Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L LukaszZZZzzz
-2 / 14

Nie musi być mądra i zmuszać do refleksji. Wystarczy gola baba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+4 / 4

@LukaszZZZzzz
Już nie. Teraz promowanie gołą d.... tak spowszechniało, że nie robi już na ludziach wrażenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
+7 / 7

Z tym DHL-em to musiałem dłużej się zastanawiać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+6 / 8

Niektóre są genialne, np. ta z supermenem.
Ale nie rozumiem o co chodzi z dziewczynką śpiącą na kromce chleba. Niby, że taki mięciutki? To tym bardziej nym go nie kupił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+1 / 1

@adamis62 Mięciutki? Twardy jak beton. Dziecko kładzie głowę, a kromka chleba dalej jak pod linijkę. Tutaj, jeśli chleb miał być "mniętki", to pomysł skopali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
0 / 10

No i zaskoczył mnie UNICEF. Jak to, rodzina jako kobieta i mężczyzna?! Toż to zgorszenie, sodomia i gomoria!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koniku
0 / 2

Wcale nie ma mądrych reklam, są najwyżej cwane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
0 / 0

Zadaniem reklamy jest wbicie Ci do łba marki, a nie zmuszenie do refleksji nad życiem. Można to zrobić na różne sposoby: mądry, kretyński, wkurzający i każdy trafi w jakiś "target". Chyba każdy pamięta "włączamy niskie ceny". Ostatnio łapię się na tym, że kiedy moja dziewczyna prosi o wysadzenie przy budynku PKO, odruchowo nucę idiotyczny spot na melodię, jak pamiętam, Kate Ryan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem