Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Samolot pasażerski linii Air Alaska musiał lądować awaryjnie, ponieważ w powietrzu odpadło okno. Wiele rzeczy zostało wyssanych z pokładu, ale pasażerowie pozostali cali

0:45

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar trusty
-3 / 5

Co musiał ładować? Akumulatory?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AleksandraCz
+1 / 3

napisałeś ładować zamiast lądować..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+4 / 4

Super! W środę lecę do PL.
Dziękuję:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
+3 / 3

I co oni awaryjnie do tego samolotu ładowali?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Madrian_PL
-3 / 7

To nie okno, to wyjście awaryjne.
I może nie odpadło samo, ale ktoś je po prostu otworzył od środka.? Jest taka możliwość.
Poczekajmy na wyniki... W takich wypadkach jest prowadzone dochodzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2024 o 14:44

P PitBull9010
+2 / 4

@Madrian_PL opisu w trakcie filmiku nawet nie umiesz przeczytać, poza tym wyjście awaryjne nie jest wielkości okna, ale pełnoprawnych drzwi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
-1 / 1

@Madrian_PL raczej trudne - możliwe tylko na pewnej wysokości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
0 / 0

@PitBull9010 ''Wyjście awaryjne odpadło od B739 Alaska Airlines ''

Źródło: https://dlapilota.pl/wiadomosci/swiat/wyjscie-awaryjne-odpadlo-od-b739-alaska-airlines

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2024 o 23:18

P pilipiuk8
+1 / 1

@bartoszewiczkrzysztof Ile było w końcu tam ludzi 171 pasażerami i sześcioma członkami załogi czy Na pokładzie znajdowało się 174 pasażerów i sześcioro członków załogi. Czy cyfra 171 nie wzięła się z tego że Amerykańskie władze zleciły inspekcję w 171 samolotach z tej samej serii. Jak się więcej o tym czyta to mniej się szczegółów zgadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+2 / 4

Alaska Airlines ma tradycje. Kilka, może kilkanaście lat temu była ktastrofa samolotu tych linii bo w celu zmniejszenia kosztów zwiększyli okres pomiędzy przeglądami a konkretnie chodziło o śrubę poruszającą głównym stabilizatorem poziomym. Producent zalecał smarowanie co chyba 400 godzin a oni robili to co chyba 1600. Mniej więcej taka byłą proporcja. I w efekcie na śrubie zerwał się gwint i samolot stracił sterowanie w pionie, tzw trymer. Piloci nie mieli szans na opanowanie samolotu i wszyscy zginęli.
Fly Alaska Airlaines! .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2024 o 17:13

avatar BrickOfTheWall
-2 / 2

Czyżby ktoś chciał sprawdzić co się stanie gdy przekręci tę wajchę po tabliczką "emergency exit"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem