Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K Kse07
+11 / 13

Niestety żadne szkolenia empatii nie nauczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar admin

@Kse07 a dla nowych pokoleń to wydaje się koniecznie, bo to nie jest jedyny przypadek, młode panienki w pracy mają wyjebongo na ludzi niesamowite.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaszczuracs
+3 / 3

@Kse07 Są szkolenia które nauczą empatii (bardzo trudne szkolenie) ale wystarczy dobre szkolenie wobec klienta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aqq300
+8 / 8

Podobno chłopaki nie płaczą.
Tylko czasem z okien skaczą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaszczuracs
+11 / 11

@Krisiek44 Przy pracy z ludźmi niestety nie ma złego dnia lub bycia egoistą (w sortowni śmieci nie trzeba być uśmiechniętym), zawszę do klienta należy mieć uśmiech nr 5. Z tą karą śmierci i podrywem to jest jakiś filmik? Czy jednak chciał złożyć skarg żeby odział wyciągną wnioski. Jeżeli niepełnosprawny chłop poprosił by o pomoc klienta, inną osobę postronną, menela z pod budki z piwem to pewnie mu pomogła, ale wymagać pomocy od pracownika sklepu? Tylko celebryci mogą mieć takie wymagania!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+3 / 15

Niech Szanowny Pan przypomni sobie, jak wespół z "Powiatowym" niejednokrotnie drwili z innych osób na antenie radia. Karma wraca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartes123
-1 / 1

@Ashardon dokładnie tak. Jakoś mi się dziwnie znajome to nazwisko wydawało. Pomyliłem z młodym hajzerem jak się okazało, ale na jedno wyjdzie. Co tam ma on za niepełnosprawność to nie wiem, ale dotychczasowa jego działalność każe mi przypuszczać, że opisywane przez niego zdarzenie musiało wyglądać, delikatnie mówić, nieco inaczej. I jakoś przede wszystkim, nie chce mi się uwierzyć, że pracownica sieciówki, nad którą jest kierownik, manager i tak dalej i która naprawdę mega szybko może wylecieć z pracy, kozaczy sobie do jakiegokolwiek klienta. Bardziej widzę sytuację jak figurski gwizda na nią albo przywołuje do siebie jakimiś gestami i każe usługiwać. Aczkolwiek mogę się mylić, bo jak pisałeś, karma wraca a nic tak nie uczy pokory jak życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wloczkomaniaczka
+5 / 7

codzienność osób z
niepełnosprawnością. żaden sklep nie miał szkolen dla pracowników jak się zachować. ale to nie tylko sklepy, to także przychodnie, urzędy komunikacja miejska. jeden wielki dramat. szczególnie jak się jest niewidomym lub słabo widzącym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szwa
+4 / 4

@wloczkomaniaczka nie zgodzę się z tym, pracowałem w sklepie i często do nas zaglądała niewidoma osoba, zawsze jej pomagaliśmy, pod pachę po sklepie z nią i mówiła co chce kupić, oczywiście czasem musiała poczekać te 2 minuty, nigdy nie było sytuacji że została olana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ochrety
0 / 0

A89R Żadna kobieta, która nie zdąży umrzeć w odpowiednim do tego wieku, nie będzie do końca życia korzystała z przywileju gorliwej pomocy od mężczyzn z powodu samego faktu bycia kobietą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glupiawrednabrzydkagruba
+6 / 6

moze sluchala jego audycji radiowych, które ja w jakis sposób dotyczyły...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilipiuk8
0 / 0

A najlepsze że RODO nic do tego nie ma. Po prostu wykorzystali nieznajomość przepisów przez innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
0 / 0

My tak mamy na co dzień i jak bym chciał o tym wszystkim pisać, to by mi czasu zabrakło, żeby zawieźć córkę na rehabilitację, do lekarza, czy chociażby przygotować posiłki i nakarmić ją. Wolę miło wspominać ludzi, którzy nam pomagają. Jak chociażby wczorajszy wypad na mecz. Tam jest wiele chętnych do pomocy - nawet jeśli usiądziemy w sektorze rywali. Pozdrawiamy wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem