Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:22

Złotousty Sławek Mentzen uważa, że od piwa nie można się uzależnić, bo to taki nieuzależniający rodzaj alkoholu

Eksperci się z nim nie zgadzają...

www.demotywatory.pl
+
130 134
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Eaunanisme
+6 / 6

Nie jestem w stanie uwierzyć, że ktoś bierze tego człowieka na poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rentier
-2 / 8

@Eaunanisme
Też nie jestem w stanie uwierzyć co potem mówi ten ekspert...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

Skoro jest ekspertem to powinien móc powołać się na jakieś badania, @rentier. Inny ekspert mogą mieć zupełnie inne zdania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
0 / 2

@RomekC
Problem w tym, że Sławek jest ekspertem tylko w dziedzinie ekonomii. Nikt nie oczekuje od niego znajomości innych dziedzin, aczkolwiek lepiej by było, żeby wtedy nie wypowiadał się na te tematy z taką pewnością

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 2

Jasne @Dak_Zibbon, jednak jak ktoś już tworzy demot wyśmiewający go to wypadałoby udowodnić że nie ma racji w tym filmiku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+2 / 4

To jest powszechny (i błędny) pogląd. Każdy może popełnić błąd, ważne żeby potem móc się do niego przyznać. Nie róbmy z ludzi jakiś wyroczni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2023 o 10:26

D Dinus84
+6 / 6

Takie wypowiedzi są najczęściej używane właśnie przez ludzi uzależnionych. Jako trzeźwy alkoholik znam to z autopsji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadisticson
+3 / 3

@Dinus84 powiedz coś więcej o tym. Zwłaszcza o swojej historii alkoholizmu i kroków do trzeźwości. Pytam bo jestem zainteresowany tematem, jako... chyba alkoholik :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-3 / 3

I co w związku z tym @Dinus84? Uważasz, że wódka powinna być bardziej promowana niż piwo, albo na równi? Że od piwa łatwiej się uzależnić niż od wódki, albo tak samo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dinus84
0 / 0

@sadisticson Historia była taka,że piłem przez ponad 24 lata, pod koniec już praktycznie cały czas byłem pod wpływem. Wszystko się zmieniło kiedy przez padaczki prawie odszedłem z tego świata. Lekarze dawali mi jakieś dwa, trzy dni życia jeśli nie przestane pić. W ten oto sposób rozpocząłem detoks, odwyk w ośrodku zamkniętym i konsekwentnie kontynuuję terapię indywidualną oraz grupową, dzięki którym zachowuje abstynencję. Nie ukrywam, że dużą zasługę miało też wsparcie żony. W razie czego życzę Ci powodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
+4 / 6

Może kretyn zagadnął by ludzi z AA, od czego zaczynali swoją "przygodę" z alkoholem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-3 / 3

Może Ty, @An_ders, powiesz nam od czego zaczynali najpierw... potem nazywaj go kretynem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C camper52
+1 / 3

@An_ders od denaturatu ktoś ma zacząć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@RomekC Proponuję tobie to samo co temu dzieciuchowi z konfy, nawet jak jesteś jego fanatycznym wyznawcą, to może skonfrontuj jego (powtórzę) kretyńską opinię, z ludźmi którym alkohol zniszczył życie. Akurat miałem okazję bardzo długo współpracować z AA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@camper52 Sam sobie odpowiedziałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

"Akurat miałem okazję bardzo długo współpracować z AA."
I większość zaczynała od piwa, @An_ders?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@RomekC Niestety tak. Nasłuchałem się sporo takich historii. Więc jak wyłazi jakiś goguś i bzdurzy jakie piwo jest bezpieczne, to mnie szlag trafia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

@An_ders, nie wkładaj w usta Menrtzena słów które nie wypowiedział - nie powiedział, że "piwo jest bezpieczne".
Powiedział dwie rzeczy: 1 "piwo nie jest typowym napojem alkoholika" 2 od piwa nie jest tak łatwo się uzależnić jak od wódki.
Z którą z tych dwóch rzeczy się nie zgadzasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@RomekC Z jednym i drugi - alkoholik pije wszystko, nie ma "typowych napojów", a jak wcześniej wspomniałem od piwa można uzależnić się jak od każdego alkoholu. A że Mentzen robi biznes na piwie, to takie głupie bzdety pod małolatów wciska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

@An_ders "nie ma "typowych napojów""
Masz na to jakiś dowód? Że alkoholicy równo piją piwo, wino, wódkę, itd.

"od piwa można uzależnić się jak od każdego alkoholu"
Co znaczy słowo "jak"? Tak samo szybko?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@RomekC Chłopie, czy ty masz jakiś kompleks, bo kochasz konfę (wtedy nie można ci pomóc) albo kochasz piwo, a może jedno i drugie? Jakich chcesz dowodów? Badań naukowych? Masz google, znajdź sobie. Zeznań alkoholików? W AA anonimowość jest świętością. Alkoholik jak jest w ciągu, to nie przebiera w gatunkach alkoholu. Słowo "jak" oznacza że tak samo, może trochę szybciej, może trochę wolniej. Każdy organizm reaguje inaczej. Ty pijesz od 30 lat (gdzieś się taka twoja wypowiedź przewinęła) i być może alkoholikiem nie jesteś. Inny popije przez pól roku i wpadnie w nałóg. Wszystko jest dla ludzi, nikt nie chce robić prohibicji, ale promowanie piwa "bo lepiej niż wódkę" jest kretynizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

"Jakich chcesz dowodów? Badań naukowych? Masz google, znajdź sobie."
Jasne @An_ders. Piszesz coś z czym się nie zgadzam i to ja mam to sobie udowodnić. Zazwyczaj ciężar dowodu ciąży na tym to twierdzi daną rzecz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@RomekC Piszę o tym co wiem, nie muszę szukać dowodów. Z resztą jak widzę, inni w komentarzach też ci to potwierdzają. Po co mam tracić czas na szukanie, skoro i tak cię nie przekonam. Jesteś ślepo zapatrzony w konfę, każde słówko takiego pajaca jak Mentzen to dla ciebie prawda objawiona. Więc pij sobie spokojnie piwo i oby nałóg cię nigdy nie dopadł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

"Jesteś ślepo zapatrzony w konfę, każde słówko takiego pajaca jak Mentzen to dla ciebie prawda objawiona."
Widzę, że beton z Ciebie @An_ders. Nie dziwię się, że nie masz dowodów na to co twierdzisz.

"inni w komentarzach też ci to potwierdzają"
Potwierdzą tak jak i Ty? Nie, dziękuję. Nie potrzebuje dowodów anegdotycznych. Wystarczyłyby jakieś badania naukowe a nie narzekanie ludzi negatywnie nastawianych do konfy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@RomekC Jak wspomniałem, nie potrzebuję szukać dowodów, bo znam ludzi. Takie badania są prowadzone od lat, bo to ciężki społeczny problem. W filmiku jest krótka wypowiedź eksperta - pewnie dla ciebie niewiarygodny. Znajdę inne badania, to wyszukasz, że autor to lewak, gej albo jeszcze coś równie strasznego. Mentzen pieredzieli głupoty, i tak samo bym ocenił, gdyby był z jakiegokolwiek innego ugrupowania. A że jest z konfy, a ja jestem "negatywnie nastawiony" - fakt jestem, bo w tej formacji nie ma żadnego pozytywu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

@An_ders "...nie potrzebuję szukać dowodów, bo znam ludzi."
Jednak jeśli czymś dzielisz się na zewnątrz to inni nie znają tych ludzi, prawda?

"Takie badania są prowadzone od lat, bo to ciężki społeczny problem."
Właśnie o takie badania proszę? Znasz źródło to podziel się nim.

"W filmiku jest krótka wypowiedź eksperta - pewnie dla ciebie niewiarygodny."
Ekspert się na nic nie powołuje. Czerpie wiedzę ze swojego doświadczenie. Inny ekspert powie coś innego.

"Znajdę inne badania, to wyszukasz, że autor to lewak, gej albo jeszcze coś równie strasznego."
I się tym ośmieszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@RomekC Nie znam źródła bo nie potrzebuję. Zapewne jest do znalezienia w kilka minut. Doświadczenie eksperta, który od lat się zajmuje tą dziedziną jest dla ciebie niewiarygodne. Podam badania innego, też może być taki jak wspomniałem wcześniej - i od razu zakładasz że się ośmieszę. Bo przecież wg konfianej filozofii lewak albo gej nie może prowadzić wiarygodnych badań w żadnym temacie. Wiarygodniejszy jest koleś, który handluje piwem, bo należy do konfy - nieważne jakie bzdury wygaduje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

"Nie znam źródła bo nie potrzebuję."
Mogłoby się okazać że nie masz racji ;-)

"Doświadczenie eksperta, który od lat się zajmuje tą dziedziną jest dla ciebie niewiarygodne."
@An_ders, mam doktorat i wiem jak o pewne kwestie spierają się naukowcy, i to nie eksperci a profesorowie. Nie twierdzę, że ekspert nie ma racji. Twierdzę, że nie poparł tego co powiedział żadnym badaniem naukowym. Badanie będzie dla mnie wiarygodne.

"Podam badania innego, też może być taki jak wspomniałem wcześniej - i od razu zakładasz że się ośmieszę."
Przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem proszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@RomekC Masz doktorat i fascynuje cię konfa? To chyba upadek cywilizacji. Nie sądzę żebym nie miał racji, skoro rozmawiałem z wieloma takimi ludźmi. I to nie "anegdota". Ze zrozumieniem ciężko twoją wypowiedź o ośmieszeniu - sam zobacz że niezbyt jasno to napisałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

"Masz doktorat i fascynuje cię konfa?"
@An_ders, z czego to wyczytałeś?

Napisałem "I się tym ośmieszę". Gdyby chodziło o Ciebie to napisałbym "I się tym ośmieszysz". Polski nie był moim ulubionym przedmiotem ale jeszcze odróżniam pierwszą liczbę pojedynczą od drugiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 października 2023 o 23:17

A An_ders
0 / 0

@RomekC Ubolewasz, że nikt nie interesuje się programem konfy. I zawzięcie bronisz niezbyt mądrego kolesia z konfy, który wygaduje bzdury, nie tylko na temat piwa. Wchodząc w zawiłości języka, brzmiało to jak dopisek "znajdę badania..." i tym się ośmieszę - może źle odebrałem, cóż, jestem prostym człowiekiem :) Ale skoro już tak kochasz naukowe dowody na każdą tezę, nawet w takim rozrywkowym serwisie jak demoty, to znajdziesz sobie takie badania 10 razy szybciej ode mnie. Mi to na prawdę nie jest potrzebne, życie jest lepszym dowodem, niż najwybitniejsze badania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

@An_ders "Ubolewasz, że nikt nie interesuje się programem konfy."
Wskaż, proszę, to miejsce ubolewania.

"I zawzięcie bronisz niezbyt mądrego kolesia z konfy..."
Zawzięcie atakuję tych którzy jada po kolesiu z konfy nie przedstawiając żadnych dowodów że powiedział bzdury na tym filmiku.

"...Mi to na prawdę nie jest potrzebne, życie jest lepszym dowodem, niż najwybitniejsze badania."
Nie jest Ci potrzebna aby wiedzieć że mówi bzdury. Jest Ci potrzebne jeśli piszesz to publicznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A An_ders
0 / 0

@RomekC Króciutko, bo to się kręci w kółko:
Ubolewasz - ostatni wpis komentarzach do tego demota.
Atakujesz tych, którzy jadą po kolesiu, nie przedstawiając dowodów. On też nie przedstawił dowodów na swoje bajdurzenie. A gdybym miał szukać dowodów i badań naukowych, żeby móc komentować każdy kretyński wpis polityka, to bym musiał 24h siedzieć przy kompie i nic innego nie robić. Wypowiadam się więc tylko w tematach, o których mam pojęcie - co jest dość rzadkie w naszym śmiesznym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

Nie ubolewam tylko zauważam fakt. Gdybym ubolewał to bym napisał "Jaka szkoda, że mikt nie napisze słowa o jej programie" ;-)

"Atakujesz tych, którzy jadą po kolesiu, nie przedstawiając dowodów."
A to nie ci co jadą powinni przedstawić dowody?

"On też nie przedstawił dowodów"
To prawda.

"Wypowiadam się więc tylko w tematach, o których mam pojęcie"
Nie przeczę. Tylko widzisz @An_ders nie znam Cię, nie wiem kim jesteś. Jesteś na demotach nonamem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 października 2023 o 21:34

M MikeRagnos
+4 / 4

Na mojej uczelni znany jest przypadek doktorantki, która została alkoholiczką po regularnym wdychaniu oparów etanolu z dygestorium (stół laboratoryjny z nawiewem), w którym jej koledzy dla żartów podkręcili zawór. Niech już będą te wybory to i Memcen i jego głupota może w końcu znikną z publiki..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-2 / 2

@MikeRagnos I co przez ile czasu nie ogarniali, że dygestorium to już tylko szafka ozdobna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A argrim
-1 / 3

@MikeRagnos Można się z facetem nie zgadzać, bo pieprzy głupoty czasem, ale mimo wszystko jest dziesięć razy bardziej ogarnięty nż jakikolwiek inny polityk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rentier
-1 / 7

W jaki sposób bardzo łatwo można wejść w uzależnienie od piwa?
Próbuje już 20 lat i nie wychodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 października 2023 o 11:03

avatar RomekC
-2 / 2

Ja od 30, @rentier ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mazii
+5 / 5

Alkoholicy zawsze wypierają swój problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

Masz kontakt z alkoholikami @mazii? Dużo znasz alkoholików którzy piją tylko piwo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
+4 / 4

@RomekC @rentier piwo to też jest alkohol, do tego podstępny, bo się niewinnie kojarzy: "tylko jedno piwko", dla relaksu po pracy. Mój mąż też pił jedno-dwa piwa po pracy, potem już 4-6 codziennie. On by ci lepiej ode mnie wytłumaczył, jak to powoli wciąga człowieka w bagno. Od kilku lat mąż nie pije alkoholu i wreszcie mam trzeźwego chłopa w domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mazii
+3 / 3

@RomekC tak znam. Znam 2 którzy piją wyłącznie piwo. Od prawie 20 lat. Piwo to też alkohol.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

Sorry @mazii, 2 to niezbyt dużo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

"jak to powoli wciąga"
Czyli Mentzen ma rację, @Ashera01, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mazii
+2 / 2

@RomekC powiem tak, odłączyłem się od środowisk patologicznych, bo pewnie bym skończył tak samo jak oni. Ja na czas się ocknąłem i zająłem się pracą i rodziną. Dużo starych kumpli albo ledwo wiąże koniec z końcem narzekając, ale na fajeczki i chlanie mają na codzień. Niech się bawią we własnym szambie. Ja mam inne plany na życie. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 października 2023 o 8:56

avatar RomekC
-2 / 2

@mazii, ja tylko zapytałem czy "Dużo znasz alkoholików którzy piją tylko piwo?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pan_grajek92
+5 / 5

taaa, jakbym słyszał mojego ojca który przynajmniej przez 4 dni w tygodniu musi wypić około 3 piw dziennie :) ciągle powtarza że nie jest alkoholikiem i może zrezygnować kiedy będzie chciał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C camper52
-1 / 1

@pan_grajek92 po 3 piwach to musi po ścianach łazić xD nie jest to przypadkiem taki lewarek twojej matki żeby go sobie ustawiać po kątach? Pytam bo napatrzyłem się na taki wzór..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-1 / 1

Jak długo zajęło Twojemu staremu to uzależnienie się, @pan_grajek92?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A argrim
+1 / 3

Pewnie od piwa trudniej się uzależnić, bo zawartość uzależniacza sporo niższa. Ale z drugiej strony znakomita większość alkoholików zaczyna od piwa właśnie. Mało kto zaczyna twardo, od walenia gorzały, tak samo jak narkomani zaczynają najczęściej od czegoś lżejszego. Nikt nie wali od razu po kablach, za wyjątkiem tego pana eksperta, który jak twierdzi zaczął od heroiny w postaci zastrzyku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Solonaryba
-1 / 3

@argrim Znakomita większość alkoholików zaczynała od wody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
-2 / 2

@Solonaryba Znakomita większość alkoholików zaczynała od mleka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Solonaryba
-1 / 3

Faktycznie ten człowiek jest ekspertem, sam wciągał różne specyfiki w takich ilościach, że Mentzen pewnie by padł na zawał próbując 1/10 tego co ekspert zażywał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A argrim
0 / 2

@Solonaryba Tak twierdzi, chociaż ta jego historia o tym, że jego pierwszym kontaktem z dragami to heroina w postaci zastrzyku i to na obozie sportowym, jakoś mnie nie przekonuje. Ten facet, z tego co wiem jest bardzo dobrym i skutecznym terapeutą, ale jest też baaaardzo drogi, a jak wiadomo w biznesie dobry PR nie jest zły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Solonaryba
-2 / 4

@argrim Być może i jest dobrym terapeutą, ale to co mówi jest tylko półprawdą. Wszystko może nas uzależnić w szybki sposób, nawet herbata, kawa czy tlen w powietrzu. I mimo tego, że przy mnie przeciętnego Amisza można uznać za alkoholika to bliżej mi do zdania Mentzena niż pana eksperta.
Za to bardzo mnie razi, że Mentzen pokazuje się podpity. Niech sobie pije ile chce, ale nie może się upić. Polityk to osoba na świeczniku i wymaga się od takich ludzi znacznie więcej niż od przeciętnego Kowalskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A argrim
-1 / 1

@Solonaryba A tutaj masz rację. Wogle to mi się wydaje, że jego kampania za bardzo w tematy piwno - rozrywkowe odjechała. Z początu to było nawet dobre i pokazało polityka z trochę innej strony, natomiast w pewnym momencie nastąpił przesyt. Za dużo głupich tik toków, za dużo głupich wypowiedzi jego kolegów. Podpity pokazywać się nie powinien, z tym że z twoje ostatnie zdanie jest lekko nieaktualne. Czasy, kiedy od polityka wymagało się troszeczkę wyższego poziomu chyba minęły, takie wrażenie odnoszę patrząc na naszych wybrańców od lewa do prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Solonaryba
-2 / 2

@argrim jjavstarszej daty jestem (pamiętam tv bez reklam) więc nadal więcej wymagam.
Co do tik toków to Mentzen robi je dla młodzieży, widzę po swoich dzieciakach, do nich taki przekaz trafia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O orles
0 / 4

Wszyscy się boją Konfederacji. Od PO do PiSu. Misia jednego i drugiego ścieku starają się ją zdyskredytować, wyciągając wypowiedzi Korwina i innych. Nikt nie napiszę słowa o jej programie. Ze strachu. Tylko Konfederacja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 2

"Nikt nie napiszę słowa o jej programie." - Otóż to @orles.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem