Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
178 180
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
C coldfish
+6 / 6

pytanie: co poszło nie tak?
odpowiedź: waga i rozmiary użytkowników ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M m_77
+3 / 3

Na pewno na pierwszym miejscu stawiają ekologię;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nicoz
+3 / 3

Nie do końca tak jest. Na zdjęciu jest stary "Half Size" z pojedynczą kabiną a za nim stoi "Full Size" z Crew Cab`em (czyli podwójną kabiną w największej możliwej opcji, z osobnymi tylnymi drzwiami w pełnym rozmiarze), więc porównanie nie jest do końca rzetelne.
Faktycznie, pick-upy strasznie "spuchły" ale zawsze były 3 rodzaje:
- Half Size (czyli małe, wszystkie "występujące w europie modele wg amerykańskiego standardu to half size - Toyota Hi Lux, Mitsubishi L-200, VW Amarok itd, Ford Ranger. W Stanach nie są tak popularne, bo to "Half", po co komu takie małe auto?
- Full Size - najpopularniejszy rozmiar, czyli "święta trójca": Ford F-150, Dodge RAM, GMC Sierra. Dodatkowo Toyota Tundra, Nissan Titan. Na europejskie warunki olbrzymie, na amerykańskie - zwykły standardowy pick-up
- Hevy Duty - to już praktycznie cieżarowe auto i prywatne osoby sporadycznie je kupują - chyba, że do ciągnięcia olbrzymiej, amerykańskiej przyczepy kempingowej. Ciągnięcie przyczep, zazwyczaj kepingów albo małych flatbedów (tzw "Hot Shots") to ich nejczęstsze zastosowanie. Często montuje się na nich też zabudowy typu zwyżki itp. Wersje D-150, RAM`a itd występują w wersji HD. W Europie praktycznie ich nie ma, bo to już kategoria C

Odpowiedz Komentuj obrazkiem