Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1105 1131
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar koszmarek66
+26 / 34

W kontekście kolejnej rocznicy węgierskiego października 1956 Orban przyrównał ówczesne postępowanie Moskwy do dzisiejszego Brukseli. :)

Zapomniał tylko, że to nie Węgrzy zdecydowali o włączeniu ich państwa do bloku wschodniego, natomiast do UE zdecydowali w referendum. No i wtedy Naród protestował przeciwko władzom węgierskim... tak jak teraz to Orban jest taką władzą.

Nauczka dla wszystkich. Nikomu nie można pozwolić aby brał sobie władzę garściami. Konieczne lepsze mechanizmy niż te zapisane w Konstytucji skoro d*powaty naród można przed zniewoleniem zmanipulować propagandą i nakarmić kiełbasą wyborczą i poleci sam jak ćma w ogień świecy. A dopiero potem będzie płakał i jęczał że to nie miało tak być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2023 o 10:09

B bromba_2k
+3 / 5

@koszmarek66 No cóż, w zeszłym roku mieli wybory i pokazali, że salami wyborcze rządzi nad Dunajem. Następne pewnie za 3 lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+4 / 4

@bromba_2k No chyba, że przed wyborami Węgrzy przejdą w końcu na weganizm ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar admin

@bromba_2k bo mieli jedną listę. Jakby w Polsce była jedna lista, to Morawiecki by obwieszczał kolejną kadencję właśnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@admin Może, nie jestem aż tak biegły w tej arytmetyce wyborczej. U nas problemem dla antypisowców był duży elektorat negatywny Tuska. Po to stworzono alternatywę dla tych, którzy chcieli przegranej pisowskich szkodników, ale za Boga nie zagłosowaliby na partię z Tuskiem. Gdyby jednak nienawidzących Tuska było mniej, to korzystniejsza byłaby jedna wspólna lista, która dostałaby znacznie więcej mandatów w sejmie.
O układach i sympatiach politycznych u Madziarów nic nie wiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2023 o 16:55

3 3Maja
+6 / 22

To może zamiast spinać się na marsze i pajacować, trzeba było głosować w wyborach! Tuż przed wyborami na Węgrzech (chociaż może zgodnie z nowomową powinno być "w Węgrach"), odbył się wielki wiec opozycji i zaraz potem koncertowo przerżnęli jak nigdy wcześniej. Jest też taka możliwość, że ci protestujący krzykacze są w mniejszości i powinniśmy szanować demokratyczne wybory Węgrów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
+7 / 17

@3Maja marsze i "pajacowanie" są konieczne bo na Węgrzech to jest taka pisowska demokracja, wszystkie media orbanowskie w tym portale internetowe, wycięte okręgi wyborcze eliminujące wpływ liberalnej opozycji, taki PiS 3.0 do którego szczęśliwie w naszym kraju nie doszło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2023 o 18:22

P profix3
+8 / 12

@raptorad Po części masz rację, ale wgrywają dzięki temu najgłupszemu elektoratowi. Jak w Polsce dzięki pisowcom.
Może na Węgrzech jest więcej debili, a u nas na szczęście mniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2023 o 21:17

H historiajestdlaludzi
+5 / 7

@mariuszem jak zwykle ktoś kto widzi szerzej niż dualizm PO/PIS jest odrazu minusowany. A powiem tak większość ludzi nie interesuje się polityką. Teraz poszli na wybory bo głosowali przeciw a nie za, nie znając nawet programów partii na które głosowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 7

@mariuszem Czyli nie dostrzegasz problemu w tym że pis jest partią nacjonalistyczno komunistyczną, rządząca tak samo jak rządy na Białorusi i w Rosji? Mamy przykład za wschodnią granicą do czego takie rządy doprowadzają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
-2 / 14

@profix3 A ty nie dostrzegasz problemu w tym, że PO jest partią nacjonalistyczno komunistyczną, rządząca tak samo jak życzy sobie tego Unia Europejska z Niemcami na czele?
Marzy się im IV Rzesza bo już słyszałem propozycję o superpaństwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
0 / 4

@profix3 dostrzegam, jestem załamany, że mają aż tyle ślepego elektoratu co PO ma swojego, równie ślepego. Niestety pamiętam władzę opresyjną względem np. kibiców i tego, że utarli w ludziach wizję tego, że to same sebixy.
Oczywiście, że za PO było bardziej „cywilizowanie” według mnie i Ciebie. Ale to za mało. Ani jedni, ani drudzy nigdy nie powinni już zasiadać w ławach sejmu NIGDY więcej.
Obawiam się, że nadużywanie władzy, które pis miał ukrócić, a rozwinął, będzie ponownie, nie ukrócone, a rozwinięte. Niestety.
Wolałbym zobaczyć w ławach sejmu 460 niezależnych samorządowców. Po prostu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raptorad
-1 / 1

@profix3 PiSowski elektorat potrafił się wyłamać w 2015 i mimo, że PO miało wszystkie znaczące media w rękach to i tak przegrało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 1

@mariuszem Ok. Ale nie ma nikogo innego. Są debile pokroju pazernych z konfederacji, którzy nie potrafią nawet ogarnąć spójnej kampanii wyborczej, a co dopiero rządzić państwem. Pis - wiadomo. Lewica ostatnio feminizuje, psl i Hołownia to miękkie kluchy. A w kolejce do przyszłej władzy stoją osoby pokroju oskara szafranowicza. Przy tym całym syfie trzeba się cieszyć, że są jeszcze ludzie pokroju posłów PO, bo po nich to już będą same oszołomy. A w sumie PO jakoś bardzo nie zyebało rządów. A aferę podsłuchową załatwił im putin, bo mu rząd Tuska nie pasował. A jak ruskim nie pasuje jakiś rząd, to może oznaczać, że nie są tacy najgorsi.
A niezależni samorządowcy brali kasę od pisu, który chciał sobie zostawić furtkę. Władza bardzo szybko demoralizuje, ich też by nie ominęło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2023 o 21:28

3 3Maja
-2 / 2

@Pierdzideuko Jestem dość stara i pamiętam jak wszystkie media były peowskie, a jednak PO przerżnęło. Pamiętam też dobrze lata 90, gdzie była cenzura, mediów wolnych nie było wcale, a komuchy przepieprzyły nawet w okręgach zamkniętych ubowskich osiedli. To chyba jednak nie o media chodzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 3Maja
-3 / 3

@profix3 Najgłupszemu? A znasz 100 konkretów PO (np. "Natychmiast przystąpimy do realizacji polityki antyprzemocowej" - czyli konkretnie co zrobicie? "Wprowadzimy obligacje antyinflacyjne poprzez zmianę w ustawie o NBP (gotowy projekt ustawy). Oszczędności Polaków będą zabezpieczone przed inflacją od pierwszego dnia" - ustawą powstrzymają inflację? Oprócz tego festiwal rozdawnictwa: kredyt 0%, 600 zł dopłaty do wynajmu mieszkania, dopłaty do invitro - nawiasem mówiąc, super pomysł, żeby rozmnażać chorych ludzi; itd. )? Znasz program PSL (partia chłopska, która ma jednocześnie walczyć o dopłaty do paliw rolniczych i walczyć z emisją CO2)? Moim zdaniem poprzeczka programowej głupoty postawiona przez liberalną lewicę jest raczej trudna do przebicia i raczej bym unikała takiego argumentu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 3Maja
-2 / 4

@profix3 W Rosji dokonano wielu mordów politycznych (Politkowska, Litwinienko, Nimcow, itd.). Podaj przykład choćby aresztowania jakichś przeciwników politycznych przez PIS. Autorytarna władza PIS jest raczej tworem wyobraźni. Wręcz bym powiedziała, że PIS zbyt pobłażliwie traktowało lewicowych awanturników (np. bezkarne demolowanie kościołów podczas lewicowych demonstracji w Warszawie). A może aresztowano jakichś dziennikarzy? Raczej to PO wysłało "czarnych" do redakcji Wprost (https://www.wprost.pl/tylko-u-nas/452866/abw-znow-wtargnelo-do-redakcji-wprost-naruszono-nietykalnosc-f.html).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@3Maja no nie były tak peowskie jak te pisowskie, nikt nie mówił o niemieckości czy rosyjskości Lecha Kaczyńskiego oskarżał oponentów o zdradę narodową i nie prowadził tak PRLowskiej propagandy sukcesu - PiS to moim zdanie grupa rekonstrukcyjna PRL bo dziadyga przesiąkł telewizją za czasów Gomółki, poziom manipulacji i monopolu informacyjnego jest inny w PiS 2.0 jest inny u Orbana a zupełnie inny u Putina, PRLowski dziennik telewizyjny i Urban to była żadna propaganda 2 pokolenia z spierdziolonym życiem nie dały się zmanipulować. Co innego kiedy przejmujesz media w okresie wzrostu i saczysz te kocopaly i nienawiść w miarę zadowolonej klienteli, tak powstała nieusuwalna władza Putina z wiadomymi skutkami, tak do dzisiaj ludzie na FB wychwalają geniusz Gierka. Gdyby Kaczyński nie zaczął się sypać fizycznie i nie stracił kontroli na tym swoim zwierzyńcem w PiS 3.0 reforma okręgów wyborczych pod pretekstem jowow Pawła szmaty Kukiza zabetonowala by scenę polityczną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 października 2023 o 12:30

3 3Maja
-2 / 2

@Pierdzideuko Propaganda PIS jest tak kulawa, że dramat. Nie masz Internetu? Czy nie masz dostępu do innych mediów np. do TVN? Możesz manifestować? Ktoś ogranicza wolność wypowiedzi (poza agresją wobec wypowiedzi o klimacie, rasach ludzkich i płciach)? Poza tym propaganda jest czymś normalnym w polityce. PIS to nie jest zbyt lotną formacją nastawioną na przekupywanie wyborców za kasę bogatszych obywateli, ale do wyboru mam KO, PSL i lewicę, których program to jeszcze większe rozdawnictwo i totalny brak logiki i spójności (100 konkretów: dopłata 600 zł do najmu mieszkania, kredyt 0% jakieś bajkowe bony antyiflacyjne; PSL: totalnie niespójny wewnętrznie program o jednoczesnej redukcji emisji CO2 i dopłatach do paliw rolniczych; Lewica: mieszkanie prawem, a nie towarem). Ja głosowałam przeciw PIS na Konfederację, bo jestem zaradna i oszczędna, a w ostatnim czasie zgromadzone przeze mnie pieniądze tracą szybciej na wartości niż jestem w stanie zarobić. W panice kupiłam sobie drugi dom i teraz mam stracha, bo KO chce wprowadzać podatek katastralny (przynajmniej to deklarowali jak ostatnio rządzili) i zaraz zaczną mnie naliczać, bo trzeba mnie ukarać, że w przeciwieństwie do podobnie do mnie zarabiających znajomych nie przepieprzyłam wszystkiego na wakacje na Malediwach i narkotyki, tylko odłożyłam, żeby moje dzieci nie zaczynały wszystkiego od zera jak ja kiedyś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 0

@3Maja dla mnie argument - pozwólmy rządowi kontrolować TVP bo istnieje TVN - jest nadal argumentem antydemokratycznym - propaganda proszę bardzo ale nie za pieniądze obywateli, mam szczerą nadzieję że KO z przystawkami złamie obietnice wyborcze wg sprawdzonych wzorów i wyprowadzi Polskę na ścieżkę wzrostu a Konfederacja przysłuży się do rozdupczenia prawicowo-konserwatywnego elektoratu na pół. Na większą poprawę jakości polityki polskiej nie liczę bo to niemożliwe w obecnym systemie wyborczym - jestem zwolennikiem JOW które wyeliminują wodzowski system i oszołomów ale nie liczę na to bo wszystkim w sejmie obecny system pasuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 3Maja
-2 / 2

@Pierdzideuko Dla mnie TVP, jak wszystkie inne telewizje, jest zbędna, bo i tak nie oglądam TV. Jednak wolę jak nie wszystkie media grają na jedną nutę i obecnie TVP, mimo że ułomne, jest pewną przeciwwagą dla lewicowych mediów, które są własnością głównie obcego kapitału (bo ze znaczących mediów chyba jedynie WP i Polsat są polskie; a jeśli uważasz, że narodowość właścicieli nie ma znaczenia, to zastanów się, czy rosyjska własność polskich mediów byłaby OK).

Głównym problemem są partie polityczne, bo niezależnie od wyników ostatnich wyborów, o wszystkim i tak zdecyduje paru koleżków, którzy według niedemokratycznego klucza rodem z ich odbytnicy układają po swoim widzimisię następne listy wyborcze i nikt im nie podskoczy. Ot i cała demokracja, gdzie wszystkie decyzje podejmie Tusk i może jakoś tam się w to włączy Kosiniak i to by było na tyle, bo reszta dostanie stołek lub szansę na następną kadencję i zamknie ryjca.

JOW-y też są głupie, bo dlaczego muszę głosować na kogoś z mojego okręgu wyborczego? Byłam np. za Sośnierzem z Konfederacji, bo uważam go za myślącego koleżkę, ale nie mogłam na niego zagłosować, bo w moim okręgu z Konfederacji była jakaś tam Karyna Bosak i ułomny intelektualnie Korwin (całe szczęście, że był tam też Wilk, bo reszty towarzystwa kompletnie nie znałam).

Demokrację psują też sondaże (ich publikowanie powinno być zabronione i surowo karane), bo nie głosuję np. na bezpartyjnych samorządowców, żeby nie zmarnować głosu, bo z sondaży wynika, że nie mają szans.

Może głosowanie powinno być podzielone na tury, gdzie ci, co oddali głos na osoby, które odpadły w poprzedniej turze mogą przenieść głos na osoby mające wciąż szanse i wtedy śmielej można by głosować na nowych ludzi, a nie stopniowo tworzy się duopol.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2023 o 12:25

avatar Pierdzideuko
0 / 0

@3Maja mylisz się co do JOW bo nie wiesz jak działają, bo skąd masz wiedzieć, w JOW jest tylko jeden kandydat ten który ma w okręgu najlepsze wsparcie lokalne swojej partii, dzięki temu wystawiani są kandydaci z realnym związkiem i poparciem swoich bezpośrednich wyborców i przed nimi a nie Kaczyńskimi czy Tuskami odpowiadają. Dlatego w wielkiej Brytanii tak łatwo wypieprzyć premiera jeśli jak Borys okazuje się debilem i obciążeniem dla swoich posłów którzy mogą zapłacić karierami poselskim przez jego ekscesy. W ten sposób również wyborcy kształtują politykę bezpośrednio bo ich poseł nie zagłosuje za powiedzmy likwidacją kopalń jeśli jest z okręgu węglowego - nie twierdzę że likwidacją kopalń to zły pomysł, to tylko przykład tego jak działa bezpośrednia demokracja. System przelewowy który opisujesz też fajnie działa w połączeniu z JOWami np w Australii. Gdzie można wskazać drugiego kandydata w okręgach o większej liczbie mandatów co zmniejsza ilość głosów bez reprezentacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinm1
+9 / 11

Powodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swoj_chlop
+22 / 32

@d4rek Dla szarego obywatela może być nawet gorzej. Ale nie z powodów, o których piszesz.
Bo żeby wrócić do normalności, trzeba będzie uprzątnąć ten burdel, jaki urządzano nam przez osiem lat.
Sprzątanie kosztuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
-3 / 21

@swoj_chlop nie osiem a ponad trzydzieści. Po upadku komuny wzorem Czechosłowacji trzeba było podziękować wszystkim z poprzedniego układu. U nas w sejmie pierwszej kadencji drugi wynik miało SLD z całą czerwoną świtą. W kolejnych wyborach wygrali. To kiedy u nas ta komuna padła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2023 o 16:49

K kuciol
+9 / 21

@d4rek Za SLD i Kwaśniewskiego było najlepiej. Gówno mnie obchodzi skąd się ta partia wywodzi. Te światłe prawicowe partie mają tak we łbach nawalone że wole komuchów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
-3 / 15

@kuciol To zjawisko "kiedyś to było lepiej" jakoś się fachowo nazywa i siedzi to bardziej w głowie niż w faktach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 01jarecki
-3 / 7

@swoj_chlop Miejmy nadzieję, że ta większość Polaków co pogoniła pis to zrozumie!...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuciol
+2 / 4

@d4rek Za SLD akurat było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
+1 / 15

@d4rek uważaj, na demotach PO jest święte od kilku miesięcy. To, że Ty wiesz, że od 30 lat burdel jest, nie znaczy, że zaraz ktoś „jaśnie oświecony, inteligentny i nowoczesny” nie da Ci minusa. Większość dzieciaków olewa historię, potrafią się cofnąć najdalej do 2018 roku. Oni tutaj dominują z peowakimi trolami. Moja racja jest najmojsza, a Tusk jest ideał i prawdziwy prawilniak, nie te kato-taliby, kibole, konfederacja, wieśniaki, pisiory.
Ludzie omamieni internetem nie rozumieją, że są indoktrynowani tutaj tak samo jak widzowie tvpis przed telewizorem. Internet to same fakty i prawda objawiona, zero manipulacji. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuciol
+2 / 8

@mariuszem Wy to sobie sami dopowiadacie. Nikt nie twierdzi że oni są święci poza urażonymi wyborcami konfy i pisu. Ja osobiscie twierdzę że wybieram mniejsze zło, tyle. Ideałów nie ma, najzwyczajniej w świecie nie będę głosował na ten konserwatywny beton który światopoglądowo pasuje do 14 wieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+6 / 8

@mariuszem "Ludzie omamieni internetem nie rozumieją, że są indoktrynowani tutaj tak samo jak widzowie tvpis przed telewizorem. Internet to same fakty i prawda objawiona, zero manipulacji."
"Po pierwsze primo" w jako świadomy życia generalnie w bańce informacyjnej szukam w internecie różnych źródeł informacji, wyciągam średnią i mniej więcej jestem zorientowany, jak faktycznie wygląda rzeczywistość.
"Po drugie primo" nienawidzę, gdy ktoś mi wmusza, jak mam żyć. Zwłaszcza komuchy, choćby się w piórka prawicy stroili(jak tzw zj...ana prawica), ale też ultraprawica. rozumiem, że jakieś reguły muszą być, choćby przepisy ruchu drogowego, ale wtrącanie się państwa do życia obywatela w stylu pisowskim to już totalne przegiecie.
po trzecie primo- głosowanie na "partię ciotki Matyldy", choćby miała najlepszy program jest bezcelowe, bo znam ją ja, jej członkowie i z dziesięć innych osób - zero szans na sukces i odsuniecie szkodników od władzy.
Quattro: piszesz"klika pis-po-psl". Czemu nie dopiszesz SLD AWS PC UW ZCHN i jak się tam wszyscy dotąd rządzący nazywali? Jakiś rząd mieć musimy. Generalnie wszyscy politycy to hieny karmiące się na bogactwie państwa, ale tak jest wszędzie Z dotychczasowych najmniej wtrącały się w życie obywateli to były rządy PO/PSL i SLD. Kradli? Tak. Ale przynajmniej w miarę po kryjomu a nie na bezczela jak pis, którego twarzą dla mnie zawsze zostanie lichocka "przecierająca oko. W eksperyment demokratyczne (np. z libertarianami itp) to się można bawić, gdy demokracja jest przynajmniej w miarę stabilna. pis na miarę dotychczas niewidzianą zawłaszczył państwo. I podstawą było odsunięcie ich od władzy, puki to jeszcze było możliwe. Węgrzy obudzili się z ręką w nocniku.
Femto: Absolutnie nie wierzę, że teraz będzie idealnie, że nie będzie afer, nie będzie pociotków na stanowiskach itp. To wszystko się pojawi także pod nowymi rządami, w końcu politycy po coś szli w tą branżę. Ale przede wszystkim: teraz muszą się trochę hamować, bo wszyscy będą im patrzeć na ręce, więc skala będzie niewspółmierna z pisem, a po drugie - będą się starać, żeby ludzie mniej odczuli ucisk państwa (w sumie naturalny, byle miał granice). Powinieneś (korci mnie, żeby napisać "musisz" - ale absolutnie nie chcę Cię do niczego przymuszać) pamiętać, że wybierać trzeba z tego, co jest dostępne. Jeśli będziesz umierać z głodu i ktoś ci da jedzenie - do wyboru: kotlet, wędlinę czy gulasz, a będziesz weganinem, to co? Umrzesz z głodu? wiem, przesadzam w porównaniu, ale tak wygląda sytuacja w Polsce. mieliśmy wybór między cholerą i trochę cięższą grypą. dlatego wybieram grypę. Nie dlatego, że wielbię Tuska, Hołownię KK czy Czarzastego. Po prostu z rozsądku, który ogarnia trchę więcej niż tylko "dajom".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antyidiota9
0 / 6

@kuciol A te "komuchy" z SLD prowadziły bardziej liberalną politykę ekonomiczną niż niby prawicowe rozdawacze socjalu z PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
-2 / 4

@antyidiota9 Socjal jest wszędzie. Popatrz na Niemcy, Anglię czy też Francję.
Ale oczywiście u nich to normalne, a u nas rozdawalnictwo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-1 / 5

@kuciol , a dlaczego wolisz komuchów? Bo masz we łbie nawalone. :-))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
+1 / 5

@LUPUS1962 jesteś przedstawicielem mniejszości. Myślę, że masz świadomość, że zdecydowana większość jest zupełnie nieświadoma i niezorientowana politycznie. Oni głosują ze względu na propagandę. Nie ważne czy tvpis, czy POmotywatory i inne internety.
Pis rozegrał internet 8 lat temu, tym razem odpuścił i skończył, jak skończył. Zatrważające nadal jest to, że ma takie poparcie.
Z kolegami wyżej muszę się zgodzić, że gospodarka za SLD, to marzenie Mentzena. Nie ma znaczenia, czy prawica, czy lewica. Ważny jest pomysł i jego realizacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
-2 / 2

@kuciol wybacz, ale jest i konfederacja dla kato-talibów i lewica dla kontry. Jest nawet 3 droga, gdzie niestety dograny jest PSL. Głosowanie na mniejsze zło to propagandowa bzdura. Przypomnę, że tę samą bzdurę pis wykorzystał 8 lat temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
+2 / 8

@mariuszem Brawo dla Pana!
Totalnie zgadzam się z Pana komentarzem - demotywatory stało się śmietnikiem i tubą propagandową jaśnie oświeconych ludzi sympatyzującymi z PO i innymi partiami stojącymi po lewej stronie.

Podobnie zgadzam się z Panem @d4rek że to już trwa od 30 lat i nic się nie zmieni, bo wybieramy wciąż te same twarze.

Ja już zostałem nazwany trollem i osobą co ma wyprany mózg przez TVPiS (choć telewizji nie oglądam, nie licząc sportu), bo piszę że nic się nie zmieni po tych wyborach, że będziemy mieli ubogacenie kulturowe w zamian za pieniądze z psełdo unii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuciol
-2 / 4

@adamis62 wolę komuchów bo oni przynajmniej mnie nie będą zmuszali do życia wg zasad wiary która mnie nie interesuje.

@mariuszem KO, lewica i TD są w koalicji jakbyś nie zauważył, i na to właśnie głosowałem. Nie za kimś tylko przeciw pisowi i konfederacji. To jest właśnie to mniejsze zło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
+1 / 1

@mariuszem Też miałem 21 lat i uwierzyłem w program 3x15%. Taka kolej rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-3 / 3

@kuciol , jesteś mega naiwny.

Od 48 lat nie jestem katolikiem i jakoś nie czuję się zmuszany do życia wg. ich zasad.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
+3 / 3

@TheSnorlax Można żreć własny ogon gdy gospodarka jest już rozwinięta. Ale nie rozwijająca się jak nasza w tamtych latach gdy zaczęto się bawić z rozdawanie na prawo i lewo. Pieniądze wtedy trzeba było pompować w inwestycje a nie konsumpcję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
+1 / 7

@LUPUS1962
Z dotychczasowych najmniej wtrącały się w życie obywateli to były rządy PO/PSL i SLD.

Z tym SLD to się zgodzę, ale zobacz sobie jak podatki podnosił rząd PO-PSL:
VAT z 22 do 23%, VAT na książki, VAT ubranka dla dzieci, likwidacja ulgi internetowej, wiek emertytalny w górę - a to tylko wierzchołek góry lodowej tego.
Naprawdę ten rząd nie wtrącał się w życie obywateli? Słaby ten twój reserch. I żeby nie było - PiS też w tej kwestii nie jest święty, ale to co tutaj napisałeś, mija się z prawdą.

"Kradli? Tak. Ale przynajmniej w miarę po kryjomu a nie na bezczela jak pis"

Czyli co? Gdyby PiS kradł po kryjomy to byłby ok? Usprawiedliwiasz kradzież PO-PSL bo robili to po cichu?
Kradzież to kradzież i gdyby PiS nie doszedł do władzy, to nadal miałbyś mafię VAT-owską.

PiS był jaki był, ale jednak za ich czasów było bardziej patriotycznie. Byli bardziej nakierowani na Polskę niż na UE.
Teraz będziesz miał albo totalny chaos, albo robienie tego co UE chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2023 o 23:08

K kuciol
0 / 4

@adamis62 To dopuść konfe do władzy to zobaczysz. Ty może nie masz presji ale jakbyś był gejem to już inaczej byś śpiewał. Ja jestem za pełnym prawem człowieka do szczęścia i nie ważne czy potrzebuje do tego zmiany płci, ślubu homoseksualnego czy eutanazji. Nie mnie oceniać co mu w życiu potrzebne a pis czy konfa są temu przeciwni bo kościół mówi nie. Rozumiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G konto usunięte
0 / 8

@TheSnorlax
Szkoda, że mogę dać Ci tylko jednego plusa....

Ja też już zauważyłem, że demotywatory są ogarnięte przez idiotów mających krótką pamięć, która potrafi sięgnąć co najwyżej do 2018 roku.
Tutaj prawie każda mądra wypowiedź jest minusowana.

PO z Tuskiem na czele zawsze byli nastawieni anty-polonistycznie i zawsze sprzyjali obcym państwom(zwłaszcza Niemcom i Rosji).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
0 / 8

@GG7 Dziękuję :)
Fajnie że są tutaj jeszcze ludzie, którzy potrafią myśleć ^^
Ja już tutaj zostałem nazwany Pisowskim trollem, albo osobą której TVP wyprało mózg (choć w telewizji oglądam tylko sport).
Nie każdy, kto nie trawi PO jest od razu za PiS-em, a tutaj tak uważają.

A co do wyborców PO to mają krótką pamięć, bo zapomnieli kto głosował za sankcjami dla Polski. Kto hamował wypłatę KPO dla Polski.
Oczywiście robili to na złość pisowi ale ostatecznie to my płaciliśmy za to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2023 o 23:56

G konto usunięte
+1 / 7

@TheSnorlax
Podejrzewam, że teraz PO tak da wszystkim popalić, że za 4 lata, a już góra 8 lat PiS znowu wygra.

A rozdawnictwo było zawsze - z tą jednak różnicą, ze PiS rozdawał głównie Polakom, natomiast PO rozdawał i będzie rozdawać Niemcom, Żydom, a nawet Ruskim i możliwe że w przyszłości ciapatym....
W sumie to każde rozdawnictwo jednak jest złe, ale zawsze gorsze będzie rozdawnictwo obcym.

Nie zapominajmy też o tym, że Tusk to "człowiek Putina"(o czym sam Putin się jasno kiedyś wyraził).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
-2 / 4

@kuciol są w koalicji jako mniejszość. To jest zupełnie inna bajka. Koalicją opozycyjną powinno być: Konfederacja, Lewica, TD i BS. Oczywiście mówię o opozycji, bo nie ma realnej koalicji lewicy i konfederacji z TD i BS. Nawet aktualny twór koalicyjny jest tak samo śmieszny jak koalicja pis z lpr i samoobroną.
Kolejny dowód na wypranie mózgu to gadanie „przeciw pis i konfederacji”. Konfederacja ma z pis tyle wspolnego, ze obie partie są za zaostrzeniem aborcji. Koniec. W pozostałych tematach PO = PIS. Konfederacja jest tak samo naturalną opozycją PiS jak Lewica. Trzeba za dużo czasu spędzać na wp.pl/tvn24, żeby uważać inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
-2 / 2

@TheSnorlax "Czyli co? Gdyby PiS kradł po kryjomy to byłby ok? Usprawiedliwiasz kradzież PO-PSL bo robili to po cichu?
Kradzież to kradzież i gdyby PiS nie doszedł do władzy, to nadal miałbyś mafię VAT-owską."
Wiesz, pisząc "kradli po kryjomu" miałem na myśli, że jak się bardziej czaili z kradzieżą, to mniej ukradli. Pis robił to na bezczelnego, ba, pisali sobie pod to ustawy, żeby wyglądało na "uczciwe" i że "im się te pieniądze zwyczajnie należą", że tak zacytuję klasyczkę. Mafie vatowskie? Używasz tu sformułowania pisowskiego. Ktoś zamknął jakiegoś capo di tutti capi takiej "mafii"? Owszem były karuzele, są i będą. jak sądzisz, że cudownie pis zlikwidował wszystkich nieuczciwych cwaniaczków w Polsce, to życzę zdrowia. Przypomnę tak na boku, że karuzela vatowska działała w samym pisowskim MF. Ale nie była to jakaś wielka zorganizowana "mafia", tylko grupki nieuczciwych ludzi, którzy wykorzystywali ten sam schemat. pisowcy utrudnili im życie, to fakt, ale jak pokazują najnowsze dane o luce vatowskiej - chyba cwaniaczki już się nauczyli to obchodzić. Dobrym pomysłem na to utrudnienie życia był JPK, ale przypomnij sobie, kto opracował i przegłosował JPK. Wszedł w życie po vacatio legis za rządów już pisu, ale taka kolej rzeczy, że zmiany w prawie podatkowym wchodzą na początku kolejnego roku.
I z jednej strony przez pierwsze lata udało im się nieco to ograniczyć (bo nie zlikwidowali całkowicie) a z drugiej - radośnie marnotrawili nasze pieniądze na przekop, stępkę, Ostrołękę... nie będę się kłócił o CPK, bo bardzo rzadko latałem i na tym się nie znam, ale mogę się kłócić o izerę, bo sam jestem z Jaworzna.
Główny problem z pisem to jak wskazałem w poprzednim poście - gest lichockiej wobec wszystkich: "my sobie przegłosujemy, a wam f.ck - i co nam zrobicie?" i "Nie zatrudniamy ekspertów, bo eksperci nie chcieli realizować naszego programu" - czyli jarek wie lepiej. Gdzie nas to zaprowadziło? Mały chleb, który kupowałem w 2015 roku po 2,20 teraz kosztuje 6 złotych. Ale lokomotywy potaniały, to średnia inflacja też nie jest wysoka...
Temat socjal: Socjal jest potrzebny. Ale dla tych, których trafił los. A nie dla tych, co sobie wygodne gniazdko uwili na dnie i żądają, żeby im tam tlen dostarczać, bo im się należy, zamiast próbować pływać samodzielnie.
Wiesz, o błędach pisu można by pisać godzinami. Ale i tak największym była ich indolencja i przy tym arogancja. Pod ich rządami ludzie stracili zaufanie do państwa jako takiego, do prawa - a to już krok ku rozpadowi, w takiej czy innej formie. To był kierunek węgierski, a w efekcie rosyjski. Bo Rosjanie (nie mam tu na myśli ich elit, tylko zwykłych, szarych obywateli rosji) nauczyli się, że mają się nie wtrącać władzy, unikać z nią zderzenia, jakiś ochłap za to dostaną, a wtedy na boku mogą kręcić swoje lody lub po prostu walczyć o przetrwanie. I wierzyć w patriotyzm tej władzy. Wiesz, mam swoje lata i już się nauczyłem, że im głośniej wołają o patriotyzmie, tym bardziej chcą się zamknąć na naszym podwórku, żeby tu kraść i żeby nikt z zewnątrz im się w to nie mógł wtrącić.
Tak, może byc totalny chaos. Bo stworzony przez pis system wzajemnego wspierania się będzie ciężki do rozbicia(nb.: działa jak "sławetna mafia vatowska", i tym razem to jest mafia- czyli zorganizowana grupa przestępcza obejmująca gospodarkę, rząd, prawo, i lobbing ustawowy) i posprzątanie tego może rozchwiać całe państwo - ale alternatywa jest jeszcze gorsza, bo model rosyjski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuciol
-1 / 1

@mariuszem ale kto tak niby uważa? Połowa konfederacji to narodowcy i ordo iuris, gówno mnie obchodzi ile mają wspólnego z PiS. Wy sobie sami dopisujecie narrację. Nie chcę konfy bo to populistyczny katotaliban, PiSu nie chce bo kraj rozdupili i wojują ze wszystkimi dookoła jakbyśmy byli niewiadomo jaką potęgą. Dlatego wybrałem mniejsze zło, opozycję. Wam się wydaje że konfederacja taka wspaniała a gówno pokazali poza pustymi hasełkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antyidiota9
-2 / 2

@TheSnorlax U nich to też rozdawnictwo (mimo że jeszcze mają z czego dawać). To, że tak tego nie nazywają niczego nie zmienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 3Maja
-3 / 3

@kuciol A może problem był taki, że w innych partiach komuchy miały swoich kretów, bo nie zrobiono lustracji i dlatego te partie tak dawały ciała? Chyba wspominasz SLD na zasadzie "bo byłem młody i przez to było mi fajnie", bo obiektywnie wszelkie parametry określające gospodarkę i poziom życia były w huk gorsze. Trudno określić co PIS schrzanił i jak mogłoby być, gdyby rządził ktoś bardziej ogarnięty, to jednak, ostatnie lata to niezwykły rozwój zamożności Polaków i to mimo pandemii i wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+6 / 8

Czyżbyśmy znowu zostali pionierem zmian, jak w 1989 roku? Świetnie - Europa zasługuje na normalność, a nie płaszczenie się przed rosyjskim uzurpatorem, który nie dość, że gnębi własny naród, to jeszcze napada na sąsiadów i straszy wszystkich dookoła bombą atomową. Ja czekam, aż Rosjanie się wkurzą i zacznie się nowa rewolucja w matuszce Rossiji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+2 / 4

@Myslaca_istota Nie zaczną. Historia udowodniła, że Rosjanie lubią być trzymani za mordę krótko. Najpierw batiuszka car, potem Lenin i Stalin a teraz Putin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+4 / 6

Zawsze mnie zastanawia, jak to jest z tymi wyborami i protestami. W Polsce PiS wygrywa trzecie wybory, mimo iż wszyscy wokół od lat narzekają na PiS. Na Węgrzech ciągłe protesty przeciw Orbanowi, mimo to wygrywa wybory. We Francji poparcie dla Marcona niskie, ale wygrywa wybory. Ja rozumiem, że wybory są fałszowane w takiej Korei Płn, Białorusi czy Rosji. Ale w UE?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+1 / 11

@Karbulot Wygranie wyborów, a posiadanie większości w sejmie to dwie różne rzeczy, przekraczające jak widać Twoje możliwości intelektualne geniuszu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 5

@lameria Akurat Macron i Orban to nie parlament geniuszu. A to, że KO musi wchodzić w koalicje z innymi partiami aby przegonić PiS to też nie jest wygrana. Ale chyba Twoje możliwości intelektualne nie są za wysokie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+3 / 5

@Karbulot A kto geniuszu napisał cytuję "W Polsce PiS wygrywa trzecie wybory, mimo iż wszyscy wokół od lat narzekają na PiS".
I jeżeli Ty odnosisz "większość sejmową" do prezydentów to dziecko wróć do szkoły, póki nie jest za późno. Może jeszcze ogarniesz umiejętność czytania ze zrozumieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 6

@lameria A PiS nie wygrał? Bo chyba liczyć jeszcze umiem. To, że koalicja opozycji ich przegoni, nie ma znaczenia. Największą ilość głosów jako jedna partia zdobył PiS. I przy okazji, mam 54 lata, nie pisz do mnie "dziecko".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+1 / 5

@Karbulot Jak widzę do tej pory nie nauczyłeś się, że chcąc mieć działający rząd musisz mieć większość parlamentarną. Tak zgadza się PiS wygrał te wybory i guzik z tego będzie miał, nie będąc wstanie utworzyć rządu i będąc wiecznie przegłosowywany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 6

@lameria No przecież to pisałem. PiS nie będzie rządził, ale wygrał wybory. Opozycja stworzy koalicję i będą mieli większośc parlamentarną. Ja pisałem kto wygrał wybory, a nie kto będzie finalnie rządził. I po co się tu kłócić? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuciol
-1 / 3

@Karbulot Bo z jakiegoś powodu starych ludzi ciągnie do dyktatorów. A dlaczego? Nie wiem ale faktem jest że największe poparcie mają w grupie wiekowej 55+.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-1 / 3

@Karbulot A okej, to przepraszam, zwracam honor i odszczekuję pod stołem: Wodór złoto, wodór złoto, wodór złoto.
P.S. Mam 46 lat, więc to ja jestem dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@kuciol Może dlatego, że tylko starsi ludzie pamiętają rządy PO i PSL, kiedy rządzili i pamiętają, co im zawdzięczamy i czego się spodziewać. Młodsi niekoniecznie się interesowali wtedy polityką. Poza tym nie oszukujmy się. W Polsce nie głosuje się za, tylko przeciw. Większość głosów KO zdobyli nie dlatego, że mieli jakiś ciekawy program polityczny. Oni nawet nie musieli mieć programu. Wielu było niezadowolonych z rządów PiS i głosowali po złości. Czas pokaże, czy był to dobry krok. Ja jednak pamiętając proniemieckie rządy Platformy jakoś czarno widzę nasza przyszłość..Interesy polskie są sprzeczne z unijnymi, a ponieważ Unia to głównie Niemcy, znając politykę KO zaczniemy tracić niezależność, którą odzyskiwaliśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuciol
0 / 0

@Karbulot człowieku ja mam 40 na karku. Wszystko jest lepsze od tego syfu jak pis i konfa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuciol
0 / 0

@Karbulot tak kończąc tą dyskusję dodam tylko że wstępowaliśmy do UE żeby dbać o wspólne interesy a nie swoje własne. To nie tylko przywileje ale też obowiązki. Jeżeli wszyscy się zgadzają a tylko Polska się wyłamuje to chyba coś jest na rzeczy, nie prawda? Unia to nie tylko Niemcy jak ci faszyści wmawiają. A niezależność? Na co ci ona jak będziesz z gołą dupą latać? Korea Północna jest niezależna, i co z tego mają skoro cały świat jest przeciw nim? Nie na tym to polega żeby ze wszystkimi wojować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nidwer
0 / 6

Węgry obudźcie Się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agalaura
+1 / 11

Litości... za rządów Orbana Węgrzy mają się coraz lepiej, wzrasta liczba zawieranych małżeństw, współczynnik dzietności wzrósł z 1,2 do 1,6! Przed czym tu protestować?

Życzę Węgrom szybkiego wyjścia z UE, oczywiście tak samo jak nam, Polakom. Wtedy dopiero ruszymy do przodu, nareszcie wolni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
0 / 8

@agalaura Patrząc na to co obecnie robi UE - myślę że byłoby to nienajgorszy wybór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem