Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
197 206
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L LUPUS1962
+2 / 16

Z kolei skarga godzi w uniwersalną wartość nienadymania się o każdy żart. Howg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hektor67
+10 / 10

skala odurzania się młodzieżówki różnego rodzaju boosterami jest powalająca. nie widzą sensu ani celu życia, tylko jakoś przeczekać życie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+11 / 11

Trochę racji w tej skardze jest, ale gdyby chcieć usunąć wszystkie draństwa i podłości pokazywane w TV, to trzeba by zlikwidować większość programów i filmów, w tym serwisy informacyjne. A co do młodzieży, to młodzi ludzie w Internecie oglądają takie rzeczy, że ta reklama przy nich to pikuś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar carlos53
-3 / 7

Należy pomagać przyjacielowi jak ten nie może.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hermes_Trismegistos
+2 / 2

Dziękuję za nazwanie mnie młodym :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dragoni76
-3 / 9

polecam wyjąć kij z dupy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
+2 / 2

To bardzo dziwne co zaraz napisze, ale pamiętam z dzieciństwa dobre rady z telewizji. Te rady przydały mi się w każdej rywalizacji (szczególnie z lepszymi i nie do pokonania na dany moment) a nawet jak przestać się martwić (unikać przeciążenia psychicznego według założeń filozoficznych) czy jak nie znając dosłownie prawa go nie przekroczyć itd. Będąc telemaniakiem i kinomaniakiem popierałem idę humanistyczne i humanitarne!

Teraz nie ma co oglądać w telewizji, National Geographic pomija istotne fakty i wprowadza w błąd, Discovery Chanel zmienia się kabaret a planet + to amatorzy. Jeżeli sami ludzie nie będą darzyć najpierw do równowagi humanitarnej to zniszczymy się sami jeszcze gorzej niż teraz i jeszcze będziemy za to płacić.



Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2023 o 16:31

L lefff
-2 / 2

Ani słowa w tej reklamie nie ma że " czworo dzieci" to dzieci przyjaciela.
Red Bull sprawił że temu z ciemnymi włosami się wiedzie (nie powiedziano w czym - ale jest zadowolony.)
Natomiast drugi kolega jak narobił tyle (5) dzieci to wiadomo że nie do końca jest zadowolony bo przecież samo 500+ to za mało na życie na poziomie :) poxs tym " ... kto ma dzieci ten ma smród"
Skargę odrzucam.

Druga rzecz:
Od kiedy kolor włosów dzieci świadczy o ojcostwie. Przy takim rozumieniu połowa żon w Polsce będzie się musiała tłumaczyć ze zdrady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+1 / 1

@lefff "Druga rzecz:
Od kiedy kolor włosów dzieci świadczy o ojcostwie. Przy takim rozumieniu połowa żon w Polsce będzie się musiała tłumaczyć ze zdrady."
Od kiedy geny recesywne kodują blond a dominujące ciemny kolor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lefff
-1 / 1

@lameria :) Jeżeli się nie mylę to gen dominujący można przejąć równie dobrze po dziadkach, ale nie jestem dobry z biologii więc nie będę się sprzeczał.
Dalej jednak uważam że w reklamie nie ma ani słowa że to dzieci akurat przyjaciela - bruneta :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2023 o 11:15

L lameria
+1 / 1

@lefff Można pod warunkiem że rodzice też mają ten sam gen. W przypadku matki i ojca blondyna w jednym i drugim przypadku masz parę genów recesywnych z dwojga stron więc jedyne co dzieci mogą dostać to parę genów recysywnych, matka aa ojciec aa gamety a a a a jedyna możliwa kombinacja to aa.
W przypadku rodziców dziadków brunetów możesz mieć mix dominujący i recesywny Aa (matka i ojciec) obydwoje kolor włosów ciemny. Masz gamety A a i A a. Możliwe kombinacje u dzieci to AA, Aa kolor włosów ciemny i aa blondyn u ciemnowłosych. Natomiast u rodziców blondynów nie ma bata by wystąpiła ciemna barwa włosów u dzieci.
Oczywiście bohaterowie reklamy mogli sobie pofarbować włosy i wtedy całą tą rozkminę szlag trafia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agronomista
+1 / 1

Niech ordo iuris stanie w obronie reklamy. Wszak to ich wartości są atakowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Evengeline29
-1 / 1

Każdy będzie wiedział ze to tylko reklama, uchwyci żart i nie będzie się nad tym zastanawiał, bo normalni ludzie mają ważniejsze sprawy na głowie niż skupianie się na reklamach. Ale zawsze znajdzie się jakiś patokatol, który z braku innych zajęć przyczepi się do byle czego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem