Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
131 144
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
H hoborg
+57 / 75

Brawa dla nas za frekwencję!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marecki384
+17 / 25

@hoborg Taka frekwencja powinna być w każdych wyborach !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+3 / 5

@hoborg mimo ze 7 milionow i tak glosowalo na pis

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
0 / 0

@rafik3001 pozostaje jeszcze ostatnia kwestia, czy będą i w jakich ilościach transfery między partiami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar U99
-3 / 7

@hoborg Że powtórzę, bo usunęli. I tylko za frekwencję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludek_z_lasu
+1 / 1

@rafik3001 To beneficjenci pisu i ich rodziny wraz z pociotkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+13 / 31

@OP2000
Chyba tylko wtedy, gdy poumierają ze starości. Ludzie będą na nich głosować nawet gdy będą zmuszeni pracować za miskę ryżu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rob_plk
+29 / 55

@OP2000 Na kogo miałeś głosować żeby wyj..ć pis, największe szanse miało po to na nich się głosowało. To nie było głosowanie "ZA" tylko "PRZECIW".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+18 / 58

@OP2000 w swej głupocie chciałeś dać 3 kadencje pis-u ,na szczęście są mąądrzejsi od ciebie i wygrała opozycja z Tuskiem na czele, ,masz 4 lata, masz szansę, oprócz bredzenia, przejść do czynów- załóż partię, stwórz program dla milionów Polaków i odsuń PO/pis.Tusk daje ci taką szansę, pis nie . czekamy, nie płacz, rób czyn

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
+17 / 33

@nielubiepisu Nie rozumiesz, oni nigdy nie pojmą tego, że siedzieć na kanapie i psioczyć potrafi każdy. I co udowadnia to wszystko? Jak głosuje zawsze na Lewicę (choć wku*wiają mnie niemiłosiernie tymi socjalami...), tak tym razem oddałem głos na KO do sejmu i Lewicę do senatu. I tak, nie jest to idealne rozwiązanie, może nawet i nie jest dobre, ale na pewno jest lepsze od pisowiectwa, które trzeba było odsunąć, a jak pokazuje wynik, z ~29mln uprawnionych do głosowania poszło ~74%, czyli ~21.5mln. Z tego z kolei 35%, czyli przeszło 7,5mln ludzi dalej głosuje na pisowiectwo! Pomimo tego rozpier*olu, który w kraju panuje.
No i na szczęście ludzie przejrzeli na oczy i konfa miała kijowy wynik, dzięki czemu żadnego, turbo prawacko-katolskiego rządu nie będzie.

Mają 4 lata, mogą zrobić własne partię i próbować przekonać ludzi. Konfa niestety przejechała się sama na sobie, bo dzban prędzej, czy później udowodni, że jest dzbanem, czy to koorwin, bosak, metzen ( xD), braun, godkowa, czy reszta patologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+12 / 32

@OP2000 nadal pajacu niczego nie rozumiesz.8 lat szczucia na Tuska- oczekiwałeś lepszego wyniku ? twoi idole nie byli opluwani jak Tusk i jaki zrobili wynik, ? czyli mają debilny program.nie musiałeś głosować na Po miałeś kutecznie odsunąć pis od włądzy bo to oni byli zagrożeniem , nie Tusk, ty w swej głupocie zmarnowałeś swój głos i grałeś na 3 kadencję pis-u , całe szczęście są ludzie którzy potrafią używać roumzu i jest ich wiele.ty do nich nie należysz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+7 / 13

@nielubiepisu Dokładnie to samo pomyślałem. Wypisywać durnoty na klawiaturze komputera potrafi każdy idiota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+6 / 30

@OP2000 Tak to twoje "słychać wycie, znakomicie" obecnie wygląda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2023 o 15:08

avatar komivoyager
+5 / 17

@OP2000 kolega pewnie z konfederusji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
+3 / 13

@OP2000 Kolega pewnie zwolennikiem konfederusji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+8 / 14

@OP2000 Jesteś beznadziejnym przypadkiem. WSZYSTKO (prócz Konfederacji) jest lepsze niż PiS. W życiu liczą się tylko realia. A realistycznie niegłosowanie zwiększało szansę na kolejną kadencję PiSu. To by była katastrofa. Nie jest dobrze ale gdyby takich mędrców ja Ty było więcej to Kaczor by niszczył Polskę następne 4 lata. Prędzej zrozumiem mechanikę kwantowa niz takich ludzi jak Ty. Wolisz siedzieć w gównie po uszy. Ja uważam, że nawet tylko po pas to już lepiej. Ty uważasz, że jak nie można z gówna wyjść całkowicie to trzeba siedzieć po uszy. Mam nadzieję, że nie jesteś lekarzem. Ty byś raczej pozwolił by pacjent umarł niż byś mu podał lekarstwo, które częściowo by mu ulżyło. Bo, prawda, on i tak będzie jednak chory. Lepiej niech umrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+4 / 4

@OP2000 7 milionow polakow nadal uwielbia pis mimo tego co zrobili POLSCE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2023 o 20:37

C Colemann
0 / 4

@rob_plk I dzięki właśnie tej logice mieliśmy 8 lat rządów PiS. Ludzie cierpią na amnezję i nie pamiętają z czego również wzięło się zwycięstwo PIS-u. No, ale dzisiaj się cieszą ich przegraną. Tak jak 8 lat temu cieszyli się klęską PO. Wchodzimy w nowy cykl.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CzlowiekZkamienia
0 / 2

@nielubiepisu Na szczerość w kwestii tego, czy płacą ci za posty, nie liczę, ale chociaż powiedz szczerze, czy masz dysleksję? Nie wiem, po co ci tyle kont, skoro po błędach widać, że to wciąż ten sam YszamanY?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marecki384
0 / 0

@OP2000 To się nazywa polaryzacja sceny politycznej,w innych krajach rządzą partie które powstały juz bardzo dawno.
A co do naszej polityki to w latach 90 ugrupowania pączkowały jak grzyby po deszczu i zobacz ile tego zostało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-3 / 3

@jeszczeNieZajety
@komivoyager
@LowcaKomedii
@PIStozwis

Jęk POwców. Typowo. Wystarczy powiedzieć, że nie głosowało się na PO tylko na trzecia drogę, by całe stado tych co gadają tylko "odsunąć PiS, wcale nie popieram PO" okazało się tylko czczą gadką. Typowi POwcy, nawet przyznać się do masturmbacji do swojej partii nie potrafią.
Dzięki takim jak wy dalej rządzi PiS i PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 13

@OP2000 Dlaczego mielibyśmy jęczeć, skoro wybory poszły po naszej myśli? Weź mi rozwiń twój tok myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-2 / 2

@LowcaKomedii Ciekawe, przecież to wy macie problem, że zagłosowałem na trzecia drogę. Kto jak nie wy za to mnie minusuje? Tak nie macie z tym problemu, że od razu się uruchomiliście, mimo, że jak twierdzisz, wynik ci pasuje XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@OP2000 Spójrz teraz na swoje komentarze - ja się spłakuję po wyniku wyborów czy ty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-1 / 1

@LowcaKomedii Tak, w końcu to ty się tu uruchomiłeś, bo przecież, jak śmiałem zagłosować na trzecia drogą... A może twierdzisz, że ze zrozumieniem nie umiesz czytać i nie wiesz o czym pisałem wcześniej w tym wątku.
Zresztą, kolejny minus od ciebie, tylko to potwierdza POwcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@OP2000 To może zacytuję ciebie, skoro masz problem z odpowiedzią na proste pytanie:

"30% czyli prawie 1/3 ludzi mówi nie dla POPiS.
Im więcej tym lepiej"

"Ja poczekam, aż taki żelazny elektorat POPiS jak ty, będą bredzić i płakać."

"Dzięki takim jak wy dalej rządzi PiS i PO"

Wygląda jakbyś się spłakiwał. A może zobaczmy co ja napisałem:
- śmieję się z twojego słychać wycie, znakomicie
a później:
"Dlaczego mielibyśmy jęczeć, skoro wybory poszły po naszej myśli? Weź mi rozwiń twój tok myślenia"

Gdzie jest więc to moje uruchomienie się lub spłakiwanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-1 / 1

@LowcaKomedii
Gdzie? Przecież tu przyszedłeś i wielce oburzony zacząłeś tu pisać, bo przecież jak ktoś śmiał nie głosować na PO. No już POwcu powiedz, źle że głosowałem na TD, o to się elektorat PO wkurza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@OP2000 Oburzony? Mnie śmieszy to twoje "słychać wycie, znakomicie", kiedy w zasadzie jesteś jedyną osobą, która zaczęła tu wyć :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-1 / 1

@LowcaKomedii Nie jesteś w stanie odpowiedzieć? Najwyraźniej zadałem bardzo nie wygodne pytanie. Ale tak już bywa z politycznymi ideologami.
Tak będą o wszystkim pisać, ale broń boże o swoich.
No już POwcu powiedz, źle że głosowałem na TD, o to się elektorat PO wkurza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@OP2000 Ty jesteś jakoś zaprogramowany i wszedłeś w pętlę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-1 / 1

@LowcaKomedii Czy wymaganie byś odpowiedział na moje pytanie to pętla?
Cóż, tak to bywa jak rozmówca jedyną formę rozmowy o swojej ukochanej partii ideologicznych POwców to zmiana tematu.
Takie nie wygodne to pytanie, że unikasz go jak ognia? Źle że Trzecia Droga ma 14% bo przecież trzeba było to przelać na PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@OP2000 A co mam ci odpowiedzieć? Głosowałeś, to głosowałeś, co mnie to obchodzi?
Śmieszy mnie tylko to, że idziesz się tu wypłakiwać, piszesz pierdyliard komentarzy, a później dodajesz - słychać wycie, znakomicie.

A teraz możesz się znowu zapętlić i powtórzyć bezsensowne pytanie, ewentualnie napisz, że wyję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-1 / 1

@LowcaKomedii Nie odpowiadasz, takie to nie wygodne, tylko będziesz się zasłaniał byle czym. To potwierdza, że dla ciebie POwcu głosowanie na co innego niż jak PO, to zbrodnia.
Typowe dla ideologa z partii. Przyszedł tu z pretensjami, a potem nie potrafi nic na temat napisać.
Widać, że bolą cię te 30% nie na PO.
Gdy PO nie dogada się z TD i lewicą, będziesz pierwszy by zwalić na nich winę za wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@OP2000 Nie no, to bot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-2 / 2

@LowcaKomedii Tak reagujesz gdy to ty musisz odpowiadać a nie atakujesz wszystkiego co nie jest PO? Dobrze wiedzieć.
Ciekawe co w tych pytaniach było tak przerażającego, że na wszystkie sposoby unikałeś odpowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 10

@OP2000 Problem w tym, że ty dostałeś odpowiedź, a dalej o to pytasz - dlatego napisałem, że jesteś botem. Ile razy mam się powtarzać i pisać, że nie obchodzi mnie jak głosowałeś, na kogo, a śmieszy mnie twoje spłakiwanie się i późniejsze pisanie o wyciu. Teraz znowu odpowiedziałem na twoje pytanie, ale coś czuję, że ty i tak się spytasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-2 / 2

@LowcaKomedii Dostałem odpowiedź? Ciekawe w którym miejscu, bo jakoś nie widzę, byś napisał czy to dobrze czy źle, za to same wymijające odpowiedzi. Jak typowy ideolog.
"nie obchodzi mnie jak głosowałeś, na kogo"
To nie jest odpowiedź, zresztą, polityczny ideolog na tej stronce, który codziennie wypuszcza polityczne memy i komentarze, jest ostatnią osobą, która może tu napisać, że ją nie obchodzi XD
Szczególnie, że się uruchomiłeś pod tym tematem.
Skoro masz tak bardzo gdzieś na kogo głosowałem, to po co się dołączasz do dyskusji i prawisz swe mądrości?
"twoje spłakiwanie się i późniejsze pisanie o wyciu
Widać to, szczególnie po tym jak tu przyszliście, wielce zmartwieni brakiem monopolu na władze PO, przez to, że ktoś śmiał zagłosować na inną partie niż PO. Oj jak mnie to boli XD
Dzwonisz, a potem masz pretensje, że śmiem ci wytknąć, że nie piszesz na temat. Tylko ideolog PO może takie fikołki robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 10

@OP2000 "Szczególnie, że się uruchomiłeś pod tym tematem." - ze wszystkich to ty się uruchomiłeś. Dlatego właśnie tak zabawnie wygląda w twoim wykonaniu "słychać wycie, znakomicie". Ze wszystkich ludzi w komentarzach to ty masz największy ból pośladka.

"Oj jak mnie to boli XD" - a no zawyłeś. Spójrz na komentarz, który napisałeś: "30% czyli prawie 1/3 ludzi mówi nie dla POPiS.
Im więcej tym lepiej.
Czekam na dzień, jak nie przekroczą progu wyborczego."

Zabolały wybory? Mnie nie, ja mam to co chciałem, to ty płaczesz.

"Dzwonisz, a potem masz pretensje, że śmiem ci wytknąć, że nie piszesz na temat. " - z tego bólu tyłka zmieniłeś się w bota, który zadaje pytanie i uzyskując niesatysfakcjonującą odpowiedź, dalej je zadaje. To aż zabawne. To ból poślada sprawia, że wg twojej opinii powtarzanie w kółko pytania, na które dostałeś odpowiedź, to jakiś argument? Liczysz, ze za którymś razem dostaniesz odpowiedź, która wpasowuje się w twoją narrację, czy o co chodzi? Spłakałeś się, twoja partia miała słabe poparcie. Otrzyj łzy, zmień portki na suche, już po wyborach. Ja mam dokładnie to, co chciałem. Ty tak nie powiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-2 / 2

@LowcaKomedii Nie kłam, to wyście tu przyleźli POwcy i zaczęliście karuzele wzajemnej adoracji, jak to ktoś śmiał nie głosować na PO. To ty masz problem.

"30% czyli prawie 1/3 ludzi mówi nie dla POPiS.
Im więcej tym lepiej."
Gdzie mnie bolało? Przecież ja chwale, że już 1/3 ludzi jest anty POPiS.
Ale ideolog przeczyta to co chce przeczytać.
Twierdzisz, że to złe słowa? Że te 30% powinny pójść na PO?

"Zabolały wybory? Mnie nie, ja mam to co chciałem, to ty płaczesz.
Ja nie płacze, to ty zaczepiłeś mnie, bo śmiałem pochwalić 30% Polaków, że nie głosowali na POPiS.

"z tego bólu tyłka zmieniłeś się w bota, który zadaje pytanie i uzyskując niesatysfakcjonującą odpowiedź
Powiedział fan PO, którego tak boli napisanie o tym, że PO nie dostało więcej głosów. Zresztą, czego się spodziewać po kimś, kto codziennie tu wchodzi szerząc demoty o zabarwieniu politycznym. Nieee, to na pewno nie jest bot.
Zero odpowiedzi na nie wygodne tematy. Obchodzenie go i udawanie, że przecież, tak miało być XD

"Spłakałeś się, twoja partia miała słabe poparcie. Otrzyj łzy, zmień portki na suche, już po wyborach. Ja mam dokładnie to, co chciałem. Ty tak nie powiesz.
Oho, już krytyka trzeciej drogi, już plucie na nią i ich wyborców. Zabawne, że mówi to typek z PO, który potrzebuje trzeciej drogi do rządzenia. Tak samo jak lewicy.
Ty nie masz tego co chciałeś, za mało dostało PO według ciebie.

No już typie, napisz, źle że Trzecia Droga i lewica zabrała glosy PO? Tak czy nie. Proste pytanie, ale pewnie trudno się może odpowiadać na nie POwcowi, który jedyne co potrafił o swojej kochanej partii napisać to to, że trzeba odsunąć PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@OP2000 „Dostałem odpowiedź?” – dostałeś, i to kilkukrotnie, że mnie nie obchodzi jak głosowałeś i mam na to wylane. A że nie zgadza się to z twoją narracją, to robisz z siebie matołka i udajesz, że tego nie ma.

„To nie jest odpowiedź” – jest, tylko zainkasowałeś error w tym swoim mętnym umyśle, bo w narracji miałem cię jechać za ten wybór. Teraz nie wiesz co zrobić.

„codziennie wypuszcza polityczne memy i komentarze” – oczywiście, na konfederację, przypomnisz mi na kogo głosowałeś?

„Szczególnie, że się uruchomiłeś pod tym tematem.” – ty się uruchomiłeś. Cytuję ciebie:
- „Dzięki takim jak wy dalej rządzi PiS i PO.”
- „Czekam na dzień, jak nie przekroczą progu wyborczego.”
- „Ja poczekam, aż taki żelazny elektorat POPiS jak ty, będą bredzić i płakać.”
- „Twój czas bezpiecznego narzekania się skończył, od dziś PO nie jest opozycją tylko partią rządzącą, i wszystko co wyjdzie źle, będzie tylko i wyłącznie ich winą, oraz twoją, bo na nich głosowałeś.”

„Skoro masz tak bardzo gdzieś na kogo głosowałem, to po co się dołączasz do dyskusji i prawisz swe mądrości?” – dlatego, że płacząc o wyniki wyborów i jednocześnie dodając „słychać wycie, znakomicie” wyglądasz śmiesznie.

„Widać to, szczególnie po tym jak tu przyszliście” – nie, to ty tu przyszedłeś. Przypomnij mi kto napisał pierwszy komentarz pod tym demotem i płacze o wyniki wyborów?

„Oj jak mnie to boli XD” – no boli, dlatego tyle razy spłakałeś się w komentarzach.

„Tylko ideolog PO może takie fikołki robić.” – napisał ktoś, kto dostając kilkukrotnie odpowiedź zadawał pytanie dalej. Co więcej, do tej pory twierdzi, że nie dostał odpowiedzi xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OP2000
-3 / 3

@LowcaKomedii Nie dostałem, kłamiesz. Ale skoro to dal ciebie zbyt skomplikowane to powtórzę:

Źle że Trzecia Droga i lewica zabrała glosy PO? Tak czy nie.

Ty tak bardzo nie chcesz dyskusji o tym, że jedyne co robisz to bawisz się w psychologa, i sobie wymyślasz co niby było na myśli, kiedy tak nie jest. Ale bot polityczny jakoś musi unikać niewygodnych treści.
Jak to pisałeś? PO wgrało, ale nie wygrało.
To była przenośnia.
Wszyscy wiedzą, że tak by się stało...
Co jeszcze? Pieniędzy nie ma i nie będzie?

Skoro tak bardzo ci nie pasuje ta dyskusja i nazywasz mnie botem, to na co czekasz? Idź sobie i zajmij się czymś "pożyteczniejszym", czy będziesz starał się tu promować jako ten, co mu wyniki pasują i PO wygrało ale przegrało, i nie masz pretensji do innych partii, że nie dali więcej PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pahwin
+4 / 20

w końcu mamy klub!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yahoda
+3 / 15

@pahwin małymi kroczkami do przodu :)
Jak pokazały wybory ta partia musi się nauczyć przekazywać informacje wyborcom bez wzbudzania kontrowersji. Bo kto spoza zainteresowanych Konfederacją zna cokolwiek z ich programu? Byli wycinani z każdego znaczącego medium. Jedyne co było pokazywane i omawiane to wtopy z JKM na czele. A to że wyborcy Konfederacji nie chcą być kojarzeni z tego typu wyskokami widać wyraźnie po braku ww w przyszłym sejmie.
Z każdej porażki trzeba wyciągać naukę :)

Co prawda będzie brakować partii, która mogłaby hamować głupie pomysły rządu. Bo niestety jak kończy się rządzenie mając większość to już nam słusznie miniony rząd pokazał. Ustawy na kolanie pisane i przepychane nocą. Mam nadzieję że nowy rząd będzie tym razem rozsądny, zwłaszcza, że musi być szeroką koalicją, a nie praktycznie jednopartyjny i będzie musiał osiągać porozumienie z każdą ze stron koalicji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cujopoli
-3 / 5

@pahwin AA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+3 / 25

@yahoda Ja np. kompletnie nie jestem zainteresowany Konfederacją a znam trochę z ich programu. Jego znajomość była konieczna do smagania konfederatów. Chociaż może bardziej wypadałoby napisać - rzuciłem okiem, bo dość ciężko się to czyta. Przedzieranie się przez populizmy nie jest dla mnie.
A jak jeszcze dorzucimy do tego sztuczny uśmiech i hasełka "proste i niskie podatki", "dom, grill i 2 samochody", albo likwidacja PIT, CIT, VAT i docelowo ZUS, to już całkiem. Może w ogóle się nie hamować i wyskoczyć, że za ich rządów wszyscy będą piękni, młodzi i bogaci, a podatków nie będzie w ogóle?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K keeshavah
+5 / 11

@LowcaKomedii
I przede wszystkim zdrowi. Te hasła są dobre, dla kogoś, kto ma 22 lata i nie bardzo rozumie, jak działa świat. A potem się okaże, że ma chorobę, która wymaga półrocznego leczenia i cudowne ubezpieczenie u prywaciarza wysiada. I ani przychodu, bo pracodawca zwalnia z dnia na dzień, ani leczenia. Zapraszamy do umierania pod mostem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 6

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lulus
-1 / 3

@LowcaKomedii - jak już normalnie rozmawiamy, to coś co trzeba przyznać, że część ich postulatów to tragedia, ale było kilka, które mi się spodobały, jak np. kilka konkurujących ze sobą NFZ-tów na wzór niemiecki, czy by każda szkoła miała swój własny program nauczania. Co do podatków, to przy tym poziomie udziału państwa w gospodarkę, finansowaniach to nie liczyłem, ale by ich przynajmniej maksymalnie uprościć, by lżej się to rozliczało (np. cit-9) i nie trzeba by siedzieć z ustawą ją wertując, patrzeć co tam znowu pozmieniali i czy nas konkretnie to dotyczy, czy nie. Żadna z "konkurencyjnych" ugrupowań nie miała hasła upraszczania. Co przyniesie przyszłość - zobaczymy. Zwłaszcza, że pogodzić interesy 3 ugrupowań może być ciężko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yahoda
-3 / 5

@LowcaKomedii populizmy mówisz? To poczekajmy co zrobi nowy rząd żeby "to co dane nie było odebrane" bez podnoszenia podatków, dalszego zadłużenia, inflacji, sprzedawania spółek skarbu państwa i podniesienia wieku emerytalnego? Brzmi nielogicznie? To polecam wywiad z Balcerowiczem
https://youtu.be/F_upf2E0zpw?si=-Ul_DWFnJqSAG7R-
Już nie pamiętasz czemu 8 lat temu pis wykopał po, a wcześniej sami stracili władzę? Bo wbrew pozorom obie partie robią to samo tylko każdy na swój sposób. Podzielili Polskę na pół i raz jedna raz druga partia robi dobrze swojemu elektoratowi ku wściekłości drugiej strony.
Dlatego była potrzebna trzecia duża partia niewiązana z pozostałymi żeby nikt nie mógł bez oporów wprowadzać każdej głupoty jaka mu przyjdzie do głowy.
To teraz czekamna to jak Tusk wyjdzie i powie że tak właściwie to żartowali z tym że nie podniosą wieku emerytalnego, albo że nie zlikwidują plusów, nie będzie liberalizacji aborcji bo się Kosiniak nie zgadza itd. Myśleliście że odsunięcie pis od władzy coś zmieni? Będzie pis-bis w wydaniu lewicowym. O ile dojdzie do powstania rządu bo PAD będzie pewnie specjalnie przedłużał powołanie nowego premiera, a potem ogłosi kogoś z pisu. Przecież wiadomo kto steruje naprawdę. Liczą na to że dotychczasowa opozycja wcześniej się pogryzie między sobą.
Tak więc gratuluję dobrego samopoczucia i witam w realnym świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 12

@yahoda "Już nie pamiętasz czemu 8 lat temu pis wykopał po, a wcześniej sami stracili władzę?" - między innymi za przekupienie wyborców ich własnymi pieniędzmi.
W zasadzie to samo próbowała zrobić konfederacja, tylko w inny sposób - że niby polikwidują wyborcom podatki.

"To teraz czekamna to jak Tusk wyjdzie i powie że tak właściwie to żartowali z tym że nie podniosą wieku emerytalnego" - takie deklaracje, to raczej od konfederacji. Tam nawet nie trzeba nic wymyślać. Tam masz dosłownie, że żartowali, że wyrwane z kontekstu, że hosting im wygasł, że nie pamiętają.

"Tak więc gratuluję dobrego samopoczucia i witam w realnym świecie." - dziękuję, dziękuję. Dobre jest. Mało tego, wyborcy konfederacji dostali cenną lekcję, że wyborów nie wygrywa się na tiktoku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yahoda
-1 / 3

@LowcaKomedii "W zasadzie to samo próbowała zrobić konfederacja, tylko w inny sposób - że niby polikwidują wyborcom podatki." Przeczytaj sobie jeszcze raz to co napisałeś bo faktycznie tylko zerknąłeś do programu co i tak Ci się chwali bo większość krytyków nawet go na oczy nie widziała bazując tylko na tym co usłyszała w jednej z dwóch telewizji. W sensie ich głos typu "nie znam się ale się wypowiem". Nie chodziło o likwidację wszystkich podatków jak to wszyscy prześmiewcy pokazują tylko tych najbardziej bzdurnych, nic nie wnoszących, a jest tego sporo i dlatego ustawa podatkowa wygląda jak wygląda. Podatki miały zostać uproszczone tak żeby przeciętnemu obywatelowi zostało więcej w kieszeni. Uważasz, że jak Ci ktoś zabierze tysiąc i odda 500 to dał czy zabrał? Wiadomo, że państwo nie może istnieć bez podatków ale nie powinny iść, na jak sam napisałeś, przekupywanie wyborców ich własnymi pieniędzmi. Pomoc państwa powinna dotyczyć tylko ludzi naprawdę potrzebujących, w trudnej sytuacji życiowej, bez możliwości podjęcia pracy itd, a nie jak teraz jak leci. Dla jednego 500 to dużo, a dla innego "na waciki". Przede wszystkim trzeba zacząć od kryteriów takiej pomocy. Inna sprawa, że notoryczne nieroby by na tym straciły, a to potencjalni wyborcy przecież. Podsumowując, obcinając niepotrzebne wydatki jest możliwe obniżenie podatków. Suma pieniędzy zostających obywatelom będzie finalnie taka sama bez pasienia przy okazji biurokracji i możliwości ewentualnych nadużyć.

"takie deklaracje, to raczej od konfederacji. Tam nawet nie trzeba nic wymyślać. Tam masz dosłownie, że żartowali, że wyrwane z kontekstu, że hosting im wygasł, że nie pamiętają" Jest coś takiego jak ironia i sarkazm i to właśnie chciałem pokazać. Zaraz będą robić to, o co przez całą kampanię oskarżali Konfederację. Zresztą już PSL wycofuje się z tego co obiecywali wyborcom, czyli dobrowolnego ZUS dla przedsiębiorców. Jeszcze "kurz nie opadł po bitwie", a zaczyna się kombinowanie. Tuska już punktuje tvpis, że obiecywał na drugi dzień po wyborach kasę z KPO. No bo nie ma i gdzie są. Wiem, że to są tylko slogany, żeby przyciągnąć wyborców ale część z nich na pewno w to wierzyła. A co do wypowiedzi wyrwanych z kontekstu i manipulacji to widziałeś wywiad Mentzena w TVN i materiał przed nim? Porównaj sobie do materiałów z tvpis o Tusku. Tam też było zero konkretów, wycięte wypowiedzi, Tusk ściskający się z putinem, "fur Deutshland" itd. Podobne? No jasne, bo chodzi o poniżenie, zdyskredytowanie przeciwnika, który nie ma się jak bronić. Bo skoro Tusk przez wszystkie lata rządów pisu nie był inaczej pokazywany w rządowej szczujni ani do niej zapraszany to jakie zdanie o nim mieli wyborcy pisu? A teraz popatrz na Konfederację, która była lana z obu stron. Nawet jak się gdzieś pokazywali to z miejsca były tylko wyciągane jakieś ośmieszające ich wypowiedzi czy sytuacje. Niestety JKM był ich szczególnym "dawcą" ale jak pokazały wybory nawet wyborcy Konfederacji odstawili go na boczny tor. Wracając do tematu, obraz Konfederacji wykreowany przez oba media jest taki po to żeby pozbyć się konkurencji. A mając w rękach telewizję obie partie mogły to robić bez przeszkód. W tvpis ośmieszano Konfederację i KO, a w tvn Konfederację i pis.

"Dobre jest. Mało tego, wyborcy konfederacji dostali cenną lekcję, że wyborów nie wygrywa się na tiktoku" I tu mogę odnieść się do wcześniejszej wypowiedzi. Skoro wszystkie ogólnodostępne media są przeciw tobie to szukasz alternatywy gdzie możesz się swobodnie wypowiadać. Problem z tym jest tylko taki, że nie dotrzesz z przekazem do każdego. Siła mediów jest ogromna, mogą kreować lub niszczyć w zależności od potrzeby. Dlatego politycy dążą do ich kontrolowania. Kto ma media ten ma władzę i może przekazać to co chce w sposób w jaki chce. Trzeba o tym pamiętać i nie dać się ogłupić, szukać w różnych źródłach, nie skupiać się na "tym jednym właściwym i nieomylnym".

No dobra bo się rozpisałem. Nie chodzi mi o kłótnie czy dowodzenie kto jest lepszy i ma racj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 października 2023 o 17:42

avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@yahoda „Nie chodziło o likwidację wszystkich podatków jak to wszyscy prześmiewcy pokazują tylko tych najbardziej bzdurnych, nic nie wnoszących, a jest tego sporo i dlatego ustawa podatkowa wygląda jak wygląda” – tak, generalnie w programie mają likwidację bodajże 15 podatków. Niemniej wcześniej potrafili wypisywać głupoty w stylu zero PIT, CIT, i docelowo likwidacja VAT.
I właśnie pisząc to miałem na myśli przede wszystkim te durne hasełka i obietnice, które na pewno nie zostałyby spełnione.

„Pomoc państwa powinna dotyczyć tylko ludzi naprawdę potrzebujących, w trudnej sytuacji życiowej, bez możliwości podjęcia pracy itd, a nie jak teraz jak leci” – i tu się zgadzam. Je jestem za całkowitą likwidacją 500+ itp. I w tej sprawie mam kolejny problem z konfederacją, która chce 500 plus zostawić i nazywa „prawem nabytym”.

„Podsumowując, obcinając niepotrzebne wydatki jest możliwe obniżenie podatków” – tak, ale nie na taką skalę, na jaką wypisywali konfederaci.

„Tuska już punktuje tvpis, że obiecywał na drugi dzień po wyborach kasę z KPO” – przecież to była przenośnia. Wiadomo było, że od razu drugiego dnia tego nie zrobią. Nawet się jeszcze opozycja nie dogadała, nie ma nowego rządu. To już głupie czepianie się o słówka.
Warunkiem odzyskania tych pieniędzy jest zmiana praworządności. Nikt normalny nie sądził, że będzie to zmiana w 1 dzień.

„A teraz popatrz na Konfederację, która była lana z obu stron” – widzę i dalej twierdzę, że nie należy tego porównywać. W przypadku Tuska są bezczelne manipulacje i powtarzanie po pierdyliard razy „für deutschland”, robienie z niego Niemca. Co to w ogóle za argument? Że zna niemiecki? W żadnym negatywnym świetle go to obiektywnie nie powinno stawiać. Oni to wykorzystują do łączenia go z Niemcami. Samo zmienianie koloru twarzy, robienie diabła.
W przypadku konfederacji nie robili takich rzeczy. Tam wystarczy puszczać ich wypowiedzi. Czy Korwin powiedział, że programu nie będą realizować i że pisany jest tylko po to, by zdobyć głosy idiotów? Powiedział. Tak samo o kobietach itp. Czy są za zakazem aborcji? No są. W ich przypadku nie trzeba się bawić w tworzenie jakichś durnych powiązań itp., wystarczy ich tylko cytować w tych atakach.
Należy też podkreślić, że przy tym laniu Konfederacja nie była lana tak często, gdy weźmie się pod uwagę częstotliwość. To nie był w ogóle jakikolwiek rywal. Jak słowo „Tusk” pojawia się w niemal każdy reportażu w TVP, to ile tego jest o jakimkolwiek konfederacie?

„Skoro wszystkie ogólnodostępne media są przeciw tobie to szukasz alternatywy gdzie możesz się swobodnie wypowiadać” – też się nie zgodzę, może co najwyżej, że w tvp ich nie chcieli. Dość często rezygnowali z debat, a tiktok to też niezbyt mądre posunięcie. Oni naprawdę uważają, że ich wyborcy są młodzi, więc chcą pojawić się tam, gdzie właśnie na takich trafią. Wg nich ich wyborca tylko siedzi, ogląda jutuby i tiktoki, i dopiero wchodzi w dorosłe życie. Swoją drogą też sami strzelają sobie w stopy udając takich ultrakatoli. Młodzi akurat odsuwają się od kościoła. Zresztą, ja osobiście nawet nie ogarniam tej mody na tiktoki. Przecież większość filmików tam, to gibanie się przez kilka sekund do podłożonej muzyki. W ogóle nie rozumiem fenomenu tej platformy i jej popularności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yahoda
+1 / 3

@LowcaKomedii Coś czuję, że jeszcze trochę i byśmy się dogadali :)

Na marginesie, nie wszyscy wyborcy Konfederacji to młodzi ludzie. Stary się nie czuję, ale pierwsze wolne wybory pamiętam bardzo dobrze. Z KK mi bardzo nie po drodze bo uważam ich za pasożytów i w sumie to nie chce mi się na ich temat wypowiadać. O aborcji sądzę, że w szczególnych przypadkach jest dozwolona i stan jaki był do tej pory powinien zostać. Uważam natomiast, że aborcja to nie środek antykoncepcyjny (jak wpadliście to wychowajcie). Edukacja seksualna powinna być w szkołach od najmłodszych klas (oczywiście zgodna z poziomem rozwoju dziecka) żeby potem nie było wpadek :) Dostęp do środków antykoncepcyjnych dla młodzieży powinien być bezpłatny bo lepiej zapobiegać niż usuwać.
Ciąża powstała z gwałtu to delikatna sprawa. Bo kobieta oczywiście jest straszliwie skrzywdzona, ale czy to dziecko jest temu winne? To należy zostawić decyzji kobiety bo to od niej zależy czy psychicznie wytrzyma. W pierwszej kolejności jej jest potrzebny psycholog i wsparcie medyczne, a nie zakazy.
Tiktoka nie mam i nie zamierzam mieć. Wiadomości mogę czerpać z innych źródeł :)

No i co? Można być wyborcą Konfederacji nie będąc ultrakatolem? Zapewniam Cię, że takich osób jest więcej i to w samej Konfederacji. Nie trzeba zgadzać się w 100% żeby kogoś popierać.

Co do wypowiedzi Korwina to jak już pisałem zarówno wyborcy jak i członkowie Konfederacji raczej mu już podziękują. Choć nie można mu odmówić, że od zawsze dążył do wolnego rynku i dania ludziom swobód w decydowaniu o sobie i swojej własności. Niemniej jednak jego światopogląd zaczął delikatnie mówiąc zdążać w niewłaściwym kierunku :)

Czepianie się słówek w przypadku Tuska to to samo co czepianie się programu Konfederacji. Wiadomo, że wszystkiego na raz się nie zrobi, a niektórych rzeczy w ogóle. Dlatego pisze się szeroki program. Zresztą KO też ma swoje 100 konkretów. Ile ma szanse zrealizować w nowym rządzie? Wszystko zależy od koalicjantów.

Zostawienie 500+, 13 i 14 emerytury to również postulaty byłej opozycji. W różnych wariantach oczywiście, o co pewnie będą tarcia. W obecnej sytuacji zabieranie tych pieniędzy ludziom to w wielu przypadkach zabieranie im znacznej części środków do życia. To już lepiej obniżyć podatki żeby te 500 u każdego co miesiąc zostało. Inna sprawa to połączenie kwoty wolnej od podatku z płacą minimalną. W ten sposób najmniej zarabiający nie zapłacą podatku. Proste? Wzrasta płaca minimalna, wzrasta kwota wolna. Bez kombinacji.

Możemy się różnić i to jest dobre bo warto znać poglądy innych. Daliśmy się podzielić politykom. Skaczemy sobie do oczu w imię czego? Im o to chodzi, bo im bardziej podzieleni tym łatwiejsi jesteśmy w "obsłudze". Dzieje się tak od lat. Niemniej jednak takiego bagna i podziału jak pis przez ostatnie 8 lat jednak nikt jeszcze w Polsce nie zrobił. I mam nadzieję, że niedawna opozycja, choć składająca się z wielu różnych i z różnymi poglądami partii, dojdzie jednak do porozumienia przy tworzeniu nowego rządu. Na pewno to nie będzie proste i mam nadzieję, że nie nastąpi jakiś rozłam. Gdyby doszło przez to do wcześniejszych wyborów to nie wiem jak ludzie, po takim zrywie i nadziejach, by zareagowali. Czy jeszcze raz udałoby się zmobilizować Polaków?

Jest wiele do zrobienia i ja (choć wyborca Konfederacji) trzymam za nich kciuki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
+2 / 54

Znów ~75% na popis. Znow nikt nie zostanie rozliczony
znów będą tylko podnosić socjal, rozbudowywać biurokrację i wdrażać szkodliwe prawo oraz przepisy. Już nawet nie mówię, że powinniście głosować na Konfederacje. Mogliście na kogokolwiek, Trzecia Droga, Lewica, czy choćby na Samorządowców. By pokazać, że Polacy mają dość tych parszywych aferzystów. Ale nie. Kolejne wybory i kolejna wygrana popisowskiej kliki.

Jako Polakowi i patriocie, jest mi zwyczajnie przykro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+12 / 20

@TheAvatar322 Bez Trzeciej Drogi nic nie ugrają, a jak poczytasz program 3D to nie jest tak źle. Trzeba dać im szansę, może będą mieli jakiś lewar, a tym samym realny wpływ. Wiem, że jakaś część ich posłów to starzy wyjadacze (w końcu PSL), ale jednak będzie kilka nowych twarzy. Nie porzucajmy nadziei!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+3 / 15

@karolina1128 Program w pewnych miejscach nie najgorszy, jednak należy pamiętać, że to jest PSL, czyli partia układów, oraz płaczek Hołownia, który pozbierał spadkowiczów...

@Zeter Jeśli opozycja będzie ich traktować tak samo jak PiS (wszystko do śmietnika, bez czytania), to nie będą mieli okazji.
Do odrzucenia weta prezydenta potrzeba 276 głosów, więc tutaj nawet z Konfederacją będzie za mało. Tak samo z Trybunałem Stanu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+8 / 10

@kondon tak, pamiętam :( Niemniej szukam światełka nadziei. Liczę na pozytywne zaskoczenie. Co do veta. Posłów poza PiSem będzie 266, więc jeśli podkupią im 10, to może być i większość kwalifikowana. Kilka chorągiewek w PiSie jest, więc są na to szanse. Poza tym PiS nie jest jednorodny - to Zjednoczona Prawica składająca się tak naprawdę z kilku środowisk, więc bez koryta może się rozpaść samoistnie.

Co do większości kwalifikowanej wymagałoby to współpracy wszystkich poza PiSem, więc też byle czego ot tak sobie nie przepchną.

Do tego Duda pełni funkcję prezydenta ostatnią kadencję. Coś przebąkiwał, że interesuje się karierą w organizacjach międzynarodowych, a to znaczy, że może trochę współpracować z nowym rządem, żeby sobie wyrobić lepszą opinię i coś więcej niż przydomek, tym razem zaciętego, długopisu.

Ogólnie sytuacja jest interesująca. Można przewidywać kolejne kroki graczy, ale szczerze mówiąc jest sporo miejsca na niespodzianki. Może któraś będzie prezentem dla Polaków :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
-3 / 17

@nielubiepisu Przeciwnie, głosowałem na merytoryczną opozycję w postaci Konfederacji. Choć jeśli to Cię pocieszy, dołożyłem swoją małą cegiełkę by to nie Korwin wszedł do Sejmu. Nawet jako wieloletni sympatyk i jego wyborca, tracę do niego cierpliwość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 12

@TheAvatar322 merytoryczna opozycja ? i ty w to wierzysz , i co ci da ta merytoryczna opozycja ?i nadal nie widzisz że dawałeś wygraną pis-owi a gdyby wielu nie poszło na wybory, miałbyś 3 kadencję pisu i nic nie robiąca konfederację masz tak samo wyprany mózg jak wielbiciele pis-u.i grałeś na 3 kadencję pisu, i tego nie rozumiesz. Jak to o was mówi mikke ? idioci- widać i słychać. pis błaźnie ma 7,5 mln ludzi ogłupionych i wiernych.. i tego nie widziałes.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
+4 / 12

@nielubiepisu gdyby w 2015 roku Konfederacja dostała kilkadziesiąt tysięcy głosów więcej, pis nie miałby większości w Sejmie, tak Ci tylko przypomnę. Oraz to, że w dotychczasowej kadencji, Konfederacja głosowała 2x rzadziej razem z pisem niż wszystkie pozostałe partie, także kiepski z nich materiał na koalicjanta. Już z Lewicą im znacznie bardziej po drodze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cujopoli
0 / 2

@karolina1128 no właśnie tego się obawiam że te stare wyjadacze zjedzą płaczącego prezentera;) i obudzi się z rączką w nocniku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cujopoli
+4 / 10

@nielubiepisu że co nie jest? W twoim mniemaniu, człowieku właśnie przez takich buców ten kraj jest podzielony, takich wyborców im potrzeba,jednej i drugiej stronie, w dzisiejszych czasach przez takich gamoni jak ty słowo patryjota jest rzucane jak gówno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-3 / 11

@TheAvatar322 Merytoryczna opozycja? Z czym? Z programem, którego jak sami czołowi działacze koorwin i metzen (xD) stwierdzili, że wdrażać nie będą, bo ich gadanie o niskich podatkach i wolnościowym rynku to był clickbait dla idiotów? Dla wyjaśnienia - stwierdzenie koorwina i metzena (xD), nie moje ;)

Czy może Akt Gietrzwałdzki podpisany przez gówny potok konfy, czyli bosak-braun-metzen (xD), który oddawał całą władzę strefy życia prywatnego i publicznego Polski i Polaków w ręce hesusa króla wolski i maryji śniętej, wiatropylnej wiecznie dziewicy? ;)

Czy może usprawiedliwianie przez koorwina pedofilii?

A może słowo "merytoryczny" zakłada lubość bosaka i brauna do partii neonazistowskiej, która (xD) sama się przyznała, że jest nazistowska?

Czy rusofilia brauna i koorwina to ta merytoryka?

A nie! Czekaj! To odebranie głosu kobietom w wyborach, które propagowali, prawda? I zakaz aborcji z nakazaniem rodzenia dzieci z gwałtu?

Chyba nie chodzi w tej merytoryce o wzmiankę mówiącą, że pierwszy przypadek przemocy domowej ma być ignorowany?

Weź przestań bredzić, konfa to gorszy syf niż pisowiectwo. To taki sam syf, jaki sobie zafundowali wyznawcy allaha, turbo-reżim religijny. Gówno to ma do wolności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yahoda
+7 / 11

@TheAvatar322 Jak Konfederacja przestanie być kojarzona tylko z głupimi wypowiedziami to tylko na jej korzyść. JKM kiedyś powiedział, że robi to specjalnie bo skoro Konfederacja jest zagluszana w mediach to tylko tak może się przebić. Niestety jak widać zainteresowanie nimi kończyło się zazwyczaj na wyszukiwaniu wszelkich głupot bez zagłębiania się w program. Przykład? Od miesięcy powtarzają, że nie wejdą z pisem w koalicję, a i tak większość dziennikarzy analizując potencjalną ilość mandatów pisu z marszu dopisywała do tego Konfederację. Kolejny przykład. Ciągle powtarzają że chcą cięcia podatków i jednocześnie cięcia wydatków. No i znowu dostaje się im że populisci bo jak można obcinać podatki BEZ cięcia wydatków. I jeszcze wyliczenia że ich pomysły będą najdroższe we wprowadzaniu. Ręce opadają bo dziennikarze specjalnie lub co gorsza bezmyślnie powielają jakieś głupoty, a konkrety interpretują jak chcą. W sumie to patrząc na to kto trzyma w rękach media to ani jednej ani drugiej stronie nie pasuje partia która chce im patrzeć na ręce bez wchodzenia w koalicję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 18

@TheAvatar322
"Jako Polakowi i patriocie"
"Już nawet nie mówię, że powinniście głosować na Konfederacje"
Nie dostrzegasz tu pewnej sprzeczności?

"Przeciwnie, głosowałem na merytoryczną opozycję w postaci Konfederacji" - a tutaj to dosłownie sprzeczność w jednym zdaniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2023 o 15:19

avatar kondon
-2 / 6

@karolina1128 Ogólnie teraz się mogę z Tobą zgodzić.
Też jestem ciekawy co z tego wyjdzie, bo tą opozycję łączy głównie nienawiść do PiSu. Reszta już taka jednoznaczna nie jest.

@TheAvatar322 To fanatyk, nie marnuj czasu na jego bezmyślne wierszyki. I tak nic nie dotrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 14

@kondon Napisał ktoś, kto jeszcze wczoraj stawał w obronie korwina, który "nie to miał na myśli"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-2 / 4

@LowcaKomedii Jeśli stawanie w obronie znaczy dla ciebie zaczęcie zdania od "Zgadzam się z krytyką Korwina i tym, że opowiada bzdury."...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 4

@LowcaKomedii Czy tłumaczenie kłamstw to zawsze stawanie w obronie?

Z resztą nieistotne, tu nawet nie ma o czym próbować rozmawiać, bo się z durnego powodu przyczepiłeś. Nie masz ciekawszych zajęć?

Miłego wieczoru :) Mam nadzieję, że beze mnie ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 4

@LowcaKomedii "to ty tutaj zacząłeś o mnie pisać."
To nie było o tobie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@LowcaKomedii Ty jesteś "antyfanatykiem" ;]
"nie marnuj czasu na jego bezmyślne wierszyki"
Nie pisałem ci nigdy o wierszykach, przynajmniej nie kojarzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
+6 / 32

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krisiek44
-4 / 34

Tak coś czuję, że niedługo Amerykanie i Koreańczycy wycofają się z budowy elektrowni atomowych w Polsce, bez podawania przyczyny. Oraz budowa portu w Świnoujściu będzie wstrzymana, gdyż w miejscu gdzie będzie powstawać żyje 'małżyk specjalny'(gatunek chroniony).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GramDaniel
0 / 10

@Krisiek44 Oj łykaj mniej propagandy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+4 / 12

@Krisiek44

Jasne. A potem krowy zaczną dawać czarne mleko a świnie szczekać jak psy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
+1 / 3

@Krisiek44 Nie wycofamy się z atomu, ale port kontenerowy w Świnoujściu zostanie uwalony na bank.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+1 / 7

Nie kumam jak moglo zabraknac i trzeba bylo dowozic karty do glosowania komisja ma lepszego ste osob ktore moga przyjsc czyli wiem ze uprawnionych w mojej komisji regionie jest 100 osob biore 100 kart plus wiem ilu zglosilo ze umnie chce glosowac to biore te karty i kilka jak ktos przyjdzie z papierem ze poza miejscem zamieszkania i problemu nie ma MATEMATYKA ....DRUGA sprawa cieszymy sie itd ALE mimo wszystko spora ilosc ludzi po tym co nam zrobili zaglosowala na PISIORY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
0 / 4

@rafik3001 ale dotychczasowa frekwencja wskazywała, że lista 100 osób wymaga ok. 80 kart. Dla oszczędności nie drukowało się kart dla wszystkich uprawnionych, a tylko szacowało możliwą liczbę chętnych do głosowania plus jakiś tam zapas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+7 / 7

@karolina1128 ok dzieki szkoda ze sasin o tym nie wiedział

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
+1 / 3

@rafik3001 to jest dosyć proste. Są robione szacunki ile osób chce głosować. Pobiera się liczbę kart z pewnym zapasem - dzięki temu trochę oszczędza się na drukowaniu. Gdyby 100% Polaków chciało zagłosować, to nie dość, że w komisjach by zabrakło kart, to nawet by się okazało, że w ogóle nie ma tyle wydrukowanych.
Nic dziwnego, zawsze tak się robi. Pewien zapas trzyma się w okręgowych komisjach - gdy gdzieś było niedoszacowanie i kart brakuje - dowozi się z tego zapasu. Przez całą historię 3 RP tak się robiło i nigdy kart nie zabrakło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+2 / 2

@Barelik sasin nadrukowal ze sporym zapasem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
+1 / 5

@rafik3001 tamte się nie nadają ;)
Czekam na realizację postulatów "demokratycznej" opozycji i wsadzenia m. in. Sasina do więzienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+3 / 3

@Barelik tamte juz nie istnieja ponoc podcieramy sie nimi.A tak na poważnie myslisz ze jakis polityk pojdzie siedziec Qrvvs Qrwie łba nie urwie.Od jaruzela tylko straszono zaden polityk nie wsadzi drugiego bo wie ze jak tamci dorwa sie do wladzy zemszcza sie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
+2 / 2

@rafik3001 wątpię, aby ktokolwiek poszedł siedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
-2 / 2

@rafik3001 Raz, nie drukuje się kart na 100% frekwencji (nigdy tego nie robiono). Dwa, tam gdzie brakło kart było bardzo dużo osób z zaświadczeniami. W którymś miejscu gdzie ludzie czekali na karty kilka godzin wybudowało się nowe osiedle mieszkaniowe i ludzie z niego pobrali zaświadczenia do głosowania zamiast dopisać się do spisu wyborców i gmina nie była w stanie przewidzieć, że tak dużo wyborców im dojdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2023 o 21:06

avatar rafik3001
+1 / 1

@Barelik prawda od jaruzela zaden polityk nie siedzi bo Qrwa Qrvvie łba nie urwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+4 / 22

@Zeter już w poprzedniej kadencji siewykazywali, ty chcesz by znowu sięwykazywali ? na dzisiaj dałeś bosakowi dobrze płatne stanowisko, znowu nie musi pracować , i jego żona- kto tu jest głupi ? żona ? poważnie ? teraz będziesz żył marzeniami kolejne 4 lata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q konto usunięte
-1 / 13

@nielubiepisu marzeniami to zyja tacy ludzie jak Ty. 65% głosów poszło na POPIS. Polacy nic sie nie uczą, nie wyciagaja wniosków, a do tego maja pamięć złotej rybki. Na faktyczną opozycję oddanych zostało około 10% głosów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2023 o 21:35

S Skruchtysyn71
-1 / 11

@Zeter Oni nie mieli dostać 15 posłów tylko 15 % .Banda prostaków,faszystów i mizoginów.A na listach całe klany rodzinne.Korwinów Bosaków i innych wynalazków.Teraz Korwin już nie będzie musiał spać w sejmie tylko we własnym łóżku.A Memcen będzie mógł się zawierzyć opiece MB gietrzwałdzkiej po raz drugi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q konto usunięte
-3 / 9

@Skruchtysyn71 mizoginow to masz pełno w lewicy, a szukasz ich w konfederacji. Najbardziej mizoginistyczne osoby to dzisiejsze feministki. Moze kiedys to dostrzeżesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skruchtysyn71
0 / 4

@Quess A to na spędzie lewicy(z Korwinem w tle) mówili,że kobiety to część inwentarza,jak krowa czy inna świnia?A tak poza tym to pozdrów inwentarz(mamę,żonę i córkę) jeśli masz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skruchtysyn71
0 / 4

@Quess I pozdrów frajerów z konfederosji.Mieli przewrócić stolik,a się przewrócili o stolik.W sumie brzmi podobnie.Memcen górą a Brązowy "szczęść boże" dołem.8 gwiazdek i konfederosję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q konto usunięte
-2 / 4

@Skruchtysyn71 No niestety konfederacja wykoziolkowala sie o stolik, nie d sie ukryć. Co do reszty to może kiedyś Teoje szare komórki zaczną w końcu pracować to sie przekonasz co tam w lewicy rzeczywiście się dzieje i dokąd lewica zmierza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skruchtysyn71
0 / 4

@Quess Załaduj Memcena do samochodu i jedź z nim do Gietrzwałdu.Jak się zawierzycie po raz drugi matce b. to może wygracie kolejne wybory.A o moje szare komórki się nie martw.Jeszcze mi nie odp.....liło żebym głosował na faszystów i wielbicieli ruskich onuc.Trzeba mieć zryty łeb żeby popierać pajacu z konfederosji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skruchtysyn71
+1 / 3

@Quess Macie w sejmie kilkanaście mandatów.Cytując twoich idoli macie tyle do powiedzenia ile rzymianie za okupacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skruchtysyn71
+1 / 3

@Quess Głos konfederosji w przyszłym sejmie będzie znaczył tyle samo co pierd żula pod śmietnikiem.Więc gówno kogokolwiek interesuje ich zdanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skruchtysyn71
-1 / 3

@Quess A swoją drogą to szkoda,że Korwin z całą swoją familią nie weszli(Korwin,kolejna żona i synuś) byśmy mieli kolejnego króla z dynastią następców na kolejne wieki.A ty z rodziną byś mógł robić za chłopów pańszczyźnianych i usługiwać Korwinom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q konto usunięte
-2 / 6

@Skruchtysyn71 Uważasz wyborców konfederacji i posłów konfederacji z idiotow, a nie potrafisz napisać jednego komentarz i go ewentualnie zedytować tylko piszesz kolejne komentarze, a co komentarz to głupszy. PS. Ja nikomu sie nie zamierzam bo jestem ateistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogeros123
+2 / 24

I teraz... Prawie połowa naszego narodu jak podsumować pis i konfederację to wciąż durnie. Nic ich nie nauczyło ostanie 8 lat. Ciemnogród z klapami na oczach. Wielki sukces Polski polega na tym, że reszta społeczeństw niesamowicie się zmobilizowała, żeby przebić tych ociężałych umysłowo. Przez cholernego Hołownie zamiast miażdżącej większości opozycji i wygranej mamy to co mamy. Przy takim rozłożeniu głosów zarówno pis jak i pisowski prezydent mogą blokować powstanie nowego rządu przez co najmniej 2 miesiące w tym czasie sprzątając po sobie i robiąc spadochrony dla swoich oraz przygotować gigantyczne odprawy dla swoich nominatów w różnych spółkach skarbu państwa. Tak to będzie wyglądało. Gdyby koalicja zrobiła jedną listę nowy rząd mielibyśmy już za trzy dni a z pisu leciały by wióry. Hołownia, niech cie szlag trafi. Nigdy Ci tego nie zapomnę. Ministrancie jeden.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2023 o 11:58

L Loganesko
-4 / 14

@rogeros123 Hołownia to imbecyl i zamiast zgodzić się na wspólną listę, to myślał, że uda mu się ugrać więcej. Szczerze gdyby nie PSL, który podkręcił TD wynik, Hołownia nie mógłby liczyć nawet na 10%. Osobiście wolałbym żeby to Lewica miała 15% poparcia, ale za bardzo idą w te durne socjale. Nie rozumieją, że przy PKB Polski przez przynajmniej 10 lat nie można takich programów wdrażać, bo obciążają one gospodarkę na kolejne. Jedyne rozwiązanie, to przeczekać aż elektorat pisowiectwa wymrze, z konfy zmądrzeje (w to niestety szczerze wątpię) i potem przez 2/3 kadencje budować gospodarkę i ekonomię przy zachowaniu praworządności i cywilizowanego kraju. Niestety, do momentu jak kk jest przyspawane do koryta, to jest to niemożliwe, bo religia hamuje postęp jakikolwiek.
A jak jakiś konfiarz mi tu wyskoczy ze swoimi pożal się poglądami, to przypomnę:
Trio gównego potoku konfy, czyli bosak-braun-metzen (xD) podpisali Akt Konfederacji Gietrzwałdzkiej, gdzie poddają Polskę i Polaków pod rządy hesusa króla wolski i maryji śniętej, wiatropylnej zawsze dziewicy. Przy czym (i to jest tekst bezpośrednio z tego aktu) chcą oddać tą władzę życia prywatnego i publicznego nie tylko symbolicznie, ale i realnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+3 / 9

@rogeros123
Ci co głosowali wcześniej na Pis pewnie głosowali i teraz. Jajogłowi. Jak już nie za Pisem to przynajmniej przeciw KO. Mam na f-b znajomych ze szkoły podstawowej. W grupie również takie nieogary - tumoki w szkole. Zgadnij, na kogo głosowali? Niby nie chce się szufladkować, ale jedna jest trwale bezrobotna, ma 5 dzieci (nie wiem ilu ojców), siedzi na socjalu w Anglii i żarliwie głosuje na PiS zza granicy. Kiedyś ostro robili propagandę PiSu, później coraz mniej, od jakiegoś czasu już tylko bawią się w "wina Tuska". Wątpię, czy głosowali na kogoś innego niż pomioty Kaczyńskiego. Wśród znajomych, z którymi utrzymuję kontakt nikt nie jest za Pisem czy Konfederacją, z której albo robią bekę, albo są urażeni wypowiedziami przedstawicieli.

Różnica, że niegłosujący byli już tak w...rządzami tej pato-sekty, że poszli zagłosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2023 o 17:42

avatar Slawa238
-1 / 3

@Loganesko @rogeros123 Hołownia zebrał głosy tych, którzy mieli dość Pis-u, ale nie mogli przetrawić Tuska. Jakby poszedł w jednej liście to takie osoby albo zostałyby w domu, albo zagłosowały na Konfederację. Gość wam tyłki uratował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar U99
+5 / 15

Przeraża, że 1/3 Polaków to złodzieje, thebille, religijne oszołomy i zwykłe squrwysyny. Bo tylko tacy mogli zagłosować na podobnych sobie a zrzeszonych w PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+5 / 11

@U99
Myślę, że nie tyle złodzieje, co po prostu debile.
Masa ludzi głosujących na Pis nie chce źle i nie robi na złość - po prostu są zwyczajnie głupi, nieogarnięci, rzeczywistość gdzieś im uciekła. Znam niektórych i zastanawiam się jak "toto" w ogóle żyje. A jakoś idzie przez życie, lepiej lub gorzej, nierzadko z umysłem na poziomie 10-latka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar U99
+2 / 4

@fishe27 Ty poważnie myślisz, że od figuranta na stanowisku prezydenta cokolwiek zależy? Kurczę, ty faktycznie tak uważasz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fishe27
-3 / 3

@U99 W taj sytuacji to niewiele zależy, ale może utrudniać, jak łapówkarz, który leczył ludzi biorąc publiczne pieniądze, skazując jednocześnie na śmierć, tych co nie zapłacili dodatkowo. Gdyby Jarek wpadł by dać sprzedajnemu łapówkę miałby go w kieszeni, a łapówkarz miałby w kieszeni kopertę, czyli to co zwykł dostawać kiedy był zatrudniony w szpitalu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar U99
0 / 2

@fishe27 To nawet nie adekwatne. Facet jest ZAŁKOWICIE zależny od decyzji Kaczyńskiego. I wkona to, co on mu zleci. Co kończy dyskusję a zaczyna chaos w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skruchtysyn71
+5 / 7

Nigdy nie byłem złośliwy. Więc z tego miejsca chciałabym szczerze pogratulować pisowcom wygranych wyborów .Oceniam ich wynik w wyborach na 8 gwiazdek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michoburger
+2 / 2

brakuje info o frekwencji referendum

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 14

@michoburger 40,91%. Jest niewążące

Odpowiedz Komentuj obrazkiem