Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
C konto usunięte
+1 / 23

Stary komuch i bolszewik! Załatwił żeby sędziowie nie podlegali lustracji! Co za to od sędziów dostała władza? Widać to w sądach i trybunałach. A ten łajdak dostał "orła białego" za "zasługi"! Teraz ten stary zdrajca jest autorytetem moralnym? No tak, nawet wiem dla kogo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
-4 / 8

@Crazy_Rabbit To o Kaczyńskim?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszko_Rymbaba
-2 / 2

@Crazy_Rabbit
Też tak pisałeś, gdy Strzembosz popierał Lecha Kaczyńskiego, czy się dopiero zrobiło później?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+8 / 20

1/4 na pewno a może i 1/3 emerytów, która pomogła w 2015 dostać się PiS do władzy już nie żyje.
Przerażające, że rodzice są w stanie głosować wbrew własnym dzieciom a dziadkowie wbrew dorosłym wnukom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
+2 / 10

@koszmarek66 Bo na tym opiera się ten kraj. Tyrania starych podszytych strachem i lekiem ludzi i wysysanie życia z młodych.

Nieruchomości drożejące w nieskończoność do absurdalnych rozmiarów przez chore ustawodawstwo ludzi załadowanych w mieszkania, ziemie. Starsi często też mają mieszkania, ziemię, domy, a młody musi wydać równowartość zarobków połowy życia, żeby mieć średnią kawalerkę w dużym mieście.

Stanowiska, stołki, instytucje, urzędy zabetonowane przez starych ludzi, stare procedury, komisje rekrutacyjne, szpitale, zarządy w firmach, spółkach to samo.

Trzynaste, czternaste, piętnaste emerytury i ogólnie wszystko pod starych.

A młody jest młody to nie może z definicji mieć dużo, dużo zarabiać i być wysoko. Każdy z tych starych uważa, że powinien tyrać i na starość się dopiero czegoś dorobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 8

@koszmarek66
A my głosujemy wbrew naszym rodzicom i dziadkom:)
Broń boże nie mówię, żeby głosować na PiS, tfu. Ale bądźmy sprawiedliwi. Każdy grabi do siebie.
My nie myślimy o emerytach (bo przecież zaraz umrą) a oni nie myślą o nas, bo...zaraz umrą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
0 / 8

@koszmarek66
Zasadniczo masz rację. Jednak bądź uczciwy, właśnie rodzice i dziadkowie wywalczyli tą odrobinę wolności i demokracji, jaką dziś mamy. Niestety nie do końca się udało. Nie wykonano ostatecznego ruchu uniemożliwiającego ponowne sięgnięcie po władzę dyktatorom z poprzedniego okresu. Oraz ich pogrobowcom, podszywającym się pod ideały Sierpnia. W rezultacie grupa cwaniaczków, ręka w rękę z postkomunistami, znów powoli zabiera naszą wolność i prawo do samostanowienia.

Młodzi - teraz wasza kolej. Zadaniem jest oderwanie starych ekip od władzy i usunięcie ich na śmietnik historii. Zdobądźmy prawdziwą demokrację. Tylko po raz kolejny nie dajmy się wpakować w "poprawność polityczną". Poprzednim razem popełniliśmy ten błąd i obecnie mamy jego rezultaty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-5 / 11

@koszmarek66 Ahahaha. Ja już pamiętam akcję "na wybory zabierz babci dowód".
A potem bezrobocie 15%, praca na śmieciówce i lepszy start dla młodych - z lotniska do roboty w Anglii.
No i wisieńki na torcie "zajumanie piniendzy z OFE", "piniędzy nie ma i nie będzie".

Tym młodym jeszcze ten tusk, odbytem wyjdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2023 o 22:43

P Paszko_Rymbaba
-1 / 3

@nasper
"No i wisieńki na torcie "zajumanie piniendzy z OFE", "piniędzy nie ma i nie będzie"."

Tak piszą tylko ludzie, którzy mają problemy z pamięcią - PO była ostatnią partią, która OFE broniła a kasę chcieli wszyscy pozostali. Gdy Tusk się zorientował, że OFE już jest martwa to miał do wyboru: albo kasę sam przejmie ułatwiając sobie rządzenie, albo pozwoli, aby zrobili to niezawodnie następcy. Przeczytaj, co o OFE w 2010 mówił Kaczyński, co mówiło SLD i PSL a potem zacznij poważną dyskusję.

Argumeny typu "bezrobocie 15%" serwuj tym, co nie wiedzą jak działa świat - po 2012-2013 już był poważny problem z pracownikami w Polsce a teraz na skutek demografii i emigracji jest już krytyczny. Niestety w Polsce znika bezrobocie nie z powodu rozwoju gospodarczego a zwyczajnie starzenia się społeczeństwa i rozdawania socjalu gdzie popadnie, który wielu zniechęca do pracy (albo zachęca do pracy na czarno, przy czym już są wykluczani ze statystyk bezrobotnych). Pojęcia nie masz za wiele o czym piszesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-2 / 4

@Paszko_Rymbaba Dobrze, że ty masz pojęcie.
Cała ta magia tuska, to facet który nie robił nic poza bieżącym administrowaniem państwem.

Kilkadziesiąt podwyżek podatków (nawet tu na demotach była wyliczanka), a w tle karuzele VATowskie i wałki na paliwach.
Sklerozy jeszcze nie mam.

Tematy wrażliwe jak aborcja, również były przez tuska zamiecione pod dywan oraz konsultowane z kościołem.
Więc nawet tu się nie sprawdził i wcale tak nie różnił od kaczyńskiego.

PS. A wolność? Tu też coś niecoś zdążył pokazać: ACTA, ACTA2, interwencja CBA w tygodniku Wprost, strzelanie gumowymi kulami do protestujących, itp, itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
-1 / 1

@nasper "15% bezrobocie" było trochę później - już za PiS-u, "zajumanie pieniędzy z OFE" - sprawdź swoje konto w ZUS-ie - są tam, co do grosza, Morawiecki planował zabranie sobie 15 % z moich składek OFE. Nie wim, czy pamiętasz, ale Polska jako jedyna nie wpadła w recesję w czasach rządów PO. Nie wiem, czy wiesz, ale PKB zmniejszył się w drugim kwartale 2023 r. realnie o 0,5 proc. (za GUS), czyli mamy recesję i inflację. Mam do PO wiele pretensji i uwag. Ale to, co robi PiS przerasta wszelkie wyobrażenia, afera za aferą. Słyszałeś o raporcie NIK? Banaś został wstawiony do NIK przez PiS, więc nie można tego zrzucić na "atak totalnej opozycji". Kraj zadłużony gorzej niż za Gierka, gospodarka pada, nakręcany konflikt z UE i z Ukrainą. Wiesz, wolę Tuska (za Tuska miałam małe dzieci, nie dostawałam na nie pieniędzy), niż "łaskawcę" Kaczyńskiego, który zgromadził wokół siebie same miernoty, które doprowadzają nasz kraj do upadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-2 / 2

@Myslaca_istota Balcerowicz przewidywał, że budżet rozsypie się w 2016 roku.
Przypomnieli mu to później, to stwierdził, że nie pamięta by coś takiego mówił. To wkleili po programie nagranie.

Tacy to są ekonomiści.

PS. Wojna i Pandemia to nie wina PiSu. Natomiast niewątpliwą winą polityki Niemiec jest uzależnienie europy od rosyjskiego gazu, bez jakiejkolwiek dywersyfikacji.
A można było zdywersyfikować, bo było na to mnóstwo czasu. Ale oni woleli budować NordStream-2.
Oj krótką pamięć niektórzy mają, krótką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
0 / 0

@nasper Wielu polityków nie lubi pamiętać, co powiedzieli. Dlaczego nagle wyskoczyłeś z Balcerowiczem? On nigdy nie był w PO. Owszem, wojna i pandemia nie jest winą PiS-u, ale ich winą jest kupowanie respiratorów od handlarza bronią, wydawanie pieniędzy na koperty na wybory i do tego udostępnianie danych wyborców prywatnemu przedsiębiorstwu, jakim jest Poczta Polska, kupowanie maseczek, które nie spełniały żadnych norm, budowanie szwalni maseczek, która żadnych maseczek poza serią testową nie szyła, organizowanie szpitali tymczasowych, które nie przyjmowały pacjentów, kupowanie węgla od Rosji, sprzedanie Lotosu Arabom i Węgrom powiązanych z Rosją, dopuszczenie Ziobry do rozwalenia (a nie reformowania) polskiego sądownictwa, co skutkuje wstrzymaniem KPO. Niemcy już płacą za uzależnienie od rosyjskiej ropy. A pamiętasz może, że gazoport wybudowano za PO, a jedynie otwarto za PiS nadając imię Lecha Kaczyńskiego? Czyli to PO zaczęła dywersyfikację źródeł energii. Mam wiele pretensji do PO, ale mam też szare komórki i widzę, że to zdecydowanie mniejsze zło. Ja jestem wyborcą, a nie wyznawcą zadnej zpartii. Zresztą jeszcze nie jestem na 100% pewna, na którą z partii opozycyjnych zagłosuję. Ale jestem na 200% pewna, że nie zagłosuję na PiS, bo nie chcę, żeby moje dzieci doświadczyły czasów, jakich ja doświadczyłam za komuny - jedyna "słuszna" partia, jedna "słuszna" telewizja, wszędzie propaganda i kolesiostwo. No i prokuratorzy i sędziowie "na telefon". Jeszcze tylko brakuje, żeby znowu za dowcipy o rządzącej partii zaczęli zamykać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-2 / 2

@Myslaca_istota ".... ale ich winą jest kupowanie respiratorów od handlarza bronią..."

Tylko jakie to są pieniądze ? Jaki to ma wpływ na twoje życie ?
Wyłączyłabyś TV to byś o tej aferze nawet nie wiedziała i żyła szczęśliwsza.
I to właśnie takich pełno aferek, którymi żyją ludzie oglądający TVN całą dobę, których wpływ na budżet i na nasze życie jest żaden.

Mnie interesuje to, że ja w sądzie czekam już 10 rok na wyrok i pieniądze od nieuczciwego kontrahenta.
I wyroku nie ma, kasy też nie. W tym czasie sędziowie zajmują się tym, kto był właściwie powołany a kto nie.
To jest mój problem - to jest problem wielu przedsiębiorców w podobnej sytuacji.

Mnie interesuje też to, że przez nieudolną politykę Niemiec, wzmocniliśmy Rosję i osłabiliśmy Europę.
A Putinowskie wojska na granicy to już trochę większy problem niż kto od kogo kupił respiratory, nie uważasz ?
Spytaj się Ukraińców, których torturowali w obozach jenieckich, to może przestaniesz żyć telewizyjnymi problemami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2023 o 18:32

M Myslaca_istota
0 / 0

@nasper Trafiłeś jak kulą w płot, nie oglądam żadnej telewizji od czasów sprzed pandemii. Opieram się na tym, co znajduję w internecie na różnych portalach, i prawicowych i centrowych i lewicowych. Może same respiratory to niewielkie pieniądze, ale jak się złoży do kupy wszystkie przekręty za PiS-u, to wychodzi całkiem spora kwota.
Ziobro od 8 lat "reformuje" sądy. Twoja sprawa już dawno powinna być zatem rozstrzygnięta, a nie jest? przecież Ziobro sam osobiście wszystkim steruje, prokuraturą, sędziami...Miało być lepiej i szybciej! Znowu ta niedobra opozycja? O tym, co się dzieje w Ukrainie wiem ze źródeł ukraińskich, okazuje się, że nauka rosyjskiego (którego nie lubiłam) na coś się przydała. Nie muszę oglądać telewizyjnej papki. Nie wiem, dlaczego z polityki krajowej nagle przeszedłeś do polityki niemieckiej, czyżby pisowskie skrzywienie, że wszystko, co złe to opozycja sterowana przez Niemcy? Rosja, na szczęście, zubożyła w Ukrainie swoje zasoby i ludzkie i sprzętowe na co najmniej 10 następnych lat, tak że wojna nam raczej nie grozi. A co do "resetu" stosunków z Rosją, pamiętasz może kto 9 maja 2010 roku mówił w filmiku na YT:"Przyjaciele, Rosjanie..."? Przypomnę - niejaki Jarosław Kaczyński. Możesz mi wyjaśnić, dlaczego zwiększył się import węgla z Rosji z 4,9m ln ton w 2015 do 9,4mln ton w 2020 r. (wg. GUS)? To też wina złej opozycji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszko_Rymbaba
0 / 0

@nasper
Po pierwsze możesz pisać sobie o Tusku, który kryształowy nie był, ale nie róbmy to wiochy - to, co odstawia PiS przechodzi wszelkie wyobrażenie. Tusk to przynajmniej był kontrolowalny - wychodziły jakieś wałki platformersów, to wylatywali a teraz co? Wychodzą wały PiSowców i nic się nie dzieje - afer PiSu nie ma. Można się przerzucać na argumenty kto i co miał, ale fakty są takie, że PiS ma centralnie w d&pie opinie publiczną, bo robią co chcą a ciemnotę programują qrwizją i kościołem i jadą dalej. W przypadku PiSu nie idzie rozliczyć nawet ewidentnych przekrętów, bo ekipa Ziobry mrozi sprawy. Co do wałków na podatkach to z czasem różne zjawiska są ograniczane - JPK to ustawa rządu PO-PSL, tylko nie zdążyli wdrożyć wszystkiego. Nie można wszystkiego zrobić na jeden raz.

Ps. Posługiwanie się pojęciem ACTA2 świadczy o posługiwaniu się hasłami-młotkami zamiast myślenia. Przeczytaj może co to było ACTA a co to było tzw. ACTA2 i jak wielką hucpę przeprowadzili "wielcy świata IT" i jakim marketingowym majstersztykiem było ACTA2. A co do interwencji we Wprost to byli zbyt łagodni - żadne państwo na świecie nie będzie tolerowało puszczania serialu z nielegalnie nagrywanymi rozmowami polityków a to, że Wprost jeszcze mogło po tym działać to tylko słabość tamtej ekipy. Prasa ma prawo publikować informacje pozyskane z różnych źródeł wyłącznie w interesie publicznym - tamta sprawa taką nie była a do tego cała "afera taśmowa" tylko świadczy o wpływie Rosji na politykę w Polsce. Aż dziw, że nikomu z fanów PiSu to nie przeszkadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-4 / 4

@Myslaca_istota "Opieram się na tym, co znajduję w internecie na różnych portalach, i prawicowych i centrowych i lewicowych"

Te lewicowe i prawicowe portale nie są wiele więcej warte.
Wszystko to jest dla ultrasów i no-life'ów.

"przecież Ziobro sam osobiście wszystkim steruje, prokuraturą, sędziami..."

Dobrze by było gdybyś w jakichś sądach najpierw BYŁA. Wtedy mogłabyś się wypowiadać jak to "ziobro kieruje".
W ilu sądach (np spory między przedsiębiorcami) byłaś ? W jakich okręgach ?
Ja byłem w kilku osobiście i nigdy, ale to nigdy nie widziałem wpływu ziobry na żadną sprawę.
W sądach, rządzą sędziowie i ziobro może im naskoczyć. Czasem jest to jakiś dziadek (miałem tak ostatnio), który pracuje tam 100 lat i uważa, że na sali sądowej to on jest Bogiem i to on decyduje co jest zgodne z prawem, a co nie.
Ale żeby o tym wiedzieć trzeba w jakichś sądach czasem bywać, najlepiej różnych.

Na portalach lewicowych ani prawicowych się tego nie dowiesz, tylko od praktyków.
To z nimi warto porozmawiać, a nie ze "specjalistami od polityki".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 września 2023 o 9:56

N nasper
-3 / 3

@Paszko_Rymbaba "to, co odstawia PiS przechodzi wszelkie wyobrażenie."

No to masz małe wyobrażenie i mało widziałeś. Ja pamiętam wszystkie rządy po 93-cim.
I nic co robi PiS nie robi na mnie większego wrażenia.

Swoim drogą to w ogóle uważam, że problemem wielu polaków jet obwinianie za wszystko rządu.
To jest chore i świadczy o kompletnej niewiedzy, jak naprawdę funkcjonuje państwo (każde państwo, nie tylko polskie).

Komentarz wyżej, przeczytałem, że ziobro steruje sędziami. No to proponuje sobie iść do jakiegoś sądu w jakiejkolwiek sprawie (spadkowej, cywilnej, gospodarczej) i zobaczyć tam tego "ziobrę" który "niby tym steruje".
To jest śmiechu warte, jaką sieczkę niektórzy mają w głowie od nadmiaru telewizji, ale także Internetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 września 2023 o 10:01

H Hamlet669
+8 / 14

Młodzi dalej będą betonować scenę polityczną. Powielają kryteria: kto komu lepiej dosra na debacie, konkurs popularności itp. Ile to już trwa ta wojenka po kontra pis? Młodzi nie stworzyli nowej klasy politycznej. Wszyscy po 89 do wymiany

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 0

@Hamlet669 da się w ogóle stworzyć? Bez kontaktów nic nie powstanie, a jak masz kontakty, to od razu 'starsi koledzy' z nieudanej partii się dokleją, jak tylko ktoś zacznie partię popierać. Rok albo i nie, z nowej partii się robi reboot starej, bo 'młody nie wie co robi, my poprowadzimy'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+1 / 1

@Hamlet669
"Młodzi dalej będą betonować scenę polityczną."
nie jest wcale tak zle, pomijajac psl, to dwie najstarsze partie w polsce zostaly zalozone w tym milenium i maja jakies 22 lata
dla porownania w takiej ameryce ktora jest w miare mlodym krajem rzadza te same partie od ponad 100 lat

@Plaskaflaszka
stworzyc sie da, problem w tym czy sie komus chce
w erze mediow spolecznosciowych mozna spokojnie stworzyc partie dla mlodych budujac popularnosc w mediach z ktorych mlodzi korzystaja. czyli dokladnie tak jak to robi obecnie mentzen co bedzie kosztowac znacznie mniej niz spoty reklamowe w tv a zasieg bedzie znacznie wiekszy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 0

@mieteknapletek mała uwaga. Media społecznościowe to nie TV - ludzie nie idą tam żeby się bawić w gierki polityczne, co najwyżej jak tu na Demotach, wchodzisz, napiszesz że Pis do niczego, i idziesz oglądać dalej memy bo to ma być rozrywka. Szczerze, kto tylko ogarnia angielski, nawet nie siedzi na polskich stronach, bo tu jest o wiele mniej kontentu.
Media społecznościowe to nie jest 'tv tylko taniej'. To w pewnym sensie medium, które ma całkowicie inne zasady. Może to zadziałać, po prostu to jest spora loteria, bo albo pomysł całkowicie nie wypali i nikt nawet nie zaobserwuje, albo stanie się to hitem (co nie koniecznie przełoży się na liczbę głosów za)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@Plaskaflaszka
"Media społecznościowe to nie TV"
tak, ale....
ja mam juz swoje lata, i szczerze mowiac spedzam wiecej czasu przegladajac yt, fb czy nawet demotywatory niz korzystajac z klasycznych mediow takcih jak tv czy gazety
ludzie o polowe mlodsi odemnie korzystaja z tych mediow znacznie czesciej
wiec to jest swietne miejsce do "lapania" potencjalnych wyborcow

"To w pewnym sensie medium, które ma całkowicie inne zasady"
tak, ale to ze my tych zasad nie znamy, nie koniecznie oznacza ze mlodzi ich nie znaja, stworz przekaz ktory mlodym sie spodoba to bedziesz mial ich poprarcie

"co nie koniecznie przełoży się na liczbę głosów za"
tak samo jak kazdy alement agitacji wyborczej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacek83218
+2 / 10

Mam w pracy takiego młodego. Może lepiej żeby tacy nie głosowali. Rozważał głosowanie na Konfę. Jak mu puściłem memcena recytującego swoją "piątkę" to nieco mu mina zrzedła. Jakoś wcześniej to do jego uszu nie dotarło. Pewnie jest takich więcej a memcen jest dla nich taki fajny, lansuje się w necie i nie chce podatków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+8 / 10

@Jacek83218 Ale jest zdolny do przemyślenia swojego stanowiska. 1/3 rodaków głosująca na PiS nie widzi problemu w tych tysiącach już afer, które można samemu sprawdzić czy były czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pietrok
+4 / 4

@koszmarek66 Problem polega na tym, że w Polsce często mamy do czynienia z wiarą(a nie poparciem) w daną opcję. Jeżeli dla kogoś aksjomatem jest to, że politycy danej opcji mają rację, to krytyczne podejście podważałoby cały ich światopogląd wypracowany przez lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+4 / 4

@Pietrok Tu na demotach też to widać. Na palcach jednej ręki można policzyć uznanie racji drugiej strony "masz rację", "myliłem się", "przepraszam".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Signus1
+6 / 8

@koszmarek66 demoty to skrajnie platformerska/antykościelna platforma dla furiatów, więc się nie dziw. Są tutaj ludzie, którzy latami wylewają jad na innych, bo mają inne poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-2 / 2

@koszmarek66 Bo widzisz, z tymi aferami jest taki "drobny" problem, że musisz czytać Wyborczą i oglądać TVN żeby o nich wiedzieć. Jak nie tracisz czasu na takie "media", to ich w żaden sposób nie czujesz.

A żeby poznać cut-miut "wolnych sądów", wystarczy do takiego "wolnego sądu" raz pójść i poznać co to znaczy dochodzić się sprawiedliwości (czyt. zapłaty za wykonane usługi) przez 10 lat - przy dobrych wiatrach.

Za takie sądy mam walczyć ?
To ja już 100x wolę dyktaturę kaczyńskiego i rydzyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2023 o 22:49

avatar koszmarek66
0 / 0

@nasper Żeby znaleźć afery i w ogóle, żeby ocenić jakiekolwiek wiadomości warto sięgać do kilku różnych źródeł. Gdzie dwóch się bije tam masz szansę dowiedzieć się więcej. TVN czy gazeta/wyborcza także potrafią manipulować, pomijać i zmyślać. Nie wierzę nikomu z mediów i polityki. Choć wieloletnia obserwacja pozwoliła mi wyrobić pogląd, że w oszustwie TVP bije na głowę TVN. Tylko w czasach pandemii obie stacje zbliżyły się do siebie pod kątem nieuczciwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-2 / 2

@koszmarek66 Ale rozumiesz, że mnie to nie interesuje ?
Ja jestem dużym chłopczykiem i wiem, że uczciwi ludzie istnieją tylko w książkach dla dzieci.
Każdy na swój sposób kombinuje, od prostego chłopa, po premiera.
Tak było, jest i będzie.
Myślisz, że inna władza będzie uczciwa ? Ile masz lat ?

To co dla mnie jest natomiast istotne to to co mnie dotyczy, co ma na mnie bezpośredni wpływ.

A TVP mnie interesuje tyle co TVN. Wyłącz obie stacje i zacznij żyć własnym życiem, a nie "aferami" w stylu Pan Zenek od Pana Heńka wziął łapówkę.
Lepiej się poczujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2023 o 2:34

C camper52
+1 / 1

@Jacek83218 syn Tuska był zamieszany w Amber gold i co? Wszyscy są spaleni i nawet się nie kryją specjalnie. Głosowanie na nowych oficjalnie pogrzebał kukiz. Tymczasem prawdziwe pytanie brzmi jakie narzędzia mamy my, obywatele, by trzymać rząd za mordę i kopać ich w zad za każdym razem jak coś spartolą? Żadnego. Efekt jest taki że partie same produkują sobie wyborców. Po lansuje się na byciu antypis, pis na płaceniu swoim wyborcom, konfa i inne środowiska narodowe na najazdach ma lewicę, lewica w najazdach na prawicę, tymczasem większość ludzi nawet nie bierze pod uwagę ich programu, bo wiadomo że jest stricte oparty na socialu. Nie ma słowa o tym jak te pieniądze zdobyć. Nie mówiąc już o tym że reprezentacja miała być rozwiązaniem tymczasowym bo nie było narzędzi, teraz mamy internet, bankomaty, blockchain a nikt nawet nie podnosi tematu dalszej demokratyzacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
0 / 0

@nasper Ale rozumiesz, że, póki co, w naszym kraju władzę będzie stanowił parlament, rząd, prezydent oraz instytucje państwowe? A jedyne co możemy zrobić w obecnej sytuacji to wybrać jak najmniejsze g. A w każdym razie przede wszystkim pozbyć się nowotworu grożącemu zgonem dość szybko lub co najmniej paraliżem. Kierowałem w swoim życiu ludźmi i znałem się wtedy z ludźmi władzy niższego i średniego szczebla. Nie będę pytał ile masz lat - to Twoja sprawa. Tym bardziej, że osoby mocno dojrzałe w naszym kraju podejmują decyzje bardziej destrukcyjne niż dzieci.

"To co dla mnie jest natomiast istotne to to co mnie dotyczy, co ma na mnie bezpośredni wpływ" brzmi to dla mnie zupełnie jak refren w kultowej piosence Grześkowiaka "Bo nieważne czyje co je, Ważne to je, co je moje".

Co do wyłączania obu stacji często mam takie myśli ale potem przypominam sobie, że te "przekomarzanki" mają bezpośredni wpływ na życie moje i moich bliskich. Więc ile mogę to działam: chodzę na wybory i produkuję memy. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-2 / 2

@koszmarek66 Wiesz, ludzie siebie oceniają pod kontem sprawczości (co mi się udało załatwić), a innych pod kontem moralności (skoro coś sobie załatwił, to korupcja).

Ja w podział ludzi na uczciwych i nieuczciwych nie wierzę, bo za dużo w życiu widziałem, działając jako przedsiębiorca.

Wierzę, że oszustów kreuje źle działający system. Dla przykładu sądownictwo - jest mnóstwo cwaniaków, którzy wykorzystują niewydolnośc tego systemu by nie płacić, albo płacić jak najpóźniej.
Ale czyja to wina ? Tych ludzi ?
Często jest tak, że oni sami są ofiarami innego cwaniaka.

Gdyby jednak system sądowniczy działał sprawnie, nie byłoby takich problemów i chronicznych zatorów płatniczych.
A i gospodarka miała by się dzięki temu lepiej, pracownicy też. Bo zatory płatnicze nie służą nikomu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Haishenwai
+7 / 13

Proszę sobie przypomnieć, ile razy "autorytety" sympatyzujące z tzw. demokratyczną opozycją wykazały pogardę wobec młodych mężczyzn i wtedy jeszcze raz się zastanowić, czemu ci ostatni nie chcą na nią głosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Signus1
-2 / 8

Jest tylko jedna formacja spełniająca kryteria Profesora - Konfederacja.
Głos na inną partię jest głosem zmarnowanym, a nawet niebezpiecznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 2

@Signus1 i jednocześnie patrząc na ogół postulatów, Konfederacja jest partią dosyć dupną, jak cała reszta. Inna, ale również do niczego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Signus1
0 / 4

@Plaskaflaszka Jedyna warta według mnie uwagi partia. Moim zdaniem trzeba dać szanse nowym politykom. Bo to co jest w sejmie to jak nasza reprezentacja w piłce nożnej... syf.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
0 / 0

@Signus1 Konfa nową partią??? Ja obserwuję Korwina od lat 90-tych. Zrobił w polityce wielkie "NIC". Za to zarobił sporo. Jakoś w 1997 roku miałam w czasie wyborów dyskusję z kolegą - miłośnikiem Korwina, teraz wyborcą PiS...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Signus1
-1 / 1

@Myslaca_istota Sam korwina nie lubie i go nie szanuje. Uważam go za szkodnika dla prawej strony. Ja patrzę na resztę uczestników tego projektu - tam jest na kogo głosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dwaemu
0 / 2

Wyjątkowo się zgodzę - najwyższy czas oddać głos na młodych i na przyszłość czyli na Konfederację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nasper
-3 / 3

Kolejny odbalsamowany autorytet wydobyty z grobowca w piramidzie w Gizie.
To ten od "środowisko sędziowskie oczyści się samo".
Temu panu już dziękujemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ergon777
+1 / 3

Panie Profesorze. Większość młodych ludzi jest polityką, najzwyczajniej w świecie - ROZCZAROWANA!!! Pamiętam wypowiedzi polityków z lat 90 (większość z nich nadal jest w polityce). Wielkiego Elektryka, klimat wolności, uwolnienia się od bolszewizmu itd. Problem w tym, że po 30 latach polscy politycy to wszystko zaprzepaścili!! Nic nie pozostało z haseł, idei, honoru czy autorytetów. Pan myśli, że jeżeli pojawią się politycy pokroju prof Geremka, Mazowieckiego czy Kuronia, tacy którzy chcą i pragną coś zrobić dla kraju to młodzi ludzie za nimi zagłosują? Nic bardziej mylnego. Czasy się zmieniły. Po pierwsze. Jaka jest alternatywa dla obecnych rządów? Żadna. Chyba nikt nie myśli, że jak zostanie wymieniona władza, to kraj spłynie mlekiem i miodem, inflacja zamieni się deflację, raty kredytów mieszkaniowych spadną do poziomu z przed 8 lat itd? Nie, będzie jak w Grecji, czekają nas bardzo chude lata, niepokoje społeczne i wszystkie negatywne zjawiska, które dotykały nas w czasach kryzysu lat 90. Po drugie - ludzie się zmienili. Obecnego pokolenia mało obchodzą Wiejskie gierki. Dla obecne pokolenia młodych ludzi - HAJS MA SIĘ ZGADZAĆ na koncie, Porsche stać w garażu i mieć dom na wypasie. I to wszystko przed 30!! Młodzi ludzie chętnie oddadzą nerkę, a co dopiero taką utopijną wartość jak wolność i przyszłość swoich wnuków, aby mieć "tu i teraz", aby móc się pochwalić na FB czy innym Insta. Pana mowa jest skierowana do młodzieży lat 90, obecnych 40-latków, a nie obecnych 18-latków. Dzisiaj nikogo nie obchodzi walka o "wolność" gdyż wolność, dla obecnego pokolenia jest nienaruszalnym absolutem. Nikogo nie obchodzi walka o "własne zdanie" gdyż dla obecnego pokolenia, każdy ma swoje zdanie i to jest OK. Większość ludzi ma partyjne zdanie (niezależnie której partii), po prostu GDZIEŚ. Nikogo nie obchodzi TVP(is), TVN, Polsat, Gazeta Wyborcza itd, gdyż dla obecnego pokolenia to są "dziaderskie" media (co widać w statystykach spadku oglądalności i zainteresowania tymi mediami). Jest to smutne... ale czas Panie Profesorze na emeryturę, albo na porozmawianie z żywą młodzieżą, a nie działaczami jakiejkolwiek partii i wyjście z własnej bańki informacyjnej. Te wybory wygra PiS, niewielką przewagą ale wygrają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+1 / 1

Starzy mają głęboko gdzieś (nie wszyscy). Liczy się tu i teraz, kiedyś nie myślał o przyszłości bo nie było jak a jak była możliwość to miał wywalone bo Państwo da, więc teraz są skutki w postaci głodowej emerytury. Więc jak jest okazja dostać 100 zł waloryzacji czy 13 i 14 emeryturę to wybór jest jasny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem