Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Gdy premier Donald Tusk zaczął mówić o przestępstwach PiSu, TV Republika przerwała transmisję i przełączyła się na koronkę do miłosierdzia

1:35

Tak właśnie wyglądają wolne i niezależne media w wykonaniu PiS

www.demotywatory.pl
+
1019 1045
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R raski
+22 / 38

samozaoranie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MikeRagnos
+36 / 42

@Olafosss Nie wiem czy jesteś masochistycznym trollem, którego podniecają minusy pod komentarzami czy jesteś zwyczajnie pozbawiona kora mózgowej. Niezależnie od powodu nikomu tak bardzo nie należy się ban na tym portalu jak Tobie. Jest tu wiele osób, z którymi można się nie zgadzać w wielu aspektach, ale nie ma nikogo, z kim można się nie zgadzać w 100% i kto w tej swojej głupocie jest tak irytujący. Jeśli nie ban to chociaż opcja ukrywania permanentnego dla zalogowanych użytkowników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+24 / 26

@MikeRagnos Goscia kojarze bo jest totalnie odklejonym fanatycznym katolem także obstawiam że to drugie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+4 / 20

@MikeRagnos Nie zgadzam się. Dlaczego zaraz ban? Czy to jest portal komunistyczny? Wolność słowa to wolność słowa. Facet jest jak płaskoziemcy, którzy dzielą się na dwie grupy. Na złośliwych trolli i na kompletnych idiotów. Są irytujący ale są. Zamykanie na to oczu (ban) nie jest sposobem. Zresztą na prawdziwego idiotę sposobu nie ma. Ale banując sami wrzucamy się w nieporawdziwy świat, w którym takich osobników jak pan Olafoss nie ma. A, jak wspoominałem oni są. I bardzo dobrze, że o sobie przypominają. Tylko nie powinniśmy się wdawać z nimi w dyskusję. Ja się nieoptrzrnie wdałem. Równie dobrze mógłbym dyskutować z magnetofonem. Strata czasu. Ale każdemu dobrze zrobi przypomnienie, że oni i są i mają prawo głosu i niemal na pewno pójdą na wybory.
Jestem przeciwny banowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2024 o 17:09

J jurek80
+9 / 9

@Azheal to wyglada na to, ze ciul ma wiecej niz jedno konto. Mialem z tym glabem do czynienia w komentarzach, w sumie jeszcze od czasu do czasu odpisuje na tamten komentarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KonradKlark
+4 / 4

jurek, to nie jest głąb. To odklejony bot, który wymknął się spod kontroli i się rozmnaża...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+5 / 5

@Azheal , @MikeRagnos
A ja obstawiam trzecią opcję... Podejrzewam,że jak każdy płatny troll,obojętne z której strony politycznej ciężko i sumiennie przykłada się do pracy. xD

Ot i pewnie cała tajemnica. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
+2 / 6

@jeszczeNieZajety Chyba komuchom nie spodobały się Twoje słowa :o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 1

@adaskodg Nie spodziewałęm się innej reakcji od komuchów. Gdyby była inna nie byliby komuchami. Zawsze zdumiewa mnie elastyczność pojęcia "wolność słowa" w wykonaniu niektórych. Najbardziej fundamentalna ze wszystkich fundamentalnych zasad jest ta, że jeśli dajesz komuś wolność jakiegoś wybory to MUSISZ się pogodzić z tym, że on może wybrać coś co ci się nie podoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MikeRagnos
+2 / 2

@jeszczeNieZajety Wolność słowa ma swoje granice. Wyznaczają ją konsekwencje swoich działań. Konsekwencją pisania głupot irytujących wszystkich użytkowników portalu mógłby być ban. Choć, jeśli on/ona pisze z kilku kont to nie ma sensu. Opcja trwałego ukrywania postów byłaby bardziej użyteczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
+1 / 3

@MikeRagnos Twoje założenia są błędne dlatego, ze jeżeli coś ma ograniczenia/granice, to z wolnością ma niewiele wspólnego.
@jeszczeNieZajety To nie jest elastyczność tylko zakłamanie. Jak widzisz na przykładzie powyżej, niektórzy muszą Ci nakładać ograniczenia żebyś mógł być "wolny" :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
0 / 0

@MikeRagnos To najprawdopodobniej bot, ma podbijać komentarze. Albo troll mający ubaw z najgłupszych komentarzy. W jednym i drugim przypadku nie ma sensu wchodzić w dyskusję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2024 o 9:48

M MikeRagnos
0 / 0

@adaskodg Mylisz wolność z anarchią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
+1 / 3

@MikeRagnos W którym momencie mojej wypowiedzi, Twoje tory myślowe skierowały się w kierunku anarchii? Od wolności słowa do bezprawia, całkiem ciekawe :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MikeRagnos
0 / 0

@adaskodg Wolność bez ograniczeń, czyli każdy robi co chce bo każde ograniczenie kończy wolność. Taki jest twój tok myślenia. Brak ograniczeń > brak prawa > anarchia. Proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
+1 / 3

@MikeRagnos Na tym chyba polega wolność, że nie ma ograniczeń? Skoro tak twierdzisz, to jak wytłumaczysz mi tę zależność: Wolność słowa > brak ograniczeń > anarchia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KonradKlark
+19 / 23

Olafosss, jakby twoje przestepstwa wyszly na jaw, to bys sam zgnil w pierdlu przyglupie z pisu. Ty myslisz ze co? Wyslizgasz sie bo masz obrazek na scianie? To nie szopka dla reportera. Opamietaj sie zanim bedzie za pozno. Inaczej trafisz orzed oblicze tego swojego bozka i dostaniesz blache na wejście do nieba. Zdechniesz w tzw. piekle. Ale co ja tam wiem....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+27 / 49

niestety ci, którzy ślepo wierzyli w to co przekazywała TVPiS nadal wierzą w to co przekazuje ta kolejna szczujnia. popatrzcie na paski w tej pseudo TV. ten sam poziom hejterstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KyloRen
+10 / 12

@adamIM Ale przynajmniej nie za pieniądze podatnika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M m1989w
+18 / 48

@basurero Taką głupota można wszystko wytłumaczyć. Myślisz że jak odklepiesz zdrowaśkę z 20 minutowym opóźnieniem to łaski nie otrzymasz ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar basurero
+2 / 30

@m1989w Nie wiem czy nie otrzymam łaski, bo nie jestem katolikiem, więc nie odklepuję zdrowasiek (choć wiem, że Koronka do Miłosierdzia Bożego to nie zdrowaśki, tylko inna modlitwa, choć owszem, odmawiana w rytm różańca). Ale fakt jest, że są pewne katolickie modlitwy, które mają odwieczny rytm dobowy. Na 12 jest Anioł Pański, na 15 jest Koronka do Miłosierdzia Bożego.

I tak, można się modlić o dowolnej porze, ale tę koronkę odmawia się o 15, w godzinę śmierci Jezusa i ma to znaczenie dla katolików i tak się zbierają codziennie na modlitwie. Więc nagle zrobienie retransmisji o 16, byłoby też słabe, bo sporo wiernych na to czeka. A i układając plan telewizyjny, nie mieli przecież wiedzy kiedy i co będzie przemawiał premier.

A więc główny wątek uważam za obalony, jako teorię spiskową. Po prostu nadszedł czas w programie na transmisję koronki na żywo, jak codziennie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nerr
+10 / 24

@basurero W punkt!! Nie widzę tu żadnej "cenzury" świadomego przerwania, JEŚLI W RAMÓWCE tej tv o 15 jest koronka (trzeba było by to sprawdzić). Poprostu przyszedl czas na modlitwę. Haha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
+13 / 17

@m1989w . Można koronkę odmówić o 16, można też Boże Narodzenie świętować w marcu. Ale jakoś tego nie robimy, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
+5 / 21

@basurero A ta tv republika to ma być kanał z mszami na żywo czy jednak informacyjny? Niech się zdecydują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sw3
+3 / 9

@WhiteD Trzeba ich koniecznie powiadomić, że jakiemuś anonimowi który ich zapewne nie ogląda, nie podoba się ramówka. Muszą ją zmienić ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
0 / 6

@basurero Twoja wypowiedź by była oazą mądrosći gdyby po koronce puścili to co koronka przykryła. Nie wiem czy tak zrobili. Jeśli tak zrobili to przepraszam -= masz rację. Jednak jeśli nie zrobili to racji nie masz.
Puścili czy pozostawili swych widzów w błogosławionej niewiedzy co do zasad stosowania się do procedur przez PiS?.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2024 o 17:15

L lameria
-1 / 7

@basurero Ok Anioł Pański na godzinę 12 , ale według czasu lokalnego słonecznego, w samo południe, czy może według strefy czasowej, czasu zimowego letniego. A najśmieszniejsze jest to że czas w średniowieczu i w starożytności liczono zupełnie inaczej niż u nas. Dzień zaczynał się od świtu, a nie po północy, więc dla boga jeden uj czy jego drożdże w słoiku zwanym Ziemia będą klepały paciorki o tej czy innej godzinie, bo i tak ma na to wyje.ane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 6

@m1989w To czy @basurero w to wierzy to mało istotne. Ale czy donald w to wierzy?:

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2024 o 18:30

S sand01man
+4 / 6

@basurero
"Dlaczego doba ma 24 godziny?
Wiele osób zastanawia się, kto podzielił dobę na 24 godziny. Zawdzięczamy to starożytnym Egipcjanom. To oni podzielili także rok na dwanaście miesięcy. Wynikało to z faktu pozostawania w zgodzie z fazami księżyca. Egipcjanie zauważyli związek między wylewami Nilu, które rozgrywały się mniej więcej co trzysta sześćdziesiąt pięć dni, a słonecznym wschodem gwiazdy Syriusz."

Czyli tak...żydzi mieli zegarki kwarcowe. Choćby i słoneczne. To zapisków jaka była pogoda raczej nie ma.
KK sobie wymyślił 15:00, dlaczego nie "w samo południe" jak na westernach? Z ciekawości pytam.

15sta to była bo najgorszy upał się kończył i chłop mógł wrócić na pole.
Zresztą skąd oni mieli zegary i wiedzieć kiedy paść na kolana?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar basurero
-1 / 5

@WhiteD

> A ta tv republika to ma być kanał z mszami na żywo czy jednak informacyjny? Niech się zdecydują.

O ile wiem, to nie są Polsat NEWS, tylko telewizją, która skierowana jest głównie do katolików, a więc skoro mają w ramówce o 15:00 Koronkę dla katolików, to dla mnie jest OK.

A jak się komuś ramówka nie podoba, to przecież nakazu kupowania abonamentu nie ma, ani też nakazu oglądania.

@jeszczeNieZajety
>Puścili czy pozostawili swych widzów w błogosławionej niewiedzy co do zasad stosowania się do procedur przez PiS?.

Nie mam pojęcia, znam sprawę tylko z wątku tutaj, a samej telewizji prawie nie ogladam. Jakiejkolwiek. Nie mam czasu niestety na rozrywkę.

>Puścili czy pozostawili swych widzów w błogosławionej niewiedzy co do zasad stosowania się do procedur przez PiS?.

@lameria

>Anioł Pański na godzinę 12 , ale według czasu […]

O ile wiem to tradycja jest wg zegarka.

Cały twój wywód sugeruje, że masz podejście astrologiczne do katolicyzmu. Jak jest Taki Znak Zodiaku, to Taka Energia Spływa. Katolicyzm działa inaczej. To nie są magiczne terminy. Lokalizacja świąt w roku też wynika z konkretnego rozkładu ustalonego z dawien dawna, a nie dlatego, że np. 1 listopada otwiera się magiczne połączenie ze światem zmarłych. Jak pisałem, Koronka jest o 15, bo wtedy wg ewangelii umarł Jezus. Ale nie chodzi o to, żeby trafić jakoś tam magicznie w 15 czasu bliskowschodniego z czasów Jezusa. Życie pełne jest takich symboli. Także świeckie. 1 sierpnia o 17 obchodzimy w taki a nie inny sposób Powstanie Warszawskie. 21:37 kojarzy się jednoznacznie ze śmiercią Karola Wojtyły.

Po prostu Anioł Pański katolicy odmawiają o 12, Koronkę o 15, a znicze na grobach zapalają 1 listopada. Nie dlatego, że o 15:00 któregoś styczniowego dnia Donald postanowił mówić o PiS.

@sand01man
>KK sobie wymyślił 15:00, dlaczego nie "w samo południe" jak na westernach? Z ciekawości pytam.

Bo w samo południe jest Anioł Pański? Pisałem wyżej. Koronka powstała później niż Anioł Pański. Więc koronkę ustalono na 15. Dlaczego 15? Bo to godzina śmierci Jezusa wg ewangelii. Tak, możliwe, że ewangelista pomylił się w obliczeniach, bo nie miał Casio Z Melodyjkami. Ale to nie ma znaczenia, to nie jest magiczna godzina. Po prostu taką kiedyś ustalono. Jakby ustalono 14:17, to by była 14:17 i jakby Donald przemawiał o 14:17, to też by wszedł w konflikt z ramówką TV Republika. I tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sand01man
+2 / 2

@basurero "Bo w samo południe jest Anioł Pański? Pisałem wyżej. Koronka powstała później niż Anioł Pański.
Koronka powstała później niż Anioł Pański. Więc koronkę ustalono na 15."

Ergo każdy z tych obrzędów został zmyślony przez KK. Dzięki, że oszczędziłeś mi czasu na logiczne wytłumaczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar suhardo
-1 / 5

@basurero Czysty przypadek, że transmisja została przerwana w momencie wypowiedzi Tuska, naprawdę uważasz, że gdyby przemawiał Kaczyński to zrobiono by to samo? PS. Donalda można posłuchać z odtworzenia a koronkę można odmówić bez obrazu telewizyjnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mac12
+2 / 6

@m1989w A jeśli Tuska posłucha się z 20 minutowym opóźnieniem to co się stanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+1 / 1

@basurero "Cały twój wywód sugeruje, że masz podejście astrologiczne do katolicyzmu. Jak jest Taki Znak Zodiaku, to Taka Energia Spływa" Tobie bogata głupia córka astrologia pomyliła z biedną matką astronomią, to że biedna matka przez stulecia żyła za pieniądze głupiej córki, nie oznacza, że astrologia jest czymś więcej niż "pierd.leniem o szopenie" i wyłudzaniem pieniędzy od ludzików. Po za tym na chińskich bogów astrologia nie ma nic wspólnego z odmierzaniem czasu, strefami czasowymi, zmianami czasu z zimowego na letni, czy czasem słonecznym lokalnym.. Po prostu dla przeciętnego Kowalskiego godzina 12 to to co pokazuje zegarek, natomiast dla astronomów (jestem członkiem PTMA) godzina 12 bez dodatkowych dodatków typu dopisek strefy czasowej UT+1/-1 jest nic niemówiącą liczbą (standardowo deafultowo, jak nie jest napisane inaczej astronom (też amator) zakłada założenie że chodzi o UT
https://pl.wikipedia.org/wiki/Czas_uniwersalny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar basurero
-2 / 4

@sand01man

>Ergo każdy z tych obrzędów został zmyślony przez KK.

Modlitwa to rozmowa z Bogiem-Ojcem. A w przypadku katolików to rozmowa również ze świętymi oraz Marią. Więc to, że umawiają się, że o 12 będą rozmawiać i o 15 to akurat nie ma żadnego związku ze zmyśleniami. Jeżeli będziesz miał zwyczaj dzwonić do Babci w soboty o 13:28, do cioci w środy o 10:10, a do taty o 17:17 w piątki, to będziesz miał taki zwyczaj i już. Nie ma tu żadnego zmyślenia.

Jeszcze raz – ta godzina nie jest magiczna. Po prostu przez wieki się praktykuje 12 na Anioł Pański, 15 na Koronkę do Miłosierdzia. Na Anioł Pański dzwonią dzwony kościelne, a Koronka jest bardzo często nadawana w radio, telewizji itp. bo dzięki temu ludzie mają wspólnotę modlitwy, nawet jeśli w danym momencie nie gromadzą się w kościele.

Tak jak mówiłem, nie jestem katolikiem, nie praktykuję tego, ale uważam, że to ważne i cenne, że ludzie słysząc dzwony na Anioł Pański, przerywali robotę w polu i wspólnie tam, gdzie każdy był, zmawiali te modlitwy. Obecnie życie jest inne, rzadko pracujemy w polu w zasięgu dzwonów, więc współcześnie Anioł Pański mniej jednoczy, za to właśnie tak działają Koronki w radio czy telewizji. Nadchodzi 15 i na chwilę przerywasz to, co robisz i zmawiasz modlitwę do Boga, którego uważasz za Ojca.

@suhardo
>Czysty przypadek, że transmisja została przerwana w momencie wypowiedzi Tuska

Ale taka jest ramówka, prawda? Przecież nie Republika ustawia przemówienie Donalda. To nie była Pierwsza Transmisja Koronki w TVP Republika.

@lameria

> Tobie bogata głupia córka astrologia pomyliła z biedną matką astronomią,

No faktycznie nick masz adekwatny. Ja pierdziu... Astronomia to jest nauka o kosmosie, a nie znaki Zodiaki i inne magiczne rytuały. Znaki Zodiaku i inne magie to jest astrologia właśnie. Więc nic mi się nie pomyliło.

>Po prostu dla przeciętnego Kowalskiego godzina 12 to to co pokazuje zegarek, natomiast dla astronomów

Ależ powtarzam ci jeszcze raz, katolicyzm to nie jest astrologia. Godzina 12 nie została wybrana dlatego, że wtedy następuje jakiś układ planet albo coś w ten deseń. Mogła zostać wybrana 13:17, cokolwiek. Wybór tej godziny nie ma znaczenia magicznego, jak w astrologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
0 / 2

@basurero A gdzie do prostytutki ubogiej ja pisałem o astrologii? Sam ją sobie wymyśliłeś i wstawiłeś. Jedyne o co pytałem to godzina. Zwróć uwagę na Koronkę do Miłosierdzia, o 15:00 bo to godzina śmierci. Sęk w tym, że w Jerozolimie gdzie został ukrzyżowany Jezus kiedy jest godzina 15:00 to w Polsce mamy 14:00. Więc tak trochę bez sensu.
Ty w ogóle uważałeś na lekcjach geografii kiedy byłą mowa o ruchu obrotowym Ziemi, strefach czasowych, czy jesteś płaskoziemcą, bo akurat na płaskiej Ziemi wschód i zachód Słońca odbywa się jednocześnie na całym dysku.
I gdzie w moim wywodzie cokolwiek nasunęło Ci pomysł o astrologii, bo ani razu nie zająknąłem się o znakach zodiaku, horoskopach, gwiazdach, planetach. Ty po prostu nie masz bladego pojęcia o astronomii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2024 o 10:08

avatar basurero
-2 / 2

@lameria

> A gdzie do prostytutki ubogiej ja pisałem o astrologii?

Ja pisałem, że traktujesz katolicyzm _JAK_ astrologię. O np. tutaj:

>Sęk w tym, że w Jerozolimie gdzie został ukrzyżowany Jezus kiedy jest godzina 15:00 to w Polsce mamy 14:00. Więc tak trochę bez sensu.

Masz magiczne podejście astrologiczne, że to musi być taka sama godzina jak w Jerozolimie. Nie musi. Każdy sobie zmawia w swojej lokalnej godzinie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abaddon81
+4 / 6

@sand01man Koronka to lata 30 XX wieku. Zakładam że jednak ludzie zegary w latach 30stych posiadali. I czemu chłop? Skąd pole? A modlitwa rozpowszechniła się w latach 40stych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
0 / 2

@basurero Ja pierd.lę pytanie o godzinę to dla Ciebie astrologia? Człowieku a co za urwał nać różnica o której godzinie się modlisz? Dla wiecznego Boga nie ma żadnej różnicy, grunt żeby to była szczera modlitwa a nie ślepe klepanie paciorka o konkretnej godzinie. To właśnie ślepe trzymanie się konkretnej godziny podpada pod czary mary. A fakt jest taki, że strefa czasowa Jerozolimy to 30 południk, natomiast Polska strefa czasowa to południk 15 więc między Polską a Jerozolimą jest godzina różnicy. Dociera do Ciebie? Czy to dalej czarna magia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
0 / 0

@basurero "Masz magiczne podejście astrologiczne, że to musi być taka sama godzina jak w Jerozolimie. Nie musi. Każdy sobie zmawia w swojej lokalnej godzinie."
Teraz sam się zaorałeś. Każdy ma się modlić o 15 czasu lokalnego,i to jest właśnie astrologiczne podejście do religii. Wiesz, nic się nie stanie jeżeli Koronkę odmówisz po Teleekspresie o 17:15. Czarnego Słońca też nie będzie kiedy zrobisz to razem z Aniołem Pańskim o 12. A Bóg nie zrobi Sodomy i Gomory, ani też potopu, jeżeli ludzie nie będą odmawiać Koronki. Wiec jak widzisz sam traktujesz to jako czary bo musi być o konkretnej godzinie:P Hipokryzja poziom papież.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
0 / 0

@basurero Ten rytm dobowy, coraz częściej wygląda tak, jak układa się frekwencja na mszy. Kiedyś pasterka była o północy, obecnie coraz chętniej o dwudziestej drugiej odprawiana, bo coraz więcej osób na nią przychodzi :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sand01man
0 / 0

@basurero "Tak jak mówiłem, nie jestem katolikiem, nie praktykuję tego, ale uważam, że to ważne i cenne"

Czy tylko ja zauważyłem tu hipokryzję nie mieszczącą się w skali?
Może jesteś krypto-katotalibem-masochistą?
Jeżeli nie wierzysz i nie praktykujesz to dlaczego tak ostro o to walczysz?
Trolling słabiutko wyszedł przez ten fragment.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar basurero
-1 / 3

@bartoszewiczkrzysztof
>Ten rytm dobowy, coraz częściej wygląda tak, jak układa się frekwencja na mszy.

Co nie jest w niczym sprzeczne z tym, co mówiłem. Jak mówiłem, o ile mi wiadomo, te pory nie mają znaczenia magicznego. Choć akurat w przypadku pasterki, to chyba trochę naginają rzeczywistość, bo ideą była chyba północ, żeby świętować ten moment, gdy rozpoczyna się dzień świąteczny.

Ale to oczywiście sprawa zwyczajów i kultury, a nie magii konkretnej godziny, więc pewnie przesuwają. Ostatni raz byłem na pasterce w latach 80, więc nie mam dużego pola do oceniania :)


@sand01man
>Jeżeli nie wierzysz i nie praktykujesz to dlaczego tak ostro o to walczysz?

Bo walczę o zdrowy rozsądek. Jakby o 17:17 telewizja miała w ramówce codzienną transmisję rytualnego odcedzania makaronu durszlakiem, a większość widowni danej telewizji to byliby wyznawcy latającego spaghettimana, to również bym pisał to samo (choć nie jestem wyznawcą), gdyby akurat Donald wypowiadał się o 17:17 a telewizja by przełączyła na transmisję odcedzania makaronu.

Osobiście nigdy nie zmawiałem Koronki, słuchałem ją ze 3 razy w radio, gdy o 15 wracałem z pracy, ale rozumiem, że w katolickim kraju, telewizja której widzami są w przeważającej liczbie katolicy, ma taką ramówkę, że codziennie o 15 transmituje Koronkę.

Ja po prostu staram się rozumieć ludzi i rozumieć sytuację wokoło. Moje córki nie chodzą na religię katolicką w szkole, przez co młodsza ma 1 okienko tygodniowo w planie, a starsza ma 2 godziny pod rząd okienka w planie. Organizacyjnie mi to przeszkadza, ale akceptuję i rozumiem fakt, że na ~30 osób, z zajęć nie korzystają 2 osoby, a pozostałe 28 osób korzysta, więc tak, córka musi posiedzieć 2 lekcje w bibliotece. Na tym polega społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+14 / 22

Specjalnie Marszałek Sejmu, były zakonnik, tak ustawił czas wystąpienia Premiera, żeby nie zdążył nic powiedzieć przed koronką...

;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
+4 / 18

A o której mieliby włączyć koronkę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Neokokaina
+13 / 23

Skoro żyjemy w świecie pełnym manipulacji i pokazywania półprawdy (pomijania niewygodnych informacji), zwłaszcza przez media, to powinniśmy być bardziej czujni i nie brać wszystkiego jako fakty.

Tutaj autor demota się nie popisał i pokazał piękny przykład jak działają różne media, które nie są obiektywne:

Fakt: TV republika od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00-15:20 ma w swoim programie program o nazwie "Koronka do Miłosierdzia Bożego (na żywo)". A ponieważ przemowa Premiera rozpoczęła się o godzinie 14:51 i trwała do 15:19, to musieli przerwać jego wypowiedź.

Teraz każdy może sobie tworzyć własne teorie spiskowe, np.: Koalicja 13 Października celowo ustawiła tak godziny obrad i przerw, bo wiedzieli ze to będzie w TV Republika i wtedy wypadnie akurat ta wypowiedź, bla bla bla. Fakty to jedno, a opinie to coś innego.

Demot bardzo mocno naciągany, ale fajnie pokazuje na jakie zagrywki warto uważać. A co do samej telewizji TV Republika to wcale nie trzeba na siłę szukać argumentów pokazujących, że nie są to obiektywne media.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
+8 / 16

@Neokokaina
jak tak możesz przywoływać fakty; inkwizytorzy już idą i zminusują Cię za myślozbrodnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Seachmall
-4 / 10

@Neokokaina priorytety mimo wszystko.
Co jest waźniejsze? Premier Polski punktujący przez prawie pół godziny ile to poprzedni rząd się nakradł, czy koronka?
Do tego, mogli puścić jeszcze chyba kilka minut tej wypowiedzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meeshoo
+1 / 5

@Neokokaina

Zgadza się. Żeby zachować konsekwencję, inne fakty: TV Republika pozycjonuje się jako kanał informacyjny, i porównuje oglądalność tylko i wyłącznie z kanałami informacyjnymi w dosłownym tego słowa znaczeniu. Jakby porównywał się ze wszystkimi kanałami, nie łapie sią do top 10. I zaiste się nie łapie, bo koronki i inne elementy ramówki czynią taką klasyfikację nieuprawnioną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
+1 / 3

@Seachmall dla kogo? Bo jeśli uważasz, że ważnym elementem „zbawienia” i „boskiej interwencji” na świecie, jest Twoja modlitwa, wspólnie z wierzącymi, co najmniej w całej Polsce, to przemówienie prezydenta ma równie nikłą wartość, względem modlitwy - rozmowy z Bogiem.
Szczególnie, że pierdo0ety, czy to Donalda, czy wcześniej pinokia, możesz sobie obejrzeć z powtórki.
Dla nikogo, poza lemingami, przemówienie nie miało żadnej wartości, a szczególnie wersja live.
Odpowiadając na Twoje pytanie, względem chociażby grupy docelowej, puścili to, co było ważniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Seachmall
+1 / 1

@mariuszem kusi wspomnieć, że jest to tak istotny element "zbawienia" i "boskiej interwencji" że Bogowi zajęło 1900 lat, aby sobie o nim przypomnieć.
Przyznam, że demot z dupy, bo jeżeli faktycznie mają w rozkładzie, że o 15 puszczają koronkę to nie ma żadnego cenzurowania czy co tam.
Przemówienie Tuska dużo nowego nie wniosło, chociaż brak kogokolwiek z PiS'u aby odeprzeć jego zarzuty było dość wymowne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Neokokaina
-1 / 1

@Seachmall "Przemówienie Tuska dużo nowego nie wniosło, chociaż brak kogokolwiek z PiS'u aby odeprzeć jego zarzuty było dość wymowne." - jakieś pojedyncze sztuki tam były i znaleźli sposób na kontrowanie wypowiedzi, bo 5 minut później, w debacie na temat odwołania Krzysztofa Bosaka ze stanowiska wicemarszałka, babka z PISu zamiast mówić na temat to w ponad 90% komentowała wypowiedź Tuska :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszem
-1 / 1

@Seachmall wiesz co, jak zdarzało Ci się oglądać obrady w latach wcześniejszych, to możesz skojarzyć, że tak jest zawsze. A już konkretnie wkurzające jest to, że zazwyczaj nikogo zupełnie tam nie ma i czyta się przemówienia do pustej sali. Jak bym wszystkim nieobecnym zabierał diety i uposażenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
-3 / 17

to prawie jak TVN który podczas któregoś przemówienia prezydenta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
0 / 6

co to w ogóle jest tvprepóblika???? ktos ten szajs ogląda ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyche
-2 / 12

Pamięć złotej rybki? Przecież to samo robiło tvn24 przerywając konferencje polityków PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+6 / 6

TVPis przerywała ważniejsze transmisje i programy, by pokazać jak prezes kładzie kwiatki przy schodach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hamlet669
+1 / 11

Ale bredniozol pierwszej kategorii. Wystarczy wejść na program tv republiki. Codziennie o 15 jest koronka "na żywo". Odklejony wyznawca partyjniacki powie: patrz spryciarza, o 14:59 zaczął jechać z pisem żeby go wyłączyli. Widzę że partyjniacy już całkiem stracili rozum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cichooddycham
-4 / 6

I co w tym śmiesznego.???Pon buk lubi se poobglondać koronkę do siebie...Cokolwiek to jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neo1neo
-2 / 10

W aktualnej TVPpo też ostatnio stracili z kimś sygnał, jak był niewygodny tema dla nowej władzy. Nic się nie zmieniło. Nie ma niezależnych mediów informacyjnych. Media to ludzie, a każdy człowiek ma jakieś poglądy i to zupełnie normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fishe27
-3 / 11

To już byłby skandal, żeby pokazywać Chyżego Rója i spóźnić się na Koronkę. Do ostatniej sekundy pokazywali Tuska. Trudno, żeby ględzenie kłamcy było ważniejsze od modlitwy. Codziennie o tej samej porze jest modlitwa i Chyży Rój powinien przestać na ten czas przemawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mluki3
+1 / 9

A gdy prezydent Komorowski był przesłuchiwany przez sąd w sprawie Afery Marszałkowej, to TVN, Polsat, TVP i Superstacja (jedyne media, które uzyskały prawa do transmisji tego wydarzenia) trąbiły o tym, że pani poseł Pawłowicz wpieprzała sałatkę na sali sejmowej.

Tak właśnie wyglądają wolne i niezależne media w wykonaniu PO.


Jedni warci drugich. Szkoda, że użytkownicy tego portalu widzą tylko tą jedną stronę. No ale niestety, jak widać dezinformacja propaganda działają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
0 / 6

@mluki3 Większość użytkowników tego portalu to ludzie na usługach KO. Dla nich teraz wszystko będzie piękne. Ale jakoś nie zauważyli że KO zwiększyła deficyt budżetowy i wydatki na kancelarię premiera, mimo że za to krytykowali PiS.
Podtrzymują 800+ czyli dalej mamy rozdawalnictwo? Tylko że dla nich to dobre, bo już nie rozdają tych pieniędzy pisiory, tylko "postępowa" partia KO z równie "idealnym" Tuskiem na czele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waskipwsrecords
0 / 10

Weźcie dajcie sobie spokój z tym tuskiem co go tak tutaj chwalicie? Kawał zdrajcy i złodzieja, to samo robił co Pisowcy albo gorzej jeszcze zapomnieliście. Na śmietnik polityczny z takim gnojem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheSnorlax
+2 / 8

I co płaczesz autorze demota?
Przecież jak TVN przerywał wypowiedzi polityków PiSu, to pisałeś, że mogą zrobić bo to wolne media są. Teraz jak jest przerywana wypowiedź twojego guru, w podobnej stacji, to od razu jest źle...
Hipokryzja wylewa się z niektórych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 stycznia 2024 o 0:23