czy myszy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 kwietnia 2023 o 22:19

Q Quant_
+22 / 32

@Wolfi1485 - super pomysł, ale w poprawno-politycznym eurokołchozie niewykonalny. Gdyby to zależało ode mnie, ludzie którzy robią takie rzeczy dzieciom czekałaby bezwarunkowo śmierć. I nie uważam aby pobranie organów do przeszczepu od takiego bydlaka było czymś nagannym moralnie. Przynajmniej po śmierci na coś by się przydał, bo za życia był bydlęciem niewartym splunięcia. Chińczycy mają rację, że tak robią i nie oglądają się na europejskie pitolenie o prawach człowieka. Prawa człowieka to ma ten biedny dzieciak, a jego kat zasługuje wyłącznie na rzetelny proces i nic ponadto. A po rzetelnym procesie powinna być równie rzetelna szubienica, a ograny niech ratują życie innych ludzi. Ech, rozmarzyłem się, ale to wszystko się przecież nie stanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+1 / 9

@Wolfi1485
W innym wątku zostałem dość mocno stłamszony gdy optowałem za karą śmierci. Jestem ciekaw czy ci przeciwnicy kary śmierci zapłacą teraz za ich utrzymanie w więzieniu. Ludziom socjalizm wyprał resztki instynktu zachowawczego. Takie śmiecie nie powinny mieć prawa żyć, a jeśli już to jak mówisz eksperymenty aż do śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zezlen
+6 / 6

@Wolfi1485 Dokladnie. Po co takie szmaty utrzymywac z naszych pieniedzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panna_zuzanna_i_wanna
+5 / 5

@Quant_ Jeśli ktoś odbiera "prawa człowieka" innym ludziom, to w moich oczach sam je traci. Utrzymanie takich bezwartościowych jednostek które generują jedynie koszty dla społeczeństwa oraz stanowią dla niego zagrożenie, jest absolutnie bezcelowe.
Jestem przeciwniczką szczucia, wydawania wyroków przez media czy linczu. Solidny proces to podstawa. Ale w przypadku udowodnienia winy, tacy ludzie powinni zostać usunięci ze społeczeństwa na zawsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panna_zuzanna_i_wanna
+4 / 4

Z niecierpliwością czekam na wyroki. Bo coś mi się wydaje że mamusia dostanie z 10 a konkubent ze 12. I to przy dobrych wiatrach. Nie byłaby to pierwsza taka sytuacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+2 / 4

@Ogi1988 - socjalizm? Ależ w czasach socjalizmu w Polsce obowiązywała kara śmierci. Tak się składa, że zniesiono ją kiedy skończył się socjalizm. Oczywiście między oboma kwestiami nie ma żadnego związku. Socjalizm to formacja ustroju gospodarczego, a kara śmierci to kwestia systemu prawa karnego. Były kraje socjalistyczne, w których obowiązywała kara śmierci (np. wszystkie kraje bloku sowieckiego w czasach zimnej wojny, Chiny, Kuba czy Korea płn. do dzisiaj), ale są również kapitalistyczne z taką karą (np. USA). Kwestia kary śmierci nie ma w ogóle żadnego związku z socjalizmem czy brakiem socjalizmu. Ma natomiast związek z polityczną poprawnością. Owszem, kara śmierci ma jedną potężną wadę - jest nieodwracalna, co ma fundamentalne znaczenie z punktu widzenia pomyłek sądowych. Jednak tam, gdzie została zniesiona, wcale nie chodziło o tę nieodwracalność. W Polsce zniesiono karę śmierci wyłącznie dlatego, że był to jeden z licznych warunków akcesji do Unii Europejskiej. Wyłącznie z tego powodu. Nikt się wtedy nie przejmował pomyłkami sądowymi, tym bardziej, że poza czasami stalinowskimi, w Polsce karę śmierci wymierzano bardzo rzadko (grubo poniżej 1% wszystkich wyroków skazujących za zabójstwo). Ze zniesieniem tej kary chodziło wyłącznie o politykę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beeveer
0 / 0

@Wolfi1485
szkoda, że zrzutka w inernecie, żeby przelać jakiemuś innemu śmieciowi (który siedzi z dożywociem) za usunięcie tego ścierwa gdzies pod prysznicem też podpada pod paragraf.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pirlipati
+1 / 1

@panna_zuzanna_i_wanna musieliby udowodnić, że matka go np uderzała czy przypalała. Wydaje mi się, że akurat matka to dostanie jakiś niski wymiar kary. Podepną pod jakieś współuzależnienie, osobowość zależną, itp i z tego tytułu skazanie będzie na dość niski wymiar kary

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panna_zuzanna_i_wanna
+3 / 5

@pirlipati Matka powinna dostać dwa razy taki wymiar kary jak konkubent. Bo to ona przyprowadziła konkubenta do domu, ona naraziła na niebezpieczeństwo swoje dziecko i ona nie zrobiła nic żeby je ochronić. Nieważne jeśli sama nie podniosła ręki na chłopca. Matka która pozwala fagasowi katować własne dziecko, to k**wa a nie matka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pirlipati
0 / 0

@panna_zuzanna_i_wanna ja to wiem, Ty to wiesz ale ja tylko stwierdzam fakt. Sądy działają w oparciu o psychologię. Jak ktoś ma dobrze w głowie to do takiego syfu w życiu sobie nie doprowadza. Tyle dzieci i każde spotkał smutny los. Te skazane zwierzaki też pewno dobrego dzieciństwa też nie mieli że takie coś się w nich obudziło. Nie chcę nikogo usprawiedliwiać, ale traumę się dziedziczy. Pozostałe dzieci też mogą być takie skoro się wychowywaly w takim środowisku. Tylko przemoc znają. Szkoda że służby nie działały wcześniej jak i sąsiedzi. Nie wierzę że nikt nic nie wiedzial

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lector
+1 / 1

@Wolfi1485 Na nieszczęście społeczeństwa nawet najgorsi kryminaliści "majo prawa". A najgorsze z tych praw to prawo wyborcze. Jeszcze im urnę pod nos przyniosą. W efekcie żaden polityk z tym porządku nie zrobi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
+10 / 12

"Częstochowska policja podała, że mundurowi interweniowali w tej sprawie w poniedziałek, po otrzymaniu zgłoszenia od biologicznego ojca dziecka. (...) Policjanci nie mieli w tym domu wcześniej interwencji związanych w przemocą.(PAP)"

Ciekawe, jak to się stało, że dziecko trafiło do tych patoli (wyrodnej madki i ojczyma), a nie np. do biologicznego ojca?
Która to sędzia tak orzekła i dlaczego?
Czy sędziowie rodzinni zostaną rozliczeni ze skutków swoich decyzji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mieszkancy
+4 / 8

@HochLieck Dziecko trafiło do wyrodnej matki bo madka w sądzie jest od razu na wygranej pozycji przed ojcem dziecka. Sąd zawsze widzi ojców jako samo zło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gryfin
+5 / 7

@HochLieck Żartujesz? Dzieciak praktycznie zawsze trafia do matki bez względu na całą resztę... przecież to Polska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kahoona
+1 / 7

@HochLieck obojętne, który sędzia orzekł. W 99% przypadków dzieci zostają z matką, nawet jeśli ona była winna przy rozwodzie. Zwróć też uwagę, że jest mała różnica wieku między dziećmi po byłym i obecnym partnerze - to oznacza, że rozwód był te 6, 7 lat temu. Twoja wypowiedź brzmi tak, jakbyś miał żal do sprzedawcy w salonie samochodowym, że ten samochód, który kupiłeś 7 lat temu ci się teraz zepsuł, bo na dodatek ktoś jeszcze sobie nim jeździł, oleju nie wymieniał, nie konserwował, a na dodatek ostatnio zrobił sobie rajd po kopalnianym wyrobisku. Serio, sędzia jest winny? G***o prawda. Zaniedbania były po rozwodzie, a zbrodnia TERAZ. Nie te 6,7 lat temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartes123
+1 / 5

@gryfin no cóż, to prawda. Najcześciej to matka dostaje opiekę. Ale bardzo często się też zdarza, że biologiczny ojciec w ogóle nie jest zainteresowany jakąkolwiek opieką nad dzieckiem. To jednak spora odpowiedzialność, konieczność zapewnienia dziecku opieki, gdy nie jest w przedszkolu czy szkole, a to oznacza dodatkowe koszta lub poświecenia, konieczność zapewnienia opieki gdy dziecko chore i tak dalej. Ja nie tłumaczę takich ojców, dla mnie to nie są ojcowie nawet w minimum, bo nie ojcem kto płaci alimenty jakie mu zasądzono bez ściemniania, ojcem kto bierze za swoje dziecko odpowiedzialność, kocha je, wychowuje, uczy jak żyć. A do tego trzeba po prostu być. Może nie zawsze, w przy przypadku rozwodów zwłaszcza nie zawsze, ale jednak być - być "stałą" dla dziecka, jak Penny była stałą dla Desmonda w Lost. Natomiast to co tutaj się zdarzyło, na to nie ma wytłumaczenia. Nie ma żadnego przebaczenia dla takich potworów. Takie okrucieństwo można by było jakoś ogarnąć w głowie gdyby to były obce dziecku osoby. Ale w tej sytuacji? To faktycznie można powiedzieć śmiało, że człowiek gorszy niż zwierzę. I teraz będziemy ich utrzymywać z naszych podatków... A wystarczyłoby tylko wprowadzić przepis, że posiłki w więzieniu są płatne. Opłata symboliczna, ale albo da Ci kasę ktoś ze znajomych czy rodziny (co w perspektywie kilku lat jest mało realne), albo musisz na bony żywieniowe zapracować. A jak? A tu już dowolność dla ustawodawcy. Ale przecież są nawet ogłoszenia że chałupniczo się długopisy skręca. Kartki okolicznościowe mogą robić na sprzedaż. Cokolwiek. Byle siedzenie we więzieniu nie oznaczało darmowej izolacji od społeczeństwa na koszt podatnika. Bo z tego żadnego pożytku nie będzie nigdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-1 / 1

@kahoona I przez 6, 7 lat byli wzorowymi rodzicami, a teraz nagle coś im odbiło i postanowili brutalnie zgładzić dzieciaka? Nie bardzo mi się chce w to wierzyć. Zresztą sam rozwód już świadczy, że idealnie nie było.
Chciałbym, żeby sprawę dogłębnie zbadał i opisał jakiś rzetelny dziennikarz, bo bardzo mało tak naprawdę wiemy, ale nie łudzę się, że tak się stanie. Raz, że rzetelnych dziennikarzy już prawie nie ma, bo nie opłaca się takim być, a dwa, że wnioski prawdopodobnie będą niepoprawne politycznie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kahoona
-3 / 3

@HochLieck - nie przyjęła ci się treść artykułów? No to przeczytaj jeszcze raz. Zwróć uwagę: OPS w Częstochowie nie odnotował takich zachowań wcześniej. OPS w Olkuszu - nie odnotował takich zachowań wcześniej. OPS zwrócił się do sądu o umieszczenie dzieci w rodzinach zastępczych - z racji niewydolności rodziny. Nie mieli założonej "niebieskiej karty". Złamania mają mniej więcej miesiąc. Wniosek - byli nieudolni jako rodzice, miesiąc temu "kąkubentowi odbiło, a una siem bała". Wniosek? Przyćpał za dużo i zaczął szaleć. Na marginesie - "kąkubent" pracować nie planował, jego braciszek "z problemem alkoholowym i bezdomnością", wałęsający się po okolicy - również.
No ale ważne, że to porządna katolicka rodzina była... Tu "winni są" policja, mops, sądy, sąsiedzi, dziennikarze. Wcale nie rozzuchwalona, arogancka patologia, której "się należy", która nie ma żadnej moralności, którą kijem do roboty nie zagonisz, żeby zarobiła na dzieci - zamiast katować dzieci.
Rozwód świadczy o tym, ze idealnie nie było? Serio? I to jest dowód, że patologia była już przed rozwodem? Z poprzednim partnerem? A jakieś zgłoszenie na policję było? Czy też mamusia "znalazła młodszego i lepszego" - jak jej się wydawało - i zakończyła dotychczasowy związek?
Nie. Rozwód nie świadczy o patologii. Jeśli uważasz inaczej - napisz do Kurskiego i do Marty Kaczyńskiej "wielu innych nazwisk" z informacją, że są patologią. Zamów nowe drzwi do chaty, bo ci zaraz policja wjedzie z wykładem, że tak nie jest.
Patologia tworzy się wtedy, gdy NIKT nie panuje nad leniwym, roszczeniowym, aroganckim g****m. Kiedy zamiast złapać za ryj i jak komuna wysłać do osuszania bagien na Żuławach Wiślanych daje się tej patologii plusy, dodatki, zasiłki, epatuje zenkiem jako nowym Chopinem i "tradycyjnymi wartościami", które rzekomo ta patologia wyznaje. No widać to "tradycyjne wychowanie dzieci w duchu katolickim".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qnto
+2 / 2

jeppane patusy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Emmama
+11 / 11

Dech zapiera czytając takie rzeczy a jednocześnie taka wściekłość wzrasta w człowieku, że jakbym dostała w moje ręce obojga, to nie miałabym litości. Choć wystarczyłoby zrobić dokładnie to, co oni jemu zrobili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupazyzor
+6 / 14

wybieramy ludzi, którzy sponsorują tę patologię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemini1234
+13 / 29

Typowy elektorat "Dojnej zmiany"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LubieHamaki
+1 / 1

Co ta pani ma tam w tle na zdjęciu? Słabo widać..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+4 / 4

@LubieHamaki Po powiększeniu wygląda na Jezusa przedstawionego jako pasterz, z jagnięciem na rękach i kijem pasterskim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-3 / 3

@irulax Ten kij to do bicia dzieci oczywiście. Tak po katolicku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+1 / 1

@nasper Nie, to laska Gandalfa oczywiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
+4 / 18

ważne że 500+ dajo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JurnyHeniek
+9 / 11

Od dawna mówię najlepsza kara to "Oko za oko, ząb za ząb" i wtedy nikt by czegoś takiego nie powtórzył... No ale to nie humanitarne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mapa85
0 / 0

@JurnyHeniek a w więzieniu jeszcze osobną celę dostanie żeby śmieciowi się krzywda nie stała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+13 / 13

Częstochowa... Miasto cudów...
Kolejna patola....
Kara powinna być jedna - oko za oko....
Podobno w więzieniach są pewne niepisane zasady i więźniowie w specjalny sposób traktują takich współwięźniów. Mam nadzieję, że tutaj tak będzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2023 o 0:17

F Fisstech
0 / 10

Ciężkie obrażenia ciała w postaci głowy, klatki piersiowej i kończyn? Co za dzban to pisał? Ale abstrahując. Niezłe z niektórych tutaj mendy społeczne, że do takiej tragedii starają się dodatkowo wywołać dyskusję polityczną. Oby śmiecie zgniły w pierdlu dużo szybciej niż będzie określał wyrok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mieszkancy
0 / 8

@Fisstech Tu masz rację. Mendy społeczne aż płoną żeby wywołać dyskusje polityczną. I za ten dramat obwinić rząd. Tylko że niestety rząd nie ma nic do tego. Takie dramaty zdarzały się i niestety będą się zdarzać niezależnie od rządów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogeros123
+14 / 18

Po prostu brak słów. A teraz spójrzcie co wisi za tą szmatą z tyłu na ścianie. Czemu mnie to nie dziwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abigail_su
+7 / 9

@rogeros123
Prawdziwe katolickie wartości jak widać XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+3 / 3

@abigail_su No to Cię rozczaruję: patusy wszędzie takie same. Nawet więcej: można mieć kasę ale być mendą dla rodziny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marco_zg
-3 / 5

To jednak znalazły się te zaginione ( zakupione ) respiratory?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matyyys007
+2 / 2

Zabić ich było by zbyt łagodną karą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakisgoscanonim
+9 / 9

Kurde, ci to przebijają bez problemu moich starych. Traktowali mnie jak lalkę, ale jego traktowali jak lalkę i również jak worek do bicia...
Współczuję mu nieszczęśliwego życia. Sam miałem bardzo słabe i ciężkie dzieciństwo, a co dopiero jego dzieciństwo, on swojego nigdy nie miał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2023 o 17:42

A abigail_su
+9 / 15

Ah te katolickie wartości... (dowód na ścianie XD)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
+5 / 5

Jak można być takim potworem wobec dziecka? Do piachu z nimi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
+3 / 13

Najważniejsze, że nie ma tej ohydnej aborcji.
Poza tym spoko, normalna polska rodzina, kochająca papieża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AerynSun
+3 / 3

@nasper, i jeszcze w dodaku ona chyba w ciąży jest. Szkoda następnego dzieciaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
+2 / 2

@AerynSun Nie, tylko tłusta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-2 / 2

@AerynSun I po co tacy ludzie w ogóle mają dzieci ? Przecież ona tych dzieci nie wychowa, niczego ich nie nauczy, żadnych podstaw życia.
Jej pozostałe dzieci ledwo mówić umieją, ledwo albo wcale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SalomonMowi
-1 / 9

I dupny Jezusek na ścianie. Czemu mnie to nie dziwi.
Obrzydliwce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+1 / 1

Zwyrodnialcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
+2 / 2

Dlaczego "ludzie" to robią?
Czy oni czerpią przyjemność z robienia krzywdy dziecku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+2 / 2

@C1VenomMX321 to się nazywa połączenie niskiej inteligencji z wysokimi podatnościami na różne patologiczne wpływy (zwykle od własnego środowiska nawet w internecie) a do tego chora próba a uzyskania potrzeby wyższości przy stale zaniżonym ego. Samo to, że się przyznali pewnie szybko, daje pewne przypuszczenia, że zrobili to bo się psychiczne zmęczyli i bezradni a do tego uwaga teraz coś znaczenie gorsze sami chcieli uzyskać opiekę instytucji. (Taka sobie niedojrzałość sprawdź jak oboje są ubrani)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2023 o 4:25

avatar SteveFoKS
+2 / 2

@C1VenomMX321 można wiele rzeczy próbować zgadywać, zaczynając: mieszkanie z babcią lub mieszkanie po babi, brak pomysłów i skrajne lenistwo by urządzić mieszkanie nie mówiąc o wymianie starej pościeli czy zrobieniu porządku do publikowanego zdjęcia. Złe nawyki żywieniowe, jakieś braki by ułożyć fryzurę a do tego patrz jak się ubiera jak na swój wiek. Skoro jesteśmy już przy wieku to znalazła sobie konkubenta dużo młodszego czemu on zgodził się na nią? A teraz jeszcze lepiej dziecko do 11-12 lat jest bardzo aktywne, dziecko w wieku 8 lat jest nadpobudliwe wymaga uwagi (pracy: uspakajania, zabawiania,nauki) a jak reaguje jego rodzic, który ma wyje8anane na siebie i swoje życie i co zna najlepiej z przymusowej socjalizacji....Patole, przemoc i lenistwo. Więc nie wiem, czy taka słaba psychika zna ,,nie czyń drugiemu tego co tobie nie miłe" czy choćby każdy inny obowiązek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 4

Ale bezrefleksyjnie 500+ dostawali...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G georgefsh26
+2 / 10

Jezusek wisi na ścianie, tradycyjna rodzina. Konfa pozwala bić dzieci, no może czasami nie wszyscy wiedzą jak mocno można.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasia107
+3 / 3

serce pęka na myśl jak bardzo cierpi ta niewinna istotka. To chwila kiedy po prostu brakuje cenzuralnych słów aby opisać jak bardzo okrutny był ojczym i pseudo matka. Jako matka nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak można pozwolić tak cierpieć swojemu dziecku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gryfin
+1 / 1

"Oko za oko, ząb za ząb"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gryfin
+2 / 2

Normalnie miał bym nadziejże że koleś trafi do odpowiedniej celi żeby się nim też odpowiednio zajęli... Ale na nieszczęście mamy "organizacje humanitarne itp." które dbają o to żeby taki potwór miał osobną celę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2023 o 7:38

C C1VenomMX321
+1 / 1

@gryfin osobną celę, osobne spacery, a jak się postara i dobrze z lekarzem zagada, to nawet dietę dostanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pletiks
+2 / 2

Polska powinna kupić jakąś wyspę, najlepiej gdzieś gdzie jest zimno i zsyłać tam takich delikwentów na dożywocie, jak przeżyją to "wola boża" :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
+1 / 1

Polska w marzeniach: "powinna kupić jakąś wyspę, najlepiej gdzieś gdzie jest zimno i zsyłać tam takich delikwentów na dożywocie"
Polska w rzeczywistości: przyznaje takim zwyrolom prawo opieki nad dzieckiem (zapewne wyrok sądu rodzinnego w imieniu Najjaśniejszej Rzeczypospolitej, być może z wydatną pomocą profesjonalistek z opieki społecznej)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PeterGabriel44
0 / 2

A w tle zdjęcie z Jezuskiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cat_came_back
-2 / 4

Najważniejsze że Jezus na ścianie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WOLFgard
0 / 0

Jako, że żyjemy w kraju wyznaniowym proponuję karę według nauk z biblii - oko za oko, ząb za ząb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojti23
+1 / 1

Proszę o taki sam zestaw tortur dla tych zwyroli!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
0 / 2

I tu mogłaby wejść w grę kara śmierci albo tortury, czemu by takim .... nie połamać kończyn albo wykąpac we wrzątku i wrzucić do celi? Gdzie tu jest sprawiedliwość, dziecko już na zawsze będzie miało po nich pamiątki na ciele i w psychice a oni będą wypoczywać w więzieniu i korzystać z życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bebej1
+2 / 2

Dane patusów ktoś ma?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pan_grajek92
+2 / 2

dlaczego zakrywa się twarze i nazwiska takich śmieci? w najgorszym wypadku trafią do więzienia i będą tam żyć na koszt podatnika, w najlepszym sięgnie ich sprawiedliwość ze strony więźniów. taki odpad społeczny powinno się traktować ze wzajemnością, wymierzyć taką samą karę jaka spotkała dziecko, do tego kamieniołom i ciężka harówa do końca życia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bozon44
+1 / 3

500+ dla patoli, nierobów. Gdzie jest obrończyni życia Kaja G.?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szyyszyy
+3 / 3

Zastanawiam się, jakim cudem szkoła niczego nie zauważyła? Dzieciak podobno miał miesięczne nieleczone złamania. Jak ćwiczył na wfie? Jak bawił się z innymi dzieciakami na przerwie? Serio nikt nie zauważył, że coś jest z nim nie tak? Że go boli? Że ma poparzenia? Nie ogarniam...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hoseroberto2
+1 / 1

Liczę na to że zadziała na tego potwora więzienny wewnętrzny wydział sprawiedliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-3 / 3

Więcej, socjalu, więcej. Patrzysz na takich i od razu widać, że beneficjenci 500+.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V konto usunięte
-1 / 3

Ale Dlaczego? Jak dochodzi do takiego czegoś? Co oni w głowie mieli? Mam syna w tym wieku. Nie potrafię tego zrozumieć? Jak temu zapobiegać? To musiał być proces, człowiek nie budzi się z rana z myślą zrobię coś takiego. Jest to dla mnie niepojęte.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P padrese
-2 / 2

I to gówno zwane matką razem z tym chooyem co ją obracał, jeszcze żyją?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem