Kiedy reklama zmusza cię do zatrzymania się i spojrzenia na nią,
jest to znak, że ktoś wiedział co robi Te mądre reklamy zasługują
na stałe miejsce w Internecie!
(29 obrazków)
Strona „Brilliant Advertisements” na Instagramie udostępnia kampanie marketingowe, które wyróżniają się na tle innych
Niektóre są genialne, np. ta z supermenem.
Ale nie rozumiem o co chodzi z dziewczynką śpiącą na kromce chleba. Niby, że taki mięciutki? To tym bardziej nym go nie kupił.
@adamis62 Mięciutki? Twardy jak beton. Dziecko kładzie głowę, a kromka chleba dalej jak pod linijkę. Tutaj, jeśli chleb miał być "mniętki", to pomysł skopali.
Zadaniem reklamy jest wbicie Ci do łba marki, a nie zmuszenie do refleksji nad życiem. Można to zrobić na różne sposoby: mądry, kretyński, wkurzający i każdy trafi w jakiś "target". Chyba każdy pamięta "włączamy niskie ceny". Ostatnio łapię się na tym, że kiedy moja dziewczyna prosi o wysadzenie przy budynku PKO, odruchowo nucę idiotyczny spot na melodię, jak pamiętam, Kate Ryan.
Nie musi być mądra i zmuszać do refleksji. Wystarczy gola baba
@LukaszZZZzzz
Już nie. Teraz promowanie gołą d.... tak spowszechniało, że nie robi już na ludziach wrażenia.
Z tym DHL-em to musiałem dłużej się zastanawiać
Niektóre są genialne, np. ta z supermenem.
Ale nie rozumiem o co chodzi z dziewczynką śpiącą na kromce chleba. Niby, że taki mięciutki? To tym bardziej nym go nie kupił.
Chyba jako jedyny.
@adamis62 Mięciutki? Twardy jak beton. Dziecko kładzie głowę, a kromka chleba dalej jak pod linijkę. Tutaj, jeśli chleb miał być "mniętki", to pomysł skopali.
No i zaskoczył mnie UNICEF. Jak to, rodzina jako kobieta i mężczyzna?! Toż to zgorszenie, sodomia i gomoria!
Wcale nie ma mądrych reklam, są najwyżej cwane
Zadaniem reklamy jest wbicie Ci do łba marki, a nie zmuszenie do refleksji nad życiem. Można to zrobić na różne sposoby: mądry, kretyński, wkurzający i każdy trafi w jakiś "target". Chyba każdy pamięta "włączamy niskie ceny". Ostatnio łapię się na tym, że kiedy moja dziewczyna prosi o wysadzenie przy budynku PKO, odruchowo nucę idiotyczny spot na melodię, jak pamiętam, Kate Ryan.