Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T tobimadara
+10 / 10

@Szop85 No niebardzo. Z początkowych danych mieli ponad 40%, a teraz już 37% i z godziny na godzinę cały czas spada. Pewnie najszybciej policzyli głosy z wiosek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tobimadara
+1 / 1

@Szop85 Nie mogę edytować w wersji mobilnej, a w wersji na komputery jeszcze się nie wyświetla komentarz.

Nowa Lewica to jest komitet wyborczy i musi mieć >5% poparcia. Koalicyjny komitet to tylko KO i Polska 2050.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q konto usunięte
-4 / 8

@Szop85 bardzo dobrze, ze konfederacji jeszcze rosną wyniki ale jesteś niespełna rozumu jeśli myślisz, że Konfederacja jest koalicjantem pisu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2023 o 23:09

V Vinyard
0 / 2

@Quess PiS od co najmniej pół roku urabia Mentzena. Wierzysz w bajki jeśli myślisz, że Konfa nie pójdzie do koryta z PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q konto usunięte
-2 / 2

@Vinyard PiS od pół roku irabia wszystkich żeby jakkolwiek zapewnic utworzenie rządu, n znaczy to, że konferencje na to pójdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+9 / 9

To jeszcze nie koniec władzy PiS, ale początek jej końca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar goldenfrog
+13 / 13

Cóż, pycha zawsze kroczy przed upadkiem, a można ją było zauważyć, gdzie tylko nie spojrzeć.
Okazało się, że aktywowanie Polaków do głosowania przywołało do urn tych, którzy PIS-u nie chcieli, taki mały wybryk wyborczy...
Całe szczęście, że nowy rząd będzie koalicyjny, bo samodzielne rządy jednej partii najprawdopodobniej zmieniłyby jedynie beneficjentów narodowego złodziejstwa i nepotyzmu, a tak, trzeba będzie budować porozumienia, co może doprowadzi wreszcie do zakończenia wojny polsko-polskiej.
Oczywiście, to nie wierzę, że wojna polsko-polska się zakończy, desperaci z PIS-u będą dalej gasić ogień kanistrami z benzyną, ale może gdyby wierchuszka odpowiedzialna za ten narodowy disaster poszła siedzieć, to szanse na pokój zwiększyłyby się wielokrotnie. Ale to tylko takie marzenia ściętej głowy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+6 / 6

No i lipa Jareczku, nie będzie nowego PRLu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
+20 / 22

Każdy z tych punktów jest przykładem karygodnego nadużycia władzy, ale ostatni - ten dotyczący polityki zagranicznej i sprowadzenia potencjalnego zagrożenia dla całego kraju podpada pod zdradę stanu i należy się za to trybunał stanu dla wszystkich odpowiedzialnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+2 / 2

U mnie duże miasto - jakaś 1 godzina 10 minut.
A sprawdzałem przez cały dzień, czy kolejka zmniejsza się:)
Lokal naprzeciw okna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2023 o 16:40

M mariuszem
+4 / 12

Centrum Wrocławia, byłem o 14:00, spędziłem w lokalu 30 sekund. Żona w innej komisji, 13:50, straciła tyle samo czasu.
Wygrała demokracja, czyli inna partia, która to 800+ chciała dać już od września…
Jak pis przejmował władzę w demokratycznych wyborach, też wygrała demokracja. Demokracja nie jest wtedy, kiedy wybiorą tego, na kogo sam głosujesz. Demokracja jest wtedy, kiedy ludzie większością wybierają kogokolwiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gregiv
+3 / 5

@mariuszem i tak i nie. W rosji też jest demokracja. putin wygrywa wybory bo i cieszy się dużym poparciem. Tyle że nie bardzo jest na kogo innego zaglosować, skoro każdy zagrażający mu kandydat jest albo zabijany albo niszczony przy użyciu wszystkich narzędzi państwa. Też demokracja, ale z ułomnościami których bym nie chciał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2023 o 22:58

V Vinyard
0 / 2

@Gregiv należy dodać, że ułomności "demokracji rosyjskiej" usilnie próbował u nas wprowadzić Kaczyński - tak samo angażował cały aparat władzy, żeby zohydzić oponentów, znaleźć "haki", wsadzić do "tymczasowego" aresztu pod bzdurnymi zarzutami; manipulował opinią publiczną przez pis-orlenowskie media i publikowane tam kłamstwa i pomówienia. Na "seryjnego samobójcę" na razie dowodów nie ma, ale też chyba coś jest na rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
-4 / 4

@Gregiv stary, ale nie ma porównania. Można straszyć putinem, ale po co? Skończmy już pisowsko-peowską retorykę. Pis ma ogromne poparcie, pomimo tak dużego zniszczenia kraju. Na szczęście są tak beznadziejni, że musieli liczyć tylko na siebie. Nikt by z nimi nie wszedł w koalicję, poza PSLem, ale dalej zabraknie im głosów (więcej mandatów zgarnął hołownia).
Ludzie demokrację uznają tylko kiedy wygrywają oni sami, bądź ich partia/drużyna. Jak przegrają to demokracji nie ma, a wybory są oszukane. Tak samo było np. jak wygrał trump i jak wygrał biden. Tak samo było 12, 8, 4 lata temu. Tak jest teraz. Z tym, że 12 lat temu się cieszyłem, dzisiaj uśmiecham się przez łzy. Nigdy nie kwestionowałem demokratyczności wyborów, nawet jak wygrywał pis. Ba! Nawet jak pis z Giertychem i „samobójcą” Lepperem byli przy korycie.
Porównywanie Jarka do Putina jest zwyczajnie głupie, bo trzeba nie rozumieć realiów tego co pokazują choćby w reportażach z rosji. Pomimo, że Jarek grał bardzo brzydko, to robił to dlatego, że wyborcy są durni i dali im władzę absolutną. Myślisz, że wyborcy zmądrzeli? Ani odrobinę. Po prostu był czas na zmianę. Ktokolwiek, byle nie Ci przy korycie. Tak samo pis wygrał 8 lat temu. Z dokładnie tego samego powodu. Ergo, wyborcy się nie zmienili, nie zmądrzeli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nidwer
+7 / 11

wydali miliardy żeby wygrać wszystkimi sposobami nie cofali się przed niczym najbardziej plugawa i ohydna kampania w wykonaniu PiSu . I PRZEGRALI i TRACĄ WŁADZĘ. Polacy nie dali się do końca ogłupić ich kłamstwami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q konto usunięte
-1 / 7

@Nidwer nie dali się do końca?! Co Ty bredzisz?! W sumie ponad 50% głosujących zagłosowało na PiS i PO czyli kampania udania... ledwo 10% z głosujących podeszło do sprawy głową, a nie zasada byle tylko odsunac pis od władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
-1 / 5

@Quess dokładnie tak! Jest tak samo jak 4 lata temu. Ponad 60% wyborców daje mandat tym samym ludziom. Tym samym od 18 lat! Zmiana jest iluzoryczna. To jest taka zmiana, jak wcześniejsza „dobra” zmiana. Nie ma w niej nic dobrego. Utrzymujemy tych samych ludzi, z przesuniętym układem sił. Jak ktoś sprawdzi ustawy i głosowania w sejmie, to zobaczy, że prawie zawsze pis i ko głosowali tak samo. Z głosowania wyłamywali się najczęściej: konfederacja, później lewica, na koniec hołownia (od pewnego czasu miał reprezentację w sejmie). PO głosowała przeciwko tylko w kilku sprawach, nagłaśnianych przez media od razu.
Podobnie z koalicją pisu z konfederacją, z którą łączy ich jedynie wspólne głosowanie za ustawą zaostrzającą przepisy aborcyjne.
Niestety wyborcy są głupi i łatwo się manipuluje ich emocjami. Jakby każdy „musiał” zagłosować zgodnie z programem wyborczym, to podejrzewam, że 60% społeczeństwa by głosowała na Lewicę i Konfederację lub PJJ. Wątpię, że pis by przekroczył próg wyborczy. PO nie przebiłoby 10%. Ale głosujemy emocjami, a nie faktami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+11 / 13

Nie rozumiem tych zachwytów wynikami (sondażowymi). To są przerażające wyniki. Tyle zła zrobili, tak zniszczyli gospodarkę, a ponad jedna trzecia na nich głosowała. To po prostu jest PRZERAŻAJĄCE. Ludzie barany same idą na rzeź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eref88
+2 / 12

@katem mówisz o Po czy PiS bo pasuje do obydwu ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q konto usunięte
+1 / 7

@eref88 w zasadzie należy napisac, ze 65% społeczeństwa to ameby umysłowe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
-3 / 3

@eref88 uważaj, demoty to jest od jakiegoś czasu narzędzie propagandy PO i pomimo, że masz rację, to Cię zminusują, a najchętniej to by Cie zamknęli w więzieniu, bo oni różnią się od pisu, mówić prawdy nie wolno, jeśli jest przeciw nim:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_1
+4 / 6

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
-1 / 5

@next_1 zrób takiego samego mema o KO, proszę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_1
+1 / 3

@karolina1128 podaj nazwiska największych aferzystów i niedojd z KO proszę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+1 / 3

@next_1 ej, przecież tu chodzi o wykształcenie. Nie bądź hipokrytą! Możesz to samo zrobić dla każdej innej partii. Niech ludzie wiedzą, kogo wybierają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_1
0 / 2

@karolina1128 nie nieprawda - tu chodzi o wykształcenie i "osiągnięcia" tak jak na przykład w-ce minister finansów Artur Soboń - mgr historii po KULu - odpowiedzialny m.in. za rozmowy w sprawie Turowa. Ja łączę jego "sukces" z jego kompetencjami - Wy nie?
Inne przykłady? Jacek Sasin - mgr historii - tutaj lista "sukcesów" jest nieskończona
Kolejne? Maciarewicz i odzyskiwanie wraku oraz sprawa Smoleńska choćby

nie chce mi się wymieniać więcej bo mi się ulewa jak pomyślę ile kasy ci ludzie zmarnowali i jak bardzo nas cofnęli do epoki kamiennej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
0 / 2

@next_1 ok, to już jest podejście stronnicze. Poparte dowodami, ale stronnicze. Sądziłam, że po prostu edukujesz ludzi, że na wyborach trzeba patrzeć na kompetencje kandydatów. Nie będę Cię zatem już nagabywać :) Miłego dnia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eref88
+1 / 1

@next_1 pierwsze 4 z brzegu :
Tusk Historyk
Schetyna historyk
Kidawa socjolog
Komorowski historyk
Mucha zarządzanie i ekologia zdrowia xD
Same spece na stanowiskach xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
-2 / 4

@next_1 obrazek podaje wykształcenie, a nie afery. Jesteś tak sam jak Jarek i jego poplecznicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
0 / 0

@karolina1128 problemem nie jest wykształcenie samo w sobie. Problemem jest to, że PiSowcy w swojej arogancji postanowili zrezygnować z konsultacji z ekspertami praktycznie w każdej dziedzinie. Niech sobie polityk będzie socjologiem czy historykiem tylko niech to po pierwsze nie będzie kupiony dyplom albo zrobiony na jakiejś bieda-uczelni, a po drugie niech ma w sobie na tyle pokory, żeby wiedzieć, że są na wyciągnięcie ręki ludzie znający temat, którzy mogą doradzić, wyjaśnić itp. itd.
Przez te 8 lat przekonałem się o jednym: w PIS nie ma praktycznie nikogo z prawdziwym wyższym wykształceniem. Ich dyplomy są warte mniej niż papier, na którym je wydrukowali. Naprawdę wykształcony człowiek wie, że nikt nie wie wszystkiego o wszystkim i że w wielu sprawach należy dopuścić do głosu specjalistów z danej branży. Jakoś do 2015 roku nikt nie wywalał ekspertów z komisji sejmowych tylko dlatego, że śmieli mieć inne zdanie niż minister czy szef partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
-1 / 1

Wiadomo jak z przeliczeniem na mandaty ? Może się okazać że ma ponad 200, Konfa może mieć z 20-ścia a kilku może "przekonać"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q konto usunięte
-1 / 1

@krys89 Konfederacji prognozują 15 mandatów. Pisowi 196. Ale nawet jakby konfa 40 zebrała to z nimi rządu nie utworzy. Jest bardzo mało prawdopodobne by ktokolwiek chciał z nimi wejsc w koalicję po tym co narobili, choć. Nie niemożliwe. Jednak wystarczy, że przegadaja Trzecia Drogę i maja rząd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Okohorusa
-1 / 1

Ten idiota napewno dał dwa x na karcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacubovicz
-5 / 5

Ja osobiście jestem na maksa zawiedzony Polakami. Mówię teraz o referendum ktore trafia sie raz na kilkanascie lat, gdzie faktycznie można dać znać rządzącym co sie na dane sprawy myśli. Tu nagle zajebista frekwencja na wybory a na referendum dwa razy mniejsza bo wszyscy kojarzą referendum z PiS kiedy jest ono totalnie niezależne od jakichkolwiek partii. Myślałem ze Brytole to debile ale tam przynajmniej jak daje im się prawo głosu to wszyscy ida i głosują. Tak jak to bylo ze Szkocją która głosowała za wyjściem z Wielkiej Brytanii po brexicie. Poniosło to porażkę z perspektywy rządzących w Szkocji i zostali w UK ale przynajmniej referendum bylo ważne i odzwierciedlało glos ludu a tutaj albo ktoś stwierdził że zrobi na złość "partii rządzącej" bo tak to wyglądało w jego ograniczonym umyśle albo im tych kart nie wydano. Zawsze z dumą sie wypowiadałem o Polsce ale czas sie pogodzić z tym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacubovicz
-1 / 1

@Jacubovicz ze ludzie w tym kraju sa odpowiedzialni za stan w którym żyją i ich własna autodestrukcję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
-2 / 2

@Jacubovicz ktoś tu ostatnio przytoczył fragment wypowiedzi Kukiza i niestety muszę się z Kukizem zgodzić. Gdybyśmy mieli ważne referendum, to UE miałaby orzech do zgryzienia, żeby nam narzucać pewne kwestie, a teraz śmiało może powiedzieć, że skoro referendum było nieważne, to Polacy nie są przeciwni ich polityce.

Ba, zrobiłam nawet demota, że jednak warto mimo podziałów wziąć udział w referendum, żeby nikt nie mówił, że nie chcemy referendów. Ten demot utrzymał się w poczekalni chyba 4 godziny XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
0 / 2

@karolina1128 niech zrobią poważne referendum. Zobacz, że w referendum wzięli udział wyłącznie głosujący za pisem + wyborcy kopertowi. Nikt więcej. Dlaczego? Bo pytania miały złą konstrukcję. Dlaczego? Bo władza jest niekompetentna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
-2 / 2

@mariuszem Myślę, że było kilkoro takich jak ja, antyPiS, a jednak głosujących w referendum. To bez znaczenia jakie były pytania, skoro dało się na nie jakoś odpowiedzieć. Chodzi o potencjalne wnioski z niskiej frekwencji.

Wniosek właściwy - referendum było kijowe i trzeba układać sensowne pytania w ważnych sprawach.
Wnioski korzystne dla UE - Polacy nie mają nic przeciw relokacji czy podniesieniu wielu emerytalnego.
Wnioski korzystne dla przyszłej władzy (jaka by nie była) - Polacy nie są zainteresowani referendami.

Jak myślisz, które wnioski zostaną przytoczone przez różne władze w przeciągu najbliższego roku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
-1 / 1

@karolina1128 jaki by nie był wynik, wnioski każdy układałby pod siebie.
Jak Tusk wróci do podniesienia wieku emerytalnego (bo jarek zobowiązał nas do tego przed ue, podpisując dokumenty), to by powiedział, nie chcieliście do 67, bedzie do 68, zgodnie z wolą ludu…
Ot, taki przykład. To referendum niezależnie od wszystkiego byłoby i będzie wykorzystywane do zbijania politycznego kapitału. Na razie donek lepiej spieniężył ten bon.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinyard
0 / 0

@Jacubovicz ludzie nie bojkotowali referendum dlatego, że to PiS je zorganizował. Bojkotowali je dlatego, że pytania w tym referendum były najeżone manipulacją, niedopowiedzeniami i wręcz kłamstwami. Poza tym, żeby referendum było ważne, pytania muszą być na tyle konkretne, żeby odpowiedź uczestnika (która może tylko brzmieć Tak lub Nie) nie pozostawiała nawet cienia pola do interpretacji.
Przykład pierwszy:
- Czy popierasz wyprzedaż majątku państwowego podmiotom zagranicznym, prowadzącą do utraty kontroli Polek i Polaków nad strategicznymi sektorami gospodarki?
A jeśli to będą podmioty polskie? a jeśli "wyprzedaż" nie doprowadzi do utraty kontroli? a jakąż to realną kontrolę nad strategicznymi sektorami gospodarki mają Polki i Polacy? A jeśli to nie będzie "wyprzedaż" tylko sprzedaż za wartość rynkową?
Przykład drugi:
- Czy popierasz podniesienie wieku emerytalnego, w tym przywrócenie podwyższonego do 67 lat wieku emerytalnego dla kobiet i mężczyzn?
to są tak naprawdę dwa pytania. Bo co jeśli popieram podniesienie wieku emerytalnego ale tylko dla mężczyzn?
a co jeśli rząd postanowi podnieść do 66 lat zamiast do 67? to będzie ok czy nie?
a jeśli postanowi podnieść mężczyznom do 67 a kobietom do 66? to będzie ok czy nie?
Przykład trzeci:
- Czy popierasz likwidację bariery na granicy Rzeczypospolitej Polskiej z Republiką Białorusi?
o jaką "barierę" chodzi? chodzi tylko o płot czy ogólnie o granicę? co UE powie jeśli Polacy zdecydują się zlikwidować tą granicę? To jest jednocześnie wschodnia granica UE, której mamy obowiązek strzec na mocy traktatu akcesyjnego. Pytanie bzdura.
Przykład czwarty:
- Czy popierasz przyjęcie tysięcy nielegalnych imigrantów z Bliskiego Wschodu i Afryki, zgodnie z przymusowym mechanizmem relokacji narzucanym przez biurokrację europejską?
co to jest "biurokracja europejska"? jakiś nowy organ unijny, o którym nie wiem?
na jakiej podstawie, jeśli w ogóle, realizowane jest to "narzucanie"? przypominam, że oficjalnie w UE Polska została wykreślona z programu relokacji uchodźców w związku z przyjęciem ponad 2mln uchodźców z Ukrainy. A wracając do pytania: co jeśli ci imigranci będą "legalni"? co jeśli nie będą z Bliskiego Wschodu ani Afryki tylko np. z Azji? jak ma wyglądać to "przyjmowanie" - bez kontroli jak leci czy poprzez działania dyplomatyczne, "screaning" itp.? czy ci uchodźcy muszą przybyć do nas bezpośrednio ze swojego kraju czy mogą np. zostać do nas wysłani z Francji?
Żadne pytanie referendalne nie może być tak skonstruowane, żeby powstawało tyle pytań dodatkowych. Pytanie referendalne musi być krótkie, konkretne i dotyczyć dokładnie jednej sprecyzowanej kwestii.
To referendum jest klasycznym przykładem "generowania więcej pytań niż odpowiedzi" więc siłą rzeczy jest bzdurą niezgodną z jakimikolwiek przepisami dot. organizowania referendum ogólnokrajowego i w ogóle nie powinno zostać w takiej formie dopuszczone do realizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem