Odnośnie RMF i innych, podobnych stacji. Nie jestem w stanie słuchać tych programów, nawet jak jadę 10 minut do pracy autem. Od wielu lat. Od biedy włączam czasem RMF Classic, bo tam nie ma współczesnych piosenek, a i reklamy jakoś rzadziej, bo pewnie nie za dużo ludzi słucha.
A nic mnie tak nie irytuje jak Marian i Barbara z media expert. Chyba od 8 lat męczą uszy i nikt z tych geniuszy od reklamy nie wpadł na to, żeby już ich wyłączyć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 grudnia 2023 o 16:54
@profix3 Oooo to to, a te debilne konkursy dla kierowców tirów i gospodyń domowych są jeszcze gorsze. A co do reklam to najgorsze jest to że te sk...syny się zmawiają i nawet zmiana kanału nie pomaga bo wszędzie w tym samym czasie reklamy lecą... tylko na trójce czasami można znaleźć muzykę w czasie reklamowym. Ogólnie to mam zawszę płytę w odtwarzaczu więc jeden mały ruch, nomen omen środkowym palcem :) i znów gra muzyka :-D
@profix3 To nie zmowa stacji radiowych, tylko producentów zegarków. Jak zbliża się pełna godzina i pięć minut po pełnej godzinie, oraz pełna godzina +30 minut i pełna godzina + 35 minut to wtedy są bloki reklamowe na każdej stacji radiowej. Czary? Spisek? Nie, blok reklamowy jest puszczany między kolejnymi pozycjami. A tak się składa że dokładnie o równej godzinie i bardzo często pełna godzina +30 minut są wiadomości w lwiej części stacji radiowych. I stąd te masowe występowanie reklam.
@profix3 Lubiłam jedno radio, gdzie były fajne konkursy i nie było mnożenia szans. Nawet można było mailem wysłać. Ale zostało sprzedane esce... obecnie wolę słuchać płyt (mam wejście, więc wykorzystuje to na maksa). A samochodem jeżdżę codziennie ponad półtorej godziny.
@lameria, a w TV? Tam bloki eklamowe przeważnie lecą jednocześnie na wszystkich stacjach i nie ma to związku z pełnymi godzinami.
Wiem, bo zawsze, jak tylko zaczynają się reklamy natychmiast zmieniam kanał szukając czegoś bez reklam, i ciężko coś znaleźć.
Ten mem ze strefą czystego transportu to jest krzywdzący jak ..uj. Tam można byłoby wstawić każdy samochód wyprodukowany 18 lat temu a nie super drogie auta. Zwykła kilkunastoletnia skodzina bez problemu wjedzie w tą strefę.
Co do pierwszego obrazka: to przy okazji głosowania nad SCT w WaWie część radnych próbował wprowadzić zakaz na podstawie DMC. Jedyny szkopuł stanowiły właśnie pickupy: nie potrafili sformułować przepisów tak żeby jednocześnie nie zakazać wjazdu do SCT:
- autom elektrycznym (sic!) i to nawet lekkim, jak np. Leaf
- dostawczakom do 3.5T
- rodzinnym minivanom czy pojazdom dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.
Tak na marginesie: o ile ktoś nie potrzebuje wjeżdżać do SCT codziennie (dojazd do pracy itd.), a jedynie okazjonalnie np. podrzucić kogoś z rodziny do lekarza, a jednocześnie mieszka na lekkim zadupiu i auto wykorzystuje głównie użytkowo (a nie na codzień), to pickup (w rozmiarze Europejski nie USA) jest całkiem rozsądna opcja.
Obecnie mozna w miare tanio złapać np. benzynowego Forda Rangera (nie Raptora, tylko zwykłego Rangera) z benzynowa V6tka. Spełnia Euro6, łatwo i tanio się gazuje, spalanie na LPG przy rozsądnej jeździe zamknie się w 12-16 litrach. Koszt zakupu i eksploatacji będą porównywalne jak w małym miejskim aucie (nowe auta, ktore wjada do SCT), natomiast w dowolnym momencie można przewieźć tonę ładunku na pace.
Z tym Shrekiem to nie jest takie proste, bo ogr to inny gatunek i może mieć zupełnie inne kryteria urody i "doskonałości". Podobnie, jak inne kryteria świadczą o doskonałości psa, a inne - o doskonałości konia. Dla Shreka zielona Fiona może być autentycznie piękna (i bardziej atrakcyjna, niż w ludzkiej postaci), bo Shrek jest ogrem i patrzy jak ogr.
Odnośnie RMF i innych, podobnych stacji. Nie jestem w stanie słuchać tych programów, nawet jak jadę 10 minut do pracy autem. Od wielu lat. Od biedy włączam czasem RMF Classic, bo tam nie ma współczesnych piosenek, a i reklamy jakoś rzadziej, bo pewnie nie za dużo ludzi słucha.
A nic mnie tak nie irytuje jak Marian i Barbara z media expert. Chyba od 8 lat męczą uszy i nikt z tych geniuszy od reklamy nie wpadł na to, żeby już ich wyłączyć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2023 o 16:54
@profix3 Oooo to to, a te debilne konkursy dla kierowców tirów i gospodyń domowych są jeszcze gorsze. A co do reklam to najgorsze jest to że te sk...syny się zmawiają i nawet zmiana kanału nie pomaga bo wszędzie w tym samym czasie reklamy lecą... tylko na trójce czasami można znaleźć muzykę w czasie reklamowym. Ogólnie to mam zawszę płytę w odtwarzaczu więc jeden mały ruch, nomen omen środkowym palcem :) i znów gra muzyka :-D
@profix3 Dokładnie! A "media expert" omijam dużym łukiem! Podświadomość?...
@profix3 To nie zmowa stacji radiowych, tylko producentów zegarków. Jak zbliża się pełna godzina i pięć minut po pełnej godzinie, oraz pełna godzina +30 minut i pełna godzina + 35 minut to wtedy są bloki reklamowe na każdej stacji radiowej. Czary? Spisek? Nie, blok reklamowy jest puszczany między kolejnymi pozycjami. A tak się składa że dokładnie o równej godzinie i bardzo często pełna godzina +30 minut są wiadomości w lwiej części stacji radiowych. I stąd te masowe występowanie reklam.
@profix3 Lubiłam jedno radio, gdzie były fajne konkursy i nie było mnożenia szans. Nawet można było mailem wysłać. Ale zostało sprzedane esce... obecnie wolę słuchać płyt (mam wejście, więc wykorzystuje to na maksa). A samochodem jeżdżę codziennie ponad półtorej godziny.
@lameria, a w TV? Tam bloki eklamowe przeważnie lecą jednocześnie na wszystkich stacjach i nie ma to związku z pełnymi godzinami.
Wiem, bo zawsze, jak tylko zaczynają się reklamy natychmiast zmieniam kanał szukając czegoś bez reklam, i ciężko coś znaleźć.
@adamis62 No ale my tu o stacjach radiowych, po za tym ja nie mam telewizora
Co do rowerków i podgrzewania podjazdu to wcale nie trzeba patrzeć na drugą stronę globu.
Ponoć do hacjendy barci Koral jest podgrzewany podjazd.
Pół kilometra podgrzewanego podjazdu.
Ten mem ze strefą czystego transportu to jest krzywdzący jak ..uj. Tam można byłoby wstawić każdy samochód wyprodukowany 18 lat temu a nie super drogie auta. Zwykła kilkunastoletnia skodzina bez problemu wjedzie w tą strefę.
Co do pierwszego obrazka: to przy okazji głosowania nad SCT w WaWie część radnych próbował wprowadzić zakaz na podstawie DMC. Jedyny szkopuł stanowiły właśnie pickupy: nie potrafili sformułować przepisów tak żeby jednocześnie nie zakazać wjazdu do SCT:
- autom elektrycznym (sic!) i to nawet lekkim, jak np. Leaf
- dostawczakom do 3.5T
- rodzinnym minivanom czy pojazdom dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.
Tak na marginesie: o ile ktoś nie potrzebuje wjeżdżać do SCT codziennie (dojazd do pracy itd.), a jedynie okazjonalnie np. podrzucić kogoś z rodziny do lekarza, a jednocześnie mieszka na lekkim zadupiu i auto wykorzystuje głównie użytkowo (a nie na codzień), to pickup (w rozmiarze Europejski nie USA) jest całkiem rozsądna opcja.
Obecnie mozna w miare tanio złapać np. benzynowego Forda Rangera (nie Raptora, tylko zwykłego Rangera) z benzynowa V6tka. Spełnia Euro6, łatwo i tanio się gazuje, spalanie na LPG przy rozsądnej jeździe zamknie się w 12-16 litrach. Koszt zakupu i eksploatacji będą porównywalne jak w małym miejskim aucie (nowe auta, ktore wjada do SCT), natomiast w dowolnym momencie można przewieźć tonę ładunku na pace.
Z tym Shrekiem to nie jest takie proste, bo ogr to inny gatunek i może mieć zupełnie inne kryteria urody i "doskonałości". Podobnie, jak inne kryteria świadczą o doskonałości psa, a inne - o doskonałości konia. Dla Shreka zielona Fiona może być autentycznie piękna (i bardziej atrakcyjna, niż w ludzkiej postaci), bo Shrek jest ogrem i patrzy jak ogr.