taaaa jasne. Kto już miał pójść to poszedł. Udało zmienić się jednego starego dziada na drugiego starego dziada. Jednych złodziei na drugich. Zmiana o 360 stopni XD
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2024 o 17:25
@rentier Jest drobna różnica miedzy tymi dziadami. Jeden ma rodzinę, dzieci, wnuki, prawo jazdy i konto w banku. Nie mówiąc o doświadczeniu w dyplomacji. Drugi ma kota i willę po mamusi...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2024 o 21:00
@LUPUS1962
Naprawdę? kot? Ja wiem, że to obciach ale jak kot/brak kota, albo rodzina/brak rodziny tych dwóch "dżentelmenów" ma się do Twojego poziomu życia. Gdzie masz obiecaną kwotę wolną 60 tyś (PO) i gdzie masz dobrowolny ZUS (3D). Są tam gdzie wstawanie z kolan i tupolew PIS-u. Obiecają wszystko byle się do koryta dorwać. Będziesz zap**dalać do usranej śmierci a oni będą ci dokręcać śrubę, wydawać na ławeczki patriotyczne (PIS), gipsowe jajo w centrum wawy (PO) i inne pseudo inwestycje żeby kolesie i rodziny (nie twoje) zarobiły. No ale to wolny kraj. Można cieszyć się też cudzym (członków PIS-u lub PO-o) szczęściem :-)
spokojnie. poczekajmy aż Adrian straci urząd i tych dwóch typów wsadzi się za Pegazusa a celę obok dostanie Adrian za ten numer z "gościną" w pałacu. paragraf już jest. po co trybunał stanu jak wystarczy prokurator?? :) :) :)
Ale kompromitacja.
No nic, niech panowie posiedzą z miesiąc żeby się przyzwyczaić, a potem kolejne zarzuty. Ciekawe czy Adrianowi tuszu starczy aby ich wszystkich ułaskawiać.
Na szczęście na przyszłe sprawy nie może ich ułaskawić. A trochę tego będzie. Pan K i W, za świństwa, które robili wrócą pewnie za kratki i zabawią tam "nieco" dłużej, bo zanim nowe sprawy będą osądzone będzie już inny prezydent.
@Selenium
"Na szczęście na przyszłe sprawy nie może ich ułaskawić."
I o to właśnie szła ta walka, aby nie było możliwości wykonywania abolicji, choć z drugiej strony i tak mam wrażenie, że Duda jeszcze abolicję będzie stosował i się upierał. Co prawda nie rząd / politycy stali za wyrokami sądów, ale dobrze, że wyrażali głośno swoje zdanie, bo sędziowie potrzebują też pewnego wsparcia i nie mogą być wystawieni tylko na ujadanie PiSu sprawdzającego im rodzinę do 3 pokoleń wstecz.
no to załatwił kumpli na amen. Teraz nawet jakby byli niewinni to w interesie Rzeczypospolitej nie leży ich wypuszczenie, bo suma roszczeń za to "bezprawie" rozwali budżet
Rozumiem, że jak przyjdzie żona Ziutka, który okradł sklep i poszedł do pudła,
to Duduś na prośbę żony również rozpocznie procedurę ułaskawieniową, tak?
W końcu to przestępca i to przestępcy.
Tyle, że ci dwaj zrobili przekręty na znacznie większą skalę, niż Ziutek, który okradł sklep.
No tak, ale inaczej się podchodzi do sprawy, kiedy przestępcy są kolesiami prezydenta.
No to mam nadzieję, że prokurator generalny przeprowadzi wszystkie przewidziane prawem procedury ze wszystkimi przewidzianymi na to terminami. Oraz, że ci przestępcy poczekają maksymalnie długo na wyjście.
@kriseq1970
Oby nie, bo właśnie na to liczy Duda z Kaczyńskim. Duda mógłby wypuścić ich z kicia jeszcze dziś stosując prawo łaski, ale specjalnie stosuje KPK i tzw. "ułaskawienie" (to nie to samo!) aby wydłużyć procedurę. Ma zadziałać na niezorientowanych - ustawiają narrację, że "Bodnar przetrzymywał pomimo ułaskawienia". Proszę pamiętać, że adresatem jest potencjalny wyborca PiSu...
Długopis to weź do ręki i zrób z niego pożytek. Długopis jest do pisania bromba coś tam coś tam. Prezydent wybrany większością głosów do odpowiedzialności za kraj.
To nie jest gimnazjum czy podstawówka by używać takich trogloicznych słów.
@kg79 za chwile nam wytłumaczysz, że długopis został wybrany w uczciwych wyborach, bez ataku pisowskiej propagandy w poprzejmowanych mediach i nie chcieli go przepychać kolanem w wyborach kopertowych. Żeby mieć swojego pachołka do podpisywania wszystkiego jak leci.
Nie, nie przyznał się do błędu. W dalszym ciągu stoi na stanowisku, że jego ułaskawienie ma moc prawną. Po prostu widzi, że obecna banda twierdzi inaczej więc stwierdził, że nie będzie się kopać z koniem, tylko (dla dobra swoich kolegów) przeprowadzi procedurę ułaskawienia jeszcze raz.
@mluki3 A co ma mówić? Poza tym to nie on ułaskawił tych panów tylko Kaczor doszedł do wniosku, że nie może pozwolić by jego ludzie lądowali w węzieniu bo mu się cała ekpia rozleci. Oni wszyscy bacznie tę sytuację obserwują - czy szef jest w stanie chronić swych ludzi czy nie? Dlatego wykonał jeden telefon do "prezydęta" i już - ułaskawione..
To jest PIERWSZE ułaskawienie bo poprzednie nie ma skutków prawnych więc z prawnego punktu widzenia to tego "ułąskawienia" w ogóle nie było.
Nas nikt nie przekona, że białe jest białe...
Takiego cyrku najstarsi górale nie pamiętają A to jeszcze nie koniec...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2024 o 20:22
Należało się spodziewać, że długo nie posiedzą. Spodziewam się wobec tego wysyp wyroków skazujących po wyborach prezydenckich. Wcześniej mija się to z celem... Ale trzeba przyznać, że przynajmniej pokazano, że to nie były czcze słowa z rozliczeniem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2024 o 16:53
@LUPUS1962
Akurat słowa były czcze ;-). To nie rząd skazał Wąsika i Kamińskiego - tak się złożyło, że akurat wychodzi ta sprawa teraz ale prawdę mówiąc jest to mało wygodne dla tej władzy. Sąd najwyższy w 2022 raczej nie wiedział kto wygra wybory...
@Paszko_Rymbaba Masz rację co do sądu. Ale jednak ich wsadzili, choćby na kilka dni. A mogli odpuścić i twierdzić razem z pisem, że są już ułaskawieni. Obyłoby się bez nerwówki i pyszczenia pisiego elektoratu.
@Paszko_Rymbabatwierdzisz że były czcze ? gdyby rządził pis, zero już by działał by sędzia był na zsyłce, rodzina sędzziego sprawdzona do 5 pokolenia ,a wyrok by był anulowany ,więc twierdzisz że to nie dzięki Tuskowi ? może "doktur"mentzen to zrobił ? bosak ?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2024 o 21:46
@dokturbasen
Nie, nie dzięki Tuskowi. Sprawę po swojej stronie i pewne decyzje miał wbrew pozorom tylko Hołownia (i to uluzoryczne bo prawo jest jednoznaczne) i sędziowie i wynika to z trybów administracyjnych - zapuszkowanie K i M wynika z decyzji sądów i jest w starych sprawach. W którym miejscu władza wykonawcza mogła zdecydować? W którym miejscu parlament? Rząd ustami ministra MSWiA mógł ewentualnie rozkazać policjantom, aby nie respektowali postanowienia sądu wykonawczego? Bo nic więcej nie mogą.
@Paszko_Rymbaba Dzięki Tuskowi- ani marszałek pisowski sejmu nic by nie,zrobił ani policja by się nie ruszyła, pisowski SN by ich przywrócił na posłów, i nikt nie odważyłby się ich dotknąć. Nawet konfopis grałby dla pis-u. więc zdecydowanie dzięki Tuskowi .Tusk to polityk światowy, Hołownia dopiero się uczy- naiwnie myślisz że nie konsultują tego z Tuskiem ?
@LUPUS1962
"Masz rację co do sądu. Ale jednak ich wsadzili, choćby na kilka dni. A mogli odpuścić i twierdzić razem z pisem, że są już ułaskawieni. Obyłoby się bez nerwówki i pyszczenia pisiego elektoratu."
To tak nie działa i tak nie może zachowywać się władza. Dla Ciebie byłoby to może dobre wyjście, ale dla wielu innych niekoniecznie i pamiętaj, że jest jeszcze do tego PiS, który robi co może aby pokazać Hołownię jako słabego i zagubionego a Tuska z Bodnarem jako niekonsekwentnych zbójów. Rząd, Parlament i Marszałek ma się zachowywać zgodnie z prawem i przepisami bo tylko to daje ochronę. Już teraz były zarzuty jednych, że Hołownia nie zablokował kart od razu i wpuścił na salę plenarną W i K przy jednoczesnych zarzutach drugich, że Hołownia z zatwierdzeniem wygaszania mandatów nie musiał się wcale spieszyć.
Jeszcze raz: Wąsik i Kamiński zostali skazani przez sąd. Nie przez Sejm, nie przez Rząd, Marszałek, Policja i reszta stosują się do wyroku. Tylko tyle i aż tyle a próbowa wejścia ich jako "rozjemców" jest niedopuszczalna - wystarczy, że PiS próbuje ich wkręcać.
Adrianie, czemu ich nie ułaskawiasz? Poza tym, te wszystkie PiSowskie manewry są WYREŻYSEROWANE. ącznie z tymi zapowidziami, że nagle PiS zwruói się do TSUE? Ładnie to tak "donosić na Poskę" PiSowskie kanalie? Kiedy ktoś z PiS mówi, że robi coś dla POlski, lub inne wielkie słowo, nalezy je wykreślić i wstawić tam słowo PARTIA.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2024 o 17:06
@Syriusz19 Co cię człowieku obchodzi jak cudze żony wyglądają. Argument zaiste godny pisowca. Ci, którzy wyzwyają Kaczora nawiązując do jego wyglądu czy wymowy też mi się nie podbają.
Standardy PiS: odj*ac cos na efere liczac ze nikt sie nie skapnie, jak sie ludzie skapna to zwalic na ujawniajacego nieprawidlowosci i w zaleznosci od tego ile smrodu sie zrobi to albo olac sprawe, ale zrobic tak jak mowili ze powinno byc, przy czym glosno odtrabujac swoj sukces, ze zrobilo sie zmiane i z rownym zaparciem przemilczajac ze sie naprawia to, co sie spier...ilo
Niekoniecznie. Czasami, gdy ktoś nie zrozumie za pierwszym razem, to się pisze drugi ra "Jak wspomniałem w ostatnim maiu...". Co nie oznacza, że poprzedni mail był nieskuteczny, czy nieważny.
Brakuje Ci logiki.
W niezłe maliny wlazł nasz Prezydent, że musi robić teraz takie fikołki. A może by tak panowie skazani zaczęli sypać kto im zlecił dojechanie Leppera. Wtedy by się zrobiło ciekawie….
Ale autor demota za przeproszeniem pier_doli, to jest inny typ ułaskawienia, nie na podstawie Konstytucji art 139, powiedział że to ułaskawienie jest w mocy, a że iustitutki robią co robią (swoją drogą dziwne że sędziowie którzy ich skazali należa do tego stowarzyszenia) i nagle da się szybko sprawę rozpatrzyć. To jest jak sami się nazwali KASTA! Pamiętacie FROGA? Uniewinnili gościa bo jadać 240km/h w mieście nie zagrażał nikomu bo panował nad autem... rozpie_rdolić to w drobny mak...
@Putinos Czy do was pisowców trafi, że nie da się dać rozwodu przed śłubem? Podobnie nie da się zmniejszyć lub anulować kary jeśłi kary nie ma. Czego do jasnej ciasnej nie rozumiecie? Żadnego ułąskawienia z punkjtu prawanego w 2015 NIE BYŁO. A może zrozumiesz na takim przykłądzie. Nie ma zakazu latania tak jak ptaki. To znaczy, że człowiek zaczyna machać rękami i wzlatuje. A jednak ludzie tak nie latają. Dlaczego? Bo jest to niemożliwe. I ułąskawienie kogooś. na kim nie ciąży żadna kara też nie jest możłiwe. To co Duda zrobił to by była abolicja indywidualna. Tyle, że prawo polskie nic takiego nie przewiduje. Więc i abolicja w wykonaniu Dudy też nie wyszła..
Artykuł 139 nic nie mówi o spsobach itd wykonywania tego prawa przez prezydenta. Ale może trafi do Ciebie takie porónanie. Chłop poszedł do gminy czy gdzi tam trzeba i dostał pozwolenie na wycinkę drzew na jakims terenie. Ma to pozwolenie, wolno mu wycinać. Ale jest drobny problem. Na wzmiankowanym terenie nie ma drzew. Więc i nic nie wyciął. Mimo pozwolenia. DOKŁADNIE tak jest z Dudą i jego pierwszym "ułaskawieniem". Tak, wolno mu było ale nie było jak z tego prawa skorzystać bo nie było kary do złągodzenia.
O Boże.... .
@jeszczeNieZajety
To proste: PiSiory nie rozróżniają: "ułaskawienia" od "uniewinnienia".
Dlatego nie łapią, że prezydent nie może uniewinnić ale jedynie ułaskawić z wykonania kary (całej lub w części). A do tego potrzebna jest jakaś prawomocna kara. A w dodatku ułaskawienie wcale nie zaciera wyroku więc ułaskawiony nadal pozostaje w rejestrze osób skazanych
@Putinos
"Uniewinnili gościa bo jadać 240km/h w mieście nie zagrażał nikomu bo panował nad autem... rozpie_rdolić to w drobny mak..."
Następny, który nie rozumie, że sędziowie prawa nie stanowią. Pytanie brzmi dlaczego interpretacja "zagrażał wielu ludziom" nie jest zmieniona i nie wystarczy, że zagrażał jednemu? Dowiedz się może najpierw, co to jest proces sądowy. A swoją drogą prawdopodobnie Froga dałoby się ukarać, ale póki co jedna z zasad procesu jest kontradyktoryjność i ona implikuje, że jeśli spotka się dobry prawnik z prokuratorem ciamajdą a jeszcza np. do tego niechlujem (nie twierdzę, że oskarżenie Froga było akurat słabe - piszę o przypadku ogólnym możliwym) to może się okazać, że zabójca niemalże ewidentny wyjdzie z wyrokiem uniewinniającym. Sąd to w założeniu urzędnik wykonawczy a nie ten, kto ma prawo kształtować. Pretensje do kształtu prawa kieruje się do sejmu a pretensje do pracy sędziów do ministra sprawiedliwości, zaniedbania sędziów do sądu dyscyplinarnego a wyroki możliwie wadliwe skarży się w apelacji. Tak wygląda świat.
No to panowie róbmy przekręty , kradnijmy...a jak nas złapią to żony pójdą do prezydenta albo do telewizji powiedzą że im zimno bo niewiedza jak ustawić ogrzewanie i nas Andrzej ulaskawi
Ciekawe jakim hakiem pomachały mu przed budyniowym pysiem.....
A pomyśleć, że jest to zaledwie wyrok za NAJMNIEJSZY z ich przekrętów.
Na stół jeszcze nie weszły ani fałszowanie wyborów, ani Pegasus, ani wieloletnie "areszty wydobywcze".
Na razie to lajcik: "dwa lata jak dla brata"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 stycznia 2024 o 9:42
pie...lony pis. Koalicjo 15-X zgódźcie się na powtórne wybory bo wtedy spuścimy pis w kiblu. Frekwencja będzie jeszcze większa.
@rogeros123
taaaa jasne. Kto już miał pójść to poszedł. Udało zmienić się jednego starego dziada na drugiego starego dziada. Jednych złodziei na drugich. Zmiana o 360 stopni XD
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2024 o 17:25
@rentier Jest drobna różnica miedzy tymi dziadami. Jeden ma rodzinę, dzieci, wnuki, prawo jazdy i konto w banku. Nie mówiąc o doświadczeniu w dyplomacji. Drugi ma kota i willę po mamusi...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2024 o 21:00
@LUPUS1962
Naprawdę? kot? Ja wiem, że to obciach ale jak kot/brak kota, albo rodzina/brak rodziny tych dwóch "dżentelmenów" ma się do Twojego poziomu życia. Gdzie masz obiecaną kwotę wolną 60 tyś (PO) i gdzie masz dobrowolny ZUS (3D). Są tam gdzie wstawanie z kolan i tupolew PIS-u. Obiecają wszystko byle się do koryta dorwać. Będziesz zap**dalać do usranej śmierci a oni będą ci dokręcać śrubę, wydawać na ławeczki patriotyczne (PIS), gipsowe jajo w centrum wawy (PO) i inne pseudo inwestycje żeby kolesie i rodziny (nie twoje) zarobiły. No ale to wolny kraj. Można cieszyć się też cudzym (członków PIS-u lub PO-o) szczęściem :-)
spokojnie. poczekajmy aż Adrian straci urząd i tych dwóch typów wsadzi się za Pegazusa a celę obok dostanie Adrian za ten numer z "gościną" w pałacu. paragraf już jest. po co trybunał stanu jak wystarczy prokurator?? :) :) :)
Ale kompromitacja.
No nic, niech panowie posiedzą z miesiąc żeby się przyzwyczaić, a potem kolejne zarzuty. Ciekawe czy Adrianowi tuszu starczy aby ich wszystkich ułaskawiać.
Ułaskawiam bo podjęli głodówkę i mogą umrzeć. Ja pitolę, to jest paten dla wszystkich więźniów.
Na szczęście na przyszłe sprawy nie może ich ułaskawić. A trochę tego będzie. Pan K i W, za świństwa, które robili wrócą pewnie za kratki i zabawią tam "nieco" dłużej, bo zanim nowe sprawy będą osądzone będzie już inny prezydent.
@Selenium
"Na szczęście na przyszłe sprawy nie może ich ułaskawić."
I o to właśnie szła ta walka, aby nie było możliwości wykonywania abolicji, choć z drugiej strony i tak mam wrażenie, że Duda jeszcze abolicję będzie stosował i się upierał. Co prawda nie rząd / politycy stali za wyrokami sądów, ale dobrze, że wyrażali głośno swoje zdanie, bo sędziowie potrzebują też pewnego wsparcia i nie mogą być wystawieni tylko na ujadanie PiSu sprawdzającego im rodzinę do 3 pokoleń wstecz.
no to załatwił kumpli na amen. Teraz nawet jakby byli niewinni to w interesie Rzeczypospolitej nie leży ich wypuszczenie, bo suma roszczeń za to "bezprawie" rozwali budżet
@AGATAXA Ale przeciez oni sa winni, wyrok jest prawomocny i nic tego nie zmieni. Ulaskawienie jedynie likwiduje kare, nie orzeczenie o winie.
To jest Qrwa żart znowu będziemy pośmiewiskiem na arenie światowej jak ten gość patrzy w lustro ułaskawi ułaskawionych najgorszy prezydent ewer
Weź i się je... j w łeb o stół może zmądrzejesz. A jak nie to próbuj do skutku.
@kg79 Szkoda czasu. Tobie najwyraźniej nie pomogło...
Rozumiem, że jak przyjdzie żona Ziutka, który okradł sklep i poszedł do pudła,
to Duduś na prośbę żony również rozpocznie procedurę ułaskawieniową, tak?
W końcu to przestępca i to przestępcy.
Tyle, że ci dwaj zrobili przekręty na znacznie większą skalę, niż Ziutek, który okradł sklep.
No tak, ale inaczej się podchodzi do sprawy, kiedy przestępcy są kolesiami prezydenta.
Nagle obrońca prawa i konstytucji się znalazł! Co to w ogóle za pomysł, że ot tak sobie można przestępców ułaskawiać!?
No to mam nadzieję, że prokurator generalny przeprowadzi wszystkie przewidziane prawem procedury ze wszystkimi przewidzianymi na to terminami. Oraz, że ci przestępcy poczekają maksymalnie długo na wyjście.
@kriseq1970
Oby nie, bo właśnie na to liczy Duda z Kaczyńskim. Duda mógłby wypuścić ich z kicia jeszcze dziś stosując prawo łaski, ale specjalnie stosuje KPK i tzw. "ułaskawienie" (to nie to samo!) aby wydłużyć procedurę. Ma zadziałać na niezorientowanych - ustawiają narrację, że "Bodnar przetrzymywał pomimo ułaskawienia". Proszę pamiętać, że adresatem jest potencjalny wyborca PiSu...
Niech się nie spieszą z tym Pegasusem. Wyrok nie może zapaść przed odejściem długopisa.
Długopis to weź do ręki i zrób z niego pożytek. Długopis jest do pisania bromba coś tam coś tam. Prezydent wybrany większością głosów do odpowiedzialności za kraj.
To nie jest gimnazjum czy podstawówka by używać takich trogloicznych słów.
@kg79 za chwile nam wytłumaczysz, że długopis został wybrany w uczciwych wyborach, bez ataku pisowskiej propagandy w poprzejmowanych mediach i nie chcieli go przepychać kolanem w wyborach kopertowych. Żeby mieć swojego pachołka do podpisywania wszystkiego jak leci.
Nie, nie przyznał się do błędu. W dalszym ciągu stoi na stanowisku, że jego ułaskawienie ma moc prawną. Po prostu widzi, że obecna banda twierdzi inaczej więc stwierdził, że nie będzie się kopać z koniem, tylko (dla dobra swoich kolegów) przeprowadzi procedurę ułaskawienia jeszcze raz.
@mluki3 A co ma mówić? Poza tym to nie on ułaskawił tych panów tylko Kaczor doszedł do wniosku, że nie może pozwolić by jego ludzie lądowali w węzieniu bo mu się cała ekpia rozleci. Oni wszyscy bacznie tę sytuację obserwują - czy szef jest w stanie chronić swych ludzi czy nie? Dlatego wykonał jeden telefon do "prezydęta" i już - ułaskawione..
To jest PIERWSZE ułaskawienie bo poprzednie nie ma skutków prawnych więc z prawnego punktu widzenia to tego "ułąskawienia" w ogóle nie było.
Nas nikt nie przekona, że białe jest białe...
Takiego cyrku najstarsi górale nie pamiętają A to jeszcze nie koniec...
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2024 o 20:22
Należało się spodziewać, że długo nie posiedzą. Spodziewam się wobec tego wysyp wyroków skazujących po wyborach prezydenckich. Wcześniej mija się to z celem... Ale trzeba przyznać, że przynajmniej pokazano, że to nie były czcze słowa z rozliczeniem.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2024 o 16:53
@LUPUS1962
Akurat słowa były czcze ;-). To nie rząd skazał Wąsika i Kamińskiego - tak się złożyło, że akurat wychodzi ta sprawa teraz ale prawdę mówiąc jest to mało wygodne dla tej władzy. Sąd najwyższy w 2022 raczej nie wiedział kto wygra wybory...
@Paszko_Rymbaba Masz rację co do sądu. Ale jednak ich wsadzili, choćby na kilka dni. A mogli odpuścić i twierdzić razem z pisem, że są już ułaskawieni. Obyłoby się bez nerwówki i pyszczenia pisiego elektoratu.
@Paszko_Rymbabatwierdzisz że były czcze ? gdyby rządził pis, zero już by działał by sędzia był na zsyłce, rodzina sędzziego sprawdzona do 5 pokolenia ,a wyrok by był anulowany ,więc twierdzisz że to nie dzięki Tuskowi ? może "doktur"mentzen to zrobił ? bosak ?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2024 o 21:46
@dokturbasen
Nie, nie dzięki Tuskowi. Sprawę po swojej stronie i pewne decyzje miał wbrew pozorom tylko Hołownia (i to uluzoryczne bo prawo jest jednoznaczne) i sędziowie i wynika to z trybów administracyjnych - zapuszkowanie K i M wynika z decyzji sądów i jest w starych sprawach. W którym miejscu władza wykonawcza mogła zdecydować? W którym miejscu parlament? Rząd ustami ministra MSWiA mógł ewentualnie rozkazać policjantom, aby nie respektowali postanowienia sądu wykonawczego? Bo nic więcej nie mogą.
@Paszko_Rymbaba Dzięki Tuskowi- ani marszałek pisowski sejmu nic by nie,zrobił ani policja by się nie ruszyła, pisowski SN by ich przywrócił na posłów, i nikt nie odważyłby się ich dotknąć. Nawet konfopis grałby dla pis-u. więc zdecydowanie dzięki Tuskowi .Tusk to polityk światowy, Hołownia dopiero się uczy- naiwnie myślisz że nie konsultują tego z Tuskiem ?
@LUPUS1962
"Masz rację co do sądu. Ale jednak ich wsadzili, choćby na kilka dni. A mogli odpuścić i twierdzić razem z pisem, że są już ułaskawieni. Obyłoby się bez nerwówki i pyszczenia pisiego elektoratu."
To tak nie działa i tak nie może zachowywać się władza. Dla Ciebie byłoby to może dobre wyjście, ale dla wielu innych niekoniecznie i pamiętaj, że jest jeszcze do tego PiS, który robi co może aby pokazać Hołownię jako słabego i zagubionego a Tuska z Bodnarem jako niekonsekwentnych zbójów. Rząd, Parlament i Marszałek ma się zachowywać zgodnie z prawem i przepisami bo tylko to daje ochronę. Już teraz były zarzuty jednych, że Hołownia nie zablokował kart od razu i wpuścił na salę plenarną W i K przy jednoczesnych zarzutach drugich, że Hołownia z zatwierdzeniem wygaszania mandatów nie musiał się wcale spieszyć.
Jeszcze raz: Wąsik i Kamiński zostali skazani przez sąd. Nie przez Sejm, nie przez Rząd, Marszałek, Policja i reszta stosują się do wyroku. Tylko tyle i aż tyle a próbowa wejścia ich jako "rozjemców" jest niedopuszczalna - wystarczy, że PiS próbuje ich wkręcać.
Adrianie, czemu ich nie ułaskawiasz? Poza tym, te wszystkie PiSowskie manewry są WYREŻYSEROWANE. ącznie z tymi zapowidziami, że nagle PiS zwruói się do TSUE? Ładnie to tak "donosić na Poskę" PiSowskie kanalie? Kiedy ktoś z PiS mówi, że robi coś dla POlski, lub inne wielkie słowo, nalezy je wykreślić i wstawić tam słowo PARTIA.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2024 o 17:06
Wąsik nawet nie zdąży zgłodnieć na tej głodówce a już wyjdzie ułaskawiony
Te ich żony wyglądają jak takie patolki od mężów żuli spod monopolowego. Zwłaszcza ta w beżowym. Takie to suche. Wygląda jakby była bita.
@Syriusz19 Popatrz jak wygląda twoja stara lepiej.
@fishe27 Bez rewelacji :D. Wpadam do niej jak Syriusz19 jest w pracy :D.
@Syriusz19 Co cię człowieku obchodzi jak cudze żony wyglądają. Argument zaiste godny pisowca. Ci, którzy wyzwyają Kaczora nawiązując do jego wyglądu czy wymowy też mi się nie podbają.
https://bi.im-g.pl/im/b1/55/16/z23417265IH,Anna-i-Bronislaw-Komorowscy.jpg
Ideał @Syriusz19
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2024 o 18:57
Żenujący budyń!
Dopiero co widziałem mema: A próbował Pan odłaskawić i ułaskawić ponownie? - i widać że to robi...
https://www.youtube.com/watch?v=cCJVaMzXB4E
@polski_niewolnik
https://www.youtube.com/watch?v=9em7DIK0Ajw
Standardy PiS: odj*ac cos na efere liczac ze nikt sie nie skapnie, jak sie ludzie skapna to zwalic na ujawniajacego nieprawidlowosci i w zaleznosci od tego ile smrodu sie zrobi to albo olac sprawe, ale zrobic tak jak mowili ze powinno byc, przy czym glosno odtrabujac swoj sukces, ze zrobilo sie zmiane i z rownym zaparciem przemilczajac ze sie naprawia to, co sie spier...ilo
Niekoniecznie. Czasami, gdy ktoś nie zrozumie za pierwszym razem, to się pisze drugi ra "Jak wspomniałem w ostatnim maiu...". Co nie oznacza, że poprzedni mail był nieskuteczny, czy nieważny.
Brakuje Ci logiki.
W niezłe maliny wlazł nasz Prezydent, że musi robić teraz takie fikołki. A może by tak panowie skazani zaczęli sypać kto im zlecił dojechanie Leppera. Wtedy by się zrobiło ciekawie….
@DeltaTango Dlatego ich uniewinnił....
@DeltaTango
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2024 o 21:50
To może teraz też żony innych osadzonych powinny zgłosić się do tego człowieka z prośbą o ułaskawienie? Cyrk.
Ale autor demota za przeproszeniem pier_doli, to jest inny typ ułaskawienia, nie na podstawie Konstytucji art 139, powiedział że to ułaskawienie jest w mocy, a że iustitutki robią co robią (swoją drogą dziwne że sędziowie którzy ich skazali należa do tego stowarzyszenia) i nagle da się szybko sprawę rozpatrzyć. To jest jak sami się nazwali KASTA! Pamiętacie FROGA? Uniewinnili gościa bo jadać 240km/h w mieście nie zagrażał nikomu bo panował nad autem... rozpie_rdolić to w drobny mak...
@Putinos Czy do was pisowców trafi, że nie da się dać rozwodu przed śłubem? Podobnie nie da się zmniejszyć lub anulować kary jeśłi kary nie ma. Czego do jasnej ciasnej nie rozumiecie? Żadnego ułąskawienia z punkjtu prawanego w 2015 NIE BYŁO. A może zrozumiesz na takim przykłądzie. Nie ma zakazu latania tak jak ptaki. To znaczy, że człowiek zaczyna machać rękami i wzlatuje. A jednak ludzie tak nie latają. Dlaczego? Bo jest to niemożliwe. I ułąskawienie kogooś. na kim nie ciąży żadna kara też nie jest możłiwe. To co Duda zrobił to by była abolicja indywidualna. Tyle, że prawo polskie nic takiego nie przewiduje. Więc i abolicja w wykonaniu Dudy też nie wyszła..
Artykuł 139 nic nie mówi o spsobach itd wykonywania tego prawa przez prezydenta. Ale może trafi do Ciebie takie porónanie. Chłop poszedł do gminy czy gdzi tam trzeba i dostał pozwolenie na wycinkę drzew na jakims terenie. Ma to pozwolenie, wolno mu wycinać. Ale jest drobny problem. Na wzmiankowanym terenie nie ma drzew. Więc i nic nie wyciął. Mimo pozwolenia. DOKŁADNIE tak jest z Dudą i jego pierwszym "ułaskawieniem". Tak, wolno mu było ale nie było jak z tego prawa skorzystać bo nie było kary do złągodzenia.
O Boże.... .
@jeszczeNieZajety
To proste: PiSiory nie rozróżniają: "ułaskawienia" od "uniewinnienia".
Dlatego nie łapią, że prezydent nie może uniewinnić ale jedynie ułaskawić z wykonania kary (całej lub w części). A do tego potrzebna jest jakaś prawomocna kara. A w dodatku ułaskawienie wcale nie zaciera wyroku więc ułaskawiony nadal pozostaje w rejestrze osób skazanych
@Putinos
"Uniewinnili gościa bo jadać 240km/h w mieście nie zagrażał nikomu bo panował nad autem... rozpie_rdolić to w drobny mak..."
Następny, który nie rozumie, że sędziowie prawa nie stanowią. Pytanie brzmi dlaczego interpretacja "zagrażał wielu ludziom" nie jest zmieniona i nie wystarczy, że zagrażał jednemu? Dowiedz się może najpierw, co to jest proces sądowy. A swoją drogą prawdopodobnie Froga dałoby się ukarać, ale póki co jedna z zasad procesu jest kontradyktoryjność i ona implikuje, że jeśli spotka się dobry prawnik z prokuratorem ciamajdą a jeszcza np. do tego niechlujem (nie twierdzę, że oskarżenie Froga było akurat słabe - piszę o przypadku ogólnym możliwym) to może się okazać, że zabójca niemalże ewidentny wyjdzie z wyrokiem uniewinniającym. Sąd to w założeniu urzędnik wykonawczy a nie ten, kto ma prawo kształtować. Pretensje do kształtu prawa kieruje się do sejmu a pretensje do pracy sędziów do ministra sprawiedliwości, zaniedbania sędziów do sądu dyscyplinarnego a wyroki możliwie wadliwe skarży się w apelacji. Tak wygląda świat.
@Putinos polecam posluchac co Kaminski sadzi o prawie laski prezydenta
https://youtu.be/-g7VyT6sezE?t=892
Ciekawe dlaczego pisali co innego, a później zmienili zdanie jak to nie pasowało do narracji ?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2024 o 23:37
Zapraszam wszystkie żony skazanych mężów do rezydenta du.y po ułaskawienie.
No to panowie róbmy przekręty , kradnijmy...a jak nas złapią to żony pójdą do prezydenta albo do telewizji powiedzą że im zimno bo niewiedza jak ustawić ogrzewanie i nas Andrzej ulaskawi
Ciekawe jakim hakiem pomachały mu przed budyniowym pysiem.....
A pomyśleć, że jest to zaledwie wyrok za NAJMNIEJSZY z ich przekrętów.
Na stół jeszcze nie weszły ani fałszowanie wyborów, ani Pegasus, ani wieloletnie "areszty wydobywcze".
Na razie to lajcik: "dwa lata jak dla brata"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 stycznia 2024 o 9:42