Tak, bo tacy ludzie mają wywieszoną kartkę na czole, że lubią małe dziewczynki. Teraz fajnie się o tym mówi, ale wcześniej nikt nie zdawał sobie sprawy z tego problemu. Sponsorzy nie są hakerami, nie włamią się ma skrzynkę każdego typa żeby sprawdzić czy czasami nie pisuje z małolatami...
Ludzie sami to koło nakręcają, nawet jakby wywalić teraz całą influencerkę to przyjdą następni z tą samą ofertą lub lepszą i znajdą się Ci sami sponsorzy, You Tube ma z tego kaskę i będzie to trwało do momentu przekroczenia opłacalności (pojawi się tyle syfu w necie że przestanie to być opłacalne dla kogokolwiek), ale na to jeszcze przyjdzie trochę poczekać.Z drugiej strony co w tych filmach influencerów jest takiego niesamowitego?
Jeśli liczy się tylko ilość subskrybcji/obserwujących i ilość wyświetleń to patologia będzie się rozwijać.
Dziękuję za garść bezcennych informacji ale ja mam to w zupie.
- korpo
Nie. problemem są oglądający.
Tak, bo tacy ludzie mają wywieszoną kartkę na czole, że lubią małe dziewczynki. Teraz fajnie się o tym mówi, ale wcześniej nikt nie zdawał sobie sprawy z tego problemu. Sponsorzy nie są hakerami, nie włamią się ma skrzynkę każdego typa żeby sprawdzić czy czasami nie pisuje z małolatami...
Ludzie sami to koło nakręcają, nawet jakby wywalić teraz całą influencerkę to przyjdą następni z tą samą ofertą lub lepszą i znajdą się Ci sami sponsorzy, You Tube ma z tego kaskę i będzie to trwało do momentu przekroczenia opłacalności (pojawi się tyle syfu w necie że przestanie to być opłacalne dla kogokolwiek), ale na to jeszcze przyjdzie trochę poczekać.Z drugiej strony co w tych filmach influencerów jest takiego niesamowitego?